Eesti uudised

Nördinud klient arvab, et Omniva kaotas ära tema sokid (17)

Maarit Stepanov, 5. juuli 2017 04:00
KUHU KADUS PAKK? Hiinast tellitud spordisokid on postisüsteemi andmete järgi jõudnud Eestisse, aga kuidas need Omniva postkontorist kaduma läksid, pole teada. Laura OksFoto: Laura Oks

"See oli mu esimene tellimus Hiinast," ütleb endale spordisokid tellinud Argo. Koodi järgi on pakk Eestis ja mehele kättegi antud, kuid mida Argol jalga panna pole, on sokid.

Tallinnas elav mees selgitab, et on interneti teel välismaalt kaupa tellinud varemgi, kuid Hiina e-poest tellimine oli uus kogemus. E-poest AliExpress leidis ta kaks paari sobivaid spordisokke ja vormistaski tellimuse. Pakk jõudis Eestisse postisüsteemi andmetel mai alguses.

Kõigepealt käis mees postkontoris Tšehhist tellitud kraamiga paki järel. Mõni päev hiljem tuli talle telefonile sõnum, mis kutsus teda taas paki järele. "Kui ma sellele siis järele läksin, vaatas klienditeenindaja saadetud numbri [pakikoodi] üle ja ütles: oi ei! Seda pakki ei ole!"

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

13.11.2018
Ootad pakisaadetist? See võib hilineda
24.10.2017
PILTUUDIS | Soomlane saatis kirja suvalise kleepsuga

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee