Eesti uudised

Keskerakond ei jõudnud täna ühtse nimekirja osas kokkuleppele

Toimetas Kristin Aasma, 3. juuli 2017 21:58

132 KOMMENTAARI

k
kõnelused/ 5. juuli 2017 18:23
jätkusid peaministri juhtimisel.ei usu hästi.
j
Joseph/ 4. juuli 2017 20:27
Kas ühtse nimekirjaga või Ühtse Venemaaga?
g
Gert/ 4. juuli 2017 16:49
Ükski õige eestlane ei vaata keskerakonna poolegi,veel vähem nende poolt hääleteda.
n
4. juuli 2017 20:01
nüüd tõesti kipub nii olema
a
5. juuli 2017 12:30
Alles nüüd? Mis siis enne teisiti oli?
s
Sul on õigus/ 5. juuli 2017 14:19
Vaadatakse uute tulijate poole. Neist on ehk midagi loota. Senised võimulolijad, oravad ja sotsid, on vedanud riigi kraavi kaldale. Veel natuke ja kraav oleks oodanud.
n
Nojah/ 4. juuli 2017 16:45
Kutsuti läbirääkimisele aga - esinumbrid olid juba paigas ja kõik. Kulla mehed! Aga vaat selle üle ongi vaja läbi rääkida. Panna Oudekki, Toom ja Savisaar nimekirja lõppu ise nende tuhandete häälte paistel ennast kõrgetele kohtadele istutada?! Ebaõiglane ei tundu?
t
4. juuli 2017 19:44
Tundub küll ebaõiglasena. Sellepärast ma enam Keskerakonnale oma häält ei annagi.
h
Hüään ruulib kesikpartei kuristikku/ 4. juuli 2017 15:18
Kesikud on varsti lõhkise küna ees ja ambitsioonikad venelased Hüääni juhtimisel, ajavad partei lõhki. Neil on kõigil soov olla direktorid ja seepärast pole venelased suutelised ka oma vene parteid looma.
k
Kuri kodanik/ 4. juuli 2017 16:06
Mõelge, miks Toom jt venemeelsed ei soovi praegu oma parteid moodustada ja miks püütakse pushida kõigile Eesti kodakondsuse kinkimist ehk 0-kodakondsust. Kui kõik sovetid ja eesti meelt ja keelt vihkavad vandid saaksid kingiks oma vihkamise eet Eesti kodakondsuse, oleks järgmine samm referendumi väljakuulutamine, mille järgi astuksime välja EL-st ja NATO-st ning ühineksime SRÜ-ga (alustuseks). Sel juhul oleks kogu sovettidest koosnev kodanikkond nagu üks mees Toomi partei taga ja saaaksidki venemeelsed Riigikokku. Edasi on ainult vormistamise küsimus. Praegu jääb neil Eestis võimu võtmiseks hääli vajaka, ja seda teab Toom jt väga hästi.
m
Mõtlik/ 4. juuli 2017 15:16
Ühtne nimekiri, Ühtne Venemaa?! Demokraatia on ülemaailmne russifitseerimine! Sovinismi rünne on teiste rahvaste sõimamine fasistideks ja natsionalistideks. Venelase ülimuslikkust propageerib Venemaa ning sekkub teistesse riikidesse venelaste kaitseks!? Andke vaid võim venelaste kätte ja näete kuidas rahvaid valitseda!
j
Jehuu/ 4. juuli 2017 14:09
Yääna proovib iga hinna eest suurendada löhet rahvusgruppide vahel. Vaenu öhutamine ja
selle ärakasutamine on andnud talle sooja koha euroopas ja kindlustanud ka seljatagust oma etnilisel kodumaal. Kus luud on vana kavalpea? Sellega pidi söita saama kui soodne tuule suund on !
m
4. juuli 2017 15:47
meie suur osa organisatsioonist ka
m
4. juuli 2017 16:06
Mis see ekre parem on kui kesikud. Nüüd selgub, et neil veel mingi omavaheline salalepe ka.
o
Ole musi Yana Toom/ 4. juuli 2017 13:00
Ossaa kui armas pilt. Yana Toom on see kõige kaunim Kõlvardi ja Korbi kõrval. Eriti sellises sinises lummavas ja müstilises kleidis.
k
kas/ 4. juuli 2017 13:16
oled jälle Jakko Väli?
s
4. juuli 2017 15:48
m
Mida siis salakokkuleppega keskpartei sees üritaakse saavutada?/ 4. juuli 2017 14:05
Kas Laulupeole venekeelseid laule läbi suruda? Või jälle sama laul hallipassimeestest kes pikisilmi teist riigikeelt eesti keele kõrvale ootavad ja eesti kodakondsuse niisama saamist. Sest ära ei lähe nad siit kusagile ja elatakse surmani nn. Vene maailmas. Seega siis riigireform venelaste mugavustsoonist lähtuvalt. Niikaua kuni putik venemaal ja venemaa suunalt ajusid loputab pole muud arengud võimalikud.

a
agõ/ 4. juuli 2017 12:12
Baba jegal luuakonts lagunes ära.
t
4. juuli 2017 15:48
toodi just jälle uus kasutamata
o
olen imestunud,/ 4. juuli 2017 11:40
elades eestis, peaksid nad olema solidaarsed eestlastega ja seisma ka eesti väärtuste eest, nemad aga nõuavad omale (vene keelt emakeelena rääkivaile) privileege.
m
max/ 4. juuli 2017 10:42
olen kindel., et Yana Toom sobiks eesti presidendiks väga häästi.
t
Tegemist olevat Vene kodanik Litvinovaga../ 4. juuli 2017 11:16
Järelikult ekslikult talle antud Eesti pass kuulub annulleerimisele.
k
6. juuli 2017 14:25
p
4. juuli 2017 11:41
Palun vaadake kaarti ja Te näete, kui suur on Venemaa. Seal saab iga venelane või ennast selleks pidav inimene ennast vabalt teostada. Eesti on eestlaste ainus päriskodu jub üüratult pikka aega, ja siin peaks kehtime Eesti seadused ja eesti keele ning meele austamine. Yana Toomi seisukohad kattuvad üks ühele Venemaa praeguse võimuladviku omadega.
a
apppppiiiii ,mis juttttuuuu,/ 4. juuli 2017 12:11
mine tuttu ,maga pea selgeks !!!
v
4. juuli 2017 15:50
k
kuule max/ 4. juuli 2017 13:42
k
4. juuli 2017 15:51
katsusin - külm küll ei ole
e
eu/ 4. juuli 2017 15:27
Küsiksi max, mis ühist on pildil olevatel tegelastel Eesti ja eestlastega?
Vastus max, neid võõrama alasi ei seo Eesti ja eestlastega mitte miski!!!
a
4. juuli 2017 15:51
k
4. juuli 2017 16:08
Kui üldse keegi on orjalik rahvas, on need venelased Venemaal. Pekstakse, tapetakse ja hävitatakse, aga ikka on kõige lemmikum Stalin ja sadistist Putin.
u
uurer.33 to 16:08/ 4. juuli 2017 19:08
Venelane on harjunud "Kõva Kätt" austama ja jumaldama.
s
4. juuli 2017 15:49
sobib ning teeme ettepaneku
j
6. juuli 2017 14:25
l
lihtsalt küsin/ 4. juuli 2017 09:00
kas valitsuse ruumides võibki niisama pidada erakonna koosolekuid? mina mõtlesin, et seal tehakse ikka riigi heaks tööd. nüüd aga lepitatakse erakonda omavahel. kuidagi kummaline on see elu.
kas mina võin ka oma tööruumidesse kutsuda tuttavaid ja nendega seal eraasju ajada?
t
Tegelikult/ 4. juuli 2017 09:43
Käib suunatud PR töö! Kaks erinevat sündmust pildiliselt kokku pandud, et jätta Keskerakonnast halba muljet.
m
4. juuli 2017 09:57
Mis mõttes halba muljet? Keskerakond on võimul ainult tänu Eestisse põlgusega suhtuvale sovettide massile (ka eesti keelt emakeelena kõnelevaid kuulub sellesse kampa üksjagu). See pole mulje, see ongi kesikute olemus.
m
mis kokku pandud?/ 4. juuli 2017 10:01
juttu ei oska lugeda vä?
Täna hommikuks olid Keskerakonna alternatiivse valimisnimekirja vedajad Yana Toom ja Olga Ivanova kutsutud Stenbocki majja peaminister Jüri Ratase juurde ning kõnelused jätkusid täna pärastlõunal riigikogus peaministri juhtimisel.
seal on selgelt kirjas, et ajavad oma KOV valimisnimekirja klattimise asju stenbockis ja riigikogus. väga kummaline.
ma tahaks ka paar asja korda ajada, kuidas saaks selleks ruume stenbockis ja riigikogus?
:
4. juuli 2017 11:48
:) arvad jah?
ma arvan, et mind viiakse pikavarukatega särgiga minema sealt.
k
4. juuli 2017 15:53
kas viidi juba,nägin autot sealkandis
j
ja jah/ 4. juuli 2017 10:48
ja kui Ratas hakkaks sõitma kuhugile mujale, siis kuluks ju veel rohkem kallist riigi aega.
o
Ott/ 4. juuli 2017 08:59
Muidugi on Keskerakond parim erakond ja ainuke, kes hoolib kõikidest eestimaalastest. Ei saa aga andestada tohutut ülekohut, mis on tehtud parimale inimesela E.Savisaarele vastaste ja omade poolt. Isegi justiitsminister on jäänud samaks teada tuntud Savisaare vastane kes muidugi teab, kes on need valestsenaariumide koostajad Savisaare kohta ja tema laimajad. Jah, Keskerakond on muutunud ja lähenenud ja süüdi on simsonistid ja ka järelandmised koalitsioonipartnerite soovidele. Jätkub ka võidurelvastumine ja raha raiskamine, ehkki jah peab tõdema, et lühikese ajaga on Keskerakond teinud ka rahva heaks palju head. Pole kerge alustada sealt, kus elatustase on eelmiste poolt viidud viimaste hulka.
t
4. juuli 2017 09:01
Teie prillid on ikka väga tugevalt roosat värvi, kui Te Keskerakonnas üldse midagi positiivset näete.
s
Sina, mustade prillidega!/ 4. juuli 2017 09:12
Saad, saad oma oravad tagasi! Põhjus ongi seal. See nüüd on tagajärg.
k
4. juuli 2017 09:39
Kindlasti saan, ma ei kahtlegi selles. See, mida praegune Eesti-vaenulik valitsus poole aastaga teinund on, on ikka õudus kuubis.
k
4. juuli 2017 11:42
Kuidas nii? Praegu on Eesti võimuoalitsioon aina rohkem Kremli nägu.
p
4. juuli 2017 09:02
Palun nimetage kasvõi üks asi, mida keskerakond eestlaste heaks teinud on? Ja ärge hakake udutama tasuta transpordi üle, sest see raha võetakse Tallinna maksumaksjatelt.
l
Leida/ 4. juuli 2017 09:19
Nad suutsid kaevata kraavi Rahvusraamatukogu juurde, ja seda siis, kui keegi teine seda ei suutnud ega julgenud. Peate rohkem ikka Eesti ajalugu tundma, ennem kui kritiseerima hakatakse.
k
4. juuli 2017 09:38
Keskerakond kaevas kraavi??? Nalja teete või? Kaablikraavi kaevas ikka 4000 tavalist inimest, mitte keskerakondlast, mis sest, et keskerakonna tegelased ennast rahvarinde järglaseks peavad. Keskerakonna peamine tegu on ikka see, et Savisaar, selle asemel, et sovette Eestile lähemale tuua, asus mõnuga eestlasi neile vastandama ja võttis Kremlimeelse positsiooni, millest siiani lahti ei ole lasknud.
E
// 4. juuli 2017 09:43
Enamus oli RR tegijad. Ise osalesin samuti .
k
kraavihall/ 4. juuli 2017 09:56
noh kraavi kaevamine pole eriline kunsttükk. Isegi Põrgupõhja Jürka kaevas kraave mis mürinal, aga mis tast lõpuks sai on ju ka teada.
n
no/ 4. juuli 2017 10:53
kõvasti makse tõstnud ja samas uusi makse loonud!!
m
Mida.../ 4. juuli 2017 11:28
..tegi aastakümneid reformierakond lihtrahva heaks?Pigem ikka rohkem rikkad rikkamaks ja III-Eesti elanikud vaadaku kuidas hakkama saavad(pensionärid,invaliidid ja suur pered).Eesti majandus seiskus jne.
k
4. juuli 2017 11:44
Kui Eestis on üle 100 000 invaliidi ja õudne ports pensionäre, kellest suur osa ei ole päevagi Eesti Vabariigi tööd teinud, sh sovetibaabad, kes siiani ühestki eestikeelsest sõnast ei taha aru saada, ja kui paljulapselised pered kasutavad lapsi tihtipeale ainult rahamasinana, samas kui maksumaksjaid on ainult väike ports, siis on meie elu ikka siiani päris hea olnud.
t
to 09.02/ 4. juuli 2017 12:49
tasuta asju ei ole olemas,tasuta raamatukogu külastuse makasb kinni ka see,kes mitte kunagi seda ei külasta,sest selline on poliitiline otsus.Aga tasuta linnatransport Tallinna suuruses linnas on väga suur abi väikese sissetulekuga perekondadele.
m
4. juuli 2017 13:20
Mõelge uuesti. Tallinnas elab väga suur hulk Venemaa kodanikke või hallipassimehi, samuti sovettidest pensionäride hordid. Nemad kasutavad mõnuga seda tasuta transporti. Samas mujal Eestis elavad Eesti kodanikud peavad Tallinnasse jõudes ostma kalli bussipileti või parkima oma auto überkallis parklas. See raamatukogu näide on ikka täielik demagoogia. Muuseas, tallinlane maksab kinni ka TTV, Kesikute enda kiitmiseks mõeldud Pealinna ja Stolitsa, mida saadetakse kalli raha eest ka mujale Eestisse (ikka tallinlastest maksumaksjate raha eest), linnaosalehed, kus samuti ainult ennast kiidetakse, linnapank, linnapood jm überidiootsused. Lisaks on linnal kohutavalt kallid lepingud koolide haldajataega jne jne.
k
kas töötud/ 4. juuli 2017 13:21
mujalt Eestist ei olegi vaesed, neile määrasid kesikud Tallinna ühistranspordis 2 eurise piletihinna, isegi pensionärid mujalt Eestist peavad pileti eest maksma rohkem, kui tavapilet USA pealinnas.
t
4. juuli 2017 16:10
Teie toodud võrdlus raamatukogude kohta on lihtsalt demagoogiline. Tallinna tasuta transporti kasutavad siinsed sovettide hordid, kellel taskus peamiselt Vene või hall pass. Samas kui Tallinnast väljaspool elavad Eesti kodanikud maksavad karmilt kas pileti või parkimise eest. Nii et ärge ärbelge midagi. Lisaks veel TTV, Pealinn, Stolitsa, Kesknädal, linnaosalehed, mis kõik on ainult kesikute kiitmise teenistuses.
a
Aga/ 4. juuli 2017 20:22
rahvas tahtis reffe. 17 aastat valiti neid.
v
4. juuli 2017 21:30
Võrreldes praegusega on refid tuhat korda etemad.
i
isegi venelased/ 4. juuli 2017 08:39
isegi vene valijaskond on Loonet ja Ivanovat põlastama hakanud, kuna need lollid mutid lammutavad erakonda. Rumalad. eriti rumalad mutid ja Toom ka ei suuda aru saada, et mistahes positsioonil nad ka on, saavad nad just koos ainuvõimule jääda!
v
Võts/ 4. juuli 2017 07:57
Pange nad selle nimekirja alusel rongile ja saatke sinna kuhu kuuluvad. Sellist kampa lauslol... pole siia vaja.Neid nii samagi küll.
j
Juhan/ 4. juuli 2017 08:05
Sellistega ei saagi kokku leppida!
j
Jaana Kallis / 4. juuli 2017 07:42
oled näost nii JÄMEDAKS läinud,
s
see/ 4. juuli 2017 10:56
on näljapaistetus ,pole ammu süürias söömas käinud

m
Mats/ 4. juuli 2017 07:33
Palun minge oma koju Venemaale !
ü
4. juuli 2017 12:30
Ühinen sooviga. Olen nõus isegi rongipileti ostmises osalema. Vägisi ikka armsaks ei saa ja (kui erandid välja arvata), siis siinsetest Eesti-vaenulikus mullis elavatest sovettidest ja nende järglastest lihtsalt Eestile lojaalset kodanikku ei saa.
a
4. juuli 2017 06:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kas sinusugune/ 4. juuli 2017 13:23
röövkapitalist tahab kogu rahva paljaks röövida ja Eestist küüditada, nagu senini tegite?
t
Tegelikult/ 4. juuli 2017 06:44
just selle üle jama käibki. Jaana kamp nõuab Edgarit 1.-ks, Ratas tahab sokutada 1.-ks ennast. Lasnamäe on häälte hulgalt suurim, sellepärast saab seal häälte arvuga kakõige rohkem eputada. Lisaks on seal Edgari valijad. On ju häälte kaal ringkonniti erinev (üle 3 korra!), mis on põhiseaduse vastane, kuid mitte keegi pole seda ebaseaduslikkust kaotada soovinud või taibanud.
Võib oletada, et Ratta Jürka annab järele, sest tema Edgarile vastu ei saa ning 2 nimekirja tähendaks Jürkale kukkumist mitte ainult linnas, vaid ka mäeotsas.
t
Tegelikult/ 4. juuli 2017 07:52
Kuna sealt saadakse hääled ja refid neid kindlasti ei saa, siis jääbki ainult kiilu tagaumise võimalus!
j
jaan/ 4. juuli 2017 08:36
kuidas saab inimene kes kohtus kutsus endale kiirabi välja äkki nii terve olla, et tahab omavalitsust juhtida, ükski inimene kes mõelda oskab, ei hääleta tema poolt
e
et siis/ 4. juuli 2017 08:49
t
4. juuli 2017 09:03
a
aga/ 4. juuli 2017 09:47
Laibatohtrid tunnistasid Edgari terveks.Siis järelkult võib, ja isegi peab. Ja esimeheks saab ikka see kes saab rohkem hääli ja seda ratas kardab.
m
Maša/ 4. juuli 2017 20:25
Kohtualune kanditeerib? KE on erakond, kus ei väärtustata haridust ja koosneb kriminaalse minevikuga inimestest.
a
arvan nii/ 4. juuli 2017 06:40
kui rahvas vähegi mõtleb ,ei vali ta tuntud,vanu pätte ja lubajaid,--no mida on see tuntud ja alati soojatele kohtadele saanud pätikari nii äga teinud on peale jokkimiste,ärmatamiste,,kantimiste,varastamise--olgu see mistahes pätide grupeering,erakond--
p
palat nr.9/ 4. juuli 2017 06:27
shili bõli tri bandita stalin ,lenin i nikita...
n
Nüüd/ 4. juuli 2017 06:51
võib seda öelda nii:
žili bõli tri banditki Oolja, Jaana, Dusja ... (Dusja on lühem vorm Jevdokiast ehk Oudekist)
v
Velak/ 4. juuli 2017 06:11
Kuna on tutvus ringkonnas venelasi ja oleme rääkinud poliitika teemal. Siis naad ka ei saa aru kust tulevad sellised jobud nagu Toom, Ivanova, Loone, Korb, Repinski . Savisaar võiks jalga puhata ja elu nautida. Aeg oleks erakonnal edasi liikuda.
a
aga kust siis tulevad/ 4. juuli 2017 07:38
need savisaared, looned, toomed , sest õiged tegijad on ju laarid, taavid ja sahknad.
k
Kas tõesti pildil/ 4. juuli 2017 06:07
on olevused,kes kuuluvad Eestimaa valitsusse,õudne ja veelkord õudne. Kuidas seda lubatakse,avalik õõnestaminepraegu pole ju soveti aeg.
p
palun ära enam luba/ 4. juuli 2017 07:39
sellest jamast päästab vaid E- valimine.
k
kes neist/ 4. juuli 2017 13:25
kuulub siis valitsusse, valgusta teisi ka :)?
k
Kanajaan/ 4. juuli 2017 05:50
Ikka veel istuvad ja jahvatavad. Kuna neilt põhjendamatult saadud kodakondsus ära võetakse ja need inimesed maalt välja saadetakse?
t
Tegelikult/ 4. juuli 2017 08:33
Yana Toomile Eesti kodakondsuse andmine eriliste teenete eest
Vastu võetud 28.12.2005 nr 860
«Kodakondsuse seaduse» § 20 lõike 1 alusel ning kooskõlas sama seaduse §-ga 10 anda majandus- ja kommunikatsiooniminister Edgar Savisaare ettepanekul Eesti kodakondsus eriliste teenete eest Yana Toomile (sünd 15.10.1966).
Yana Toom on sündinud Tallinnas. Yana Toom on Venemaa Föderatsiooni kodanik.
Yana Toom töötab nädalalehe Vesti Nedeli peatoimetajana. Ta on viimase 10 aasta jooksul olnud tegev mitmes integratsiooni ja Eesti maine tõstmisega seotud projektis venekeelse elanikkonna seas. Suuremad projektid olid artiklite sari «Estonskaja krugosvetka», mis oli pühendatud Eesti ajaloolistele paikadele, ning noorte esseede konkurss «Kas olen venelane?», mille eesmärk oli selgitada, mil määral seovad kohalikud vene noored oma tulevikku Eestiga ja kellena nad ennast tunnevad. Esseede põhjal tegi Yana Toom mitu ettekannet erinevatel rahvusvahelistel seminaridel, samuti leidis see kajastust ka Venemaa telekanalites.
Alates 2003. aastast on Yana Toom Eesti Ajalehtede Liidu nõukogu liige, osaledes seeläbi aktiivselt Eesti meedia töös ja selle probleemide lahendamisel.
«Kodakondsuse seaduse» § 1 lõike 2 ja § 19 lõike 3 kohaselt ei või Eesti kodanik olla samal ajal mõne muu riigi kodakondsuses ja Eesti kodakondsuse saamisel peab ta olema vabastatud senisest kodakondsusest.
«Kodakondsuse seaduse» § 20 lõike 2 kohaselt jõustub Vabariigi Valitsuse Eesti kodakondsuse andmise korraldus allakirjutamise päeval, kui korralduses eneses ei sätestata muud tähtaega.
Korraldus jõustub Yana Toomi Venemaa Föderatsiooni kodakondsusest vabastamisele järgneval päeval tingimusel, et Kodakondsus- ja Migratsiooniametile esitatakse dokument, mis tõendab tema vabastamist Venemaa Föderatsiooni kodakondsusest.
Peaminister Andrus ANSIP
Riigisekretär Heiki LOOT
t
4. juuli 2017 11:45

r
Ratas laulis Isamaa ilu hoildes/ 4. juuli 2017 05:46
Andku need lauluread jõudu läbiŕääkimistel
i
Ivan Krõmov/ 4. juuli 2017 05:40
Troika tahab enda kätte liiga palju võimu,võib-olla isegi 75% Tallinna aktsiatest + venekeelne haridus,aga teine troika ei ole sellega nõus.
m
4. juuli 2017 05:14
mida ma siis seletan, ivanova teeb endast oleneva, et pinnal püsida, teistega on lõpp.
k
kindel see/ 4. juuli 2017 07:41
toome, loone ja etsiga on siis sedapsi.
r
Riigikogusse valitakse. Toompea lossi ja Riigikogu hoonesse minnakse./ 4. juuli 2017 03:01
ERR teatab: "Pärastlõunal jätkusid kõnelused peaminister Jüri Ratase juhtimisel riigikogus. "
ÕL vahendab: "... ning kõnelused jätkusid täna pärastlõunal riigikogus peaministri juhtimisel."
ÕL! Julgemini toimetama!
Kui ERR-i vahendada, siis võib alati lisada omapoolseid toimetaja parandusi.
Selgitus:
Riigikogu juhib riigikogu esimees, mitte peaminister. Riigikogus toimuvatel kõnelustel on õigus kõigil riigikogu liikmetel osaleda. Milline oli riigikogu selle päeva päevakord?
Riigikogu hoones toimuvad ka muud kogunemised, peale riigikogu ja riigikogu komisjonide.
t
Toivo/ 4. juuli 2017 02:03
Kui neid kolme valitakse, siis ma kunagi enam valima ei lähe.
t
tallinlane/ 4. juuli 2017 03:22
Keskerakond LÕHENEB! Savisaare, Toomi, Ivanova, Loone, Korbi, Repinski, Kõlvarti....jt venelaste valimisliit võtab 95% venelaste häältest! Ratase kambale jäävad ainult 5% paljaid konte....
j
ja las valivad/ 4. juuli 2017 05:30
Tallinn ongi venelaste linn
t
Toom/ 4. juuli 2017 07:23
Vene keel teiseks riigikeeleks Eestis.
a
ahah/ 4. juuli 2017 11:05
s
4. juuli 2017 11:47
k
4. juuli 2017 11:47
kas juba tänasest või ootan ratase kõnelused ära
v
6. juuli 2017 17:27
Vastupidi,,just TULEB NENDE VASTU VALIDA:
l
4. juuli 2017 01:24
L ollid ja naiivsed eesti poliitikud,mida teeb too pildil olev kolmik valitsuses? Saatke eestivaenulikud tegelased välja ja minge yhtse erakonnana edasi! Lihtne ju! Kaua see tsirkus kestab?
0
01:24-le/ 4. juuli 2017 03:24
Keskerakond püsibki AINULT nendel eestivaenulikel valijatel ja nende esindajatel!
Ilma nendeta on Keskerakond sarnane IRL-iga, reiting 5....10%
e
ei ole sarnane/ 4. juuli 2017 09:19
IRL ühines saastaga, millest algas langus. Keskidel tahab see saast ise lahkuda. Ainult peast vandid valivad irduvat saasta.
n
Nasha Russia / 4. juuli 2017 01:19
on ikka seltskond seal pildil, kes jeestimaa väärtuste eest seisvat !!
e
eh/ 4. juuli 2017 00:38
Tulge mõistusele ja laske neil ära minna. saaks keskerakond veidi puhtamaks!
t
to 00.38/ 4. juuli 2017 06:21
ja kui nad ära lähevad ,siis lähevad ka venelaste hääled keskerakonnast ära ja valimistel kas kesk enam 5% künnist ületab ja kuhu need edgari tublid õpilased,ratas,kadri,reps,poolvend kaljulaid lähevad,kus sa teenid 4-5 tuhat kuus ja vastutama ei pea.
m
mitte / 4. juuli 2017 11:08
ainult keskerakond vaid kogu meie keskkond

t
4. juuli 2017 00:24
TagavaraRatas on Rehv lühikeste vahemaade läbimisks .Me veel saame näha kellega sõiduks läheb.
ü
Üksjalgvärav/ 4. juuli 2017 00:47
s
4. juuli 2017 11:50
j
jevro/ 4. juuli 2017 00:21
m
mis keskerakond/ 4. juuli 2017 00:04
k
kraagelge, kraagelge/ 3. juuli 2017 23:58
see paneb aju paremini tööle.
Raffas nõuab põnevust änd actionsi.
i
ikka / 4. juuli 2017 11:10
tsirkust pakutakse rohkem !
m
maamees/ 3. juuli 2017 23:31
Täna Savisaar kohale ei tulnud,huvitav miks. Kui tahab kanditeerida,siis tulgu ja selgitagu miks.Ja miks just Lasnamäel, ons ta siis venelane.
u
uurer.33/ 4. juuli 2017 01:08
Edgaril ei ole võimalik "haiguse" pärast koosolekule minna. Lasnamäe on ainuke koht, kus ta on populaarne.
See ei ole õiglane, kui EraKonnas on keegi nimekirja eesotsas ja saab tunduvalt vähem hääli, kui keegi nimekirja lõpust. Kui saabki nimekirja "ankrumees" hääli rohkem, kui eesotsas olev - siis ta ei saa ametisse ja eesotsas olija saab? Peab olema ikka nii, et kel on rohkem valijate hääli, see saab ka ametisse!
f
friedrich/ 4. juuli 2017 09:53
Valimistel reastatakse kandidaadid saadud häälte arvu järgi ümber
s
4. juuli 2017 11:51
f
Faktor/ 4. juuli 2017 13:05
Ega ainult lasnamäel ei ela venelased.meil tööl on pooled venelased,aga elavad kohilas
k
Kesk või asi/ 3. juuli 2017 23:31
Vaadake nüüd seda pilti - kõik joovad teed samovarist.
a
Asi või mitte, / 4. juuli 2017 00:57
kuid nii rumal või pimekana ka ikka olla ei saa, et ei tee vahet samovari ega mikrofonide vahel. Kas sina paned kohe suu samovari kraani alla ja jood sealt, kui üldse tead , mis tee on? Mul küll seda samovari pole, kuid harva, kui joon seda teed, siis ikka tassist.
m
4. juuli 2017 11:52
mis vahet siis samovaril ja mikrofonil
j
jok/ 3. juuli 2017 23:24
mingu siis laiali kui kokkulepet ei saavuta!?
s
4. juuli 2017 11:52
see siiski üllas lahendus
k
Kahju/ 3. juuli 2017 23:10
Kuid Keskerakond on muutunud ja parem osa Keskerakonnast E.Savisaar ja tema pooldajad on jäänud nagu kõrvale. Sellega on raske leppida.
s
savisaarlaste/ 3. juuli 2017 23:32
parem enne on möödas :)

m
midagi nad/ 3. juuli 2017 23:02
seal lasnagorskis välja mõtlevad, selge see!
k
Kõige hullem/ 3. juuli 2017 23:33
kui Narva taha ära kolivad.
a
Ajalugu/ 4. juuli 2017 10:27
Narva pole mingi vene linn vaid venelaste okupeeritud Ingerimaa pealinn- aga seda pölista. Kindel! Nagu nad sinna tulid nii nad sealt ka kaovad!
e
4. juuli 2017 15:25
Esimest korda kuulen, et Narva on Ingerimaa pealinn!
h
Hm!/ 4. juuli 2017 15:34
Ongi nii või ?Mis ajast see fakt teada on?
s
4. juuli 2017 20:07
see tänasest sest teisiti enam ei saa