Maailm

Kaczyński: Poolal on õigus öelda põgenikele "EI" !

Toimetas Denes Kattago, 1. juuli 2017, 18:08

117 KOMMENTAARI

r
Reet/ 4. september 2017, 21:09
Käisin suvel poolas.Mulle meeldis mida nägin ja kui mõrvareid sinna ei lubata.Ei tea kas mina saaksin sinna elama minna.Keel oleks muidugi probleemiks.
l
leo/ 3. juuli 2017, 10:55
Kas moderaatorile meeldivad natsidega koostööd teinud prantsuse kollaborandid?
l
leo/ 3. juuli 2017, 10:53
Meie kodukootud pusinesslased on huvitatud tõesti imeodava välisorjatööjõu sissetoomisest. Peale II maailmasõda anti Prantsusmaal kohtu alla saksa okupantidega koostööd teinud kollaborandist autotööstur Louis Renault. Aga teda ei jõutudki maha lasta, sest enne suri ta ise ära. Kohe näha, et igasugused pusinesslased on eelisseisundis
1
1 arvaja/ 3. juuli 2017, 10:15
100% nõus poolakatega. Meie töllakad rebivad rinna paljaks suures pugemise hoos ja nõuavad omale selle kvoodi.
Valimistel näeme, raisad.
k
kuula/ 2. juuli 2017, 21:43
6 juulil kohtuvad otsustajad, 28 riigi siseministrid, Tallinnas.
t
to/ 3. juuli 2017, 10:11
Peaks siis minema Poolat ja teisi Višegradi riike toetama.
v
vanasõna/ 2. juuli 2017, 18:55
m
2. juuli 2017, 18:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
M
??? / 2. juuli 2017, 18:54
Miks nii karmilt? Mina näiteks amastan väga neegrite erinevaid eksootlisi kultuure, traditsioone ´, trummilöömist ning tantsu. Samuti islami suurejoonelist arhitekuuri. Aga ainult üle klausliga. Kui nad seda kõike oaenda kodus teevad ja oma religiooni, kultuuri või kultuuritusega siia meie kaela peale ei istu.
m
misterile/ 2. juuli 2017, 18:59
Minul pole nende eksootiliste kultuuride ja kultuurituste vastu midagi. Üsnag huvitavad. Kuid ainult eemalt vaadatuna. Kui nad seda kõike omaenda kodus harrastavad. Mitte aga end siia ei trügi eda end minu kukile sisse seada ei ürita.
t
T.Mets/ 2. juuli 2017, 17:05
Vaat, Poola president ütles kindla Ei migrantidele, Seda aga kahjuks meie oma ei saa öelda, sest ta on ju otseselt Brüsseli palgal,Kes siis leivaandja kätt saab hammustada

a
aga/ 2. juuli 2017, 15:49
meie munadeta ludud pole selleks võimelised , soiuvad midagi inseneridest .
a
Aga/ 2. juuli 2017, 12:19
miks ta piirdub Poola seisukohta kaitsmisega?? Miks ta EU seisukohta selle asemel ei ründa?
t
to aga/ 2. juuli 2017, 12:35
Tark mees ei lähe endast selgelt tugevamaga kaklema.
x
xx/ 2. juuli 2017, 13:04
Oma seisukoha kaitsmine tähendabki vastandliku seisukoha eitamist.
u
umbes et/ 2. juuli 2017, 13:44
lähed ülemuse jutule:
a) sellise palgaga MINA sinu juures ei tööta
b) sellise palgaga ei tööta MITTE KEEGI sinu juures, leiame äkki lahenduse, kui oled valmis kuulama?
m
maaletooja/ 2. juuli 2017, 10:59
Odav tööjõud Aafrikast.
http://www.politoboz.info/2017/06/29/evropa-nabiraet-deshevuyu-afrikanskuyu-silu-smi/
Aastaks 2050 tuuakse Euroopasse 56 milj. uut töötajat, kellele saab maksta mitu korda väiksemat palka. Eesti tööandjad vajavad 175 000 võõrtöölist.
n
Nojah/ 2. juuli 2017, 10:37
Eks €uroliidu ja USA juhid hakkavad seal uut " Maidani " korraldama. Valgevene jaoks koguvad juba kaikamehi .
t
to nojah/ 2. juuli 2017, 11:16
Demokraatia vaja ju kuidagi kohale viia.
e
euroopa matused/ 2. juuli 2017, 10:27
must lips ja puha. kõik on vinks-vonks :D
a
arvamus/ 2. juuli 2017, 10:27
Iisreali juhid on öelnud täpselt samad sõnad, huvitav miks suured "sallijad" neid hukka ei mõista ja ähvarda, niipalju siis tegelikust võrdsusest kohtlemisest, alati on keegi võrdsem.
n
nüanss/ 2. juuli 2017, 10:48
Samas kiidavad rabid Euroopa islamiseerimise heaks!
t
to nüanss/ 2. juuli 2017, 12:41
Juudid muidu ettenägelikud, aga siin vist hetkeäri kasuks otsustatud, huvitav kes neid moslemite eest kaitsema hakkab, kui Euroopas ja USA-s moslemid võimule tulevad ja vaevalt Islamistlik Saksamaa juudiriigile igaaastase toetuse maksmist jätkab.
s
siis selgub/ 2. juuli 2017, 19:23
valus tõde, et "valitud rahvas" enam ei olegi valitud..
n
nn pagulasprobleemile on LIHTNE lahendus - / 2. juuli 2017, 09:09
tuleb lõpetada nn pagulaste ülekuldamine - ei ole vaja maksta kinni eluaset ega jagada ohtralt toetusi. Mitte enne,kui kohalik keel on omandatud ning on asutud tööle. Meie nn pagulasseaduse järgi saab pagulasstaatuses isik kahe aasta jooksul - maksumaksja poolt kinni makstud elamise, toetused, haigekassa ja isegi hambaravi. E siis paremad tingimused kui on kojhalikel elanikel. Ja ei mingeid kohustusi. Seaduse järgi võidakse lepingut pikendada. Mis siis peaks motiveerima isikut keelt õppima ning tööle asuma? Iga inimene peaks aga ühiskonda oma panuse andma. Loe Thilo Sarrazini "Saksamaa käib maha" - seal on tekkinud terved põlvkonnad, kes ei teagi, mis töötegemine on. Kas selline ongi siis aitamine, kui inimene lihtsalt maha käib? Tõeliseks aitamiseks tuleb anda "õng, mitte kala". Nii et võttes uusmigrantidelt ära võimaluse tulla Eu-sse hõlpelu elama - aitame neid rohkem.
p
Paul/ 2. juuli 2017, 09:03
Ka Eesti peaks võtma endale õiguse öelda "EI" põgenikele.
Me oleme liiga väike riik ja rahvus selleks, et võõraste rassidega seguneda.
s
samas/ 2. juuli 2017, 10:47
viimase 700 aastaga on eesti ikka päris palju teiste rahvustega segunenud... venelased, sakslased, lätlased, rootslased, taanlased, jne... päris puhast pilussilmset soome-ugrilast enam naljalt ei leia.. :P :P
f
from Paul to samas:/ 2. juuli 2017, 12:26
Absoluutselt õige,kuid see on olnud valgest rassist rahvuste segunemine,kuid segunemine musta rassiga või moslemitega on juba midagi muud....
a
AZZ/ 2. juuli 2017, 17:32
Moslem on usk mitte rahvus aga neegrid ja moslemid ei meeldi mullegi
s
samas/ 2. juuli 2017, 22:02
a) moslemid pole rass vaid religioon ja b) ma ei möista seda paanilist musta rassi vihkamist. Töuaretuse seisukohast ei ole halb aega ajalt erinevate omadustega töuge ristata. Ja anyway... see on suht vältimatu, valged ja mustad segunevad järgmise 100...1000 aasta jooksul igal juhul, seda on vöimatu peatada. Aktsepteeri seda, ja liigu edasi - parem mötle selle peale, kuidas inimkonda nii arendada, et inimesed oleksid normaalsed, töökad, tublid, söbralikud ja väldiksid igasuguseid idiootlike religioone ja -issme (rassism, feminism, kommunism, fashism, jne, jne) ja köigil oleks samasugused vöimalused, vabadus ja öigus olla önnelik.
ä
Ära põe,/ 2. juuli 2017, 22:33
oleme meie teisi rahvuseid ka segamas käinud.

p
Paul/ 2. juuli 2017, 08:44
Ka Eesti peaks võtma endale õiguse öelda "EI" põgenikele!
Me oleme liiga väike riik selleks et seguneda aja jooksul võõraste rassidega.
Moslemite ja neegrite elulaad,kombed ja usk on lihtsalt vastuvõetamatud eestlastele ja Eestimaa on selleks väga püha oma rahvusele, et lasta pagulastelel seda rüvetada oma usu,vägivalla ja kommetega!
m
2. juuli 2017, 07:52
meil ju need euroametnikud ühed p..lakkujad ja eestimaalaste heaks ei tee kopika eestki
j
ja kui/ 2. juuli 2017, 12:03
EL kraanid kinni keeraks, arvad, et elu läheks paremaks?
2
2020 keerab/ 2. juuli 2017, 12:43
ä
ätt./ 2. juuli 2017, 07:49
Aga meie teeme kiire raudtee,et saaks põgenikke hulga kaupa ja kiiresti siia vedada.Kas Eestlane on lõplikult muutunud teiste kanni lakkujaks?
Müts maha Poolakate,Ungarlaste ja Slovakkide ees.
p
2. juuli 2017, 07:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Väike selgitus./ 2. juuli 2017, 09:13
Meie jalge all, maa sees on miski, mis on kutsunud esile olukorra, milles meiega käitutakse genotsiidilaadses vormis.
Kui me siit oleme lahkunud, siis saame teada ka selle põhjuse ja mis see "miski" siin on, mis maailma ärikaid nii võlub.
t
telegram/ 2. juuli 2017, 09:40
maa on nagu arbuus ja arbuusi sees on reptiloidid. umbes poole eesti territooriumi alune on neid paksult täis! :D
j
juga/ 2. juuli 2017, 07:03
Super, et Euroopas on ikka munadega mehi ka.
p
Palgatöölisel pole sõnaõigust/ 2. juuli 2017, 06:45
Tegelikult võiks küsimuse püstitada nii: Kas Euroliidu juudaseeklid ongi mõeldud aafriklaste sisseveost põhjustatud ebameeldivuste talumiseks? a´la Saite raha, miks te siis nüüd virisete. Ehk teisisõnu: Kas iseseisvus või raha. Eesti loovutas iseseisvuse ning valis raha. Ja palgatöölisel pole ettevõtte arengus midagi kaasa rääkida. Täidad tööandja korraldusi, olgu need nii tobedad kui tahes. Ja kui ei meeldi, hääletad jalgadega.
m
Miks mulle tundub?/ 2. juuli 2017, 01:00
Peale Brexitit tuleb kõigi suureks üllatuseks Polxit.
h
hehee/ 2. juuli 2017, 10:52
ega ei tule küll Polxit... UK maksis EU'le peale... ja Poola saab EU toetustest kasu... ei lähe nad kuhugi. Üldiselt kahju et UK välja astus, aga noh arusaadav otsus, möeldes sellele mis teed EU oli minemas. Brexitiga kannatab nii UK, kui ka EU ... aga noh, kui EU juhid olid nii pimedad et ei suutnud EUd reformida, siis polegi midagi teha. Köige parem lahendus oleks siiski kui EU oleks reformitud - 90% bürokraatiast välja visatud, fookus rohkem majandusliidule ja vähem praegusel ebademokraatlikule poliitilisele liidule ja köik välispiirid kinni panna. Siis oleks EU'l ehk isegi jälle töötanud. Aga läheb kuidas läheb..
u
usun/ 2. juuli 2017, 00:09
et Saksamaa kõrbeb varsti ja ägiseb aind pagulaste jama all,ei jaksa oma rahvast kaitsta. kahjuks on siis hilja ühe lolli merkeli tegusid püüda päästa

t
teadja./ 1. juuli 2017, 23:53
Ma ei usu. Poolakad kuuluvad maailma rahvastiku protsendilt usu tippu ja euroopas on nad Vatikani järel teisel kohak, siis usk ei luba hädasolijat hätta jätta. Kaczynski on ehk Poolas nimi, kuid Euroopas jääb ta sinna F2 kanti. Kui me vordleme Ratast, siis Ratas ei mahu isegi lauale, vaid jääb kuhugi karppi tolmu koguma.
h
hmm/ 2. juuli 2017, 08:43
Millistest hädasolijatest sa küll räägid?
t
Teeline/ 1. juuli 2017, 23:31
Kuidas kõll tahaks, et ka meie president sellised sõnad ütleks.
j
Jah./ 2. juuli 2017, 15:55
Enne peame endile ÕIGE presku saama!
o
OK/ 1. juuli 2017, 23:29
Poola on Venemaa järel meile lähim suure elanike arvuga riik. Kui seal peaks midagi juhtuma või venelased sisse tungima, siis võime lõdvalt ka Poola põgenikele "EI" öelda.
n
no OK/ 2. juuli 2017, 10:53
aga poola pögenikele ei ole vaja "ei" öelda, nad enamuses suht möistlikud inimesed
i
Inglismaal/ 2. juuli 2017, 12:06
olevat need Poola "torumehed" peksa saanud.
s
Silmakirjalik/ 1. juuli 2017, 22:45
Mujale riikidesse tööle poolakas küll sobib, aga teised rahvused Poolasse aga mitte. Seda enam, et tegemist on 40. miljonilise rahvaga. Käputäis migrante kaob sinna massi nii ära, et ei märkagi. Kui neile ka üks migrant on liig, siis astugu EL-ist välja!
s
1. juuli 2017, 22:54
s
silmakirjalik tõesti/ 2. juuli 2017, 06:46
Seda migrantide ära kadumise juttu aeti vist Lääne-Euroopas ka? Nüüd kaovad hoopis valged Londonistani ja Pariisistani elanikkonna massi nii ära, et ei märkagi, Pariisistani metroos olen ma vaguni peale mitmel korral ainuke "juustupea" e. "kreker" olnud.
s
silmakirjalik tõesti/ 2. juuli 2017, 06:50
NB! Asja sisu seletasid Sa ise kogemata lahti - "Mujale riikidesse tööle poolakas küll sobib," Rõhk sõnal TÖÖTAMA.
p
päris l.../ 2. juuli 2017, 09:57
milline on inimesel aju kuju kes sellist juttu räägib?
p
poolakad/ 2. juuli 2017, 10:31
on tõsimeelsed katoliiklased. Nende jaoks on usu baasilt vastuolud ilmselt kõige ebameeldivamad. See, et ise nad mujale tööle lähevad, on ju paratamatus, nagu meilgi. Nii suures riigis on odavat tööjõudu liiga palju, st selliseid, kellele ei ole võimalik suurt palka maksta, sest oskused on vähesed või õpitud eriala on vale. Abivajajatest räägitakse kui sõjapõgenikest, aga tegelikult tulevad majanduspõgenikud. Millest siis üldse jutt on? Pole vaja neid majanduspõgenikest migrante, ei meile ega neile. Sahmerdagu nendega need, kes neid siiakanti kutsusid. Või saatku tagasi.
s
sama/ 2. juuli 2017, 10:55
http://new.euro-med.dk/20170619-hellmuth-kohl-europe-cannot-be-home-for-millions-differing-from-jude...
Hellmuth Kohl: Europe Cannot Be Home for Millions Differing from Judeo-Christian Beliefs. Lone Wolf National Policy Belongs to Past.
k
Kurva / 1. juuli 2017, 21:59
t
toots/ 1. juuli 2017, 20:39
Poolakad võivad uhked olla oma valitsuse üle. Pange mõni meie libedik siia kõrvale,mis tunne on.
a
Anna Kannatust/ 1. juuli 2017, 21:30
Tundeid on mitmeid. Kõigepealt on häbi ja nördimus, et meil on valitsuses oma sooja koha pärast muretsevad selgrootud kes käituvad Eesti ja eestlaste suhtes nagu Brüsseli asehaldurid. Siis on nõutus, et mida teha selleks, et meil saaksid riigijuhtideks eestimeelsed tegelased?
k
Kaua sa Kannatd/ 1. juuli 2017, 22:22
Vastus on lihtne. Tuleb nõuda referendumiseaduse kehtestamist.
Selleks meeleavaldused, meeleavaldused, meeleavaldused, revolutsiooni komiteed jne.
t
tassivad/ 1. juuli 2017, 23:20
selle pisikese pundi laiali,kes kisendab majaees ja ongi korras...pole häälel jõudu õues
n
Noh,/ 2. juuli 2017, 10:54
muu vist ei aita, kui tuleb mõnest edukast riigist peaminister ja president sisse osta (nagu tänapäeval sportlastega tehakse), või siis avada EBSis vs TTÜs õpperühm, mis tegeleb riigimeeste/-naiste koolitamisega Euroopa tasemel.
a
ats/ 1. juuli 2017, 20:31
Sellised mehed lähevad ajalukku ja positiivselt...julges erineda , julges oma maa ja rahva eest ka päriselt seista...

p
Poola/ 1. juuli 2017, 20:16
ilus maa, puhtad linnad, korras teed. Hea söök ja head hinnad.Ja väga palju,mida vaadata !
h
Head teed/ 1. juuli 2017, 21:04
On jah nüüd eurorahadega ehitatud, muidu olid hullemad kui venemaal.
l
Lumememm/ 1. juuli 2017, 22:15
Poola kagunurk.
Kümmekond aastat tagasi, kui seal esimest korda käisime, oli tee täpselt samasugune:
https://www.google.ee/maps/@49.0666852,22.6800063,3a,75y,311.5h,87.23t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbUcR_f49swp1ILIXFJcazA!2e0!7i13312!8i6656?hl=en
s
Saksamaa on/ 1. juuli 2017, 20:11
Venemaast ikka kordi hullem. NL nii hävitav ikka ei olnud.
s
Saksamaal ongi/ 1. juuli 2017, 20:24
seda sõnavabadust nüüd täpselt samapalju kui stalinistlikus N.Liidus, kus "sõna vabadus" on lubatud üksnes eliidi ülistamiseks. Kas on enam vahet "kontrrevolutsioonilisel agitatsioonil" või "viha kõnel"?
ä
Ära valet putinoid!/ 1. juuli 2017, 21:07
Sa mine käi korra Saksamaal, siis näed! Miks siis miljonid ungarlase ja poolakad teevad saksamaal musta tööd, pesevad peldikuid ja töötavad prostidena, aga ei lähe venemaale peldikuid hooldama???
v
Venemaa/ 2. juuli 2017, 10:34
ei ole EL-s. Puudub vaba juurdepääs.
e
EL võib ka/ 1. juuli 2017, 20:11
Poola toetustele ei öelda, nii lihtne see ongi
e
EL teostab siis/ 1. juuli 2017, 20:20
jewrooblastite rahvuslikku genotsiidi ja maksab selle jewrotoetustega kinni? Et kui rahvusliku suitsiidiga nõus ei ole. siis jewrotoetusi ei saa, nii lihtne ongi. Aga heasti teeniks vist?
m
1. juuli 2017, 21:06
Meil on juba osa toetusi ära võetud, aga peale valimisi alles hakkate nägema valitsuse nägu.
h
Härra / 1. juuli 2017, 20:00
võiks saksmannidele meelde tuletada, et ko0rd nad juba asutasid poolakatelt luba kysimata igasugu toredaid kohti - Oswiecimi ja Majdaneki ja Sobibori ja Treblinka ja...Ei jõua teisi yles lugedagi. Niipalju oli neid. Igatahes tuleb öelda, et saksmannid peavad seekord ebasoovitavad kylalised ise ära majandama, mitte oma niinimet Generalkubermangu saatma.
e
Elagu Ungari ja Poola/ 1. juuli 2017, 19:52
kus on mehelikud mehed ikka riigi eesotsas.
t
tibu/ 1. juuli 2017, 19:47
ka Meil on õigus öelda oagulasteloe EI!!
m
matu/ 2. juuli 2017, 10:01
tuleks alustada sellest et neid pagulasteks mitte kutsuda. soomes kutsutakse neid sissetungijateks
s
salliv tolarast/ 1. juuli 2017, 19:41
Poolal paistab helge tulevik olema, varsti hakkab rikkaid valgeid pagulasi vastu võtma, kui sakslased põgenevad moslemivägivalla eest.
s
siis/ 1. juuli 2017, 20:14
neid rikkaid valgeid tuleks jalahoopidega tagasi taguda, las vallutavad oma riik tagasi. Poola ei vaja argpükse.
S
!/ 1. juuli 2017, 19:38
Sellel mehel on siiski selgroogu, ei mängi Brüsseli ees mingit roomavat l.i,m.u.ka,t.

p
poola näitab pagulastele/ 1. juuli 2017, 19:37
"särtsu suvesse", mis siin kõrval pildil ilutseb.
t
tea kas/ 1. juuli 2017, 19:34
kreeka me pensionäre võtaks põgenikena vastu?
p
Poola/ 1. juuli 2017, 19:26
on juba ukrainlastega hädas,rääkimata mustadest.
t
Tõepoolest/ 1. juuli 2017, 19:56
Praegu on ukrainlastele Poola nagu 90.a. eestlastele Soome ehk siis unistuste maa. Ahollid teenivad 8-10 zlotti (2-2,5 euri) tunnis ja on õnnest uimased.
u
uimane/ 2. juuli 2017, 01:11
Meil leidub ju ka neid õnnest uimaseid ja just oma rahva hulgas (ainult 3 - 3,5 euri tunnis). Ainult vahe on selles, kui siia tulevad need mitte töö tegijad, siis saab ilma tööta kõike.
s
süsimust iroonia/ 1. juuli 2017, 19:24
see poolakas saaks saksamaal kohe 50 miljonit trahvi
t
tulevane EKRE valija/ 1. juuli 2017, 19:24
Eesti kvoot on null, valimistel näeme!
n
nõus/ 1. juuli 2017, 19:23
l
Lumememm/ 1. juuli 2017, 20:08
Poola iseseisvuspäev, 150 000 osalejat.
Suurim meeleavaldus Poola ajaloos.
https://www.youtube.com/watch?v=Xk_UBglPJKU
m
Maakas/ 1. juuli 2017, 18:57
Ei tea kas üks nendest riikidest võtaks mind vastu kui valget pagulast kes põgeneb pagulaste eest.Poolas ei näinud tõesti 10 päeva jooksul ei kvoodi ega kvoodita--kesise üle piiri tulevad--pagulast.Ning ühelgi poola naisel polnud musta meest kõrval.
n
1. juuli 2017, 19:23
nohjah, vaata, poola keel on väga raske, ungari keel kah.
l
Lumememm/ 1. juuli 2017, 20:39
/Dzen dobry!
Prozcjem mnie jedna lod czekoladovi! /
Palun mulle üks šokolaadijäätis!
Kui raske see on? See on nii loogiline.
Tegelikult polegi vaja muud, kui:
Dzen dobry! (nad ütlevad Dzen dobry! ka hilja õhtul)
Prozcjem! palun
Dzenkuje! tänan
Probleem on hoopis selles, et kui juba niipalju rääkida, siis nad arvavad, et sa valdadki poola keelt.
Siis inimene räägib sulle 5 minutit mingit juttu ja jääb küsivalt otsa vaatama :)
Aga nagu igas riigis- kui sa oled näidanud, et soovid suhelda nende keeles,
siis on kõik sõbralikud.
Ja edasi võid suhelda viipekeeles või käte ja jalgadega :)
k
1. juuli 2017, 21:10
Käed, jalad, vene- ja inglise keel. vabalt saab hakkama.
j
Jauram/ 1. juuli 2017, 22:24
...mul naine poolakas. Ei hakka kedagi kiitma-laitma, eks iga rahva hulgas ole kuldpäid ja sigu aga poolakate valitsus vähemalt saadab, kui vaja , ka Euroopa P-sse, see on juba !!! Mitte nii nagu meie limuskitest selgrootu Toompea ...!?
k
ka ikka on/ 1. juuli 2017, 23:52
poola keel siis vene keelega sarnane pole või?
s
sexrctyvubi/ 2. juuli 2017, 00:39
Enamvähem sama keel jah.Nad on ka ju suured vennasrahvad ja sugulasd.
v
vilt/ 2. juuli 2017, 07:53
Poola keel ei ole raske aga kui koolis vene keelt ei õppinud siis küll jah!
i
ikka/ 2. juuli 2017, 10:38
üldse ei ole sarnane. Mõned sõnad tulevad leedu keelest pisut tuttavad ja mõned ka vene keelest, aga sarnasust sõnade vahel on vähe.
m
Muix/ 1. juuli 2017, 18:30
Loodame, et Eesti eesistujana võtab selle teema üles ja teeb selgeks, et need, kes on esile kutsunud põgenikevoolu, võtavad ise need põgenikud ajutiselt vastu. Loogu kohalikud rahukaitseüksused ning kohapealne abi inimeste toetuseks. Meie saame rahaliselt ja moraalselt toetada, kui vaja. Et inimestel poleks põhjust põgeneda. Aga esikohale seada oma inimeste turvalisus.
c
Cäux/ 1. juuli 2017, 18:41
Eesti-taolisel jewrooblastil on jewroasjades sõnaõigus üksnes saadud käskude täitmisest raporteerimiseks.
m
Muix/ 1. juuli 2017, 18:56
Väga tahaks vaielda vastu, aga ei saa... Sest kõik mõistavad sisimas, et meie eesistumise jaoks on reeglid juba paika pandud...
l
lubage naerda/ 1. juuli 2017, 21:12
Kaoseks on kõik paika pandud.
m
Muigega/ 1. juuli 2017, 19:05
Unistada ju võib, ega see keelatud ole. Hullem veel kui ei unista, siis on kuri karjas.
r
Ruigega/ 1. juuli 2017, 19:52
Eesti "ees istumine" seisneb etteantud libretto järgi "oma" soolo ümisemises jewrofestivali vabalaval, samal ajal kui pealaval suurem jewrotrall käib. Eesti EL eesistumise prioriteedid on siis kultuuri-, audiovisuaal- ja spordivaldkonnas ja miski "ühtne EL gaasidiil Venemaaga", sellest "rände kriisist" aga ei poolt piuksugi.
t
to muix/ 1. juuli 2017, 23:54
mis krt me saame rahaliselt toetada? ühegi senti oma maksuraha ei ole nõus andma moslemijun:idele!

a
absoluutselt asjatundmatu "tavainimene"/ 1. juuli 2017, 18:28
ei saa ka aru, miks euroliidu riigid on üldse kohustatud kedagi vastu võtma? annavad vabatahtlikult abi, sellest saan aru.
j
Jewroliidu hell plaan/ 1. juuli 2017, 18:37
Euroopa ümberrahvastamiseks on kohustuslikuks täitmiseks kõigile jewrooblastitele.
7
7.päeva adventist/ 1. juuli 2017, 18:24
Selline õigus on igal EU riigil ja tore et Poola avalikult vastu hakkas,Merkeli poliitika ei sobi Eestile ja nii ongi.
j
Joh/ 1. juuli 2017, 18:22
Eestil on sama õigus ja vaatamata meie praeguste võimuerakondade (sots, kesk, irl, ref) seisukohale, peame me selle õiguse ka realiseerima.
h
HUUMORIKOOL/ 1. juuli 2017, 18:19
Jääme ootama et sm Mikser, sotsiaaldemokraat, täidab enda internatsionaalset kohust ja mõistab Poola hirmuvalitsuse karmilt hukka sellise inimvihkajaliku režiimi väljakujundamise eest.
k
Küll need jewrosanktsioonid/ 1. juuli 2017, 18:43
ka tõrksal Poolal näpud rulli väänavad ja siis eestlastel kahjurõõm suur.
m
Muix/ 1. juuli 2017, 18:58
Rulli väänatakse küll, kuid kahjurõõmu pole meil kindlasti.
r
rvms/ 1. juuli 2017, 19:09
zionistidel pole tegelikult võimu ei Poola ega teiste riikide üle. On vaid totaalne psühhopoliitiline manipuleerimine hirmude jm. Kui sellest läbi näha, kukub kogu zionistide plaan kokku ning peale abitu pealtvaatamise ei saa nad midagi teha. Eestil on käes vägev kaart - seesama vene kaart mida meie endi vastu kasutatakse. Piisab vaid läänele vihjamisest, et Eesti valib Vene poole kui hakatakse pagulasi vägisi peale suruma ning kohe on läänel Eestile varuplaan olemas - Eesti vabastatakse pagulaste vastuvõtmisest.
j
Juulius/ 1. juuli 2017, 20:29
Alati tunneb keegi kuskil kahjurõõmu. See, mis on ühelt poolt mõlk, on teiselt poolt lohk.
v
Viva freedom!/ 2. juuli 2017, 00:59
Kadestan poolakaid neil on valitsuses tegijad!
Viva Poland!
Taustaks s ratta keerutamine - masendav! Ega nii ei ei jää see on fakt!
t
to huumorikool/ 1. juuli 2017, 23:56
väikese inimese nimi kirjutatakse väikese algustähega.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee