Eesti uudised

Sirje Potisepp: valitsus suhtub inimestesse kui lollidesse!

Andres Põld, 19. juuni 2017, 04:00

128 KOMMENTAARI

k
Kaja/ 20. juuni 2017, 16:04
Potisepp! Ei maksa arvata, et kõik lugejad lollid on! Valitsusel pole häda midagi õiged otsused!
Potisepp muretseb vaid isikliku kasu saamise eest, mitte laste tervise pärast, kes Potisepa magusaid jooke tarbides oma tervise ohtu seavad .
Sellele tuleb piir panna!
p
pigem ikka/ 20. juuni 2017, 10:17
nagu lüpsilehma ,ainult nad ei jaga seal toompeal,et sissetukeud on enamusel minimaalsed .seega suureneb väljaränne veelgi.
e
eestlased rõõmustavad/ 20. juuni 2017, 10:00
kui hinnad tõusevad tuleb öelda ainult et see on kasulik
s
20. juuni 2017, 14:22
siis saab näljaga hävitada
n
Nutu/ 20. juuni 2017, 08:57
Jooge ja jooge palju. Jooge viina, õlut, veini, siidrit, puskarit. Jooge kõike mis kätte juhtub räägib Sirje juba varsti 25 aastat !
p
Priit/ 20. juuni 2017, 08:31
Valitsus on ise loll ja seda enam, kui nad aru ei saa sellest, et tavakodanik näeb, mis jama nad teevad !
s
Selgita/ 20. juuni 2017, 09:34
e
20. juuni 2017, 14:23
et lapsed on näljas ja paljad
p
Priit/ 20. juuni 2017, 18:18
Näen seda, mida sinu taoline tühik ei näe ega pane tähele !
p
priit/ 19. juuni 2017, 20:52
nii kurb, et see tydruk ei oska rääkida. Neist asjust saaks nutikalt rääkida ja siis võiks olla ka mõju. Selline kriiskav-energiline jutt ei mõju usutavalt. Nagu mitmed öelnud, ta ei mõju usutavalt. Äkki tõesti on hirm leiva laualt kadumise pärast
v
veteran/ 19. juuni 2017, 19:44
Aga me ju olemegi lollid, et endast lollimad valitsusse lubasume.
n
20. juuni 2017, 14:24
nii see on kui lo.llid lastakse valima
m
mzk/ 19. juuni 2017, 19:07
Kommidele ja limpsidele tuleks peale kleepida samasugused pildid kui suitsupakkidele - diabeetikud süstimas, jõmpsikad, kes end liigutada ei jaksa, katkised hambad, mille parandamiseks kulub arutu ressurss. Lapsevanemal on vaja lapsele pidevat selgitustööd teha, et kogu taskuraha ei kaoks nendesamade kommi- ja limpsitöösturite tasku. Lottele tuleks anda elutööpreemia laste tervise rikkumise eest, kõigi nende toodete kaudu, mida ta on sööma meelitanud. Avastasin tuttaval vanatädil limpsipudeli orantsi joogiga, millel 12g/100 g kohta suhkrut sees, lisatud paar sünteetilist vitamiini ja uhked kirjad peal, et tegemist on erilise tervisetootega. On vaja mingit regulatsiooni, et inimesed taipaksid, et selline kraam pole hea ja kasulik.
j
Jass/ 19. juuni 2017, 21:44
tundub, et sina kasvasid suureks ja oled saanud nii kommidest,kui lipmspist tugeva ajukahjustuse.
p
Paraku/ 20. juuni 2017, 09:37
on sinu ajukahjustus juba pöördumatu. Enne kui kedagi solvama hakkad, võiks endale mingidki põhitõed selgeks teha.

S
// 19. juuni 2017, 16:43
SIRJETSKA NE VAZMI LIZNA,USBAKOISJAZE TÕ
p
Pealkiri/ 19. juuni 2017, 16:07
väga õigesti pandud. See on ammu juba nii, et juhid arvavad, et inimesed on lollid ja neile võib mida tahes pajatada. Kahjuks ongi meil nii kujunenud, et juhtivatel kohtadel ongi rumalad inimesed ja rahvas on vait. Kummaline millest see tuleb, mida on rahvale veel vaja, et nad tõeliselt pahaseks saaks?
k
Katseta/ 20. juuni 2017, 09:38
Proovi neile veel suhkrut anda ehk siis saavad ka pahaseks, lisa energialaksust.
v
vanaisa/ 19. juuni 2017, 14:11
Varakult harjutan, lapselaps joob ka lätlaste limonaadi
k
küsimus/ 19. juuni 2017, 15:48
s
20. juuni 2017, 14:25
p
potisepp/ 19. juuni 2017, 13:55
mida see vanainimene (potisepp) kogu aeg jaurab? võtku õlletehase direktor Noop ja joogu kogu see sodi ära, mida Aleqog toodab
n
njah/ 19. juuni 2017, 13:23
Kõlab kuidagi väga selle valitsuse mahategemise jutuna. Minu meelest oli eelmine valitsus veidi hullemgi veel, lisaks rahva lolliks pidamisele , oli lausa diktaator kah.
m
Moderaator korjas ära. Kirjutan uuest, Silutult ja jupikaupa./ 19. juuni 2017, 12:52
Kahjuks suur osa neist seda ongi. Kes ei oska fakte võrrelda ega iseseisvalt mõelda, vaid ainult etteantud loosungite järgi kaasaki.sada. Ja kellel on hau.gi.mälu. kes valimistel orienteeruvad vaid mõne äsja välja käidud lubaduse järgi ning on unustanud täielikult eelmiste valimiste lubadused, mis täitmata jäeti.
j
jätk/ 19. juuni 2017, 12:59
Muidugi leidub ka oma peaga mõtlejaid, kuid neid on kahjuks vähemik. Ja kui mõni selline liialt tuntuks saabki, siis pistetakse talle igal sammul kaikaid kodaratesse ning üritatakse mingiks kahtlaseks mõ.juagendiks tembeldada. Sest võimul olevad poliitikud ei taha üldsegi ise piruka ning kraani juurest kõrvale astuda. Sest et süües kasvab isu!
j
jätk/ 19. juuni 2017, 13:00
Muidugi leidub ka oma peaga mõtlejaid, kuid neid on kahjuks vähemik. Ja kui mõni selline liialt tuntuks saabki, siis pistetakse talle igal sammul kaikaid kodaratesse ning tembeldatakse ametliku meedia poolt ei tea kelleks.
j
jätk nr. 2/ 19. juuni 2017, 14:23
Sest et kõik võimul olevad poliitikud ei taha üldsegi ise piruka ning kraani juurest kõrvale astuda ning kedagi teistenda asemel ligi lasta. Sest on juba vana tõde, et süües kasvab isu!
K
!/ 19. juuni 2017, 12:50
Kahjuks suur osa neist seda ongi. Kes ei oska fakte võrrelda ega iseseisvalt mõelda, vaid ainult etteantud loosungite järgi kaasakisada. Ja kellel on haugimälu. kes valimistel orienteeruvad vaid mõne äsja välja käidud lubaduse järgi ning on unustanud täielikult eelmiste valimiste lubadused, mis täitmata jäeti.
Muidugi leidub ka oma peaga mõtlejaid, kuid neid on kahjuks vähemik. Ja kui mõni selline liialt tuntuks saabki, siis antakse talle vastu päid ja jalgu. Lüüakse kaikaid kodaratesse, laimatakse ning üritatakse mingiks kahtlaseks mõjuagendiks tembeldada. Sest poliitikud ei taha üldsgi piruka ning kraani juurest kõrvale astuda. Süües kasvab isu!
p
pensionäär/ 19. juuni 2017, 12:41
kirjutab soomlane-soe kõik kallineb kaasarvatud leib ja sai
t
Tänu valitsustele/ 19. juuni 2017, 12:50
Kurb küll aga veelgi kurvem on Maarjamaal see, et meie elatustase on Põhjamaade omast 4...5 korda madalam!
s
20. juuni 2017, 14:27

a
a/ 19. juuni 2017, 12:21
a- mis te siis olete, kõike usute mida teile ette söödetakse!
s
Soomlased/ 19. juuni 2017, 11:54
maksavad juba ammu nn.suhkrumaksu ja keegi ei virise. Kes Eestis käivad, ostavd siit kommi jm. magusat, aga Soome pole sellest põhja läinud. Mõni sent joogipudeli kallinemine ei tapa küll kedagi.
e
Ega/ 19. juuni 2017, 13:01
eraldi suhkrumaksu meilt keegi kasseerima ei hakka. Seda võetakse tootjatelt. Meie maksame poest oste tehes. Suhkrut meil ei toodeta, aga aastaga on suhkru hind peaaegu kahekordistunud. Joogipudelite poole ei vaata, aga küllap on nende hinnad ka tõusnud.
j
Jep/ 19. juuni 2017, 14:04
Aasta algusest on mu kodu-Maximas coca-cola kallinend juba 20 senti + taara.
2liitrilt seega 40 senti. Nii kui paari nädala pärast hinnad tõusevad, on neil juba väike krunt all uueks tõusuks.
Uus rahaminister juba tegigi ettepaneku valitsuses tõsta käibemaksu 20 -21% (?), nagu ta ei teaks, et oleme Unioonis koguni 2 kohal oma kõrge maksuga toidule.
s
sellepärast et,/ 19. juuni 2017, 20:35
soomes polegi normaalset kommi ja magusat, ainult lagritsa- ja kummikommid
s
Sass/ 19. juuni 2017, 11:46
Kvaliteet ja maksud on eri teemad ja neid ei tasuks ühte patta panna. Toidukvaliteet peab paranema ja pakend on selles vallas vägagi oluline. Kas ostjad ikka vaatavad hoolega liha vaakumpakendis, see on mõnel tootel õhukesest kilest ja defektiga, ehk teisiti öeldes õhk sees ning toode võib olla riknenud.
Maksudest niipalju et Iklas tuttava müüa jutu järgi on 300 kuni 500 eurone ost tavaline aga rekord tema vahetuses 15000 eurot. Valitsust see ei kõiguta, jätame raha lätlastele ja kotime oma rahvast uute maksudega.
k
Koondatu-vallandatu/ 19. juuni 2017, 11:36
See naine ajab õiget juttu, seega kangutatakse ta varsti töökohalt lahti.
Valitsused maksustavad ja koorivad tõepoolest ainult kodanikke, välisettevõttete ja pankade heaolu arvelt.
m
mann/ 19. juuni 2017, 11:57
Kas Sirje töökoht ettevötjate-suurkorporatsioonide lobijana on ohus? Äkki tädi öiguskantsler aitab? Kuidas need reffid niimoodi ikka rahva üle kontrolli kaotasid, et tädi Potisepp peab nüüd üksinda vaeseid ölle ja suhkrujookide tootjaid välja aitama? Need muidu ei saagi rahva tervise nimel oma köhurasva kasvatada ja möne partei valimiskampaaniale annetusi pakkuda. See väike kinnine ring vöib ju nii katkeda...
õ
Õige jutt?/ 19. juuni 2017, 13:03
See naine ajab juttu , mida oravatest tootjad käsivad. Kas Sirje Potissepp peab inimesi lollideks?
s
Soovitus/ 20. juuni 2017, 09:54
Mine arstile ja las ta räägib sulle, mida need keemia ja suhkrusegud suinu tervisega teevad ja alles siis hakka teistele midagi selgitama.
a
AL/ 19. juuni 2017, 11:30
Lätlased võidavad ainult meie lollist ministrihärrast! Puha est numbrimärgiga autonumbrid on piirilinnade poodides. Nädalavahetusel veendusin ise kui hull olukord on...
k
kaua võib/ 19. juuni 2017, 11:47
jama jah ,sest Tallinna sadamast ikka hordide kaupa läheb alkot üle piiri ...ja Soomlaste .Rootslaste papp jääb kõik eestisse- nii hävitame ju Soome majanduse täielikult!
a
AL,olukord ei ole hull,/ 19. juuni 2017, 12:13
mulle toodi jaaniõlled ka Lätist,päris korralik kokkuhoid.
Ministrihärra pärast ei maksa muretseda,tema laiab kenasti edasi,mis rahvaga toimub,see ei huvita.
k
19. juuni 2017, 10:52
Kas see on sama Sirje-Sirtsuke kes eesti rahvast juba pea kakskümmend aastat õhutab mõnuga viina jooma !
v
vali mind, vali mind/ 19. juuni 2017, 10:38
miks valitsus ? valitsuse seab oma meele järgi paika ikka Riigikogu.
e
Ehh/ 19. juuni 2017, 14:16
Valitsuse seab kokku ikka peaminister. Kuidas aga Ratas oma kaaskonnaga pukki sai, on mulle küll mõistatus, polnud ju mingeid valimisi, täitsa valimistevaba periood oli.
Aga noh, samamoodi sai ohjad oma kätte ka Taavi.
Rahvalt ei küsi enam ammu keegi midagi, tule ainult hääletama ja sind jäetakse 4-5 aastaks jälle unarusse.

k
kusti/ 19. juuni 2017, 10:37
Paraku on see Eesti Valitsustel patoloogiline, et arvatakse rahvast, kui ullikestest. Mingit vahet pole, kes võimul. Ootaks totaalset muutumist.
t
totaalset muutumist ei tule/ 19. juuni 2017, 11:19
senikaua kui valija usub erakondade magusaid valesid.Juba praegu käib RE promomine ja seda ikka maksumaksja,sellesama valija raha eest.
Valijal pole kindlat visiooni ja seepärast valibki just valimispäeval kõige parema vale.
Valida tuleb need,kes ei valeta ja praegu on selleks ainult konservatiivid.
r
Räägi ikka asjast/ 20. juuni 2017, 09:57
Kas sinu arust on siis Potisepp ainuke tark inimene siin planeedil?
s
Sander.M/ 19. juuni 2017, 10:06
v
valdav/ 19. juuni 2017, 11:32
l
lord/ 19. juuni 2017, 11:38
inimesed pole lollid vaid kergelt mõjutatavad, mis muidugi võib olla ka üks lolluse tunnus. aga eks õige on et magustatud jookide ja alkoholi tarbimist tuleb vähendada, see on õige tendents. kui see tädi sõimab valitsust ja inimesi lollideks selle erivariatsioonides, siis eks kahepalgelistus ja tema oma kasuahnus on siin suurim lollus.
k
kle,lord,on võimalus mitte osta/ 19. juuni 2017, 12:17
neid magustatud jooke.
On olemas maitsestamata jogurt-lisa ise suhkur v konfitüüri.
Joogiks kõlbab sidruni v rabarberi vesi-jälle saad suhkruga "mängida".
õ
Õigus/ 20. juuni 2017, 09:59
Vaata kui paljud siingi Potiseppa kiidavad, järelikult on ikka väga kergelt mõjutatavad.
t
Tolake/ 20. juuni 2017, 10:01
Sina proovi seda mitteostmist lastele selgeks teha, kes kord juba maitse suhu on saanud. Kui seda suudad, siis võid edasi rääkida, seniks pane suu kinni.
n
No ikka ei ole küll/ 19. juuni 2017, 15:50
Ma pole rumalaid inimesi kohanud! Nimetage ükski neist mulle? Teinekord ööistungit kuulates-vaadates jääb mõnest niisugune koomiline mulje küll, aga eks see ole rohkem ikka väsimusest tingitud-ma arvan! :)
v
Vahukulp/ 19. juuni 2017, 10:03
See sõnavõtja on nüüd siis see tädi kes kleebib välismaisele lihale eesti märke ja ostke eesti maitse pähe. Teate, ei soovi. Kaup olgu aus. Vahtu ei soovi kuulata rohkem selle tädi suust.
h
Huviatv,/ 19. juuni 2017, 10:26
see naine polegi veel pensionil???
k
kork/ 19. juuni 2017, 12:21
Olgu suhkruga kuidas on (paljude vanemate inimeste jaoks on suhkur kinnistunud mälestus, sest kommi sai harva, närve rahustati suhkruveega, defitsiitne assortiikarp oli ihaldusväärne kink). Lihtsalt see eeskõneleja Potisepp hakkab tüütuks muutuma. Aeg ametit vahetada.
k
Kui Sirts julgeb nii kirjutada, siis miks peaksid kommentaarid "leigemad" olema?/ 19. juuni 2017, 10:01
Nii eelmine, kui ka pregune valitsus (kus vahetusi tehakse rekordiliselt usinalt) tegelikult kardab rahvast. Kui nad rahvast lollidemaa esindajateks peavad, siis selle kaudse edetabeli eesotsas on olnud 17 + 1 aastased valitsused ise ega nemadki mingid tulnukad -teiselt planeedilt- ei ole, ikka meie hulgast.
a
aga/ 19. juuni 2017, 09:59
nii ongi Sirje. Tore, et julgetakse seda üha kõvemini välja öelda. Ja mingist rahva tervisest ei hooli küll ükski minister, see on selge.
Minul tuttavad elukindlustuses, kes samuti spetsialistid hoiavad pead kinni maksumuudatuste pärast, mis ei paranda kohe kuidagi vaesema rahva sissetulekuid, lepinguid, teenuseid.
m
müürsepp/ 19. juuni 2017, 09:56
see tädi on ju paadunud orav
d
dub/ 19. juuni 2017, 09:42
Kunagi kiitis seesama tädi ärasüstitud traavlite lihast vorsti ,see pidi tervisele lausa kasulik olema .Mis siis nüüd häda.Kaitseb ainult tootjate huve,mitte rahva.Parem oleks selline mõttetu tegelane minema kupatada.
a
ab/ 19. juuni 2017, 09:56
kes meil tootjad on? robotid, paraku veel ikka ei ole!
s
See/ 19. juuni 2017, 09:41
tädi ja tema meeskond võiks hoopis seista selle eest, et tootjad teeksid toitu, mis tervist ei kahjusta. Piirata tuleks lisaaineid ja kindlasti ka suhkrut. Kui ta on ise suhkrusõber, söögu terviseks, aga suur hulk ülekaalulisi ja hambutuid on seda liigse süsivesikute tarbimise pärast.

n
Nonii. Lahendus olemas./ 19. juuni 2017, 09:33
iikumisprogrammiga. Individuaalne nõustamine dieedi ja liikumiskavaga."
Käisin kunagi suitsetamist maha jätmas. Koostasime programmi. Püüdsin seda järgida ja maha jätta. Ei aidanud kuidagi. Alles siis, kui suitsupakk läks üle mõistuse kalliks, hakkasin mõtlema, et äkki aitab. Jätsin päevapealt ilma igausuguse nõustamise ja programmita maha. Aga Tädil on ikka hea lahendus: "See, mida WHO oma raportides soovitab ja mida ka Eesti arstid ja toitumisteadlased toetavad, on esmatasandi nõustamine. Ehk perearst räägib teile toitumisest koos liikumisprogrammiga. Individuaalne nõustamine dieedi ja liikumiskavaga."
Karastusjookidest rääkides - jooks ise ka mõnikord heameelega suvel kalja, aga need on kõik nii magusaks aetud, et lihtsalt ei suuda. Suur tänu pr Potisepp. Aga mida ma ka tean - ma olen ju loll valmis.
Käisin kunagi suitsetamist maha jätmas. Koostasime programmi. Püüdsin seda järgida ja maha ei jätta. Ei aidanud kuidagi. Alles siis, kui suitsupakk läks üle mõistuse kalliks, hakkasin mõtlema, et äkki aitab. Jätsin päevapealt ilma igausuguse nõustamise ja programmita maha. Aga
b
Better be kuss/ 19. juuni 2017, 09:31
Huvitav, see suhkrusiirupist limonaad ja alkohol on Potisepale nagu inimõiguste üks osa. Peamine, et oleks hästi odav ja rahvas saaks oma tervist rikkuda. Ja töösturid kasumeid rahva tervise arvelt taskusse toppida.
Aga selle tädiga on täpselt nii, et ta räägib selle juttu, kes talle maksab. Kui järgmine töökoht oleks näiteks Karskusliit või Tervise instituut, siis laulaks ta nende laulu.
n
Nips/ 19. juuni 2017, 10:08
Lihtsameelne oled, vää! Tõesti arvad, et maksud kehtestatakse rahva tervise pätast. Tule tevas appi! Oo sancta simpicitas!
b
better...-le/ 19. juuni 2017, 10:13
Keegi ei sunni sind ostma suhkrustatud toiduaineid. Keegi ei sunni sind ostma ka alkoholi ega limonaadi. Mina leian, et kui riigile on raha hädasti vaja, siis kärpigu iseenda palku ja likvideerigu riigitöötajate hulgast need muidusööjad parasiidid. Riigiaparaat on hiiglaslikult kasvanud. On igasuguseid ametikohti, mida ei oska isegi lahti seletada, millega nad tegelevad. Korjaku ära nendele muidusööjatele ettenähtud hüvitised ja muud lisatasud, siis oleks riigil ka vajalikul määral raha. Aga ikka võetakse nendelt kõige nõrgematelt ära ka viimane. Uhkustatakse mingi olematu palgatõusuga, aga sellest, et hinnad kohe ka kasvasid rohkem, kui palk, sellest vaikitakse.
n
no aga oleme juba sügisel targemad/ 19. juuni 2017, 11:26
ja valime Ekre!
Konservatiivne programm
Rahvas eelkõige! Kui peab valima poliitika ja rahva vahel, tuleb valida rahvas; kui peab valima enda ja rahva vahel, tuleb valida rahvas; kui peab valima rahvaste vahel, tuleb valida oma rahvas, austades teiste rahvaste samasuguseid õigusi!
Valime ILMA E-variandita.
b
Better be kuss / 19. juuni 2017, 11:28
Keegi ei sunni sind ostma suhkrustatud toiduaineid. Keegi ei sunni sind ostma ka alkoholi ega limonaadi.... muidugi ei sunni. Sind ka ei sunni ju, isegi kui nende hinnad tõusevad. Riigiaparaadi kärpimise vastu pole mul midagi
Makse kindlasti ei kehtestata rahva tervise pärast, kuid see võib rahva tervisele ikkagi vähe kasuks tulla küll, kui kraam on kallim ja niipalju ehk ei osteta. Tahad joo, tahad ei joo, oma valik ju.
õ
Õige jutt/ 20. juuni 2017, 10:07
Ja ehk paneb see ka tootjaid natuke ajusid liigutama ja normaalseid tooteid välja töötama ja tootma. Seni on nad ainult opaka tarbija nahal liugu lastes taskuid täitnud.
o
Ole ikka aus/ 19. juuni 2017, 09:30
Sinu esinemiste tagant paistavad hästi pikad tootjate kõrvad. Oled lihtsalt nende lobi propagandist ja kõik, rahva heaolust ja tervisest pole sinul küll sooja ega külma. Kui tootjad arvavad, et kõige lihtsam rahateenimise viis, maitsestatud suhkrusiirupi müümine on lastele tervislik, siis tuleb need tehased lihtsalt sulgeda ja omanikud/tegevjuhid kinni panna kui inimeste tervise hukurajad. Mine palun korra poodi ja proovi leida mõnd karastusjooke, ütlen ette ei õnnestu. Kõik müüdav on üks suhkruvesi, millele natuke värvi ja mingit keemilist plöga maitseks lisatud ja seda solki müüakse karastusjoogi sildi all. Tootjatel oleks aeg hakata mõtlema, kuidas toota midagi, mis tõesti kuumal suvepäeval karastaks ja janu ära võtaks, mitte ei tekitaks seda. Kui igaüks hakkab käituma vaid kasuahnuse printsiibist, saavad matusebürood ja arstid ikka väga suure lisakoormuse. Sellised "rahva tervise nimel" jutud on sul aeg lõpetada kui tahad endast mingigi mõistusega inimese muljet jätta.
l
loe hoolega/ 19. juuni 2017, 09:45
ta on olnud ja on ka praegu parteiline alkoholitootjate esindaja mitte sõltumatu toiduliidu juht
i
Imin/ 19. juuni 2017, 13:03
absoluutselt viimasega nõus. Meie suured joogitootjad ju ei tooda kvaliteeti ja see käib nii limonaadi, siidri, kui ka õlle kohta. Täiesti kama kaks, kui see sodi kallineb. Meil on poodides õnneks piisavalt saada näiteks kvaliteetset tsehhi ja saksa õlut.
a
Asja eest peab!/ 19. juuni 2017, 09:30
Ainult lollid võisidki valida sellised inimesed Riigikokku.
o
Oo/ 19. juuni 2017, 09:27
Inimeste tervis huvitab tädi kõige vähem.
e
Eelmine valitsus/ 19. juuni 2017, 09:22
Tädile läks peale.Parem vaadaku mis toitu meil müüakse
s
19. juuni 2017, 09:10
siiber selle tädi patramisest!
a
Aadu/ 19. juuni 2017, 09:02
Rahvas on just nii loll, kui valitsus ise!

u
Uskumatu Toomas/ 19. juuni 2017, 09:01
Jälle see tulihingeline demagoog hoos.
Valitsus ei meeldi kunagi. Vähemalt korraga kõigile.Praegu on tore, et vähemalt mingeid samme astutakse XXI sajandi epideemia ohjeldamiseks.
t
19. juuni 2017, 09:03
a
August/ 19. juuni 2017, 09:00
p
PAADIALUNE./ 19. juuni 2017, 09:24
Jah, tõesti. Aga kas pole see õnn. Loll on alati õnnelik. Loll ei näe probleeme ega tekita neid ise.
a
am / 19. juuni 2017, 09:33
Õigus.Inimesed ongi lollid 70 % ulatuses.10% teostab võimu,20-30% saab aru,mis toimub ja 70% määgib kaasa.
v
Vanaema/ 19. juuni 2017, 08:58
Et oma väga madalale vajunud mainet pisutki kergitada, võiksite lõpetada ebatervislike toodete esiletõstmise. Soovitan: Eesti parima toiduaine valimisse võivad kandideerida AINULT TERVISLIKUD TOOTED. Seni pole seda kriteeriumi üldse arvestatud. Näiteks mõned aastad tagasi valiti Eesti parimaks toiduaineks "Kefiir cappucino", milles suhkrut üle 11%
m
19. juuni 2017, 09:28
Mis asi on tervislik toode?
n
19. juuni 2017, 08:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
19. juuni 2017, 09:07
Maksan hea meelega, kui sissetulek ja maksud oleksid proportsioonis!
t
to Nojah, 08:52/ 19. juuni 2017, 11:35
ehk on veel meeles,kuidas agiteeriti elektrit kokku hoidma,ostma hirmkalleid säästupirne...Jõudsime siis pirnid ostetud,kustutasime väljudes tuled jne.
Tubliduse eest premeeriti meid "kokkuhoiu trahviga",mis kohustab lisa maksma kui tarbimine on alla 250 KW,seega,kellel on suvekodu,kus te talveperioodil ei viibi,maksate,vaatamata sellele,et tarbimist pole.
Riigiettevõtte EE Utahi kulud maksab maksumaksja,ja maksab ka selle,mida ei tarbigi...
1
11:43 lisaksin veel,kütteõli / 19. juuni 2017, 12:25
kütteõli hinda (kas juba tõsteti)v tõstetakse 10X !!!!
Seda kasutavad väiksemad katlamajad ja vaesemate eluasemete kütteks.!?
d
DOKTOR/ 19. juuni 2017, 08:49
SEE TEIE poolt nn.naljakas tädi on väga tore eesti inimene ärge pookige talle kulge silte julgeb välja öelda tõde mida teie rumalad kommentaatorid ei julge öelda-VALITSUSES ON JU LAPSLOLLIKESED
j
jah/ 19. juuni 2017, 10:12
See tädi on tõesti natuke lollike. Kas Eestis peale ettevõtjate rohkem inimesi ei elagi,et ainult nende pilli järele peame tantsima?
ä
ätt./ 19. juuni 2017, 08:46
Sirjekene Sa oled ju kogu aeg inimesi lollideks pidanud !Kas valitsusest on saanud Sinu konkurent ?
o
onu/ 19. juuni 2017, 08:44
kuule tädi , sa peaksid selle solgi ,mis inimestele müüakse ära keelama- miks sa tööd ei tee?
v
vladas/ 19. juuni 2017, 08:37
kas eesti külas on valitsus+
o
19. juuni 2017, 09:28

k
k/ 19. juuni 2017, 08:37
m
Me näeme seda tädi liiga palju/ 19. juuni 2017, 08:37
Arvata võib, et kõik ei ole kaugeltki puhas kuld, mis tema suust tuleb. Ehk on ta otsustanud kuhugi valituks saada?
Kunagi tootis ja turundas tädi Remedias helevalget viina. Siis ei olnud muret midagi ei maksude ega rahva tervise osas.
s
see tädi/ 19. juuni 2017, 08:28
see tädike peaks enne kisamist nõu pidama arstidega, kes on tervise-probleemides pädevamad kui tädikesele palka maksvad refiärikad.
Eesti inimene vajab PUHAST eestimaist toitu! Mitte e-ainetest pungil lõhnastatud-maitsestatud sol ki.
a
19. juuni 2017, 08:50
Arstid on sama moodi osa süsteemist, kätest ja jalust seotud farmaatsiatööstuse lobby-ga ja tegevustega, mille tulemusi keegi väga teada ei taha. Toidust:
https://www.youtube.com/watch?v=zpIN-8Q9Ahw
m
Miks ?/ 19. juuni 2017, 08:26
Miks peavad jogurtid olema magustatud ??. Neid magustatud tervisetapsjaid tulebki maksustada, ja oluliselt.
l
19. juuni 2017, 08:53
Lugema tuleb õppida, äkki leiad siis poest üles ka maitsestamata jogrtid, minu teada on need kogu aeg müügil olnud.
m
Mats/ 19. juuni 2017, 10:15
Räägiks ka kaljadest. Pole ühtegi mis sobiks janukustutamiseks. Kõik on nii magusad ja lääged.
k
19. juuni 2017, 11:57
Kui vett tahad siis joogi vett või tee ilma suhkruta kalja, kui oskad.
d
dr. Mõngel/ 19. juuni 2017, 08:25
Rahvas suhtub jälle neisse Toompea toladesse nagu valitsusse. Siin see viga ongi.
s
19. juuni 2017, 08:54
See on tõepoolest rahava suurim viga, et nad neid pettusega võimu haaranuid tunnustavad valitsusena.
j
juta/ 19. juuni 2017, 08:14
Mis need reformikad siia puutuvad aga see kuidas ta neid suhkruvee tootjaid kaitseb on ikka õudne vaadata.
j
../ 19. juuni 2017, 08:07
jeerum, miks proua ei seisa ise siis juba selle eest, et ei oleks toidumaffiat, see on selge maffia, tuuakse sisse odavat kaugete riikide tooteid, liha seisab nädalaid ja siis aga ostame sama hinnaga mis kohapeal tapetud, ükski liha pole enam LIHA, mis on päevi kuskil külmladudés vedelenud, tekivad ikka bakterilised ja muud ,seepärast ei oska ka enam midagi osta, sunnik mitte toit.Liha tuleb süüa kohe 3 päeva jooksul,kuid siin seisavad lihad päevade viisi lettidel, päeval sulanuna, ööseks visatakse külmkambrisse, hommikul jälle lettidele, kas lollid oleme või, ükski päev ei müüda kogu lihakraami ju ära, et saaksime igal päeval vaid uut toodet, seda pole iial.
p
pkmnve/ 19. juuni 2017, 07:52
Sirje Potissepaga samal arvamusel. Eestit juhivad täna populistid, kel rahva tervisest pole mingit hoolt küll aga oma rahakotist hoolivad nad palju.
o
19. juuni 2017, 09:21
Odav tööjõud saabki tulla ainult rahva tervise arvelt.

o
ohoh/ 19. juuni 2017, 07:50
Reformierakonna käepikendus,igal alal spetsialist,aga ajudes veel ruumi jätkub
e
19. juuni 2017, 09:22
Eriti veider ongi seda kõike lugeda reformierakonna poolt, nad on rahva juba piisavalt vigaseks hoolinud.
s
süsimust iroonia/ 19. juuni 2017, 07:45
see potisepp ajab sellist juttu, et ta on vist kremli mõjuagent! :DD
p
PPV/ 19. juuni 2017, 07:43
Enamus valitsusi on meil rahvasse kui lollidesse(või siis madalama intelligentsi tasemega tegelastesse) suhtunud. Kui kuulata nende selgitusi.
o
ohh !/ 19. juuni 2017, 07:21
valitsus ja selle käepikendus riigikogu ei usu juba ammu rahva pisarate siirust.
u
uhh/ 19. juuni 2017, 07:38
Eks nii loll on igaüks ise kui lollina ta end tunneb.
s
see pole tõsi/ 19. juuni 2017, 07:19
Esiteks keskerakond küll hoolib, aga ka nemad on aru saanud, et kaua sa lollidest ikka hoolid. Siin kehtib ju teine seadus : "kiida lolli ja see tõmbab ennast uue kiituse lootuses kasvõi lõhki ". Seda näitab ilmekalt meie eurosaadikute tegevus.
Riigikogulane rahva pisaraid ei usu.
e
ehh / 19. juuni 2017, 06:55
kui inimene õigustab telesaates nagu kindral mehisel jõulisel toonil Eesti Toidu sildi kleepimist maailmast eksporditud lihale, mis on Eestis tükeldatud ja karpi pandud , siis ärgu tulgu üldse esinema. Rääkigu alkotootjatega omavahel.
t
TjT/ 19. juuni 2017, 08:02
Täiesti nõus! See naljakas tädike tundub tõesti refide käepikendus olema, et ärge jumala pärast midagi muutke, et äkki läheb paremaks. Võiks tõesti, kui veel südametunnistuse raasukest on, jääda oma liistude juurde ja lõpetada see rahva lollitamine ja desinformeerimine nende toidumärkide ja -kleebistega. Demagoog missugune!
a
ab/ 19. juuni 2017, 08:28
see naljakas tädi räägib täitsa õiget juttu! Palju on valitsuses ettevõtlusega seotud inimesi? Enamus on seotud ainult raha jagamisega!
v
valitsuses on/ 19. juuni 2017, 08:50
ettevõtlusega seotud tegelased olnud ja häbiga välja visatud.
t
19. juuni 2017, 09:24
Tädi räägib täpselt seda, mille eest talle parasjagu makstakse.
t
To TjT 8.02/ 19. juuni 2017, 10:30
Kas sa oled kohe väga imelik kallis TjT 8.02?
Mingigi asjaliku arvamuse aseme kukud sildistama ja laimama!? Ilmselt tean kust parteikontoorast selline ""ZA lli V"" jura tuleb.
Paluks nüüd siis argumenteerida ja tõestada natukenegi selle s loopimise asemel kallis noorsots!
t
TjT/ 19. juuni 2017, 14:30
Tundub, et kommentaar läks täppi, milleks muidu selline lahmiv vastus. Ei alanda ennast kellegi "ZA Ili V"-ga sõnasõda pidama, piisab, kui vaadata hinnangut kommentaarile, kus 76% on kirjutatuga nõus. Rohkem pole vaja midagi tõestada.
j
jabur tädike ajab jah imelikku hülge juttu/ 19. juuni 2017, 08:35
mida vähem sõna võtab seda parem.
j
ja jah/ 19. juuni 2017, 10:00
siin vist jälle üks naiivitar, kes arvab, et eestlased on vähem jooma hakanud :-))
j
juinn/ 19. juuni 2017, 11:59
Kas Sirje töökoht ettevötjate-suurkorporatsioonide lobijana on ohus? Äkki tädi öiguskantsler aitab? Kuidas need reffid niimoodi ikka rahva üle kontrolli kaotasid, et tädi Potisepp peab nüüd üksinda vaeseid ölle ja suhkrujookide tootjaid välja aitama? Need muidu ei saagi rahva tervise nimel oma köhurasva kasvatada ja möne partei valimiskampaaniale annetusi pakkuda. See väike kinnine ring vöib ju nii katkeda...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee