Nii totakat riiki kui meil annab ikka otsida./ 18. juuni 2017 12:33
Taskuvaraste eest hoitatavad sildid on juba väljas, nüüd siis pannakse rikšade eest hoiatavad sildid üles. Paneme siis üles ka liiklushuligaanide eest hoiatavad sildid, kõiksugu varaste, röövlide ja muude p.ättide ja k.aabakate eest hoiatavad sildid ülesse ja saadame sise- ja justiitsministeeriumi koos allasutustega nagu politsei ja vanglad laiali. Milleks mõtetuid m.olkuseid ülal pidada?
Tegime tuttavaga katse. Sõitsime velotaksoga, kumbki eraldi. Mina eestlasena, tema mulises inglise keeles. Mul läks kilomeetrise sõidu peale 5 euri... temalt taheti 150! Jah, sada viiskümmend euri... hästi teenivad siis.
Taavi käet tahaks teada, mis firma seda velotaksode äri ajab ja kes on osanikud. Kuidas on võimalik , et mööda linna kimavad juba 10 aastat ohtlike manöövreid tegevad riksa juhid, Ja põhiküsimus : kelle tasku läheb suurem osa teenitud rahast?
Nüüd siis hakatakse " märkama " kõikvõimalikke valitsuse vigu. Kallid inimesed kas teil oli reformivalitsuse võimul olemise ajal kott peas või midagi suus? Kõige hullemad riigimetsa mahaparseldamised jäid tähelepanuta - nüüd astugu valitsus ühe paju pärast tagasi. Velotaksod tolgendavad vanalinnas 10 aastat - vaba ettevõtlus ja kõik korras. Mis nüüd siis nii muutunud on, et meedia laua alt välja on julgenud tulla?!
Kui suursaadik poleks skandaali korraldanud, oleks kõigil endistviisi savai. Ja kui skandaal vaibub jätkub kõik samas vaimus. Sentristlikus talinas on veel *Unnpo nimelised l.ojused olemas, aga neil m.olkustal samuti poogen kõigest mis toimub.
miks neid ära ei keelata? Kihutavad mööda kõnniteid kus liiguvad ka lapsed, kes võivad vabalt jääda tagumise laia istme ette. Ükski juht ei jälgi mis toimub ees või kõrval. Kõnnitee oleks nagu ainult nende pärusmaa, jalakäijad kobigu sõiduteele ja lasku saksad läbi. Jube kohe!
Niigi on pealinnas liiklus nõnda tihe, et buss-auto-buss-auto iga meetri järel ja siis veel need velotaksod siiberdavad seal vahel sinka-vonka. Pealegi, Viru tänav on ikkagi nüüdseks juba mõeldud rahulikult kõndivate inimeste jaoks. Jalutavad seal turistid ja äkitse keerleb nende ümber velotakso, kõnnib grupp edasi ja juba teine ning kolmas väntaja siiberdamas. Velokate juhid on venekeelsed, Venekeelsed on velokate juhid, kuid oskavad oma sõidu-pakkumisi teha ka inglise ja soome keeles. Kuna viimasel ajal on ka Itaaliast turistide gruppe, siis varsti "oskavad" nad ka juba itaallastele oma pakkumisi itaalia keeles teha. Las teevad endale mingi koha linnas välja ja las siis saab seal sõita
Kuna Õhtuleht on sellest probleemist kirjutanud aastaid, siis avaldage kokkuvõtlik tabel - kes selle loo ajal oli Kesklinna vanem, linnapea, majandusminister, riigikogu majanduskomisjoni esimees, kes kõik ei liigutanud lillegi olukorra muutmiseks. Kuritegelikult käitujaile avaldab mõju nende regulaarne avalikustamine.
Vanalinnas jalakäijate alas tegutsedes nad rikuvad liiklusmärkide nõudeid ... kui velotakso on laiem kui 1,2 m. Võimalik siiski, et kitsamat sorti velotaksod jäävad 1,2 m piiresse ja liiguvad vanalinnas täiesti seaduslikult.
Erika väidab, et kuigi talle ei meeldi velotaksod, näeb ta probleemi sildis, et velotaksod on ebaseaduslikud, kui velotaksod tegelikult ei ole ebaseaduslikud. Ja saab ainult plusse. Mina selgitan, kus ja mis tingimustel on velotaksod ebaseaduslikud ja saan miinuseid? Velotaksod kui sellised EI OLE vanalinnas ebaseaduslikud. Vanalinna jalakäijate alasse ei tohi sõita jalgrattaga, mis on laiem kui 1,2 meetrit - vaadake liiklusmärke. Nende märkidega püütigi vanalinnas velotaksode probleemi lahendada, eeldades, et 1,2 meetri pealt jookseb piir sellel, mis on lihtsalt jalgratas ja mis on velotakso. Turistide nöörimine peaks olema puhtalt tarbijakaitse teema. Oletatavasti meil ikka mingi selline seadus on, et klient peab teadma, mis mingi teenus maksab?
kaotage need kolekärud juba ometigi tallinna linnapildist ära.kas te,linnajuhid,saate obrokit nendelt käulade omanikelt vöi,et miskit ette ei taha vötta,vaid vastutust piirivalve kaela veeretate?pange oma mupo tööle,mis ta tegeleb vaid parkimistrahvide väljakirjutamisega.
Hoiatusmärgid velotaksode ebaseadusliku tegevuse kohta... ja esialgu kõik? Ja mida ootab PAPA, kuna velotaksode kuuluvad nende haldusalasse? Muuseas, Tallinna vanalinnas on väljas ka märgid , et seal võib varguse ohvriks langeda. Selge oli ka see, et ega enne asjaga tegelema ei hakata, kui kellegile positsiooniga mehele asutatakse varba peale ehk tehakse suur arve. Nüüd on küll asjaga kiire, aga siiamaani olid asjad ainult rääkimise tasandil. Tundub, et see velomaffia on end ikka väga kindlalt paika istutanud, et mitmete aastate jooksul pole midagi tehtud.
Nagu ma aru saan, ei saa linnavalitsus mitte midagi teha, kui ei ole seadusi, millele toetuda. Vanalinnas on üritatud midagi teha liiklusseaduse abil ja keelatud on jalakäijate alas enam kui 1,2 meetri laiused jalgrattad. Kui velotakso on sellest kitsam ja minu meelest selliseid on, siis nad on Raekoja platsil täiesti legaalselt. See tähendaks, et kitsamate velotaksode operaatoritel on täielik õigus nõuda pildil olevate siltide mahavõtmist. Arvatavasti võiksid ka kõik velotaksofirmad seda nõuda, kuna sildilt ei selgu, milles seisneb tegevuse ebaseaduslikkus (ainult vanalinna jalakäijate alas rattaga sissesõidu piirangu tõttu), mistõttu võib olla tegemist ka väljaspool vanalinna äri kahjustava eksitava informatsiooniga. Küll aga peaks lambist 60eurose arve esitamine käima tarbijakaitse alla. Muuseas, samal ajal "päris"-taksojuhid esitasid hiljuti belglastele ajaliselt veelgi lühemate sõitude eest samasuguseid arveid...