Eesti uudised

Ukraina soovib käivitada põhjaekspressi Tallinna, Eesti pool takistusi ei näe

RAIL BALTIC 2? Rongieksperdid: loomulikult kui projekt õnnestub, siis oleks see suurepärane! (55)

LISA KOMMENTAAR

Sama rööpmelaius ruulib (1520/1524) 14. juuni 2017 12:57
Kaheksa pealinna:
(Odessa)-Kiiev-Minsk-Vilnius-Riia-Tallinn-(rajatav tunnel)-Helsinki-(Turu)-(rajatav tunnel)-Stokholm-Oslo
http://www.openrailwaymap.org/
raske valik 14. juuni 2017 06:49
Otselend Tallinnast Kiievisse kestab 1 h 45 min ja maksab 275 eurot.
Rongisõit hakkab kestma u. 12 h ja maksma sajast paarisaja euroni (200? 300?).
Kurb on see, et pruulidel-varedel õnnestub jälle tasuvusuuringute jms. huinja abil maksumaksja raha puukida. Sarnased õhumüüjad uurivad nt juba aastaid Tallinn-Helsinki tunneli tasuvust.
Muri 14. juuni 2017 09:16
Sõltuvalt mugavusklassist 80-150€!
raske valik aga IQ 0,01 14. juuni 2017 11:34
Lennuajale lisandub vähemalt 2x1h, talsinkidel.
Mõistusega inimestel ehk tartlastel veel juurde 2x3h, ehk aeg lennujaama.
Ja rongisõitu lennuga võrrelda suudab vaid see, kes ei erista hu... ot palts...
raske valik 14. juuni 2017 12:32
Miks 2x1 h? Iga kord läheb pagas kaduma? Jääb siis ca 3 h vs ca 12 h.
Aga väga lahjalt pandud. Reil Peldiku PR tiimi liikmed veedavad ikka lennujaamas vähemalt 3-4 tundi ja väidavad, et rongiga saab Varssavisse kiiremini kui lennukiga.
raske valik 14. juuni 2017 13:42
Ebatsensuurne sõim näitab reeglina, peale puuduliku kasvatuse muidugi, argumentide puudumist.
Ma olen lennukiga lennanud küll. Kuna mul ei õnnestu iga kord pagasit ära kaotada või lennujaamas ära eksida siis ei ole mul vist lennujaamast välja pääsemisega kunagi tundi läinud.
P.S. Aga ole kena, saada kaastundeavaldus. Siis saan ma teada kes Sa oled.
raskele 14. juuni 2017 15:57
Saadan kaastundevaldusi nii, et tapab.
Ära muretse.
Kahjuks ei kohanud siin lk-l kuskil ebatsensuurset sõimu.
Aga lolli demagoogiat kohtab ajalehtedes, kommentaariumites väga palju.
Eks ma kunagi tutvustan ka siis ennast, kui sa veel mind ei tunne. Las läheb aega rohkem mööda ja vett Emajõest Peipsisse.
Tunne slaavi hinge 14. juuni 2017 12:48
Variant 1. Lennukiga istud paar tundi kuivalt ja liikumatult.
Variant 2. Rongi lähed pohmakaga ja kast viina kaasas, paneb esimesele kaasmaalasele pasunasse ja saavadki suurteks sõpradeks. Kast saab enne Minskit tühjaks. Käiakse turul (ja ka Odessa rannas) ostetakse uus kast ja samamoodi tagasi. Oli lõbus nädalalõpp.
Horros 14. juuni 2017 05:10
"sleep-over "
"light-trainid"
"Intercity"
Kuhu on kadunud kallis eestikeel? Mis tüübid nad küll on?
.
Aga imeline kullavihma projekt :D:D:D Ukraina loomulikult, planeerimised, kalkuleerimised. projekt
Horros 14. juuni 2017 05:15
Projekt nagu lill :D:D:D
.
Oligi viimane aeg, et ukrainlased veel ka kampa tulevad. Miljonid, miljardid nagu helesinisel tassil. :D:D:D
.
Ja kaks kassi sõidavad Tallinnast Odessasse juudi juurde. :P:P:P
Muri 14. juuni 2017 13:20
Sest eesti keeles pole vastavaid termineid või on need pikad ja lohisevad à la magamisvagun, linnalähirong, linnadevaheline rong jms.
lugeja 25. august 2017 08:59
mis viga on emakeelsetel terminitel MAGAMISVAGUN, LINNALÄHIRONG, LINNADEVAHELINE RONG? Oi-oi Murike, sul on häbi omakeelsete sõnade pärast ja lömitad juba mõnuga lääne ees.
14. juuni 2017 04:25
olgem sallivad ja toetavad rb osas. seda kulda, karda ja kulinaid, mida reilbeldikut mööda vedama hakatakse, jätkub kõigile ja jääb ülegi.
Kommunist olla on uhke ja hää 14. juuni 2017 02:12
Kommunism ja vene raudtee kuuluvad kokku.
tegelikult öeldi vabasti, 14. juuni 2017 02:40
et kus mõistus lõpeb, seal algab raudtee ja küllap algab sealtmaalt see kommuunawärk kahh, nimetatagu seda siis Rail Baltica, Rail Baltica-2 või kasvõi -3-ks ja niisamuti nagu kommuunawärk, ei too ka kogu see raudteewärk meile midagi head.
epic epic epic fail 14. juuni 2017 01:00
dr. Mõngel 14. juuni 2017 00:16
Muidugi õnnestub see projekt! Mujal maailmas sõidavad rongid 500 km/h, miks meil ei peaks siin õnnestuma rong panna sõitma 80 km/h? Tubli! Väga tark jutt!
A RallY Team 13. juuni 2017 23:49
miks peab raudtee poolani minema kui Lätist saab odava käraka juba kätte?

Vaadake 13. juuni 2017 23:11
yt 95 kvartal Eesti ja lLääne sõprade olemust ja käitumist.
OHHH EI! 13. juuni 2017 23:01
Eriline mõttevälgatus. Kui õnnestub siis katame Eesti rööpmetega.
Arvamus 13. juuni 2017 22:53
Äkki siis piisaks Odessa Kaunas liinist? Siit saaks RB kenasti Kaunaseni.
mida tegema 13. juuni 2017 22:32
tööd hakkavad siin tegema,mida siis vee.Ja seega jääb palgatase Eestis väga madalaks ja pole lootustki palgatõusule.
Täpselt nii 13. juuni 2017 22:45
Praegu "Otse kümnesse" hr Männik just ütles, et meie suurim probleem on madal palgatase ja kõrge hinnatase. Kuna kohalikud (ja isegi pagulased) põgenevad seetõttu tööle välismaale ja arenenud riikidest siia keegi tööle ei tule, on ainus lahendus kasutada veelgi madalama elatustasemega tööjõudu Ukrainast!
Nojahh, 13. juuni 2017 23:10
tabasid asja point'i küll ära, kuid suure tõenäosusega virutavad Ukraina "äri partnerid" kogu investeeritud papi lihtsalt ära ja "äri plaan" siirdub istmikku. Sealne mentaliteet on praegu selline, et kogu õunasaagi kättesaamiseks tuleb õunapuu maha saagida ja mis pärast saab on po xy*.
eu 14. juuni 2017 15:18
No mr. Männikut ei saa küll tõeselt võtta. Võõral maal elanud ja sealt naasnutel eestluse ja Eestiga side puudub. Küllap on see sellest, et võõral maal pole nad olnud/saanud mitte kellekski tõsiseltvõetavaks ( alaväärsustunnetus). Üritavad võidu miskit tarka öelda, kuid seda oleme juba kuulnud brüsseli/moskva hääletorudelt.
Tore ;) 13. juuni 2017 22:10
Ukraina oligarhid tahavad ka RB-d teha, see tähendab hoomamatuid summasid varastada.
Ukr2 13. juuni 2017 22:49
Ukraina oligarhid elasid otseses mõttes kullast paleedes, samal ajal kui näiteks Krimmis valitses täielik vaesus. Kas tahetakse rikastele ehitada uusi paleesid?
Kuskohas 13. juuni 2017 23:02
kõik nood ukraina oligarhid nüüd siis elavad? Telkides ve?
Mida 13. juuni 2017 22:03
Mida hakkavad Eestis tegema Ukrainast ekspressidega siia kihutavad rahvamassid?
.... 13. juuni 2017 22:34
Hahahaha
Kallas vare pruuli ja co. Muutsid rail baltic suuna Berlin asemel itta!
See on nali kas selle direktiivi saadi Brusselis olles kogu Eesti valitsusega...kohtudes
Junckeriga
Seda 13. juuni 2017 23:00
et suure tõenäosusega sama "äriga" nagu Lätist, Leedust, Slovakkiast, Moldaaviast, Rumeeniast või Ungarist pärit romud. Aga ruumi ja ka lüpstavaid lolle meil veel jagub.
tore oleks 13. juuni 2017 21:53
aga pean seda projekti just Ukraina pärast lootusetuks ürituseks.
Kupeerongiga on väga hea seigelda, oma kamp kupees ja tsuh-tsuhh sõit läheb lahti.
tobe projekt 13. juuni 2017 21:41
ja rahvale pähe istumine .

Raivo 13. juuni 2017 21:26
Tubli, võtavad needki viis reisijat ära, kes Rail Balticuga oleksid Tallinnast Riiga ja Vilniusesse sõitnud.
matsu 13. juuni 2017 21:57
Ei võta, on ikka suur vahe kas sõita ringi ja pool päeva vanas rongiloksus või vuhiseda otse paari tunniga, mugavas ja vaikses rongis.
Truth 13. juuni 2017 21:24
Riigil on vale juhtimise ja pankade väljalüpsi tõttu lihtsalt rahad otsas. Need rongiprojektid tõotavad ajutisi investeeringuid!
Misasja!? 13. juuni 2017 21:35
Kas arvad tõemeeli, et nüüdne Ukraina oleks suuteline millessegi investeerima? Pigem on oodata järjrkordset "äri plaani" kui musta auku a la Jordaania-2 või Utah-2 ja eriti korruptsioonivaba Ukraina sobib selliseks skeemiks lausa suurepäraselt. Küsimus vaid: "Kui palju seekord?".
matsu 13. juuni 2017 22:00
Ukraina on suure potentsiaaliga riik ja praegu on just õige aeg suhteid luua, sest Ukrainast ja Poolast saab lisaks Saksamaale ja Prantsusmaale, Euroopa majandusmootor.
nutsu 13. juuni 2017 22:15
Õppematerjaliks neile, kes nüüdses "suure potentsiaaliga" Ukrainas miskit äri kavatsevad ajada:
https://www.youtube.com/watch?v=2St4tEQhkss&t=1107s
Tõsine õigusriik ja majandusmootor ju.
katsu 13. juuni 2017 22:30
Seda minagi arvan, et Ukraina on erilise potentsiaaliga riik.
nätsu 13. juuni 2017 22:56
Ukraina puhul ei saa muidugi enam rääkida Ukrainast kui riigist, vaid sellise nimetusega maa-alast. Potentsiaali on.
katsu 13. juuni 2017 23:09
Ma tegin Ukraina kohta nalja. See on lagunev riik. Viisavabadus tõstis küll Pedro aktsiaid, aga kauaks. Viisavabadus annab võimaluse nipitada ennast kergemalt EL-i tööle, kohapeal asjaoludega tutvuda, eriti tahavad nad Saksamaale ja Saksamaa tahab neid. Oksutöölisi, keda seal on veel hulgim, jooksevad riigist minema. Soome võtab juba aastaid neid 2-l käel vastu.
Ja meil Eestis saadakse halvasti aru, et ukrainlane võib olla kodanik, kes on 1. rahvuselt venelane, 2.rahvuselt ukrainlane, aga kes räägib praktiliselt ainult vene keelt, jne.
tundub 13. juuni 2017 21:17
et tartlased ei jäta jonni. Pool eestit aeti üles jabura ideega, et Tartu kaudu oleks trass kasulikum ja kui seda ei saanud, siis loodi jaburaid hüpoteese ja loodi takistuseks looduskiatealasid, kus midagi kaitsta polnud. Nüüd kus nähakse, et midagi ei aita, hakatakse ajama järjekordset jaburdust. Saage aru tartlased, te olete maakad ja jääte maakateks ja elage oma lennujaamast ja maanteest, mis teiste piirkondade struktuurirahadega elatud. Elage seal ja jätke teised rahule!
matsu 13. juuni 2017 22:02
Mis sa virised, Tartu võib julgesti oma projekte arendada, see toob kasu samamoodi kogu Eestile, nagu RB Pärnu kaudu.
hästi öeldud, tundub tallinlane 13. juuni 2017 22:08
Kas mõni tartlane on sulle siis kurja teinud, et nii tigetsed? Räägid siin teiste eest ka, kas oled Eesti peajumal või?
heh.
tige tallinlane 13. juuni 2017 23:10
mine tigetse üle mere Helsingis, näita somaalidele, afgaanidele, jt. koht kätte.
väga hea! 13. juuni 2017 21:12
ongi nii, et juhuslikult on rongiliiklus meil juba olemas, ma ei saa aru, milleks tõmmata veel ühed rööpad samapidi üle Eesti. Küll aga võime teha ka oma Eest Raudteest ühenduse Rail Balticusse, kui teised riigid seda soovivad. Muidugi veelparem oleks, kui nad soovivad, siis ühendagu ise meie raudteesse.
need rööpad.
MinaJah 13. juuni 2017 21:06
Kommentaar ei sobinud kellegile ja see blokeeriti.
Kirjutasin isamaast pruuli vare ja sovjetidest,keda siin on juba okupatsiooni ajast tahetakse tuua juurde,et meid vankade valitsuse alla anda sest see oleks genotsiid Eesti Rahva vast untapped.
..... 13. juuni 2017 21:30
Saan miinuseid see tasus kirjutada....
Milleks meie Eestlased vajame raudteed ukrainasse.
Ajaloost teame see oli haige Hitleri unistus,mis ei teostunud ja teie haigete RB.soov unelmad ei teostu.
Qwert 13. juuni 2017 21:03
Kunagise Meelejahutaja naljad kahvatuvad kõiksugu rongieksoertide "analüüside" taustal.
Eestis peab kõigepealt tegelema kodanike elatustasemega 13. juuni 2017 20:57
Eestisse suhtutakse nende suurte projektidega nagu arenenud riiki aga tegelikkus on siin: http://www.pealinn.ee/tagid/koik/eesti-on-elanike-ostujoult-el-i-viimase-kuue-seas-n195612
Väsinud Utoopiast. 13. juuni 2017 20:55
Kas juba ei aita neist rongidest, paneme jõed ka tagurpidi voolama?!

Kuidas oleks 13. juuni 2017 20:54
uusnatside poolt Minski lepete täitmisele asumisega ja genotsiidi lõpetamisega Ida - Ukrainas?
ery 13. juuni 2017 23:04
just, kremli natsid välja Ukrainast !
Kuskohas nood 14. juuni 2017 02:56
uusnatsid siis on? Ikka antiterroristid ja sõjakangelased, kes kogu Euroopat Vene agressiooni eest kaitsevad. Iseendid aga markeerivad nad sedamoodi:
https://www.youtube.com/watch?v=rssNp1dmWYk&t=169s
ehk siis kõigile üheselt arusaadavate demokraatlike sümbolitega ja wärki.