Eesti uudised

Ukraina soovib käivitada põhjaekspressi Tallinna, Eesti pool takistusi ei näe

RAIL BALTIC 2? Rongieksperdid: loomulikult kui projekt õnnestub, siis oleks see suurepärane!

Denes Kattago, 13. juuni 2017, 20:27

55 KOMMENTAARI

s
Sama rööpmelaius ruulib (1520/1524)/ 14. juuni 2017, 12:57
Kaheksa pealinna:
(Odessa)-Kiiev-Minsk-Vilnius-Riia-Tallinn-(rajatav tunnel)-Helsinki-(Turu)-(rajatav tunnel)-Stokholm-Oslo
http://www.openrailwaymap.org/
r
raske valik/ 14. juuni 2017, 06:49
Otselend Tallinnast Kiievisse kestab 1 h 45 min ja maksab 275 eurot.
Rongisõit hakkab kestma u. 12 h ja maksma sajast paarisaja euroni (200? 300?).
Kurb on see, et pruulidel-varedel õnnestub jälle tasuvusuuringute jms. huinja abil maksumaksja raha puukida. Sarnased õhumüüjad uurivad nt juba aastaid Tallinn-Helsinki tunneli tasuvust.
m
Muri/ 14. juuni 2017, 09:16
Sõltuvalt mugavusklassist 80-150€!
r
raske valik aga IQ 0,01/ 14. juuni 2017, 11:34
Lennuajale lisandub vähemalt 2x1h, talsinkidel.
Mõistusega inimestel ehk tartlastel veel juurde 2x3h, ehk aeg lennujaama.
Ja rongisõitu lennuga võrrelda suudab vaid see, kes ei erista hu... ot palts...
r
raske valik/ 14. juuni 2017, 12:32
Miks 2x1 h? Iga kord läheb pagas kaduma? Jääb siis ca 3 h vs ca 12 h.
Aga väga lahjalt pandud. Reil Peldiku PR tiimi liikmed veedavad ikka lennujaamas vähemalt 3-4 tundi ja väidavad, et rongiga saab Varssavisse kiiremini kui lennukiga.
r
raske valik/ 14. juuni 2017, 13:42
Ebatsensuurne sõim näitab reeglina, peale puuduliku kasvatuse muidugi, argumentide puudumist.
Ma olen lennukiga lennanud küll. Kuna mul ei õnnestu iga kord pagasit ära kaotada või lennujaamas ära eksida siis ei ole mul vist lennujaamast välja pääsemisega kunagi tundi läinud.
P.S. Aga ole kena, saada kaastundeavaldus. Siis saan ma teada kes Sa oled.
r
raskele/ 14. juuni 2017, 15:57
Saadan kaastundevaldusi nii, et tapab.
Ära muretse.
Kahjuks ei kohanud siin lk-l kuskil ebatsensuurset sõimu.
Aga lolli demagoogiat kohtab ajalehtedes, kommentaariumites väga palju.
Eks ma kunagi tutvustan ka siis ennast, kui sa veel mind ei tunne. Las läheb aega rohkem mööda ja vett Emajõest Peipsisse.
t
Tunne slaavi hinge/ 14. juuni 2017, 12:48
Variant 1. Lennukiga istud paar tundi kuivalt ja liikumatult.
Variant 2. Rongi lähed pohmakaga ja kast viina kaasas, paneb esimesele kaasmaalasele pasunasse ja saavadki suurteks sõpradeks. Kast saab enne Minskit tühjaks. Käiakse turul (ja ka Odessa rannas) ostetakse uus kast ja samamoodi tagasi. Oli lõbus nädalalõpp.
h
Horros/ 14. juuni 2017, 05:10
"sleep-over "
"light-trainid"
"Intercity"
Kuhu on kadunud kallis eestikeel? Mis tüübid nad küll on?
.
Aga imeline kullavihma projekt :D:D:D Ukraina loomulikult, planeerimised, kalkuleerimised. projekt
h
Horros/ 14. juuni 2017, 05:15
Projekt nagu lill :D:D:D
.
Oligi viimane aeg, et ukrainlased veel ka kampa tulevad. Miljonid, miljardid nagu helesinisel tassil. :D:D:D
.
Ja kaks kassi sõidavad Tallinnast Odessasse juudi juurde. :P:P:P
m
Muri/ 14. juuni 2017, 13:20
Sest eesti keeles pole vastavaid termineid või on need pikad ja lohisevad à la magamisvagun, linnalähirong, linnadevaheline rong jms.
l
lugeja/ 25. august 2017, 08:59
mis viga on emakeelsetel terminitel MAGAMISVAGUN, LINNALÄHIRONG, LINNADEVAHELINE RONG? Oi-oi Murike, sul on häbi omakeelsete sõnade pärast ja lömitad juba mõnuga lääne ees.
o
14. juuni 2017, 04:25
olgem sallivad ja toetavad rb osas. seda kulda, karda ja kulinaid, mida reilbeldikut mööda vedama hakatakse, jätkub kõigile ja jääb ülegi.
k
Kommunist olla on uhke ja hää/ 14. juuni 2017, 02:12
Kommunism ja vene raudtee kuuluvad kokku.
t
tegelikult öeldi vabasti,/ 14. juuni 2017, 02:40
et kus mõistus lõpeb, seal algab raudtee ja küllap algab sealtmaalt see kommuunawärk kahh, nimetatagu seda siis Rail Baltica, Rail Baltica-2 või kasvõi -3-ks ja niisamuti nagu kommuunawärk, ei too ka kogu see raudteewärk meile midagi head.
e
epic epic epic fail/ 14. juuni 2017, 01:00
d
dr. Mõngel/ 14. juuni 2017, 00:16
Muidugi õnnestub see projekt! Mujal maailmas sõidavad rongid 500 km/h, miks meil ei peaks siin õnnestuma rong panna sõitma 80 km/h? Tubli! Väga tark jutt!
a
A RallY Team/ 13. juuni 2017, 23:49
miks peab raudtee poolani minema kui Lätist saab odava käraka juba kätte?

v
Vaadake/ 13. juuni 2017, 23:11
yt 95 kvartal Eesti ja lLääne sõprade olemust ja käitumist.
o
OHHH EI!/ 13. juuni 2017, 23:01
Eriline mõttevälgatus. Kui õnnestub siis katame Eesti rööpmetega.
a
Arvamus/ 13. juuni 2017, 22:53
Äkki siis piisaks Odessa Kaunas liinist? Siit saaks RB kenasti Kaunaseni.
m
mida tegema/ 13. juuni 2017, 22:32
tööd hakkavad siin tegema,mida siis vee.Ja seega jääb palgatase Eestis väga madalaks ja pole lootustki palgatõusule.
t
Täpselt nii/ 13. juuni 2017, 22:45
Praegu "Otse kümnesse" hr Männik just ütles, et meie suurim probleem on madal palgatase ja kõrge hinnatase. Kuna kohalikud (ja isegi pagulased) põgenevad seetõttu tööle välismaale ja arenenud riikidest siia keegi tööle ei tule, on ainus lahendus kasutada veelgi madalama elatustasemega tööjõudu Ukrainast!
n
Nojahh,/ 13. juuni 2017, 23:10
tabasid asja point'i küll ära, kuid suure tõenäosusega virutavad Ukraina "äri partnerid" kogu investeeritud papi lihtsalt ära ja "äri plaan" siirdub istmikku. Sealne mentaliteet on praegu selline, et kogu õunasaagi kättesaamiseks tuleb õunapuu maha saagida ja mis pärast saab on po xy*.
e
eu/ 14. juuni 2017, 15:18
No mr. Männikut ei saa küll tõeselt võtta. Võõral maal elanud ja sealt naasnutel eestluse ja Eestiga side puudub. Küllap on see sellest, et võõral maal pole nad olnud/saanud mitte kellekski tõsiseltvõetavaks ( alaväärsustunnetus). Üritavad võidu miskit tarka öelda, kuid seda oleme juba kuulnud brüsseli/moskva hääletorudelt.
t
Tore ;)/ 13. juuni 2017, 22:10
Ukraina oligarhid tahavad ka RB-d teha, see tähendab hoomamatuid summasid varastada.
u
Ukr2/ 13. juuni 2017, 22:49
Ukraina oligarhid elasid otseses mõttes kullast paleedes, samal ajal kui näiteks Krimmis valitses täielik vaesus. Kas tahetakse rikastele ehitada uusi paleesid?
k
Kuskohas/ 13. juuni 2017, 23:02
kõik nood ukraina oligarhid nüüd siis elavad? Telkides ve?
m
Mida / 13. juuni 2017, 22:03
Mida hakkavad Eestis tegema Ukrainast ekspressidega siia kihutavad rahvamassid?
H
..../ 13. juuni 2017, 22:34
Hahahaha
Kallas vare pruuli ja co. Muutsid rail baltic suuna Berlin asemel itta!
See on nali kas selle direktiivi saadi Brusselis olles kogu Eesti valitsusega...kohtudes
Junckeriga
s
Seda/ 13. juuni 2017, 23:00
et suure tõenäosusega sama "äriga" nagu Lätist, Leedust, Slovakkiast, Moldaaviast, Rumeeniast või Ungarist pärit romud. Aga ruumi ja ka lüpstavaid lolle meil veel jagub.
t
tore oleks/ 13. juuni 2017, 21:53
aga pean seda projekti just Ukraina pärast lootusetuks ürituseks.
Kupeerongiga on väga hea seigelda, oma kamp kupees ja tsuh-tsuhh sõit läheb lahti.
t
tobe projekt/ 13. juuni 2017, 21:41

r
Raivo/ 13. juuni 2017, 21:26
Tubli, võtavad needki viis reisijat ära, kes Rail Balticuga oleksid Tallinnast Riiga ja Vilniusesse sõitnud.
m
matsu/ 13. juuni 2017, 21:57
Ei võta, on ikka suur vahe kas sõita ringi ja pool päeva vanas rongiloksus või vuhiseda otse paari tunniga, mugavas ja vaikses rongis.
t
Truth/ 13. juuni 2017, 21:24
Riigil on vale juhtimise ja pankade väljalüpsi tõttu lihtsalt rahad otsas. Need rongiprojektid tõotavad ajutisi investeeringuid!
m
Misasja!?/ 13. juuni 2017, 21:35
Kas arvad tõemeeli, et nüüdne Ukraina oleks suuteline millessegi investeerima? Pigem on oodata järjrkordset "äri plaani" kui musta auku a la Jordaania-2 või Utah-2 ja eriti korruptsioonivaba Ukraina sobib selliseks skeemiks lausa suurepäraselt. Küsimus vaid: "Kui palju seekord?".
m
matsu/ 13. juuni 2017, 22:00
Ukraina on suure potentsiaaliga riik ja praegu on just õige aeg suhteid luua, sest Ukrainast ja Poolast saab lisaks Saksamaale ja Prantsusmaale, Euroopa majandusmootor.
n
nutsu/ 13. juuni 2017, 22:15
Õppematerjaliks neile, kes nüüdses "suure potentsiaaliga" Ukrainas miskit äri kavatsevad ajada:
https://www.youtube.com/watch?v=2St4tEQhkss&t=1107s
Tõsine õigusriik ja majandusmootor ju.
k
katsu/ 13. juuni 2017, 22:30
Seda minagi arvan, et Ukraina on erilise potentsiaaliga riik.
n
nätsu/ 13. juuni 2017, 22:56
Ukraina puhul ei saa muidugi enam rääkida Ukrainast kui riigist, vaid sellise nimetusega maa-alast. Potentsiaali on.
k
katsu / 13. juuni 2017, 23:09
Ma tegin Ukraina kohta nalja. See on lagunev riik. Viisavabadus tõstis küll Pedro aktsiaid, aga kauaks. Viisavabadus annab võimaluse nipitada ennast kergemalt EL-i tööle, kohapeal asjaoludega tutvuda, eriti tahavad nad Saksamaale ja Saksamaa tahab neid. Oksutöölisi, keda seal on veel hulgim, jooksevad riigist minema. Soome võtab juba aastaid neid 2-l käel vastu.
Ja meil Eestis saadakse halvasti aru, et ukrainlane võib olla kodanik, kes on 1. rahvuselt venelane, 2.rahvuselt ukrainlane, aga kes räägib praktiliselt ainult vene keelt, jne.
t
tundub/ 13. juuni 2017, 21:17
et tartlased ei jäta jonni. Pool eestit aeti üles jabura ideega, et Tartu kaudu oleks trass kasulikum ja kui seda ei saanud, siis loodi jaburaid hüpoteese ja loodi takistuseks looduskiatealasid, kus midagi kaitsta polnud. Nüüd kus nähakse, et midagi ei aita, hakatakse ajama järjekordset jaburdust. Saage aru tartlased, te olete maakad ja jääte maakateks ja elage oma lennujaamast ja maanteest, mis teiste piirkondade struktuurirahadega elatud. Elage seal ja jätke teised rahule!
m
matsu/ 13. juuni 2017, 22:02
Mis sa virised, Tartu võib julgesti oma projekte arendada, see toob kasu samamoodi kogu Eestile, nagu RB Pärnu kaudu.
h
hästi öeldud, tundub tallinlane/ 13. juuni 2017, 22:08
Kas mõni tartlane on sulle siis kurja teinud, et nii tigetsed? Räägid siin teiste eest ka, kas oled Eesti peajumal või?
heh.
t
tige tallinlane/ 13. juuni 2017, 23:10
mine tigetse üle mere Helsingis, näita somaalidele, afgaanidele, jt. koht kätte.
v
väga hea!/ 13. juuni 2017, 21:12
ongi nii, et juhuslikult on rongiliiklus meil juba olemas, ma ei saa aru, milleks tõmmata veel ühed rööpad samapidi üle Eesti. Küll aga võime teha ka oma Eest Raudteest ühenduse Rail Balticusse, kui teised riigid seda soovivad. Muidugi veelparem oleks, kui nad soovivad, siis ühendagu ise meie raudteesse.
need rööpad.
m
MinaJah/ 13. juuni 2017, 21:06
Kommentaar ei sobinud kellegile ja see blokeeriti.
Kirjutasin isamaast pruuli vare ja sovjetidest,keda siin on juba okupatsiooni ajast tahetakse tuua juurde,et meid vankade valitsuse alla anda sest see oleks genotsiid Eesti Rahva vast untapped.
S
...../ 13. juuni 2017, 21:30
Saan miinuseid see tasus kirjutada....
Milleks meie Eestlased vajame raudteed ukrainasse.
Ajaloost teame see oli haige Hitleri unistus,mis ei teostunud ja teie haigete RB.soov unelmad ei teostu.
q
Qwert/ 13. juuni 2017, 21:03
Kunagise Meelejahutaja naljad kahvatuvad kõiksugu rongieksoertide "analüüside" taustal.
e
Eestis peab kõigepealt tegelema kodanike elatustasemega/ 13. juuni 2017, 20:57
Eestisse suhtutakse nende suurte projektidega nagu arenenud riiki aga tegelikkus on siin: http://www.pealinn.ee/tagid/koik/eesti-on-elanike-ostujoult-el-i-viimase-kuue-seas-n195612
v
Väsinud Utoopiast./ 13. juuni 2017, 20:55
Kas juba ei aita neist rongidest, paneme jõed ka tagurpidi voolama?!

k
Kuidas oleks/ 13. juuni 2017, 20:54
uusnatside poolt Minski lepete täitmisele asumisega ja genotsiidi lõpetamisega Ida - Ukrainas?
e
ery/ 13. juuni 2017, 23:04
just, kremli natsid välja Ukrainast !
k
Kuskohas nood/ 14. juuni 2017, 02:56
uusnatsid siis on? Ikka antiterroristid ja sõjakangelased, kes kogu Euroopat Vene agressiooni eest kaitsevad. Iseendid aga markeerivad nad sedamoodi:
https://www.youtube.com/watch?v=rssNp1dmWYk&t=169s
ehk siis kõigile üheselt arusaadavate demokraatlike sümbolitega ja wärki.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee