Eesti uudised

SURMAAUTO JÄLGI VAADANUD SÕBRAD: kiirus pidi ikka meeletu olema!

Arvo Uustalu, 12. juuni 2017 21:19

35 KOMMENTAARI

j
13. juuni 2017 06:27
jube õnnetus ja tunnen kaasa ,aga miks meie politseinikud ei kontrolli teedel enam kiirusi millega neid surmasõite tehakse pole juba aastaid nänud teedel liikluspolitseinikke kiirust mõõtmas kui siis ainult seiasavad järjekorras ampullidega
e
eksole/ 13. juuni 2017 05:22
Kahju, et külaneiud ikka ja jälle istuvad kohalike ralliässade pannile. Tsilli ja grilli iha nii suur ja mõistust napib. Mammad-papad on neil ka ükskõiksed, mitte mingit huvi, kus ja kellega tütred käivad.
K
.. / 13. juuni 2017 00:46
Kurb ja kahju, et ikka ei õpita ja ohutunnet pole.. Viimane kogemus laupäeval, et Tallinn- Tartu peal peaks olema kliiruskaameraid rohkem ja patrulle samuti - seal toimub ikka väga ohtlikke möödasõite ja pidevaid jooni ja kiiruspiiranguid ignoreeritakse täiesti. Täiesti mõistetamatu kuidas load üldse sellistele antakse?
m
Mis see juhiluba siia puutub?/ 13. juuni 2017 02:54
See on dokument, et on eksami sooritanud ja on õigus autot juhtida.
m
mina/ 12. juuni 2017 23:50
Vaatasin seda avarii toimumiskohta TV,ja taas jai slima see suur ja akiline eurokraav tee korval,see on ju nagu looks,oleks sile maa,soidaks auto pollule ja inimesed elus.
m
mhh/ 12. juuni 2017 23:55
Mis Sa jahud? Kraav süüdi?? Kui kraavi poleks,ujutaks äkki tee üle? Ja kui ei ujutaks, siis oleks äkki tee ääres puud olnud..Mis teeme? Hullude pärast raiume teede äärsed puud 200 meetri raadiuses teest maha, teeme kõik siledaks,et saaks ikka 200-ga kihutades sileda maaga "otse põllule" uhada??? Õmm..
k
kas/ 13. juuni 2017 00:37
Teie piirkonnas teede korvale lykatud neid sygavaid eurokraave, kui talvel libedaga buss hakkab teel libisema,siis sells kraavis on ta kohe kummuli..
m
mhh/ 13. juuni 2017 00:58
See kraavi libisemne on sel juhul bussile ohutum (kui bussi kiirus on lubatu piires),kui et see buss uhaks teelt välja vastu puud.Reeglina kasvavad selle kraavi taga Eestis puud.
m
mhh/ 13. juuni 2017 01:05
Reeglina kasvavad Eestis nende kraavide taga puud.Bussi või auto libedaga kraavi libisemine ei lõppe üldjuhul traagiliselt,kui valitud sõidukiirus on lubatu piires (halva ilma,halva nähtavuse ja suure libedaga ei tohiks üle 60km/h sõita).Sellisel kiirusel kraavi libisedes jäävad kõik autos/bussis sõitjad ellu. Kui kraavi ei oleks ja paned otse puusse,on ka 60km/h sõites tagajärjed traagilised.
e
EUROKRAAV?/ 13. juuni 2017 02:57
Eluaeg on maanteede ääres kraavid olnud. "Sõitis kraavi" on ka sada aastat vana väljend.
Igas foorumis torkab see EUROkraav silma - kas mõni arvab, et EL.iga liitumine või € tõi kraavid Eestimaa teede äärde?
t
tee/ 13. juuni 2017 05:19
See on mingi külavahe tee ja pole see mingi eurokraav, vaid kuivenduseks.
v
Vaata hoolega/ 13. juuni 2017 00:00
kui vaatad tähelepanelikult siis näed, et seal kraavipervel on puu mis teps mitte ei ole euroajastu pärand, seega on see kraav seal olnud palju varem ja seegi üsna täis kasvanud, See madalam teeäärne kallak võimaldab põllutöömasinal teelt üsna edukalt alla sõita ja viimane kummuli ei käi. Ega see kraav seal sellemõttega ei ole, et see hulle püüaks. Kihutamine ikka see põhjus miks masin niikaugele lendas. Kraavi siin kohatu süüdistada. Muidugi on kummaline ka see, et praegusel ajal neid karjääre teeveertesse kaevatakse aga ju siis annab paremini eurorahasid nii kõrvale optimeerida, need sügavad ja järsud kraavid vahetult teepervel on tõesti veider värk.
k
kuule vaata/ 13. juuni 2017 00:37
kui oleksid laiema silmaringiga taipaksid ise et kraave on vaja muldkeha kuivas hoidmiseks, aga pole hullu see ju sulle kosmos
M
:)/ 13. juuni 2017 01:04
Muidugi kraav süüdi ja tee hooldaja, sigudik, ei tee õigeaegselt libedusetõrjet ka:)))
r
Raido/ 12. juuni 2017 23:22
Väga masendavad ja mõttetud surmad sellised-tühja koha pealt.Tundub ka,et kogukondades ei panda midagi tähele või on paljudel ükskõik? Kui oli teada,et nolgist juht on tuntud kihutaja,siis istutakse ikka sellise autosse! Peaks olema elementaarne,et sellist tüüpi ignoreeritakse ja KEEGI ei istu ta autosse,kuni pole mõistust pähe tulnud.See distsiplineerib selliseid paremini kui karistus- kohaliku kogukonna hukkamõist ja üldine eemalehoidmine..
j
jätkuks:/ 12. juuni 2017 23:31
Normaalne oleks,kui väikeses kohas pannakse tähele ka seda,kui nolk on ühe korra kihutanud- peale seda jagatakse infot,et selle tüübi autosse keegi ei istuks. Ja ei istugi keegi. Kui tüüpi nähakse,öeldakse otse välja,et hoiaks lähedastest eemale! Sellise suhtumisega saavad ka viimased imbezillid aru,et neid peetaksegi väärastunuteks, et ei ole ÜLDSE "kõvad mehed". Paraku, kuniks leidub kihutajate imetlejaid,niikaua korjame ka laipu teeveerest.
h
12. juuni 2017 23:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
ja mis me tegema peaksime?/ 13. juuni 2017 00:14
ka minema kihutama maanteele?
m
Mersumees / 12. juuni 2017 23:01
Meil kõigil on vahtralehed ja kogemus esmaste juhilubadega. Kellel rohkem, kellel vâhem. Ohutunnet pole enamusel alguses üldse kuniks, osadel juhtuvad napikad ja õpitakse kuid ülejäänul kahjuks ja väga kahjuks ei lähe õnneks ja vikatimees viib nad viimsele sõidule.. suured kaastunded, kuigi kindlasti ei leevenda see mingisugust valu.
n
no oleneb/ 13. juuni 2017 00:16
mul selleks ajaks, kui vahtralehe sain, oli ikka juba väga korralik ja rahulik sõidustiil. mõned aastad enne lubade saamist oli see põhiline kihutamise aeg :D
ajad olid muidugi teised, üle 30 a tagasi.
b
B/ 12. juuni 2017 22:43
Enamik tänapäeva noori on vist sõiduoskustes justkui Schumacherid, ellu suhtumises jääb palju puudu siiski. Eluviisideski samamoodi. Kui palju on juhtumeid kus noored Schumid sõidavad piirkiirusest kiiremini, mõnel väike vinegi hinge all. Taovad rusikaga vastu rinda ja ütlevad:"mina karu, minuga sellist asja ei juhtu. Mina tugev. Tark. Ja osav." Ja siis, ühel kaunil, või siis mitte nii kaunil päeval on kaitseingel kuskil kaugel, või on ta väsinud noore hinge päästmast, ja annab alla. Laseb juhtuda paratamatul, mis seni ainult suure õnne tahtel juhtumata on jäänud. Nii juhtubki noorte karudega nii mõndagi. Karutunne kaob. Enam ei tao keegi rusikaga vastu rinda. Karust jääb järele hale vari. Karust saab oletaja. Et mis oleks...kui...
Kahjuks kord juba on nii, et me kõik teame paremini. Me kõik oleme rohkem või vähem karud. Me kõik teame ja loodame et meiega nii ei juhtu, kuid samas me ku agi ei tea. Sa ei saa minna kodust ära ja öelda - minuga nii ei juhtu. Sa saad lubada ainult seda, mis toimub praegu. Nüüd ja kohe. Sa võid ise olla süütu kõrvalseisja, aga tuleb 1 hinges tugev grislike, ja väike tüdinud kaitseingel....ja rohkem sõnu pole vajagi...
Kaastunne omaksetele. Tervist kannatanutele. Tugevat närvi sõpradele. Sellist saatust ei soovi me kellegile. Usun et kõik sooviksid seda, et nüüd nii mõnigi noor karu jätaks mõne vägitüki tegematta...õpiks teiste koge usrest...
b
B/ 12. juuni 2017 22:43
b
B*/ 12. juuni 2017 23:44
* OMAKSETELE*
- omaSTEle
m
matta ja matta/ 13. juuni 2017 00:17
kõik mata-lõpulised on ühekordse t-ga. ehk siis tegemata.
ü
üldiselt õige/ 12. juuni 2017 23:46
pannakse ringi, paugus peaga, tihti ka jommisena.
elu on tsill, naised peal, adrekas tõuseb üles, laskuva öö varjul ju saab muudki ja oma ossigene saab edasi kantud - lööb ju adrenaliini lakke ja jalg muutub raskeks, et oma koht kõigile emastele saaks tõestatuks.

k
kihutage/ 12. juuni 2017 22:42
v
vanaisa/ 12. juuni 2017 22:41
No jah. Eks me oleme targad targutajad siin. Aga kui pilt oli tõeliselt selle auto kummidest (nüüd siis nii nimetatud rehvidest) , siis sellistega isegi 20km/h oleks risk. Sorry, kaastunne hukkunud omastele ! Aga eks siiski oleme "kinni" omis oskustes. Kahjuks jah.
e
Eestlane/ 12. juuni 2017 22:25
Vot milleks on kiirusepiirangud? Ega seal asja pärast 50 pole. Kui sõidad 60 või 70ga siis juhtub täpselt nii.
e
eestlane/ 13. juuni 2017 01:49
Ühesõnaga tahtsin seda öelda, et see +20kmh ei tee absull mitte midagi erilist. Probleemid hakkavad tekkima siis kui kiirus on 2-4 korda ületatud, mitte mingi paarkend kilti üle. Täiesti ajuvaba on selle mõttetuse peale energiat, aega ja raha raisata, et püüda kinni väikeseid kiiruseületajaid. Kiirusepiirangud on igaljuhul liiga väikesed.
4-realiselt maantel on piirkiirus 90kmh ja metsavahelisel käänulisel asfaltteel on piirang samuti 90kmh, kus on loogika Eesti seadustes :) Loogikat ei ole. 4-realine tee kõlbab ülihästi 140kmh piirkiiruseks, muidu ei saa aru, milleks selliseid teid üldse ehitada?
P
.../ 13. juuni 2017 16:31
Piirkiirus ei ole kohustuslik VÄIKSEIM kiirus, vaid SUURIM. Mitte ükski mõistuseg inimene ei kihuta külavaheteel 90km/h. Iga lolli jaoks ei jõua ka igale poole märke üles panna ja normaalsetele inimestele poleks üldse märke vaja, sest nad oskavad muidu ka teeolusid jms hinnata.
j
Jätke meelde, / 12. juuni 2017 22:13
et autoga sõitmine on selline asi, mis on vaja enne tänavatele-teedele rallitama minekut kusagil vaikses kõrvalises kohas ära õppida ja seejuures midagi sellest ka kahe kõrva vahele koguaa. Igatahes nii õpetasid vanasti Tihemetsa tehnikumi sõiduõpetajad, kust ka kõik poisid-plikad juhiload said.
S
.../ 13. juuni 2017 16:32
See oligi väike kõrvaline koht ju?
ü
12. juuni 2017 22:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
paraku/ 13. juuni 2017 00:18
siiski mõrvar, ise jäi ellu ju.
m
mall/ 12. juuni 2017 22:00
Kaastunne omastele ja loodame, et rohkem ei pea suvel selliseid asju kuulma.
e
ei õpita teiste vigadest, no ei õpita, kurb/ 12. juuni 2017 21:48
järjekordne rannu-rändi arvas, et oskab kihutada ja ega meiega ju juhtu. juhtub küll. väga kurb, noor inimene surnud ja teised vigased.
v
12. juuni 2017 21:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
Inimesed/ 13. juuni 2017 06:22
Vaesed varalt? Või vaesed vaimult? Sain aru tõesti, et nii üht kui teist.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee