Krimi

SURMASÕIDUS SÜÜDISTATAV: kaotasin auto üle kontrolli

Liis Vaksmann, 9. juuni 2017, 15:56

31 KOMMENTAARI

m
METSAVEND/ 11. juuni 2017, 23:26
Löpetage see luulutamine ära seoses selle avariiga ja ärge puudke kallutada kohtu pidamist keegi oma mötetu leierdamisega ,sest keegi teist toimukaga tutvuda saanud .Ma ei öigusta toimunut aga mitte kellelgi pole öigust kallutada antud kohtu pidamist .Igal inimesel on öigus teisele vöimalusele .Mis puutub veel Jaanisse siis selliste oskuste ja teadmiste pagasiga mees vöiks kuskile normaalsesse bemari müügikohta töökoha saada .Kui juba läks väljaütlemiseks siis ma pole Jaaniga iial kohtunud aga pole mitte päri sellise avaliku aga keelatud nönda nimetatud kohtu pidamisega .
m
Milleks/ 11. juuni 2017, 14:35
lehes sellist luulut üldse avaldada? Kogu see jama on kokku luuletatud ajudeta inimolevuse suust kes poleks tohtinud kunagi juhiluba saada ,kes on sellisele arstitõendi väljastanud? Tegemist on ju täielikult tahtlku tapmisega kuna kogu tegevus oli juhi oma valik, vaevalt hukkunute seast tal püstolit kuklas hoidis ja ennast tapma sundis.
m
METSAVEND / 11. juuni 2017, 11:04
Tegemist on paljuski probleemiga mille pöhjuseks on lihtne asi ,et konkreetselt see koht kus toimus antud avarii oli valesti märgitud trassile välja söit .Neid nönda nimetatud apsakaid on Eestis palju .Arvestades seda ,et praegused paljud söiduautega tavasöitjad pole vöimelised hindama öieti olukordi juhtuvad sellised avariid .Palju saab ära teha Maanteeamet ja olgu selleks siis normaalne talvine teede hooldus aga selle talvise teede hoolduse arvelt höitakse julmalt kokku ja tagajärjeks on avariid ja sellest tulenevad suuremad rahalised väljaminekud kui teede hooldusele vajaminev .Mis puutub sellesse ,et autodel olgu selleks kasvöi söiduauto on vöi ei ole ABS veojöukontrolli ei muutu midagi ja saab söita ka ilma aga probleem on selles ,et Eestis on tekkinud liialt palju just söiduauto juhte kes tegelikuses ei saa aru mida tähendab olla autojuht ja ei ole sobilikud isegi mitte söiduautot juhtima .Samas pole see mingi kuritegu kui kellelgi on tahtmist ja tehnilist taipu ja ehitada endale tavaautost vöimsam auto .Tegelikuses püüavad need tavakodanikud kes on niiöelda ajupestud igati takistada igasugu tegevust ja pigem teeks möne totra seaduse veel juurde .Teadaolevalt on tegelik töde see et kui miskit väga keelata muutub kogu asi veel populaarsemaks .Löpetuseks seda ,et Jaan ei teinud midagi sihilikult ja tegemist oli önnetusega ja olen veendunud ,et sellisest önnetusest on teinud samuti Jaan omad järeldused .Lisaks ei soovi kellegile sellist koormat mis kaasneb seoses sellise avariiga kus on tegemist hukkunutega .Köige suurem karistus on juba Jaanil niigi kuna hukkusid inimesed ja kahjuks tuleb selle faktiga edasi elada .Parastamine siin kommentaariumis ei muuda enam midagi pigem tehakse nönda kogu probleem hulemaks .Löpetuseks seda ,et ohvritega önnetus vöib juhtuda kellel iganes ja huvitaval kombel on köige suurem töenäosus ,et juhtub just neil kes siin targutavad ja parastavad .
h
ha/ 10. juuni 2017, 10:49
no issand kui neid kommentaarelugeda kuidas piima jaan kihutas. Ma ausalt teda ei kaitse elulopuni surnuaeda koristama aga kas koik inimesed kes siin kommenteerivad ikka Tallinn Tartu manatee peal kaivad soitmas ja vaga kohutav on see eestlaste soidustiiil miks me muidu euroopas esikohal istume ja palun oelge ausalt et kui on 90nd teepeale kirjutatud siis on ju normaalne 100ga soita.
p
purjus peaga/ 10. juuni 2017, 03:12
kaotab inimene ka ju kontrolli. mis see vabandus üldse asjasse puutuv on? soe aur suust.
k
k/ 10. juuni 2017, 00:21
Valetab. Kontrolli "kaotamine" oli ilmsesti ettekavatsetud, nagu sadadel kordadel varem. Ainult buss ei olnud ettekavatsetud.
s
sass/ 10. juuni 2017, 01:34
Unusta ära oma ettekavatsetud jutt, kui sõita autoga, mis on tagaveoline ja pole veojõukontrolli, siis ikka juhtub.
a
Ants/ 10. juuni 2017, 09:28
Vot ei juhtu. Oman hobiautona W124 kerega Mercedest, mil 3- liitrine mootor, 132kw ja mitte mingeid kontrolle. Ja no ei juhtu midagi, kui sõidad mõistusega. Selleks, et nö näpust ära läheb, peab olema 3 asja: 1) kas autol on midagi viga; 2) juht on nisanäpp ja hindab oma olematuid võimeid üle; 3) valesti valitud sõiduvõtted;
Kunagi kuskil meedias oli selle "artiklikangelase" kohta mingi uudisjupp ka (Radaris ehk?) kus ta oma driftimistega keksis, niiet...
s
sass/ 10. juuni 2017, 12:14
Objektiivseid asjaolusid eitav jutt on naljakas. Lähtume argumendist, et ega tehas ilma asjata autodele veojõukontrolli välja mõelnud ja paigaldanud. Selleks oli ikka sama põhjus, et autod käest ära ei läheks.
v
10. juuni 2017, 15:07
Vot juhtub kyll! Istusin juhi korval, kes oli rooli keeranud 36 aastat, no nagu vanajumala selja taga, aga siis tuli pime kurv, juht vottis hoo maha, oli talvine aeg ja meile kihutas kymnesse kylglibisemisega mingi maastur....juhid olid molemad kained...
t
TC ja ABS asuvadki autojuhil kahe kõrva vahel/ 10. juuni 2017, 17:01
Kui neid kahte asja rakendada vastavalt parema ja vasaku jalaga pedikuleerides, invaautoga siis kätega manipuleerides, siis selliseid hävituslikke resultaate ei esineks.
m
Märgade oludega driftitrenn tegemata st. Liberajal käimata/ 10. juuni 2017, 17:09
Kas eestis üleüldse eksisteeribki suvist liberada, st. asfalteed millele pihustatakse vett et moodustuks 3 millimeetrine veekiht? Saksas on sellist hähtud ja autojuhid liberajaõpet tegemas.
j
10. juuni 2017, 15:03
e
Elu!/ 9. juuni 2017, 21:48
Trellid teda ei paranda....terve elu,elada teamisega.et oled mõrtsukas!!! On karm!!!!!
t
Teeline/ 10. juuni 2017, 00:12
Vaevalt. Kui juba praegu otsib oma surmasõidule vabandusi, siis ta eriti selle pärast ei põe.
a
ants/ 9. juuni 2017, 21:20
Tavaline rullnoka memuaar. Läksin, mingi maastur sõitis ette, pidin talle koha kätte näitama, tagasi tulles pärast tanklas tehtud kabanossipeatust ei tahtnud teistele jalgu jääda, vajutasin ja ei teagi kuidas see juhtus, blablabla...

a
AB/ 9. juuni 2017, 19:26
"Sõitsin kurvist välja, kiirus oli orienteeruvalt 30 km/h. Kuna seal pole kiirendusrada, pidi kohe kiirust lisama, et kellelegi jalgu ei jääks."
No mida põhjendust? Huvitav kaua ta pidi harjutama, et seda lauset sirge näoga öelda?
Selles kurvis ei libise sellisel kiirusel mitte kuskile. Seda muidugi juhul, kui pedaali põhja ei talla.
t
Teeline/ 9. juuni 2017, 21:27
Ja samas, kui vasakult tulevad autod olid kaugel, kellele ta siis ette pidi jääma?
l
lootusetult/ 9. juuni 2017, 19:12
a
autojuht/ 9. juuni 2017, 18:32
Kõva ralliäss see Piima Jaan
s
sass/ 9. juuni 2017, 17:40
Kaotasin aju üle kontrolli.
m
Madis/ 9. juuni 2017, 17:36
Tundub et sulle ei meeldi bmw? Ma oman ka bmw ja sõidan viisakalt!! Ei drift jne. Ei tasu kohe kõiki ühte patta panna. Vb oled et bmw ja ise sõidad mingi raipega
e
Erki/ 9. juuni 2017, 17:30
Täitsa kahtlaselt pähe tuubitud teks.mitte yks bmw mees vist ei pidurda mootoriga :D ja kurvidest minnaksegi kylg ees välja.eriti kui noored näitsikud peal
B
Halb kombinatsioon Tagaveoga Diisel Baierlane märjal teel viirastusbussi eest ära kiirendamas / 9. juuni 2017, 18:27
Buss pidi ikka väga lähedal olema et nii palju tappis ja bemm lihvis külg ees märja peal asfaltit, suutmata grammigi kiirust tõsta. Selline riskimine lõpetas kolme kaaslase CV.
a
Ants/ 9. juuni 2017, 17:02
Ohjah...loodetavasti kohus teeb õige otsuse ja saadab poisi aru pidama. Ehk siis mõtleb ka pisut oma tegevuse ja sõidumaneeride üle järele.
M
!!!/ 9. juuni 2017, 17:26
Meie kohtutel pole taoliste avariide korral üldiselt kombeks kinnimajja järele mõtlema saata. Ikka tingimisi ning asi tahe.
s
süüdimatu/ 9. juuni 2017, 19:02
Arvan ,et bussijuht oli süüdi,sest jäi BMW-le jalgu.BMW- on alati eesõigus ,sest on Saksa autotööstuse lipulaev.
p
Pole see Messeršmitt miski lipulaev/ 10. juuni 2017, 17:20
Volkswagen grupi kõrval (volkkar, audi,porche) sõsarmarkidena Bugatti,Lamborghini,Bentley, Scania, Skoda jne. jääb selgelt väikemeheks.
H
./ 9. juuni 2017, 16:37
HaH! Saba jalge vahel, kirjeldada "teiste sõnadega", kuidas märjal mõtlematult driftides läks rappa. Kui sa ikka meelega libisema ei lase, siis peaks kiirendusrada ja peamine rada olema küll, et ohutult teele keerata. Hirmus mõelda, millised tänapäeval autoga sõidavad.

u
uku/ 9. juuni 2017, 16:36
"Kaotasin sel hetkel kontrolli. Sorri, noh tegijal ikka juhtub. Aga laske mul seda korrata ja te näete korrektset sooritust."
j
jh/ 9. juuni 2017, 16:32
No sellist lolli juttu ei tohiks ükski kohtunik uskuda. Kuidas saab sõita nolk sedasi, et rehvid ei kõlba isei utiiliks nimetamist. Vaadake pilte, siis saate ise veenduda, et rehvid olid praktiliselt slikid. Teiseks kas auto vastsas LE kehtivatele nõuetele.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee