Maailm

Briti reklaamijärelvalve keelas Arla mahepiima reklaami (1)

Toimetas Piret Kütt, 8. juuni 2017, 11:42
Foto: imagegallery2 / Alamy
Briti reklaamijärelvalve ASA (Advertising Standards Authority) keelas ära Arla mahepiima reklaami, kus väideti, et vabapidamisel lehmad on head maale ning jätkusuutlikule tulevikule. 

Kuigi  maheettevõtte tegevus on soodsam pinnasele ja vee kvaliteedile, pole reklaamis arvestatud välisõhku mõjutava metaani kogustega, eksitades nii tarbijat, vahendab BBC. 

Foto: Vida Press

Arla Foods, mis on suuruselt neljas piimatootja maailmas, pani oma reklaami Briti ajalehte läinud aasta novembris. Seepeale esitati aga ASAle reklaami sisu osas kaebus. ASA arvates oligi reklaam eksitav, kuna selles polnud arvestatud kogu aineringi ehk lehmapidamisest tulenevat metaani teket.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee