Eesti uudised

Minister Mailis Reps kasutab ametiautot laste kooli viimiseks

Marvel Riik, 4. juuni 2017, 15:01

386 KOMMENTAARI

u
unistus kuubis/ 6. juuni 2017, 07:38
Aga ta unistas veel kõrgemast ametikohast, millest napilt ilma jäi.Unistus oli maja remontida miljoni vääriliseks,turvamehed iga pere liikmele,koristajad,kokad ,hommiku -lõuna -õhtu pidusöögid,lõpmatud ümbermaailma reisid,luks hotellid ,mullivannid,terve elu 5 aastaga rahaga kindlustada,lisaks veel mitu last saada.
õ
Õpitud abitusega lapsed/ 5. juuni 2017, 20:37
Kas Nõmmel polegi koole, mis ministriproua arvates kooli nime väärivad? 2004 aastal sündinud inimene on vähemalt 11 aastat vana. Selline peaks suutma küll Keskerakonna tasuta transpordiga kooli vahet sõita. Ja ministri ning advokaadi tööpäev algab igal hommikul kell kaheksa, et ise ei suuda omi lapsi kooli viia. Või nende peres polegi võrdne kohtlemine, isa laste eest ei hoolitsegi.
Tegelikult lihtsalt ametiseisundi ärakasutamine. Sarnased bussid siis igale ministeeriumile. Või on see ministri ametiauto, Kui jah, siis sõitkugi sellega riiki pidi ringi ja kütusekulu üle 7 liitri saja kohta maksku ise kinni.
i
ilus tüdruk/ 5. juuni 2017, 21:16
Repsi maja vastas, ÜLE TEE, asub suur suur koolimaja. See ei kõlba ühele teadusministri lastele!
e
Ei peaks asjad nii olema/ 5. juuni 2017, 17:51
Asi on põhimõttes, riigiauto puhul on ju kasutajal kõik tasuta, sõidukit kasutatakse kontrollimatult igal ajal, kaasa arvatud puhkusel olles. Heal juhul ulatub vajalike ametisõitude osa 50 %. Samas näiteks kui ehituse projektijuht või omanikujärelevalve tegija saab peaaegu alati marsruudi valida selliselt, et ka otsest tööga mitteseotud toimingud aetud saavad. Erasõitude osa ei ületa tavaliselt 5 %. Kas ka Eesti riigis ei peaks inimesi võrdselt kohtlema. Ettevõtja, kelle taskust me viimast senti otsime, et riigiametnik saaks ebamõistlikult luksusliku autoga laiata, ongi ju riigikassa täitja.
a
arvaja/ 5. juuni 2017, 17:24
Häbi peaks olema niimoodi riigimasinaga lapsi kooli vedada! Aga no mis häbi sellistel! Kui kommentaare küsitaks, jääks õigust ülegi! Ja inetu on ta ka!
t
Teine arvaja/ 5. juuni 2017, 17:45
Vägevad kaasmaalased küll, alguses vinguvad, et miks naised ei tõsta eesti iivet, siis vinguvad, et miks naised oma lapsi tööle kaasa võtavad ja nüüd vingute kui KUUE lapse ema kasutab ametiautot, et oma lapsed kooli haridust omandama saata. Häbi peaks olema teil, mitte sellel naisel! Aga lihtne on teisi arvustada kui ise oled saamatu kommentaator kes ei kujuta ettegi kui kiire ja raske tal olla võib.
h
Halloooo/ 5. juuni 2017, 16:36
Minister suure palgaga, kes seadust rikub on ju kurjategija.Põhimõtteliselt varastab ,bensiin on tasuline,auto kulud.
Mees aga teenib suurt palka advogaadina.
h
Hallo hallo/ 5. juuni 2017, 17:47
See naine viib oma lapsed kooli, kohta, kus sina ilmselt käinud pole. Kommentaari viimast sõna oskaks iga teise klassi juntsu korrektselt kirjutada :)...
r
Rõõm lugeda/ 5. juuni 2017, 15:56
Kommentaaride arvu järgi on see hetkel Eesti tähtsaim küsimus-järelikult on Eesti inimeste elu nii hea ja probleemivaba,et võib täiel rinnal pühenduda pseudoteemadele!
n
nohh/ 5. juuni 2017, 18:23
on veel Saara Kadak oma lapsega, Marilin Jurman oma lapsega, Lenna Kuurmaa oma lapsega..
l
5. juuni 2017, 14:56
Ligi 400 inimest ja rõhuv enamus neist ainult vinguvad...hea, et seda rubriiki ei tõlgita, tõesti oleks häbi olla eestlane.

p
Probleem/ 5. juuni 2017, 13:19
pole mitte isikus,kellest artiklis juttu. Probleem on selles, et Riigikogus otsitakse meeleheitlikult uutele kuludele madalapalgaliste paremaks toimetulekuks katteallikaid. Selleks on välja pakutud uued maksud, mille mittelaekumisel võib riigieelarve minna defitsiiti.Uute tundmatute maksude laekumine ei ole prognoositav. Miks ei peaks katteallikad tulema riigisektorist , kus on piisavalt säästukohti?
m
5. juuni 2017, 11:36
Mercedes-Benz V 250
tšekkige hindu sellisel.
n
no kaua võib !/ 5. juuni 2017, 12:12
Üks ämber teise otsa ja kõik seotud laristamiste ja hooletu suhtumisega rahva varasse.
Siin vist paranemist loota ei ole.
k
Kas/ 5. juuni 2017, 13:24
n
noh/ 5. juuni 2017, 14:45
tõstke hindu , vähendage palka--pensioni. siis varsti kõik 101 riigikogulast saavad riigi autodega toimetada nagu enda omadega,
r
5. juuni 2017, 11:34
Reps on nagu konveier. no jah Toomas ütles et eestis peab ju iiwet tõstma. ja reps kasutabki seda momenti et tõsta iivet. siin pole midagi imestada. järgmised tulevad tal 5-kud ja ongi jalgpalli meeskond koos.
h
häbiväärne ema/ 5. juuni 2017, 11:29
n
Noh/ 5. juuni 2017, 17:48
Häbista jah Eesti naisi, Iive on järgmiste dekaadide jooksul kõvasti langemas kah :)
m
mees/ 5. juuni 2017, 11:29
seda ei tohi lubada. On ka teisi paljulapselisi peresid kellel ei ole isegi võimalust endale autot lubada ja mingi tont kasutab rahva raha selle jaoks,et ise hästi ära elada. Aitab sellest poliitikute korrupeerunud eluviisist.
s
sa ka mõni mees/ 5. juuni 2017, 11:58
kui ikka veel aru ei saa, et Keskerakond hoolib ja vajadusel ka aitab .
j
just/ 5. juuni 2017, 13:24
aitabki aga ainult iseennast.
i
ikka saan aru/ 5. juuni 2017, 14:48
keskerakond on meie päike mis varsti loojub ja saabub pime ja pikk öö.
i
irw/ 5. juuni 2017, 11:29
579 BTF vä ja MB VITO vä?
hakkan ka nüüd lambid huvipärast lahti hoidma ja neid busse vaatama.äkki näen ka lives Mailis Repsi feat. oma ansambliga..irw
m
mahe mäng ütleksin/ 5. juuni 2017, 12:03
Keskerakond oskab uuseestlaste kombel elu nautida.
r
reeglid/ 5. juuni 2017, 11:26
samad nagu erasektoris
samad nagu erasektoris--- asjad on hu--emad, kui võis arvata. see tähendab, et riik on meilt va----atud ja mingi bande l--mendab maksurahaga. mis puutub siia erisoodustusmaks, asi on ikka
l
lapsevanem/ 5. juuni 2017, 11:24
Mis eeskuju ta siis oma lastele annab teised tulevad kooli bussiga jatema lapsed autoga.Koolis ju lapsed räägivad omavahel .Repsi lastel tekib ju piinlik olukord-juhul kui nad on euroopalike väärtuste vaimus kasvatatud.Vöi putinimeelselt võta mis võtta annab nii kaua kui pukis oled

a
Autopede/ 5. juuni 2017, 11:07
Et nagu Mersu Vito ja Volkari Caravelle on sarnased??? Peab ikka id io ot olema,kui neil vahet ei tee
t
Teeline/ 5. juuni 2017, 11:15
Eks ministeeriumi lebotajad arvavad, et rahvas ongi nii loll.
m
MMM/ 5. juuni 2017, 10:58
Arvan,et päris õige see ka ei ole.Kõik emad-isad viivad lapsi kooli ja planeerivad oma aega.Kuidas siis minister siis oma aega,,paremalt,,planeerida ei saa,saab ikka küll,kui tahab.Seisukoht on ikka see,mina olen minister ja pean saama,mida tahan,Reps on samasugune suli nagu kõik teised seal keskis!!!
"
5. juuni 2017, 11:28
"Kõik emad-isad viivad lapsi kooli."
Lumehelbekeste pölvkond kasvab, kes väsivad kergesti ära kui lähevad omal jalal kooli.
a
ARVAJA/ 5. juuni 2017, 10:42
Kas ta peaks oma autoga lapsed kooli viima, uuesti koju minema, võtma ametiauto ja tööle sõitma. Absurd ju.
e
Eks / 5. juuni 2017, 11:17
n
nojah/ 5. juuni 2017, 14:50
neid lapsi ta ise ju ei kasvata, teenijanna on 24/ 7 .
k
Kah arvaja/ 5. juuni 2017, 11:20
Ametiauto ei ole mitte Repsil kodus, vaid kenasti ministeeriumi parklas. Seega saaks ta kenasti oma autoga lapsed hommikul kooli viia ja poleks mingit vajadust tagasi sõita. Ametiautoga tehakse ametisõite (näit. Tartusse), mitte ei sõideta sellega kodust tööle.
k
kanister/ 5. juuni 2017, 11:29
Vaata... kui selline asi oleks lubataud ka eraettevõtjatele, ettevõtetele jne, siis ma ei piuksuks, aga vat ei ole. Seadus ei luba ja maksustatakse selline sõdutamine. Selles ongi probleem, et ühtedele on lubatud, teistele mitte. Ja need, kellele on nagu lubatud, on needsamad keelevad seadused just välja mõelnud, mida nad siis ise ei täida.
n
noored peksulogardid/ 5. juuni 2017, 10:32
Andropov julges ka kunagi oma vanemad ametiautoga arstile viia...Vaat see on alles kuritegu! Aga inimeste peksjad ääremaadel---need ei vääri peaaegu karistustki,isegi nimede äramainimist!
m
MAHA REPS MAHA SEE EESTIRAHVARAHAEEST LÖBUTSEJA/ 5. juuni 2017, 09:58
t
to-Hell 9:25/ 5. juuni 2017, 09:58
AAA et tühised asjad,kuhu jääb siis võrdne kohtlemine,Reps võiks seletada miks Riik teisi lapsi ukse eest kooli ei vii.Kui oled minister siis on lubatud kõik.Seni kuni need ministrid ja poliitikud aru ei saa mis on lubatud mis ei ole tuleb saata sealt Toomealt tagasi sinna kus nad alustasid oma karjääri.
n
nõmmekas/ 5. juuni 2017, 09:51
Nõmme gümnaasium, mille on lõpetanud president Meri ja praegune peaminister Ratas , asub ministriproua elamisest üle tänava, väravast väravasse vast sadakond meetrit. Miks see kool ei sobi???
s
5. juuni 2017, 11:33
Sest sinna ei saa mersuga treppi sõita!
t
To nõmmekas/ 5. juuni 2017, 17:51
Paljud nõmme lapsed käivad kesklinna eliitkoolides, kas lähed kõigilt aru pärima miks nad nõmme koolides ei käi vaid kesklinna trügivad? Põhjus on hariduse kvaliteedis ilmselt, pealegi ma ei usu, et keegi peaks teile aru andma kus koolis ta lapsed käivad.
j
JRS/ 5. juuni 2017, 09:42
Ühes bussist peresse peaks piisama küll. Või peaks ikkagi lapsi teise autoga vedama?
E
! / 5. juuni 2017, 10:01
Ei piisa ühest bussist muidugi. Meie majas on ühel korteriühistu juhatus liikmel kogu aeg 3 - 4 autot maja ees. Teisel, esimehel endal aga veelgi rohkem. Nii et üheautolistel peredel maja ette parkimiskohta enam ei jagugi. Muidugi võib neist arugi saada. Kõik masinad on vanad pannid, millele ei saa kunagi kindel olla. Seega, läheb üks rikki, võtab teise. J.n.e.

h
Hell/ 5. juuni 2017, 09:25
Inimesed on kaotanud igasuguse sündsustunde, noritakse tühiste asjade kallal. Piinlik lausa.
k
Kui riigis/ 5. juuni 2017, 10:23
on kehtestatud seadused, siis peavad need kehtima kõigile. Eraettevõtted peavad maksma erisoodustusmaksu ja käibemaksu saab maha arvata vaid 50%, isegi siis kui isiklikuks tarbeks kasutatakse autot 10%.
n
nii ongi, et/ 5. juuni 2017, 13:27
seadust peab jälgima ja järgima. See peaks ju kõigile kehtima.
k
Kilomeeter/ 5. juuni 2017, 13:14
Piinlik peaks olema Repsil, seadused kehtivad kõigile ühte moodi. Eraettevõtja ei tohi aga valitsuse minister tohib? Tõesti piinlik. Repsil on neid ämbreid juba nii palju kogunenud, et võiks tagasi astuda.
m
mitte ei võiks tagasi astuda/ 5. juuni 2017, 14:52
m
miks/ 5. juuni 2017, 09:14
tehakse sääsest elevant.miks on sellise tühise asja kallal ilkuda.kas tõesti eestlase ainuke rõõm on see,kui saab kellelegi käru keerata.repsi peaks austama juba selle pärast,et ta julgeb sünnitada ja jaksab kasvatada nii palju lapsi.tehke järgi.see ei ole lust ja lillepidu,see on raske töö.ütelge ausalt,kes käivad ametiautodega tööl,kui palju te vahetate ametiautosid oma autode vastu,kui teete era sõite.loomulikult tööle minnes viiakse lapsed kuhu vaja ja ise edasi tööle.milleks on vaja juuksekarva lõhki ajada.
v
Vanasõna/ 5. juuni 2017, 10:02
Kõik on küll võrdsed kuid mõned on veelgi võrdsemad!
s
See on puhas kadedus/ 5. juuni 2017, 17:53
Kui teil oleks võimalus endale mersu saada ja sellega oma perekonda sõidutada siis küll te seda võimalust ka kasutaksite. Aga kui endal sellist võimalust pole olete te kõige õigema tegijad.
m
miks-ile/ 5. juuni 2017, 10:43
Nõus kõigega. Ainult et see võimalus peab olema ka eraettevõtjal, kes on niigi selle auto ise ostnud või liisinud. Ta maksab ise kinni kõik autoga seotud kulud. Alles hiljuti oli avalik arutelu sellest, et mis värvi peab olema ettevõttele kuuluva sõiduauto numbrimärk. Seda peeti vajalikuks sellepärast, et tabada sulisid, kes võibolla ei tee ametisõitu, vaid viivad oma lapsi kooli või treeningusse.
p
Philip/ 5. juuni 2017, 11:12
Just, see on raske töö. Kahekuuse lapse kõrvalt ministriks käia on nii riigi kui oma laste petmine.
t
Teeline/ 5. juuni 2017, 11:20
Maksuamet ajab taga e r a firmade autode isiklikuks sõiduks kasutamist. Samas valitsuse asjapulk kasutab rahva raha eest ostetud ametiautot erasõitudeks ja kõik on korras?
o
olge valvsad/ 5. juuni 2017, 08:40
reformi noored on igale poole saadetud pildistama kes midagi ja millal teeb.kõigile valitsuses olevatele on vaja muda kaela valada.
k
5. juuni 2017, 09:44
Kui mingeid jamasid ei oleks, ei oleks ka midagi pildistada. Kas pole nii?
t
Teeline/ 5. juuni 2017, 11:22
Alles käis maksuamet kaupluste parklates e r a firmade autosid pildistamas. Minister kasutab rahva raha eest ostetud autot taksona ja ei maksa selle eest midagi
v
valija/ 5. juuni 2017, 08:01
Mis se Ratas sinna Ibeeriasse sõidab las annab kõigepealt rahvale aru ministri seaduserikkumisest kaua võib rahva raha raisata
n
no/ 5. juuni 2017, 07:56
Reps veab vähemalt lapsi kooli.Aga kui palju tehakse ametiautodega lõbusõite...
n
Nojah/ 5. juuni 2017, 08:36
Aga neid ei tee poliitikud vaid ettevõtjad, kelle auto on 1001 % registreeritud ametisõitudeks. Aga ettevõtja on püha. Teda puutuda ei tohi.
n
Nojahile/ 5. juuni 2017, 09:15
jah, ettevõtja ostab auto ja kütuse oma raha eest ja võiks maksuvabalt teha igasuguseid sõite, nii ameti- kui erasõite.
d
Darwin/ 5. juuni 2017, 10:15
Eriti tragikoomiline on see, et ettevõtjat karistatakse nii enda, kui ka poliitikute/ametnike erasõitude eest - mitte ükski neist broileritest ei maksa oma erasõitude eest isiklikust palgast või kuluhüvitistest, eranditult maksumaksja taskust. Selle võrra peavad maksud kõrgemad olema, et nende eest lisaks otsestele sõiduki eratarbeks kasutamise kuludele veel ka erisoodusmaksu maksta. Paraku selliste, iseenesest lihtsate seoste mõistmiseks, jääb meil võimule pääsenud vargabandel juba mõistusest puudu.
k
kord maija / 5. juuni 2017, 07:44
Olge mureta kohe näete Repsi makse kviitungit.
p
Pole/ 5. juuni 2017, 07:36
vaja neid jalgu siis niipalju laiali ajada et saad kostitada sõimuga
k
???/ 5. juuni 2017, 09:34
kas ei ole häbi selliseid kommentaare kirjutada, süda läheb pahaks kui loed,öakkkk
t
tal/ 5. juuni 2017, 07:33

m
Mina Ise/ 5. juuni 2017, 07:30
Reps on toimekas ja tubli minister tegelikult ja eks katsuge ise kasvatada kuute last. Kui hästi õnnestub. Või halvasti?
n
No/ 5. juuni 2017, 08:11
Olgu kodus ja kasvatagu lapsi
j
just/ 5. juuni 2017, 08:15
kasvatagu lapsi sest ministrina on ta null.
n
naine/ 5. juuni 2017, 09:59
Mailis Reps on hea minister. Sellise pisiasja üle nagu laste kooli viimine ei maksa tema kallal norida.
n
No/ 5. juuni 2017, 17:55
Ma arvan, et kui keegi ütleks naisele ja emale, et ta peab nüüd kodus lapsi kasvatama hakkama tulevikus ja töö ära unustama siis ta ei teekski neid :)
m
5. juuni 2017, 08:16
Minister on minister, ja teda ei pea nunnutama lihtsalt sellepärast, et tal on lapsed. Pealegi, kes neid lapsi üldse kasvatab, kui isa elab Lätis ja ema on väidetavalt pikad päevad tööl?
t
To 08:16/ 5. juuni 2017, 17:56
Ju siis on nii targad lapsed, et ei vaja 24/7 poputamist ja kasvatamist vaid vanemad on juba iseseisvamad ja valvavad väiksemaid. Vanim peaks hetkel 13 olema ju :)
k
kes talle nad siis ikka vägisi saatis ,/ 5. juuni 2017, 09:04
p
Philip/ 5. juuni 2017, 11:14
Kas tal laste kasvatamiseks üldse aega jääb?
t
Teeline/ 5. juuni 2017, 11:24
Koduabiliste ja lastehoidjatega pole probleemi.
s
See/ 5. juuni 2017, 07:26
ju loomulik, selleks ta ministriks trügiski. Lapsed ju ise kooli minna ei oska. Pole enam 50ndad, kui lapsed käisid jala ka 12km kooliteed.
n
No sai ajakirjanik/ 5. juuni 2017, 07:21
ärapanemise otsa lahti. Tubli. Tegelikult mõttetu pingutus. Kõik 101 sõidavad sisuliselt ametiautodega ringi, need on ju kõik lisatasude eest liisitud! Kas Repsi laste kooli viimine on hullem tegu. Meil on kõik äraspidi, suurtes keelamiste, seadustamiste ja kontrollimiste tuhinas kaob alati ära killuke mõistlikku inimlikku käitumist. Ma ei taha õigustada aga lihtsalt nii on. Ei kujuta ette, et abikaasa sõidab ametiautoga tööle ja ei võta lapsi peale sest kool jääb paar kilomeetrit kontoriteest kõrvale. See on lihtsalt inimlik. Vaielda võib igat pidi, paar km ka kulu aga pildil on millegipärast sellised väiksed sipsud, suured kalad ujuvad ja toimetavad. Ükski ajakirjanik ei julge kribada. Just sellised asjad, et näe ehitusfirma auto seisab kaubanduskeskuse ees ja jumala eest peab passima, et sõitja lisaks värvile kõrvalpoest saia ostma ei läheks.
j
jah/ 5. juuni 2017, 07:40
aga ehitusfirma peab selle eest erisoodustusmaksu maksma, et firma autoga käidi saia ostmas või lapsi kooli viimas. Ministeeriumi erisoodustuse jutt on ju nali kuubis, riik tõstab raha ühest kotist teise.
m
MAHA MAHA MAHA KESKERAKOND MAHA/ 5. juuni 2017, 06:54
EKRE VABAERAKOND JA MÖNI VEEL EESTIRIIKI JUHTIMA
k
küssa/ 5. juuni 2017, 07:07
Millal Ratas siis ettevõtte tulumaksu kehtestab. Sellest "heast " ideest rääkis ta varem rahvale suure suuga ?
p
Pigem/ 5. juuni 2017, 08:13
See kui
Aga see mis praegu on veel hullem
k
Kes krt oleks osanud arvata Eestirahvas andis Keskerakonnale vöimaluse valitseda/ 5. juuni 2017, 06:51
Ja needsi--uvadise oma kaabu vabatahtlikult täis Härra Edgar sellist nycci poleks küll lubanud
v
võta arvesse,/ 5. juuni 2017, 07:00
et valitsust juhib täna UUENENUD keskerakond (Jüri, Kadri, Mailis).
Räägitakse, et nemad hoolivat. Millest nad hoolivad , seda näitab ka järjekordne rahva rahakoti puistamine.
e
5. juuni 2017, 08:18
Eesti rahvas EI andnud võimalust, IRL ja sotsid andsid. Eelkõige IRLi valijad peaksid tõsiselt mõtlema, kas selline erakond esindab ikka rahvuskonservatiivseid väärtusi või ollakse lihtsalt valmis iga hinna eest isikliku ambitsiooni pärast valmis võimul olema.
l
Lehmastugu kohe tagasi ja palugu Eestirahva käest andeks/ 5. juuni 2017, 06:47
Vöi lendab terve Keskerakonnasiakari refirottideleprügimäele järgi
a
aeg on ära koristada, kohalt./ 5. juuni 2017, 05:38
See tädi on selle lühikese ajaga rohkem meelde jäänud mitte just ausa tegelasena, nutta võib mida iganes kesikutele aga mind ei veena et see tegelane aususega, kuidagi peale sogaajamist sputnikus ja nüüd veel ei austa sotsialistiku tasuta bussisõitu, vaid hoopis rasket maksu küna.
a
A/ 5. juuni 2017, 04:55
Ameti autoga ei tohi isiklikke sõite teha ja ongi kõik.seadus on kõigile üks.
l
lihtsmeelne/ 5. juuni 2017, 06:18
Täna kasutavad kõik riigiametnikud rahva raha eest ostetud sõiduvahendeid nii ametisõitude kui isiklike vajaduste rahuldamiseks alates ministrist ja lõpetades pisikese vallaametnikuga.
Mõned vallad on vähemalt jõudnud selleni, et on oma sõidukitele valla nime peale pannud. Suurte valdade tekkega kaob ka see hea algatus.
Ametnik koorib rahvast täpselt nii palju ja natuke enamgi kui võimaldatakse. Riik aga pressib selle raha kõik eraettevõtjatelt välja.

k
kai/ 5. juuni 2017, 02:03
Lapsed jala ei käi ja siis vaadataksegi, et lapsed ülekaalulised, peaks suhkrumaksu panema.
v
Vastutus ?/ 5. juuni 2017, 06:41
Ratas peab võtma vastutuse ja tagandama rahva raha kulutanud ministri . Seega juba kolmanda. Kas paljuks ei lähe ,mis?
k
Kuule/ 5. juuni 2017, 17:59
Kell kaks öösel paremat pole teha? Vanim laps on 13 ja nooremaid ei või siis autoga ära viia? Mis sa arvad, et need pisemad lähevad lasteaeda ise omapäi v?
s
saaks aega paremini kasutada.../ 5. juuni 2017, 01:57
üks pisuke küsimus: mis tööd see Reps sisuliselt teeb?
v
vana kesik/ 5. juuni 2017, 06:20
uuenenud keskerakond võib, sest nemad on nüüd Etkari taagast vabad.
k
krt/ 5. juuni 2017, 08:16
t
5. juuni 2017, 08:30
k
Kommunist olla on uhke ja hää/ 5. juuni 2017, 01:42
Selleks ongi vajs makse tõsta, et riigi ametnikkude armee saaks riigi arvelt hüvesid nautida.
k
kas see ongi kommu/ 5. juuni 2017, 06:36
kes ise ulmelisi töötasusid võtab. Vene ajast mäletan, et kommust kolhoosiesimehe palk oli väilsem kui hea seatalitaja palk. Või on täna kommu see ,kes saab 10x suuremat palka kui seatalitaja?Kes tu kommu siis täna on kui ta näiteks saab palka nagu Parts ja kuulub IRLi
k
Kommunist olla on uhke ja hää/ 5. juuni 2017, 01:40
Eestil on kõik kommunistliku riigi tunnused. Piraattakso firmad Uber ja Taxify mis Soomes on keelatud on Eestis lubatud jne.
k
Kommunist olla on uhke ja hää/ 5. juuni 2017, 01:40
Eestil on kõik kommunistliku riigi tunnused. Piraattakso firmad Uber ja Taxify mis Soomes on keelatud on Eestis lubatud jne.
k
Kommunist olla on uhke ja hää/ 5. juuni 2017, 01:38
Kommunistlikus riigis on see täiesti normaalne et riigi vara kasutatakse isiklikeks hüvedeks ja riigi rahakott on riigiametnikule justkui enda oma.
i
Ise/ 5. juuni 2017, 01:02
tahtis veel presidendiks saada, kuigi teadis, et laps tulemas. Kas siis oleks ka lapse igale poole kaasa vedanud?
t
To ise/ 5. juuni 2017, 18:00
Oleks lapsehoidja palganud, nii lihtne see ongi. Pole enam 1950dad kus laps peab emme kõrval olema 24/7
n
number näha ju/ 5. juuni 2017, 01:02
aga ikka ei tee
ettevõtlust hävitatakse maksude ja piirangutega aga kuhu see teenitud raha siis läheb.

k
Kahju/ 5. juuni 2017, 00:58
lapsest, keda solgutatakse selle asemel, et olla hoolitsetud ema armastuse ja hoolega oma kodus. Mõni ema ei raatsi kohe kuidagi oma nii väiksele lapsele pühenduda. See küll mingi kangelastegu pole, laps on praegu tähtsam. Aga ilmselt on see ministriamet nii soe koht, et jõuab kõike.
t
Tex/ 5. juuni 2017, 07:22
Äh. Kõike ei peagi jõudma. Jõuad niipalju kut jõuad. Ülejäänu on keik sinu enda boonus!
v
või/ 5. juuni 2017, 13:31
on inimene väga võimekas?
o
Oi oi/ 5. juuni 2017, 18:02
Ole kodus ja hoolitse oma laste eest suure emaarmastusega, ikkagi tulevad selle naise lapsed arukamad välja sest nende ema ei istu ainult kodus titekuhja otsas ja ei kirjuta kasutuid õelaid kommentaare nagu mõned "emad" siin teevad. Neil lastel arvatavasti sinust kahju, et sa oled oma elus jõudnud sellisesse punkti, et tuled nende ema laimama :).
r
riigitöötajad/ 5. juuni 2017, 00:58
kasutavad nõrkemiseni rahva raha eest ostetud autoseid,
eraettevõtted ei tohi isegi oma autodega sõita
need on vaja veel 7 korda üle maksustada-õudne kus me elame.
a
aga/ 5. juuni 2017, 06:23
isegi Arnold on öelnud, et just sellisest riigist ta unistaski(?)
p
Paneb / 5. juuni 2017, 00:51
ikka tõeliselt imestama, kui lihtne töökoht see ministriamet on, et nii väikese lapsega saab tööl käia.
Minister ei saa ju täie koormusega teha ministri tööd, kui laps vajab söötmist, mähkimist, kussutamist.
On ikka mõnel emal arusaam imiku kasvatamisest.
m
5. juuni 2017, 08:33
Ministrid ei kasvata oma lapsi, nad kasvavad ise kusagil kabineti nurgas!
k
Kle/ 5. juuni 2017, 18:03
Mine kussuta, sööda ja mähi siis oma imikuid, intelligents vist muud teha ei luba jah :D
v
VALIJA/ 5. juuni 2017, 00:06
Samasugune suli nagu see Lauristin lugege ka kommentaare et maksab oma raha eest kontori uuri häbi
j
ja siis?/ 5. juuni 2017, 00:03
kordades parem kui millegi muu ebameeldiva ja egoistliku jaoks. Las viib. Mina maksumaksjana olen nõus. Üldse peaks selline asi olema seaduslik.
o
Oeh/ 4. juuni 2017, 23:40
võtkem asja positiivselt. ta on suureks eeskujuks Eesti iibe tõstmisel. Mees töötab naaberriigis, muidugi tal on vaja abi laste kooli viimisel. Millisel emal poleks ? Pealegi, eks ole siinsete kommentaatorite seaski neid, kes kasutavad oma ametiautot era sõitudeks ;) Kas pole ? Eestlaslik kadedus...
ä
ära aja kesikujuttu 23.40/ 4. juuni 2017, 23:47
reps ja haridusministeerium peavad inimesi ikka päris lollideks. valetaja-reps oma sõiduvees. no on punt!!!
l
lõpeta oma hala/ 5. juuni 2017, 06:26
ja võta arvesse, et uuenenud keskerakond eesotsas ( Jüri, Kadri, Milis) hoolivad meist !
e
Ei ole positiivne eeskuju/ 5. juuni 2017, 00:46
"Nemad ju ka teevad" ei ole positiivne. See on tüüpiline kesikla õigustamaks oma sigadusi. Mina ettevõtjana maksan mitte ainult oma maksud vaid teen ka oma kõik sõidud (k.a. laste kooli viimine) oma raha eest.
v
...../ 4. juuni 2017, 22:57
k
5. juuni 2017, 05:52
v
võid ka pehmemalt öelda,/ 5. juuni 2017, 06:27
et pole midagi ,las ruulivad rahva rahakotil.
k
kus nüüd avastati ameerika/ 4. juuni 2017, 22:55
sisuliselt kõik riigiametnikud, kellel auto kasutamis võimalus, kasutavad riigi autot oma huvides. Sõidupäevikut ei osata kirjutada nii kuis vaja või ? Osatakse, osatakse !

k
Kunn/ 4. juuni 2017, 22:31
Kõige nõmedam on see, et alles sünnitas ja veab titte tööjuurde kaasa nagu oma koju. Samal ajal omast arust teeb tööd ja vahepeal vahetab mähkmeid, kui titt kõrvalruumis röökima hakkab. Saab ka emapalka + ametipalka.
n
naeruväärsed/ 4. juuni 2017, 23:02
Keskerakondlased ei sobi valitsusse ega ministriteks! Kogu rahvas naerab juba nende üle!
r
random/ 4. juuni 2017, 22:29
Mina pole lugenud lugu läbi ja eelnevaid komme see X.Aga selline masendav rahva Raha lüps ei kõlba kuhugi ,soovin saada ametlikku kinnitust et seda teeb nn keegi seaduslik vedaja.Aga kui on ni nagu on siis ...ausalt sul võib olla kasvõi 10 last ära kasuta maksumaksaja raha toplelt,masendav ja alandav käitumine.6pluss ajakirjandus nokkimise eest.
m
Mis minister / 4. juuni 2017, 22:26
T
???/ 4. juuni 2017, 22:16
Tohho hullu, kas peab siis lapsi enne ühe autoga viima ja pärast koju tagasi tööautot võtma? Kui muuga enam norida pole, siis selline õelutsemine ei kõlba ka kuhugi!
a
4. juuni 2017, 22:22
aga tasuta ühistransport, nagu sajad kui mitte tuhanded lapsed kasutavad. ei kõlba vä?
p
Probleem on ju selles/ 4. juuni 2017, 23:20
mis inimesi nörritab,et väidetavalt ei tohi tavainimene ametiautot kasutada ka teepeale jääva toidupoe külastamiseks,ilma et firma ei peaks maksma erisoodustust.J seda veel,et ministeeriumi makstud erisoodustus on ju maksumaksja raha.
v
villu./ 4. juuni 2017, 23:43
Tuleb meelde üks lugu, kus kommivabriku väravas jäi üks mutt kommikotiga vahele. Mutt imestas, et kas ma pean oma lastele poest komme ostma kui ma kommivabrikus töötan.
v
Vitautas/ 4. juuni 2017, 22:06
Normaalses põhjamaa riigis oleks selline minister esmaspäevast vaba aga ENSV- s on see uus normaalsus !
j
Jaanus/ 4. juuni 2017, 23:05
Keskerakondlased on ülbed sulid, vargad ja maksumaksja raha kulutajad!
o
osa lapsi/ 4. juuni 2017, 21:54
tal Riigikogu laste lastehoius, nii oli ühes artiklis, aga kas ta hakkab juba kodust tööautoga söitma, tööauto vöetagu ikka ministeeriumist ja ministeeriumi juurde oma autoga.
v
VALIJA/ 4. juuni 2017, 21:35
t
Tex/ 5. juuni 2017, 07:27
Mis kus? Oli ju kirjas, et maksuamet võtab selle pealt erisoodustust, mille sina, VALIJA, kenasti kinni plekid.
i
Inimene/ 4. juuni 2017, 21:33
Kas siin kommentaariumis on täna mingi napakate kokkutulek?
k
karla/ 4. juuni 2017, 21:42
Paistab nii,sa oled ju kohal.
l
lugeja/ 4. juuni 2017, 23:06
Keskerakonna vareseparv on vallutanud kommentaariumi, et oma suli Mailis Repsi kiituseks kraaksuda....

p
"Ministeerium toetab " Tule taevas appi ,lähtuma/ 4. juuni 2017, 21:26
peab ju Eesti Vabariigi seadustest ja mitte mingi keskerakondlastega komplekteeritud Ministeeriumi korruptiivsest "toetusest" partei funktsionäärile.
r
REPS - ASTU TAGASI!/ 4. juuni 2017, 21:35
Selline seaduserikkuja EI SOBI HARIDUSMINISTRIKS! Mailis Reps peab TAGASI ASTUMA!
a
Arvi/ 4. juuni 2017, 21:46
muidugi võib ja isegi peab ameti autoga lapsi kooli ja lasteaeda viima. Miks peaks algul ühe autoga viima Siis uuesti koju sõitma ja ameti autoga tööle Lapsed on pühad ja nende pealt riik küll kokku hoidma ei pea. Seda enam kui tegemist on super emaga. Kadedus on Eestlase teine nimi. Eesti rahvuse suurim vaenlane on kade eestlane. Aeg oleks kadedusest üle olla Reps on pea kättel kandmist väärt.
j
juku/ 4. juuni 2017, 21:15
Oh õudust, mis nüüd küll saab?
j
jukule, 21:15/ 4. juuni 2017, 21:35
Saab see, et selline inimene ei sobi haridusministriks!
s
see ei sobi kuhugi/ 5. juuni 2017, 02:56
mingu oma titte kantseldama
m
maamees/ 4. juuni 2017, 21:04
See on küll hea eeskuju riigialamatele. Siit ka küsimus, et miks mina ei või oma ametiautoga lapsi kooli/lasteaeda, vanaema arsti juurde, vanaisa taastusravile jne.
x
xxxx/ 4. juuni 2017, 21:07
Eesti riigis lokkab dermokraatia.Miks siis eraettevõtja peab ametiauto kasutamise eest
maksu maksma?
i
ikka miks ja miks !/ 4. juuni 2017, 21:18
Kui sina ei maksa , siis ei saaks ka jürid ja mailised tasuta lõunaid mekkida.
m
Maha Mailis Reps!/ 4. juuni 2017, 21:38
Kas Keskerakonnas mõni korralik ja seadusekuulekas inimene ka leidub või ongi ainult sulid, vargad, korruptandid, altkäemaksuvõtjad...jne...? Keskerakond EI SOBI mitte kuidagi Eesti riigi valitsusse!
m
Mnjah.../ 5. juuni 2017, 12:42
Aga te kõik ka tahate neid pukki, kuna oravad ei sobi ja kolmandat suuremat erakonda pole, kellel lootust võimule saada. Korrupeerunud on nad kõik seal, aga vähemalt oravad ei vaata ida poole.
o
Oskar/ 4. juuni 2017, 20:51
Kuidas saab üheaegselt olla korralik paarikuise lapse ema ja Eesti riiki juhtiv minister? Kumb köis lohiseb või pigem mõlemad.
x
xxxx/ 4. juuni 2017, 21:26
No inimene onb lihtsalt stahaanovlane.
o
Oskarile, 20:51/ 4. juuni 2017, 21:39
....ja lisaks veel ka Eesti seadusi RIKKUV minister! HÄBI ei tunta ka eesti rahva ees!
e
eh/ 4. juuni 2017, 20:36
Ja las veab oma lapsi, igatahes on ta tubli, et käib tööl, ja ei pea pidevalt emapalka maksma.
s
sugulane/ 4. juuni 2017, 20:49
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
s
sugulasele, 20:49/ 4. juuni 2017, 21:41
Miks sul TABLETID võtmata? Mine kohe psühhiaatri juurde RAVILE!
t
4. juuni 2017, 20:52
Ta võib ju tubli olla kuid kas ka lastest kasvavad tublid või tulevad neist hoopis tulevased lumehelbekesed?
k
kolla/ 4. juuni 2017, 21:10
Vene aegas oli parteibosside lastel kaks teed-kas parteisse või vanglasse.Töömehi neist ärahellitatud tüüpidest ei saanud.
a
ain/ 4. juuni 2017, 20:33
reps ametiauto,eestis on kõik võimalik,aga unustasime mis valitsus on
e
eestlased/ 4. juuni 2017, 21:42
MAHA Keskerakond valitsusest! Tahame tagasi tublit REFORMIERAKONDA valitsusse!
s
sa oled/ 5. juuni 2017, 10:22
väga nõme-kas meepotist eemalolek tekitab hüsteeriat.
Aeg oleks juba harjuma hakata.
k
kriminaalne keskerakond/ 4. juuni 2017, 20:30
Kesikud on harjunud varastama.
t
tibu/ 4. juuni 2017, 20:16
vanasti oli ametiauto isiklikuks otstarbeks kasutamine karistatav!
k
kuule (l)ibu/ 4. juuni 2017, 20:35
enamus firmaautod vuravad isiklikus kasutuses,miks siis Reps erand peaka olema.Seepärast pole siiani erinumbreidki kasutusele võetud,see ju palga pikendus.
f
Firmaauto/ 4. juuni 2017, 22:50
Firmad teenivad raha oma majandustegevusega. Ministrid saavad raha riigieelarvest, mis ka suurel määral moodustub nende samade firmade majandustegevuse tulemusena. Selles ongi vahe, suur vahe.
k
kas Eesti vabariik/ 5. juuni 2017, 02:58
on selle repsi firma või? häbematu valetaja.

m
Martin/ 4. juuni 2017, 20:12
Taavi Rõivas kasutas samuti ametiautot oma lapse sõidutamiseks, nüüd siis tuleb välja, et ka Mailis Reps kasutab ametiautot isiklikes huvides.
Samas kotitakse ettevõtjaid ja nõutakse neilt aru iga kulutuse kohta, et äkki läks isiklikuks kasutuseks.
k
korstnapoiss/ 4. juuni 2017, 20:10
rahvas võttame kokku ja lähme lööme selle valitsuse laiali rohkem lihtsalt ei jõua neid nuumata!
e
eestlased/ 4. juuni 2017, 21:45
Tahame tagasi Reformierakonnaga valitsust! Keskerakonnaga valitsus ei kõlba mitte kuhugi!
k
kle/ 5. juuni 2017, 09:46
ära mõnita siin eestlasi.
Kes andis sulle volitused eestlate nimel pska suust välja ajada
k
korstnapoiss/ 4. juuni 2017, 20:06
Maha selline valitsus kes hoolib vaid iseendast!
j
juku/ 4. juuni 2017, 21:19
Kas eelmine valitsus ei hoolinud endast? Silmist pime ja üks kõrv kurt teine ka ei kuule.
j
jukule, 21:19/ 4. juuni 2017, 21:46
Juku mine arsti juurde! Sul katus sõidab täiega!
e
endel lepp/ 4. juuni 2017, 19:57
kohtunik peaks sekkuma ja lapsed kolme eri lastekottu paigaldama selle varga janketseri juurest,,see buss tuleks arestida ja tasulisse parklasse pukseerida ..töölt vabastada ja koduaresti paigutada kuni asjaolud on selged
j
ja mõned saavad veel riigi riksaga kuhu iganes./ 4. juuni 2017, 19:55
Mul ei maksta lapsel bussisõidu rahagi kooli kinni peale minu keegi, kuna vald leidis, et peab valla piires koolis käima mitte lähimas koolis, mille tase on peajagu üle sellest valla koolis.
n
noh/ 4. juuni 2017, 19:47
r
rehvirott või?/ 4. juuni 2017, 20:39
t
to noh/ 4. juuni 2017, 20:49
Poliitrotid olid lauri, ligi. Ei tüüdet ega tädet, hariduselt eitekes, aga hakkasid haridusministriks.
l
Lugesin siin kommentaare/ 4. juuni 2017, 19:45
Eestimaad ei ole enam olemas!
On mingi sovjettidest kesksõnniku kokkutulek!
Minister tegeleb igapäevaselt avaliku korruptsiooniga ja siin rahvas kiidab aga takka????
Minge haiged, Tambovisse elama, seal käib kõik niimoodi!
e
eestlased/ 4. juuni 2017, 21:50
Keskerakond NÄITAB kogu eesti rahvale, et nad EI SOBI Eesti riigi valitsusse! Ja seda OLIGI VAJA, et kõikide valijate silmad AVANEKSID ja nad näeksid saamatut, korruptiivset ja kremlimeelset Keskerakonda, et teda MITTE KUNAGI enam mitte valida!
k
kas/ 5. juuni 2017, 09:49
oravate valimiskampaania. Orav ei võrdu eestlased juba ammuilma.
l
lilleke/ 4. juuni 2017, 19:44
SUUR,SUUR HÄBI MAILIS REPS.SA OLED EMA ,KES PEAKS OMA MAIMUKESEGA KODUS OLEMA,SEST NEED VÄIKESED TIBUKESED VAJAVAD TURVALIST KODUSOOJUST.
s
suur häbi närtsind lilleke,/ 4. juuni 2017, 20:40
ka kodusoojus ei päästa enam sind.
r
Reps -astu kohe tagasi!/ 4. juuni 2017, 21:53
Selline inimene EI SOBI HARIDUSministriks! Sellel ametikohal peab olema kultuurne ja seadusekuulekas inimene!

n
normaalne/ 4. juuni 2017, 19:37
Peaminister käis kitse Martini ja selle linnu (Kotka) pulmas ka ametiautoga.
p
potiroos/ 4. juuni 2017, 19:34
isegi ei lugenud eelnevaid kommentaare,pealkiri juba selline,et tuleb meelde kuidas mina lapsi koolitasin ja eluteele saatsin,kasvatasin lapsi üksinda.OI KUI SUUR ÜLEKOHUS ON MEIL.TEGELIKULT TAHAKS VEELGI HULLEMAID VÄLJENDEID KASUTADA.SUUR,SUUR HÄBI.
s
4. juuni 2017, 19:46
Siis kõndis 1.klassi laps 2-3 km jalgsi kooli. Nüüd tassitakse suuri volaskeid autoga kooli.
t
to potiroos/ 4. juuni 2017, 20:45
Vaevalt, et sa olid suuteline kuut last kasvatama ja ministri kohal töötama. Liiga kitsarinnaline ja õel. See on suur samm edasi lasterikaste perede toetamisele. Minul oli 4 last ja bussisõit maakonna piires oli tasuta. Aeg on edasi läinud. Kui töökoht toetab, on suurepärane. Kas olekski mõeldav, et viiks oma autoga lapsed kooli ja siis bussiga tagasi töö auto järele?
o
oma autoga tööle/ 4. juuni 2017, 21:52
auto parklasse ja töösöitudeks teine auto, miks peab vahepeal veel bussiga söitma, ma ei saa aru... naljanina.
t
ta ju ei/ 4. juuni 2017, 22:20
tööta. Ainult lapsi sõidutab riigi autoga. Mailisel on ikka raha vähe.
x
xxxx/ 4. juuni 2017, 21:11
Me kerjuseriigi ministrid peaks jala käima.
m
Ministri/ 4. juuni 2017, 19:17
töö on ilmselt nii lõdva, et saab nii väikese lapse kõrvalt tööl käia. Kahte nii tähtsat asja ei saa ühildada, ühte neist ei saa teha täie koormusega. Ema ülesanne on nii väikese lapse juures kodus olla.
v
vana parm/ 4. juuni 2017, 19:36
juba maast madalast tuleb lapsi õpetada maksumaksjalt varastama, selline ongi eesti tulevik ja poliitikute eliit.
v
vana parm/ 4. juuni 2017, 19:37
ja artikli kommentaarid käivad nagu NSVLiidus tsensori käest läbi, masendav
m
Maamees/ 4. juuni 2017, 21:16
Esteks, see sellise väikese lapse tööle kaasa võtmine on ikka teistele näitamiseks. Teiseks peab ikka amet olema, kui sellise väikese lapsega saab tööd teha. Kas te kujutaksite ette, kui politseinik võtab lapse tööle kaasa, kui tuletõrjuja võtab lapse tööle kaasa, kui lendur võtab lapse tööle kaasa, kui trammi-trolli- või bussijuht võtab lapse tööle kaasa, kui sõjaväelane lahingoperatsioonil võtab lapse kaasa. Seda loetelu võiks pikalt jätkata. Peab ikka "soe" ja mugav töökoht olema kui saab tööajal sellise väikese lapsega tegeleda. Kui saab tööajast sellise väikese lapsega tegeleda, siis peaks ikka niipalju aega ka olema, ise oma lapsed kooli/lasteaeda viia.
m
4. juuni 2017, 21:28
Mis see laps seal töökohas teeb? Magab nurgas või istub nagu tui laua taga ning näpib nutitelefoni?
k
Kah maalt/ 5. juuni 2017, 02:29
Eks laps eostatudki tööaast ja "maksumaksja raha eest" Needriigikogulasd väidavad ju, et 24/7 rabavad tööd teha, et Maarjamaa rahval hää elu oleks.
m
mari/ 4. juuni 2017, 19:13
Otse loomulikult, mida siis veel. Takso tellima või?
a
Aga/ 4. juuni 2017, 19:12
Ford Transit kõlbaks ju ka suurepäraselt! Miks just Mersu peab olema?
v
väga naabrimehelik komm,/ 4. juuni 2017, 20:42
u
Urrr/ 4. juuni 2017, 19:10
Ja siis tuleb maksuamet seletama kui halb inimene ja kriminaal on see kes ametiautoga poe parklas juhtub parkima....
a
arusaam/ 4. juuni 2017, 19:08
Inimesed õppige siis nüüd seaduslikult varastama ja oletegi hea elu peal, võtke poliitikutest eeskuju, kui saab siis kohe küüned taha ja pumba juurest ärge nii sama lahkuge.
s
Stella/ 4. juuni 2017, 18:59
Aru ma ei saa,sai nüüd kergem.Kratsite ja kaevate igasuguseid lolle uudiseid.Sai nüüd kergem.Eesti inimesed on niigi vihased,stressis.Ainult õhutate viha.Jätke mõnigi päev vahele.Kaunist suve.

j
Juku/ 4. juuni 2017, 18:53
Tallinnas tuleb tasuta õpilasbussid käima panna - maal ju need sõidavad
e
ei usu, kuigi meil on usuvabadus./ 4. juuni 2017, 19:10
Mailis ei teeks midagi niisugust iialgi ! Tegelikult aga peakski riigiametnikel olema õigus ametautot ka isiklikeks sõitudeks kasutada , siis saaksid nad ka oma ametiülesandeid oluliselt paremini toimetada .
j
Juku, roni puuotsast alla,/ 4. juuni 2017, 20:43
j
Juku/ 5. juuni 2017, 12:31
Targad ahvid jäid puu otsa - neil ei ole raha ja presidendi vastuvõttu
e
erisoodustusmaksu maksmine ... ha ha ha/ 4. juuni 2017, 18:52
MIs tähendab, et makstakse erisoodustusmaksu? Ettevõttjale on erisoodustusmaks kulu, riik tõstab erisoodustusmaksu tasudes lihtsalt raha enda ühest taskust teise. Selline jutt, et me tasume ka nende sõitud pealt mingeid lisamakse (antud juhul erisoodustusmaksu) on mõttetu ja rahva lollitamine. Maksaks auto kasutaja selle kinni, siis sellest saaks aru, et tõepoolest selle eest makstakse riigile makse.
v
vot just/ 4. juuni 2017, 19:26
tegelikkuses on see palgalisa ametnikule, minister ka ju ametnik laias laastus. allatu e it ikka, mis minister selline üksikema ikka on, kellel kuus last nisas ripub, viimane on puhta vastsündinu ju alles. alatu, kuidas kraabib rahva raha ja siis on tal veel julgust kiunuda, et tema tahaks ka lastega reisile minna, aga polevat raha. s aast selline, häbi võiks olla, invaliidid on eestimaal näljas, temal jätkub jultumust oiata.
a
aga on/ 4. juuni 2017, 18:49
see ministriamet kerge küll, et saab nii väikeste laste juurest tööd teha korralikult,
m
4. juuni 2017, 18:46
Ma olen alati imestanud kuulsate ja kummaliste pereidülli, kus nende lapsukesed on nii õrnakesed-nii õrnakesed, et ei suuda omal jalul kooligi minna vaid neid peab kas emme, issi või hoidja neid sinna vedama. Nii õrnakesed, lausa portselasnist tehtud lapsukesed, kelle jaoks Teise Eesti lastega samas bussis sõitmine võib neile lausa läkaköha tekitada.
a
astuja/ 4. juuni 2017, 18:44
astume edasi-astume tagasi,läheme järgi ja järele-minge õige per...e!!!!
n
Norija/ 4. juuni 2017, 18:30
Haridus- ja teadusministeeriumi üldosakonna juhataja võiks teada, et auto ei lähe ministrile JÄRGI, vaid JÄRELE.
n
norijale/ 4. juuni 2017, 20:45
See pole üldse oluline, auto läheb ministri kannul.
i
Ilona Vene/ 4. juuni 2017, 18:28
Tere. Andropov viis amet autoga ema Saaremaale pidi tagasi astuma. Repsil ainuke tagasi astuda kui ei siis peaministril tagasi astuda. Kena õhtut.
v
vana jesuk/ 4. juuni 2017, 19:13
Keskerakond ei ole oma tegevust valitsuses õigustanud. Puhaku jalga ja mõelgu järele, mida teha kui oled valitsuses.
t
tõesti/ 4. juuni 2017, 20:45
n
NÕUAME!/ 4. juuni 2017, 21:55
e
EI SAA NÕUDA!/ 4. juuni 2017, 22:32
Reps ei saa tagasi ASTUDA, sest ta ju jala ei käi.
m
Mõttetu/ 4. juuni 2017, 18:28
t
to Mõttetu/ 4. juuni 2017, 20:47
äi saa ju nii,siis pole eestlasel ju kedagi kadestada.
t
to mõttetu/ 4. juuni 2017, 20:54
Kuue lapse ema teeb tähtsat tööd. Nii ongi õige, et töökoht abistab.

s
s/ 4. juuni 2017, 18:22
Noh ja mis siis mingi kade võttis sõna ..
s
sexrctyvubi/ 4. juuni 2017, 20:11
Ilmselt mõni rehvormist,kes on kade,et ise ei saa riiki edasi varastada ja peab opositsioonis virelema.
2
20:11-le/ 4. juuni 2017, 21:57
Kesikud tahavad kohe ikka ainult VARASTADA ja VARASTADA.... Kas HÄBI ei ole enam üldse?
s
See on inetu ja väiklane artikkel/ 4. juuni 2017, 18:13
Kuulge, irisejad sünnitage ja kasvatage ise ka 6 last, siis tulge siia kaeblema.
u
Urrr/ 4. juuni 2017, 19:13
Need kes 6 last sünnitavad - kasvatavad neid ilma ministeeriumi autota ja muude hüvitisteta...
1
18:13/ 4. juuni 2017, 21:58
Pole vaja sünnitada kuut last kui probleemid tulevad!
j
ja/ 4. juuni 2017, 22:25
siis laske ennast riigikogusse valida. Tööd ei peagi tegema, palk jookseb ja esindustasud ja auto- ning korterikulud makstakse kinni. Sedasi kasvatakse kasvõi 10 last üles.
i
Indrek2/ 4. juuni 2017, 18:13
Antud juhul olen maksumaksjana valmis silma veidi kini pigistama. Lgp. Marvel muretsegu (või rõõmutsegu) omale KUUS last ja siis vaatameseda asja.
k
ka ema/ 4. juuni 2017, 18:43
pigista palun ka siis silm kinni,kui mina,kes ma olen 5 last sünnitanud, kolm neist üles kasvatanud, kaks kasvavad veel kodus, ühe võõraslapse üles kasvatanud. Seda kõike praktiliselt üksi,kuna laste isa läks parimatele jahimaadele, oma lapsi tööautoga kooli viin. see ei ole nii, et ühele on lubatud, teisele mitte.
j
Jorma/ 4. juuni 2017, 19:05
Need võõraslaste üleskasvatamised on kuidagi kahtlased. Tean paari inimest, kes võtsid ka raha saamise eesmärgil lastekodust lapse ja nüüd ,kui see laps on pätt ,siis ei tema tea midagi.Lastekodulaps .
t
tihti/ 4. juuni 2017, 19:29
siiski võetakse oma pere surnud sugulase laps. noori üksikemasid sureb ju küllalt.
k
Kuule, "ka ema"/ 4. juuni 2017, 20:03
Valetad! Ükski paljulapseline ema ei hakkaks nii väiklaselt irisema. Ütle ka see välja, mis imeamet lubab sul üksipäini 5 lapsega hakkama saada? Oled mingi multimiljonär? Raha said lahutades miljonärist mehelt või? Räägi ausalt ära.
t
to Kuule, "ka ema" / 4. juuni 2017, 20:51
väga lahedalt elavad sellised ära kui on "muretsenud" endale lapsed erinevatelt isadelt.Maksavad kõik.Hoidke sellistest üksikemadest ohutusse kaugusse.
j
Jorma/ 4. juuni 2017, 20:54
Kuule "ka ema"! See ongi nende äri. Ja pealegi nad ju ei lapsenda neid lapsi vaid riigilt saadaksegi raha kasvatamiseks.
n
noh/ 4. juuni 2017, 19:28
mina ei ole. see naine tööd küll ei tee. või siis ei kasvata lapsi üldse. kaks ühes pole korralikult võimalik.
t
to Indrek2/ 4. juuni 2017, 19:48
Sellepärast siin riigis see korruptsioon ja varastamine riigiaparatuuris nii avalikult lokkabki, et kõigil on selle koha pealt silm veidi kinni.
v
4. juuni 2017, 18:04
Valitsus peaks tagasi astuma!
t
tere oravake,/ 4. juuni 2017, 20:52
e
eestlased nõuavad.../ 4. juuni 2017, 22:00
Ratas ja valitsus peavad TAGASI ASTUMA! AITAB juba Keskerakonna jamadest iga jumala päev!
k
ka eestlane/ 5. juuni 2017, 09:47
räägi enda eest, mitte et eestlased nõuavad, need keda mina tean, ei nõua, vastupidi
k
kle eestlaste/ 5. juuni 2017, 09:56
nimel sõnavõtja. Mode peaks sellise laimu kohe kustutama.
m
Marta/ 4. juuni 2017, 18:02
Ärge olge kadedad, mamma on väsinud ja seda suur peret juba kärus ei lükka.
e
ema/ 4. juuni 2017, 18:45
peaks teadma, et kui lusikaid ei jagu, siis lapsi ei tehta
k
kohe tuleb/ 4. juuni 2017, 19:30
vooglaid ja oigab, kuidas kõik abordid tuleks 100 % ära keelata. seega on sul lusikaid või mitte, sünnita aga sunniviisiliselt, sest voogleid nõuab.
p
pedepoisid ka/ 4. juuni 2017, 20:53
t
taat/ 4. juuni 2017, 19:41
sellejaoks on palk mille eest oma tarbeks söiduk ostetakse ja sellega lapsi ise veetakse,nagu mingid parunid,ja yldse-ministeerium ju asub Tartus,mida asja seal pealinnas passib
k
Kinnisvaraarendaja/ 4. juuni 2017, 18:01
Tõesti väga kurb. Isegi ministri lapsed on invaliidid, kes ise mindud ei saa.
j
juku/ 4. juuni 2017, 18:25
s
sul juku,/ 4. juuni 2017, 20:54
pole ainult jalad haiged.On ju?
k
kuidas muidu/ 4. juuni 2017, 19:31
laps rasvuda saab, kui trepist treppi autoga liikudes?
õ
õigusriik/ 4. juuni 2017, 17:56
Kui ametiautoga ministri lapsi koolist peale võtta on mõistlik ja põhjendatud siis ettevõtte autoga tee peale jäävasse poodi ei ole mõistlik ja põhjendatud minna. Seda nimetatakse õigusriigiks, kus kõigil on küll võrdsed õigused seaduse ees, kui teatud grupil on teatud põhjenduste ja mõistlikkuse juures veidi võrdsemad õigused.
ä
ära vingu/ 4. juuni 2017, 18:26
tean mitmeid ärimehi ja ka riigiametnikke, kes teevad absoluutselt kõik erasõidud firma autoga, keegi ju ei kontrolli. Vaevalt niisuguseid üldse on, kes ei kasuta firma autot isiklikeks sõitudeks. Praegu on Eesti suurim probleem rahvuse hävimine madala sündivuse tõttu ja virisete paljulapselise pere laste kooli viimise pärast? Mitu alaealist last teil endal on?
r
reinbaltic/ 4. juuni 2017, 22:39
so kui palju on to ära vingu?Kas sinu arust väljast sisse toomine on EESTI RAHVUSE SÄILTAMINE;HA HA (saad aru kui sajad tuhanded Eestlased ei soovi siin elada on põhjus milles??.Reps ei lüpsa rinda vaid rahvast omal parimal moel.Masendav on see mis reaalselt toimub.
e
Ei mesta./ 4. juuni 2017, 17:55
Kui meil oleks selline võimalus, kas ei kasutaks ära? Imelik ka käeotsas lapsi kooli vii kui auto olemas. Kõik nad seal Toompeal kasutavad autosid oma otstarbeks või on erandeid?
l
lia/ 4. juuni 2017, 17:58
Kunagi kaotas keegi sellise nalja eest töökoha.
Klandorf vist.
i
Iale/ 4. juuni 2017, 18:52
t
to lale/ 4. juuni 2017, 20:59
... seal oli ikka muud ka.
t
to lale/ 4. juuni 2017, 20:59
Seal oli ikka muud ka küllaga.
e
Ehh/ 5. juuni 2017, 04:38
t
to ei imesta/ 4. juuni 2017, 19:32
miks käe otsas, kui on olemas ka isiklik auto? miks siiski riigi autoga ehk maksumaksja varaga? miks sa seda ei imeta, oleks põhjust.
e
Ei taha imetada!/ 4. juuni 2017, 19:44
Vat, seda ma ei teadnud, et tal endal ka auto olemas.
t
to ei imesta/ 4. juuni 2017, 21:01
Sõitsin oma kaks autokest tööd tehes ribadeks. Mitte keegi ei öelnud aitäh.

k
Kes on meil suurimad v a r g a d?/ 4. juuni 2017, 17:55
Võite ise arvata aga kahjuks nemad väidavad, et ilmsüütud.
m
malle/ 4. juuni 2017, 17:42
k
kas/ 4. juuni 2017, 18:28
häbistad ka Riigikogu liikmeid, nemad liisivad maksumaksja raha eest endale autod, kuigi pidev töökoht Toompeal.
ä
ära malle muretse,/ 4. juuni 2017, 20:57
sa ministriks küll ei saa,seepärast kilkadki siin.
e
eesti mees/ 4. juuni 2017, 17:40
kõik te olete sügava puudega peast
e
eesti naine/ 4. juuni 2017, 21:46
t
Tegelikult / 4. juuni 2017, 17:40
peaks nii väikese lapse ema kodus oma lapse juures olema.
j
Juhul kui/ 4. juuni 2017, 17:36
hakkad nats tõde kirjutama ,suunatakse kohe komm ,kontrolli ,
o
On ikka erline loll vabandus./ 4. juuni 2017, 17:34
et saab oma aega paremini planeerida .Saab hoopis planeerida ,et uusi juurde vorpida,Eks nendel Ministritel on ju jumala savi ,Eesti rahvast .
d
dub/ 4. juuni 2017, 17:33
Püha isa.Õhtulehel kulus arusaamiseni 25 aastat.Kõik kes vähegi riigipiruka juures ,või riigiasutuses ,kasutab autot,nagu enda oma.
s
sama ka/ 4. juuni 2017, 18:29
erafirmade omanikud. Olen olnud autojuht ja bussijuht ja tööauto või bussiga ka isiklikke vedusid teinud.
t
taat/ 4. juuni 2017, 19:44
see on tema firma ja tegelikult tema auto,ise teab mis sellega teeb vöi kuhu söidab
t
taat.päris nii/ 4. juuni 2017, 21:00
see ikka ei ole küll,kulutused selle auto ülalpidamiseks on tunduvalt väiksemad kui lihtsurelikul.Miks muidu need sõidukid firma nimele nihverdatakse.
j
jok/ 4. juuni 2017, 17:23
.. aga nii teevad ju kõik ametnikud! Eriti maanteameti ja keskkonna teenistuse vurled!
Vaadake ringi nats ja siis te ei imesta!
t
taat/ 4. juuni 2017, 19:46
Jah,see keskkonnakaitse vötab talvel kelgu kärupeale ja siis kontrollimise nime all minnakse yksikutesse kohtadesse oma armukestega löbusöitu tegema,

i
irw/ 4. juuni 2017, 17:17
Mis pere see on ,kus isa käib kodus ainult lapsi tegemas.Kes teab palju neid lapsi mujalgi on.Lapsi kasvatab,kodus korraldab hoopis hoidja.Mammi aga nõuab omale õigusi,nägu naerul.Seda jutumula mis ta suust välja ajab võib igast lehest lugeda .Mis minister see saab olla täiskohaga oma lastekarjaga.Rohkem ootab hüvesid ja palgapäeva.
Ise tahtis ennast veel presidendiks suruda.
n
nähh/ 4. juuni 2017, 17:58
paljulapselise ema solvamine on kurjast
s
solvamine ja solvamine/ 4. juuni 2017, 19:34
saa aru, tõe välja ütlemine ei ole solvamine. see on puhas tõde.
t
to irw/ 4. juuni 2017, 21:04
See ei ole tõesti oviri perekond. See on ehtne Eesti perekond. Ju ta vahel ka oma autoga sama teed sõidab.
l
lollus kuubis/ 4. juuni 2017, 17:15
Mulle ei meeldi see asi, et enne valimisi tegeletakse lausa totrustega. Mulle ka keskerakond ei meeldi, aga sellisel tasandil hakata materdama on liig mis liig. Minister viiakse tööle ja koos temaga lapsed kooli, milles probleem.
a
ava silmad,see on maksumaksja raha/ 4. juuni 2017, 17:48
"sihtotstarbeline kasutamine",nagu rollotamine,Tallinna sadam,Savika kepikõnd jne.selle maksad sina kinni.Sellepärast see E valija nii kehvas seisus ongi.
Probleem on veel selles,et enamus emasid istuvad lastega kodus,ega vea imikut mööda istungeid ringi.
v
Vänt Võll/ 4. juuni 2017, 18:45
Mul töötas proua mingit aega kohvikus, mille omanik arvatavasti enamuse oma kodustest vajadustest kandis firma arvelt. Firma autoga käis pere Leedus puhkamas, kodune elektroonika, toidukraam jms läks samuti firma kuludesse. Raamatupidaja oli vahest püstihädas piiri tõmbamisel. Hea on nüüd öelda, et seda tehti oma teenitud raha eest. Aga kes riigile maksud maksab? Sisuliselt tegeles ta samuti pettusega.
l
Leenin/ 4. juuni 2017, 19:49
Riik ei oska nende maksudega nagunii midagi tarka teha
l
Leenin/ 4. juuni 2017, 19:47
kas ta on invaliid et ise ei jaksa käia?
n
norrakas/ 4. juuni 2017, 22:05
minister peaks ikka oma kulu ja kirjadega tööle jöudma või on siis palk nii väike et ei luba. repsilt ootaks tagasiastumist. järjekordset minu arust, ükskord vist on juba tagasi astunud. riigiametites tuleks keelata igasugu autojuhid töölejõudmiseks, samuti ametiautod, ainult tööülesannete täitmiseks. eesti sugusel väikeriigil tasuks aga üldse kaaluda ministriametite ühteliitmist.
o
oleks/ 5. juuni 2017, 10:01
tulnud keelata ka Taavi lennuk
s
see on/ 5. juuni 2017, 10:35
süsteemi viga. Kõik need riigikogujate korterid, autote liisingud, kuluhüvitised, koduigatsustasud, kojulennud-sõidud, esinduskulud jne jne
v
Vahur/ 4. juuni 2017, 17:12
Keskerakondlane- kes siis veel! Hea, et Klandorf sinna ka demineerijad ei kutsu... Nõmme ja must auto ikkagi- kes teab! Parem kohe reageerida, sest MUPO- l ju kahjuks selliseid õigusi pole!
a
Aasta ema/ 4. juuni 2017, 16:58
kõik lapsed ei mahu vankrisse ja süles ka ei tassi. Auto sobib selleks paremini.
a
artiklit ei lugenud?/ 4. juuni 2017, 19:35
muidugi mitte, muidu teaksid, et tal on ka isiklik auto, millega lapsi vedada. aga ei, ahnus ajab ikka riigi oma kasutama oma titekarja vedamiseks.
l
Loll oled,/ 4. juuni 2017, 19:52
et aia taga piilumas käid. Riik on andnud ameti ja ametiauto. See ei pea garaažis roostetama. Riik on meie ja meie oleme riik. Ainult võimalused on erinevad meil ja Neil.
l
4. juuni 2017, 22:20
Loe artikkel läbi, Repsil on maastur.
a
a-sotsiaal / 4. juuni 2017, 16:57
sai pukki ja laiab minu rahaga.
.
4. juuni 2017, 17:24
.. ise pidid töötu olema?
o
ohh teid "eestlasi" või oravaraipeid,/ 4. juuni 2017, 21:08
muidugi,kirjatsuradel enne valimisi rahakotirauad õlitatud.Võib arvata,et kunagi varem pole keegi ametiautoga poes käinud.
m
marks/ 4. juuni 2017, 16:54
Ja - Jah , Ja siis räägime et ministeerjumitel ei jagu raha . Eelarve miinuses,
e
eh/ 4. juuni 2017, 16:43
kui ta täidab km lehte ja sinna sisse ei kirjuta kütusekulu laste koolivedamise eest siis on see tema taskust makstud kütusekulu , mis on seaduslik. Kui ta kirjutab marsruudile sisse laste kooli aadressi, see on ebaseaduslik. Kas ajakirjanik uuris enne artikli avaldamist selle seiga lõpuni?
ä
ärimees/ 4. juuni 2017, 16:42

m
mammi maalt/ 4. juuni 2017, 16:41
kas ükskord eestlaste vihal lõppu ka tuleb? Ikka peab millegi kallal norima tehke ise ka nii palju lapsi ja vaadake siis kuidas toime tulete, kadedus maksab alati kadetsejale kätte....
p
papi linnast/ 4. juuni 2017, 16:55
Kadedusel ja vihal on ka vahe ja vahetevahel on vahe.... Asi on selles, et needsamad töllmokad teevad seadused, mida meie, tavakodanikud peame rangelt täitma, ise täiega rikuvad. Pole vahet kui palju on tal lapsi ja ta võib üldse kodus olla väikese lapsega aga asi on selles, et ta rikub ise seadust, mida mina tehes saaks karistada, saad aru.
k
kusti/ 4. juuni 2017, 17:10
Miks ta peab teiste raha eest oma lapsi kasvatama? Nii võiks ju igaüks rohkem lapsi omada, paraku ei vea pisku sissetulekuga välja ja riik bussi ei anna kasutada.
m
maal/ 4. juuni 2017, 18:33
veetakse koolibussiga lapsi kooli ja maksumaksja kulul.
s
sa mammi maalt/ 4. juuni 2017, 19:37
ei ole just arukusega õnnistatud. et kui üsk töötab ja lapsi vupsab, siis on õigus rahva raha varastada?
p
PROKURÖR/ 4. juuni 2017, 16:40
Seadus on kõigile uks ja kohustuslikuks täitmiseks.Ametiauto on mõeldud ametiulesannete täitmiseks ja nii on seadusandja ka selle kirja pannud.Nii hakkame õigustama seaduserikkumisi vöi.Kordan seadused on Eesti Vabariigis kõigile täitmiseks ilma mingite eranditeta.Lihtlabaseid õigustusi rikkumistele palun mitte välja möelda
k
Kõikonvõrdsed/ 4. juuni 2017, 16:37
Kuue lapse emal peaks riigi poolt olema auto millega lapsi vedada,tehke järgi,veneajal said nood soodsalt RAF bussi.
o
oot oot/ 4. juuni 2017, 17:06
Ma ei tea täpselt neid soodustusi, mis nad olid aga RAF bussi juhtimisega olid muud nõuded, seal nõuti vähemalt II liiki või hiljem D kategooriat ja kui neid ei olnud, siis polnud sellest soodustusest palju kasu. RAF-is oli 11 istekohta. Ei see olnud nii lihtne midagi.
e
ei peaks/ 4. juuni 2017, 19:38
ja tal on isiklik buss, kindlasti sai autopoest soodsalt. lihtsalt ahnus on hiigelsuur,, et saaks ikka riigi oma kasutada, las enda oma seisab ja kogus tolmu.
t
taat/ 4. juuni 2017, 19:51
ei antud midagi,,ära räägi asju mida ei tea
o
ok/ 4. juuni 2017, 22:34
saab bussi. Aga selle sõidukulusid ei maksa ju riik kinni, ikka ise peab kütte paaki ostma.
i
Inspektor Kukeke/ 4. juuni 2017, 16:36
Buss muretseti ministeeriumile just Repsi laste sõidutamiseks, paistab nii.
l
loomulikult/ 4. juuni 2017, 19:39
oli see nii. nagu invalift linnavalitsusse sattus just siis tulema, kui "rahvas" vajas :D
l
Lapsed peab kooli viima!/ 4. juuni 2017, 16:36
Milleks raisata aega autode vahetamisele? See pole nüüd küll mingi kuritegu ega korruptsioon!
l
Las maksab/ 4. juuni 2017, 16:33
l
lasnamäelane/ 4. juuni 2017, 16:31
Ja mina pean haisvas bussis lapsi linna kooli vedama ja AAS ei taha trammiliinigi avada mis eelised sel Repsi lastel on enam ei vali keskerakonda kui niisugused faktid välja tulevad mismina olen siis mingi ori et sõidan bussiga jään ka tööle hiljaks
v
valija/ 4. juuni 2017, 16:27
Ehtne KORRUPTSIOON Rootsis võeti minister sukkpükste ostmise eest maha siin veab riigi autoga lapsi kooli ja see peab olema SEADUSLIK meie riigis no kuhu veel edasi minna

k
Kuule MARVEL,/ 4. juuni 2017, 16:24
Kas hapukurgihooaeg tõesti käes Sul juba, Et nii väiklaselt norida vaja ebaolulise fakti kallal! Huvitav, mis taolise pommmuudise eest ka honorari makstakse?
k
Karlutt/ 4. juuni 2017, 19:46
Miks ebaoluline? Ikka ja jälle tasub meenutada Rootsi ministrit, kes sukkpükste ostmise eest riigi krediitkaardiga tagasi astus. Parafraseerides Pühavaimu kellele kirjutatut - kõiki tuleb kohelda võrdselt, sõltumata, milisel positsioonil sa ühiskonnas oled.
K
???/ 4. juuni 2017, 16:23
Kas see pole mitte väikest viisi nagu oma ametiseisndi kuritarvitamine? Kui pajudel teistel siis selleks otstarbeks ametiautod on võtta?
l
leeni/ 4. juuni 2017, 16:22
Mina elan maal ja kooli on 7 km vallavanem sõidab iga päev mööda kas tema peab ka minu lapsed peale võtma ja kooli viima
i
Ilves/ 4. juuni 2017, 16:47
Ei pea, aga ilus oleks. Et süüdistama ei hakataks, siis peab ka maksma valla kassasse selle teenuse eest.
l
leenile/ 4. juuni 2017, 18:27
Kas Su lapsed käivad igal hommikul jalgsi need 7 km või lähevad koolibussiga?
Kui käivad jalgsi, siis võid küll vallavanemaga kaupa teha. Kui bussiga, siis ju vald maksab Su laste vedamise eest ja häda ei peaks olema midagi.
l
leenule/ 4. juuni 2017, 18:36
mina olin maal koolibussi juht, vedasime hommikul lapsed kooli ja lasteaeda ning õhtul mitme ringiga koju, mis maakohas sina elad, et koolibussi pole?
n
Noo jaaa siis.../ 4. juuni 2017, 16:20
...isand halasta!? Vaat kui palju maksumaksjaid proua riigile on tootnud, see, et Ta tööleminnes ühtlasi ka lapsed ära viib, on PIINLIK ja VÄIKLANE norimine :((!
S
!!!!!!/ 4. juuni 2017, 17:12
Sellepeale öeldakse, et ära aja firma ja isiklikku rahakotti segamini. Ei ole väiklane norimine sest ise on nad sellise korra seadnud, siis ka täitku.
J
????/ 4. juuni 2017, 21:12
Ju teeb mõned töö otsad Tallinn tartu vahel ka oma autoga.
t
to 16:20/ 5. juuni 2017, 10:07
Selle lastekarja pealt saab ta juka riiklikku toetust. Just täpselt nii palju, kui poliitikud ise on selleks määranud.
l
lol/ 4. juuni 2017, 16:15
selise palga juures jääb ikka väheks :)
a
aga/ 4. juuni 2017, 19:05
nad on ju ikka ministri lapsed, pidage rida. Ehk tulevased uued ministrid....
t
tead/ 4. juuni 2017, 19:40
ahnele jääb alati väheks, tal oli häbitust veel kiunuda, et tema tahaks ka lastega reisida, aga raha ei jätku :D jube alatu e i t, samas on invaliidid näljas eestimaal.
k
4. juuni 2017, 20:05
kuule, sa oled jube l o l l eit, või, hoidku jumal, seelikus taat.
t
tiina/ 4. juuni 2017, 16:12
K ui Toots vedas lapsikaotas kohe koha ja tehti suur kisa samad eesti lapsed aga mitte jedinaja rassija omad
v
valija/ 4. juuni 2017, 16:06
Mis see erakond siia loeb seadust peavad kõik täitma hakkab riigikogu puhvetis ka ilma rahata sööma vöi
l
4. juuni 2017, 16:03
loogiline, mis te arvate, et teised ei tee sarnaseis asju, irw

p
Põrguvürst/ 4. juuni 2017, 16:00
pätiriigis on see loomulik--
j
Juss / 4. juuni 2017, 15:59
Erapooletust vaatevinklist on see möga siin seepärast,et Reps on keskerakonnas,vaadake natuke ringi kui paljud ametnikud või riigiteteglased kasutavad oma autosid erahuvides,mõisa köis ikkagi...
t
tüüpiline kesik/ 4. juuni 2017, 15:59
varastame ja valetame nõrkemiseni ning teenime jedinarassiijat
v
valija/ 4. juuni 2017, 15:58
Kontrollida kas kuluhuvitise võtab ka selle eest veel välja Tagasi astuda selline KORRUPTANT teine Savisaar
k
ka ema/ 4. juuni 2017, 15:56
MIsasja te vingute, vaadake paljud teie suurtest ja vägevatest sõidavad ametiautoga ja veavad naisi, ämmasid ja armukesi mööda poode ja suvilaid. Ja siin proua Reps laseb lapsi viia kooli, anna mõistust! Hulluks olete läinud või, kes siis lapsi peab vedama kui mitte ema ja kama kaks mis autoga või bussiga ta seda teeb. Või on keegi kade et ei saa oma suvilasse selle bussiga armukest ja nodi veadada, et kaebab näee! tema veab oma lihaseid lapsi kooli. Et ka häbi ei ole suure perekonna suhtes tuleb olla mõistev.
k
Kui mõistaks hukka/ 4. juuni 2017, 16:10
Igatahes samamoodi, nagu islami terrori.
j
Jehoova/ 4. juuni 2017, 16:49
Juba lapsest peale õpetavad kesikud oma lapsi varastama.
H
................/ 4. juuni 2017, 18:08
Häbi,häbi sulle,et niimoodi kirjutad.Sa solvad kõiki kskerakonna liikmeid.
t
to Jeh/ 5. juuni 2017, 10:09
oli minister ligi.kellel poeg käis pätsamas
k
Ka emale/ 4. juuni 2017, 17:26
Ikke vanaviisi---teised teevad ka... Kus krt tuli superema välja, ainuke paljulapseline või? Vaata "Kodutunnet" ja prööka edasi.
o
oik/ 4. juuni 2017, 18:03
Vahe on selles, et normaalne inimene, kes saab palka 500 eurot, veab lapsi kooli oma raha eest, või kui töö autoga, mille pealt küsib maksuamet lisaks erisoodustusmaksu, Reps, kes saab palka 10-20X rohkem kui "tavainimene", veab aga oma lapsi kooli maksumaksja raha eest. Seda nimetataksegi õigusriigiks kus ühtedel on rohkem õigusi kui teistel kohustusi.
m
maksumaksja/ 4. juuni 2017, 18:42
maal veetakse lapsi valla raha eest koolibussiga kooli, mäletan, isegi Tallinnas olid mingil ajal koolibussid, vist Viimsist, kus lapsed said tasuta kooli. Kas siis ka pröökasid?
t
tubli jah/ 4. juuni 2017, 19:57
linnas on transport hea,vörreldes maakohtadega kus see riigi poolt on lammutatud,pealegi pealinnas ju tasuta,aga ju siis hakkab veri väheke juba sinist tooni vötma,
r
reinbaltic/ 4. juuni 2017, 22:42
p
pensionär/ 4. juuni 2017, 15:54
Kuidas on see võimalik nagu juba Ukraina bojaar rahva raha eest ajab isiklikke asju teatada prokuratuuri
k
Kroko/ 4. juuni 2017, 15:52
Ja mis siis..mul ei ole kahju.. ta on lihtne inimene palju lapsi..ma ei ole kade :)
t
4. juuni 2017, 16:26
Tõesti, mida siin hädaldada. Mis ta peab siis hommikul lapsed isikliku bussiga vanalinna kooli viima, siis koju tagasi sõitma ja ootama, et ametiauto tuleks, ta peale v
õtaks ja vanalinna tagasi viiks? Tulge mõistusele, närige tähte mõne muu asja juures.
r
Raivo/ 4. juuni 2017, 16:51
Ja peab küll,kui seadus ette näeb. Kas on võrdsed ja võrdsemad.
t
taat/ 4. juuni 2017, 19:58
haridusministeerium asub TARTUS,seal on tema töökoht
k
4. juuni 2017, 20:08
Kas seadus tõesti näeb ette, et ema ametiautosse lapsed ei tohi istuda?
h
Hmmm..../ 4. juuni 2017, 22:04
kas Nõmmelt ja Pääskülast on koolid kadunud? Ega ei pea Vanalinna koolis käima, kui ei ole võimalik.
k
kus kohta/ 4. juuni 2017, 22:40
ta tööle läheb seal Tallinnas. Ministeerium on Tartus. Tähendab, et ei käi üldse tööl.
a
asekantsler/ 4. juuni 2017, 15:50
Haridusmisinisteeriumi asekantsler Maasik sõitis aastaid tagasi ametiautoga süüdimatult ringi vaatamata asjolule, et tema teenistussuhe oli peatatud seoses sünnituspuhkusega. Seaduses nimetatakse seda avaliku vahendi korruptiivseks kasutamiseks. http://ekspress.delfi.ee/kuum/erikohtlemine-haridusministeeriumis?id=69807093

a
autu ju/ 4. juuni 2017, 15:49
spetsiaalselt soetati repsi laste vedamiseks ,milleks muidu buss.rahva raha saab ikka laristada oma kasuks nõrkemiseni.millal me küll saame normaalsed poliitikud etteotsa?
M
../ 4. juuni 2017, 16:07
Miks pööbel nii leili kohe läheb.Ministrina on ta tubli ,las viib lapsed kooli.
m
mis tublit/ 4. juuni 2017, 22:41
asja ta teinud on? Ehk valgustad mind ka.
m
Mailis ise we.../ 5. juuni 2017, 01:50
Eelmise nn. ministriks olemise aegu jõlkus Venemaal ja aas peris hääd nõukaaegset juttu. Küll on me mälu lühike...Ja tõlgi palun, kes v mis on "pööbel".
m
Mmm/ 4. juuni 2017, 15:49
No kui nad nii lähestikku töötavad ja koolis käivad, milles probleem? Heldus küll.
t
Türgi Sultan/ 4. juuni 2017, 16:36
Inimlikust seisukohast polegi midagi selle vastu. Küll aga hakkab asi siis vastukarva kui panna sellise käitumise kõrvale plaanitav firmade automaks.
k
Kassiir/ 4. juuni 2017, 16:50
Probleemi ei ole, kui Reps selle auto kasutamise eest ka maksab.
k
Kodanik./ 4. juuni 2017, 15:48
Praktiline lahendus igas suhtes, pole vaja siin juuksekarva lõhki ajada. iseasi, et Repsi ministerdamine seisneb süüdimatu pläma ajamises, mingist selgest hariduspoliitilisest joonest pole juttugi. Kui oleks väärt minister, siis veetagu teda ja ta lapsi kasvõi dirižaabliga.
k
Kah kodanik/ 4. juuni 2017, 17:21
Ilusaim ses loos on, et ministeerium asub nii Tallinnas kui ka Tartus. No on medel rikas riik....Halleluuja!
K
......................................./ 4. juuni 2017, 18:13
Kes viis ministeeriumi Tartu. Kas mitte eelmine valitsus koos IRL-ga.
k
Kärnaneärni/ 4. juuni 2017, 20:00
kui pole tagasi toodud siis on ka ministri koht seal
k
Kontra2/ 4. juuni 2017, 15:48
.... tavainimene oleks juba ammu risti löödud- näiteks päästjad, kiirabi, kaitsevägi, politsei jne :) :) aga meil on võrdsematest võrdsemad. aga muidu sellist juttu hea kasutada, kui probleeme tekib :) :) :)
m
ministrieman võiks / 4. juuni 2017, 15:22
lisaks oma lastele osutada koolivedamisteenust ka teistele nõmmekatele. Kindlasti on seal lähikonnas lapsi , kelle koolitee kattuks ministri omadega .
Või on keegi end pidanud paremaks ja asendamatuks võrreldes teiste lihtinimestega .
Mida arvab emta sellest ? Järjekordne maksude optimaator- mahhinaator.
k
Kõva Ketas/ 4. juuni 2017, 15:20
No oli nüüd seda vaja! Meedia kohe oskab leida võimalusi ära teha.
Mönda aega tagasi üks sai Riigikogu tööst vabaks kuluhüvitistes majonees ostu kajastades, seega täiesti normaalne kui nüüd meedia nõuab teaduseministri kohest tagasi astumist kui p.minister peaks ameti auto isiklikuks otstarbeks kasutamist õigustama, siis talle näidata teist kollast kaarti.
Tegelikult võiks meedia toimetajad laialdasemalt avalikusele kajastada ka oravapartei tagatoalaste oskust riigi poolt parteile riigieelarvest eraldatud raha kasutada nii, et rahvale tundub köik seadusepärane
h
4. juuni 2017, 15:14
v
vanaema/ 4. juuni 2017, 15:11
Ja las kasutab, kui ta sama autoga sama teed ka tööle sõidab.
t
Tankur/ 4. juuni 2017, 16:52
Ostku bensiini ka siis ise!
b
:o)/ 4. juuni 2017, 19:54
bensiini ostad juba sina sisse ...kahjuks :o(
u
Urmas / 4. juuni 2017, 19:06
Asi polekski selles, et ta kasutab, aga mõni aeg tagasi kukkus MTA firmade autosid pildistama ja uurima, et miks pargib firma auto just seal. Näiteks, kui firma logodega auto pargib Laagri Rimi ees, siis mõni usinam MTA töötaja tõmbab firma liistule, et mis jama see olgu, et firma autoga tehakse isiklikke sõite. Ja kindlasti ei huvita neid, et auto asukoht on Keilas, et autojuhil paluti Rimist vaadata, kas seal on müüa teipi vms, aga kahjuks ei olnud ja ostis teibi asemel hoopis koju süüa.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee