Maailm

Surnud juba seitse inimest, 12 rünnakuga seotud inimest on vahi all.

VIDEO JA -BLOGI | Tragöödia Londonis – tunni ajaga toimus kesklinnas mitu terrorirünnakut

Toimetasid Aleksander Pihlak, Gerly Mägi, 4. juuni 2017, 00:47

274 KOMMENTAARI

j
Juhly Saarinen/ 4. juuni 2017, 21:34
v
väljja islamja / 4. juuni 2017, 20:01
ja maha neid Eestisse vedavad poliitikunärud.
k
Kuuuurija/ 4. juuni 2017, 19:45
Juudid maksavad brittidele kätte Brexiti eest...
T
####/ 4. juuni 2017, 19:22
Toetame! Tunneme kaasa! Mõistame hukka! J,n,e, Kõlavad sõna. Ma mäletan kooliaega, Kui ka isegi toobrilapsed või pioneerid kokku võeti ja räägiti, kui paha on ikka Ameerika imperialistidening nende kannupoiste juures. Ja meie siis mõistsime hukka Vietnami sõja. Iisraeli sõjardite kuriteod või fašistliku riigipöörde Tšiilis. Kui protestisime Marin Luther Kingi tapmise või Nelson Mandela vangistamise vastu. Ja avaldasime kaastunnet hukkuvatele Vietnami lastele, rõhutud LAV mustadele lastele j.n.e.
Aga mida sellest kõigest kasu oli? Mida see muutis? See onkõik vaid suur žest ning tühi, kasutu mu.lin. Ja mida ning kui palju see praegunegi hukka mõistmine või kaasa tundminegi aitab? Selle asemel oleks hoopis mõttekam tugevdada kontrolli oma piiridel. Ja soovitada seda teistelegi.
j
just/ 4. juuni 2017, 19:14
Inglismaa valimistel mõjutatakse järjekordselt Euroopa saatust. Sellepärast siis nii julmalt peale lennataksegi. Võimalik, et Euroopa ja maailma destabiliseerijal näpud põhjas ja kiiresti tulemust vaja, kõik on võimalik.
n
Njah to just/ 4. juuni 2017, 19:46
See võib tõsi küll olla kõik maailmas toimuvatest sõdadest ja Euroopas toimuvatest Kriisidest on tellitud Ameerika vabamüürlusorgnisatsiooni liidrite poolt. Ka Hitler upitati just samade kavatsustega võimule, tingimuseks oli sõda Euroopas. Maailma on sealt aastasadu valitsetud. Bin laden oli ainult jama sellega aeti moslemid kurjaks. Iraaki mindi rahaahnusest naftarahade järele. Ammerika juhtide sõprade firmad toodvad tohutute rahade eest relvi. Neile on tähtis et maailmas alaline sõjaline konflikt oleks.
j
just/ 4. juuni 2017, 19:50
Jeremy Corbyn parandab järjest oma positsiooni. Ei saa välistada, et ta mõne , peast põrunud, diktaatorihakatise lemmik, ilma et ta seda ise teaks v aimaks. Hea, et valimised kohe-kohe toimumas, lõpeb ka terror.
n
Njah/ 4. juuni 2017, 19:52
Sina tavaline primitiivne inimene kes sa süveneda ei taha ja Trumpi, Brexiti ja Putini pooldaja. Maailmas oled sa oled sigaduste eest kaasvastutaja, sest sa oled primitiivne egoist, sa ei hakka kunagi tervikut nägema. Aga lased läbi oma vastutustundetute valikute maailma tuksi keerata.
i
irw/ 4. juuni 2017, 20:12
primitiiv oled siin küll vaid sina, kes ei mõista, mis maailmas toimub. aga kekkab.
n
Njah/ 4. juuni 2017, 19:51
Sina tavaline primitiivne inimene kes sa süveneda ei taha ja Trumpi, Brexiti ja Putini pooldaja. Maailmas oled sa oled sigaduste eest kaasvastutaja, sest sa oled primitiivne egoist, sa ei hakka kunagi tervikut nägema. Aga lased läbi oma vastutustundetute valikute maailma tuksi keerata.
n
4. juuni 2017, 18:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
S./ 4. juuni 2017, 19:04
Antiviirus blokkis selle. Viirus.
e
Ei ole viirus, lae video alla ja vaata/ 4. juuni 2017, 19:55

l
lugeja/ 4. juuni 2017, 18:35
vaatasin Euronews,ist uudiseid ja see Londoni meer ju ka vist moslem ja siis pea Londonist ka moslemite linn!
s
S./ 4. juuni 2017, 19:04
See on viirusega link...
a
ammu juba/ 4. juuni 2017, 19:05
ü
ühistegutsemine/ 4. juuni 2017, 18:32
Iseenesest võiks NATO ka nüüd mingi avaldusega esineda, mingit aktiivsust näidata, kasvõi oma abijõude mingiks operatsiooniks või andmete kontrolliks jms pakkuda. Kui Terroristidejõugul oli saatemeeskond, siis vaja sadade valvekaamerate salvestusi kontrollida, terrorijõugu liikumisteekond ja lähtekoht välja selgitada. Liikumisteekonnal peetud sideühendused tuvastada ja kellega peetud jms Muidu tõesti mulje, et NATO varjusurmas.
k
koll/ 4. juuni 2017, 18:13
on nüüdseks kapist välja roninud. Ikkagi oli kapis koll ja sa ei teadnud.
k
kärsitus.../ 4. juuni 2017, 19:31
koll kapis, originaal versiioni loojad
loomeinimestena üle-reageerisid..,
kuid oleksid pidanud teemasse rohkem sisse elama,
nö pausi võtma, siis oleks kurikuulus esinemine-sõnavõtt
rohkem rahvusluse kaitsele suunatud olnud.
Aga selle kolli vastu võitlemine võib euroopale olla kui uus ristisõda,
mehistumist ja rahvuslust oleks tarvis, omas rahvuses peitub ju jõud,
ja maad on ikka vaja ka kaitsta, mitte poliitiliselt sonida utoopilisest roosast tulevikust...
k
Kristiina/ 4. juuni 2017, 17:46
See viha mis siin Delfis pulbitseb poeb ka minu hinge lammutama sest tean,et rünnaku alla ja rassistliku viha alla satuvad ka normaalsed,isegi geid pannakse juba ühte paati siin terroristidega. Meie 100konnast pagulasest on kurjategijaid vaid kaks. Olles erivajadustega(psüühiline ja liikumine) kogenud eelarvamusi liiga palju,kardan. Kardan demokraatia hävimist ülepingutatud paranoia tulemusel. See mida tehakse praegu võimuga on jube. Repinski,Korb,Reps,Loone kõik saavad valimatult nagu nad oleks kurjategijad. See viha on nii suur juba,et ei eristata ohutut praalimist ohtlikest tegevustest ja ohutuid erilisi ohtlikest. Mina eelistan suuremat salateenistust,privaatsuse kadu,turvakaameraid ja resoluutset sekkumist rahvusel vahet tegemata. Et normaalsed või pisirikkujad(väärteod,eraviisiline jälitamine selle eest,et kaabakad avaldas) saaks elada koos olgu nad moslemid,geid või erivajadusega isikud. Terroristide eesmärk on lammutada turvatunnet,külvata vihkamist etniliste gruppide vastu,hävitada vabameelsus,tekitada paranoiat ja võimendada protsesse mida ma ei talu. Ei tohi aga käituda nii sest siis saavad nad oma tahtmise. Kajastama peab,perenimed avaldama,lõpetada kurjategijate poputamine ehk peitmine,eriti need kes tähelepanu ei otsi jne.
h
hei, sina vä õupekki?/ 4. juuni 2017, 23:53
selliste kirjavigadega, et piinlik lugeda. mõttest ei hakka rääkimagi :D
m
4. juuni 2017, 16:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mõtlik/ 4. juuni 2017, 18:17
a
Aix/ 4. juuni 2017, 16:00
Sotsiaaldemokraatia selline üldine kõike lubav liberalism ja sallivus on äärmus...tegelik põhjus algab sealt....ja just seal.... EKRE on sellekõrval poisike
g
globalistidel/ 4. juuni 2017, 15:56
läheb hästi euroopa hävitamisega. Kui riik ei kaitse inimesi, tekib omakohus ja siis veereb nagu lumepall see terrorilaine. Aga merkel-junker-makaron on rahul ja rõõmsad ning palveravad varsti avalikult viis korda päevas.
L
./ 4. juuni 2017, 15:36
Lähiajal minek Londoniurkasse. Kas peaksin võtma kaasa saapaviksi näole määrimiseks, või peaks kunsthabeme kotti pakkima või hoopis mingi kitli maskeerimiseks?
e
ehk/ 4. juuni 2017, 17:33
h
heh/ 4. juuni 2017, 19:10
kes loII veel läheb sinna, ise ei läheks ka siis, kui peale makstaks :D

m
Morlok/ 4. juuni 2017, 15:29
Kuhu jäi siis Inglismaa kaitseingel härra James Bond.
j
just/ 4. juuni 2017, 15:42
peale seda, kui puutja koos semudega islamimaades magusale "ärisoonele" sattusid, vähenesid bondide shansud tunduvalt ning paljud neist kippusid teadmata kadunuks jääma või sportliku ebaõnne osaliseks saama
s
Suurbritannias taipati et Brexit on ellujäämiseks vältimatu/ 4. juuni 2017, 14:58
kuid jäi otsuste tegemise ja elluviimisega pisut liiga hiljaks. Ja sellel on hind. Siiras kaastunne ohvrite omastele. Edu edaspidiseks Suurbritanniale.
j
just/ 4. juuni 2017, 15:08
on terror ja siis ilmuvad seda õigustavad või terroriaktiga manipuleerivad kommid. Küsimus on selles, et kas autor on neil nähtustel üks ja seesama või on kokkulangevus juhuslikku laadi. Mis Brexitisse puutub, siis on see rahvaga manipuleerimise tulemus. Kas terror võetakse siis kasutusele, kui pole enam aega manipuleerida või on näha, et tavamanipulatsioon enam ei mõju
t
to just/ 4. juuni 2017, 15:29
Täpselt samuti võib väita, et ka omaaegne Ühisturgu ehk Euroliitu astuminegi oli rahvaga manipuleerimine. Mille alusel sa siis otsustad, kumb neist oli õige, oli rahva tegelik tahe ja kumb ebaõige ehk vale?
j
just/ 4. juuni 2017, 15:34
kui enne ühisturgu oleks ka mõni organisatsioon uurinud valijate tausta, meeldimisi ja mittemeeldimisi ja vastavalt sellele valijale infot tilgutanud, et too infotilgutajale soodsalt hääletaks-ütleksin, et tegu manipulatsiooniga. Kui midagi sellist polnud, tähendab tegu ausate valimistega.
Brexitil anti aga valijatele valedega otse pasunasse ja tulemus käes
k
kui euroliitu astumisel / 4. juuni 2017, 16:42
oleks kasvõi iitsatatud massiimmigratsioonist ja terrorismist, oleks tulemus 99% "ei" olnud
a
ah ära aja mula/ 4. juuni 2017, 15:33
brexitil ja islamil pole midagi ühist, brexit on selleks, et ida-eurooplased, sealhulgas eestlased, ei saaks vabalt liikuda ja odavat töötegemist pakkuda. islami ja selle esindajate vastu pole britannial küll midagi, koolides/lasteaedades käib islami ajupesu, õpitakse koraani ja palvetamist. tarakanide moodi sigivaid jun:e on sees juba nii palju, et on aja küsimus, millal islamiriik saab. mitte kas, vaid millal.
l
London mayor: / 4. juuni 2017, 14:53
We are one of the safest cities in the world.
e
ega jah/ 4. juuni 2017, 14:47
näiteks krokodillid on julmad loomad. aga kui nad linnatänavatel inimesi söövad, siis on süüdi ikka need, kes krokodillid linna peale lahti lasid. miskipärast ei jõua inimesteni, et kes on meie kõige suuremad vaenlased. iga sallivuslane, tänu kellele see kõik on võimalikuks saanud, on kurjategija ja väärib karmi karistust.
S
! / 4. juuni 2017, 15:30
Seega, sinu näidet kasutades tuleb küsida, et kes need islamiterroristidest krokodillid linnatänavatel lahti on lasknud.
p
partisan/ 4. juuni 2017, 19:51
eks ikka Saddam süüdi,teiste kõrvu pole nagu näha.Või on?
j
just/ 4. juuni 2017, 15:38
inimesi huvitab, kes tegelikult terrori tellib ja kaasakraaksuvatele putinoidsetele trollidele raha maksab. Mingi udujutuga krokudest seda teadmist ei asenda
l
legend/ 4. juuni 2017, 18:16
putinoidne troll on isend, kellele Eesti vabadus, EU ja NATO hirmsasti pinda käib. Enamasti talle makstakse talle trollimise eest ja päevakäsus antakse ka teemad ette. Sageli kasutavad aga Venemaa geopoliitilised vaenlased selliste kiikse julmalt ära
e
ega jah/ 4. juuni 2017, 19:15
kes tellis, polegi noo oluline, aga kes annab iga päev loe aina rohkem ja rohkem neid tänavatele lasta, vot need on karistust väärt. ja need on kõik sallijad, tänu kellele on üldse võimalik merkelitel jne samasugustel neid euroopasse tassida. kas ise ka usute, et kui ikka kogu rahvas 100 % oleks kohe alguses vastu olnud ja tänavatele tulnud, tõesti usut, et siis oleks saanud neid sisse tuua selliseid masse? no siis oleks neile leitud kuskil aafrika ääre peal mingid laagrid, kuna rahvas ei luba euroopa riikidesse. aga mis rahvas tegi? oli lilledega vastas ja kiljus welkam, welkam. nagu meiegi avandid ja võigemastid ja muud samasugused totakad. just neid tulebki süüdistada.
m
mul on hing haige/ 4. juuni 2017, 14:42
sest krumm löristab kindlasti kodus lohutamatult nutta. kolm mur janit ju ta peti maha.
m
Morlok/ 4. juuni 2017, 14:30
Tänu ei tea kellele Kersti Kaljulajulaju eest meil ei juhtu kunagi sellist nagu Londonis. Surid uskmatud koerad.
t
terror / 4. juuni 2017, 14:15
turgutab majandust, surnute töökohad vabanevad-suureneb ravimite äri ja kaubaks lähevad turvakaamerad ning padrunid. on ka head.
e
ega jah/ 4. juuni 2017, 20:18
tööd saavad surnukuurid ja -matjad ja kirstutegijad ja hauakaevajad. lisaks tänavapesijad ja autoremonditöökojad. muidugi ajalehe ja uudistesaated, igasugu arvamusliidrid, kes ikka ja jälle kinnitavad, et kõik on ok, me ei karda. haiglastes saavad tööd arstid ja õed. peres, kus lapsevanem surma sai, saab tööd lapsehoidja või kasupere. igasugu psühholoogid ja nõustajad saavad tööd traumajärgse stressi asjus. seega majandus kasvab, kõik läheb ju kenasti.
1
1234/ 4. juuni 2017, 14:04
Ahh võõras mure on mõni tragöödia või asi. Kui hammas murdub siis on alles massiivsel skaalal tragöödia. Isegi biorünnak ei suuda sellele tasemele küündida.

m
Marta/ 4. juuni 2017, 13:30
Kas inglased relvastuma ei hakka? Kui terrorist mõtleb, et võib kohe kuuli keresse saada? Aga jah, pommi korral pole püstolist enda kaitseks kasu. Ei kujuta ette tunnet, et kõnnid tänaval koos moslemitega, või metroos, bussis ja kogu aeg mõtled, kas kellelgi neist jälle terror kavas... Jah, kõik moslemid pole terroristid, aga kõik terroristid on moslemid...
u
Urmas/ 4. juuni 2017, 14:26
http://www.ohtuleht.ee/74946/kes-pommitasid-tallinna
Kas inglased ise on vähe sigatsenud? Kes Dresdeni 600 000 tsiviilisiku massimõrva korraldas? RAF!
Mida oli juba 16a. tagasi oodata, kui nad koos USA-ga araabia maade vastu sõjategevust alustasid. Iraagi olematute keemiarelvade vastu sõdima hakkasid, mida ei olnud. Mis, nad tahavad nüüd, et araablased neile aitähh ütleksid? Oma sadade tuhandete süütute tsiviilelanike tapmise eest? Isegi nurka surutud hiir ründab.
e
ei ole nii/ 4. juuni 2017, 14:44
kõik nad on terroristid, mõned lihtsalt on aktiivsed täna, teised homme.
1
13:30-le/ 4. juuni 2017, 15:11
Ja ükski tööandaja pole õnnelik,kui tema meeskonnas töötab moslem,sest kunagi ei tea...V.a. e r i t i kodustunud nagu näiteks tuntud eesti keeles rääkiv türklane televisiooni rindel,operaator Mustafa.
m
Martale./ 4. juuni 2017, 15:40
See nüüd küll terroriste ei heiduta. Terroristid ontublisti ajupesu saanud moslemid, kellele imaamid ning mullad on raudselt pähe tagunud, et kui püha tegu sooritades hukkutaksegi, siis see ongi oslemile ülimaks õnneks. Saades märtriks on ta kõigist varasematest pattudest päästetud ja ei satu enam šaitani käppade vahele. Ta saab otse Allahi paradiisi aukohale. Kus on varjulised alleed ja lehtlad, sulisead oja ning purskkaevud, kus mängib muusika. Kus lauad on roogadest lookas ja kus inglid teda teenivad. armuline llah autasustab teda üheksa erilise taevaneitsiga. Viimaste erinevus maistega on,et nad kunagi ei vanane ning t nende süütus järgmiseks ööks taas taastub.
Rumalus, arvab uskumatu ning küüniline eurooplane. Kuid moslem usub seda tõsimeeli, nendele on surmajärgne elu vägagi tähtis. Milleks tuleb aegsasti valmistuda. Ajupesu on põhjalik. Pealegi, ärgem unustagem, et nemad elavad veel oma pimedas keskajas, XV sajandis, meist 600 aastat tagapool. Seda näitab nende kalendergi.
u
Urmas/ 4. juuni 2017, 17:38
Nii lolli möla pole ma ammu lugenud.
Kas araablased alustasid 21.sajandil seda terrorit???
Ma nagu mäletan, et mindi Iraaki massihävitusrelvi hävitama, seaduslik president poodi üles, riik peksti segi ja siis selgus, et keemiarelvi polegi! Hiljem võeti Afganistan, Liibüa ja Süüria ette. Mitu miljonit araabia tsiviilelanikku selle agressiooni tagajärjel on hukkunud? Ja nüüd nutetakse õiglase kättemaksu korral? Selge oli ju, et varem või hiljem see saabub. Eurooplased on ikka nii ajupestud, kes ei usu midagi.
u
Urmas/ 4. juuni 2017, 17:40
Nii lolli möla pole ma ammu lugenud!
t
to martale./ 4. juuni 2017, 20:22
ei ole midagi eurooplase jaoks see rumalus, kristlane usub ise samasugust jama ju, usub, et saab taevasse ja kardab, et äkki läheb põrgusse. lihtsalt nii naeruväärne, kui täiskasvanu tõsimeeli midagi sellist usub, no ei ole tõsiselt võetav ükski usklik, ükskõik, mis usku ta usub. normaalne inimene ei ole usklik.
Õ
???/ 5. juuni 2017, 11:23
Õiglane kättemaks? Millegipärast tabab see "õiglus " lihtaid inimesi, kellel nende asjadega mitte mingit pistmist pole olnud. Loodetavasti tabab see niinimetatud õiglane kättemaks ehk kord sind ennastki. Mis laulu sa siis laulad? Muidugi juhul, kui kohe surmaei saa ja invaliidina edasi hingitsed. Või kui õiglase kättemaksu ohver on su enda lihane laps?
P.S. Sul poleks paha tutvuda ka pühade mullade religioossete kirjutistega, mis agiteerivad noori moslemeid pühasse sõtta ristipaganate vastu. Mis ülistavad märterlust ning loetlevad selle hüvesid. Ilmselt piirdub sinu lektüür vaid kriminullide või Miki hiire lugudega.
m
Martale/ 4. juuni 2017, 19:11
m
martale/ 4. juuni 2017, 20:19
seep see ju ongi, et normaalne inimene kardaks ise kuuli saada, aga moslemijun: ei karda surma, ta usub siiralt ju, et pääseb paradiisi, kus 72 neitsit vägistamiseks valmis pandud on.
h
heh/ 4. juuni 2017, 21:01
"Jah, kõik moslemid pole terroristid, aga kõik terroristid on moslemid..." - jube tüütu on seda lolli valet kogu aeg kuulata. See lihtsalt ei vasta töele. Viimase paarikümne aast jooksul on olnud nii vasakpoolseid terroriste (saksamaa), iiri kristlike (separatistidest)usuhulle, hispaanias separatiste, jne. Ja tehniliselt vöttes oli ka Breivik terrorist. Väide millega see-vastu iga normaalne inimene vöiks nöustuda on "Islam on mürgine ja ohtlik religioon".
p
Planet/ 4. juuni 2017, 13:19
FB profiilipildid lähevad jälle sini-puna-valge triibuliseks. Riigid taunivad. Ja ütlevad, et "me ei karda". Eiffeli torn muudab värvi, ehk mõni muu object veel. Järgmise ringini.
o
ole mureta/ 4. juuni 2017, 14:07
mingil hetkel läheb terrori peamahitajal väljavaade õue triibuliseks ja Planet peab hakkama kommima tasuta
e
ei ole mureta, mures olen/ 4. juuni 2017, 15:35
ei ta lähe, elavad rõõmsasti edasi luksuses ja külluses ja irvitavad tavakodaniku üle.
v
Võigemast mehele/ 4. juuni 2017, 13:11
Sellegipoolest pole kapis kolli.
o
ossa/ 4. juuni 2017, 13:07
millised ras:sistid seal londonis, lasevad vaeseid pagulasi maha :D
t
Tim/ 4. juuni 2017, 13:04
Nendes tapatalgudes pole nö.käedverised ainult nende toimepanijatel vaid ka riigi-,valitsusjuhdidel, valitsustel, sallijatel, tolerastidel ja kõigil kes pooldavad Euroopa avatud uste poliitikat.
s
ST/ 4. juuni 2017, 12:59
Kas taolised juhtumid ei pane meie riigi tegelasi muretsema ja mõtlema et selliseid asju siin eesti riigis ei juhtuks ega toimuks? Võtame ikka neid murkasid vastu ja anname neile ei millegi eest toetusi 600-800 euri maksumaksja raha iga kuu toimetuleku toetusi. mille eest? see raha andku madala sisse tulekuga ininimestele mite murkadele.
K
./ 4. juuni 2017, 15:04
Kes saab kommiraha, kes pommiraha.
m
Ma ei teadnudki, et õhtulehes õnne soovimine on keelatud tegevus./ 4. juuni 2017, 12:54
Palju... / 09:46, 4. juuni 2017
k
Kaljulaid/ 4. juuni 2017, 12:50
Me oleme ilmalik riik, tulge meile siin on kõigil hea....

t
terroristid lasti maha?/ 4. juuni 2017, 12:43
uskumatu, et nad ei saanudki paari kuud tingimisi ja vaevatasuks sadatuhat naela preemiat nagu absurdses eu-s kombeks on.
j
just/ 4. juuni 2017, 13:09
rassistid ikka seal londonis
m
Morlok/ 4. juuni 2017, 12:39
Ja kes sa M üldse selline oled ka mõni moslem vä
e
Ehh/ 4. juuni 2017, 12:37
Viimane aeg need lur-jused, kes euroopat valitsevad, seinaäärde panna. Terror on võimalik mitte tänusellele, et terroristid halba plaanivad, vaid sellest, kes neid terroriste impordivad ja seda võõrast usku rahaliselt toetab
m
Morlok/ 4. juuni 2017, 12:25
Toole M..ile. Ei ma ei olnud irooniline. Meid päästab totaalne ateism ja Kaljulaid oma väljautlemistega.
m
Morlok-le/ 4. juuni 2017, 15:41
T o t a a l n e ateism teeb nimese kõige õnnetumaks olendiks maa peal,tegelikult,kui sa v ä g a sügavalt ja filosoofiliselt mõtled.
n
nuvot/ 5. juuni 2017, 06:37
mina olen siin paduateist, räägi mulle, miks ma siis maamunal see kõige õnnetum olend ja muu selline
j
Juhmid on need moslemid/ 4. juuni 2017, 12:12
No aga mis te neist moslemitest siis ootate? Tundub, et neil kõigil seal kamba peale üks aju. Oma ajupesuga täielikeks lollakateks muudetud.
Ausõna - silm ka ei pilguks, kui keegi kogu selle moslemikogukonna ükspäev hävitaks.
Ja-jah, on ka normaalseid moslemeid.. Jajah, ausalt ei usu enam seda jura ja ei huvita.
m
Morlok-le/ 4. juuni 2017, 12:07
...ja veelkord: "meil on kahju", "me tunneme kaasa","me ei lase end heidutada", "avaldame kaastunnet" jne. Järgmise korrani!
Ei saa aru,kas olid irooniline,kui Kaljulaiu sarnaseid sõnumeid tsiteerid?
m
Maša/ 4. juuni 2017, 12:32
See on nagu lõputa jutt. Lõputu õudus. Kordub nädalast nädalasse ja küllap peagi on see üsna igapäevane. Ärge näidake oma kartust. Elage tavapärast elu ja harjuge.
r
Ringleb FBs/ 4. juuni 2017, 15:48
Kullakallis terrorist, tule meile külla!
Eile käis meil jehhovist, lubas veelgi tulla.
Mina olen tolerant, kuigi veel ma väike.
Elevandil - sel on lont ja taevas särab päike!
“Vahitorni” jehhovist laua peale jättis...
Tule julgelt, terrorist, kutsa on meil kettis!
Kõigile on lahti uks ja hoiak meil on salliv.
Kutsa nimi on meil Tuks ja koduks on meil Tallinn...
Küllap leiad üles meid, kallis onu Hassan,
Maja number on kolmteist ja õues kasvab kastan.
Kastanil on õite aeg ja kausikeses kommid,
Loodan et sa kaasa võtad püstoli ja pommid.
Püstoliga pauku teed ja pommi RIMIs lõhkad...
Tuppa mulle kostab see ja vaimustusest õhkan.
Voodi alla peidan sind ja pakun sul asüüli,
Kuigi kümned vajavad kiirabi ja kanüüli...
Aga - nagu ütlesin - mina olen salliv,
Kui saad kodakondsuse siis mängime koos palli.
Võtan vastu islami ja koos siis teeme pomme, vahelduseks maitseme “Pilvekese” komme.
Tule, kallis terrorist, üksi on mul igav...
Ausalt - kodus me ei pea ainsamatki siga!
Et sa peaksid pelgama kurja roojast looma.
Ausalt - issi sind ei vea õhtul baari jooma.
Üheskoos me joome teed, loeme koos Koraani,
Onu Hassan, tule pea! Tule enne jaani!
n
nujah/ 4. juuni 2017, 22:59
luuletus vä? Et siis ringleb FB
Kunagi tundsin luuletajat Sooda
raip laskis jõe põhja, minu viimase kui nooda
aga luuletada ei mõistnud, vala v tina ja viina peale oli teine maias kut kits ...

j
Jüri Böhm/ 4. juuni 2017, 12:07
Ma võin tunduda julm kuid ma juba ammu ei tunne neile rahvastele kaasa. Nad on ise vedanud ja veavad siiani seda häda , muret ja õnnetust oma maale ja isegi võitlevad innukalt selle eest , et see nii ka jatkuks ning ähvardavad karistuste ja sanktsioonidega neid riike ja rahvaid kesse kogu selle hulluse eest ennast kaitsta üritavad.
u
u-le/ 4. juuni 2017, 15:16
Ära krussita vandenõuteooriatega ajusid,kuigi jah,see artikkel on ilmunud.
a
Anu/ 4. juuni 2017, 11:55
Kuidagi kummaline, miks sellepärast seisata isegi rongiliiklus? Kui need terroristid tahavad, võivad nad oma enesetaputerroriste saata rongidesse igal ajal. Igatahes on kahju süütutest kannatajatest, kes mõttetu pagulaste sisserände pärast hukkuvad
k
Köögisegisti/ 4. juuni 2017, 11:48
Terroristid tegid sellega totaalse valearvestuse. Nad tahtsid meid heidutada. Aga see ei läinud läbi - me ei heidutu! Selle peale nad ei osanud tulla, et me mõistame selle hukka! Hakkame hoopis neid endid veelgi rohkem heidutama, nagu oleme siiani aidanud seda teha Iraagis, Liibüas, Süürias, Afganistanis - riikides, mis on lausa kisendanud demokratiseerimise järele.
j
just/ 4. juuni 2017, 12:11
terrori peamahitaja arvab, et ta on ilmeksimatu aga varem või hiljem tiritakse sadistlik limukas ikka päevavalgusesse, olgu ta siis nii ettevaatlik, kui on ja usin jäljekoristaja ning tipptehnoloogia kasutaja
e
ega jah/ 4. juuni 2017, 11:48
saksamaal võttis neetud pabulane pantvangi 5aastase vene lapse ja tappis ära ema ja 6aastase nähes. selline lõimumine käib, et pead lendavad. euroopa ladvik mõnuleb. meie peast võigemastid samuti.
t
5. juuni 2017, 07:50
Ta lõi ka ema noaga ja ema on haiglas raskes seisus.
j
JUSS/ 4. juuni 2017, 11:32
Mis puutub omaaegsesse orjapidamisse ning kaubandusse, siis siin oli pigem valgetel, mida kohalikelt õppida. Aafrikas eksisteeris orjus ja orjakaubandus juba siis, kui Eurooplased alles loomanahkades käisid.
XVIsaj alanud orjaksubanduses olid valge ainult kokkuostjad ning vahendajad. Set valged mehed ei talunud sealseid džungleid, võsasõda ning haigusi. Omavahel sõdisid ning orje püüdsid ikka kohalikud kuninga ja hõimupealikud. Kes tarbetu jäägi eurooplastele kasudega mag´ha müüsid. Sest must aristokraatia vajas püsse, püssirohtu, alkoholi, tubakat, kirevaid ehteid ning Euroopa kvaliteetseid kangaid. Ja muudki mugavuskaupa. Euroopa meremehed ja kaupmehed lihtsalt ostsid pakutavat kaupa hulgi kokku ja vedasid selle Ameerikasse, kus sealsed plantaatorid hädasti lisatööjõudu vajasid. Ja müüsid seal kasudega edasi.
p
/vedasid Ameerikasse// 4. juuni 2017, 12:15
putinoidsed trollid olla päevakäsis saanud vihje võimalikult palju patrata kolooniatest, orjapidamisest jms. Mis Ameerikasse puutub, siis sm Trump pole veel sõna võtnud, kaastunnet avaldanud
k
// 4. juuni 2017, 15:43
küll varsti ütleb - kaotajad !
l
Londoni/ 4. juuni 2017, 11:14
moslemist linnapea õigustab terrorit nagu meil siin suured arvajad, kes harjuda ja sallida käsivad.
Sellega ei harjuta kunagi ära.
ü
4. juuni 2017, 11:04
üksikjuhtum, rahunege. Pole varem midagi sellist olnud, multikulti üksikjuhtum. Sallivad on jälle asjaga rahul...
n
Njah/ 4. juuni 2017, 11:03
Imestan et mu detailselt argumenteeritud kommentaare ei avaldata. ilmselt peakasin kõvasti laimama ja mõnitama siis avaldataks. Mina tänan!
n
nojah/ 4. juuni 2017, 11:20
ilmselt puudusid võtmesõna nagu putinoid,vatnik,kremliit,reptiloid,kääbus,agressor,paariariik,agressori lepingupartner ja nii pikalt edasi.Kasuta neid tihedalt siis kommid ilmuvad ja keegi neid ei kustuta.
j
just/ 4. juuni 2017, 11:59
ja uus vihje on, et terrori peamahitaja on kurjategelejaliku taustaga nahaalne ülbik, piiramatu materiaalse ressursiga ning ülivõimetega maffiastiilis sigaduste organiseerimisel ning ülle laipade võimu- ning mõjupiiride laiendamisel
n
Njah-le/ 4. juuni 2017, 15:42
Komm ilmub vahel mitu tundi hiljem.KONTROLLITUD JA TÄHELE PANDUD.

m
Marta tsensorile (moderaatorile)/ 4. juuni 2017, 10:48
Ja mida sai valesti kirjutatud, et komm ei tohtinud ilmuda??? Keegi sai natuke teravalt pihta?
Õhtuleht võiks võtta oma lehes teemaks ka sõnavabaduse "demokraatlikus" Eesti riigis! Või see ka keelatud teema?
p
4. juuni 2017, 11:03
Pole mõtet seda tsivilsiatsioonist maas olevat karja sõtkuma minna. Nagu poole mõtet minna kallale 3 korda istuma jäänud tursksekele agressivsele mõtklemisvõimeta klassivennale. Araablased on üldjuhul 500 aast tsivisatsioonist maas Türgi, Iraan, Maroko välja arvata. Aga Iraaki ja Afkanistaani marsiti sisse, samuti toimuvad Süüria ümber ka veidrad arengud. Sõdadesse minejatele hääle andnud ise soovisid, et nende õde vägistatakse ja isa lastaks lihtalt maha. Soov on ka see kui sind ei huvitanud üldse kes võimule sai, või tegid halva asja juures hea näo, sest sa ei olnud adekvaatne.
s
sõnavabadus kehtib banaaniriigis vaid siis/ 4. juuni 2017, 12:36
kui Putinit ja Venemaad sõimad.Muidu ei.
v
vene ajal oli Glavlit, / 4. juuni 2017, 13:42
nüüd moderaator, sõnavabadus on ilus sõna väljapoole näidata.
h
huvitav/ 4. juuni 2017, 10:44
miks see uudis mind ei üllata..
m
Morlok/ 4. juuni 2017, 10:43
Suured Tänud proua President Kersti Kaljulajule, et Eesti on üdini Ilmalik riik. Olgu kiidetud Euroopa sellise Presidendi eest igavesti. Meie JULGOLEK ON IGAVESTI TAGATUD.
k
kohe näha/ 4. juuni 2017, 11:07
et putinoidne troll on oma päevakäsu teemadega kätte saanud
k
kohe näha,/ 4. juuni 2017, 12:35
et putinoid ei toeta ei lahtisi uksi ega terroriakte. Seega on nad õigel teel.
a
ahah/ 4. juuni 2017, 13:25
õige putinoid kargab, isakese sõrmenipsu peale, robinal ka küdevasse ahju, mis me siin veel muust räägime. Hitleri aadu ajal uskus enamik saksa rahvast ka teda kinnisilmi
e
elementaarne/ 4. juuni 2017, 10:45
"keele" surmasaamine sõjaolukorras pole õnnestumine vaid totaalne ebaõnn. Ilma keeleta jäädaksegi varjupoksi ja tagajärgedega tegelema.
p
pole muret/ 4. juuni 2017, 10:29
meie omad söövad kapsast ja verivorsti ja burkade asemel on tumeda visiiriga kiivrid. mõnel on oma pagulane ka.
k
4. juuni 2017, 10:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
"valehirmutamine"on see senikaua/ 4. juuni 2017, 11:12
kui sinu enda lähedane v sa ise pihta saad,siis sul enam igav pole.
t
tõesti või?/ 4. juuni 2017, 15:46
Kulla inimene, need on lavastused, kuidas sa aru ei saa!!!
h
hmm/ 4. juuni 2017, 10:20
No see näitab järjekordselt vahet euroopa ja USA vahel. USAs oleksid need tüübid välja tömmanud automaatrelvad (mille tund aega tagasi nurgapealsest apteegist vms ostnud) ja hakanud rahvamassi tulistama. UKs ei ole vöimalik relvi nii lihtsalt kätte saada, ja kasutasid nuge. Hea seegi. Autoga rahvamassi söitmise eest muidugi head kaitset ei ole...
m
Morlok/ 4. juuni 2017, 10:16
Ärge Kartke Eestlased, venelased, juudid, ukrainlsed pigid.
Kersti Kaljulaid on Jumal kes kaitseb meid kõiki teiste Jumalate eest hurra.

o
Odin/ 4. juuni 2017, 10:12
Odinlasi on ikka vaja tänavatele! Brittidel ei jää muud üle kui luua ka ,, rahva oma kaitse,, - politsei igal sekundil igale poole ju ei jõua...
o
Odinlasi?/ 4. juuni 2017, 10:23
Milleks neid? Nad on kriminaalse taustaga alkohoolikud, antsumehed ja paljud sünnist saati peast peetud.
Et olukord veelgi sõgedamaks läheks?
i
imestap/ 4. juuni 2017, 10:40
odinlastel oleks võimalus, kui islamifašistid spontaanselt hulluks pööravad. Filigraanselt ette valmistatud erioperatsioonide puhul, kus kasutatakse krüpteeritud sidet jms, on odinlaste kasutegur nullilähedane.
o
omadvitsad/ 4. juuni 2017, 10:05
lise lasite selle sodi ja saasta sisse
v
viimane aeg KÕIK osalejad/ 4. juuni 2017, 11:14
TAGASI saata ja lisaks 100 tegelast nende kogukonnast.
m
mis 100 tegelast?/ 4. juuni 2017, 11:27
ikka KÕIK. no konkreetselt KÕIK, iga isalmi toetaja on potentsiaalne terrorist oma usu nimel.
i
Islam/ 4. juuni 2017, 12:15
on vihausk ja kurjuse kummardamine!
M
./ 4. juuni 2017, 15:15
Mitte 100 tk vaid 100%, see aitaks ainult.
e
eurooplane/ 4. juuni 2017, 10:02
Ennem Euroopas rahu ei tule kui viimnegi kaltsupea tagasi saadetud!
m
Mart/ 4. juuni 2017, 10:01
Valged inimesed võiks terroristidele vastuseks moodustada nüüd mingisuguse laulukoori. Nagu oli jooks "Me ei karda teid".
i
Ibrahim/ 4. juuni 2017, 09:53
See on muhameedlik "Kevadtorm". Reservistide suurõppus valmisoleku kontrolliks. Et teada, ja kontrollida, mida nad tegelikult oskavad ning suudavad, kui saabub signaal või ka vanamoodne kinnine ümbrik )SIS-e peastaabist. Et saabunud on X päev.
p
4. juuni 2017, 09:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to Palju/ 4. juuni 2017, 09:57
kuule tolernd ole vait, saan aru, et sinusugused enam muud ei oskagi öelda ja nüüd mõtlete, mida öelda, aga pane tõesti suu kinni
Õhtulehele, kui lugeda oskate, siis näete pole halbu sõnu
s
sul on õigus/ 4. juuni 2017, 10:01
Liibüa , Iraak ,Afganistan,Jeemen, Süüria . Ukraina. Proovisid ka Egiptuses, aga vist ebaõnnestus.Sellest hoolimata on tulemused muljetavaldavad.
Nagu kreeklaste vanasõnagi ütleb "si vis pacem para bellum"
Avardage konfliktikoldeid ja muudkui ostke relvi. Isegi Tammsaare on ühes oma publitsistikaartiklis maininud, et sõda loob uskumatult palju töökohti ja vajab samas ka neid relvameistreid neidsamu relvi sõdades kasutama.
g
geronimo/ 4. juuni 2017, 10:56
Lihtsalt täpsustuseks väike nüanss, et "si vis pacem para bellum" on puhtas ladina keeles ehk et siis pigem ikka rooma vanasõna..
v
Vana roomlane/ 4. juuni 2017, 11:13
Mõni litsalt ei tee kreeka ning Ladina vahet. ei keelel, ei kultuuril ega ajalool. See küsimus kuulub harituse valdkonda.
k
kle saast/ 4. juuni 2017, 10:03
Mis venemaal sellega pistmist on.Freedomi ekspordivad ikka sinu ämeericamaa peremehed.
e
elementaarne/ 4. juuni 2017, 10:36
Et kuritööde puhul vaadatakse võimalike motiive, eriti kui nüüd ühe seltsimehe lemmikult läheb tähelepanu kõrvale või on seltsimehe lemmikutel valimistel suurem edu ootamas.
Ö
"otsige naist"/ 4. juuni 2017, 10:29
Öeldi vanasti, kui kuskil sõda lahti läks. Tänapäeval tuleb öelda: OTSIGE KASUSAAJAT ja ka seda, kes tegelikult võimeline sellises mahus erioperatsioone läbi viima. ISIS võib küll ajuzombid ja väljaõppelaagriks sobiva koha leida aga selliseks erioperatsiooniks vajalik know how, materiaalsed võimalused ning logistika neil puudub nagu selleks sobiv eriside.
t
to: kle saast ja to: Palju/ 4. juuni 2017, 10:34
Tänu kahe suurriigi KÜLMALE SÕJALE ja eriline tänu neile, sest need olid otsesed otsustajad:
Leonid Brežnev
Juri Andropov
Konstantin Tšernenko
Mihhail Gorbatšov
Dmitri Ustinov
Sergei Sokolov
Dmitri Jazov
Valentin Varennikov
Igor Rodionov
Boriss Gromov
Tänu nende otsustele algas kõik ja esmane tulemus on siin:
850 000 – 2 000 000 hukkunut tsiviilisikut
5 miljonit välisriikidesse suundunud pagulast
2 miljonit siseriiklikku pagulast
Umbes 3 miljonit haavatut
ja see veereb nüüd edasi kui lumelaviin mäestikus.
m
Marta/ 4. juuni 2017, 09:35
Noh, kas Euroopa hakkab juba harjuma laipadega oma tänavatel? Multi-kulti teeb oma "viljastavat" tööd. Pole enam suurt vahet elul Euroopas või Süürias, Liibüas - pommid lõhkevad ning inimesi tapetakse massiliselt nii siin kui seal. Merkeli - Junckeri tandem muigutab vaid suud ja võtab uudiseid jälgides vaagnalt paremaid suutäisi. Soomes on ligi 300 ISIS-e taustaga "pagulast"( http://maailm.postimees.ee/3065041/supo-soomes-voib-olla-ligi-300-terrorismiga-seotud-inimest). Küllap mõni neist on ka juba üle lahe maad kuulama tulnud. Aga meie president ja tolerastid teavad, et meil pole vaja midagi karta :) Halleluuja! Transiit Liibüa-Itaalia suunal püstitab rekordeid. Röögatud summad immigrantide sisseveo eest lähevad väheste taskusse, aga maksma peavad (ka eludega) teised. EL-i ja Lääne-Euroopa riikide juhid tunnevad aga ennast kindlalt, nemad on valimistel oma hääled saanud ning saanud loa piiramatuks tegevuse(tu)ks, ükskõik milline see ka poleks. Kuulekas eurooplane istub rahulikult ora otsas ja ootab ehk vaid uusi valimisi. Kõik neid paraku aga enam ei näe...
l
Lahendus/ 4. juuni 2017, 09:35
Nende moslemistest terroristide jäänused tuleks matta koos seakorjustega. Siis ei pääse nad oma Allahi juurde.

a
alf/ 4. juuni 2017, 09:34
Kahjuks juhtuvad sellised terroriaktid kõikides riikides, kes on arutul viisil islamiste-moslemeid endi maale lasknud. Kui nende arvukus on kasvanud kriitilise massini, et julgevad esitada juba nõudmisi on asi käest ära, rääkimata terroriaktidest. Inglismaa ei ole erand.
n
Njah/ 4. juuni 2017, 09:45
Maale laskunud aga enne seda orjastanud. Veel enne teist maailmsõda oli Suurbritannia impeerium 1/10 maakera maismaa territooriumist. Kas terroristid seda ei tea kuidas asumaade varad minema kanditi põliselanikke hävitati orjatati ja tapeti? See on karma, ei aita enam pugemine ka mitte.
t
to Njah/ 4. juuni 2017, 10:05
kuule, valge läks 60-70a Aafrikast minema, sest aafriklased tahtsid vabadust, nii kui valge sealt minema läks, hakkas kohe nälg ja viletsus, ise nad tahtsid vabadust nüüd said. Teiseks enne seda oli neil seal tööd jne
Te tolerandid ikka uurige ka asja, kui siin mögisema hakkata
t
to Njah/ 4. juuni 2017, 10:09
Kuule valge läks Aafrikast minema 60-70, sest aafriklased tahtsid vabadust, siis algas neil seal viletsus ja vaesus, enne seda oli neil tööd ja normaalne elu. Teiseks see orjastamine ei toimunud ilma kohaliku võimuta, aga sinusugused tolerandid sellest aru ei saa. ja praegu timub üldse LAV valgete farmerite hävitamine. Oo-oot, mis sa arvad, et neid terroriste huvitab, mis valged tegid Aafrikas sajandeid tagasi ? kuule maga välja :DDD
Õhtulehe, kas nüüd mu kommentaar sobib ??? kas teile isegi sõna tolerant on juba sõimusõna ?
t
to ongi nii/ 4. juuni 2017, 10:11
:))) oh teid tolerante, kirjutan veel, valge läks aafrikast minema ammu, siis algas seal viletus jne, ise nad tahtsid vabadust nüüdsaid nad
t
to Njah/ 4. juuni 2017, 10:13
orjastamine toimus väga ammu, teiseks mitte ilma kohaliku võimuta, kui vlage oli seal, siis neil oli mustadel oli tööd jne, ise nad tahtsid vabadus ja said, aga nüüd viletsus majas jne
t
to to Njah/ 4. juuni 2017, 10:24
Kui toimus ammu siis seda fakti enam ei eksiseeri? Muide eksteerib karmseadus ja eksisteerib rahvuskarma. kõik mida Vabamüürlasest kõrgfunktisonäärid rahvalt saadud demokraatiaga ette võtavad, karistakse hiljem rahvast, hea näide Hitler. Selle pärast et rahvas nii primitiivne ja ükskõikne oli, et aru ei saanud millele alla kirjutas ja ei huvitanud ju ka eks. Ise nad läksid kõikjalt sõjaga kasu saama, ka araabiamaadesse.
t
to Njah/ 4. juuni 2017, 10:36
mis sa tõesti arvad, e neid terrosite huvitab, mis valge vanasti Aafrikas tegi ??? kuule mõistus appi, vaata, mis toimub näiteks LAV ja mujal kus on hävitatud valged farmerid, enne need Aafrika riigid olid seal ka väga jõukad enam ammugi mitte Kui mina musta solvan siis olen kohe rassist, aga mis tehakse Aafrikas valgedega, siis ollakse vati. Kui sulle nad nii meeldivad, siis mine aita neid seal, aga mitte siin
t
to Njah/ 4. juuni 2017, 10:39
ja veel sulle: kui sa räägid mingist rahvakarmast, siis me kõik peaksime üksteist vihkama, sotlased inglasi, eestlased venelasi, jne kõik oleme üksteist läbi sajandite tapnud ja piinanud
t
to to to Njah/ 4. juuni 2017, 10:48
rahvuskarma ??? mis me siis peaksime kõik rahvused üksteist vihkama, eestlased venelasi, sotlased inglasi jne oh teid euro ullikesi küll, ja teiesugused see kollane leht OL ei luba lausa enam tolerant kirjutada
t
to njah/ 4. juuni 2017, 11:00
Kas tõesti ikka nii vähe, vaid 1/10 ehk seega 12 miljonit ruutkilomeetrit?? Õpi ikka veidi ajalugu ning geograafiat kah. Enne teist maaillmasõda kuulus Briti impeeriumise (tollaates EW õpikutes nimetati seda siis "Briti maailmariigiks") asumaade ning dominioonide näol kokku 40 miljonit ruutkilomeetrit, mis moodustas umbes 1/3 (ühe kolmandiku) meie planeedi maismaast.
Mõningad suuremad territooriumid: Kanada, Austraalia, Uus-Meremaa, India, Pakistan, Bangladesh, Tseilon, Lõuna-Aafrika, Rodeesia, Botswana, Sambia, Tansaania, Keenia, Egiptus, Sudaan, Iraak vahemikus 1915 - 1932, Jeemen, Palestiina (praegune Iisreal ja Jordaania kokku. Peale selle arvukaid valdusi veel mujal Aafrikas, Aasias ning Okeaanias. Ja isegi Euroopas, näiteks pragune Iiri Vabariik. Õpi!
n
Njah/ 4. juuni 2017, 11:00
Pole mõtet seda tsivilsiatsioonist maas olevat karja sõtkuma minna. Nagu poole mõtet minna kallale 3 korda istuma jäänud tursksekele agressivsele mõtklemisvõimeta klassivennale. Araablased on üldjuhul 500 aast tsivisatsioonist maas Türgi, Iraan, Maroko välja arvata. Aga Iraaki ja Afkanistaani marsiti sisse, samuti toimuvad Süüria ümber ka veidrad arengud. Sõdadesse minejatele hääle andnud ise soovisid, et nende õde vägistatakse ja isa lastaks lihtalt maha. Soov on ka see kui sind ei huvitanud üldse kes võimule sai, või tegid halva asja juures hea näo, sest sa ei olnud adekvaatne.
m
4. juuni 2017, 11:08
Ma kirjutasin otseselt valltutaud trritoorimuistet mitte asumaadest
j
jajah/ 4. juuni 2017, 11:30
ekstieerivad karmad ja maa on lapik ja kloori tasub juua ja selgeltnägijate saatest saab abi jne muud totrused, mida sinususgused ususvad :D
t
to // 4. juuni 2017, 11:30
aga sa ei vastanud mulle, kui ütesin, et rahvakarma kohta: sel juhul me peaksime kõik kõiki vihkma, sotllased inlgasi, eestlased venelas jne
aga noh jah, mis teist sallijadest ikka tahta, olete nagu katkised plaadid
t
to // 4. juuni 2017, 12:14
Ja kuidas need maad siis äkki asumaadeks said? Kanada vallutati indiaalnlastelt, Austraalia aborigeeidelt, Uus-Meremaa maooridelt, Aafrika lõunaosa mustadelt, suuludelt ning hotendottidelt. Põhjaosa araablastelt ja mustadelt. India hindudelt.j.n.e.
Või kujutled, et nad kõik ise soovisid astuda Briti impeeriumi koosseisu? Palusid ja anusid seda? Just nagu meie Eesti juunipöörajate esindajad 1940 suvel Moskva? Et neid vennaliku NSVL kooseisu vastu võetaks. Et eesti rahvaski stalinliku päikese soojusest ning õnnest osa saaks. Sest oma riigis oli terror, nälg ja viletsus ja töörahva lapse ei saanud kooli käia ja pidid kõhutäiteks otse solgiaukudest buržuide toidujäänuseid otsima. Nagu üks fanaatiline naiskommunist Kremlis pisarsilmil kuulutas.
Kas tõesti bantud, suulud, hotentotid, indianlased, araablased, maoorid ja hindud kah selliseid delegatsioone Londonisse onsaanud? Ilma vallutamiseta vabatahtlikult ühiesid? Pole nagu varem kuulnud,
k
KÕNEkäend/ 4. juuni 2017, 12:22
Iga roju oma koju!
Ja olekski probleemid ning vastuolud lahndatud.
t
to // 4. juuni 2017, 12:52
Ja kuidas need teised maad siis üldse asumaadeks said? Kanada vallutati indiaalnlastelt, Austraalia, Uus-Meremaa, Aafrika alaadja India sealsetelt põliselanikelt.
Või kujutled, et nad kõik hoopis ise soovisid astuda Briti impeeriumi koosseisu? Palusid ja anusid seda? Just nagu meie Eesti juunipöörajate esindajad 1940 suvel Moskvas? Et neid vennaliku NSVL kooseisu vastu võetaks. Et ka eesti rahvaski stalinliku päikese soojusest ning suurest õnnest osa saaks. Sest oma riigis oli terror, viletsus ja töörahva lapsed ei saanud kooli käia ja olid näljas. Toitusid "s.o.l.g.i.aukude" jäätmetet, nagu üks fanaatiline naiskommunist Kremlis pisarsilmil kuulutas.
Kas tõesti ka bantud, suulud, hotentottid, indianlased, araablased, maoorid ja hindud kah selliseid delegatsioone Londonisse on saanud? Ilma vägivalla ja vallutamiseta vabatahtlikult ühinesid? Pole nagu varem kuulnud,
t
to // 4. juuni 2017, 14:03
Ja kuidas need teised maad siis üldse Briti asumaadeks said? Kanada, Austraalia, Uus-Meremaa, Aafrika, India j.n.e.. kas need ei vallutatud ja ei annekteeritud mitte indiaanlatelt, maooridelt, hindudelt?
Või kujutled, et nad kõik hoopis ise soovisid astuda Briti impeeriumi koosseisu? Palusid ja lausa anusid seda? Just nagu meie Eesti juunipöörajate esindajad 1940 suvel Moskvas? Et neid vennaliku NSVL kooseisu vastu võetaks. Et ka eesti rahvaski stalinliku päikese soojusest ning suurest õnnest osa saaks.
Pole millegipärast lugenud, et eespool nimetatud rahvad Londonis endi asumaade staatuses impeeriumisse vastuvõtmist palumas oleks käinud.
t
to // 4. juuni 2017, 14:09
Ja kuidas need teised maad siis üldse impeeriumi asumaadeks said? Kanada Austraalia, Uus-Meremaa, Aafrika alad, India sj,n,e.
Või arvad, et nad kõik hoopis ise soovisid astuda Briti impeeriumi koosseisu? Palusid ise seda? Just nagu meie Eesti juunipöörajate esindajad 1940 suvel Moskvas? Et neid vennaliku NSVL kooseisu vastu võetaks.
Kas tõesti ka aafrikalaed, indianlased, araablased, maoorid ja hindud kah selliseid delegatsioone Londonisse on saanud? Pole nagu varem kuulnud,
S
! / 4. juuni 2017, 14:35
See kommentaar vallutatud territooriumite ja asumaade salapärasest ning hoomamatust erinevusest on vist eriti püha ning peab seega vaielamatuks aksioomiks jäämagi. Üritasin mitu korda ja mitmes variandis omalt poolt kummutada ning fakte esitada jatäpsustavaid küsimusi esitada, kuid läbi ei lähe mitte midagi. Sest nii on ning nii peab see ka jääma. Aamen!
K
? to 10:24/ 4. juuni 2017, 15:51
Kui karma inglasi tõesti 100 - 200 aasta taguste pattude eest nuhtleb, ütle siis, millega siis meie need oma pagulased oleme siia ära teeninud? Meie pole kedagi kunagi orjastanud, võõraid maid vallutanud ega kohalikke ekpluateerinud. Ega orjakaubandust harrastanud. Meie olime ise 700 aasta pärisorjad ning ekspluateeritavad.
t
to 10:36/ 4. juuni 2017, 16:00
Omal oli Rodeesia üks Aafrika jukamaid riike, mandri kõige suurem toiduainete eksportija. Pärast kodusõda ning võimuhaaraist andis vastne must president Robert Mugabe on tasu nõudvatele kaasvõitlejatele loa vabalt ing karistamatult valgeid farmereid röövida ning ka füüsiliselt hävitada. Tulemus? Kes saadeti mullatoidule, kes põgenesid välismaale. Aga kunagine suurim toiduainete eksportija, nüüd Simbabweks ümber nimetatud, ei suuda nüüd enam iseennastki ära toita. On kerjuslikult vaene isegi oma naabritega võrreldes. Hinnatõusud ning raha hüper inflatsiooni tempo on rekordiline, Quinessi rekordiraamatu vääriline.
n
no/ 5. juuni 2017, 07:23
Sa tuleta meelde kuidas Iraagis oli. Muide, Eesti on ka moslemite nimekirjas.
m
Multikulti/ 4. juuni 2017, 09:32
Elagu lõimumine ning multikulti. Soovime Itaaliale edu "päästeoperatsioonide" laiendamiseks Liibüa rannalt ja vaeste õnnetute sõjapõgenikest inseneride ning arstide Euroopass transportimiseks. Et ikka neid tulevasi meile pensionimaksjad ja õnneliku vanaduspõlve tagajaid ikka igale poole piisavalt jaguks.
m
Mees/ 4. juuni 2017, 09:58
Nad aitavad rasket pensionipõlve lühemaks teha (noaga kõri läbi)
t
to Mees/ 4. juuni 2017, 11:19
Selle kaela ning kurguoperatsiooni peale on sealsed arstid-kirurgid eriliselt oskuslikud. Soliidse arstipraktikaga.
k
Kaubikuekspert/ 4. juuni 2017, 09:30
"Vahemere päritolu kaubikutragöödia" !
Ma ei näinud artiklis sõnu islam või moslem. Hmmm.
k
kuldranett/ 4. juuni 2017, 09:30
n
näib küll/ 4. juuni 2017, 10:01
Siin-seal toimuvate rünnakutega üritatakse midagi mõjutada või tähelepanu kõrvale juhtida. Tavaline on zombistatud tüüpide rünnakud enne valimisi, et siis niimoodi saada võimule, KELLEGILE ja millegipärast sobivamaid tegelasi. Üleeuroopalikud rünnakud eeldavad mõne suurriigi osalust, sest agoonias viskleval ISISel on tegelikult olematud võimalused selliste rünnakute organiseerimiseks.
h
heh/ 4. juuni 2017, 10:24
"näib küll" on kergelt paranoiline vms.. samas, paranoia ei välista seda et kiiksuga inimesel öigus on.... hmm.. aga jah, kohe kergem olla, kui teada, et siin öhtulehe kommentaarides on inimenee kes faktide pöhiselt teab täpselt kui "tavaline on rünnakud enne valimisi"...:P :P
n
näib küll/ 4. juuni 2017, 11:03
et kergelt paranoia võiks siis olla, kui hakkaks otsima sünkrooni kuskil Euroopas toimunud terroritöö ja seejärel sotsmeedias putinoidsete trollide kommitamise osas, et kas kommitamise sagedus tõusis, kas kommide teemas on sarnasust jms. Eriti lahe oleks mõnele kommarile saadetud päevakäsud vahelt lõigata, millede pealt oleks juba võimalik rohkem oletada
r
Ramadani aeg / 4. juuni 2017, 09:24
Muslimid magavad päev otsa ja õhtul rahvad möllata!
p
Piirid kinni,riiki vaid viisaga./ 4. juuni 2017, 09:21
Meile pole vaja terrorismi saadikuid.
r
Rahu, ainult rahu !/ 4. juuni 2017, 09:24
Meid juhib keskerakond! Nad ei karda halli hunti , annavad tal piki lonti !
S
! / 4. juuni 2017, 09:34
Selle londiga nad teevad midagi muud.
j
jänes oled/ 4. juuni 2017, 09:28
Suvi on ju tulemas." Särtsu suvesse! Kuhu minna, mida teha !"
k
Knessu / 4. juuni 2017, 09:15
Sinu komm suunati tsensuuri.
k
kompu kadus/ 4. juuni 2017, 09:24
k
Knessu / 4. juuni 2017, 09:12
Eestist ja Lätist puhkusele läinud pabulased Londonis?

v
Valija meelespea./ 4. juuni 2017, 09:09
Igal valikul on tagajärjed, nii lühi-, kui pikaajalised.
Pidage seda ka valimiskasti juures meeles.
õ
õige!/ 4. juuni 2017, 09:34
E- valimistel siis kohtume !
a
a kes-mis tagab/ 4. juuni 2017, 09:49
kastivalimiste 100% aususe?
j
just/ 4. juuni 2017, 13:33
isakese kõikenägev silm ja valimiskomisjoni üksmeelsus tagab. Kui valimiskomisjonis on ainult ühe partei liikmed, siis see partei sealt ka oma hääled saab jms.
p
4. juuni 2017, 08:48
pange see pagulaste krempel laevale ja saatke tagasi. nato laevad ette, et enam euroopasse tulla ei saaks ja ongi kogu lugu. see mõrvarite päästmine ja maale toomine on ikka ülemõistuse masendav juba.
mis siis saaks, kui eurooplastest keegi autoga pagulaste telklaagrist üle sõidaks või seal valimatult tulistama hakkab või pussitama vms. mis siis saaks? kas selle peale on need mõrtsukad mõelnud. vägivald sünnitab vägivalda. ja sellised mõistavad ilmselt ainult autoga ülesõitmise keelt. seega, suhelge nendega selles keeles, mida nad oskavad.
h
hilja peremees , hilja !/ 4. juuni 2017, 09:17
Varsti hakatakse kohalikke Aafrikasse saatma. Teate ju isegi , et ajalugu kordub, ainult teises mõõtmes. "Kord sina külale ,siis küla sinule ".
H
???/ 4. juuni 2017, 09:36
Hull jutt! Mõtle, mida a räägid. Aga kust siis tulevad tulevased maksumaksjad, kui me kõik haritud tuumafüüsikud, insenerid ja arstid minema kupataksime? Kes tagaks siis meile küllusliku, muretu vanaduse ning suure pensioni?
m
Marta 08:48 -le/ 4. juuni 2017, 09:48
Kellele sa seda ütled? Need otsustajad siit ei loe sinu nõuandeid. Nurgas piiksumine ei muuda midagi.
m
mis saab, mis saab/ 4. juuni 2017, 11:34
tead ju küll mis siis saab, kui valgel närv lõpuks üle viskab ja ta sallijatega nii teeb. mis sai breivikust?
h
Harjuge ära / 4. juuni 2017, 08:31
see oli jälle ainult yksik juhtum.. nädala pärast on jälle uus syndmus.
s
4. juuni 2017, 08:50
see on oige ning lisab elevust argipäeva
h
harjumegi/ 4. juuni 2017, 09:20
Aga kas me ei peaks täna siiski kõik olema inglased ?
m
meil/ 4. juuni 2017, 09:32
pole veel nii palju pagulisi, a türisalu rahvajooks äkki solidaarsusest??
k
kõik ei pea/ 4. juuni 2017, 11:35
e
eip/ 4. juuni 2017, 13:34
neljapäeval vist olid juba valimised. Peale valimisi ja vahetult enne enam terroriga ei agiteerita.
p
palat nr.9/ 4. juuni 2017, 08:27
salliv eesti kogunes kappide juurde ja sai ühisorgasmi
r
rs/ 4. juuni 2017, 08:57
n
Njah/ 4. juuni 2017, 10:45
Ega sa muud ei mõista kui sõimata ja laimata. valge inimene(Lääne-Eurooplane) on rumal, laisk, saamahimuline, mängur ükskõikne ja ise on süüdi terroris. Olen 10 aastat Lääne-Euroopas elanud ja tean Lääne-Eurooplase mentaliteeti. 10 korda enne läheks luurele venelasega või idabloki inimesega kasvõi uzbeki või aseriga. Lääne Eurooplane on saamahimus ära helliatud ja tal on suva kus nende väed tema isikikult antud poliitiiliste häältega lagastams käivad. Aga tegid Araablaste puhul vale valiku. Araablane on 500 aastat tsivilisatsioonist maas,kui naftat poleks elaksid nad siiani telkides. Valesti tegid et nad, et läksid neid primitiivseid torkima. Kui sa kardad istuma jäänud sportlikku agressiivset mõtlemisvõimeta klassivenda, siis sa ei tee temaga tegemist, rääkimata sellest et sa lähed talle peksa pakkuma.
t
tore/ 4. juuni 2017, 08:24
Tehke aga nägu et midagi pole juhtunud. Peitke kõik kalevi alla. Aga ükskord Ümera meestel saab mõõt täis ja siis praegused- venniksed kõrilõikajad - hoidke alt !!!!
t
to tore/ 4. juuni 2017, 08:39
pole enam kanget eesti sugu. on memmekad ja sallivad vaid järgi..
t
TK/ 4. juuni 2017, 08:48
Sellisteks on reformistid noorsugu ju 17. aastat järjest kasvatanud. Multi-kulti-tili-lilu.
Brussel annad siis riigiisadele medali ja soojad kohad brusselis.
ü
4. juuni 2017, 08:51
üle poole eestlased alandlikud orjad - pugejad
j
Jossif/ 4. juuni 2017, 09:10
Jah.mehed on äpudeks läinud-pissavad lumme ja lumigi ei sula
k
Kennu/ 4. juuni 2017, 09:22
jätke hala ,argpüksid !Meid ei hirmuta . Meie vajadusel hoopis heidutame.
o
ole nüüd!/ 4. juuni 2017, 09:42
Ei murdnud meid taani kunnid, ei murdnud meid rootsi kunnid , ei murdnud meid poola panid, ei murdnud meid saksi raudmehed , ei murdnud meid moskoovia hordid, ammugi siis ei murra meid lõbusad sõstrasilmad.
Täna juhib meid aga võidult võidule võimekas keskerakond.
h
Heidutame / 4. juuni 2017, 09:45
sõbraliku patsutusega põsele, tasuta peavarju ja muu mammoonaga.
m
murrab ja kuidas veel/ 4. juuni 2017, 11:39
vahe on selles, et teistel on enda elu ka kallis olnud, aga musulm.nnidel ei maksa ka enda elu midagi, seega pole neid kerge alistada.
s
saa teil midagi täis/ 4. juuni 2017, 08:39
t
to tore/ 4. juuni 2017, 11:38
no ei ole tore. mõõt võib täis saada, aga ümera meestel on laenud ja liisingud, need tahavad maksmist, seega tuleb vait olla ja mitte kobiseda, rääkimata midagi teha, sest nii võib töölt lahti saada ja kes siis linnamaasturi liisingut maksab? ehk et ei tee nad midagi, ära loodagi. ja kui mõni üksik hunt üritab, siis pannakse ta eluks ajaks vangi, näide ju olemas breiviku näol.
j
junniliteraar kivipõhk/ 4. juuni 2017, 08:20
o
4. juuni 2017, 08:52
oravake ära kraatsi oma augulist nahka
j
Jaan/ 4. juuni 2017, 08:09
Täna me oleme taas inglased..aga homme kes?
l
4. juuni 2017, 08:53
loomulikult prantslased ja ... siis edasi araablased ...
k
kaua/ 4. juuni 2017, 09:16
me kaotajad peame olema?
hakkaks ükskord uhkeks eurooplaseks
j
jaanile/ 4. juuni 2017, 09:41
Homme hakkame moslemiteks ning panema kõik omale turbanid või burka pähe. Viime lõpule selle lõimumise. Ja uskuge, siis ongi üksmeel maa peal ja ükski pomm enam ei plahvata. Ning me kõik palvetame 5 korda päevas Meka poole ning kõik on õnnelikud.
v
4. juuni 2017, 15:27
Vaata, et siis õige islamisekti valid. Hullaafrikas on ju tavaks, et shiiad ja sunnid notivad üksteist suure kaifiga.
m
musulm.nn/ 4. juuni 2017, 11:40
j
Ja meie riigipea............/ 4. juuni 2017, 07:54
President Kaljulaid: Eesti ilmalikkus on parim kaitse võõraste religioonide eest. Nii,et meie oleme igati kaitstud :P
e
4. juuni 2017, 08:53
ei kui sisse veetakse sõstrasilmseid
l
las veavad/ 4. juuni 2017, 09:29
aga meie oleme ikkagi uhked edasi !
U
?/ 4. juuni 2017, 16:06
Uhked? Kas hoiame pead uhkelt püsti, kui lõikama hakatakse? Sedasi ongi mugavam, kui vastu ei rabele.
M
! / 4. juuni 2017, 09:42
Muidugi peame me ilmalikud olema. Maha kristlus. Sest ena enne ei saa uut vastu võtta, kui platsi vanast tühjaks ei koristata.
E
! / 4. juuni 2017, 09:43
Et uut vastu võtta tuleb plats enne vanast puhtaks teha.

s
Sallin kui sullid./ 4. juuni 2017, 07:54
Londoni toonid vōiks juuli alguses ka Tallinnast läbi astuda .Ma mōtlen geiparaadil ,sellelt motmepäevaselt bakhanaalilt.
w
4. juuni 2017, 08:54
s
Salliv Eesti/ 4. juuni 2017, 07:49
Pole paha, kuigi ohvrite arv Manchesteris oli suurem, aga midagi ikka. Allah on kōikvõimas.
v
4. juuni 2017, 08:55
m
4. juuni 2017, 07:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
4. juuni 2017, 08:56
seda oleks tulnud teha juba ammu
t
tolerast/ 4. juuni 2017, 07:39
rättpeade tolereerimisega peate ka katerrorit tolereerima
u
uuno/ 4. juuni 2017, 07:30
aga mida te ootasite? hakake harjuma, see on uus normaalsus, rohkem tolerantsust!
s
4. juuni 2017, 08:56
see on täiesti õige - kindlalt edasi
m
mis tragöödia?/ 4. juuni 2017, 07:29
loomlik nähtus. ei maksa teiste inimeste usku eirata..
s
4. juuni 2017, 08:57
see nii hea meelde tuletus
t
to mis tragöödia?/ 4. juuni 2017, 11:42
u on õigest kohast ära jäänud :D
a
Autojuht/ 4. juuni 2017, 07:28
Kuna auto on saanud relvaks peaks kasutajal olema relvaluba ja vastav koolitus. Tapal õnneks kolme ratturit suzukiga tappa üritajat maha veel ei lastud.
m
4. juuni 2017, 07:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
4. juuni 2017, 08:57
ja mis tehakse koertega ...
k
Khm/ 4. juuni 2017, 09:25
Koer on inimese parim sõber. Pai tehakse :)
t
to khm/ 4. juuni 2017, 09:47
Sõltub kultuurist. Kristaste juures, kes on ju ise kah k.d võib see sedasi olla. Ongi loogiline. Kuid ükski õige prohveti poeg oma eluriimides koera ei talu. Sest koer on arvatud "r.oo.jas.te" loomade hulka ja katuse all, kus viibib koer, ei saa püha namaasi pidada, Kui keegi seda teeb, oleks see Allahi solvamine.

p
pagulaste rahumarss/ 4. juuni 2017, 07:00
ongi omamoodi...
.pikad noad ja kõrilõikamine kuulub traditsioonide juurde ja väljendab armastust-lugupidamist oma kultuuri vastu...
rohkem sallivust ja mõistmist.
v
Valgast olin ka kohal/ 4. juuni 2017, 07:21
Ma sain oma kauba müügi eest kõva noosi, 24 kasti alksi läks nigu niuhti.Tuli puudugi.Naised trampisid meeste varvastel ,et nood veini ei lakuks aga mehed tahtsid hoopis kangemat kärakat ja õllet.Salamisi varusid endale põue.
k
4. juuni 2017, 08:58
ka eesti vajab rahumarssi
r
4. juuni 2017, 06:51
s
4. juuni 2017, 06:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
4. juuni 2017, 08:59
on suur armastus ... nugadega
m
Muslimid/ 4. juuni 2017, 06:31
ja kristlased ei hakka kunagi rahumeelselt koos elama.
Islam ei anna usulisi valikuid naistele ja lastele. Islami mehest sündinud lapsed usku valida ei saa. Nemad on muslimid. Muslimi naine võib abielluda vaid muslimist mehega. Muslimist mees võib abielluda muslimist, kristlasest, juudist, zoroastristist või hinduistist naisega. Nende lapsed on muslimid. Selline demograafiline tee pidi prohvet Muhamedi arusaamist mööda muutma maailma ajapikku ainitiselt islamlikuks.
Ususallivus islamis piirdub ’’raamaturahvastega’’ ning need on islamile vaimselt allutatud ega saa olla islami kõrval võrdväärsed. Jutt käib kristlastest, judaistidest, zoroastristidest ja hinduistidest. Nõukogude marksism talus samuti mitmeid maailmavaateid, millega tehti koostööd ning väideldi. Selleks olid sotsialistid, rahuliikumised, rahvuslikud vabadusliikumised jne… Neid taluti, kuid marksitliku täiuseni ühiskonna käsitlemisel ei küündinud neist marksistide arvates keegi. Marksismile vaenulikesse ja laostavatesse ideoloogiatesse (kapitalistlik kord) oli suhtumine ühene – need tuleb hävitada. Nii Nõukogude Liidu käsilased kui ka paljud islamistid, kes neavad Õhtumaade ühiskonda ja ennustavad talle kadu, nautisid(vad) Lääne ühiskonna võimalusi. Püüdes seda samas seestpoolt igati õõnestada. Ülaltooduga ei piirdu islami ja marksismi praktika sarnasus.
Paraku on neil üks oluline erinevus. Marksism oli ajaloolises mõttes hiline ja juurdumatu nähtus. Islam on aga juurdunud üle tuhande aasta. Sisuliselt on islami sallivus muu maailmavaate allutamise sallivus. See ei anna inimestele maailmavaatelisi vabadusi ja valikuid ning on seetõttu praegusel kujul Lääne ühiskonnale sobimatu ja ohtlik.
j
4. juuni 2017, 09:00
jälle karvadeta orav piiksumas
o
olen sinuga päri/ 4. juuni 2017, 09:52
Islamism tuleb allutada ja kodustada. Küll siis sallima ja lausa armastama hakkavad !See on ju ainult aja küsimus. Seni peame kannatlikud olema, sallima soosima , säilitama sõstrasilmade suhtes siirast empaatiat ja olema igati abivalmid.
k
4. juuni 2017, 09:54
Keskerakond hoolib , noolib ja ehitab Raili, et sõstrasilmadel oleks ujedam kohale purjetada.
h
harjume ära/ 4. juuni 2017, 06:23
s
See/ 4. juuni 2017, 06:27
kõik käib elu juurde nagu igapäevane hommiku, lõuna ja õhtusöök või kellaviie tee.
l
Londoni linnapea on moslem/ 4. juuni 2017, 06:06
ja Inglismaa on nüüd ka moslemimaa.Ise lasid neid sisse,lõimuge nüüd, ärge olge natsid.
x
xy/ 4. juuni 2017, 08:25
Linnapea peaks tagasi astuma.
p
4. juuni 2017, 09:02
peaks hoopis välja kuulutama Islami Kalifaadi , siis rahu kindlustatud
r
rahulik nagu/ 4. juuni 2017, 09:22
afgaani ja süüria ja muudes sealkandi riikides
o
4. juuni 2017, 06:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
4. juuni 2017, 06:56
Mida sa, rumal inimene, plõksid siin sellise asja juures
n
4. juuni 2017, 07:23
No kas miinustajate meelest on selline ilkumine nagu seda 06:37 teeb normaalne ja plusse väärt. Iroonia alla see küll ei kuulu.
l
4. juuni 2017, 09:04
loomulikult ole ma röömsad ja õnnelikud ...
t
to 06.02/ 4. juuni 2017, 07:02
Ja sind ka mitte .Kuidas saab sinusugune sellist juttu suust välja ajada.Need inimesed ei ole ei natsid ega rassistid,vaid inimesed kes tunnevad sügavat muret tuleviku pärast.
k
Khm/ 4. juuni 2017, 09:22
Inimene tegi oma arvates peenikest nalja. Keegi aga ei mõista, sest surm pole naljakas.
e
e./ 4. juuni 2017, 08:25
Ainult sarkasm ongi tervemõistuslikule vähemusele toeks jäänud. Tõesti, olgem rõõmsad ja jookskem vahtuaetud pussitaja eest aeglasemalt. Kallis külaline (ka teist või kolmandat põlve uusinglane) võib muidu väsida teid nottida üritades.
s
Sander/ 4. juuni 2017, 05:30
Kas meie jupijumalatele hakkab nüüd kohale jõudma, et "welcome" meid hukutab! Viimane aeg on saata EU kolhoosi korraldused puu taha, ei mingeid kvoote ja piirid kinni.
k
kogulane/ 4. juuni 2017, 09:08
see nii tore vaadata kui siia tuuakse üle miljoni särasilmseid - sõstrasilmseid abistajaid pikkade nugadega kokkadeks
j
ja ja/ 4. juuni 2017, 15:50
Mannavahu kloppimine ja kes teid kuulab?
S
// 5. juuni 2017, 06:44
Sa pole vist saanud aru, et sinna astudes EI OLE MEIL ENAM ÕIGUSI, me oleme KOHUSTATUD tegema seda, mida ütleb Brüssel. Kes andis allkirja Lissaboni leppele, see peaks vastutama. Enne, kui kirjutad alla, loe kogu tekst hoolega läbi, ainule seda ei viitsitud. Loodeti ikka ilusale jutule ja nüüd on sama, nagu peale lahingut rusikatega ei vehita. Pole OMA riiki, oleme alamad.

l
4. juuni 2017, 04:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Jota/ 4. juuni 2017, 09:06
Rahune.ka kainepeaga aetakse alla
e
4. juuni 2017, 03:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
aga lihtsam/ 4. juuni 2017, 09:09
kuulutada välja kiiresti Islami Suur Riik London
e
eestlane/ 4. juuni 2017, 02:22
Ärge kardke, kõigest pussitamine. Kõige parem on elada edasi nii, nagu poleks midagi olnud. Seejuures ma ei saagi aru, mis see politsei seal teeb.
Politseil oleks targem sisserännanud inimesi vee pealt otsida ja sisse tuua. Ja las nad siis pussitavad, ega see noale väga midagi ei tee.
n
4. juuni 2017, 09:10
nii saab ka nugasid teritada
1
123/ 4. juuni 2017, 02:16
See pole tragöödia, see on juba sõda.
v
4. juuni 2017, 09:10
s
Sildnapang Haavandi/ 4. juuni 2017, 01:53
No ja siis?
Natsad olete vä?
t
Teadjamees/ 4. juuni 2017, 01:46
Rohkem pagulasi, rohkem moslemeid, veel rohkem moslemeid!
o
ok/ 4. juuni 2017, 01:29
oligi juba liiga rahulik , manchesterist nädal möödas ju
m
4. juuni 2017, 09:11
mida tihedamini seda põnevam
p
4. juuni 2017, 01:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
ä
ärge hädaldage/ 4. juuni 2017, 08:46
kriisake Vene ohust.See aitab.
o
otseloomulikult/ 4. juuni 2017, 08:54
ega saast ei saa venelase nime suhu võtmata jätta.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee