Eesti uudised

Süstlavahetuspunkt tulebki kohalike vastuseisust hoolimata Sitsi asumisse

Kristjan Väli, 3. juuni 2017, 04:00

44 KOMMENTAARI

k
kraaks/ 5. juuni 2017, 10:07
kui saata need venemaa põgenik-reetur-desertöör narkomaanid humanitaar konvoiga ajaloolisele lähivälismaale; kas nad on seal sanksioneeritud või sanksioneerimata saadeti?
t
Tapi/ 5. juuni 2017, 10:15
See oleks isegi võimalik, kui naaberriikide vahel oleks kokkulepped. Mitmed riigid saadavad "mitte hakkama saavad" sisserännannud tagasi päritolumaale.
h
hillar/ 4. juuni 2017, 18:35
Ei mõista ma eesti säädusi, narkot osta, omada ega müüa ei tohi aga tarbida võib isegi soodustatakse. Minule jääb mulje, et narkomajandust juhitakse Toompealt.
i
Ivan/ 3. juuni 2017, 18:30
Miks pedofiilid ei saa omale kondoomivahetuspunkti või midagi?
k
Kõik kurjategijate heaks/ 5. juuni 2017, 10:17
Ühes kustutatud kommis soovitati mõrvaritele noateritus- ja padrunivahetuspunkti.
t
teadja/ 3. juuni 2017, 15:06
neid punkte on selleks vaja, et narkomaanid saaksid sel juhul, kui politsei mõne narkomüüja juhuslikult kogemata kinni on võtnud, omavahel infot jagada, et kust ja kelle käest uue doosi saab. kuidas nad muidu infot vahetaksid? nad ei tunneks kui kõik muidu üksteist, nüüd loob kaalikova neile mõnusad tutvusmisvõimalused - ikka seltsis segasem süstida ju
s
see on kalikova/ 3. juuni 2017, 18:11
bisnis, mis ta muidu pingutaks.
n
Narkomaaniale,,Riiklik,,abi?/ 3. juuni 2017, 15:00
Kas siin ei pakuta narko ärikatele katust--!!!
Riiklik abi 200-300 TUHAT!!!
Kui siin pole mängus kõrge poliitik/kõrged politseiametnikud!!!!
Siis sellist jama ei toimuks!
t
Tiiu/ 3. juuni 2017, 14:44
Süstlavahetuspunkt peaks asuma linnavalitsuse all info saali,seal on õhku,ruumi ja tädikesed leti taga,kes koos infoga jagavad vajajatele naeratava näoga süstlaid....puuetega inimestele loobitakse kaikaid kodaraisse, aga narkomaane hoitakse nagu sit.. pilpa peal.
k
Kuule TIIU!/ 3. juuni 2017, 15:02
Mis see linnavalitsus siia puutub???
Narko levikut toetab RIIK!
Raha eraldatakse RIIGI eelarvest--ehk siis ka Sinu maksudest!
e
e./ 3. juuni 2017, 13:15
Eesti riigi ametlikuks ideoloogiaks on skisofreenia. Jagatakse süstlaid, et narkomaanid saaks neid kasutada. Aga miks t ü h j e süstlaid jagatakse? Legaalseid narkootikume Eestis ju ei müüda. Järelikult teatakse ette, et süstlad täidetakse röövitud-varastatud raha eest ebaseaduslikult toodetud/ostetud mõnuainega. Järelikult riik ise soosib kuritegevust! Äkki hakkaksime mõrvaritele ohvrite 'utiliseerimiseks' tasuta laibakotte ka jagama? Või jagaks lubadeta juhtidele politseidetektoreid, et ära hoida suurest ehmatusest tingitud põgenemisrallit?
t
Tiit/ 3. juuni 2017, 13:35
Las narkomaanid loobivad tarvitatud sustlad tänavatele. Kui moni laps sellise, HIV viirusega sustla jalga astub siis hakkab kohe teistsugune kisa. Miks sustlad tänaval vedelevad.
t
tiidule/ 3. juuni 2017, 15:02
ei, narkomaanid tuleb koondada laagritesse, inimeste seast ära, selles on küsimus. mitte et j ä t i s e d inimeste seas toimetavad ja varastavad.
t
Tiit/ 4. juuni 2017, 10:32
Hei tiidule1
Vastu ei vaidle, hakka tegutsema. Jutumehi on niigi palju.
n
Neil on ju ükstakama/ 4. juuni 2017, 18:46
Slaavlased loobivad niikuinii kõik käesoleva tänavale. Olenemata nendest punktidest.
k
Küsimus./ 3. juuni 2017, 13:12
Kuidas takistavad süstlavahetuspunktid narkomaania levikut?Mitte ei mõista.

k
Kogu lugu/ 3. juuni 2017, 12:55
Kõik narkomaanid on vaja tuua ülekuulamisele ja välja uurida, kust nad meelemürke saavad! Seadusi aga karmistada nagu on näiteks Tais!
a
aga sinu lause pole imelik? isegi mitte natuke ju :D/ 3. juuni 2017, 12:46
Lause on artiklis natuke imelik, ta olgu.
n
NO NII/ 3. juuni 2017, 12:41
KUI TAHETI MUJALE TEHA, SIIS KÜLL KÕIKETEADJA KALJULAID SELETAS, ET KUHUGILE PEAB JU TEGEMA SELLE PUNKTI, MIS SIIS NÜÜD VIGA. KAS MÕNI LINNAOSA AMETNIK ELAB LIIGA LÄHEDAL? NÜÜD ÜTLEME MEIE, ET KUSAGILE JU PEAB SELLE PUNKTI TEGEMA JA SELLES PIIRKONNAS ON JU NARKOMAANE KÕIGE ROHKEM ÜTLEB STATISTIKA. MIS TE VINGUTE JA KUIDAS SAAB ÜKS AMET VAENLANE OLLA NAGU ÜTLEB KALJULAID. ÄKKI IKKA VASTUPIDI. MILLISE MÄTTA OTSAST VAADATA!
h
Häbi tervise inistituudi ametnikele/ 3. juuni 2017, 11:11
Tervisearengu instituudi jultunud ametnikud tuleb vallandada ja kogu see süstlavahetus lõpetada.
Eesti lastele sel instituudil hoolitsust ei jätku, aga narkojätistele küll
n
nõus (ei vasta reeglitele, hakkan muutma jälle)/ 3. juuni 2017, 12:39
igasugu ka lik ovad peaks karistada saama. uudistes ütles, et punkt avatakse, kuna KLIENDID vajavad seda teenust! kr t, kuhu me jõudnud olme tänu ka lik ovadele! mingid jä tised, kes vajavad iga päev suuri summasid ja saavad need summad loomulikult vaid k ur itegelikul teel, nemad vajavad teenust? no mida pe k ki, nii vi ha teeb, samas kui normaalsed inimesed, kellel puue, peavad nälgima. kohutav lihtsalt, kuidas teeb selline ebaõiglus vi ha. iga na r kom aa nin iru võiks maha k är va ta!
n
nõus (ei vasta reeglitele, hakkan muutma jälle)/ 3. juuni 2017, 12:40
igasugu kalikovad peaks karistada saama. uudistes ütles, et punkt avatakse, kuna KLIENDID vajavad seda teenust! kr t, kuhu me jõudnud olme tänu kalikovadele! mingid j ätised, kes vajavad iga päev suuri summasid ja saavad need summad loomulikult vaid kur itegelikul teel, nemad vajavad teenust? no mida pe kki, nii viha teeb, samas kui normaalsed inimesed, kellel puue, peavad nälgima. kohutav lihtsalt, kuidas teeb selline ebaõiglus viha. iga nar kom aanin iru võiks maha kär va ta!
n
nõus (ei vasta reeglitele, hakkan muutma jälle)/ 3. juuni 2017, 12:41
igasugu kalikovad peaks karistada saama. uudistes ütles, et punkt avatakse, kuna KLIENDID vajavad seda teenust! kr t, kuhu me jõudnud olme tänu kalikovadele! mingid jä.tis.ed, kes vajavad iga päev suuri summasid ja saavad need summad loomulikult vaid kur itegelikul teel, nemad vajavad teenust? no mida pe kki, nii viha teeb, samas kui normaalsed inimesed, kellel puue, peavad nälgima. kohutav lihtsalt, kuidas teeb selline ebaõiglus viha. iga nar kom aanin iru võiks maha kär va ta!
n
nõus (ei vasta reeglitele, hakkan muutma jälle) osa nr 1/ 3. juuni 2017, 12:41
igasugu kalikovad peaks karistada saama. uudistes ütles, et punkt avatakse, kuna KLIENDID vajavad seda teenust! kr t, kuhu me jõudnud olme tänu kalikovadele!
n
nõus (ei vasta reeglitele, hakkan muutma jälle) osa nr 2/ 3. juuni 2017, 12:42
mingid jä.tis.ed, kes vajavad iga päev suuri summasid ja saavad need summad loomulikult vaid kur itegelikul teel, nemad vajavad teenust?
n
nõus (ei vasta reeglitele, hakkan muutma jälle) osa nr 3/ 3. juuni 2017, 12:42
no mida pe kki, nii viha teeb, samas kui normaalsed inimesed, kellel puue, peavad nälgima. kohutav lihtsalt, kuidas teeb selline ebaõiglus viha. iga nar kom aanin iru võiks maha kär va ta!
n
nõus (ei vasta reeglitele, hakkan muutma jälle) osa nr 3/ 3. juuni 2017, 12:43
no mida p e k ki, nii vi ha teeb, samas kui normaalsed inimesed, kellel puue, peavad näl gima. kohutav lihtsalt, kuidas teeb selline ebaõiglus viha. iga na r kom aan in iru võiks maha kä r va ta!
n
nõus (ei vasta reeglitele, hakkan muutma jälle) osa nr 3/ 3. juuni 2017, 12:43
no mida p e k ki, nii vi ha teeb, samas kui normaalsed inimesed, kellel puue, peavad näl gima.
n
nõus (ei vasta reeglitele, hakkan muutma jälle) osa nr 4/ 3. juuni 2017, 12:43
kohutav lihtsalt, kuidas teeb selline ebaõiglus viha. iga na r kom aan in iru võiks maha kä r va ta!
n
nõus (ei vasta reeglitele, hakkan muutma jälle) osa nr 4/ 3. juuni 2017, 12:43
ko hutav lihtsalt, kuidas teeb selline ebaõiglus vi ha. iga na r kom aan in iru võiks ma ha k ä r v a ta!
k
kolla/ 3. juuni 2017, 11:02
Kas ehk ei saaks sihukest punkti avad nagu Rakveres,elajas läheb väravast sisse ja järgmisest väravast tuleb välja mingi muu kraam.
t
Tanel/ 3. juuni 2017, 10:48
Süstlad tuleks üldse müügilt ära korjata. jagamisest rääkimata.
Selle plaani asemel, et rajada kasiinosaar võiks teha ühe saare - koos süstlajagamise punktiga ja tagasituleku võimaluseta, tagasi pöördumiseks põhjalik kontroll
las siis sumisevad seal ja vahetavad omavahel süstlaid ja kogemusi saturnirõngastel viibitud mälestustest.
Kui ma neid plaane ja ideid vaatan siis teeb ikka tigedaks küll, sest oma väikest last pean regulaarselt oma rahakoti peal ravima , vastasel juhul kujuneks kuu ajane ravi aastapikkuseks ooteooperiks.
õ
õige/ 3. juuni 2017, 13:13
Elan ka hetkel riigis kus süstlaid osta ei ole võimalik. Vajan seda aga ise iga kuu vitamiini süstimiseks.Eestis käies võtan jälle 12 süstalt kaasa et ise süstida.,või käia iga kuu arstil ja kaotada tööpäev. eesti on ikka selline lollide paradiis millist mujalt ei leia.
t
tilbad/ 3. juuni 2017, 10:27
Väga hea koht. Sealkandis on palju narkareid ja enamus lähipiirkonna ja selle geto elanikke on vene russid, nii, et sobib hästi. Sellised jubedad asjad tulebki panna sinna, kus kliente kõige rohkem, just sinna, kus russide kontsentratsioon on suur. Selliste madalamast kastist prussakate oma.
m
maeitea/ 3. juuni 2017, 10:14
Tuleb süstalt vahetama,võibolla oleks arstiabi vaja?

j
Juhan/ 3. juuni 2017, 09:56
Vanasti öeldi,et kui sa mujale ei kõlba,siis mine Sitsi vabrikusse tööle.
g
Georg Graaf/ 4. juuni 2017, 18:48
Seal on tegelikult ilus kant. Stroomi ranna, põliseesti Karjamaa ja Katariina kai vahel.
e
Ei saa aru/ 3. juuni 2017, 09:56
Milleks riiklikult organiseerida heidikute ja varaste (sest muud nad ju ei oska) kogunemiskohti.
Selle asemel võiks parem resuluutselt likvideerida narkotsi kerge kättesaadavus?
t
TAI , TAI nagu GAI või XUI/ 3. juuni 2017, 09:30
paigaldage sinna seinale võllas , et narkaril oleks valik .
S
./ 3. juuni 2017, 09:26
Süstlavahetuspunktid ja narkomüügi punktid peavad asuma tarbijatele võimalikult kodu lähedal.
Nii on viisakas. Inimestest hooliv.
k
Kinnisvaraarendaja/ 3. juuni 2017, 08:56
Süstlavahetuspunkt peab asuma TAI hoones Nõmmel. See on sellele parim koht.
õ
õigust räägid siin eelmine/ 3. juuni 2017, 12:34
Kõik arvavad nii, ainult TAI funkstionäärid-tšinovnikud ei saa sellest aru ja võitlevad progressile vastu.
j
Juulius / 3. juuni 2017, 07:49
Artiklist - narkoväärtegude arv on kasvanud aastast 2015 83% aastal 2016. Seda sitsi asumis. Lause on artiklis natuke imelik, ta olgu. Küsimus_ kui palju kasvab 2017 aastal?
Erika tänavalt oli vaja punkt ära saada, sest segas sealsete inimeste igapäevaelu. Ja Sitšis siis ei sega?
Tundub sellise tellitud süstlakogumispunkti kolimisegA.
p
palju õnne, sitsikad,/ 3. juuni 2017, 07:28
riik poputab narkareid, aga vaestele haigetele kerjatakse raha rahva käest.Oleks vastupidi, siis näeksite, kuidas kogukond sellistesse "haigetesse" tegelikult suhtub.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee