Lugege otse, mitte ridade vahelt. Operaator tuleb saksast ja kogu opereerimistasu sinna. meile jääb taristu ja kohustus seda korras hoida. Meie kui aborigeenid maksame kinni EUROOPALE kuuluvate maavarade transpordi emamaale ja tolmu pühkimine on ka meie mure. Kõik asjaomased, olgu siis kesikud või reformarid või sotsid saavad oma noosi ja aborigeenidele jääb vaid maksukoormus.
ajalugu kordud, aina sama nagu lauluski - tule mannike õunapuu alla, sest õunapuu all on nii hea... nagu tln tv -ski, kuid kes veastutust võtaks küll kanda, kui midagi juhtuma peaks ? eks see võta vastutust kanda, kes ülevalt vaatab kõik pealt. aga karjapoiss istus puu otsas, sõi õunu ja vaatas kõik pealt, ja karjapoiss tuli puu alla, ja vastutab kõik selle eest. karjaposid oleme meie , kes vastutavad.
Kolm päeva tagasi olid Läänemere riikide transpordi-targad (Balti Assamblee ning Balti Ministrite Nõukogu) koos ja arutasid et väga kasulik projekt. Kiitsid Tallinna TV-le usutluses aga see mida kiideti oli Berlin-Warsaw-Kaunas-Riga-...-"Ivangorod". Nende arvates vist peatusi Eestisse ei tule - väga otse tee vene kaupadeni. Link ( 1:50 / 3:07 ): http://tallinnatv.eu/uudised/uudislood/13730-2017-05-26-euroopa-esindajate-sonul-on-rail-baltic-vara...
Eesti riigi võimekuses Rail Balticu mõningasel kallinemisel lisaraha leida pole küll vähimatki kahtlust,“ ütles Kivimägi Kivimägi teab täpselt, et see raha leitakse maksumaksja rahakotist. Ülbust jätkub.
Meie riigikogu koosnebki teadlastest ja akadeemikutest. Nemad juba teavad ,mis maarahvale heaste mekib ja Brüsselile meeldib. Otsus tuleb igati positiivne ja tulevikku arvestav .