Trennikool | ÕL TV

OTT KIIVIKA TRENNIKOOL 3 | ÜLAKEHA 3. osa: rinnatrenažööril surumine istudes 

Ott Kiivikas, 24. mai 2017, 21:40
 

Edasijõudnute kava on kahe päevase jaotusega üla-ja alakeha päev eraldi. Iga harjutuste ploki ette soojendus sõudeergomeetril  10 – 15 min ja peale trenni venitusharjutuste kompleks.

Kõigi Õhtulehe paberlehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:

Samal teemal

24. mai 2017, 21:55
OTT KIIVIKA TRENNIKOOL 3 | ÜLAKEHA 1. osa: ettekallutatult kangi tõmbed vastu kõhtu
24. mai 2017, 21:50
OTT KIIVIKA TRENNIKOOL 3 | ÜLAKEHA 2. osa: lõuatõmbamine vasturaskus trenažööril
24. mai 2017, 21:35
OTT KIIVIKA TRENNIKOOL 3 | ÜLAKEHA 4. osa: kaldpingil surumine hantlitega rinnalihastele
24. mai 2017, 21:30
OTT KIIVIKA TRENNIKOOL 3 | ÜLAKEHA 5. osa: õlalihastele surumine istudes hantlitega

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee