tutvusringkonnas pole küll ühtki inimest kes sellist ähmast RB projekti toetaks. Samuti pole ka neist kedagi küsitletud. Samas on tulnud mitu küsimustikku 70 aastasele inimesele kus tuntakse huvi, millist seksi viimane harrastab oraal-, vaginaal-, või anaalseksi, mitu korda, kas ühekaupa või grupiviisiliselt jne... Selline küsitlus tuleb juba mitmendat korda Tervise Arengu Instituudist. Nagu öeldakse - No Comments!
Lauljad ja tantsijad suurte majandusasjatundjatena on Rail Balticu majanduslikult kahjulikuks tunnistanud, nende sõna peab uskuma ja ehitusest tuleb loobuda!
Need kes poolt on, on tegelikult poolt ka sellele, et Eestist saab tasapisi Euroopa. Selline tihedalt asustatud, isikupäratu, küllap hea elatustasemega kuldne puur. Kus hakatakse ka mingil hetkel soid raske raha eest taastama ja tikutulega mõnd vanemat puud taga otsima.
Nii on, ainult EL elatustase saab varsti Aafrika tasemel olema, sest sajad miljonid professorid ja teadlased sealt on Euroopa poole teel ja ega nende ülalpidamine odav lõbu ole, ainuüksi Saksamaa kulutas eelmisel aastal üle 40 miljardi.
Olen Pärnu ainukene vaimuhaige omasooihar ja armastan moslemi mehi vahest käib ka naabri Paukat!Elu on kui lust ja lillepidu!Ja mina olen Rail Baltika VASTANE!!
pealkiri on petlik, toetavad jah, kuid mitte pärnu, vaid tartu kaudu oleks pidanud täpne olema, mitte raha sohutampimist toetavaid ajupuudelisi oleks siin enamik ?
pole meile tarvis e, Pärnu, Tartu ega isegi Põlva kaudu. Ei jõua vana raudteedki korras hoida. Või hakkame siis vana raudteed tasapisi Emexisse vedama nagu sai Haapsaluga tehtud. Kunagi sai Isegi Elvast rongiga sõita Riiga, Vilniusse , Minskisse ja isegi Moskvasse. Mis täna toimub ?
15 miljonit aastas Fail Balticu hooldamiseks on ametlik hinnang, mis on mitu korda pisendatud summa, tegelikult kõige tagasihoidlikum reaalne hinnang on 50 miljonit aastas. Kui see ülikallis jaburus läbi surutakse kartelliparteide poolt, siis 4-realised maanteed võib ära unustada, kogu raha läheb selle surnud hobuse alla.
see keskerakonna jüride ja kadride poolt kallutatud uurimus. Terelikku tasuvusuuringut pole tehtud ega kavatsetagi teha , sest tulemus on siililegi selge.
Miks kahtled?Pooled eestlased ei oska endale üldse ettekujutada mis on Rayl Baltic ja mida see endaga kaasa toob.Ei osata ettekujutada selle ehituse mastaape,ei saada sotti tasuvusust ja arvatakse ,et ega see meid kõiki ei puuduta ! Muidugi oleneb palju küsimuse esitamisest,seega on see protsent isegi liiga väike.
Kelle tellitud oli uurimus, minu 100 tuttava hulgas pole küll ühtegi, kes seda lollust toetaks, aga eks paber kannatab kõike ja ehitaja võib neid "soosivaid" uuringuid hulgi osta, 5% pr kuludeks pole ju probleem, hiljem ehitise lõpphind tuleb nagunii 2-3 korda suurem.
seda juttu kohe mitte,sest niipalju kui meedias juttu on olnud,siis ainult valitsuse liikmed toetavad,suurem osa rahvast on selle vastu,sest seda näitasid ka küsitlused.
Küsimuseks jääb ikkagi RB tulevane kasumlikkus. Kui asi nii roosiline saab olema, et ehitusse pandud üks euro toob tagasi kuus eurot, siis lihtne loogika ütleb, et selle ehituseks ei oleks vaja isegi E-Liidu rahasid, vaid investorid jookseks jalad villi, et nii kasumlikus ehituses osaleda. Mileegi pärast ei ole seni neist veel keegi elumärki andnud. Küll võib saada võimalikuks Teise samba rahade paigutus riigi poolt tulevasse ehitusse.Huvitab veel üks oluline käsimus, nimelt kas selle projekti läbisurujad saavad kandma ka vastutust selle ebaõnnestumise puhul. Minu arvamus ei ole propageeriv ja tsensoril palun seda mitte kustutada
MIS on Tallinn-Tartu neljarealiseks ehitamise KASUMLIKKUS RAHALISES väärtuses? Kui ei oska äelda, siis jätke järgi MÖLA Rail Balticu kallal! Rail Baltic tuleb NII KUI NII!
Eestlane- soorosmeedia valetab! 16. mai 2017 19:15
Mina ja ma ei tea kedagi kes tahaks raudteed mis ajab naftahaisu ja koliseb, ehmadab lehmal piima kinni. ükski eestlane ei taha seda, ei taha ka tehaseid vabrikuid, mis on kapitaliste omad ja suuri lautu. Kõik tuleb pnna põlema jüriööl. Parem antke lihrahvale raha et saaks elada ja ei peaks tööd orjama, kas sellistt eestit tahtsime kus teed ehitavad
Nõuame kõikide salastaqtud dokumentide avalikustamist ! Meil kästakse pea tulle pista ja ennäe imet - nagu üks mees teemegi seda. Vabandage väga, aga puhas joogivesi osutub peagi kõige hinnalisemaks maavaraks. Hoidkem ja kaitskem siis oma "kulda". Seda tulb teha ikkagi enne kui janu kätte jõuab.
Väga öige ,et raudtee tuleb.Maailm on väike ja rahvas liigub mugavate rongidega.Pealegi 85% maksab EU,hiljem pole vöimalik selline soodne tehing,reisida tahame köik.
kui juba ainult 1000 inimese küsitlemine annab 58% pooldajaid, siis... Valim on üks asi, teine on veel küsimuste esitusviis. Küsimus raudtee piirkondliku tähtsuse kohta on selgelt suunatud. Kui nii tähtis raudtee, miks siis pelgalt Eesti peab ehituskulusid maksma?
lugeda neid protsente ja argumente,siis peaks ütlema,et rahvas on lihtsalt loll.Tegelikult on tegu ainult 1000 inimesega ja mida oskab arvata 15 aastane,keda see teema ei huvita üldse.Samuti ka 74 aastane inimene ütleb,et peale mind tulgu või veeuputus.Eriti hea on argument,et tasuvus ei ole üldse oluline ja ka see,et teised saavad kasu.Ühesõnaga nii lolle argumente annab välja mõelda,ilmselt olidki küsimused nii ,et vastata sai ainult nii,et millist tulemust taheti.
mina küll ei toeta seda hämarat,lahti rääkimata projekti.eesti põlevkivi läände,lääne tuumajäätmed asemele-see paistab olema kavandajate salakaval plaan.
Iga transpordi rohelisus sõltub ju kogumõjust; 16. mai 2017 16:32
ka raudtee enda ehitamise rohelisusest. Soid/rabasid jm läbi lõikav, niigi habrast maastikku ja veestikku (sh põhjavesi!) jpm pöördumatult rikkuv tamm on ses suhtes SÜSIMUST.
KOMMENTAARID (61)