Eesti uudised

Hannes Võrno laste ema Häli Veskaru: meie kooselu oli nagu miiniväli

Eesti Päevaleht, 12. mai 2017 20:18

360 KOMMENTAARI

i
Igal juhul naise poolt/ 16. mai 2017 11:56
Huvitav on see, et Hannes Võrno käitub just nii, nagu seda teeb valdav osa eesti meestest, kes oma abikaasast lahku lähevad. Nii et tema käitumises ei ole tegelikult midagi erilist. Just nii ongi, et ühisest kodust lahkub lõpuks ikkagi naine koos lastega, kes sellise teguviisi tõttu kohe ka kohtu ees nõrgemkas muutub. Miks? Sest mees vahetab tavaliselt luku ära, ja selgitab, et naine lahkus vabal tahtel ja ilma mingi tõsise põhjuseta. Ja siis muudkui selgita ja selgita... Siin ka selgitab Võrno, et tema maksis koolikulud. Loomulik ju, et üks armastav isa seda võimaluse korral teeb. Eks ema tegi omalt poolt jälle midagi muud - see ju ongi abielus tavaline. Millegipärast aga hakkab just mees tihtipeale näitama, et kuna tema maksis millegi eest raha, siis on ta juba ainuüksi seetõttu vägev mees. MAdal käitumine, tunnen poegadele kaasa, et peavad sellist asja läbi elama.
e
e, / 16. mai 2017 11:09
Tavaline vägivaldne mees või mitte, aga ilmselt on essupropelleri kävitamise ajendiks Võrno liitumine EKRE valimisseltskonnaga. Justnagu rohkem salavägivaldseid tuntud tegelasi Eestis polegi. Päevalehe-taolised 'propellerid' on muidugi need kõikse targemad võõra pereelu kohtunikud.
m
Mõtlik/ 16. mai 2017 10:18
Miks on naistele meest vaja? .... Meeste raha ja materiaalne seis tagab naiste tahtmiste täitmise ja stabiilse elu! Lapsed on relv, millega siduda ja manipuleerida meest! Rikas naine on saatnud manala teed vähemalt 5 meest! Naiste "kurb" elu vajab pidevat lohutust? On ikka kõik mehed sead?! Seks on nagu rotilõks, millega mehi püüda! Mehed hoidke naistest eemale, siis ei taba teid needus!...
e
edu Võrnole/ 15. mai 2017 21:32
Milleks selline sopp ajalehes, kas siit on midagi teistel õppida? Kus toimetajad-otsustajad olid? Praegu tundub küll, et millekski on vaja inimest koledal kombel mustata.
Igatahes edu ja jõudu Hannes Võrnole ning ärgu lasku sellel kõigel oma veendumusi muuta. Tehku need veel tugevamaks.
ä
16. mai 2017 11:57
Ärge unustage, et esimesena valas oma lähedased solgiga üle ikka Võrno ise oma menukis.
v
Võrno on/ 15. mai 2017 20:10
tavaline vägivaldne mees. Psühholoogiline vägivald on veel hästi öeldud. Ridade vahelt lugeja loeb nii mõndagi veel välja.
s
soovitus/ 15. mai 2017 19:46
Selle artikliga on nüüd naisele küll karuteene tehtud. Aga ise ta külvas tuult, ja lõikas tormi. Selliseid asju ei arutata ajalehes. Igati Hannes Võrno poolt. Ärgu ta aga ennast õigustama kippugu. Jätku see naine ja elagu oma elu, lapsed ka juba suured.
a
16. mai 2017 11:57
Aga raamatu avaldas ju just Võrno. Ja ammu enne igasuguseid naisepoolseid artikleid.
n
Nalja kah/ 15. mai 2017 19:15
Tänaval kõnnib mees, kummaski käes kaks tühja viinapudelit.
"Kas lähed taarat viima?" küsib vastu juhtunud sõber.
"Ei," seletab mees. "Läksin naisega tülli ja ta ütles: "Võta oma asjad ja kao!"."
M
?/ 15. mai 2017 11:45
Ma ei saa aru, miks üldse peaks hakkama nii suuri lapsi oma kodust kuhugi kehvadesse tingimustesse elama viima. Lapsed saavad ju rahus oma koolid ära lõpetada oma kodus. Nii suured inimesed ju ei vaja 100% ema kohalolu ja suhelda saab igapäevaselt.
u
16. mai 2017 11:58
Usun, et vastus peitub Teie küsimuses. Järelikult oli kodus isaga midagi tõsist lahti ja ta tahtiski neist lahti saada vms.

v
Vaimne ahistamine/ 15. mai 2017 10:09
Võrno raamat oli kohutav, mees ei räägi nii oma lastest ja lasteemast. Ta ei olegi mees, vaid äbarik Leto Svet. Artiklis LPs oli pealkiri ja reklaam ajakirjaniku poolt täiesti vastuolus selle naise poolt öeldud sõnadega. Pigem oli tegemist vaimse ahistamise kui miiniväljaga. Tubli naine, et suhtest välja astus.
p
Pole lugenud / 15. mai 2017 13:53
Ilmselt on raamat ühtasi kogu eluperioodi kajastus ja ei käsitle ainult peresuhteid ja neid varjutanud tundeid.
k
16. mai 2017 11:59
Kui ei ole lugenud, siis ei tasu arvata. pealegi arvate tõsiselt mööda. Lugege läbi ja avaldage arvamust siis.
e
"kirjutab kirjutab Ingrid Veidenberg"/ 14. mai 2017 02:53
o
Ostke artiklit ja Ingrid rikastub / 15. mai 2017 13:55
Rahaga saab kõikke ja ainult see teeb õnnelikuks.
k
kogu / 14. mai 2017 01:10
artiklit läbiv teema ja kurja juur on raha ja ma ei saanud lõpuni aru, kumb osapool ahnem on. Lugu täis raha- ja varanduse teemalisi vastuolusid. Kui küsimusi ei tekiks, võiks isegi naise poolt olla...
e
Ei nõustu/ 15. mai 2017 20:04
Sa ei saanud küll midagi aru.
j
juga/ 13. mai 2017 23:55
Väga nõme aegu hiljem meediasse pesu pesema minna. Kui nii võimatu inimene oli siis poleks ju olnud võimalik nii kaua aastaid taluda ja koos olla-elada.
h
halloo/ 15. mai 2017 01:38
Et meespool kirjutas ligi 400 lk raamatu sellest, kui halvad on tema lapsed ja naine, ei loe kohe üldse, ikka naine süüdi?
p
15. mai 2017 08:29
Palju näitab mehest,millisesse erakonda astus,pole ime,et naine hädas
m
minu arvamus/ 13. mai 2017 23:09
Kõige parem kommentaar:
14:33, 13. mai 2017
a
aga minu arvamus/ 14. mai 2017 09:48
selle 14.33 kommentaari kirjutas kas Võrno ise või tema armuke.
k
krat pärnust/ 15. mai 2017 18:59
mina kirjutan kommentaare siin
t
to aga minu arvamus/ 14. mai 2017 11:42
Vaatasin seda kommentaari ja tuli välja et see on minu kirjutatud.:)
Ei tunne ei Võrnot ega ka Hälit, olen nende jaoks võõras inimene. Kuid hiljuti lugesin Võrno raamatut ja huvi pärast soovisin uurida, mida siis Häli temast arvab. Võrnol võivad omad kiiksud olla, kuid tundub et Hälil on neid kiikse rohkem....Veidenbergist ma üldse ei räägi, see ju tuntud "följetonide" kirjutaja.
o
on jah tõene kommentaar see 14:33/ 14. mai 2017 13:59
piisavalt pikalt olukord lahti seletatud.
Mõni naine ongi selline,et anna aga raha,anna,anna,anna...no ja siis istutakse tundide ja päevade viisi küll spaas,kohvikus,juuksuris,maniküüris ja põhiline-iga päev on vaja uusi riideid.Teist korda ühtki hilpu ei kasuta!
Siin kaks sellist ongi,üks räägib,teine võtab intervjuu.
Kujutan ette seda kisa kui Võrno oleks oma kaitseliitlasi kodus välja õpetama hakanud...
See,et kliendid tegid koos õmblejannaga(haliseva exnaisega) kodust ateljee,seda peetakse normaalseks.?Kaastunne Võrnole,ateljee EI ole enam kodu.
e
Ei nõustu/ 15. mai 2017 20:07
sa oled väga eluvõõras inimene.
e
EESTI EEST!/ 13. mai 2017 22:19
Oma laste eest hoolitsemine on ikkagi moslemite komme, meil on alati naine toitnud mehe ja seitse last. Konservatiividel on naine laste jaoks- köök,lapsed, kirik!
a
aitäh/ 13. mai 2017 22:08
Ei hakkagi nüüd artiklit lugema, sain kommentaaridest kõik teada.
v
13. mai 2017 22:03
Võrnot lähemalt tundvad inimesed iseloomustavad teda hoopis teisiti. Mismoodi sai Häli jutu järgi pangaarve tühi olla, kui seal hoiti koguaeg mingit summat. Ehk kulutati seda lihtsalt üle võimete elamiseks ja priiskamiseks?
http://www.postimees.ee/1963475/karmi-kaega-hannes-vorno
n
naine/ 13. mai 2017 22:45
Väga hea jutt,muideks. Ühinen peaaegu kõiges Võrno arvamusega asjust...
m
Mina saatsin oma exnaise pruugitud autot ostma valima , endal polnud aega, olin tööga eestist ära/ 14. mai 2017 02:55
Ja samal ajal liigutasin internetipangas päevalimiiti kasutades autoraha osadena naise arvele. Siiski juhtus nii et läksime autot ostma koos ja ostuhinnast kolmandiku pidin veelgi oma arve pealt võtma kuigi autoraha oli teatud varuga naise arve peale pandud. Eraldasin summasid ka naise krediitkaardivõla ja kaardi enda lõpetamiseks aga minu pärimiste peale selgus ikkagi et võlad ikka endiselt tiksutavad intressi ja asjaga pole lõppu jõutud kuigi raha oleks pidanud piisama, sealjuures igapäevakulutustele lisaks raha eraldades.

g
gee/ 13. mai 2017 21:46
Ma usun, et missioonil olles polnud see just tavaline lipsuga rahva ees eputamine. mul noorem tütar käis 1,5 Afganistani missiooni läbi, peale esimest oli ta teistmoodi, ma ei oskagi seletada, aga ta polnud enam endine, kuid peale järgmist, poolikut missiooni oli ta juba nagu pisibandiit, silmis sihuke läige, et noh issi, kas hakkame kaklema võ? See oli küll nali, kuid eks need reaalses sõjas olekud mõjuvad inimestele.
m
Maamees/ 13. mai 2017 21:41
Esiteks on väga lame lahata oma suhteid ja pereelu meedias. Teiseks, oleks vaja mõlema poole arvamust. Ja kolmandaks, tean oma tutvusringkonnast juhtumeid, kus naine siunab mehe maapõhja, aga tegelikult sellise "nõiaga" oleks ka väga raske elada. Nii, et kus on tõde. Selge on see, et iga inimene on omaette isiksus. Tal on omad nõrkused ja tugevused. Aga nende probleemidega peaks ikka hakkama saama koduseinte vahel mitte meedias. Loodame, et ikka kaine mõistus lõpuks võidutseb.
k
kui Võrno/ 14. mai 2017 09:50
poleks kirjutanud oma poegi ja naist laimava raamatu, poleks seda artiklit.
e
Emma/ 13. mai 2017 20:59
See ei ole ainult Häli ja Hannese lugu vaid sarnane paljudele Eesti peredele, kus üks partneritest on vägivaldne (verbaalselt, füüsiliselt jms) ja teine ohvrirolllis kaasõltlane. Küsimus, kas "musta pesu pesemine" avalikkuse ees ei kahjusta lapsi, ei olegi enam paraku oluline, sest kahju on tervele perekonnale kehvas suhtes juba varem tekitatud. Selles on paraku oma osa mõlemal poolel. Naine ei osanud end väärtustada, teenides ennast ohverdes armastust ära ja lastes end halvasti kohelda. Ka mehel on enesehinnanguga probleeme, muidu poleks ta manipuleerinud ja oma peret hirmuvalitsenud. Soe tervitus ja tänu Hälile julguse eest see raske intervjuu anda. Oluline on nüüd ohvrirollist lõplikult välja astuda ja oma elu eest vastutus võtta. Tervenemine võtab aega ja mõistlik oleks endale hea terapeut leida, näiteks http://holistika.ee/teraapia/terapeudid/ ja kui raha vähe siis sobivad ka õpilased http://holistilineterapeut.ee/
ä
13. mai 2017 21:27
Äkki võiks osades olukordades inimesele lihtsalt toeks olla, mitte raha eest teraapiat pakkuda. Ma küll ei tunne Hälit aga usun kui ta leidis tugevust suhtest lahkuda, on ta ka nii tugev, et end jalule saab. Olen kuulnud, et Häli on imeline inimene ja imelistel inimestel on head sõbrad, kes teda toetavad ja aitavad.
k
Kas tasub uskuda seda mida kusagilt kuuete/ 13. mai 2017 22:36
Aj millele pole mingit tõestust. Või usute endid nägevat inimese sisse?
l
13. mai 2017 23:07
Loodetavasti on tal tõesti häid sõpru toetamas, samas ei pruugi neil imelistel inimestel olla professionaalseid teadmisi hingehaavade tervendamisel. Teraapia on vaid üks võimalustest abi leida.
e
Emma/ 13. mai 2017 23:25
Loodan samuti, et tal on suurepärased sõbraks toeks, aga nendel imelistel inimestel ei pruugi olla professionaalseid teadmisi hingehaavade tervendamisel. Teraapia on vaid üks (tõhus) võimalus. Kui peale sõbra antud tabletti hammas edasi valutab, tuleb lõpuks ikkagi hambarsti juurde minna...
o
Ohvriroll leiutatakse endale ise külge/ 13. mai 2017 21:54
Minu naise intiimsuhete saladused tulid ilmsiks internet kaasabil ja polegi midagi kommenteerida. Meesterahvana tundsin vaid piinlikust ülirumala olukorra tõttu ega kommenteerinud avaldanud palju aastaid mitte midagi. No comments...
t
tean omast käest .../ 13. mai 2017 20:46
Ei ole mõtet mingit poliitilist tagakiusamist siit välja lugeda ...
Selge on see, et kahepalgelised mehed oskavad väga hästi teatud olukordades ja võõrastele head nägu teha ja endast täiesti hea ja toreda mehe kuvandi luua ... aga kodus on käitumine teine ... Ja loomulikult ei usu keegi naist, vaid ikka selliseid mehi ... Naisi mitte ainult ei usuta, vaid just nemad tehaksegi süüdlaseks, et kooselu karil või mida iganes ... Liialt patriarhaalne ühiskond on Eestis!
t
Tean ka omast käest / 13. mai 2017 21:21
Milliseks käitumiseks abielus naine ja lapse ema võimeline on . Nimelt Interneti algusaastatel suheldi suures osas nn MSN-is. Sealt sai siis lugeda naise muljetevahetustest teatud asjassepühendatud isikutega ja selgust saada naise salajasest intiimelust ja sarnasest tegevusest sellel minu jaoks nähtamatul asjassepühendatud isikul, siis sõbrannal. Ei otsi mingit õiglust enda jaoks , kuid polnud ka ime sest seda tehti armukadeduse tagajärjel tekkinud vihast. Lihtsalt ei nõustu väitega et Eesti ühiskond kohutavalt patriarhaalne oleks
a
Allan/ 13. mai 2017 20:45
jah vôrno, mingi austus peaks ka ikka olema.
g
gustaf/ 13. mai 2017 20:44
vabandan nimega eksimise pärast, eelmises kommentaaris, loomulikult katrin bats, mitte k pauts
g
gustaf/ 13. mai 2017 20:39
Kahju et me ei tea kogu tausta. Ainuke nõrk koht võrno puhul tundub olevat raha. Kui naine andis tõesti suvila, siis võiks olla mees ja selle raha tagasi anda. Muus osas olen täielikult võrno poolt. Mees oli kodus, kuni pojad täiskasvanud. Oli ta siis hea isa või halb, aga poisid said korraliku hariduse ja katus oli pea kohal. Lugu kubiseb vasturääkivustest. Kui kooselu jooksul oli häli see, kes oma raha eest lastele süüa ostis, siis ei tohiks see ju probleem olla ka praegu, eriti kui kodus vaid üks suu toita ja temagi juba 19-aastane. Kui reisimine on nii suur kirg, et selle kõrvalt peab "vorstist" loobuma, siis on see inimeste enda valik. 19-aastane on piisavalt suur, et vajadusel ise juurde teenida. Poisil oli suurepärane võimalus korralik haridus omandada ja selle pealt saaks juba ühtteist teenida. Kui aga kogu aeg ema leebel mahitusel isa kõiges süüdi oli, siis on praegu loomulikult hambad. Olen ka täiesti kindel, et kui ikka häda käes, ega võrno neid nälgima ei jätaks. Ju on ikka ego küsimus. Fakt on ka see, et kui naine on ingellikult tubli ja töökas ja samas piisavalt julge, et lausa leheveergudel teemat lahata, siis ei tohiks ju hakkamasaamisega probleeme olla. Lisaks häirib, et sõbranna katrin pauts on ka rimi pressiesindaja. Mis usaldusäärne arvamus sealt tulla saab. Inimene on professionaalne musta valgeks rääkija. Isegi kui võrno halvasti käitus ja isegi kui poisid nõusoleku andsid, siis ei saa ma aru, kust otsast see poegadele head teeb. Et peale seda p***rahet hakkab võrno nerd järsku toetama. Kardan, et kui võrnol veel hoolivust oma eksi vastu oli, siis on see kadunud. Kas siis tõesti on hälil nüüd kergem. Hale keiss.
v
13. mai 2017 21:04
Vaatasin kõige enne Häli pilti seal artiklis ja käis mõte läbi et ega ta juhuslikult pole mingi umbluu sekti liige, suur rätik ümber keha veetud. Kiitles, et just tema oli see, kes vedas Võrno Toomkirikusse kristlaseks ja käisid oma kooselu jooksul seal kirikus pidevalt. Kuid nüüd, peale lahkuminekut arvab Häli, et Toomkirik on hoopis prominentide "püha koht" , tema on nüüd hoopis puude kallistaja.
o
OI-OI-OI/ 13. mai 2017 21:22
no sina gustaf oled ikka puhta loll...
sa oled ikka nii loll inimene, et ma ei saa seda ütlemata jätta :D
k
Kuidas peaks olema veel ikka hooliv/ 13. mai 2017 22:00
Sind salvanud inimese vastu aastaid peale lahkuminekut?
j
jestas/ 15. mai 2017 19:35
se pauts on nii muutunud
f
Fact is Fact/ 13. mai 2017 19:50

a
arvata oligi/ 13. mai 2017 16:51
Kes iganes avalikult väärtustab rahvuslikke huvisid ja/või astub EKRE-sse, siis algab peatselt analoogne s...vispeldamine.
j
jaburale ekremendile/ 13. mai 2017 17:33
sm. marksist-leninistide helme ja rüütli ekreml väärtustab vaid VENE rahvuslikke huvisid!
j
14. mai 2017 15:50
ja kelle huvisid teenid sina,moslemikonn?
e
etwar/ 13. mai 2017 18:49
Aga kui kandideerid rahvaesindajaks ja oled avaliku elu tegelane, siis peadki arvestama, et su sõnad ja teod peavad kokku minema. Pole vaja kaksikelu elada.
v
vana parm/ 13. mai 2017 18:50
ilmselt neil seks ei sujunud enam ja oligi kõik
n
Noojaah/ 13. mai 2017 19:12
Loo autor pole kunagi usaldusväärne olnud.
Ka seekord jääb õhku mitu veidrat momenti. Väita, et mees ei andnud nende aastate kestel perekonna jaoks raha. No sel juhul tulnuks ammu uks tema järel sulgeda.
Väita, et maja maksid kinni naise vanemad ja siis majast sisuliselt loobuda.
Nii naiivne ega loll lihtsalt ei saa olla.
Et korraga on mees ülimalt kontrolliv ja samas tunneb end ülearusena. No ei lähe need kaks asja kokku. On mehi, kes laste suureks saamise järel end ülearusena tundes on isegi elust lahkunud. Ja on neid, kes vanaisa rollis endale jälle elu sisu leidsid.
Kontrolliv tüüp võib sind ülearuseks pidada, kuid mitte iseennast.
p
pole midagi uut siin päikese all :)/ 13. mai 2017 16:33
m
Mihkel/ 13. mai 2017 16:29
Pärast seda lugu mõistan paremini,miks Võrno oma raamatus aina teisi süüdistab ja halab nagu püksi lasknud laps.
n
Nartsitsism/ 13. mai 2017 16:47
Me armastame Eestit la_la-la. Me armastame Eestit
m
Me.../ 14. mai 2017 07:26
Armastame Eestit- ei istu selline üleolev hoiak. seepärast hoiavad paljud minu tuttavad pöialt peetrile...
h
Hm/ 13. mai 2017 16:06
Kes on uus mees? See ütleks kõik? Aga jh iga l... kiidab oma v....
k
kes on see veidenbergi uus mees,/ 13. mai 2017 16:22
kellel Võrno Viimsis kandideerides jalus on???
h
Hm/ 13. mai 2017 16:04
Kes on moori uus mees? See ütleks kõik.
p
Peavoolumeedia/ 13. mai 2017 16:00
p
Perebänd/ 13. mai 2017 16:45
Sobib hästi HELMEKRE liikmeks!
m
mariel/ 13. mai 2017 15:48
nii uskumatu lugu ja mina kui paar aastat tagasi nägin paraadil Võrnot lippu kandmas, siis mõtlesin et küll pojad tunnevad uhkust sellise isa üle. Ja vot kus nali, et mees on täitsa puntras omadega-
n
no ja sina usud kõike,mida meedia ette topib?/ 13. mai 2017 16:06
Võrno on igati intelligentne mees,kuid see naine?Ei oska midagi arvata,20-aastat elas ära ja nüüd leidis,et on aeg hakata pori pilduma!Ei arva sellistest naistest midagi.
Meedias hakkab musta pesu pesema,oli seda siis või ei olnudki?
d
DJ Xanax/ 13. mai 2017 17:52
Alustas ikka see "intellekent" oma missiooni päevikuga. Seda si.tta avaldada ei ole vaja olnud.
e
ettury/ 13. mai 2017 18:51
Antakse ikka mõlemale poolele sõna. Kui hakkad avaliku rahaga toimetama, siis peame teadma, kellega tegu.
k
krt/ 13. mai 2017 15:14
naine ei tohiks olla nii alandlik, andku Võrnu kohtusse, naisel lasterahad saamata, koos ehitasid maja, nagunii naine võidaks ja saakks vähemalt poole majast.
h
Hälile/ 13. mai 2017 19:23
Anna varajagamine kohtusse, kui muidu pooleks ei saa. Ja tubli et ,, kapist ,, välja tulid . Kui palju on naisi kes kannatavad laste nimel vaimset vägivalda. Jääb mulje et mees on eneseimetleja kes teiste tunnetega ei arvesta. Paremaks see suhtumine ei muutu ja teisiti sa jäädki oma raha ootama. Enne olid vagusi , siis nüüd on aeg võidelda. Edu!

l
loen/ 13. mai 2017 15:11
et elab 3toalises ahiküttega korteris ühe pojaga. ma ei usu hästi, et peavad ainult saia ja muna süüma, reisil käivad, kleite õmbleb palju , ateljee on kogu aeg olemas- Ja isa suur Mündi baari omanik, ei jäta ju last nälga. Midagi on imelikku siin loos. Abielus polnudki. Aga milleks see musta pesu pesemine, alati on 2 poolt. Ja üks ei saa olla puhas kui prillikivi. See minu arvamus lihtsalt.
õ
õieti arvad,vaata seda naist! 15:11,/ 13. mai 2017 15:22
siin algab poliitiline ja räpane mustamine.Võrno kandideerib Viimsi vallas,selle kivi all vähk pesitsebki!
t
Tiiu/ 13. mai 2017 15:04
Jätsin lugemise pooleli. Ei meeldi teiste eraelus sobrada, pealegi ei tunne neid inimesi isiklikult. Jätsin artikli lugemise katki. Ei meeldi inimeste eraelus sobrada. Pealegi ei tunne neid isiklikult. Algusest mõningaid kommentaare lugesin. Minule Hannes Võrno otsekohesus meeldib. Raamatut lugenud ei ole. Võib-olla on tõesti asi selles, et tema vaated on EKRE-likud.
p
P/ 13. mai 2017 13:58
Sa pidasid niigi kaua vastu Häli. Teades kui tähelepanunäljas su teine pool oli!
m
maali/ 13. mai 2017 13:42
Kas on mõtet isiklikke suhteid delfis lahendada .see näitab kui kõrge IQ inimesel on ja kui madalale ta võib laskuda.
m
Mari/ 13. mai 2017 14:06
Aga kui seda paberis trükitud kujul, raamatus tehakse, kuidas siis on?
h
hr VÕRNO/ 13. mai 2017 15:16
e
ewaruy/ 13. mai 2017 18:53
Üks andis ju raamatu välja mõnbe aja eest. Kas teine peab nüüd ka raamatut punnitama?
t
to MARGE/ 13. mai 2017 13:00
see kommentaar oli küll alatu, naine ju ütles et käib tööl ja kasvatab ÜKSI kahte poega, maksab üüri ja ISSI poegi ei toeta rahaliselt, kohtus käimine maksab raha, Võrno oma raamatus kirjutas ju et ei salli naist ega poegi, üks ülbe ja matslik tüüp see Võrno, tema saateid enam ei vaata, ta peaks ravile minema,haige inimene.
s
Super DJ/ 13. mai 2017 13:05
Ja sina usud et üksi?! :) :) :) Usklikud on tordedad! Ja vaielda nendega ei tasu, lõpuks nad karjuvad: ma olen sinust ikkagi parem!
m
Marge/ 13. mai 2017 13:49
Mis siin alatut on? Elatist ja varajagamist SAAB kohtu kaudu nõuda! Kui naine seda ei tee, siis on oma viga! Kohtus käimine maksab muidugi raha, kuid kohtukulud saab tagasi nõuda võidu puhul ja võidu vähemalt elatise miinimumsummas maksmise kohta ta saab. Tagantjärele välja nõudes tuleb see miinimum määras elatise puhul ka üsna kopsakas lõppsumma lõpuks. Lihtsalt minu arust on nõme enda ja laste huvide kaitseks mitte midagi teha ja siis ainult viriseda.
ü
üldse ei virise, aga/ 13. mai 2017 17:25
Marge, ära palun targuta! Seeon kõigist teooria, et kõik nii lihtne ja roosa... elus paraku on teisiti
j
Jah/ 13. mai 2017 17:55
Muidugi on lihtsam halada ja viriseda kui tegutseda
k
krisse/ 13. mai 2017 16:50
Häli jôukast perekonnast ja vanemad on kogu aeg toetanud. Miks nüüd vaest ja viletsat muljet tahab jätta? Pojad juba suured, üks täiskasvanu ja ôpib Hiinas. Ema ja isa Hälil môlemad toitlustuskohtade omanikud - raha on peres alati olnud, Vôrno rahad ei saa lähedalegi selle pere sissetulekutele.
m
mis jutt see on krisse/ 13. mai 2017 17:39
lapsi kasvatavad ja toetavad vanemad, seega emal ja isal on nende ees võrdsed kohustused, aga mitte vanavanematel ! Selge?
s
selge/ 13. mai 2017 17:59
on see, et kohustus kohustuseks, aga kindlasti ei laseks rikkad vanavanemad tütart ja lapselast vireleda. Või lasevad ? Või keegi valetab?
m
mis vanavanemate riikus siia puutub?/ 13. mai 2017 18:46
loomulikult keegi nälga ei sure... kuid sellel lool on teine moraal, või moraalitus kuidas soovite
l
13. mai 2017 20:24
Loos on kirjas, et Hannese poolt ta kodu Viimsis laste jaoks alati avatud ja tema juures lapsed nälga ei jää. Pealegi on laped nii suured, et kus sa tead et Hannes neid otseselt ei aita või Hiinas õpinguid kinni ei maksa? Kas Häli peab rahaks ainult seda, mida ta oma kontole saab?
e
Et/ 13. mai 2017 21:32
õige asja nimel võib valetada?
e
eiii naine ütles selgelt , et e l a b n o o r e m a pojaga k a h e k e s i / 13. mai 2017 19:08
mis siin seletada siia-sinna ä
"
13:00-le/ 13. mai 2017 22:54
"raamatus kirjutas ju et ei salli naist ega poegi"
Kirjutas hoopis, et jumal kaitsku tema kodu,naist ja lapsi !!!
n
14. mai 2017 09:29
need kes ise midagi ei tee, aina paluvad teiste nähes hardalt, et jumal teeks.
s
Super DJ/ 13. mai 2017 13:00
Ja armukese kõrvalt tuleb ju oma meest mustata nagu vähegi oskusi on, et mitte ise häbisse jääda.
j
ja / 13. mai 2017 17:39
ü
üks sõdur/ 13. mai 2017 12:58
Mulle ka Võrno ei meeldi, oli aeg, kus ta oli mõnus naljamees, aga ajast millal läks riigikogulaseks ja sealt välja visati, muutus ülbeks, teisi ironiseerivaks ja labaseks isegi kohati.
s
Super DJ/ 13. mai 2017 13:02
Aga sina ise pole muutunud? Oled endiselt mõnus? Võrno muutus!? Sina ise tegid selle kindlaks!?
e
Eh/ 13. mai 2017 15:12
RK ta läks ikka ise ära, faktilise täpsuse huvides.
n
nõus 12.58/ 13. mai 2017 15:19
varem oli ta tõesti mõnus mees, nüüd labane, teisi oma ebaedus süüdistav.

n
nojah/ 13. mai 2017 12:30
Mõttetu halada kuskil meedias ning teiste ees musta pesu pesta, anna asi kohtusse!
m
13. mai 2017 12:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
imestan ka alati,et/ 13. mai 2017 12:54
inimene ütleb , et raha pole, aga sõidab lõunasse perega puhkama, siis...lihtsalt elukvaliteedi langus on alandav ja shokeeriv muidugi.
o
13. mai 2017 14:33
Olen lugenud nii raamatut kui ka Veidenbergi LP-s ilmunud artiklit ja ütleksin, et "ajakirjanik" Veidenberg püüab küll draamat üles kiskuda, kuid oma artikliga pole tal see õnnestunud. Hälist püütakse teha inglitiibadega ekskaasa. Õmbleja, kes keedab, küpsetab, õmbleb ja peseb pesu ja kes kooselus kuulsa Võrnoga sai elada 300 m2-s eramus, lapsed said käia tasulises erakoolis ja mitmetes-mitmetes tasulistes trennides. Kuid samas naine, kes ei osanud oma meest kunagi tunnustada, vaid naine tegi nende ühisest kodust hoopis oma õmblemiseäri klientide edasi-tagasi läbikäiguhoovi ning ei imesta kui Võrno ütles, et tema jaoks seal kodus kohta ei olnudki.
Artikkel algab sellega nagu elaks Häli oma noorema pojaga 1-toalises ahjuküttega korteris, üleni näljas ja paljas, kuid lõpeb sellega et elavad hoopis 3-toalises korteris ja suudavad omale isegi välismaa reisi lubada ning koolitada oma poega Hiinas. Veelgi naljakam, et Häli kirjutab "imeilusaid kirju" Võrnole, et saada temalt raha. Ja antakse (hoiatusena?) märku, et naine võib nende endisest kooselust kirjutada lausa 500 lk-lise raamatu.
Veidenberg punnitab, tuues Võrno raamatust esile lõigukesi, kuid igas Võrno päevikukillus on vaid perest eemaletõugatud mehe hingevaev.
k
krt/ 13. mai 2017 15:22
''eemaletõugatud mees'', tore küll kui naine lastega pidi ära minema.
n
13. mai 2017 20:27
Naist ei tõugatud välja, vaid naise enda soov oli ära minna. 20 aastat abielu on ilmselt mõlemat väsitanud ja neid prominente kes on pika abielu tagajärjel lahku läinud, on meil ju piisavalt.
m
meez/ 13. mai 2017 12:15
Kuna Võrno kandideerib EKRE-s ,sellest ka selline mustamine !
s
sellist tüüpi/ 13. mai 2017 15:25
ei tohiks küll valida kuhugi, kusagilt ta vist visati kunagi välja.
k
Koos/ 13. mai 2017 12:14
elavad ju vähemalt kaks inimest, kui ühel on põhjust territooriumi mineerida, järelikult tunneb ta ennast ohustatuna. Inimene, kes on meedias nõus pere musta pesu pesema, ei jäta just eriti meeldiva kaaslase muljet.
j
ja/ 13. mai 2017 12:11
sellisel tegelasel on relvaluba?!
e
ei/ 13. mai 2017 12:54
Pead Marget silmas või?!
b
baphomet/ 13. mai 2017 12:07
Üks huvitav tibi olevat lausa raamatu kirjutanud, milles terve hulk kohutavaid süüdistusi. Hiljem tuli välja, et paljud neis nagu alusetud.
Sellistes küsimustes on 2 poolt ja kedagi hukka mõista tahtmata on minu meelest kena, kui oma eksile niimoodi avalikult ära panema ei minda. Niimoodi peletab ka võimalikud mehekandidaadid kohe eemale.
Rahaline külg peab loomulikult olema korras ja oma lapsi tuleb toetada, aga selline aalik musta pesu pesemine...?
m
13. mai 2017 11:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
krt/ 13. mai 2017 13:05
tal pole ju raha kohtusse minekuks, ülbe härra ei maksa sentigi poegade kasvatamiseks.
h
Huvitav/ 14. mai 2017 11:03
kes siis poja Hiina õpingud kinni maksab? Kas see on kommiraha?Küllap ikka hannes oma lapsi toetab.Lihtsalt naise rahaisu on suurem.
a
13. mai 2017 14:31
Aga naisel raha on välismaa reiside jaoks?
o
oli ju kirjas/ 15. mai 2017 01:53
et rabas topelt tööd teha, sest lapsel oli tervisega probleeme, millest jagusaamiseks oli vaja sõita soojale maale ravima.
k
Karm mees/ 13. mai 2017 11:36
Kreisraadio aajad on ilmselt lõppenud, kui nad ei saanud kollektiivselt naeru pidada. Kõik on tasakaalus teretulemast reaalsesse ellu! Naisest on kahju.

<
13. mai 2017 11:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
murueit/ 13. mai 2017 11:59
Moderaator mõtleb väga pikalt,kohe terve päeva vahel,aga välja mõtleb---ja avaldab tavaliselt.
Veidenberg olevat kuskil sõna võtnud, ma ei näe, aga lendasin aastase vaatamisvahega "Inno ja Irja kohvikusse",seal Inno eksist ikka jälle midagi jubedat ---"Innol on ka õigus oma lugu rääkida: kogu tõde Ingrid Veidenbergist"
k
Kes teab/ 13. mai 2017 15:10
q
qasimodo/ 13. mai 2017 11:18
siis see Võrno on ka paras jurakas tea kas keskea kriis või Afganistan mõjutavad koos ,igaüks läheb isemoodi lolliks
n
naine siit/ 13. mai 2017 11:10
Kas nad lahutasid kohtus või per.büroos? Ah, polnudki abielus, no siis pole ju mehe nainegi, vaid lihtsalt ajutine naine, kellega elatakse mingi aeg koos ja ei pea jätkama kui ei meeldi. Mida see naine nüüd kärab? Ei oska olla iseseisev või? Kui paljud pered elavad suures puuduses aga tal o katus pea kohal ometi. mahajäetud naised ongi sellised, kui enne toetas mees, ise ei saanud ega tahtnudki mugavustsoonist välja tulla, et ise end majandada või üles töötada, nüüd kui mees jättis maha, siis häda käes....Lõpetage, jätke endale uhkus, naised! Ei saa olla nii, et üks hea ja teine paha.
m
mis siin imestada?/ 13. mai 2017 11:21
Kui isegi aastaema valimisel rõhutatakse, et naine peab meest kinni hoidma?
Alles kirjutati kilomeetrite viisi kommentaare, kuidas naine peab vägisi meest peres hoidma, NÜÜD jälle otse vastupidi kohe.
Ei no palju õnne, naised! Naised peavad olema täpselt, nagu üldsus tahab, aga üldsus pole suutnud veel otsustada, mida tema täpsemat tahab.
o
oioioi/ 13. mai 2017 11:37
Ei pea meest kinni hoidma, naine peab olema oma abielumehele võrdne partner perekonnas aga mis meil toimub? Et meest pole vajagi...ma tahan laaast, ma tahan laaast....Aga siis kui elu rangem pool kuklasse puhub, siis hakatakse otsima rahakassat, kes selle seltskonna üles peab kasvatama, keda naine sünnitanud. Siis on meeles, et lapsi ei saanud ta ju üksi, mees on teine osapool...Õnnetu mees, kes tahtis seksi aga naine tahtis last...Mõelge peaga, enne kui hakkate tahtma: last!
a
aiaiai/ 13. mai 2017 12:20
peab ikka küll, nii meile räägiti, et mees peab tahtma ära joosta, aga naine peab tahtma kinni hoida. Keegi ei rääkinud, et mõni norm mees ikka ise mees on ja ise tahab peres peremees olla. Ma juba siis rääkisin, et meestele liiga teete, kuna nad on täiskasvanud ja iseseisvad, ei pea neid püüdma ega hoidma. Ikka ise peavad tahtma ja ka ise vastutama.
Nüüd oioioi naised peavad meestest sõltumatud olema! Kui tuleb võrdsusese teema, siis ei pea sõltumatud olema, siis peavad meest toetama ja ise endast loobuma, vastasel juhul on neetud feministid. Iibe teema all on naine egoist-feminist-karjerist ja muidu laisk, ei viitsi lapsi kasvatada.
Nendes teemades jõutakse ainult ühes asjas enamhäälselt kokkuleppele, naine on süüdi ALATI. Lihtsalt käitumisreeglites pole veel kokkuleppele jõutud, aga süüdi on NAINE.
o
oioioi/ 13. mai 2017 14:42
Ongi vastutav, naine otsutab ju, tahab ta enda sisse uut elu kasvama või veel ei taha ebakindla partneriga, juhusuhtega, vale mehega...Naine ju otsustab oma keha üle, mitte mees. Miks ta siis süüdi pole ju oma kehagi üle ei suuda valitseda.
s
13. mai 2017 15:31
siis ongi kõik ju valed, kui kommentaatorite loogikat kasutada. Iga naine vananeb ja iga mees tahab ju uut noort naist. Superema teema all nad ei vajanud noori. Seda ma just räägingi, et naiste kallal vingumiseks leiab põhjuse igaüks, lihtsalt need põhjused on nii seinast-seina ja nad ei kattu kohe üldse, seega peaks naised üldse eksisteerimise lõpetama ja kaob ka mure üleliigsete laste pärast (justkui eestis oleks liiga palju lapsi). Lihtsalt tuleb siis ka iibe teema päevakorrast maha võtta, iivet pole ega tule, avame uksed põgenikele. Ja kui nemad siin maad võtma hakkavad, siis jälle süüdistame, et naised ei viitsinud eestlasi sünnitada.
Kui mees on mees, mitte kelgunöör, siis vaatab ikka tema ka, kellega lapsi teeb. Ära ole nii memmekas. Sugutung tuleb viljastamise soovist. Kui viljastada ei soovi, ära suguta.
e
Et/ 13. mai 2017 18:06
Siin juba uus teema, ei ole enam üksinda last kasvatavate emade materdamine. Aga mõnele teema nii südamelähedane.
m
14. mai 2017 09:33
mees otsustab samuti oma keha üle. kui jama ei taha, siis ära topi. hale on tõesti kui täiskasvanud inimene, mees, looduse kroon mängib õnnetut ullikest niu-niu-niu. meie aja kangelased.
t
15. mai 2017 01:54
tema raha on kinni selle maja all, milles laiutab mees.
v
vastupidi,/ 13. mai 2017 11:08
mulle tundub ta just natuke kerglasena, mitte matšona.
e
eksole/ 13. mai 2017 10:59
Sedas ma aimasin. Omal ajal vaatasin, et mis imenaine see on, kes Võrnu kõrval vastu peab. Nii konfliktne ja matcholik mees ja mitte kõige teravam pliiats.
m
Mari/ 13. mai 2017 12:14
Loe Laupäevalehe artikkel läbi, siis tule rääkima. Kogu jutt käib nende kooselust, et sa teaksid.
s
selleks see kooselu,et naine tahtis saada lapsi/ 13. mai 2017 12:19
mehega koos elades ikkagi a u s a m , kui ,,üksikema,, vs l... ega HVei tahtnudki teda ääävõtta ,ta ju ainult laste ema , no mida veel ...
t
13. mai 2017 12:53
ta oleks lapsi saanud ka ilma Võrnota. Mis spermadoonor see ülbik Võrno on?
t
to Mari/ 13. mai 2017 14:41
Lugesin läbi ja ütleksin, et Veidenbergi ja Häli poolt punnitatud draama: Hälit peetakse "suure südamega ingelnaiseks, kes saab kindlasti taevasse, naine oli laua nii ingle et tiris ka Võrno kirikusse". Kuid Võrnost endast kirjutatakse kui "tumeda poolega" kuradikest, kellel oli julgust nõuda, et kodu on püha koht ja Häli enda edasi-tagasi voorivad õmblemise kliendid tõukavad tema kui mehe sealt kodust eemale.
Tavaline õmbleja, kes sai elada oma kuulsa mehe kõrval, harjus ära rahade ja suure elamisega ning nüüd peab elama -toalises ahjukõttega korteris. Kuid ometi elab nii hästi, et lausa reisib oma poegadega ning koolitab üht poega Hiinas.
o
15. mai 2017 01:58
Ole hea, loe artiklit uuesti: kui oleks olnud nii muretu elu kuulsa mehe kõrval, siis miks kulutada selleks ära oma päranduseks saadud majaraha, miks rabada kodus õmmelda? Naine ju maksis suure osa elamiskuludest ja jättis kogu maja mehele, ehkki vähemalt veerand sellest oli ostetud puhtalt tema raha eest.
t
tubli naine/ 13. mai 2017 10:55
Sai sellest parasiidist lahti.
2
20 aastat kooselu/ 13. mai 2017 10:54
.... ja naine peab elama ahjuküttega üürikorteris? HV minu silmis küll enam mees ei ole.
i
Ints/ 13. mai 2017 11:13
Mis ahikyttega korteril siis viga on??
m
Mari/ 13. mai 2017 12:19
Ühetoalisel ahiküttega korteril koos täiskasvanud pojaga elamiseks on ikka palju viga, Viimsi luksuskorteriga ei anna ikka võrrelda.
k
kuule mari/ 13. mai 2017 13:16
ühetoaline ahiküttega korter koos täiskasvanud pojaga. Täiskasvanud lapsed lähevad oma elu peale, mitte ei jää vanemate kukile! Täiskasvanud lapsed aitavad vanemaid kui need abi vajama peaks. Või mõni doktorand, kes oma 663 eurose sissetulekuga toime ei tule ning emme kukil lebotab. 1 toalisest korterist üksikule inimesele küll. Kütte kulud väikesed jne. Ei näe põhjust viriseda!
e
13. mai 2017 14:43
Elavad 3-talises ahjuküttega korteris. Artiklis alguses mainiti küll 1-toalises, artikli lõpus aga elavad juba 3-toalises korteris ning Häli kirjutab imeilusaid kirju Võrnole, et temalt raha välja meelitada.
m
Mari/ 13. mai 2017 12:17
Naine elab shiküttega tillukeses ühetoalises koos noorema pojaga. Mees (seda ta bioloogiliselt kahjuks ju on) aga elab Viimsis lukskorteris, millest Häli poole kinni maksis. Aga ta ei saanud lahkuminekul sentigi sellest tagasi.
n
13. mai 2017 14:45
Naine elab 3-toalises korteris. Võrno poolt on pakutud lahendus, et pojad tuleksid ja elaksid tema juures, on kõhud täis ja nälga ei jää, kuid naisel ju raha vaja.
e
e. / 16. mai 2017 17:33
Hahaa! Kui llugu nii, siis on Võrno ju vägagi õige mees. Miskipärast olen samuti mõelnud, et kui lapsed on emale koormaks, eks andku ta nad siis isale (kasvatada). Lapevanemad on meil ju võrdsed (sotside-globalistide endi ülimuslik doktriin!).
a
asdfghjk/ 13. mai 2017 10:53
Selliseks meie rahva elu muudetaksegi,kui juba aastaid veetakse siia seda sõjavärki kaugetest ja võõratest maadest suure raha eest.Nüüd on tagajärjed käes.

e
Est/ 13. mai 2017 10:43
Palju naisele maksti et Võrnot mustata?
j
janza/ 13. mai 2017 11:16
Ole rahulik, mitte niipalju, et Võrno maksmata elatisraha pojale tasa teha.
s
sina / 13. mai 2017 11:33
j
janza/ 13. mai 2017 12:10
l
lugejaj/ 13. mai 2017 10:37
Ok, mulle ka Võrno eriti ei sümpatiseeri. Aga ta on ikkagi inimene, oma vigade ja heade külgede poolest. Meie ei ole kõrval seisnud, aga selle naise hala on väga ühekülgne. Alati on kaks poolt ja milleski on keegi alati ka eksinud. Võrno võib olla omaette ooper ja suht keerulise iseloomuga aga ingel ei saa ka see naine olla. Sellel lool on 2 poolt. usun, et aastatega kadus lähedus ehk hakkas Võrnole ka keegi teine meeldima. Siis ajabki oma naine närvi
Aga musta pesu pesema hakata, ei.
Muidugi Tähisted on omaette seltskond, kes kõmu armastavad, et kirjutada saaks.
n
no aga/ 13. mai 2017 11:14
käitu omadega nagu inimestega, siis pole ohtu musta pesu pesemiseks!
Mis tähendab tüdines ja käitus halvasti naisega? Kui tüdined, lähed laiali, mitte ei kuku mürgitama. Kui sulle lugeja keegi suurem ja tugevam regulaarselt liiga teeks, küll siis juba sinagi talle mõnuga noa selga lööks, kui kõhtu ei saa. Täpselt nii lihtne see ongi.
Kaks poolt võivad vaielda ja võivad riielda, aga kui üks ikka ülekohtuseks muutub ja oma suurust ära kasutab, on kurjast. Pole tema aumees, ei käituta temaga ka õilsalt.
e
et/ 13. mai 2017 12:09
tüdineb ära, ajab aga närvi ja kohe võibki halvasti käituda? Ning sealjuures eeldada, et teine vaikib nagu partisan?
Kuule lihtsam on ajada asju nii, et ei tee ise liiga, siis pole ohtu ka avalikuks pesuks.
Pole päris nii, et ühele halb käitumine lubatud, aga teisele isegi rääkimine keelatud.
m
Mari/ 13. mai 2017 12:34
Kes on Tähisted, ehk tutvustad meile ka?
t
Tähiste/ 13. mai 2017 13:21
On see, kes teiste ümberlükatud solgipangedest elatub ja mitte halvasti! Ühesõnaga sibi, veel täpsem ja tänapäevasem väljend oleks fekalist!
m
Mari / 13. mai 2017 14:10
Aga ma ikka ei tea, kes on Tähisted, pole sellist nime kunagi kuulnud. Ja sa ütled, et kirjutab? Ehk eksid siiski nimega?
t
to Mari/ 13. mai 2017 19:02
Jeerum! Kui siin kommid, siis kasutad ju internetti - guugelda ja uuri ise järele! Mille krd pärast peab keegi sulle pudru valmis mäluma ja näpuga kurku toppima?!
v
13. mai 2017 14:53
Võrnol võivad ju omad kiiksud olla, kuid peale selle artikli lugemist minu arvamus tema eksnaisest muutus täiesti negatiivseks.
s
13. mai 2017 10:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
Est/ 13. mai 2017 10:42
Mis saab Ekre vastu olla? Ainult rumalad on Ekre vastu ja targad on koos Ekrega.
d
DJ Xanax/ 13. mai 2017 13:23
h
Head emadepäeva kõigile!/ 13. mai 2017 10:01
Teeks nii,et lööks 2 kärbest hoobiga ja valiks aasta emaks Häli Veskaru!...
saaks teemad lukku panna ja kõik oleksid õnnelikud.
l
Lugeja/ 13. mai 2017 09:35
Selles EPL artiklis on hullem osa mainimata jäänud HV kohta. Psühholoogid loevad seda ridade vahelt.
x
xxxxx/ 13. mai 2017 10:05
Huvitav et artikkel ilmus just parajal ajal enne valimisi.Enne ei huvitanud probleem kedagi aga kui selgus et mees kandideerib valimistel...
Muuseas me ei tea üldse kui palju on meil missioonisõdureid kelle närvisüsteem
on kannatada saanud ja inimene läbipõlenud.Aga see probleem ei huvita
ei ajakirjanikke ega poliitikuid.
s
See/ 13. mai 2017 10:45
ei tähenda, et mees võib kõikvõimsaks muutuda. Laste ema suhtes tuleb üles näidata austust või olla vait. Kui mees ise probleemist aru ei saa, siis on see tema probleem ja läbipõlemist saab ravida
n
13. mai 2017 10:56
Naine peab olema mehe tugi. Mis austust saab üles näidata naise kohta, kellel oli täiesti ükskõik, kas mees saab Afganistanis surma või mitte.
Afganistanis oli Võrno ainuke tugi ta oma ema, kes saatis talle IGA PÄEV meile pealkirjade all "Tiivasulgedega kaitstud". Ometi peaks ta naine olema see, kes toetaks oma meest.
a
ahzoo/ 13. mai 2017 11:00
Enne valimisi ei tohi keegi jumal eest sõna võtta, kohe süüdistatakse seotust valimisega. Mul näiteks pole õrna aimugi, millal need valimised tulevad.
j
janza/ 13. mai 2017 11:16
Minu meelest ilmus see lugu pigem seoses emadepäevaga, see on justkui lähemal kui teade Võrno EKREga liitumisest. Mingit vandenõud siin ilmselgelt pole. Naine rääkis, sest Võrno siiani sülitab ta peale ja on lastele võlgu.
1
10,56/ 13. mai 2017 12:12
Kust sa võtad, et ükskõik surmast oli?
Ema on ema. Minu ema on ka mind kaasast rohkem toetanud, aga ma ei nuta. Olen tänulik, et kaasa on ja et ema on. Eks see muretsemine ongi rohkem emade töö.
s
Selles et/ 13. mai 2017 13:44
eesti mees ei oska naist ja perekonda hinnata on süüdi need EMAD kes oma poegi nännutavad.
k
13. mai 2017 14:55
Kuid milline imeline kasvatus oli siis Hälil, kes püüdis kõigest väest Tuhkatriinut mängida?
1
13,44/ 13. mai 2017 16:46
Ma küsisin, et kust võtad, et naine tema elust-surmast ei hoolinud?
Sina vastad, et sellest kuidas emad poegi nännutavad.
Hästi paned, kaks kärbest ühe hoobiga kohe. Kõigepealt naine paha, kuna ei hoolinud, nüüd ema paha, kuna hoolis. Ja selles, et naine ei hooli on ema süüdi, kuna hoolis:)
Tase!
k
Katus sõidab/ 13. mai 2017 12:45
Paljudel Ameerika missioonisõduritel, kes on käinud väljamaal inimesi tapmas, sõidab "katus pealt ära". Kes hakkab jooma, kes peksab naist ja kes poob end üles. Ega meie omad teistsugused ole. Võrno oleks pidanud selle viimase variandi valima. Oleks Viimsi vallal ka kergem,
o
ooo/ 14. mai 2017 08:37
Laagru müüride taga raamatu kirjutamisest katus sõidab.
m
mitte ainult psühholoogid,vaid/ 13. mai 2017 12:57
ka naised,kes veel selliste meestega elavad või on elanud.HV pole sugugi haruldus.
k
Kino/ 13. mai 2017 16:12
Ah et NÜÜD oskavad psühholoogid ridade vahelt ka lugeda? Tore siis, et tööks vajalikke oskusi neile juurde on tulnud.
m
15. mai 2017 12:24
Mõlemad osapooled on HV-d, mõlemal samad initsiaalid.
u
Usun/ 13. mai 2017 09:23
Täiesti usun seda naist. Viibisin vähem kui paar aastat tagasi ootamatult ühes lauas Võrnoga ja mõtlesin, et küll on ebameeldiv ja ennasttäis mees ja küll vedas naisel, et sellisest lahti sai.
t
to: usun/ 13. mai 2017 10:41
tundub, et ei ole lahti saanud, kui mõlemad susivad teineteise kallal avalikkuse ees. Ju siis ikka hinges miski kripeldab, sest tark läheb oma eluga edasi ilma kärata.
m
mine sa tea/ 13. mai 2017 10:58
las see naine kirjutab raamatu vastuseks, miks ta meedias figureerib igal lehel oma paisu tagant pääsenud tõerääkimisega? Võrno tõi nende elu meediasse või?
Selge, et tegu on vasakmeedia sõjaga patriootidest konservatiivide vastu.
s
Sirts/ 13. mai 2017 14:07
Võrno tõigi, Võrno kirjutas ju raamatu!
a
13. mai 2017 09:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
elu kui miiniväli/ 13. mai 2017 09:29
sellisest elust saab valdav osa eesti naistest vaid unistada. Iga päev uued üritused, melud, sälud , olud, ja pidu peo otsa. See on ju unistuste elu !
m
matsu/ 13. mai 2017 09:33
Kellegi jaoks on unistuste elu, aga ma ei usu, et pereinimesele see unistuste elu on.
m
miiniväljal elu/ 13. mai 2017 09:49
on unistuste elu??...käid hunnikute vahel ja vaatad et sisse ei astu,,,võisiis astud vaid hunnikutesse,et tiivad kõrgemale kannaksid?....
Elu on nagu alkoholism,,kus piirid on meie miinid.
t
tohohh/ 13. mai 2017 11:02
Ma ei tunne küll ühtegi naist, kelle unistuseks on iga päev uued üritused, peod ja olengud. Kõik igatsevad kodusemast elust ja privaatsest puhkamisest.
k
Kahju/ 13. mai 2017 08:38
Võrnol endal ehk meditsiiniline probleem, aga mis õigustus naisel on? Millegipärast arvasin, et Võrnol on intelligentne naine....
s
sul on õigus/ 13. mai 2017 09:33
Tänane ühiskond ei vaja tött.
See on nagu Tammsaare teosest maha viksitud mõte, kus Kaval Ants õpetab Põrgupõhja Jürkat ": Sa Jürka ära räägi tõtt, seda ei usu keegi, aga sa valeta, valeta , siis usuvad kõik".
n
naine/ 13. mai 2017 09:36
Mis puutub siia intelligentsus? Aus jutt ühe naise suust enda elus. Miks mees võib aga naine ei tohi? Ainus iga on naisel- sellise ebastabiilse libediku juurest oleks pidanud suutma ammu lahkuda, kohe väga ammu. Kahjuks teevad naised tihti selle vea ja kannatavad laste pärast. Rohkem julgust naistele! Nüüd karake kõik mehed Võrno kaitsele !
u
Usun, et/ 13. mai 2017 10:48
paljud inimesed muudavad oma arvamust Võrnost ning hakkavad seda libedikku boikoteerima nagu tegi publik ja meedia Kirkoroviga
j
janza/ 13. mai 2017 11:14
Jah, kaks aastat on lahkuminekust möödas ja naine elab ühetoalises ahjuküttega korteris koos pojaga ning Võrno pole siiani pennigi oma laste emale maksnud, elab uue kallimaga Viimsi häärberis, maastur tagumiku all, aga naisele ja pojale on võlgu. Naine on oodanud, palunud ja lootnud. Ilmselt nüüd sai mõõt täis. Nii lihtne see ongi.
j
ja / 13. mai 2017 11:40
j
ja / 13. mai 2017 11:40
m
Marge/ 13. mai 2017 12:15
Elatisevõlgnevuse sissenõudmiseks on kohus! Kui naine halab et ta on nii "hea" et ei taha asja kohtusse anda (ka varajagamist muide), siis olgu vait! Mingi hala oli seal täispikas artiklis, et polnud söögirahagi, raha jätkus ainult saia ja muna ostmiseks.. No kammoon, ise käis ju ka tööl! Kiitleb veel, kui palju pruutkleite ja mida veel temalt tellitakse. Pluss veel riigi poolt makstavad lasterahad! Kuidas siis nälg majas saab olla?! Igatahes kõige nõmedam on see, et ise ei nõua ametlikult kohtu kaudu ei elatist ega vara jagamist ja siis mängib kannatajat ja haliseb lehes. Kreisiraadio sõnadega talle: "Anna kohtusse, kui muidu ei saa- aga ära mölise!"
m
mansja/ 13. mai 2017 13:53
Kolmetoalises elab juba, tõsi ahjuküttega aga see on hoopis poonus . Palju parem õhk toas ja toidud maitsvamad puupliidil. Loen ajalehest. Olen isa ka elanud 7 aastat sellises korteris.
t
To Marge/ 13. mai 2017 18:37
Marge ,või kes iganes sa oled-kas sa selle peale mõtled/kui on,millega mõelda,et ema ja isa vastutavad mõlemad laste eest. Seda ka siis,kui riik maksab sinu poolt kiidetud lasteraha 50 eurot kuus. Varem oli see summa 19 eurot kuus! Tead seda ikka? Kooselu ja abielu ajal soetatud vara kuulub jagamisele-ja veel sedasi,et ema ja lapsed saavad igaüks oma osakese ,samuti isa. Ei ole nagu nii,et ema läheb lastega kuuse alla,töötab endal näpud veriseks ,et lapsi koolitada ja toita ja isa on häärberis lihtsalt ilus. Kui artiklit lugeda oskaksid,siis teaksid,et Häli korjas aastaid raha,et lubada 1 soojamaa reis. Ma südamest loodan,et su õelus tuleb sulle omale samas olukorras tagasi. Kui ise kuuse all elad,siis ime näppu ja mõtiskle elu paradokside üle. Tigedik
m
Marge/ 14. mai 2017 11:33
Kui sa ise lugeda oskaksid, nimetu kes iganes, siis ma just seda kirjutasingi, et nõudku vara jagamist siis kohtu kaudu! Sina: "Kooselu ja abielu ajal soetatud vara kuulub jagamisele-ja veel sedasi,et ema ja lapsed saavad igaüks oma osakese ,samuti isa. Ei ole nagu nii,et ema läheb lastega kuuse alla,töötab endal näpud veriseks ,et lapsi koolitada ja toita ja isa on häärberis lihtsalt ilus. " Millest sa aru ei saa?! Ise oli naine nõus vara jagamata jätma, isegi oli nõus alandlikult mehe pesu ära pesema, kui see hüppest tuli- nii et oma viga et nii allaheitlik ja jobu naine oli! Need olid tema enda valikud tol hetkel ja siiani, nagu ma aru saan- nii et minu arust on sel juhul väga nõme nüüd ajakirjandusse nutma tulla! Ja see ajakirjanduslik liialdus "õmbles nii et näpud verised", no kuulge! Ulmeks ikka ei tasu ära minna! :D
k
Kohus, ha - haa/ 15. mai 2017 09:29
Mulle määrati ka kunagi elatis, aga sain sellest - arva ära palju - täpselt 0 eurot. See, et kohus mingi summa välja mõistab, et tähenda, et midagi seal saad.
m
miks/ 13. mai 2017 10:47
ei tohi naisel õigustust olla. Võrno pole isegi abielus ja temal on õigused oma laste ema türanniseerida?

k
kui neid komme lugeda/ 13. mai 2017 08:36
siis paistab, et keegi pole Võrno raamatut lugenud! See ilmus juba jupp aega tagasi muuseas. Istutaksegi Õhtulehe kommentaariumis ja lahmitakse lihtsalt, paistab, et pole ka läbi loetud täispikka intervjuud naisega. Sellise raamatu peale on see naine isegi tagasihoidlikult väljenduv!
r
13. mai 2017 09:19
Raamatus on niivõrd vähe juttu ta enda perekonnast et mis "pere mahamüümisest" on jutt? Pealegi pole seal mitte midagi üksikasjalikku, hoopis pidevad palved oma pere eest ja armastueavaldused, kuidas ta oma Hälit armastab, poegi, isa, ema. Kui minnakse lahku siis 2 aastat hiljem enam pilluta poriga.
s
see raamat on/ 13. mai 2017 10:19
algusest lõpuni üks halin. Kõik on valesti, ei sobi härrale mitte ükski asi. Palved? Need palved on usklikule nagu indulgentsid. Kirjutan palve ja saan patu andeks. Jah ja neid palveid on palju....
v
13. mai 2017 10:41
Vale või mitte vale, kuid Hälit ja oma poegi on seal raamatus väga vähe puudutatud ning mingit nende tõrvamist pole seal kirjas.
Miks te väänate selle raamatu sisu oma kasuks? Olete te ikka raamatut lugenud või leidsite sealt vaid paatr lauset, mida nüüd Häli oma ekskaasa tõrvamiseks kasutab? Ma ei ole Võrno ega ka EKRE fänn, kuid antud Häli poolne käik paneb mind imestama. Teenis ka omakorda raha ja müüs oma suhted ekskaasaga maha?
a
ahahh/ 13. mai 2017 11:05
Ühiskond püüab endiselt naistele peale suruda, et nad peavad vaikima, misiganes nendega on juhtunud. Mees olgu kui tahes suur siga, on eelkõige püha lehm. Vahetult peale lahkuminekut on haavad liiga rasked, et sellest rääkima hakata. Asi peabki settima ja jõudu koguma.
n
N/ 13. mai 2017 11:50
Kuidas Häli suhte maha müüs? Intervjuude eest ei saa raha.
l
lugesin raamatu läbi/ 13. mai 2017 13:45
ja just see Hälitamine hakkas silma, mida edasi seda häirivamalt. Teinekord ei pea kirjutama ühtki lauset eraldi, et aru saada, et midagi pole õige. Kui terve raamat on väga depressiivses võtmes siis selline Häli poole palvetamine mõjub imelikult. Väiks ju arvata jah, et armastab. Aga eks see kirjutamine Ja palvetega naise poole pöördumine oligi talle nagu armulaud kus saab patud andeks.
m
Miks osad inimesed/ 13. mai 2017 08:29
arutavad selliseid probleeme meedjas.Võiks ka midagi koduseinte vahele jätta .
m
meedja/ 13. mai 2017 08:45
Miks kirjaoskamatud kommenteerivad?
m
meedjale/ 13. mai 2017 17:15
Kas on kirjas, et see on kirjaoskajatele? Ei ole ju! Ja kas on ikka nii mööda, et tekstist aru ei saa? No siis on viga hoopis....
m
meedija miinitõrjur/ 13. mai 2017 09:01
Koduseinte vahel oli ju miiniväli!
k
../ 13. mai 2017 08:28
kahju kui paarides olevad ja olnud ei oska endid väärtustada rohkem ja lasevad kogu elu ühiskonnale närida, ikka peab see ajuke niiii rivist välja lendama, elu ongi selline, kord allamäge rohkem, kord ülesmäge rohkem.Miks ei kajastata kunagi ülesmäge minemist rohkem ikka negatiiv set toome
välja.Järelikult oleme kehvamateks jäänud oma hakkamasaamistega, kõik kuulub igapäevase elu juurde, saagem endi psüühikaga ikka rohkem hakkama, viigem endid ise tasakaalu, see pole ju võimatu kui tuua välja rohkem ilusat paarides ja peredes kui kõike halba närida, halvema juurde jõuame ikka vanuselt üle70,kui elame, vaadakem neid kes sünnivad ratastooli, kes jäävad õnnetuste läbi ratastooli ilma käte või jalgadeta, kuid nad ei virise iga asja üle, nad saavad hakkama, siis peaksid kõik tervena sündinud küll toime tulema, pangem oma ajud tasakaalu, ärgem sõdigem üksteise kallal, elame ikka rahus rahuajal kuniks seda on. Ilusaid mõtlemisi võiks olla palju palju rophkem, ilusaid ettevõtmisi oma perega oma kaaslasega, see viib kesktasandisse kergemini.
p
pole lootagi/ 13. mai 2017 11:15
igasugu psühhiaatreid, psühholooge ja ravitsejaid on terve Eesti täis. Juba väikesed lapsed veetakse nõustajate juurde, kuna nad ei julge oma vanematega ausad olla, sest vanemad elavad lahus. Kuigi mu tuttavate seas on veel õnneks noori omavahel hästi läbisaavaid abieluinimesi, ei ole neid kuigi palju.
i
Inno Tähismaa/ 13. mai 2017 08:23
Eesti isa-diskursus on praegu selline, et isadest on lubatud rääkida head ainult isadepäeval. Siis halatakse, et isad riskivad iga päev oma töös eluga, on haiged ja surevad noorelt. Ülejäänud ajal käib üks suur isade-peks. Üleüldine sõda isade vastu. Küll nad on saamatud, küll vägivaldsed, siis jälle tuhvlialused, küll on neil raha vähe, ei ole neil õiget tööd, haridust ega välimust. Kord on häda, et isad lastega ei tegele ja siis jälle, et tahavad lapsi liiga palju enda juurde. Mis isasid puudutab, siis kõik on halb.
Mikrotasandil käib asi nii, et võetakse ette üks isa ja kukutakse teda lihtsalt klohmima. Ning antakse mõnuga. Üleriiklikult. Pesueht isade kiusamine, käib päevad läbi ja kõik vaatavad mõmisedes pealt.
Kaua selline asi veel Eestis kestab, ma küsin?!
i
inno/ 13. mai 2017 08:26
m
13. mai 2017 09:29
Ma olen lugenud Missiooni ja seal Võrno oma naisest ei kirjuta eriti midagi kui vadi seda kuidas ootab kirju nii temalt kui poegadelt ja kui rõõmus ta oli kui need tulid. Koguaeg kirjutab "Hälikene, armas Häli", vahest toriseb et miks ta pole vastanud jne. Tavalised sõdurpoisi mõtted, kes on kodust kauged.
e
eks/ 13. mai 2017 11:07
Kõik naisepeksjad tulevad ka peale seda suurte rooside, pisarate ja armastust nõretavate loosungitega.
k
keks/ 13. mai 2017 13:56
Kas Võrno peksis naist?
m
mitte ainult Eestis/ 13. mai 2017 11:17
valge nahaga normaalne mees on süüdi kõigis maailma pattudes. Ei ole Võrno raamatut lugenud ja ei kavatsegi seda teha. Kõik need autorite eluajal ilmunud üllitised on kirjutatud eneseõigustuseks ja ilustatud.
p
päike/ 13. mai 2017 07:58
see mees vajab arsti abi see on selgemast selgem kuigi ta ise seda ei tunnista
j
Jumal - doktor on rääkinud ,/ 13. mai 2017 08:56
t
Teda,/ 13. mai 2017 09:10
viidi ju kiirabiga ära, oli terviserike. Elage rahulikult1
w
www/ 13. mai 2017 07:57
Iga nimeliselt suunatud kirjutis, olgu naise või mehe poolt oma laste teise vanema suunas on inetu. kannatajad, sel viisil avaliku meedia läbi on ikka lapsed, olgu nad pealegi juba täiskavanueas. Klaarige need teemad kas või kohtus, kui on vaja õigus jalule seada, aga ärge vedage oma järglasi (ja nende peret) avalikkuse ette. Toodate traumasid nende hinge.
k
13. mai 2017 15:41
Kõik ei saa traumat ja üldse noor põlvkond solvub tühja taha peale.
m
m/ 13. mai 2017 07:46
Kas Võrno kasvas üles isata?
v
vaatleja/ 13. mai 2017 07:41
Sellist libedat ja omakasule püüdlevat mehehakatist on vahel jälk vaadata kes ei oska isegi telesaates väärikalt käituda. Telesaates Me armastame Eestit on vastik vaadata Võrno nägu kui saade lõpeb tema meeskonna kaotusega,meenutab Jorh-Aadniel-Kiirt kui Toots saabastelt nööbid pihta pani. Peeter Oja armust ta meediasse sai olles Oja kõrval ikka väga kahvatu kui'ju. Ei sobi ikka rätsepp mõisavalitsejaks iga-üks jäägu oma liistude juurde sest nagu on täheldatud,et rätseppadel on väga nõrk pea ja liialt tähelepanu keskmes võib aju üle kuumeneda.

v
viljandlane/ 13. mai 2017 07:11
Huvitavalt tobe ja mõttetu kirjutis!Antud juhul on selgesti tajutav põhjus,miks selline üldse kirjutati-EKRE!Aga mind sellised soperdised ei huvita ega puuduta,sest kui ma olen millegi või kellegi kohta oma arvamuse kujundanud,siis nii see ka jääb!Ja Võrnost on mu arvamus läbinisti positiivne kui Eesti patrioodist,kes siunab samu asju,mida minagi!
o
13. mai 2017 07:36
Ohhoo, kaaslinlane, Sind sellised "huvitavalt tobedad ja mõttetud kirjutised" ei huvita ega puuduta aga ometi võtad vaevaks lugeda ja samuti mõttetu, tobeda kommentaari kirjutada
j
13. mai 2017 07:02
m
Mart/ 13. mai 2017 07:00
k
13. mai 2017 07:36
p
13. mai 2017 08:50
Päevalehele on Võrno kogu aeg risti teel ees olnud ja alati on rõvetoimetus kasutanud iga võimalust Võrno ründamiseks, tänane pasarahe ei ole esimene ega jää ka viimaseks. Vasakradikaalsele toimetusele käib hirmasasti närvidele Hannese kandideerimine konservatiivide nimekirjas ja nüüd on oluline teda iga hinna eest võimalikult negatiivses valguses näidata. Otsest tellijat ehk polegi, laim võib olla initsieeritud vabalt toimetuse siseselt. Pane tähele, raamatu ilmumise ajal istusid päevalehe sotsid vait nagu kuldid rukkis, valusööst läbis kultuurimarksiste pärast Hannese kandideerimise uudist.
t
to 08:50/ 13. mai 2017 09:52
Võrno mainis seda "Päeva"lehte ka oma raamatus ja kerge irooniaga.
Lahutusest juba 2 aastat möödas, kuid nüüd äkki naine "ärkas". Praeguse pasarahe tagajärjel teeb see naine oma lastele liiga. Raamatus on räägitud rohkem Afganistani elust ja on väga vähe puudutatud pereelu, vaid koduste kirjade ootused, mida naiselt vahest ei tulnudki.
j
just 2 aastat oli/ 13. mai 2017 13:49
naine vait ja Härra kurtis rasket saatust kohe. Aga ju naisel sai ka mööt täis, lihtsalt!
n
Naine/ 14. mai 2017 00:07
Minul saab ka varsti 2 aastat täis lahutusest.Olime ka üle 20 aasta abielus.Nüüd tunnen,et olen valmis sellest rääkima mis minuga mees tegi.Ega see palju ei erine.Nii suurt luksust muidugi,et koos diivanil telekat vaadata mulle ei pakutud,sest selle hõivas abikaasa isiklikult.Mina pidin magama ja telekat vaatama päevitustoolis,mille tõin tuppa,et ka kuskil pikali visata.😀
H
Rose England/ 13. mai 2017 06:50
Huvitav et mõnele on rohkem lubatud soppa pilduda kui teisele,ning kui aus lugu tuleb siis tehakse inimene maha ja keelatakse kommenteerimine.
m
muig/ 13. mai 2017 06:42
Stsenaarium nagu filmis "enemy of the state". Piisab sul Eestis vaid EKREga midagi tegema hakata kui sinust kohe püütakse tehakse persona non grata. Massiivne rünnak kohe iga avaliku tegelase vastu kes julgeb erineda. Huvitav kas eksabikaasale maksti (või lubati midagi) ka selle eest, et ta avaldaks mingitki komprat. See ei saa olla kokkusattumus mõni nädal peale Võrno teadet Viimis EKRE ridades kandideerimisest hakkavad ilmuma sellised artiklid. Võimulolijatel on vesi vist väga ahjus. Kole on poliitika, kus võimust kinnihoidmine on iga partei esimene eesmärk., siis tuleb Eesti ja inimesed, jms.
h
13. mai 2017 09:55
Hakka või uskuma Inno Tähismaad, kes oma blogis on väitnud, et oma endise abikaasa, ajakirjanik Ingrid Veidenbergiga oli ta elu nagu miiniväljal...
t
13. mai 2017 06:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to tibu/ 13. mai 2017 07:01
miks tahab ? seda asja nimetatakse tellitud artikliks ja eks raha pane asjad paika
t
tibulinnukene/ 13. mai 2017 08:30
Võrno kirjutas oma pereelust paksu raamatu. Ja mitte sugugi positiivsete nootidega. Mees on läbi põlenud aga naine ei tohi sinu meelest ühtegi vastulauset esitada?
"
13. mai 2017 09:57
"Võrno kirjutas oma pereelust paksu raamatu."
Üra valeta! Selles paksus raamatus EI OLE midagi erilist kirjutatud ta oma pereelust. Kogu päevik on Afganistani elu-olust. Vaid mõned märkmed on kodust, kust oodatakse oma naiselt, lastelt, ja emalt kirju. Mees, kes räägib oma emast ja isast vaid head, EI SAA olla kloun.
p
pähh/ 13. mai 2017 11:11
Miks pereelust rääkida ei tohi? See on kõige olulisem teema meile kõigile. Saa oma eestlase kompleksidest üle, et tuleb vaikselt kannatada ja kõik sisse koguda ning infarktiga enneaegselt lahkuda. Meenutad pedofiilide naisi, kes ignoreerivad probleemi ja lasevad oma mehel lapsi vägistada ja pead lastele omakorda moraalijuttu, kuidas pereasjadesse ei tohi teisi segada, seega hoidku suu kinni.
r
Riho/ 13. mai 2017 05:50
Liberastidel ,tolerastidel ja feministidel nüüd kont hammaste vahel mida pureda.Järage nüüd hoolega.Hannesele edu.
r
RS/ 13. mai 2017 05:37
Globalistide tellimustöö. Armetu ja häbiväärne inimese mustamine.
j
13. mai 2017 16:36
Ja mida te ise varem tegite? ''Nii tore, nii hea naine ja ema, ilus lühike ja pruunide silmadega. Pikad ja sinisilmsed on koledad ja tuleks maha lasta. Lisaks vaid valged naised sobivad emadeks.'' Saite nüüd oma poluvernikute ülistamisega.

ä
Ähh/ 13. mai 2017 04:57
Siiani kannatas Häli Hannese nö repressioonide all vaikides, aga kui ex avalikustas, et astus EKREsse, siis tema patriootlik süda enam ei lubanud sellist pühaduseteotust enam välja kannatada.
Ehh, ei osata meil soliidselt lahku minna, ei osata ja vahel isegi ei lasta kui asi poliitikat puudutab.
Mina Hannese intervjuus küll ühtki repliiki laste ega laste ema kohta ei kuulnud, tavaliselt ikka naispooled kipuvad meedia vahendusel endale kaastunnet ja nn mõistmist nuruma, mis on kaunis labane võte.
l
loe/ 13. mai 2017 05:31
t
to loe/ 13. mai 2017 09:59
Nimeta Missiooni raamatust need leheküljed, kus ta on halvasti oma perekonnast kirjutanud? Kellel raamat kodus arvuti ees, saab vastuväitlusi teha.
s
13. mai 2017 01:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
13. mai 2017 07:40
Aga kui mees inisema hakkab?
e
13. mai 2017 08:52
t
to08:52/ 13. mai 2017 11:39
Ära tee nalja. Vaata kommenteerijaid-mehigi siinsamas.
t
to 01.52/ 13. mai 2017 10:35
tegelikult on ikka vastupidi. 40+ naised näevad ikka tavaliselt tänapäeval väga head välja ja on igati tegusad, aga tihti just sama vanad mehed on ennast käest lasknud ja kõhu ette kasvatanud ning oma ebakindluses aina irisevad ja virisevad kõige pärast.
1
10:35, 13. mai 2017 -le/ 13. mai 2017 10:57
Ei hakka. Hakkavad vananema 2 aastat korraga! Selle varjamiseks kukuvad nägu mökerdama suurema hoolega. Esialgu petab ära,siis läheb vuhinal allamäge. Paratamatult.
n
no Hannese/ 13. mai 2017 11:26
naine küll mingi iludus ei olnud ja ilmutatud pildil ta kena välja ei näinud. Eks ilu ole vaataja silmades ja mingi põhjus ilmselt kooseluks ikka oli. Minu seisukohast vaadates, on hea, et sellisest naisest, kes hiljem sind avalikkuse ees mustama on võimeline, lahti ütles. Vbl avanesid silmad. Eriti nõme on muidugi lastel - ema tõrvab avalikult isa!
s
14. mai 2017 00:11
Sellepärast armusingi endast 13 aastat nooremasse mehesse.Hoopis teine tera
v
vôrno naine/ 13. mai 2017 00:30
Tahtis aasta emaks saada, aga ei ..... lahutatud! Kusjuures sel vôrnol oli abielu ajal armuke, 2013-2014 päris kindlasti. Miks te naist sarjate? Temal peab ka olema vôimalus rääkida. Paistab, et kerge selle naise elu pole olnud.
k
krisse/ 13. mai 2017 08:46
ei ole lahutatud, pole abielus olnudki Vôrnoga
m
moeteatripede/ 13. mai 2017 00:23
Kui Võrno ise lahkas oma perekonda esimesena, siis naisel on õigus ka vastusele. Õigsued on meie ühiskonnas võrdsed. Nartsissistid ja kommudest rahvuslasteks pööranud kisakõrid ei ole suuremad inimesed. Inimene tundub telekast isegi väiksem!
j
Jep/ 13. mai 2017 06:43
Olgem ausad, kui paljud üldse teadsid, et Võrno raamatu kirjutas ja kui paljud seda lugenud/ostnud on?
s
13. mai 2017 00:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
sul selle ikka allapoole vööd probleemid ,/ 13. mai 2017 09:02
... pangu parem üksteist ??? no onju sinu suur probleem ? siin pole kuskil p a n e m i s e s t räägitud ,miks risustad artiklit !!?
h
13. mai 2017 00:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kristiina / 13. mai 2017 15:36
Ära halvusta teda. Ise teab mis teeb. Prr
d
dr. Mõngel/ 12. mai 2017 23:59
Oi, naiste elu on ikka õudne! Kuidas nad jaksavad üldse naised olla?
k
Kysimustega/ 12. mai 2017 23:51
Et mida siis, terroriseeris ja andis kolakat ka?

d
delfis / 12. mai 2017 23:50
oli pikem lugu ja kõik mis seal kirjas vastas tõele...
ka oponentide nimede avaldamine ja uhkustamine teabega...
h
huuh/ 12. mai 2017 23:50
järjekordne musta pesu pesemine. Täiskasvanud inimesed ja ei oska lahku minna. Mingi austus peaks ikka säilima oldud kooselu aastatele, ei nüüd kõik nii halb ka ei saanud olla, kui 2 last kasvamas. Igas kooselus on probleemid, milleks neid avalikkuse ees paljundada?
m
Mart/ 12. mai 2017 23:46
Ingrit Veidenberg- see nimi ütleb mulle palju! Minu jaoks on selle inimese väärtushinnangud täiesti paigast ära ja soov sorida teiste eraelus ja rikkuses labastab kogu sellese isikusse alles jäänud positiivse poole. Tal on õigus rääkida hoopis oma lugu- lugu lahutusest Inno Tähismaast. Arvatakse endast, kui mingisugusest kõrgseltskonna primatonnast, olles tegelikult kollase ajakirjaniku õpikunäide. Paras paar Eda-liis Kann'iga. Lõpetage juba ükskord teiste eraeludes sorimine!
K
Ôige/ 13. mai 2017 10:00
Kann oma klotsirea ja vanamehenässiga ajab inutama
m
Mardile/ 13. mai 2017 10:54
sul õigus. Mäletan kui Tähismaad lahutasid, kogu meedia oli kõntsa täis ja seda just Ingridi poolt saadetuna. Inno tahtis 50 % maja hinnast ja kisa oli taevani, Ingrid ilmselt lootis, et Inno astub kaks kätt taskus minema ja alustab uut elu metsas kuuse all.
m
Mart/ 13. mai 2017 14:37
Õiendan oma vead eelmises kirjutises- primadonna ja Eda-Liis. Vabandan! Lisaks siia veel inno nägemuse kooselust Ingrit Veidenbergiga, et asi oleks läbipaistvam ja inimesed teaksid, kellega pr.Veidenbergi näol on tegu. Maailm on täis kahepalgelisi inimesi ja paljud kahjuks imetlevad neid. https://innojairja.blogspot.com.ee/2017/05/innol-on-ka-oigus-oma-lugu-raakida-kogu.html
t
totakale/ 13. mai 2017 10:59
Mida see Kann teinud on? Väga mõnusaid meelelehutussaateid ainult.
k
Kristiina / 13. mai 2017 15:33
Sobrab nende omas kes on nõus. Või arvab mõni lihtsameelne et täna saab nousolekuta lugusid treida. Saage üle NSVL mentaliteedist.
k
kõige tähtsam/ 12. mai 2017 23:33
on see et kommenteerimisvõimalus kadus ja jäi vaid ....me armastame eestit hoiraraa olemus...
autorolla armastusega võidab ,,võidkindelolla!!!
õ
õudne soust/ 12. mai 2017 23:02
peab ikka ogar kättemaksu ja ärapanemishimu olema, et oma pereasju hakata sopameedias lahkama. isegi eksina seda normaalne inimene ei tee, kuna osa solgist lendab ju ka laste peale.
L
./ 13. mai 2017 13:50
Lapsed teavad tegelikkust nagunii. Pole vaja lapsi kaitsekilbina kasutada.
t
Tasakaaluseadus/ 12. mai 2017 22:58
eks seni on naise ja laste mustaja olnud ikka ainult Hannes Võrno. Hea meelega loen ka teise poole arvamust..
j
12. mai 2017 23:14
Ja siis? Pärast taod kommentaare?
k
Kahtlane lugu , kallis naine !/ 12. mai 2017 22:48
Kellegi ülesandel on vaja oma Ex meest mustata jah ! Kui suhe pekkis, siis see ikka vastastrikune probleem. Aga no ilmslet makstakse selle mustasopa eest hästi .
t
tähelepanelik/ 12. mai 2017 22:45
Mode on täna kimbatuses, ei ole nii palju noppida,kui tahaks,sestap võtab silma näppu ja imeb sealt ka, kust midagi imeda pole.

t
to yll/ 12. mai 2017 22:39
Kust selline informatsioon.. Mitte päevagi pole Võrno vene kroonus olnud, veel vähem Afganistaanis. Õppis 84-88 Tartu kunstikoolis ja sai selle kaudu kõrvale sullerdada.
a
Archibald Võhumõõk/ 12. mai 2017 23:46
Ta oli nüüd millalgi 2015. aastal Afganistanis.
k
kooripoiss/ 13. mai 2017 00:13
Kas teenimine orkestris on armee ja väljasõit tähtpäeval sinna missioon?
Rindereporter ei ole sõjamees, mina neid üldse pagunite alla ei paneks, see säästaks vangi sattumisel piinamisest ja muudest järelkohustustest kohelda suleseppa rauatassijaga võrdselt!
t
to to yll/ 13. mai 2017 06:44
nõuka ajal püüdiski iga normaalne eesti mees vene kroonust kõrvale sullerdada...
j
jap/ 13. mai 2017 09:02
100 000 osutusid siiski ebanormaalseks? Vaata peeglisse, t o l g u s.
a
andres/ 13. mai 2017 11:11
Ainult nõrgad sullerdasid kõrvale, õiged mehed teenisid oma aja ära. Isegi tüdrukud pidasid neid, kes kõrvale hiilisid, pooletoobisdeks.
n
nii on kahjuks igal pool ja alati,/ 12. mai 2017 22:37
sõtta saadetakse üks inimene, aga tagasi tuleb hoopis teine inimene.. Meid on niigi vähe, võiks lõpetada noorte meeste sandistamise võõral maal.
k
kooripoiss/ 13. mai 2017 00:15
Hemingway'd see küll ei õigustanud, ehkki ta tunnistas I MS tapatalge, oli õnnelik, et sai ära tulla. Rindereporteri trauma on nagu valu tikust, mis taskussepistmisel sõrme alla torkab!
v
vt ringvaadet/ 13. mai 2017 01:28
seal oli Ilmar Raagiga intervjuu. Saabus samuti hiljuti missioonilt tagasi ja ütles, et temal Võrno śuguseid kogemusi polnud. Iga inimene on erinev.
e
Eh/ 13. mai 2017 09:03
Mis kuradi sõda, istus britide põhilaagris ja kirjutas raamatut. Mehed nägid küll sõda, aga mitte võrno.
k
Keegi meist poleks enam sama inimene/ 12. mai 2017 22:31
Peale poolt aastat Afganistanis. Kuidas aitab Eesti riik oma missioonilt saabuvaid rahuvalvajaid? Lihtsalt laseb ajakirjandusel nad veel s...ga üle kallata
t
to Keegi/ 13. mai 2017 07:14
"Mees" julges vaid korra xanaxi all baasist välja minna. Kuidas teda aitama peaks? Riik peaks õhku temast välja laskma?
j
jap/ 13. mai 2017 09:04
Algatuseks ohvitsri auaste ära võtta arguse ja tölpluse eest.
k
Kuidas teda aitama peaks? / 13. mai 2017 10:19
Afganistanis ootas ta oma kõige kallima Häli moraalset tuge, mida aga ei tulnud ega tulnud. Näha pidevalt langenute või haavatute helikoptereid maandumas, arstide püüdlusi neid päästa ja olukorda, kus ka tal endal oli eesootamas mingi eluohtlik situatsioon, palus ta oma kirjas et kodused talle päkka hoiaksid. Vastusemeilil tuli Hälilt vaid üksainus rida: "OK, hoiame siis." Kõik. Kas see on siis toetav naine?
n
13. mai 2017 12:23
naine ei pea igale klouni nõmedusele kaasa kiitma. tal ka oma elu elada.
k
Küsimus:/ 13. mai 2017 19:20
Kes selle H.V. sinna Afgaani saatis, sunniviisiliselt?
v
vastus üks rida/ 13. mai 2017 21:37
aga konkreetne ja toetav. Mehed ise taval. nii napilt väljenduvadki.
Kas nüüd on mingi oku-standard natos, kui palju göölfrendide ja naiste toetusmeilides ridu peab olema? Esimestel ikka rohkem?
j
ja/ 12. mai 2017 22:30
kui kõik need paarid, kes näitavad valet välja ja varjavad, on ikka õiged paarid, miks siis niipalju on salasuhetes olijaid, jeekim sa jeekim.
p
Petka/ 12. mai 2017 23:46
Õige mees (või naine) lahutaks oma kooselu ja elaks siis selle nö "õigega", kellega ta on salasuhtes. Aga pole kas julgust või pole see suhe nii õige midagi..
j
just?/ 13. mai 2017 11:03
Jajah,räägime siis näiteks ühest tootsihärrast
l
.../ 12. mai 2017 22:29
lihtsalt nõmedad, kui tegelikkuses on siiski priljantpaare ülivähe, ei ole mõtet küll ühtki neist meediale kajastada, igas negatiivses on ka positiivset, pole võimalik ühesuguste iseloomude sadu, me oleme kõik jube erinevad, ühed lihtsalt kannatavad rohkem ja ei julge väljendada enda arvamusi paarides, sellest siis näilised priljantsused, see on ju valetamine osalistel endile, kas on ikka nii õige,pole ju.
n
nojah/ 12. mai 2017 22:27
r
reede/ 12. mai 2017 22:23
Mõtlen ja mõtlen et miks see daamike äkki patrama hakkas Pole esimene ega viimane kelle abielu lõhki ja keegi ei jookse tänavale nuttu lahistama Aga naisterahva keel on nagu hobusepiits pikk
i
Indrek2/ 12. mai 2017 22:25
No kas siis ei tea, et valimised peagi tulemas???
l
loe/ 13. mai 2017 05:33
võrno raamatut ja saad teada, miks "daamike patrama hakkas". kas ta peab samasuguse raamatu kirjutama tõesti? Vt epl.ee seal artikkel täispikkuses.
t
ta ei peaks/ 13. mai 2017 10:19
midagi ütlema. peaks nõmediku seljataha jätma ning edasi elama. milleks end alandada ja avalikult ärbelda. ju siis väärivad teineteist, ei muud.
p
peaks ikka/ 13. mai 2017 13:39
rääkima, sest kuidas muidu teada saadakse, milliseid eluväärtusi tulevane poliitik tegelikult hindab
t
to loe/ 13. mai 2017 10:20
Ma olen lugenud ja pean mainima, et see naine kütab praegu vahtu üle. Selles raamatus EI OLE mitte midagi "erilist" oma pere kohta öeldud. Väga vähe on pereasju puudutatud. Mis pere mahamüümisest on jutt?
h
hm/ 12. mai 2017 22:23
inimene saab olla hea poliitik, saatejuht jne, aga köik ei sobi pereeluks. Kunagi mäletan üht saatelöiku H. Vörnost, kus ta ise ütles, et talle väga ei meeldi vabal ajal lastega tegelda, tema tahab muusikat kuulata v. midagi muud teha. Kui lapsed on, keegi peab ju nendega tegelema. Kui see ei ole lapsehoidja v. naine, kes siis. Ja kes katab kulud. Ei ole ime, et üks pool kooselus end ärakasutatuna tunneb. 20 aastat on aga pikk aeg... Kes kannatab, see kaua elab. Kui üks domineerib, siis teine on paratamatult tallaalune kui vördselt teineteist ei väärtustata.
m
13. mai 2017 10:23
mäletan, kunagi käis mingis saates koos pojaga. poeg jättis kuidagi kurva mulje, kusagilt ei olnud tajuda mingit isa-poja ehtsat kontakti. nägin, see inimene ei ole tegelikkuses selline, nagu avalikkuse eest kõliseb ja näitleb.

o
Ole mees!/ 12. mai 2017 22:22
Õige mees ei solva oma lapsi ja naist meedias. Hannes Võrno on väga suure egoga mees, kes on seda teinud.
o
12. mai 2017 22:34
Oma raamatus on tal iga päeva lõpus vaid palved et Taevaisa hoiaks peret. Samuti väga soojalt räägib oma ema ja isa kohta.
t
tean ka/ 13. mai 2017 10:26
ühte, kes oma raamatus oma perest ja tuttavatest väga kenasti ja soojalt räägib. tundes teda reaalselt ja teades neid suhteid, siis see ongi lihtalt püüd pere paistel ennast hästi välja näidata. tõsiselt haige inimene teeb nii. isiksusehäireid ei suuda ka
ü
13. mai 2017 10:30
ükski psühhiaater ravida.
p
.../ 13. mai 2017 00:59
parandamatu joodik see Vörno.
m
miks mitte/ 12. mai 2017 22:18
Kui Hannes pani oma nägemuse avalikult raamatusse, tahaks ka teine pool asjast oma pildi anda. Tundub, et need lähevad lahku ja selleks on tal õigus vastata.
h
Hoiatus kõigile/ 12. mai 2017 22:18
Eks rahvas loeb sõnumi ka ridade vahelt välja: kui kaldud peavoolust kõrvale, nn tumedale poolele, siis viimasest barjäärist möödalükkamiseks (et seejärel lõplikult ära demoniseerida) hakkavad ajakirjanikud kasvõi pereasjdes sobrama. Sõnum on lihtne - kes astub teatud parteisse, kaotab kõik.
v
12. mai 2017 22:36
Veidenberg on eriline sobrama pereasjades. Sobras ka peale Joala surma nii et sõrmed tulised.
v
+1/ 13. mai 2017 00:11
veidenberg ongi haige psühh, ülisuurtes kompleksides väiklane ja kiuslik inimene
n
nojah/ 13. mai 2017 00:36
milline terve mõistusega inimene mürgitab oma naabrite koeri, nagu seda tegi ingrid veidenberg
n
nojah-le/ 13. mai 2017 11:05
Eks ikka kalk ja südametu, selline indiviid,keda kirjeldas Inno Tähismaa.
d
dmb-89/ 12. mai 2017 22:17
Mis ronis sinna Afganistaani. Kunagi noorena ei julgenud vene kroonu minna, hiilis kõrvale ja nüüd vanana arvas, et on sõjameheks saanud.
y
yll/ 12. mai 2017 22:26
ta käis ju nõukogude armees ja just afganistaanis!dumba
d
DMB 84/ 13. mai 2017 00:48
NA-s on kloun Võrno käinud samapalju kui kits kuu peal.
j
Jap/ 13. mai 2017 09:06
Eesti riik tegi ta mingil arusaamatul põhjusel ohvitseriks, kelle arusaam sõduri elust seisnes püsti-valvel käsklustega ja lipu kandmisega paraadil.
e
elisabet/ 5. juuli 2017 14:07
tegin ka elton johnist rüütli
m
Mida see afganistaan teeb siis/ 13. mai 2017 09:51
Pole seal häda midagi palk jookseb riided söök lõbustused olemas mida veel.
s
sauna ja/ 13. mai 2017 11:35
a
afg 83-85/ 13. mai 2017 14:48
ei teinud ka minuga midagi...
aga võrnokene on ülisuure egoga edev ja mõttetu parketisoldat. punkt. meheks küll teda ei nimetaks...
e
Ekrega :)/ 12. mai 2017 22:10
See on haigete liberaalide tellitud artikkel, sest Võrno on ju Ekrega :)
t
to EKREga/ 13. mai 2017 08:46
Kas on valus aru saada, et see EKRE just sellistest meestest koosnebki. Martin Helme arvab ka, et loomal on pisikeses puuris mõnus terve elu elada, sest kõht on ju täis. Neil ongi selline orjapidaja mõtteviis ning selliseid kodanikke ei saa kunagi usaldada.
o
olgu muuga kuidas on/ 13. mai 2017 10:34
aga helme lajatas seekord hästi. umbrohuga teisiti ei saagi. seleta neile kenasti, jäädki seletama.
e
Est/ 13. mai 2017 10:40
Sul on vist valus tunnistada et sa oled psüühilise vigastusega. Ekre on ainuke õige erakond. Täiesti pahviks lööb mis saab Ekre vastu olla?
e
ekre ei ole/ 13. mai 2017 11:07
mingi õige erakond. õiget õigupoolest polegi... aga seda, et helme neile umbrohust loomakaisjatele lihtsalt prostalt ära lajatas, seda ta tegi küll õigesti. nendega teisiti ei saagi.
t
13. mai 2017 11:07
õ
ÕL tsensor on loll ja poliitiliselt kallutatud/ 12. mai 2017 22:03
k
Kurb jah/ 12. mai 2017 22:03
Mees on kibestunud ja solvunud kogu selle melul. Kahjuks on Jürgen Ligi ja meie mehes Riisalu samuti selline nagu Hannes Võrno, sinna ka Einar Laigna ja Soome president. Neil tuleks aeg maha võtta ja kuskile puhkama hispaaniasse või kuhugi lõunasse jalgrattaga teha mõni sõit.
k
kurb küll jah/ 13. mai 2017 11:07
Kui ikka Eesti riigi maa pealt pühkimise mõttega nõus ei ole, siis mingu puhkkama?
p
12. mai 2017 22:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ü
Üldiselt,/ 12. mai 2017 22:25
olen seda meelt, et eraelu olgu püha ja jäägu koduseinte vahele. Mõlemad on ju noored inimesed ja leivad selle õige kui juba pole leitud.Ajakirjanduses musta pesu ei pesta. Pojad juba suured , hoiavad mõlemaid vanemaid , nad ei peaks lehest lugema isaema probleemidest, nagunii teavad ühtteist.Aga mees olgu kodus rahumeelne ja pidagu perest lugu. Kui vanker kraavi poole sõidab, tuleb kohe maha hüpata .Eluga edasi minna ja austada nii laste ema kui isa.Kord olite ju armsamad aga jah tihti saab kõik ilus otsa.Vähemalt austage teineteist , elu on liiga lühike, elage siis sõbralikult eraldi .
t
t/ 12. mai 2017 23:36
Nõus. Ei saa ma aru, miks on vaja pereelu lahata läbi ajakirjanduse. Kas tõesti ei leita muud võimalust? Milline eesmärk on? Aina rohkem tundub, et kõik peab leidma lahenduse läbi avaliku arvamuse. Kas inimestel iseseisva mõtlemise võime on kadunud?
t
tubane/ 13. mai 2017 13:36
Kui Võrno oleks käitunud nii, nagu aumehed seda teevad, poleks olnud lugu, mida meediaga jagada. Artikli väited osutavad, et ta kahjuks pole aumees.
i
Iga ühe valik./ 13. mai 2017 15:26
Iga ühe enda asi kas eraelu lahkab meedias. Meil pole õigust halvustada seda. Avameelsus pole paha.

k
kuule kodanik/ 12. mai 2017 22:01
l
Lõpuks ometi!/ 12. mai 2017 21:42
Hullult tahtsin juba ammu teada, et kuidas see teie kooselu oli kah.
a
Al/ 12. mai 2017 21:42
Võrnol tunnen ära sügava depressiooni.Siis lihtsalt ei saa ütlemata jätta kui miski ei meeldi ja igapäev mittemiski ei meeldi.
s
12. mai 2017 22:33
Sa peaks hakkama psühhiaatreid koolitama, kuidas sügavat depressiooni ära tunda.
s
stalk/ 13. mai 2017 13:16
Depressioon jaguneb kegeks, mõõdukaks ja raskeks. Sügavat diagnoosi klassifikatsioonis pole.
a
Aga/ 13. mai 2017 09:19
istugi üksi oma lauas ja lürbi odavat õlut. Sa oled peast okupant ja NSVL aeg on su ajud alaiselt okupeerinud.
e
ei saa aru/ 12. mai 2017 21:24
mingi arulage pudistamine.Mida siis konkreetselt öelda tahetakse?kus siis laste emal konkreetselt valutab,kui abikaasa kommentaare kirjutab?
t
12. mai 2017 22:35
tähelepanuvajadus jääb rahuldamata, nagu ka neil naistel, kelle mehed kommentaare ei kirjuta.
e
12. mai 2017 21:14
eksid ongi alati need kõige hullemad s tapildujad.kui nende jutust poolt ka uskuma jääd,saad ikka petta.
m
murueit/ 12. mai 2017 21:10
Aga mulle Võrno väljaütlemised meeldisid, ei olnud lömitavad ega pugejalikud.Nagu midagi sarnast:ei taha näha päeva,kus ei tohi korraga mainida värve sinine,must ja valge...Ja pagulaste teemal tegi säru (kommentaariumi netikrat Pärnust kargas vist tagajalgadele õudusest). Ühesõnaga ütles alati nii nagu asjad on ,mitte nii nagu võimuvalitsus tahab. Aga nojah, eks kodus ole kah omad lood, abikaasa saab alati kõige rohkem haiget, sest ta on kõige lähemal nagu öeldakse.
u
uuno/ 12. mai 2017 21:03
et igal pool olid julgad maas?

a
arumaeisaa/ 12. mai 2017 21:01
Mingi mustapesu pesemine käib , ehk aitab juba.
Kõigil on oma elu , milleks seda nüüd avalikusele jagada ?
t
täpselt ei tea,/ 12. mai 2017 21:19
aga kujutan ette nii, et koos on suur ja väike, ning mingil hetkel otsustab suur väikest türanniseerida ja see on paha-paha, kuna väike end kuidagi kaitsta ei saa. Siis mingi hetk õnnestub väiksel plehku panna, aga eks temagi end kaitsma ning ülekohtule vastama pea, ja kuna rusikas ei kanna, siis abiks teised meetmed, vastavalt oskustele ja võimalustele. Ei ülekohus kotis seisa. Kui sa ikka end suure ilusana teiste arvelt tunned, siis tambitakse sindki mutta varem või hiljem. Elu selline.
Är tee teisele liiga, siis võimalus avalikuks mustapesu pesemiseks nullilähedane on.
Pole ju keeruline, kui nii võtta?
m
muig/ 13. mai 2017 06:47
Stsenaarium nagu filmis "enemy of the state". Piisab sul Eestis vaid EKREga midagi tegema hakata kui sinust kohe püütakse tehakse persona non grata. Massiivne rünnak kohe iga avaliku tegelase vastu kes julgeb erineda. Huvitav kas eksabikaasale maksti (või lubati midagi) ka selle eest, et ta avaldaks mingitki komprat. See ei saa olla kokkusattumus mõni nädal peale Võrno teadet Viimis EKRE ridades kandideerimisest hakkavad ilmuma sellised artiklid. Võimulolijatel on vesi vist väga ahjus. Kole on poliitika, kus võimust kinnihoidmine on iga partei esimene eesmärk., siis tuleb Eesti ja inimesed, jms.
s
siil/ 13. mai 2017 13:31
Napakas kommentaar, kõike ei maksa nimetatud parteiga ka siduda.
m
muig/ 13. mai 2017 16:26
ekremendid ongi ju napakad...
o
12. mai 2017 20:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
oeh-le/ 12. mai 2017 21:01
Tal oma eksiga kõvad kogemused "kaasa tunda" nagu olnuks ise suur kannatajapool...
t
Täpslet/ 12. mai 2017 21:11
t
Täpsletile/ 12. mai 2017 22:28
k
kodanik/ 12. mai 2017 20:51
Kooselu roolijoodikuga ei ole meelakkumine
m
Milline õigus on ühel inimesel tulla meediasse / 13. mai 2017 09:46
Teise inimese tegemisi lahkama?? Miks peaks uskuma ühe osapoole väiteid ? Ja veel nii et need on paisatud meediasse???
h
Hm/ 13. mai 2017 11:37
Ja miks peaks uskuma teise poole väiteid? Võrno kui ennasttäis tühikargaja juba vanadest aegadest võiks õppida suud kinni hoidma (klaviatuuri mitte puutuda) ja minna tööle. Kõigil tema tegemistel on lehk juures - tooge mulle kähku pappi, lai elu tahab elamist.
a
A/ 13. mai 2017 12:23
Loe,mis võrno oma raamatus naisest kirjutas,siis alles kobise.