Eesti uudised

UUS HULLUS? Mootorratturid põgenevad politseinike eest

Liis Vaksmann, 9. mai 2017, 04:00

145 KOMMENTAARI

p
psh/ 10. mai 2017, 00:33
Ütlen pst! Kas läheb moderaatorile?
h
heiti piip/ 10. mai 2017, 00:06
arvab, et paarisaja eurose trahvi asemel võib SÕBER öelda kihutajale...oled loll ja võid kedagi hauda saata ...vot siis see tibupoeg - kihutaja ALLES HAKKAB MÕTLEMA või? Mõjub paremini? Mehikesel- kihutajal ei ole ju kolbas mõtlemisvõimet , peake nõnna kiilas väljast ja seestpoolt.
a
aiku/ 9. mai 2017, 19:48
Ega ma selleks motikat omale ei ostnud,et 60-ga põristada.Siis võinuks ju võrri soetada.Kui mootorratas on,tuleb sellega ka kiirelt sõita.
t
9. mai 2017, 23:55
e
et siis/ 9. mai 2017, 16:29
Olen kahjuks ise pealt näinud kuidas kihutav mootorrattur emale kellel laps käekõrval otsa sõidab ja seejärel ise põgeneb. Ema lükkas instinktiivselt lapse eemale ja sai ise löögi vastu jalga pärast mida oli jalg murtud luuga viltu all. Vaatepilt oli niivõrd kurb ja vastikust tekitav kõikide mootorratturite suhtes, et müüsin ka enda ratta pärast seda maha.
t
tüdruk/ 10. mai 2017, 00:21
oi kui tubli mootorrattur, pärast kutsus teisi omasuguseid kokku ja rääkis võimsast sõidust ...KIDAS TA IKKA TÕMBAS nood rajalit maha!
k
kas artikli kommenteerimine / 10. mai 2017, 00:23
on keelatud? Kiitsin just toda ratturit, no et modereerimisele sobiks.
k
Kas keegi seletaks/ 9. mai 2017, 15:52
Miks on sõidukil spidol näteks 200, kui seda kasutada ei saa?
- 200
Panin ise miinused ette ära. Teil vähem vaeva.
k
Kas keegi seletaks/ 9. mai 2017, 15:56
Miks on sõidukil spidol näteks 200, kui seda kasutada ei saa?
- 200
k
Kas keegi seletaks / 9. mai 2017, 16:35
Miks on sõidukil spidol näteks 200, kui seda kasutada ei saa?
- 200
v
vastan/ 10. mai 2017, 00:09
tõmba 200ga pangapealselt alla.
k
Kuulikas/ 9. mai 2017, 17:36
odavam toota ühe malli järgi eri mudelitele?
t
Teeline/ 9. mai 2017, 19:11
Mine Saksamaale ja vääna oma 200 välja, mida sa siin nutad.
k
9. mai 2017, 14:10
kui politsei oma sauaga ei vehiks,poleks mootorratturitel vaja ka põgeneda.ainult hirm repressioonide ees sunnib neid seda tegema.seega,rohkem arusaamist politsei poolt ja probleem lakkaks olemast.
a
appi!/ 9. mai 2017, 15:05
kui vä-rd peab olema, et selline komm kirjutada? et saagu politsei aru, et teine tahab purjus olla ja samal ajal motikaga sõita? ausalt, mine pane end põ-lema!
s
Slõš, taragoi/ 9. mai 2017, 15:55
Mida tähendab vä-rd ja põ-lema? et et
k
Kas keegi seletaks/ 9. mai 2017, 13:39
Miks on sõidukil spidol näteks 200, kui seda kasutada ei saa?
k
Kas keegi seletaks/ 9. mai 2017, 13:54
Miks on sõidukil spidol näteks 200, kui seda kasutada ei saa?
k
Kas keegi seletaks/ 9. mai 2017, 14:03
Miks on sõidukil spidol näteks 200, kui seda kasutada ei saa?
m
miks/ 9. mai 2017, 14:37
ei saa, saab ja vägagi! Vastav koht tuleb leida või sõida Saksamaale....kihuta seal isu täis ja ole rõõmus! Vaat ainult, et antsudele jalgu ei jää! Kiiremate pidurdamine on karistatav!
e
ei noh/ 9. mai 2017, 15:07
pole vaja saksamaale minna, mine ringrajale, kinnisele alale ja kima omasugustega terviseks.
j
just/ 9. mai 2017, 15:29
kribasingi nii, et leia sobiv koht või...
j
jeah/ 9. mai 2017, 15:06
milleks on olemas kirves, kui sellega teisi inimesi tappa ei tohi? (p.s. sinu võiks)
k
kirvega/ 9. mai 2017, 19:48
lõhun puid ja mõnikord põrutan endale näppu või varbasse, kui midagi valesti teen!
j
jeah/ 9. mai 2017, 15:06
milleks on olemas kirves, kui sellega teisi inimesi tap:a ei tohi? (sinusuguse muidugi võiks) ausalt, mine pane end põlema!
k
kirves/ 9. mai 2017, 15:57
k
kuulge,/ 9. mai 2017, 13:36
see ju vana uudis juba.aga eks talve-või pühapäevaunest ärkamise aeg on igaühe oma asi.

N
,,,/ 9. mai 2017, 13:35
Nii palju ku ma olen aru saanud siis on probleem nn riisiraketi meestega.Mingit rõvedate hülgevuntsiga vanakooli meest seal ju pole?
u
Uus trend/ 9. mai 2017, 12:31
POLITSEINIKUD põgenevad mootorratturite eest.
j
JUSS/ 9. mai 2017, 11:55
Moderaator on täna eriline kihutajate õiguste eest võitleja. Iga kriitiline kommentaar kihutajate vastu läheb otsemaid modereerimisele. Just nagu oleks mängus mingi solidaarsus või tsunftihuvid.
o
Ongi nii, JUSS!/ 9. mai 2017, 12:37
Istuvad motikate tagaistmetel ja õhutavad kihutama. Tänased "arvamusliidrid".
t
täpselt nii/ 10. mai 2017, 00:07
tsiteerisin vaid Heiti Piipu, kopipaste ja kohe modereerimisele. Aga artikkel ju ilmus!
h
hulluarst/ 9. mai 2017, 11:15
See pole mitte uus hullus, vaid elementaarne enese alalhoiuinstinkt. Polladel on ju kombeks kõigile bussiga täiskiirusel otsa kihutada.
j
JUSS/ 9. mai 2017, 11:48
Et otsa ei kihutataks, tuleb politsei peatumismärguane peale lihtsalt peatuda ja oma tegude eest vatust anda, nii lihtne see ongi, hr. hullumaja arstist patsient!
Sellised vintis eest ära kihutajad tulebki ükskõik mis hinnaga rajalt maha võta, enne kui mingi raske avarii põhjustavad.
Karistuseks peaks põgenejatele olema reaalne vanglakaristus pluss sõiduvahendi või selle vraki konfiskeermine. Ja load vähemalt 3, veel parem 5 aastaks lauale. see ilmselt aitaks.
v
vatu/ 9. mai 2017, 13:13
aga sellepärast kihutavadki eest ära et vatust ei ole.
t
to vatu/ 9. mai 2017, 15:09
endale tegi hirmsasti nalja, et s oli näpuka tõttu vahelt ära jäänud? ja panid sellise huumori kohe kirja? vau, oled sina vast humoorikas :D
K
?/ 9. mai 2017, 11:52
Kas tõesti vastava asutuse arst? Jutu loogika järgi oletan, et pigem ikka pats.ient.
Et otsa ei kihutataks, selleks tuleb politsei peatumismärguande peale lihtsalt peatuda ja kui on LE eeskirju rikutud, siis oma tegude eest vastust anda, nii lihtne see ongi,
K
???/ 9. mai 2017, 11:56
Kas tõesti on kiiruse ületamise või mitte peatumise eest proportsionaalne karistus inimese ära tapmine?
j
9. mai 2017, 12:46
Jah, kuna antud kiiruse ületaja (antud juhtudel) on ka potensiaalne mõrvar. Oled loll ja riskid teiste ja enda eludega, saad vastava karistuse.
t
to ???/ 9. mai 2017, 13:25
jah, on. enne, kui s aa st ise kellegi süütu inimese tapab. pealegi on ratturid suurem osa sellised, kellest kellelgi kahju ei peaks olema.
k
Kõik kihutajad sõitke maha/ 9. mai 2017, 14:14
Kui sa sõidad 150-200 km tunnis suure kuuliga mis võib iga hetk kedagi tabada siis jah, pigem sõitke need kuulikesed rajalt maha suure bussiga.
p
praegu käib mäng/ 9. mai 2017, 10:54
kes suudab politsei eest ära põgeneda KOLM korda kolme kuu jooksul ja pidi kopsakas autasu olema ...
k
9. mai 2017, 20:53
kus registreerida saab võistluseks,meid momendil neli
g
Geena / 9. mai 2017, 10:47
Kohapeal mahalasta kui põgeneb.
M
!!!/ 9. mai 2017, 11:53
Mitte maha vaid kuul kummi. Kuidas ja milliste tulemustega kihutaja seepeale maandub on tema enda isiklik asi.
o
olku/ 9. mai 2017, 12:38
Kas meil on nii täpseid laskureid? Kuid ikka autoga saavad tagant pihta päris täpselt
t
to !!!/ 9. mai 2017, 13:26
sa vist elad filmides või arvutimängudes. kujutad ikka ette ka, kui suur kiirus on 170? ja selle kiiruse pealt siis sihtida rehvi, no sa ikka oled puhta totu :D
t
to 13:26/ 9. mai 2017, 14:52
Need tsiklimehed, kellel on 170-200 rauas, kilk peas ning IQ on allapoole saapanumbrit, need tulebki iga hinna eest rajalt maha võtta. sest nad on potentsiaalsed mõ.rvarid. Pigem hukkugu nad ise, kui et kellegi teise, süütu inimese alla ajavad.
t
tüdruk / 10. mai 2017, 00:29
uskumatu! Kas tõesti on mootorratturid sellised ohmakad? Neile ei tohi otsa sõita aga nemad võivad ! Mingi kogus inimesi ei saa aru, et neid võib tapmise eest karistada.
u
uskumatu!/ 10. mai 2017, 00:31
uskumatu! Kuidas kommentaare saadetakse... Teen sellekohase artikli.
m
meez/ 9. mai 2017, 10:40
KAs see 170 km on kuskil fikseeritud või lakke vaadates võetud?
t
to mees/ 9. mai 2017, 10:51
mitte mees, vaid loII poisike oled.
t
targutajale/ 9. mai 2017, 11:11
Milles see lollus avaldub? :)
a
9. mai 2017, 12:41
Avaldub kommentaari sisus.
m
mulle tundub,/ 9. mai 2017, 10:17
et just tagaajamine politsei poolt tekitab juhtides hirmu ja sunnib neid gaasi lisama (mis lõpeb ohtliku olukorra või isegi avariiga). Kas politsei selline tegevus on õigustatud?
k
Kas/ 9. mai 2017, 10:32
on siis parem lasta nendel ringi kihutada ja teisi ohtu seada? Jabur!
t
to mulle tundub/ 9. mai 2017, 10:53
mulle tundub jälle, et sinu meelest ongi normaalne, et politsei annab märguande peatuda, aga rattur ei peatu. ja tundub, et sinu meeelest on normaalne sõita joobes. ilmselt oled ise samasugune k õ n ts.
T
.../ 9. mai 2017, 11:16
Tagaajamist ei sünnikski, kui peatud, eks? Või on hirm, et kui peatud, saad peksa?
p
Peksa/ 9. mai 2017, 12:35
oleks ju kõige väiksem karistus.

n
No/ 9. mai 2017, 10:08
mis te neid mootorrattureid kiusate, satute veel kuuuurijasse ning võib olla on praegu keegi väga uhke selle üle, et lapsel on mootorratas ja viinaraha. See, mis võib juhtuda kui keegi alla jääb, pole ju oluline
j
Jesper/ 9. mai 2017, 10:07
Tegelikult peaks tsiklimehi rohkem kontrollima, sest olgem ausad, ilma vastava kategooriata ja vanuseta on neid teedel palju. Riik muidugi aitab igati kaasa ka, registreerides näiteks 70kW ratta 25kW-sena, et noored kuked ennast ikka kindlapeale kasti sõita saaks, ei peaks mingi võrriga jändama.
j
Jep/ 9. mai 2017, 10:49
Nii on, lehes müügil rattad kus kirjas et 25 kw aga samas on kirjas et piiraja on eemaldatud. Ise sõidan vägagi aktiivselt, alkomeeter alati kaasas ja numbreid ka tunnen.
t
Teeline/ 9. mai 2017, 11:40
p
9. mai 2017, 09:55
politsei teeb ju megatrahvi kiiruse ületamise eest ja võtab veel loadki käest.kes seda ikka tahab,parem siis juba põgeneda,ehk läheb õnneks.ma isiklikult libistaks ka ketsi.
s
soovin/ 9. mai 2017, 10:54
et end ratastooli sõidad.
t
to// 9. mai 2017, 11:58
Retsept on ülilihtne. Täida lihtsalt LE eeskirju ja ära kihuta. Ning sõida vaid täiestikaine peaga. Pigem arvan, et karistused on veel liialt väikesed, et sellisi põgnemisi ette võtta söandatakse. Nähtavasti tuleks rakendada vabaduse-kaotuslikke.
t
to to// 9. mai 2017, 12:14
just just,seaduskuulekale ei hakka keegi hõlma aga just need vastasleeri pätid on kanged siin sõna võtma.Seadust tuleks kordi karmistada.Üks asi on kui juht juhuslikult seadust rikub,eriti võõras kohas, samas hoopis teine asi on pahatahtlik pättuste tegemine.
s
Siin sa eksid/ 9. mai 2017, 18:59
Rahakatele ei hakka keegi hõlma ! Valgmaal premeeritakse linna vahel sajaga kihutajaid!, kui vaid on pakkuda teene-teene vastu linnu- ja sokuliharohkeid saunaõhtukesi , korilus-küttimis-meelehutust või niisama raha ringkaitsjate kinnimaksmiseks. Kui karmistada ka seda, et politseinikud peavad olema profid ja peavad samuti oma tööd tegema seaduskuulekalt, siis oleks to-to/ jutul iva sees.
e
EV100/ 9. mai 2017, 09:53
Oota milleks neid mootorrattaid ja bmvsid siis ostetakse - 90 km/h sõitmiseks või?! See oleks ju jabur raha raiskamine!
k
Karutapja/ 9. mai 2017, 09:50
Politsei eest põgenevad juhid on reeglina kas purjus või ei oma juhiluba - mõlemal juhul on tegemist väga ohtliku poolearulisega kaasliiklejate jaoks. Minu poolest võib selliste tegelaste peatamiseks kohe tulirelva kasutada - ohutum ülejäänud ühiskonnale.
n
nõus/ 9. mai 2017, 10:55
kui ei peatu, annab loa enda peatamiseks tulirelvaga.
s
seaduserikkuja kohta ei peaks üldse/ 9. mai 2017, 12:18
mingeid õigusi rakendatama.Ei allu politsei korraldusele,saad tina.Ainuke koht kus jänkisi võiks kiita.
k
Kuritegusid tuleb ennetada!!!/ 9. mai 2017, 09:29
Järgmine kord, kui mõnda motikat liikluses näen, müksan ta kohe igaks juhuks pikali, siis ei teki isegi võimalust, et see huligaan kellegi eest veel ära sõitma hakkaks. Probleem lahendatud, jään kiituskirja ootama.
j
Jäädki / 9. mai 2017, 10:09
ootama ja satud veel kuuuurijasse. Aga mõte mulle meeldis
g
gee/ 9. mai 2017, 10:39
Panin sulle kogemata punase, plaan oli roheline, vabandust!
o
oled/ 10. mai 2017, 00:13
v
v/ 9. mai 2017, 09:27
Purjus juht tuleks saata neuroloogi jutule,ehk saab ta piltlikult näidata ,kus on see ummistus, mis segab ajul anda käsklusi elada inimese moodi. Aga ummistuse peab aga inimene siiski ise kõrvaldama, politsei on siiski suunav jõud. Vennike oled valel teel, aeg hakata paranema. Suur trahv vist viibki hukatusele ,mis on see % et inimene põgeneb trahvi kartusest. Süüdimatu loodab kogeda lisaks veel adrenaliini, et oleks kellegi ees hiljem kõva meest näidelda. Iganenud korralekutsumise seadused, aeg edasi liikuda nii mõtete kui tegudega. Tulemusi küll näha pole. Äkki on kartus midagi ette võtta, sest negatiivseid inimesi on takistuseks sedavõrd palju ja mida mina üksi ikka suudan teha! Ja nad võtavad siiski vastu neid seadusi ,mis neile meeldib. Kas ühegi seaduse vastuvõtmisel on üldsuse huve arvesse võetud? Andsie ära oma valijamehe hääle koos oma hinge ja ...ja meie otsustame teie eest ,kuidas elu käima peab. Hea veel, et need õnnetused on olnud siiski ohvriteta. Kas inimesel puudub täielik kaastunde võime. Neile on vaja mingit uuema ajastu ümberõppeasutust,
p
Pähh, rumalat ei kasvata keegi/ 9. mai 2017, 10:01
ratturid on ninad püsti, peavad end kõvadeks meesteks. Tasuks vaadata siit umbes 1:30 olevat lõiku.
https://www.youtube.com/watch?v=r_prdRqaHCo
k
kuidas saaks, kuidas saaks.../ 9. mai 2017, 09:21
politseil on puudulik ettevalmistus ja puudulik varustus tsikli peatamiseks. Nüüd pole vaja muud teha kui ka üks kord oma viga tunnistada, et nii on. Muidu aetaks ikk kogu süü politsei poolt teiste kaela. Tunnistage puudujääke ja asuge tööle. Maailmas on olemas vahendeid, viige ennast kurssi.
k
kui rumaI/ 9. mai 2017, 10:57
p
priit/ 9. mai 2017, 11:04
Keelame lihtsalt mootorattad ära ja probleem kaob iseenesest.

l
Laine Nülijänes/ 9. mai 2017, 08:48
Sagenenud on juhtumid , kus motopeded asuvad oma ratastega vahekorda, neile sumpsi sättides.
r
r1/ 9. mai 2017, 08:48
Kommentaari sisu uletades piirkiirust 50km/h voi rohkem lähete 10 päevaks istuma igal juhul. Pole vahet kas uritad eest soita, karistus on sama. Omad valikud teeb igauks ise...
c
cz/ 9. mai 2017, 08:44
Tapjate eest peabki põgenema.
õ
õnneks / 9. mai 2017, 10:58
siiski igal aastal sõidavad mootorratturid end ise ja oma kaaslannasid kasti. tuleb ka sel aastal ära.
i
imelik/ 10. mai 2017, 00:18
et politseinikud on tapjad? Põgene edasi, kaka püksis.
m
miks/ 9. mai 2017, 08:42
arvavad mootorratturid, et nemad on üle seaduste? Nii mõtleb ju varas ka, et mis siis et ei tohi, aga mulle meeldib ja tapja (sh.kihutaja) mõtleb sama, et mis siis, aga mulle meeldib. Pärast lasen kõrvad lonti, süüdistan kõiki teisi ja pomisen moka otsast vabanduse. Mina täidan seadust ja eeldan kõikidelt teistelt kaaskodanikelt sama. Kes ei taha nii elada, koligu üksikule saarele või inimtühja kohta. Kui ei taha nii kogukonnas elada ja rikud seadust, pead arvestata tagajärgedega - on see siis karistus ühel või teisel moel.
m
miks sa.../ 9. mai 2017, 08:48
..arvad, et mootorratturid nii arvavad? sa näed kahte rikkujat ja üldistad? millepoolest autojuhid paremad on? Kogu natuke infot joobes juhtide, avariide ja eest ärasõitmiste kohta ja vaata, palju nende hulgas mootorattureid on. ära lahmi, kui sa ei tea fakte.
k
kahjuks/ 9. mai 2017, 11:00
näen iga päev ainult ülbeid rattureid, võib järeldusi teha küll. minu meelest ongi mooterratturid ühed vähese aruga, aga ennast täis inimesed.
a
AB/ 9. mai 2017, 08:40
Mis neist ohjata,endine üks kuulus naine ju arvas et las kihutavad (killerdavad) politsei ei tohiks mitte mingil juhul sekkuda,see aitaks politsei riigile kaasa!!!!
j
just nii/ 9. mai 2017, 11:01
aga kui nad tema keiu alla ajaks, küll siis oleks kisa taevani, et miks enne maha ei võetud ükskõik mis vahenditega, siis poleks enam juttu, et äkki rattur saab aiai.
v
vanamuti näss/ 9. mai 2017, 08:27
andke miilitsatele õigus tsikli rehvid puruks lasta kui võrrimehel isu lesta on lasta, eks siis ise teavad kas on soov asfaldil püherdada või on targem inimese kombel liiklusest osa võtta!
s
9. mai 2017, 11:54
See õigus on ju olemas. Lihtsalt pärast viskub terve advokaatide armee pättide kaitsele ja see õnnetu politseinik tambitkse nii mutta, et juuksetu
t
Teeline/ 9. mai 2017, 11:56
See õigus on ju olemas. Lihtsalt pärast viskub terve advokaatide armee pättide kaitsele ja see politseinik tambitakse nii mutta, et juuksekarva ka näha ei jää.
t
tuleb muuta seadust/ 9. mai 2017, 12:24
5
50-date usa?/ 9. mai 2017, 19:01
kuna politseinike seas on ka kurjategijaid, siis on tapatalgud eestimaal tagatud.See võtab siis tülika naabrimehe ka maha..ilma et viimane midagi rikkuma peaks.
o
oled/ 10. mai 2017, 00:19
miskit ohmakas või purjus?
r
9. mai 2017, 08:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
muidugi/ 9. mai 2017, 09:23
tulebki sallida rohkem erisuguseid ja värvilisi. Mis te jälle kiusate motomehi. Harjuge juba ära, sest paagis ei ole kolli, on bensiin.
m
maali/ 9. mai 2017, 08:16
politsei võiks tsiklipededele enne tipphooaega vast raudrõnga ninnasse keerata. ammuks see oli kui karjanaised panid sellise imevidinaga pullidki lautades jutti mööda käima. nüüd ei suudeta tsiklimeeste avalikel teedel sõitmist raamidesse saada. üks hoogtöönadal "kõik jälgivad", fotod internetti, load kolmeks kuuks hoiule ja lõppeks see igakevadine lament paari aastaga.
S
./ 9. mai 2017, 10:00
See on väga väga kahjuk, et üks äärmiselt ebameeldiv inimene nii tegi ja selle vihavaenu üles õhutas. Ma kinnitan sulle, et absoluutselt kõik bikerid ei võta seda inimest omaks. Ta esindab väikest % liiklejatest, kes on ohtlik ka teistele ratturitele ilmselgelt. Su jutt teeb väga kurvaks. Teaksin ma kes sa liikluses oleks, ma annaks sulle kommi ja näitaksin sulle, et kõik mootorratturid ei ole sellised. Isegi need, kellel korraks üle läheb.
k
kõik kindlasti mitte,/ 9. mai 2017, 12:25
p
punktile/ 9. mai 2017, 13:35
vabandust väga, aga enamus kahjuks just võtab ja viskusid kaitselegi. et vaat kui palju see andrepätt ikka hea on teinud. ja siingi näed, kuidas nii mõnigi õigustab. need on ise just need hulljulged kihutajad.
sõidan iga päev autoga ja hooajal iga päev või mitu kordagi näen pättratturit. küll olen näinud pärnu maantee alguses ehk viru ringilt tulles nokka tõstvat pätti, küll sellist, kes autode vahelt suure kiirusega mööda paneb, küll punase tulega üle sõitvat baikerit. seega pakun, et sinusuguseid, kes heaks ei kiida, on väga väike vähemus. kahjuks nii on. edu sulle, rõõm oleks sinusugustega teed jagada :)
E
./ 9. mai 2017, 14:34
Ega ma pai poiss ka ei ole. Kuid igal asjal on aeg ja koht. Ei taha, et minule keegi sisse paneb ja ei taha mina kellegile teisele ka sisse panna. Sõidan nii, et olen peeglist nähtav, hoian positsiooni ja kiirust. Aga kui on linnast väljas tühi tee, siis tõmban 3nda käiguga piirajasse.. Ma loodan, et suvi tuleb kõigile ohutu ja kindlasti näen palju vaeva, et keegi minu sõidu peale halvasti ei vaataks.
t
to ./ 9. mai 2017, 15:46
vaatan küll halvasti, kui arvad, et on mõttekas kihutada maanteel, kus tundub, et kedagi ei ole. kõrvalteelt võib alati keegi välja sõita, kes ei oska ja ei peagi oskama arvestada, et rullnokk tuleb kihutades. seega oledki just harju keskmine rullnokk ja sinusuguste tõttu ma motomehi põlastangi.
m
maali to ./ 9. mai 2017, 16:08
kasva suureks ! ehk siis tuleb ka arunatuke ja ei pea kogu elu piirajale lootma.
N
./ 9. mai 2017, 18:21
Netis oleme me kõik kõvad ninna panijad, kes kõikidel suureks soovitame kasvada. Aga eks ma püüan teie hetkeviha mõista ning mõtlen sellepeale, kuidas kõik need samad "ninna panijad" ja "motomeeste põlastajaid", kes oma mobiiltelefoniga rääkides kõrvalt teelt kõigile ette keeravad ja pärast nutavad, et kihutas mulle otsa. Absoluutselt meil kõigil on omad vead küljes. Ei tasuks kohe hakata "ninna panema" kõigile, ilma et vaataks iseennast peeglist. Kes sõidab pühapäeval pohmelliga koju, kes räägib telefoniga või meigib ennast. Vahe on ainult selles, et mina olen valmis tunnistama omi vigu, mõistes teiste vaatenurki. Paneb mõtlema, et kes peaks suuremaks kasvama ning oma maailmavaadet laiendama.

h
Humonoyd Yana Lind/ 9. mai 2017, 08:14
Täna kogunevad motomehed oma kumiiri Aljeesha kuju juurde nelgikesed kaasas.
s
Suur vale/ 9. mai 2017, 07:55
Pildil on igatahes mootorratas teel politseibussi rataste all.... TAGAAJAMINE: Tallinnas lõppes hulljulge mootorratturi põgenemine sellega, et politseiauto rammis ratta teelt välja.
h
heh/ 9. mai 2017, 15:46
pilt on lehtedes enamasti illustreeriv. nii seegi.
m
mees metsast/ 9. mai 2017, 07:45
On ka purjus autojuhte, kes politsei eest põgenevad!
s
süütusepresumptsioon/ 9. mai 2017, 09:44
On ka purjus autojuhte, kes politsei eskordi saatel Tallinnas ringi sõidavad ja nii juba aastaid...
s
selliseks on nad muutunud. kohutav!/ 9. mai 2017, 19:02
eliitklassile on kõik lubatud
t
to mees metsast/ 9. mai 2017, 13:37
oled seal metsas ära pööranud? kui palju on autojuhte? ja kui mitu eest ära sõitmist meelde tuleb kohe? ja vastavalt siis rattureid? räägime ikka protsentidest, eks, et oleks õiglane? samas ega sellega olen nõus, on jah autojuhtide seas samuti napakaid, muidugi on. äkki talvisel ajal needsamad ratturid ongi autoroolis siis need eest ära kihutajad? miks nad oma suhtumist muutma peaks, kui rool on teine? mõtle selle üle.
n
nõmmekas/ 9. mai 2017, 07:45
Kus komm jäi? Hiiul ääretorud kõik puruks sõidetud.
Moderaator kõik on õige, mida kaitsed pätte, ah. Või omal ka samad kombed?
t
tasuja/ 9. mai 2017, 07:58
Need inimesed ,kes kaitsevad liiklus kriminaale on samasugused krimminaalid.politseile tuleb anda õigus ka relva lihtsamini kasutada
t
Tikker/ 9. mai 2017, 07:45
Äsja ju tehti tsiklikaabakast rahvuskangelane, kes annab politsei kohtusse selle eest, et teda ei lastud kihutada. Nüüd teised teevad järele. Ja kui neile karistust ei määrata, vaid pätid saavad niimoodi võimaluse meediasse pääsed ja politseid ja seaduskuulekaid inimesi mõnitada - siis see jätkub kuni kellegi surmani.
v
Vinged sellid/ 9. mai 2017, 07:27
need meie ratturid. Purjakil küll aga masinat hoiab 170 km. tunnis teel nagu miilenki.
p
ppa peab end seadustega kehtestama, mitte omavoliga/ 9. mai 2017, 07:19
Kui on hea töökorraldus ja ajudega politseinikud, siis saavad kõik rikkujad olemasolevate vahendite ja seaduste abil seisma sunnitud ja ka oma karistuse. Küllap jäetakse kirjutamast, kui palju põgenejatest ongi puhta nahaga pääsenud, kuna pelgalt arutu tagaajamisega lootuses, et sõidan lõppvaatuses tsklimehe sandiks, rattureid maha ei võta ja ohutust kaasliiklejaile ei taga. Kui Kaks sõidukit linna vahel 100-se lauluga tuhisevad, on nad MÕLEMAD ohuks kõigile ümbruskaudsetele.
o
olikas/ 9. mai 2017, 07:55
Parem sõitku tsiklimees sandiks, kui see tsiklimees mind sandiks sõidab
t
teema/ 9. mai 2017, 09:03
Politseil on raha vähe ja napib kiire taibu ja heade sõiduoskustaga välipatrulle. See on sõnum üldsusele ja riigiisadele . Kindlasti peavad igal ajal töötama pardakaamerad, helisalvestuste , kiirusnäitajate ja kõige muuga, mille peale riik raha on kulutanud ja mis tagab selle, et politseinikud teeksid ise tööd nii , nagu peab ja maksimaalsete tõenditega saaks vajadusel ka kohtusse minna.
s
see/ 9. mai 2017, 09:46
võimalus, et tsiklimees sind sandiks sõidab on lähedane lotovõidule.
a
Arvata on/ 9. mai 2017, 10:17
kuna 170 või rohkem lendava tsikliall sandiks jääda on ime, ime, et hing sisse jääb ja see on tõesti nagu lotovõit.
Hoopis tõenäolisem on, et see marutõbine tsiklist su tükkideks sõidab ja silmapilk surmab.
Venemaal oli mõne päeva eest õnnetus kus tsiklimees lendas 200+ autole sisse, pauk oli nii hull, et rebis vastutulnud autol mootori ja ühe esiratta küljast, autojuht hukkus. Tsiklimehega ka paremini ei läinud. Eri allikates kirjas, et kõiki mehe osi ei leitudki.
Mees muide jumalasulane. Jumal nägi, et teener teeb pattu, karistas kohe ära.
k
kahju/ 9. mai 2017, 11:11
autojuhist ja kahju, et rattur nii kergelt pääses, oleks pidanud kaelast saati halvatuks jääma.
a
ahsoo/ 9. mai 2017, 15:49
kas sind lohutaks, kui see sinu isa oleks olnud, et ah, ta juba soliidses eas?
küll võib inimeseloom ikka rumaI olla :( piinlik su pärast.
s
samalugu/ 9. mai 2017, 15:52
vahel tuleb roheline kiri, vahel sinine, vahel must ja vahel kaob komm niii, et üldse midagi ei tule vastuseks. õhtuleht ei jaks omale ajudega itimehi palgata, kes selle jama korda teeks. üldse ma ei mõista, miks komm kohe ilmuda ei võiks, nii et ma ka kohe näen seda, nagu mitmes kohas mujal.
ja seda ma ka ei mõista, miks peaks miski modereerimisele minema, kui on ka valik, et muuda oma kommi. siis saaks teada ka, mis sõnad ei sobi. ikka imesõnasid on, mida öelda ei tohi, naljanumber. näiteks sõna t a pp a ei tohi kirjutada, tahad näiteks rääkida raamatust kuidas t a pp a laulurästast, aga vot ei ole lubatud :D
k
küll/ 9. mai 2017, 11:06
võib ikka mõni peast põrunud olla. nagu politseiamet teeks seadusi, aga eks rumalad inimesed nii arvavadki.
ja minu meelest on see tagaajamise boonuseks, kui pätt end sandiks sõidab. kahju, et see andre terveks jäi, oleks pidanud nii sant olema, et enam ratta selga ei saaks.
a
9. mai 2017, 07:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Teeline/ 9. mai 2017, 12:01
Mis sest kasu, Tallinna hullul ju polnud juhiluba.

k
kadri/ 9. mai 2017, 07:15
No ei tohiks neil ikka riik riigis kehtestada. Ohus on ju mitte ainult nad ise,vaid kõik - kes või mis teele jäävad. Olen ise foori taga seisnud, kui kahe auto vahelt pressib mootorrattur läbi nii, et mul judinad peal. Auto kriipimisest on vaid loetud sentimeetrid puudu. Ja siis muidugi lastakse argpükslikult või ülbelt jalga,oma probleemiga jääd üksi.
a
august väljas/ 9. mai 2017, 07:15
Ameerika filmid tuleb ära keelata, sealt nad neid lollusi õpivad!
a
9. mai 2017, 09:15
ameerika filmid tuleb ära keelata - väga hea idee :)
h
hm/ 9. mai 2017, 07:14
lusti saab, kui jälle selline kaastunnet nõutama hakkab.
e
Evelyyn Volyym/ 9. mai 2017, 07:05
Aidake tsiklimehi, miks ei lubata neil end organidoonorina kehtestada ?
n
nõmmekas/ 9. mai 2017, 07:01
Täielik hullus on, minge Hiiule raudtee ülesõidul metallist piirded kõik segi.
Meie maksame selle kinni. Rahvas on lihtsalt roolis nagu anonüümne amööb.
Mis siis saab, kui soojaks läheb. Sõidate ja peksate kõik segi.
Te ei ole paremad, kui pronksõduri kaitsjad, ise ei saa arugi. Vene võim on ikka emapiimaga edasi antud, mitte kuidagi ei saa Eestlane kultuurseks inimeseks. Politsei segab teid, minge Venemaale seal maksad mendile raha ja teed mis tahad. Putinit ainult ei tohi seal kiruda.
Ühed ehitavad ja istutavad, teie lõhute. Kas bussipeatuse klaasid segavad ka teid, et neid järjepidevalt segi peksate. Eesti nolgid , krossikaga Kreegi metsas. Elukoht teada ju, saad ükskord karistuse kätte. Ei ole te anonüümsed, võin pildi teie kodust koos siklitega üles panna.
s
siin kired,/ 9. mai 2017, 11:13
aga politseile ka teada oled andnud?
t
Trikirattur/ 9. mai 2017, 06:54
Nii kole see asi nüüd ka ei ole. Kogu aeg on tsikliga eest ära aetud. Lihtsalt kui sind kaubikuga kinni püüti, siis häbenesid omaette, tõmbasid kõrvad lonti ja maksid trahvi, mitte ei roninud meediasse pillima.
k
kahju/ 9. mai 2017, 11:14
et sinusugused tervise juures veel on.
t
to kahju/ 9. mai 2017, 16:47
oled järgmine "rahvuskangelasest" motohiir, keda peab politseiauto alt või seina pealt maha kraapima?
l
Leida/ 9. mai 2017, 06:53
Olen küll vanaema, kuid ma mõistan mootorattaid, sest kui ei ole lube ja mootoratas on registreerimata, siis on see vaja kuskil kinnitada, et vanaisale võib olla lubatud. Kui lapselaps tahab vanaisa juurde minna, siis miks teda takistatakse ja kui on mootoratturil ometi leitud elukaaslane, kellel on siht elus, siis ei saa seda sihti takistada.
k
Kas/ 9. mai 2017, 08:26
vanaema üritas nalja visata?
j
jeah/ 9. mai 2017, 11:17
ebaõnnestunud nali igatahes. naljaks ei olnud.
v
vanaema/ 9. mai 2017, 10:24
sinul nooruspõlves küll siht leidmata jäänud - kooliharidus näib, et vist sinuaeg juba mõnele indiviidile oli vastukarva? Tegelesid seeaeg sünnitamisega, kui normaalne inimene emakeeles kirjutamist õppis?
k
Kaupo/ 9. mai 2017, 06:28
tulebki põgeneda, muidu sõidavad surnuks ju

w
werty/ 9. mai 2017, 06:27
nojah ega nyyd ei tohi politsei neid pidada juu,kohe on kisa lahti kellegi poolt.
m
9. mai 2017, 06:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
9. mai 2017, 07:43

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee