to kati kui teil endal oleks mõni lähedane samas seisus mis see õnnetu pere praegu peab üle elama siis räägiks te vast hoopis teist juttu ma arvan et paljud Eestimaa inimesed arvavad et rekka juht peab olema staasiga
Esiteks on alati kõige suuremad kaagutajad need, kes ei tea ei metsaveoautost ega selle juhtimisest mitte kui midagi. Teiseks, ükski õnnetus ei hüüa tulles ja vaevalt keegi sihilikult hakkab kedagi kaine peaga alla ajama. Kolmandaks, palun õppige kirjutama. Kui tegemist on nii targa ja aruka inimesega nagu mõni ennast selleks peab, siis haridust võimls olla niipalju, et ilma kirjavigadeta lahmida. Kaastunne hukkunu lähedastele ning ka veokijuhile tugevat närvi!
kuidas saab panna rekkajuhiks 19 aastase poisi sellel alal peaksid ikka olema kogemused kas metsaveo rekadel on tõesti nii kiire nad sõidavad ju enam jaolt keset teed teine auto vaadaku ise kuidas mööda saab need noored ei tule isegi väikse auto juhtimisega toime ei tahaks nagu uskuda et kahest kuust aitab et rekkajuhiks saada
Esialgsetel andmetel ei andnud veokijuht vasakpööret sooritades peateel liikunud audile teed...Veokijuht oli 19 aastane kaine mees.Tekkib küsimus,et kas ikka nii noored tohiksid sõita juba nii varakult raskeveokitega?
Lihtne on kõik alati kiiruse süüks ajada -- oleks paigal seisnud, poleks üldse midagi juhtunud. Tglt on asi selles, et meie inimestele MEELDIB sõita keset teed. No muidugi, sageli on kohe teeserva kõrval sügavad augud, teeserv väga järsk v mt, aga keset teed sõidetakse ka laiadel korralikl maanteedel. ilmselt ei õpetata autokoolis seda, et tuleb hoiduda tee võimalikult tee serva, mitte keset teed sõita. Kui sageli teie ise sõidate keste teed? Kui sageli tuleb teile vastu auto, rattad telgjoonel v üle selle?
Kuidas see tarkus juhtunusse puutub? Selles õnnetuses ei andnud kõrvalteelt peateele keeranud veokijuht lihtsalt teed. Peateel sõitnu aga ei pööranud veokale piisavalt tähelepanu, et sellest aru saada.
Ei andnud teed??? Kas oled ikka veendunud selles? Kitsal ja kraavidega teel on metsaveoki iga manöövri sooritamine küllaltki ajamahukas tegevus. Peaks analüüsima, kas metsaveoki juhil oli üldse vähimgi võimalus ette näha ja ära hoida peateel liikuva sõidukiga kohtumist. Väikestel külavahe teedel kiirusepiirangute kehtestamine, kui selline on mõttetu tegevus. Seal sõidetakse ikkagi kiirusega mida tee, auto ja juhi oskused võimaldavad (sõidumõnu). Kui kiirusepiirangud kehtestada, siis ainult selleks, et panna linnuke aruandesse - "me oleme midagi teinud". Antud õnnetuskohal käimata ja ajakirjanduses avaldatu põhjal pakun ainsana reaalseks süüdlaseks - JUHUS. Lihtsalt mitme halva asja juhuslik kokkuajastus. Selliseid õnnetusi saab ära hoida vaid sedatüüpi teede kasutuse lõpetamisega. Muidugi - metsafirma oleks saanud õnnetuse ärahoidmiseks paljutki teha - saateautode kaasamisega.
Huvitaval kombel on kadunud see artikkel, kus politseinik tunnistab, et mõlemad autod asusid peateel. Samuti on kadunud foto, kus endise kaalukoja juureas kõrvalteel on "Anna teed" märk. Kas tahetakse noor juht süüdlaseks teha?
Peatee teeb seal ca 90 kraadise pöörde. Veok keeras vasakule. Vasakult tulnud sõidukas tõmbas veakale vasakult sisse, ehk ilmselt tahtis sõita otse kõrvalteele.