Eesti uudised

Pereisa hukkus külavaheteel kokkupõrkel metsaveoautoga

Arvo Uustalu, 6. mai 2017, 04:00

29 KOMMENTAARI

n
NB/ 6. mai 2017, 21:03
i
inimene/ 6. mai 2017, 16:41
to kati kui teil endal oleks mõni lähedane samas seisus mis see õnnetu pere praegu peab üle elama siis räägiks te vast hoopis teist juttu ma arvan et paljud Eestimaa inimesed arvavad et rekka juht peab olema staasiga
k
Kurb küll kui hukkutakse / 7. mai 2017, 03:08
Kui Olukordi Maaneel ei valdata ja kõik sõltub juhusest
m
Miks pidi küll rekkale külge sõitma/ 7. mai 2017, 03:17
Teelt väljasõit oleks päästnud
t
Teeline/ 7. mai 2017, 22:03
Ja kust sa siis seda staaži saad, kui rooli istuda ei tohi.
k
Kati/ 6. mai 2017, 15:34
Esiteks on alati kõige suuremad kaagutajad need, kes ei tea ei metsaveoautost ega selle juhtimisest mitte kui midagi. Teiseks, ükski õnnetus ei hüüa tulles ja vaevalt keegi sihilikult hakkab kedagi kaine peaga alla ajama. Kolmandaks, palun õppige kirjutama. Kui tegemist on nii targa ja aruka inimesega nagu mõni ennast selleks peab, siis haridust võimls olla niipalju, et ilma kirjavigadeta lahmida. Kaastunne hukkunu lähedastele ning ka veokijuhile tugevat närvi!
h
siis haridust võimls olla niipalju/ 7. mai 2017, 10:06
huvitav kes lahmis?Loe endakirjutatu kah läbi,et teisi kirud...
i
inimene/ 6. mai 2017, 15:01
kuidas saab panna rekkajuhiks 19 aastase poisi sellel alal peaksid ikka olema kogemused kas metsaveo rekadel on tõesti nii kiire nad sõidavad ju enam jaolt keset teed teine auto vaadaku ise kuidas mööda saab need noored ei tule isegi väikse auto juhtimisega toime ei tahaks nagu uskuda et kahest kuust aitab et rekkajuhiks saada
t
Teeline/ 7. mai 2017, 22:05
Kust sa need kogemused võtad, kui roolis olla ei tohi, kas ostad kusagilt kiloga?
h
Halvad pildid/ 6. mai 2017, 13:40
Nii halvasti oskavad ainult ajakirjanikud pildistada. Pole näha, kas veoka taga on "anna teed" märk.
m
6. mai 2017, 13:07
s
Suuremal on alati õigus/ 6. mai 2017, 13:00
Kes seda veel ei tea, saab surma.
i
irw/ 6. mai 2017, 12:17
Esialgsetel andmetel ei andnud veokijuht vasakpööret sooritades peateel liikunud audile teed...Veokijuht oli 19 aastane kaine mees.Tekkib küsimus,et kas ikka nii noored tohiksid sõita juba nii varakult raskeveokitega?
t
To IRWhammas/ 6. mai 2017, 15:37
Mitte tekkib vaid tekib. Tagumikust tulevad sellised küsimused või mis? Kui liikluses sõidab ju siis ikka võib!

k
küss/ 6. mai 2017, 11:36
Lihtne on kõik alati kiiruse süüks ajada -- oleks paigal seisnud, poleks üldse midagi juhtunud. Tglt on asi selles, et meie inimestele MEELDIB sõita keset teed. No muidugi, sageli on kohe teeserva kõrval sügavad augud, teeserv väga järsk v mt, aga keset teed sõidetakse ka laiadel korralikl maanteedel. ilmselt ei õpetata autokoolis seda, et tuleb hoiduda tee võimalikult tee serva, mitte keset teed sõita. Kui sageli teie ise sõidate keste teed? Kui sageli tuleb teile vastu auto, rattad telgjoonel v üle selle?
t
Tõnis/ 6. mai 2017, 13:31
Kuidas see tarkus juhtunusse puutub? Selles õnnetuses ei andnud kõrvalteelt peateele keeranud veokijuht lihtsalt teed. Peateel sõitnu aga ei pööranud veokale piisavalt tähelepanu, et sellest aru saada.
u
Urjuk/ 6. mai 2017, 15:09
Ei andnud teed???
Kas oled ikka veendunud selles?
Kitsal ja kraavidega teel on metsaveoki iga manöövri sooritamine küllaltki ajamahukas tegevus.
Peaks analüüsima, kas metsaveoki juhil oli üldse vähimgi võimalus ette näha ja ära hoida peateel liikuva sõidukiga kohtumist.
Väikestel külavahe teedel kiirusepiirangute kehtestamine, kui selline on mõttetu tegevus. Seal sõidetakse ikkagi kiirusega mida tee, auto ja juhi oskused võimaldavad (sõidumõnu). Kui kiirusepiirangud kehtestada, siis ainult selleks, et panna linnuke aruandesse - "me oleme midagi teinud".
Antud õnnetuskohal käimata ja ajakirjanduses avaldatu põhjal pakun ainsana reaalseks süüdlaseks - JUHUS.
Lihtsalt mitme halva asja juhuslik kokkuajastus.
Selliseid õnnetusi saab ära hoida vaid sedatüüpi teede kasutuse lõpetamisega.
Muidugi - metsafirma oleks saanud õnnetuse ärahoidmiseks paljutki teha - saateautode kaasamisega.
t
to tõnis/ 6. mai 2017, 15:29
juhtunusse ei puutugi. Ma ei olnud kohal, et saaks juhtunut analüüsida.
t
Teeline/ 6. mai 2017, 16:32
Huvitaval kombel on kadunud see artikkel, kus politseinik tunnistab, et mõlemad autod asusid peateel. Samuti on kadunud foto, kus endise kaalukoja juureas kõrvalteel on "Anna teed" märk. Kas tahetakse noor juht süüdlaseks teha?
j
juht/ 7. mai 2017, 22:37
Kõige parema pildi saad, kui käid kohapeal vaatamas .Eriti hea on tulemus kui oled esimest korda sellel tee-ristil.
p
pildilt/ 6. mai 2017, 09:14
veok on selgelt vastas-suuna vööndis ( samal joonel tuletõrje masinaga)
i
Imelik/ 6. mai 2017, 09:28
vaja on ikka enne avariid pilti näha, mitte pärast siin kaagutada, kui autod nihkunud.
j
jama!/ 6. mai 2017, 13:33
Selles olukorras pole ju mingit vahet kus suunavööndis ta on, sest peateele keerates paneb ta nagunii mõlemad suunad kinni.
t
Teeline/ 6. mai 2017, 16:36
Peatee teeb seal ca 90 kraadise pöörde. Veok keeras vasakule. Vasakult tulnud sõidukas tõmbas veakale vasakult sisse, ehk ilmselt tahtis sõita otse kõrvalteele.
m
Magas veoka maha/ 7. mai 2017, 21:01
Siis ilmselt ei vaadanudki paremale et kas keegi äkki kurvist väljumas
t
Teeline/ 7. mai 2017, 22:08
Või ei mäletanud parema käe reeglit ja arvas, et otsesõitjal on alati õigus.
n
Nii vanal audirondil turvapatju üldjuhul pole/ 6. mai 2017, 07:37
Küllap see külgkokkupõrge saigi määravaks , surmav ajutrauma aga ka kaelavigastused.
s
See Rain/ 6. mai 2017, 07:30
Liikus veoka poole külg ees
k
Külateedel just kiiresti sòidetaksegi/ 6. mai 2017, 07:29
Tee on pähe kulunud ja tavaliselt tühi ja siis

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee