Eesti uudised

Mesimagusad sõnad ja karm tegelikkus

Liis Vaksmann, 5. mai 2017 04:00

283 KOMMENTAARI

A
./ 8. mai 2017 12:11
Alles hiljuti kirjutas Sakala Viljandis sellest mehest ning sellejärgi jättis küll mees kõik oma senise elu Egituses, et olla laste ja naisega. Hetkel tundub, et naine on ise süüdi, et suhe katkes. Olen tema meest ise Viljandis teenindanud, ning tõesti tegemist on väga toreda inimesega- mitte flirtivas mõttes. Vaid tõesti tore inimene ja viisakas. Ei ole mingi matsho mees, vaid täiesti tavaline inimene. Hetkel tundub, et see Ülle peseb ennast puhtaks selle taha, et tegi vea, et moslemiga abiellus. Kes kurat tal käskis siis üldse suhet alustada selle mehega? Vat ikka ise tahtis ning nüüd süüdistab meest.
m
maie/ 10. mai 2017 17:26
No kõik naisepeksjad on ju väljaspoole imešarmantsed mehed.
a
Aiyäh, Mohhammed!/ 6. mai 2017 22:18
No eestlaste iive ju tõusis kolme lapse võrra!
s
Selle naise abielu moslemimehega/ 6. mai 2017 21:33
Pole mingi Eesti Jorsi lüpsmine.
m
6. mai 2017 16:26
murid ja nende madratsid eestist välja,ja kutsikad ka kaasa!
y
yll/ 6. mai 2017 21:12
just.tema kasvatab üksi kolme last? kui palju kohalike meeste makse läheb nende koolide,lasteaedade,jne,jne peale kuhu nende laste sigitaja sentigi ei maksa.
m
Mäh?/ 10. mai 2017 17:26
Kas mitte kohalike NAISTE omi ka?
a
ARMASTUS KÄIB KÕHU KAUDU LEIAKS IKKA ÕIGE AUGU/ 6. mai 2017 15:37
Elu see on õnnemäng,tütarlaps ja pehme säng.EESTI VANASÕNA.
i
ILUS VÄLISMAA MEES,SUUR ARMASTUS JA MASENDAVALT TAVALINE LÕPP./ 6. mai 2017 15:31
Armastus käib kõhu kaudu,leiaks ikka õige - EGIPTUSE¤ VANASÕNA.
t
6. mai 2017 11:25
tšurkad ja nende kõhualused eestist välja!

n
Nõme on seda naist sarjata/ 6. mai 2017 09:37
Millega ta selle ära teeninud on? Armus ja sai abielus olles lapsed, elu mehega ei läinud nii, nagu ta lootis. Sellel ajal polnud ka teavet kultuurierinevustest veel. Loodetavasti lastest kasvavad kenad, toredad terved inimesed, kelle isa vähemalt alkohoolik pole, nagu mõnel, kes saab lapse kusagil läbupeol – peaasi, et isa kohalik on. Paistab tubli ja töökas naine ka olevat.
8 aastat tagasi tuli kindlasti igale SKYPE-konto omanikule kontaktisoove Egiptusest, Marokost, Nigeeriast – minule küll.
Tekst igal pool sama: ”u r so beautiful … r u married?” – aafriklased kirjutavadki nii You=u, are=r jne – nende meelest on see pop vist.
Kui ise oleksin lihtsameelne, siis ehk oleks huvitav kellegagi tutvuda ja ehk armuda, kui oma kodukülas keegi tähelepanu ei osuta.
Ilmselt ikka ajakirjanik otsis selle naise üles, mitte tai se ei läinud oma lugu pakkuma.
t
töökaaslased Mohamed Hassan Hussein Abdalla st./ 6. mai 2017 07:21
Igati muhe mees. Seltsib kõigiga ja väga sõbralik mees.Töö on mehel raske aga saab siiani hakkama,pole mees püssi põõsasse visanud nagu mõned.Siin on töötanud nii inglasi,portugalasi ja teistest rahvustest aga ilmselt oli töö nende jaoks liiga keeruline ja raske. Mohamedile soovime tervist ja jõudu.
o
5. mai 2017 23:11
Olles ise 2 hooaega töötanud Egiptuses Hurghada kuurordis,pole mulle miski enam üllatav.Sellest võiks päris huvitava raamatu kirjutada
o
ootan/ 6. mai 2017 21:32
Asi ei anna enam oodata. Kirjutage midagi tüüpilistest valedest, kavalustest, vôtetest, strateegiast, mida kasutatakse, et me sinisilmseid lôksu meelitada. Valgustage meid, avage me rukkilille sinised, naiivsed silmad, sest aeg on küps: nad on juba kohal. Raamatuga läheb aega, seni aga vôib olla hoiate nii mônegi môtetutest tegudest. Jään huviga raamatut ootama.
m
Mait/ 5. mai 2017 22:54
:):):):):):):):):):):):):):):):):):)
j
Johanna/ 5. mai 2017 22:27
Romaanides, kus esineb araabiastest tegelasi, iseloomustatakse neid põhiliselt libekeelsetena, alatutena, aututena, julmadena, reeturlikena jne. Klassika, kas ülekohtuselt?
k
krat pärnust/ 5. mai 2017 20:35
Mõni asi! Ega need kolonelid ja kindralid sealt mooramaalt otsa pole saanud. Internetti uued pildid üles ja küll võetakse varsti jälle Skypes ühendust.
k
krat pärnust/ 5. mai 2017 20:30
Kas see on see Aasta Ema kandidaat? Muhameed ei saanud temaga abielluda, sest oli luuraja ega tohtinud välismaalastega abielluda. Lapsigi tohtis teha ainult salaja.
k
krat pärnust/ 5. mai 2017 19:33
Terve FB kommuun "salliv eesti" on sellised madala IQga naisi täis. Lisaks on seal mõningad omasooiharad mehed, kes ootavad pikkisilmi mustade tulekut. Püksid on juba pooles sääres aga häda on selles, et varem või hiljem on neil nutt ja hala lahti. Ega nad ju teiste vigadest õppida ei oska. Puudub mõtlemine ja haritus. No ei ole sellistest kahju.
j
ja kommentaarium/ 5. mai 2017 19:57
K
19:57-le/ 5. mai 2017 21:06
Krat on vanahärra,kes tavaliselt armastab väga pagulasi...

k
Krat Pärnust/ 5. mai 2017 19:01
ei tunne kaasa,,pigem rõõmu.
k
kiskus tüli Viljandi tänaval?/ 5. mai 2017 18:24
Mohamed Hassan Hussein Abdalla
T
./ 8. mai 2017 12:18
Temaga kisuti tüli. Üks linnavalituse liige, kes oli purjus. Hakkas uurima, mida nad Viljandis teevad.
t
tony/ 5. mai 2017 16:54
varsti hädaldab see eit "Kodutunde" saates
a
Appi/ 5. mai 2017 16:45
Kõrini on, tõesti, aitab sellest halast. Huvitav, kes on süüdi? Mina vaataks peeglisse
Nii ära tüütab, iga kord kui teed lehe lahti, et UUDISEID lugeda siis esmalt peab hanguma hakkama :(
n
5. mai 2017 16:19
Nii tore siit teada saada, et see kurb ja vägistatud moslemimees asub Viljandis. Miks riik siis teda ei pigista ega pitsita elatisraha nõudega, nagu ta teeb seda Eesti meestega. Ja näed, isane aga sigib ja kurdab. Mis siin erinevust on Eesti meestega. Tegelikult seis sama. Hullem veel, mehed panevad üksteist ja naised on ilma. Selleks moslemid löögile pääsevadki.
t
5. mai 2017 16:49
Tegelikkus on see , et osa naisi tahab kuulda valet enda ilu ja tarkuse kohta . Isegi siis kui ta saab aru , et jutud tema tohutust ilust ja naiselikkusest on labane vale , on seda ikkagi meeldiv kuulda . Eesti mees tavaliselt sellist jama ei aja , eriti veel siis temake on väga kaugel mingist naiselikust ilust . Eesti naine ei oska väärtustada enda kuulumist valgete inimeste hulka .
m
ma/ 5. mai 2017 16:02
ei mõelnud peaga,vaid v...ga.
o
oijh/ 5. mai 2017 15:48
see ei ole kurb ega naljakas...lihtsalt igav
l
Lahke./ 5. mai 2017 15:33
Ma võin sellele naisele mõned Nigeeria äriprojektid edasi anda, mis mulle e- postkasti saabuvad. On võimalik teenida umbes 20 miljonit kui nõustud sellest kolmandiku heategevuseks kulutama ning saadad paar tuhat eurot ülekandetasu Nigeeriasse. Rikas naine saab kindlasti kergemini ka uuesti mehele ja mine tea kui toredad mehed seal Nigeerias veel olla võivad.
j
Juuli/ 5. mai 2017 16:39
Milleks Nigeeriast otsida, neid on Eestiski küllaga! Eluloa eest teevad kôik ja poevad aluspükstest välja, et dokumendid kätte saada. Otsite môistmist, arusaamist, turvatunnet - seda tühjas hinges ei leia - ja sinisilmseid on nii lihtne ümber sörme keerata, käkitegu. Andke endale aru, et teid trumbatakse kôiges üle. Teiega juhtub sama, ei ole te paremad, ei targemad, ei ilusamad, ei kavalamad, kui teised. Ainuke päästevintiil on, kui te olete oma kodus, oma mentaliteedis. Kasutage kas vôi natuke meile kaasa antud ajurakke.

m
Mnjah/ 5. mai 2017 15:22
sellised lood selgitavad, miks on naistel keskeltläbi madalam palk ja miks neid juhiks ei edutata.
Tegelikult paneb see kahtlema, kas neile valimisõigus ikka sobib.
Valiku teeb ta ju kõrvade kaudu ja mitte ajuga.
Kas seepärast ongi kadunud poliitikast meessoost isiksused ja kõige mehisemad mehed on nt brittidel Elizabeth ja Theresa.
w
Willy/ 5. mai 2017 14:59
Ohh...ja kõrgem pilotaazh murjaneid, kes päris rikkaid vanamutte jahivad, on ju sellised, kes teevad paar klõpsu 1 päevaks laenutatud Armani ülikonnas ja võõra Ferrari taustal...ning valetavad endid investeerimispankuriteks. See enda näo monteerimine netist leitud kindralite ja ohvitseride kere otsa, on lihtsamast lihtsam nipp! Tõesti uskuma jääda paari pildi põhjal seda muinasjuttu, mis sulle netis jahvatatakse??? Uskuda kõiki komplimente jne? Kuidas saab mingi tsurka üleüldse olla USALDUSVÄÄRNE??? Loogika, puhas loogika!
a
A/ 5. mai 2017 14:49
See murjam elab Viljandis ja räägib kõigile naisolevustele, kes kuulata viitsivad, et kuidas naine ta Eestisse meelitas ja tema oma karjääri naise nimel maha pani. Oli ka pensionifondi lasknud naisel laiaks lüüa ja naine olla selline halb ja ei mõista tema vajadusi, tema pidavat kuuma vere ja teistmoodi vajadustega olema :D Nii mõnigi blond neiuke on linna vahel käevangus ringi jalutanud ja juttu tõe pähe võtnud :D
t
5. mai 2017 15:54
Toimuvad uued tiineks panemised ? Viljandi on ju väike linn , kas tõesti leidub lolle ?
m
mõistev/ 5. mai 2017 14:15
Normaalsete inimestega ei võta võõrad läbi Skype niimoodi ühendust. Arvatagi, millised pildid see daam endast sinna internetti riputanud oli. Arvatavasti ei tea see mụṛjan siiamaani, et naisel oli mingi lootus mehele saada- ta teab, et võttis ühendust prostituudiga.
k
5. mai 2017 14:59
Kas siis hakkabki nii olema , et internetiajastul hakkavad kõik koledad Eesti naised omale aasiast ja aafrikast mehi tellima , nendega paljunema ja kokkuvõttes on õnnetul Eesti rahval toita karjade viisi meiega mittesarnaseid lapsi , kes ise hakkavad siin paarikümne aasta pärast paljunema ? Miks need Eesti naised ei kasvata oma ruune maimukesi meeste kodumaal ?
m
mulk/ 5. mai 2017 14:13
Tagantjärgi on nüüd huvitav lugeda ühte Sakala artiklit 3. septembrist
m
Mis/ 5. mai 2017 14:23
a
ahah/ 5. mai 2017 18:14
"Mohamed Abdalla vastab Harri Juhani Aaltonenile"?
a
Aastavanused/ 6. mai 2017 14:11
Artiklid ei peaks küll tasulised Postimehes olema! No on ikka ahnus
m
Mõistev/ 5. mai 2017 14:11
Ma ei vaataks sellise naise poolegi, ammugi ei julgeks sellisega kuskile välja minna. Kindlasti on sellisel suur pidupäev kui keegi on temaga Skypes ühendust võtnud ja polegi oluline, mis hiljem juhtub. Ma kujutan ette, mis pildid ta endast sinna Skype riputanud oli. Arvatavasti see murjan ei tea siiamaani, et sel naisel oli mingi lootus mehele saada, ta arvab, et võttis prostituudiga ühendust.
e
eesti naine len/ 5. mai 2017 14:07
ja iialgi pole vaadanud isegi neid moslemeid,vaid alati võrastavalt ja eemaletõukavalt nendesse suhtunud. Mulle meldivad oma eesti mehed.See tüdruk,kellest jutt käib,lihtsalt armus ja pea läks segi,
n
noh/ 5. mai 2017 16:28
Kurat võtaks seda armumist,aga peast segane oli ta juba enne. Arvatavasti mingi raskekujuline ajukahjustus või sünnidefekt.
i
5. mai 2017 14:01
Ikka on kõigis hädades süüdi valged mehed! Vastus esimesele kommijale, kes endast väljas juba hommikul kell 7.01 reedel. Miks Eesti mees seksib teise mehega? Parem võtku naine ja tahtnud lapsi saada. Enda omi!

k
kutsutakse issi jaama/ 5. mai 2017 13:59
raketistardid iga päev värvilised fotod marsist
e
eganed egiptuse mehed/ 5. mai 2017 13:58
on nagu ümmargune maakera räägi palju tahad kasu pole ikka usutakse
p
pallun ärrge/ 5. mai 2017 14:28
avvaldakke mu komentaare ned on ebasopivat
r
Rumalustega 5 rikkama hulka/ 5. mai 2017 13:57
Eeest nokia on surrogaatemadus. Pole meile immigrante vaja, need tassitakse emakas kohale.
n
5. mai 2017 14:37
Need saavad siin täiskasvanuks ja hakkavad siin oma isade koerustükke kordama .
p
5. mai 2017 13:08
pulmapilt näitab väga ilmekalt, millises sajandis nad seal elavad. imelik, kuidas nad ei arene.
P
13:08-le/ 5. mai 2017 14:33
Pulmapilt on väga ilus, ära irise.Samas sajandis elavad ka pooled eesti paarid,kui sa pulmapilte vaatad.
m
M/ 6. mai 2017 02:24
this pic was taken in Estonia by the way , dont judge so fast wait till you listen to the other side
n
niini/ 5. mai 2017 12:36
Eesti on täis naisi,keson eestlasega saanud lapsed ja peavad neid üksi kasvatama. Või siis alles lugesime naisest, kes pidi oma eestlasest mehe peksu taluma. Vahet pole , kellega elad, ämbrisse astud ikka
v
vähemalt/ 5. mai 2017 13:39
vedas tal niipalju, et lapsed alles. Tavaliselt seda ei juhtu.
t
temal/ 6. mai 2017 05:32
vedas, ülejäänud rahval mitte - selliste nõgeeria printside võsukesed hakkavad siin elama.
mis on ülejäänutel tema geenidest kasu peale selle, et igasugu toetused kohalike arvelt tulevad?
m
Mõnd ei saa aru/ 5. mai 2017 12:27
kui rumalad nad on. Anname andeks. Aga neist osad peavad seda järjepidevalt rahvale demonstreerima ja teistele oma rumalust peale suruma. Seda ei anna andeks.
e
Ellie/ 5. mai 2017 13:07
Kahjuks ei jõua ajakirjandusse vastupidised lood. Nagu meil Eestiski, on ka nn mustade meeste hulgas nii- ja naasuguseid. Palju on ka neid egiptlastega või mõnest muust rahvusest meestega abiellunud eesti naisi, kes elavad õnnelikus abielus ja seda juba väga pikka aega. Oluline on inimest tundma õppida ja see küll ei õnnestu, kui kasvõi aasta Skypes suhelda.
m
mõni on jah/ 5. mai 2017 14:37
Nuneh, toome siis näiteks selle türklase,kes eestlastega (Kirsti Timmer jne) oma Volgadega "maailmareisi" kaasa tegi! Mustafa Celik või mis ta'nd oligi.
J
:::/ 5. mai 2017 14:01
Ja kuidas ta oma rumalust peale surub? Räägib lihtsalt oma loo. Kui ei taha seda ' rumalat juttu' lugeda, siis ju ei pea, keegi ei sunni.
m
ma / 5. mai 2017 14:14
vaatasin ka pilti ja mõtlesin, et nii armas naine. Kindlasti ei ole ta sellist saatust ära teeninud. Aga jah, kui paljudel praegusel ajal üldse abieluga hästi läheb?
t
to 14:01/ 5. mai 2017 14:35
Sul ka kodus vist mustad munad?
s
saatus on oma kätes/ 5. mai 2017 20:40
ega need murjanid sealt aafrikast otsa ei saa. Kindlasti leidub mustal mandril veel keegi kes on nõus selle eidega abielluma.
o
osad? peavad?/ 5. mai 2017 14:25
j
Jäi vist egiptlase koslepist väheks./ 5. mai 2017 12:24
Nüüd loodab eestlaste käest lisatümitamist. Aga saadki!
p
pii/ 5. mai 2017 12:24
lollus ei ole paraku ravitav,kuid vaga edukalt eksponeeritav. terved majandusharud on loodud nendelt raha ara votmiseks- esoteerika jms

e
Ema/ 5. mai 2017 12:24
Kuna artikli peategelane otsustas lubada avalikustada ka pulmafoto jt foto endast, siis arvan, et ta kardab tõsiselt oma tervise ja heaolu pärast. Ehk on mees teda ähvardanud, ja siinne artikkel on nagu komprakiri seifis, et kui midagi juhtuma peaks, siis teavad ka teised, kes süüdi on. Tunnen naisele valede valikute pärast kaasa. Loodan, et lapsed saavad kõigest hoolimata kasvada turvalises keskkonnas.
m
muhv/ 5. mai 2017 12:06
mu 53 aastane kortsus ja paks ema käis tuneesias. arvas ,et kohtas oma elu armastust. muhameed olnud vist ca 30 aastane. ema käis veel mitu korda ennast seal näitamas ja raha viimas tollele. lõpuks lasti töölt lahti, kuna seal saadi teada mis elu ta elab. ema arvas, et läheb tuneesiasse elama ja tööle ( ise ei räägi isegi ingl keelt) ja elab tuneeslasega koos elu lõpuni õnnes. Nii kui töölt lahti sai, ei tahtnud muhammed enam näha ega kuulda . hoiatasime küll, ja näitasime ajaleheartikleid. aga ega mammi ei uskunud niikaua kuni oma vitsad kätte sai.
ä
ära ole nii lühinägelik/ 5. mai 2017 12:46
Olen lausa veendunud, et emme sai ka korralikku emmi näha ja tunda. Aga see maksab tänapäeval ka midagi !
E
lühinägelik -le/ 5. mai 2017 14:39
Eesti mõistes pole neil selle korralikkusest muhvigi,et sa teaks.
t
To muhv/ 5. mai 2017 16:54
Oled ikka töega ahv kui oma ema nii kaunisti kirjeldad....
e
enam pole/ 6. mai 2017 05:36
midagi teha, ema tegi sugupuule uue suguharu, aga asi läks käest ja nüüd on suguvõsa...
o
On olemas kahte liiki/ 5. mai 2017 11:52
naisi - yhed kes on kahe jalaga maapeal- noorena lähevad korra peole ja leiavad sealt mehe kes teeb nende heaks koikke ja tapab tööga ja naine teeb oigel ajal koik mis on vajalik ja on kylmavereline ja elu läheb hästi ilma tunneteta koik on korras ja siis on naisi kes armastavad.
m
M40/ 5. mai 2017 11:31
Olgem ausad, naised kellega sellised lood juhtuvad ei ole ju eriti ilusa näolapiga ja siis nad arvavadki, et on leidnud toreda tõmmu mehe kes temast hoolib ja teda jumaldab, armastab. Paraku on selliste meeste soov vaid saada valge naisega palju järglasi ja ka euroopa elamisluba.
s
see/ 5. mai 2017 14:16
naine on kindlasti üle keskmise välimusega ja vähemalt fotol õnneliku olekuga.
o
5. mai 2017 15:11
oleku hindamine on ehk suhteline, aga sellelt nn. pulmafotolt jäi silma üks hoopis teine asi. kas see kombinee moodi asi peab endast tõesti pruutkleiti kujutama või mis?
ma saan aru, et inimesi ja olukordi võib olla mitmesuguseid ja vast ei saa alati päris kõike mida tahaks, aga siiski, isegi tagasihoidliku eelarve juures leidub kindlasti midagi normaalsemat.
m
Mari/ 5. mai 2017 16:01
Siin ma ei imesta muud, kui et kas muslimimees nii avarat riietust lubab naisel kanda. Asi on kombineest kaugel kullake!
n
naisuke/ 5. mai 2017 11:28
n
naine siit/ 5. mai 2017 11:23
Too naine polnud ise ka küs pereloomiseks. Lhtsalt rumal, e end riputas välismaalsele akela, ütleme nii ja kogu lugu.
Armumine ei ole aluseks perekonna loomiseks, küll aga armastus, austus ja usaldus. Kuid nende loomiseks läheb aega ja selleks ongi kihluse aeg elik kurameerimise aeg, et teist inimest läbi tegude tundma õppida, on ta ikka just see,kellega läbi hea ja halva elus koos sammuda. Ärge tormake!!!! Jumala eest, kuhu teil kiiret!
I
.../ 5. mai 2017 11:42
Iga kolmas Eesti abielu lahutatakse. Miks rõhutad välismaalast selles loos nagu oleks kooselud eestlaste vahel püsivamad? Oleks, oleks Eestist mõne viinanina üles korjanud, siis oleks õitsev õnn olnud.
e
5. mai 2017 13:11
Erinevus on selles, et kui abiellud välisriigi kodanikuga, ootab pärast abielulahutust ees probleemiderohke aeg. Näiteks - kus ja kelle juures hakkavad elama lapsed. See ongi kõige suurem probleem.
r
Rix/ 5. mai 2017 11:21
Mind huvitab, kui palju eesti mehed piiritagant naisi võtavad. Seda meeste ja naistvahelise suhtena.Arvan, et see protsent on oluliselt madalam. Summa summaarum ei usu, et valdav enamus meie mehi tolad ja saamatud on.
s
../ 5. mai 2017 11:34
sest nad pole välismaa naistele atraktiivsed ja nad on ka kehvad suhtlejad ega julge läheneda välismaa naistele.
i
icc/ 5. mai 2017 11:51
...ja mis naiste julgusest kasu on olnud?
n
5. mai 2017 11:40
nõukaajal toodi venest väga palju naisi.
t
5. mai 2017 11:41
tollal olid ka paljud venemaalt toodud nõiamooridega püsti hädas,
n
niinii/ 5. mai 2017 12:38
Eesti mees ei oska välismaa naist võluda. Sealsed naised abielluvad Prantsuse, Inglismaa meestega. Eesti mees ostab naise Filipiinidelt.
T
./ 5. mai 2017 14:43
Täname õnne,et poisid ei pea enam vene kroonut orjama,kus neile kohe tüdrukud külge kleepisid ning enne Baltikumi piiri ületamist oli OI,OI kui suur ljubov.
j
jah/ 5. mai 2017 17:16
kleepisid eesti poistele külge, kõik tahtsid ära eestisse. olid ilusad nunnukesed. kodus siis läka transvaal lahti, tujutsemised, draama, manipuleerimised, nii mõnigi kirus oma l llust, mõni üksik poos end üles. lapsed jäid maha h-ullu naisega, keda too siis oma suva järgi klohmis või armastas.
m
5. mai 2017 17:17
mille pärast? kas tõesti oli see komm kuidagi vale või ropp? mis teil viga on? kui lugeda ei oska, aru ei saa, püüdke siis vähemalt seda varjata.
v
vaatleja/ 5. mai 2017 11:20
Seda naiste hala kuuleb iga päev,et neile oleks just kui liiga tehtud,siit teile üks soovitus,kuulake vähem magusat ilajuttu ja kui leiate oma kodumaalt normaalse mehe,siis hoidke püksid jalas kui te nn. sõbrannadega kusagil käite,siis pole koduvägivalda ega muid hädasid millest te iga-päev soiute. Ja kui on tõesti nii suur pükste jalast võtmise tung,siis küsige oma pere arstilt nõu ja rohtu. Mul sõber ei saand muidu oma naisukesega muidu hakkama kui ostis talle mingisugused rõõmukuulikesed mis pandi teatud kohta ja siis kui naine liikus oli ta kogu aeg seitsmendas taevas,muidu oleks ta vaene mees nii ära vaevatud,et selle all oleks juba kannatand tööl käimine. Häbeneda pole siin midagi,sest naistel on juba bioloogiline vajadus,et puudujäänd osa oleks täidetud ega loodus tühja kohta ju salli.

t
Tõmbab/ 5. mai 2017 11:20
nagu magnetiga eesti naisi see musta mehe jäme ja pikk kauaseisev vänt. Ikka kiiresti selle otsa.
9
5. mai 2017 11:35
90 % vähemalt on ikka eesti meestega kooslelus. Nii et täielik jama, see magnetiga tõmbamine.
n
noh/ 5. mai 2017 16:36
Eesti väiksust arvestades on see 10% väärarenenuid ka üpris suur protsent
m
miks sa arvad/ 5. mai 2017 13:51
et mustal mehel on suur vänt,on ehk nagu väike sõrm.:) JA MIS ÕNN ON SUUR VÄNT,SEE ON JU JUBE,KUHU SEDA PANNA.
k
Kas/ 5. mai 2017 11:00
mäletate kui Lasnamäel tappis selline eesti naise.
l
lasnamäelane/ 5. mai 2017 11:16
p
paraku/ 5. mai 2017 11:20
eesti mehed on eesti naisi kordades rohkem tapnud.
.
11:20-le/ 5. mai 2017 11:33
...ja tuneeslased tuneesia naisi...
h
Hilja.perenaine.../ 5. mai 2017 10:48
Riputage ennast igasse portaali saadaval olevaks.Mis ämbrist ta siin räägib.Araablastel pole häda midagi,meie naistel on karvadega kaetud kaalikas.Jutustada võib alati aga laste muretsemisel peaks
ikka enda pea appi võtma.Nüüd anna lastele süüa ja ära hädalda.Pead olema isa eest ka.
a
5. mai 2017 11:42
assta ema tubli kandidaat...
m
Maamees/ 5. mai 2017 10:45
Tuleb välja et eesti naiste poolt palju kirutud eesti mehed ei olegi kõige hullemad. Paraku leidub ikka neid eesti näitsikuid, kes ka peale seda artiklit eelistavad tumedamat ja emotsioonikamat lõunamaa meest, sest ega mina nii loll ei ole.
T
.../ 5. mai 2017 11:17
Täpselt samasuguseid õnnetuid kooselusid on ju tuhandeid eesti meestega. Ja egas need, kellel on õnnelik kooslelu moslemiga, ei tule ajaleheveerule sellest rääkima. ja neid on muideks enamus.
m
murueit/ 5. mai 2017 11:37
ENAMUS? nO KUI SA ELLUJÄÄMISE ASPEKTIST VAADATES VÕTAD ÜLE MOSLEMIKOMBED JA UNUSTAD EUROOPLUSE,SIIS OLEDKI ÕNNELIK.üKS SELLINE NAINE TULI MÕNE AASTA EEST OMA KOLME TÜTREGA mingi sõja jalust Eestisse,oli 18 aastat ära olnud. Nüüd magab põrandal,mööblit ei vaja,lastel kaltsud peas---ja ütleb, et on eluga rahul,ootas viimati meest järele!(tagurpidi tähevahetus vahepeal!)
j
jura/ 5. mai 2017 10:44
Lärm käib Aasta Ema ümber, ikka nii, et naine ei peagi abielus olema, ei peagi see ega teine olema. Mina lisaksin veel klausli, et peab olema ise eestlane ja abielus ka oma laste isa, eestlasega.
n
ninii/ 5. mai 2017 12:41
Mis sellest, ets ee eestlased isa joob, laaberdab japeksab. Peaasi, et oled abielus ja eestlasega.
j
Juula/ 5. mai 2017 13:36
Ära muretse, sellised nagunii seda tiitlit ei saa.
l
Leem/ 5. mai 2017 10:42
Soovitan läbi lugeda Helmi Vela raamatu "Minu Albaania - paradiis ja põrgu". See on tema lugu otse elust.
j
Ja olgu see hoiatuseks./ 5. mai 2017 10:51
Naistele,kes teadmatusest või rumalusest lasevad end moslemitel võrgutada.
h
heh/ 5. mai 2017 11:13
paras neile, ega teiste tehtud vead loIIidele korda ju lähe, las ikka ise prooviviad.
M
.../ 5. mai 2017 11:19
Meil on väga palju näiteid vägivaldsetest või sõltuvusprobleemidega eesti meestest. Kas teeme nendest juhtumitest järelduse, et eesti mehega ei tohiks abielluda, sest nad KÕIK on sellised?
j
Ja KÕIK/ 5. mai 2017 12:19
eesti naised on manipuleerivad sotsiopaadid!
O
@.../ 5. mai 2017 12:36
On neid.Aga meie tsiviliseeritud ühiskonnas on see taunitav.
Moslemitel kiidetakse veel takka.
j
Ja KÕIK/ 5. mai 2017 14:04
Võiks loetust aru saama õppida, siis võib-olla õnnestub mõne normaalse naisega ka tutvuda.
j
julius/ 5. mai 2017 10:38
Hea on ikka materdada ja peksta naist, kes nii väga lootis ka natukest pereõnne. No mida ühel maal elaval keskmiselt korralikul naisel siis üle jääb, kui langeda petise ohvriks. Ei läinud ta linna kõrtsi eesti mehi lantima ega kohaliku poe taha lastele isa valima. Eesti alkoholilembene hariduseta mehelaadne toode on süüdi selles, et naised niimoodi üldse ennast võõrale annavad. No ja mis ta siis nii väga halvasti tegi? Naine, kes muidu oleks pidanud üksi elama ja vanaks saama, sai kolm toredat, tervet last. Eestlased on ikka verd seganud ja tänu sellele püsinud ja edukad olnud.
t
5. mai 2017 11:05
Ta sai kohe aru, et mingit pereõnne ta ei leia, aga ikkagi otsustas sünnitada kolm last, lisaks need lapsed, keda ta lõpuni ei kandnud. See oli kahjuks tema teadlik valik.
b
Betty/ 5. mai 2017 11:10
Ee...masendav, kui sinu nägemus eesti meestest on selline, et on 2 võimalust : 1) KÕRTSIST lantima 2) külapoe tagant...Sul vist omad kogemused, aga seljuhul sinusugustele normaalseid mehi tõepoolest ei ole. Miks peaks üldse naine mingit meest kusagil LANTIMA? Halloo? Ma ei ole mitte kunagi läinud spetsiaalselt mõttega, et kusagil mõne mehega tutvuda! Kui on õige inimene, siis elu viib ise kokku. Normaalsed inimesed tutvuvad ikka ühiste hobide kaudu, sõpruskonna kaudu jne. Kui nii hullusti sügeleb jalgevahel, et peab kedagi lausa lantima, on tulemus teada- lastekarjaga üksikema.
m
m40/ 5. mai 2017 11:17
Siiani palju saanud ütlusi... küll kord leiate kellegi.. kahjuks mina see pole.. Kõrtsides ei käi ja poe taga jõin viimati teismelisena... vot sellised on naised .. korralik mees ei kõlba
M
.../ 5. mai 2017 11:40
Mina tean väga palju toredaid ja korralikke naisi, kes on ikka vallalised, sest see õige ikka ei tule küll nii lihtsalt eluteele. Seda enam kui hobideks pole motikad ja triftimine, vaid käsitöö, lugemine, võimlemine, teater jne. Maapiirkondades otsi tikutulega kainet meest. Vaata meie liiklusteateid, enamus eesti mehi on jommis ka rooli taga.
k
ka mina/ 5. mai 2017 12:12
Elan maakohas ja tean oma lähikonnas mitut korralikku, tublit, haritud naist, kes kasvatavad oma ühte(ilmselt väga oodatud) last üksinda ja pole iial ei koos- ega abielus olnud. Nii et ei jätku kõigile tublisid mehi. Mis ime siis, kui ka välismaalt vaadatakse.
o
Olen M40 nõus./ 5. mai 2017 12:25
Olen ise 30 ja kedagi ei ole, võin vast ütelda, et ei ole isegi olnud.
On olnud inimesi kes mulle on väga meeldinud kuid kui su hobid on keerulised, niisugused mida ehk 1 tuhandest teeb, ei ole triftihuviline ja õlised mootorid ei huvita siis olgem ausad - niisugused mehed ei huvita naisi. Olen ühele kulleriga lilli koju voodisse saatnud jne ja lõpptulemus oli, et ühelhetkel temaga koos ühel üritusel viibides kutsus ta juurde oma mehe ja see siis naeris mulle avalikult näkku - samas oli naisel lilli ja asju küll hea vastu võtta ja mind öiste telefonikõnedega tülitada. Ma tahaks väga selle inimese nime avalikult igale poole üles panna ja tema ilased sõnumid, ma tean, et tal nüüd ka tulemas üksikemastaatus ja see teeb tuju oluliselt paremaks. Karma tasub alati ära.
a
Aktiivne/ 5. mai 2017 14:01
peaks olema,ja kindlasti julgem!Ja realist,ei maksa mingit puhvitut tibi taga ajada!
l
Linna kõik (Jüri Mõis)/ 5. mai 2017 14:44
Kui maal oleks tööd, oleks seal ka normaalseid mehi. Aga riiki see ei huvita...
o
Olen M40 nõus-le/ 5. mai 2017 14:45
No karma tasus sulle ju ära---mida lantida abielus naist? Mida sa siis lootsid?
j
Juula/ 5. mai 2017 13:38
No ja mis hala siis lehes, kasvatagu nüüd oma kolme last ja olgu õnnelik.
k
korralikul naisel/ 5. mai 2017 17:20
võiks mõistus kah korras olla.
l
Lombroso sündroom/ 5. mai 2017 23:21
Ei ole minul kahju lollidest! Ei nendest, kes lasevad raha eest omale 300 000-lise tünga teha ega nendest, kes mustadega lapsi vorbivad. Ja ei hakka ka kunagi olema. Kõik jamad, mis meil on, teeme endale ise.
k
kahju/ 5. mai 2017 10:36
et mõni eesti mutt ei saa aru,et kui ,parim enne ,mööda saab,siis saab see mööda ka välismaa meeste jaoks! Ning oleks aeg väärikalt käituda!
k
keelekasutusest/ 5. mai 2017 11:00
Pole midagi paremat elus,kui suhelda haritumate inimestega kui sina...
k
keeleteadlasele/ 5. mai 2017 11:13
M
/ 11:13-le/ 5. mai 2017 14:46
Ma ei ole nutiteadlane,kas tead.

ü
üks emme/ 5. mai 2017 10:33
Need on sellised katkisest perest pärit, väga madala enesehinnanguga naised kahjuks, kes paari komplimendi ja lillekimbu õnge lähevad. Või lihtsalt naised, kellel oma emaga absoluutselt igasugune emotsionaalne lähedus puudus. Neid ei ole õpetatud, kuidas ja missuguste meestega suhelda ning kellest eemale hoida, seega nad ei oskagi...Taolised mustad mehed ja naised ongi väga kavalad! See "hingesugulus"- jumal küll, kullakesed. Ainsast vestlusest murjamiga piisab, et ta olulised asjad su jutust välja nopiks ja ennast samasugusena esitleks- oo jaa, ka mina mõtlen nii, jajaa, ka minu jaoks on see oluline jne! Sulaselge pettus. Ja KÕIK nad on kindralid ja sõjaväelased, muidugi...Aga kui nüüd natuke mõtleks, siis mitte ÜKS endast lugupidav olgugi endine sõjaväelane (rahvusest olenemata) EI küsi mitet iial naiselt raha, ammugi tutvuse algfaasis!!! Sõjaväelane on õppinud selleks aastaid, temasse on juurdunud konkreetsus, korrektsus, lugupidamine, härrasmehelikkus jne. Raha küsimine...no mõelge ise natuke! Esimene ohumärk on, et üleüldse mingi välismaalane sinuga lobisema hakkab! Ok, naised pole süüdi oma õnnetus lapsepõlves jne, aga milleks lapsi vorpida murjamitega? On eestis hea olla üksikema mustade lastega, keda kogu elu narrima ja mõnitama hakatakse? Lapsed peavad kannatama ema rumaluse tõttu kogu elu- vaat sellest on kahju!
i
Inna/ 5. mai 2017 10:45
Jah, lapsed peavad kannatama ja see naine oma tuleviku täiesti ära nullinud! Missugune mõistlik mees tahaks teda 3 lapsega???
E
./ 5. mai 2017 11:15
Elu on elamist väärt ainult mõne mehe käevangus? Ilma meheta pole elu?
e
elektrivänt/ 5. mai 2017 14:31
Jah, kui kepi saamiseks tuleb iga kord lonti otsida, sest endal meest pole. Või arvate, et vibravänt teie hinge rahu toon?
n
5. mai 2017 17:23
noh, vibravänt on nii mõnestki mehelaadsest tunduvalt parem. kindel.
m
Muix/ 6. mai 2017 22:52
k
kes/ 5. mai 2017 10:29
on see loll kes teiste vigadest õpib
M
!!!/ 5. mai 2017 10:27
Muidugi mitte peaga. Pigem hoopiski madalamad poolkerad. Armumine ongi üks ajutine meeltesegaduse seisund.
k
kumapulkur/ 5. mai 2017 10:23
Esimene teadlik viga, et üldse tutvus oma muhameediga. Või lootis tõugu parandada. Ei ole hiljem mõtet halada ja kaastunnet otsida.
K
???/ 5. mai 2017 10:28
Kes see küll oli, kes pidavat kirikuski naha pale saama?
a
Aga/ 5. mai 2017 11:07
Miks arvatakse, et kui inimene oma loo ära räägib, siis ta tingimata mingite suvaliste kommentaatorite kaastunnet otsib ? Arvan, et see on küll viimane, mida ta vajab.
j
just/ 5. mai 2017 11:16
endast lugu pidav naine ei suhtle üldse moslemiga. ignoreerib pe dof iiliusku inimesi.
e
Ex-soomlane/ 5. mai 2017 10:18
Ma ei usu et kaks inimist kellel on erinevad põhiväärtused, võiks saada mööda. Näideks kui naine on kommunist ja mees reaganist, pole mitte midagi võimalusi koos elama. Ja eespool nimetatud on väike erinevus võrreldes ateist/kristlik vs. moslem vahel.
n
5. mai 2017 11:12
Neid soomlasi on ka olemas, kes miilustavad eestlaste kortereid.
m
Mall I/ 5. mai 2017 10:18
Mis vahet sellel on, mis rahvusest mees on?! Et siis eesti mees kes oma naist kirvega taga ajab on parem kui tumedanahaline.
e
ega jah/ 5. mai 2017 10:39
must jookseb matzeetega kiiremini! nii,et valikut on!
i
Intiimsed Kolibakteerid / 5. mai 2017 10:15
Selliseid Egiptimaa mehi annab tikutulega otsida. Allaah on aga armuline.
d
dr. Mõngel/ 5. mai 2017 10:08
Kui mina veel noor olin, siis kutsuti selliseid naisi veidike teisiti kui vallasema. Neid nimetati ...
n
Nooo/ 5. mai 2017 11:10
Nüüd peame siis abiellunud ja lastega üksi jäänud naist ka ebamoraalseks ? Pulmapilti peaks ju need ka nägema, kellel loetud tekstist arusaamine kehvapoolne.
m
5. mai 2017 17:26
mida see pulm aitab kui rumalalt abiellud. siis on see tõesti ainult üks mõttetu paber.
d
dr. Mõngel/ 5. mai 2017 19:11
Ep ole siin enam hädakisast abi. Iga pada leiab paraja kaane ja kui autoklaavis surve liiga suureks läheb, siis see kaanekene paja pealt minema lendab. Ja pada ongi jälle kaane otsingul aga sisu puha kärssand juba...
m
mes/ 5. mai 2017 21:19
paaritusealine mullikas ve?

m
MK/ 5. mai 2017 10:06
Väga hea näide sellest, et Eestis ei ole teisi kultuure, ega teiste kultuuridega kokkupuuteid. Iga suvaline egiptlane, kes veitsa komplimente teeb, ajab pea hulluks. Kui Eestis/Tallinnas oleks kultuurikatel nagu mõnes suurlinnas, siis ei tekiks selliseid probleeme, sest tead täpselt, kuidas araablased, Lõuna-Eurooplase või ntx Lõuna-Ameeriklased käitiuvad.
t
to mk/ 5. mai 2017 11:25
loogiline on nii mõelda, kahjuks aga see loogika ei tööta. britannia on täis valgeid inetuid naisi, kellel oma murj an kaenlas ja ülal pidada. kuigi teavad hästi, kuidas nad käituvad. ja teavad sedagi, kui paljud moslemid on naiste käest lapsed varastanud ja nad näiteks maha müünud. sellest nii palju ju ka tõsieluraamatuid. näiteks raamat müüdud, kus isa müüski oma tütred jeemenis vanameestele maha. üks läks vägivallast lolliks ja jäigi sinna keskaega koos oma lastekarjaga. teine sai aastate pärast siiski päästetud. või ainult koos tütrega, sellest filmgi. neid lugusid on sadu tuhandeid. valu ja pisarad, aga ei sellest õpita.
muidu, meestel on suht alatu naisi süüdistada, küll oleks mehed sama rumalad, kui mosleminaistel oleks mingeid õigusi ja nad käiks ja samamoodi meie mehi moosiks. küll meie mehed sigiks nendega ja pärast nutaks, kui mur jan lapse kividega surnuks pillub või põlema paneb, sest see tahtis teismelisena huulepulka proovida. ja miskipärast kui meil mees võtab omale neegruse naiseks, siis on suur ülistamine, et vaat kui tubli mees(sportlane). sest väike eesti sai natuke osa olümpiavõidust, nii kahepalgeline ikka.
m
mida modereerime jälle?/ 5. mai 2017 11:27
loogiline on nii mõelda, kahjuks aga see loogika ei tööta. britannia on täis valgeid in etuid naisi, kellel oma mu rj an kaenlas ja ülal pidada. kuigi teavad hästi, kuidas nad käituvad. ja teavad sedagi, kui paljud moslemid on naiste käest lapsed varastanud ja nad näiteks maha müünud. sellest nii palju ju ka tõsieluraamatuid. näiteks raamat müüdud, kus isa müüski oma tütred jeemenis vanameestele maha. üks läks vägivallast lolliks ja jäigi sinna keskaega koos oma lastekarjaga. teine sai aastate pärast siiski päästetud. või ainult koos tütrega, sellest filmgi. neid lugusid on sadu tuhandeid. valu ja pisarad, aga ei sellest õpita.
muidu, meestel on suht alatu naisi süüdistada, küll oleks mehed sama rumalad, kui mosleminaistel oleks mingeid õigusi ja nad käiks ja samamoodi meie mehi moosiks. küll meie mehed sig iks nendega ja pärast nutaks, kui m ur jan lapse kividega sur nuks pillub või põl ema paneb, sest see tahtis teismelisena huulepulka proovida. ja miskipärast kui meil mees võtab omale ne egruse naiseks, siis on suur ülistamine, et vaat kui tubli mees(sportlane). sest väike eesti sai natuke osa olümpiavõidust, nii kahepalgeline ikka.
m
mis teile nüüd ei sobi? ei ropenda ju? tehke siis sõna punaseks, mis ei sobi!/ 5. mai 2017 11:28
loogiline on nii mõelda, kahjuks aga see loogika ei tööta. britannia on täis valgeid in etuid naisi, kellel oma m u rj an kaenlas ja ülal pidada. kuigi teavad hästi, kuidas nad käituvad. ja teavad sedagi, kui paljud moslemid on naiste käest lapsed varastanud ja nad näiteks maha müünud. sellest nii palju ju ka tõsieluraamatuid. näiteks raamat müüdud, kus isa müüski oma tütred jeemenis vanameestele maha. üks läks vägivallast lolliks ja jäigi sinna keskaega koos oma lastekarjaga. teine sai aastate pärast siiski päästetud. või ainult koos tütrega, sellest filmgi. neid lugusid on sadu tuhandeid. valu ja pisarad, aga ei sellest õpita.
muidu, meestel on suht alatu naisi süüdistada, küll oleks mehed sama rumaIad, kui mosleminaistel oleks mingeid õigusi ja nad käiks ja samamoodi meie mehi moosiks. küll meie mehed si g iks nendega ja pärast nutaks, kui m ur jan lapse kividega s ur nuks pillub või põl ema paneb, sest see tahtis teismelisena huulepulka proovida. ja miskipärast kui meil mees võtab omale ne eg ruse naiseks, siis on suur ülistamine, et vaat kui tubli mees(sportlane). sest väike eesti sai natuke osa olümpiavõidust, nii kahepalgeline ikka.
k
kämbrisse/ 5. mai 2017 10:05
aga ema ütles välismaa mees on parem mees ja kiitles kui hasti läks tütrel
i
internatsionaalne kasvatus/ 5. mai 2017 09:59
kodus oli puudustega.Miks peab teenima teiste õnnetuse lugemisõppetunni pealt?
p
pff/ 5. mai 2017 09:53
ma ei mõista, milleks oli vaja meediasse ronida oma isikliku eluga.. läks nihusti, seda võib juhtuda igas riigis, ka Eestis. Kõik ei ole mustvalge.
m
moskiito/ 5. mai 2017 10:01
Parem kui teisedki teavad.
"Taevas rõõmustagu ühegi patukahetseja üle,sest neid,kes peavad pattu kahetsema, on 99..."
j
just on/ 5. mai 2017 10:13
must ja valge,need on kaks erinevat rassi ja rahvust ja üks on must ja teine valge ja need ei sobi kokku
j
just/ 5. mai 2017 12:31
kui Eesti mees naise maha jätab või on õnnetu abielu, kas nad tulevad meediasse hädaldama, ei tule. Samas tekib mulje, et moslemiga abielludes on kindel ämbrisse astumine. See ei ole nii. Minu tutvusringkonnas on kolm neidu, kes abiellusid moslemitega Suurbritannias. Nad elavad oma peredega Inglismaal juba üle 10 aasta. Aeg-ajalt käivad nad oma peredega ka Eestis vanematel külas. Nende abikaasad on viisakad ja haritud mehed.
j
just/ 5. mai 2017 14:22
mul on kümme sellist tuttavat
E
14:22-le/ 5. mai 2017 14:48
Ei mahu marjamaale,kullakesed, elage karjamaal edasi.
v
vbl/ 5. mai 2017 14:29
sellepärast, et mõni ehk ikka oskaks õppida teiste vigadest.
h
Hell Mai/ 5. mai 2017 09:37
Muidu poleks artikli sisust teada saanud aga hommikul Vikerraadios tegi Märt Treier sellest laheda järjejutu! Väga tore oli pika autosõidu ajal kuulata.
e
elatisrahad/ 5. mai 2017 09:36
Huvitav, kas Eesti riik eestlannadele lapsed teinud mudakoonudelt kah elatisrahad välja peksab. Või käib see oma laste üleskasvtamise kohustus ainult eesti meeste kohta.
Ilmselt plekib Eesti maksumaksja mudakoonu laste üleskasvatamise raha kögisemata välja, sest mustad on meil ju uusreaalsuses priviligeeritud klass, kelle elamiskulud valged peavad kinni taguma...
v
vastus/ 5. mai 2017 14:49
Ei, sest mees kuulub teiste,oma kodumaa seaduste alla.Ja seal ei armastata ka võõrastega abiellunuid.
i
Islami tegelikkus lühidalt/ 5. mai 2017 09:26
Islam ei anna usulisi valikuid naistele ja lastele. Islami mehest sündinud lapsed usku valida ei saa. Nemad on muslimid. Muslimi naine võib abielluda vaid muslimist mehega. Muslimist mees võib abielluda muslimist, kristlasest, juudist, zoroastristist või hinduistist naisega. Nende lapsed on muslimid. Selline demograafiline tee pidi prohvet Muhamedi arusaamist mööda muutma maailma ajapikku ainitiselt islamlikuks.
Ususallivus islamis piirdub ’’raamaturahvastega’’ ning need on islamile vaimselt allutatud ega saa olla islami kõrval võrdväärsed. Jutt käib kristlastest, judaistidest, zoroastristidest ja hinduistidest. Nõukogude marksism talus samuti mitmeid maailmavaateid, millega tehti koostööd ning väideldi. Selleks olid sotsialistid, rahuliikumised, rahvuslikud vabadusliikumised jne… Neid taluti, kuid marksitliku täiuseni ühiskonna käsitlemisel ei küündinud neist marksistide arvates keegi. Marksismile vaenulikesse ja laostavatesse ideoloogiatesse (kapitalistlik kord) oli suhtumine ühene – need tuleb hävitada. Nii Nõukogude Liidu käsilased kui ka paljud islamistid, kes neavad Õhtumaade ühiskonda ja ennustavad talle kadu, nautisid(vad) Lääne ühiskonna võimalusi. Püüdes seda samas seestpoolt igati õõnestada. Ülaltooduga ei piirdu islami ja marksismi praktika sarnasus.
Paraku on neil üks oluline erinevus. Marksism oli ajaloolises mõttes hiline ja juurdumatu nähtus. Islam on aga juurdunud üle tuhande aasta. Sisuliselt on islami sallivus muu maailmavaate allutamise sallivus. See ei anna inimestele maailmavaatelisi vabadusi ja valikuid ning on seetõttu praegusel kujul Lääne ühiskonnale sobimatu ja ohtlik.
Niiet naised hoidke eemale kui te just ise islami usku ei ole.
ä
ära muretse/ 5. mai 2017 11:36
is lamiusku naised enamasti ei oska lugeda, seega nemad siin ei loegi.
m
murueit/ 5. mai 2017 09:26
No kui kolm last,siis elu ikka sujus. Ja et need lapsed on emaga---milline õnn. Vaadake,millised variandid on veel meie meedias keerelnud! Lapsed on mehega nelja tuule pool,kätte sa neid ei saa ühegi moslemimaa seadusega, EL ei aita,kellelgi pole võimu ega väga, et ema kasvõi n ä e k s last jne.
n
Naine/ 5. mai 2017 09:30
elab oma edaspidise elu nüüd pidevas hirmus kaotada oma lapsed. Moslemite seadused annavad mehele õiguse sekkuda oma laste ellu igal ajal vahendeid valimata.
j
ja kelle süü see on?/ 5. mai 2017 10:03
ärge sigige mudakoonudega, hiljem olete nagu preskud - visatakse teid minema ja mina, korralik eesti mees küll preservatiivi maast ei võta mis juba täis lastud on.
j
ja/ 5. mai 2017 10:06
aasta ema tiitli võitja ongi selgunud!
n
naine1/ 5. mai 2017 10:28
Jah, nii on! Ja lastest on kahju ja tegelikult naisest natuke ka. Moslemi poole vaadates peab muidugi ikka peast tugevalt põrunud olema.
e
ei ole/ 5. mai 2017 11:39
naisest kahju. ja lapsed kasvavad samasugused.
ä
ära hõiska enne õhtut/ 5. mai 2017 11:38
moslem on salakaval, tüdrukud pole veel ehk selles eas, et maha müüa. jõuab veel ühendust võtta ja mesimagusa jutuga lapsed "puhkusele" viia. kust nad eal ei naase. ootame, terve maailm selliseid juhuseid täis, emad nutavad silmad punased, aga väga ükski saab lapse tagasi.
1
11:38-le/ 5. mai 2017 14:51
Nojah,sellest on lausa üks raamat,kus selline asi juhtus Ingismaal sündinud tüdrukutega,kelle isa viis ja jättis oma isamaale ja pani mehele,üks oli 14, teine 16...

h
hmm/ 5. mai 2017 09:25
Ei ole mõtet ilkuda ega parastada. Tark õpib, rumal ilgub ja astub ise ämbrisse!
t
tark/ 5. mai 2017 09:28
väsib ka lõpuks rääkimisest ja hakkab ilkuma kuna teda on sõimatud natsiks, rassistiks, blä-bläistiks jne jne
n
no/ 5. mai 2017 10:17
tark õpib teiste vigadest,rumal enda omadest
m
Muix/ 6. mai 2017 22:42
Rumal ei õpi üldse. Kui õppis, siis pole väga rumal.
t
to hmm/ 5. mai 2017 11:40
mis sa sellega öelda tahad? et kui parastan, mida ma ka teen, siis leian ise endale murjani :D no enne jään elu lõpuni üksi, aga loomadega inimene armusuhet ei loo.
n
Naised armuvad kiiresti/ 5. mai 2017 09:23
Viimasel ajal on ka Iltalehti votnud esile et naised saadavad tundmatutele meestele kes ennast nimetavad näiteks majoriks kymneid tuhandeid euri. Ja seejärel on mää. Moned naised on isegi oma ajalehes oma pildi ja oige nimega kaebamas käinud.
w
wuhwa/ 5. mai 2017 10:31
Neid "majoreid" ja "kindraleid" on tõesti nii palju, et lihtsõdureid enam polegi. ma ühele vastasin, et majorit ei taha, ainult sõduriga olen nõus.
j
just/ 5. mai 2017 11:41
üks soome baaba oli mingi 130 tuhat lausa andnud aja jooksul. kordagi polnud inimest näinud ise :D
t
Teele/ 5. mai 2017 09:19
Hiljaaegu maeti eesti naist kes oli ka abielus egiptlasega, ilmselt naisel lõppesid eurod otsa ja tekkis tüli ja vanust oli ka piisavalt, nii rääkisid naist tundvad inimesed
o
ootoot/ 5. mai 2017 11:42
teele, mõtlesid ise välja? või kus juhtus? räägi täpsemalt, muidu oled väljamõtleja.
k
kes / 5. mai 2017 09:19
see oligi, kes pidi teiste vigadest õppima, et ise mitte vigu teha:-)))
Õige vastus: tark õpib teiste vigadest.
i
Ih hii/ 5. mai 2017 09:14
s
See naine oli nii rumal./ 5. mai 2017 09:04
Või tahtiski koduloomaks olla.Nagu moslemitel tavaks.
Hea seegi,et mees mingi terrorist ei olnud.Loen praegu Anna Sundbergi ja Jesper Huori raamatut "Ma armastasin terroristi".Masendav värk,kuidas rootsi naine võis nii loll olla.
Marru ajab üks asi.Ta põlgas Rootsi elu.Leidis,et see kõik on saatanast.Aga kui rasked hetked olid,siis sellesama "halva Rootsi" saatkonnad ja välisministeerium aidaku.Siis kõlbas see "saatanast" Rootsi küll.
Sellistele jobudele ei jõua kohale see,et lääne heaolu on loodud rahva sajanditepikkuse tööga.Töö on selle alus,mitte mingid moslemite tagurlikud tõekspidamised.
e
ema/ 5. mai 2017 09:02
ütleme et see Ülle oleks minu laps. Kui ema hakkaks hoiatama last, kahlema tema õnnes, paluma mitte astuda seda sammu... kas ta kuulaks. Ei, ta arvaks, et ema on kibestunud ja eelarvamustega vana naine.
e
5. mai 2017 11:23
Ega vanemate õpetusi ei kuulata. Need on ju tänapäeva noorte jaoks vanamoodsad, lollid ja negatiivsed.
n
no nii/ 5. mai 2017 09:02
hakkab tulema. Ei olegi pillergaar ja ninnu nännu. Ehk tuleb mõnel vähemalt kas mõistus koju või vähemalt hakkab mõtlema selle peale.
j
Jep/ 5. mai 2017 10:21
Tänases Kroonikas kah üks eestlanna lahutab oma itaallasest. Kevad vist süüdi.
I
@Jep/ 5. mai 2017 10:56
Itaallane on vähemalt ristiinimene.Ei pea naist koduloomaks.

n
Naine/ 5. mai 2017 08:51
Selliseid lugusid peaks rohkem avaldama hoiatuseks,ehk hoiab ära nii mõnedki ämbrisse astumised.Ja need komplimendid,komplimendid,kuidas need küll mõnel naisel mõistuse
viivad...Olen ise ka lõunamaades reisinud ja no neid tuliseid pilke ja komplimente sajab nagu
vihma,aga õnneks olen immuunne selle suhtes ja eelistan oma eestimaist päritolu meest.
a
Andres/ 5. mai 2017 08:59
m
muig/ 5. mai 2017 09:18
No tarvita edasi siis...
j
jah/ 5. mai 2017 09:08
neid lugusi olen mina vähemalt kuulnud juba 8-10 aastaid tagasi, kuidas nii toredad pruunid lõunamaalased muutuvad ja naist lõpuks peksma hakkavad ning lahti neist ei saa. Aga õppust ei taheta kuidagi võtta. Samuti ei taha õppust võtta sotsid-sallivad, et kultuuride sundsegamine ei too kunagi head.
m
Mitte kõik pruunid lõunamaalased./ 5. mai 2017 10:57
m
minu tuttav naine/ 5. mai 2017 09:13
hakkas oma senise hava elu ja ebaõnne pärast moslemiks lootes, et kus nüüd tuleb õnn õuele. No ei tule selle usu vahetusega õnne õuele ja kui alguses nii tundub, siis usu vahetus ei võta sinu ebaõnnestumisi ära ega muuda inimest. Islam võib olla vaid uimasti, et neid halbu asju ära muuta aga ärgates on pohmell seda hullem ja valusam.
n
Naine-le/ 5. mai 2017 09:17
Avaldatagu,mina pole vastu, aga kohe ilmuvad need jörramid,kes varsti kirjutavad, et nad ei jaksa seda jama enam lugeda,kogu aeg üks ja sama...Aga google on täis eestlannade lugusid,kes n.n. auku kukuvad.Sinisilmsetele eurooplannadele,palun: "Enamus neist meestest, kes seal n-ö saama peale väljas on, ei tule selle peale, et sinisilmne eurooplanna teda oma Euroopa kultuurikriteeriumi järgi mõõdab"
http://www.islam.pri.ee/index.php?id=76
n
5. mai 2017 09:25
neid lugusid on kirjutatud palju, minuga seda ei juhtu,
a
5. mai 2017 09:33
Aga see ei ole ju päris, neid komplimente ja tuliseid pilke saadavad sealsed rahateenimisvõimalusi haistvad või iga hinna eest Euroopa elamisluba ihaldavad mehed kõigile naistele välimusest ja vanusest hoolimata. Ehk et täna saadetakse pilke Teile, homme juba kellelegi teisele, selles pole mitte midagi isiklikku.
m
5. mai 2017 10:08
muide on ka vastupidiseid juhtumeid. kunagi üks vene tüdruk väitis mulle, et viisa pidavat samama seal igast reisibüroost. lugege eu viisaeeskirja, ega ikka ei saa küll.
e
ei näe suurt vahet/ 5. mai 2017 11:49
sama lugu oli ju meie tüdrukutega ja ega ka noormeestega, kes olid nõud millisele danhammerile tahes mehele minema, et välismaale pääseda, eks nüüd neeker teeb sama asja.
t
to naine/ 5. mai 2017 11:43
ära ole naiivne, ei hoia ära, loIIe jätkub.
u
Urrr/ 5. mai 2017 08:49
Ega nüüd seda naist ükski normaalne eesti mees e itahagi - kuidas sa võtad naise kellel mitu musta nahaga last - arvatakse, e tnäh naine tõmbas kõrvalt neegriga ringi...
t
to urr/ 5. mai 2017 11:47
see on küll üks väärt mees, kes muidu tahaks seda rumaIat naist, aga no teised näevad, et lapsed on neekrid, siis ei taha :D selline silmakirjatseja siis.
u
Urrr/ 5. mai 2017 08:45
Isegi see pilt näitab ära, et naine on teisejärguline - mees istub ja naine seisab - seda pulmapildil....
t
5. mai 2017 09:06
Täpselt, minul on ema-isa pulmapilt 1947 aastast, kus ikka pruut istub ja peigmees seisab tema selja taga.
j
jälle püüd kontektist analoogiat välja kiskuda../ 5. mai 2017 09:18
kultuuridel on erinevad väärtushinnangud ja neid tuleb osata vaadata. Ka naisepeks on araabias ju ok aga meil "vist" siiani ikka veel pole, mine tea? Aga kaugel pole see aeg, kuis kõik "kanged" mehed saavad naisi peksta, sest islamisedused surutakse e-liidu poolt jõuga peale.
h
hh/ 5. mai 2017 09:33
Mina olen näinud väga palju Eesti paaride pulmapilte, kus mees istub. See pole mingi näitaja. Pruut pulmakleidis oleks patt toolile kõveraks suruda.
t
Teate/ 5. mai 2017 13:51
Mul ka silmade ees vanaema-vanaisa pulmapilt, vist pulma, kus vanaisa istub väärikalt ja vanaema Marie seisab tema taga, käsi vanaisa õlale toetatud.
j
5. mai 2017 08:43
j
jep/ 5. mai 2017 11:50
lapsed neil inimesedloomad. nii juhtub, kui inimene ja loom paarituvad.
k
Kahju naisest/ 5. mai 2017 08:40
Mida te parastate! naist, keda te isiklikult ei tunne? Saite järgmise eestlase hammaste vahele järada. Inimene armus, armunud inimene näeb kõike ja kõiki heledates värvides. Iga inimene, kes on kellegagi koos elama hakanud, loodab olude paranemisele. Pigem on tubli naine, et oma lapsi ise edasi kasvatab.
v
vunts/ 5. mai 2017 08:55
Parem osata teistele midagigi tarka soovitada. Lugege enne vähemalt üks raamat islamist ja tegelikust elust seal maal. Ja see ütleb kõik.
s
Seda / 5. mai 2017 09:11
raamatu lugemis soovitust peaks eelkõige soovitama meie tolerastidest poliitikutele. Neil tundub kooliharidus väga poolik olevat. Kes koraani tödesi ei tunne see jääbki siia oma muslimitest insenere, arste ja peigmehi ootama.
t
to kahju naisest/ 5. mai 2017 10:13
aga naine ju taise tahtis, et temast lugu avaldatakse ja mis kommentaarid sellele järgnevad.
v
vanaema/ 5. mai 2017 10:15
Selline raamat peaks kuuluma koolis kohustusliku kirjanduse hulka.
t
to vunts/ 5. mai 2017 11:51
sellised naised raamatuid ei loe ja on selle üle ise veel uhkedki. ja kui loeks, ei suudka mõista niiikuinii ega ennast sellesse olukorda kujutleda. paraku nii on.
j
ja veel/ 5. mai 2017 11:52
sellised naised loevad heal juhul malluka blogi.
o
ojaa/ 5. mai 2017 23:22
Kõik parastajad näikse olevat enne voodisse ronimist ja abiellumist vajalikud käsiraamatud läbi lugenud. seetõttu ongi Eesti täis kärgperesid.
e
Ega eesti meeski seda salliks/ 5. mai 2017 09:08
kui naine suhtleks oma eksarmukesega ja kutsuks teda oma ema sünnale.
Igati imelik naine.
t
taat/ 5. mai 2017 10:03
Miks ta nüüd siis teisi hoiatab seda suurt armastust nautimast. Lass ikka iga naine saab seda armastust tunda, mis sest, et pärast moslemitest lapsed kaelas.
m
mida juttu/ 5. mai 2017 10:12
ma olen ka armunud, valedesse naistesse. Nad on mu elust aastaid varastanud, jah, varastanud - kuudepikkusest hoolivusets on üle rullitud ja isegi avalikult alandatud. Kuidas seda muuks saba nimetada kui aja varguseks? Mind on pandud aastateks tundma end kohutavalt, kuigi olen noor inimene siis nüüdseks olen teinud otsuse, et kuigi üksi on kurb. Ei ole isegi kellegagi rääkida, kellegagi aega veeta. Ma olen juba päris noorest soovinud, et mul oleks kord oma pere, lapsed. Alkohoolik ei ole ja sõltuvusi ka ei ole. Ja mida need sellised naised, kes pärast halavad on siis saavutanud? Kasutanud vaid ära. Paras, sellised ongi, keda saatus ka omalmoel vemmeldab. Elus ei võta naist võõraste lastega, nagu presku maast võtmine oleks see.
E
10:12-le/ 5. mai 2017 11:07
Eestimaa armastajat Võrnot nimetatakse kibestunuks, aga vaat SINA oled tegelikult see musternäide kibestumusest!
o
oled / 5. mai 2017 11:54
ikka ise süüdi, et sellised naised üles leiad.
i
Ikks/ 5. mai 2017 14:22
Tihti ei vaadata neid halle hiirekesi,kes ka kodust unistavad.Ikka pidutsejaid,kes pere loomise peale ei mõtle
o
Oh/ 5. mai 2017 16:38
kuskohast ta neid müürilillekesi leidma peaks? Aga jah, ilmetut naist ei taha endale keegi. Naine peab ikka nii olema, et teised kadestaksid. Ja himustaksid . Tavalist ei vaadata . Ega tegelikult polegi midagi ilkuda. Meedia on õpetanud, et Sa oled seda väärt. Nii naistele kui meestele. Aga kas ilusas kestas ka sisu on, see pole oluline. Sisemine ilu pole ju oluline . Peaasi, et kest on . Aga mida juttu, ei ole see elu nii hull . Ja inimest selle pärast põlata, et ta kunagi ämbrisse astus, ja armastas ?? Sa ju oma ämbrikolina pärast vihkad kogu maailma .
e
ei ole kahju grammigi/ 5. mai 2017 11:50
vaata, ei saa armuda looma, kui nendega tegemist ei tee. vaat mis lihtne?
m
Maali/ 5. mai 2017 08:37
Võõrastav on vaadata (pulma)pilti, kus mees istub ja naine toetajana (teenijana) tagaplaanil seisab. Eestiaegsetel piltidel on see olnud vastupidi.
a
aadu/ 5. mai 2017 08:43
muide eesti aegsetel piltidel ka mees istub , ikkagi oli mees perepea aga suhe naisesse on erinev.
J
08:43-le/ 5. mai 2017 09:22
Just. mul on noorena alustatud pulma-album---seal istuvad enamus paaridel mehed...
v
vana/ 5. mai 2017 16:57
Olen ka selle üle mõelnud, et miks piltidel nii. Et kas naine on see kaitseingel, kes mehe selja taga seisab või pääseb naise kleit nii paremini esile, sest ega need karkasside ja muuga kleidid olid ikka seismiseks, mitte istumiseks mõeldud
o
Oooooooehhhh/ 5. mai 2017 08:24
s
skype/ 5. mai 2017 08:11
keegi kirjutas skypi ja mõistus pakkis asjad ning sõitis selle peale minema??? Paaris kirjatükist selgus, et ollaks hingesugulased ja kokku loodud armastajte paar. (na*akas)
k
ka skype/ 5. mai 2017 09:03
Skype selliseid kirjutajaid on olnud mul pidevalt - mina kustutan sellised teated ja blokeerin tüütajad. Ma pole hetkekski mõelnud nendega ridagi vahetada, ka suurest igavusest mitte.
Ju see noor naine juhtus just olema millegi pärast haavatav, tundis just vajadust toetuse ja kiituse järele. Ju oli madalseis ja võttis nö komplimente kohe tõsimeeli :(

j
Jep/ 5. mai 2017 08:08
s
soovitus ironiseerijale/ 5. mai 2017 09:23
No mine siis palatisse tagasi.
o
Ok/ 6. mai 2017 09:15
Soovitus otse haarlemist?
m
5. mai 2017 08:08
ma olen 72 ja samasugune pilt ja ihastuse sönad saadeti mulle,. kui kysisin et miks ta valis mind ja mida ta tahab nii vanalt naisest, siis vatstus oli et talle mina meeldisin väga (mul oli fc prfiilis koera pilt) ja et ta on nöus tulema Eestisse ja minuga paremini tutvuma. naera puruks. aga kindlasti leidub nein naisi kes armuvad.
o
5. mai 2017 09:20
oh see on väga laialt levinud, sellised tahavad schengeni viisat ja reisiraha, soovitavalt ikka kutsuja kulul. küsid, mida sa euroopas tegema hakkad, siis midagi asjalikku sealt ei kuule.
eriti naljakas, kui sellistel on mõne võõrkeele oskus pigem google translate.
mis konkreetselt muhameedlastesse puutub, siis moslemi mees peab moslemi naise perekonnale maksma pruudiliuna ja see pole väike raha, iga mees seda endale lubada ei saa.
k
5. mai 2017 22:52
ka mina sain messis sönumi afgani söja veteranilt, pildil mersu körval laps syles. naine surnud ja yksi kasvatab 3 a. poja. olen ka 70a. vanus on vaid number ja ta vägä tahab minuga tutvuda. soovin talle önne ja edu
n
no mõelge/ 5. mai 2017 08:00
Neid Lolle on oi kui palju.Miks naised vähem palka saavad siin on teile vastus.
m
MGM/ 5. mai 2017 07:58
See peaks olema juba algkooliõppes selgeks tehtud, et ei ronita sinna kuhu ei ole vaja. Elektrikilbid, nõrk jää ja muhameedlasest mees on asjad, mille käsitlemiseks on vaja spetsialisti eriettevalmistust.
n
Naine/ 5. mai 2017 07:58
Olgu, oli armastus, ja see, et armastusest sünnib üks laps, on tavaline. Karm tegelikkus selgus aga õige pea, kuid naine otsustas ikkagi veel kaks (!) last sünnitada. Et siis ongi nii, soov keha alumise poolega mõelda viib viimsegi mõistuseraasukese? Selle loo juures on kahju ainult lastest, kes peavad ja teistsuguse nahavärviga rahvuskaaslastesse vaenulikult suhtuvate Eesti kahvanägude kõrval toime tulema. Tigedaks teevad sellised rumalad naised.
n
naisele/ 5. mai 2017 09:44
Sealses kultuuris ei otsusta naispool selle üle, kas vahekord on või pole .. kui mees seda nõuab, siis on ka vahekord. Ja igasugused rasestumist vältivad vahendid võid seal unustada - ole sa siis valge või pruun nahavärvilt .. seal otsustab asjade üle allahh
ä
5. mai 2017 11:10
Ärge unustage, et naine elas Eestis, ja tal oli juba ammu teada, mis mehega tegu oli, kuid ikka allus ja nautis.
j
Jaanika/ 5. mai 2017 07:47
Paras,kes käskis mudaki suurt tahta.Paras,paras.
u
uhhuu.../ 5. mai 2017 07:41
kuidas küll eesti naine üldse saab nii madalale laskuda et hakka mingi "mudakarvalisega" voodisse ronida ja siis veel hakkata "mudaseid" juurde tootma? Kas Valged EESTI mehed on ilmast otsa saanud või kuidas?
m
marks/ 5. mai 2017 07:41
Hilja vinguda, pole tänaseni ühtegi Mohameedi näinud kes peale lapse sündi veel sama valget naist tahaks. Kellele Mohameedid meeldima hakkavad , minge kontrollige pööningut, ikka arstijuurde kuhu siis veel.

a
Alustasin lugemist lausega:/ 5. mai 2017 07:36
"Ma ei mõelnud tol ajal peaga, tunded mängisid rohkem rolli."
Rohkem polnud vaja lugedagi.
k
5. mai 2017 07:59
Kusjuures see peaga mitte mõtlemine kesti ikka väga pikka aega, kui jõudis suisa kolm last sünnitada.
m
M/ 5. mai 2017 07:33
Paras! Otsi veel mõni tsurka.
k
konsa/ 5. mai 2017 07:30
Mesimagusad sõnad ja karm tegelikkus
.-.-.-.
võib olla tasuks uuele ringile, uue egiptlasega minna.
kui see ei kõlba siis järgmist proovida jne.
d
dss/ 5. mai 2017 07:26
mingi egiptuse geigar teel euroliitu
m
Mehed ei nuta/ 5. mai 2017 07:25
kohalik mees ei aja keelt kõrva ja kui lahkub saab mingid alimendid ikka ,sellelt ei saa sooja si--a ka. mitte ainult mured ja väntsud.
h
5. mai 2017 09:12
hea, et veel lapsi emalt ära ei võta.
k
kadri/ 5. mai 2017 07:13
Andke andeks, aga no MITTE ei tunne kaasa sellistele poolearulistele naistele, kes on "järjekordsed lollid, kes ämbrisse astuvad", seda eriti olukorras, kus meedias võib iga jumala päev leida sarnaseid hoiatavaid lugusid. Pole ma kuulnud, et ükski analoogne lugu ilusa lõpuga oleks.
Aga EI! Ikka on eesti mees tundetu mats, aga oi, need rosinasilmad on nii nunnud ja tundelised. Ja ikka "on minu mees teistmoodi" ja "keev lõunamaa veri ongi armas". Seda kõike räägitakse üksnes selleks, et paari aasta pärast tulla sinise silmaga Eestisse halastust ja lohutust otsima ning eesti õiguskorralt kaitset ka. Mille kuradi pärast sa nüüd halad, kui kogu see aeg on üldteada olnud, milline on teatud inimeste (kelle ühine nimetaja on Ali või Mohamad) käitumisviis?! Anna andeks, aga ise oled loll. Väsinud olen juba neist pooletoobistest armujatest.
n
nüüd otsib/ 5. mai 2017 07:08
eesti meest,kes lapsi toidaks.sellised tuleks aafrikasse saata.
m
Mees/ 5. mai 2017 07:18
Annaks taevas, et nii rumalaid ei leiduks.
Olen ma alati ütelnud - lapsed kas on omad või neid ei ole üldse, lastega, teise mehe üle parda heidetud kant0ssi ei korja normaalne ja hooliv mees enam üles!
m
Mofo/ 5. mai 2017 09:54
Aga miks ei peaks? Isa pole see kes valmis teeb, vaid see, kes üles kasvatab, iseasi muidugi kui korras sellise üksikema kuplialune on.
v
Vaata sina moto/ 5. mai 2017 10:25
kui sina tahad, kasvata.
Aga nagu sa näed on enamuses need, kes jagavad seda arvamust. Mina, kes selle arvamuse siia kirja pani, olen niisugune mees kes oma riistaga igalpool ei vehi ja samuti ei võta ei mina ega ka paljud teised mehed, nendehulgas ka kindlasti samasugused korralikud, kunagi kasvatada võõrast, mingi suvalise vändaga vändatud last oma turjale - see on terveks eluks, mitte ajaks mil täiskasvanuks saab. Lisaks on lapse kasvatamine ka rahaliselt kulukas ja mitte keegi ei pea olema teisejärguline ehk kellegi vana, äratarbitud asja taaskasutama. Naine kas võetakse ilma lasteta, tihti peab vaatama läbi sõrmede asjaolule, et varasemaid omanikke paraku on olnud, kes lödistanud end sinu kaasasse või siis ei võeta üldse, kõige alandavam on kui pead kasvatama võõrast seemet. fuhhh, see on rõve! Nagu sa näed, sellega nõustub palju inimesi, kahju, et see on anonüümne ja kahju, et ka korralikud mehed veel ei julge seda avalikult eriti välja ütelda, õnneks on elu ja see ringitõmbajate suhtumine asjad viinud niikaugele, et seda julgetakse teha järjest rohkem. Mitte keegi ei pea olema teisejärguline ja omad valikud tuleks ikka väga hoolega läbi mõtelda. Uuesti valida ei ole enam võimalik.
K
07:18-le/ 5. mai 2017 11:09
Kommenteerisid ülevalpool ka, käekirjast aru saada.Aga endal sul paistab s-ta iseloomuga kõvasti tegemist olevat!
e
enesekesksele/ 5. mai 2017 11:10
Aga sinul nagu suvalist vänta ei ole? Mina küll arvan,et ON.
h
hei/ 5. mai 2017 12:01
puhtatõuline šovinismi-si-ga :D enamasti on need sinusugused need mehed, kes kujutavad ette, et ise armukest pidada võib küll. ja jätavad oma lapsed südamerahuga maha, teades, et ega keegi teine väga ju tema laps ka kasvatada ei taha.
loodkas, et sellised mehed ei sigi, neid geene ei peaks paljundama.
t
to hei/ 5. mai 2017 12:43
vat ei ole selline - olen ühe naisega koos elanud. See tahtis last saada suht ruttu aga kuna oma elamist ei olnud siis jäi minupoolt just katki ja kui naine kisub suitsu jne siis mis last sa teed sellisega?
Mul on vanemad seda ikka päris kõvasti õpetanud, et oma tegudel on tagajärjed. Küllalt on neid lehtsabasid saanud kohatud kes ainult saamapeal väljas. Naine peab olema nii sisult kui kestalt naine, mitte paks jurakas kes endast ei hooli ja kel sisu ei ole. Ma vaatan üldse väga hoolega kellega suhtlen ja keda välja kutsun. Enamus lehtsabasid muidugi sellest aru ei saa ja arvavad, et mehed peavad iga haiseva rääbise järele jooksma. See ei ole üldse nii.
v
Vaata ise/ 5. mai 2017 14:36
v
vabandust/ 5. mai 2017 07:07
Aga ei kisu pisarat.Nii loll on loll olla. KUi omal pea ei jaga,oled ise süüdi. Vdaku nüüd järgmine Hassan või Oman. Nemad kindlasti on paremad armastajad ja isad-treivad veel 3 last juurde.

t
tony/ 5. mai 2017 06:50
Ja meie maksumaksjad peame mingi eide lolluse kinni maksma( lastetoetused jne)
K
?/ 5. mai 2017 10:58
Kui palju nii lolli juttu ajav inimene makse maksab kah?
j
Juulius/ 5. mai 2017 05:49
Kui juba peale esimese lapse sündi olid erimeelsused ja oli näha, et mehest asja ei saa, siis miks oli vaja veel sünnitada kaks last? Ja seda Eestis, kus on võimalik osta rasestumisvastaseid vahendeid? Eks mehe poolt ole lapsed vajalikud elamisloa jaoks.
Muidugi, eks lapsed tuleb üles kasvatada ja teha polegi midagi muud. Ilmselt saabub ka aeg, kus
papa hakkab poistele peale suruma oma mõtteviisi ja arusaamist naistest ja maailmast.
i
Imelik jah!/ 5. mai 2017 07:01
Muidu naised kahe jalaga maa peal. Aga kuidas saab astuda kahe jalaga kolme (lapsed) ämbrisse? Naised! Võite arvata, mida tahes, aga kas kõigis hädades on ikka ainult mehed süüdi?
i
Imelik - naine nagu ei tohikski lapsi saada ühe mehega?/ 6. mai 2017 11:13
Kas abielust sündinud lapsed on mingi õnnetus? Kindlasti kenad ja terved lapsed, sest araabia mehed pole alkohoolikud ja veidi võõrast verd teeb ainult head.
Kas oleks pidanud erinevate meestega lapsed olema - pole ka teistes eestlane+eestlane peredes alati püsivad abielud ja vallasemasid on ka üle mõistuse - mõni kindlasi ei teagi, kellelt laps on. Tema lastel on vähemalt isa olemas.
n
nojah/ 7. mai 2017 20:01
kui egiptlast sellist inimeseks ja isaks võib pidada

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee