Eesti uudised

Täiendatud: IRL ei tee facebookis kirjutatust välja

Otseütleja Jürgen Ligi lajatas jälle

Asso Ladva, 28. aprill 2017, 13:51

243 KOMMENTAARI

t
Tark Ligi/ 30. aprill 2017, 17:08
miks sa siis oma poega pole kasvatada osanud oma suurest tarkusest, aga arvad, et riigiga saad hakkama :)?
m
mis nägu nad on/ 30. aprill 2017, 15:39
Lossi lähevad kõik erinäolised välja tulevad kõik ühesugused.
Üks asi ühendab aga neid kõiki,neil polegi kellelgi närvisüsteemi.Tänu lõualihaste erilistele harjutustele räägivad nad vahetpidamata ega pole tähtsust mida.Isegi öösel magades ei saa pidama sõimlevad ropendavad ise nad seda ei mäeta.Lehe kaudu saavad siiski lugeda mis sõnavara neil on.
r
raha kokkuhoid/ 30. aprill 2017, 13:56
Mõttetu on lehti tellida ja raha eest ennast poliitika sopaga üle valada,kõik seal on võlts ja vale ja kokkumäng.Mida segasemaks asju aetakse seda rohkem raha kõrvale kanditakse.Kuidas saab uskuda ministreid ,kes on poliitika või mängusõltlased ja selleks jäävad nad elu aeg.
p
Peaminister/ 30. aprill 2017, 13:08
miks sa ei nõudnud, et JT vabandaks. Sõna loll on kordades korrektsem või?
p
pajad ja katlad/ 29. aprill 2017, 14:54
tõde on valus kuulata,või mis?Rahandusministritena ajasid ju ainult partei asja,kus on tegelikud rahandus ja majandusharidusega parteitud spetsialistid,kes näevad ka metsa taha ja ei ole populistid?Kreekale poleks ju pidanud midagi andma,sai aru isegi inimene poe tagant Bockiga.Millala riik muudetakse kulupõhiseks,sest sellist sihitut rahakülvamist taevast annab otsida.Parteilaste toitumisahelat ei julge keegi puudutadagi...
x
xMees/ 29. aprill 2017, 12:49
See lause tähendab, et keskmise palga tõenäoline suurenemine on umbes 12% sellest summast, mis kujutab endast maksuvaba miinimumi. Mõnel konkreetsel isikul võib kahtlemata ka väheneda.
o
OMETIGI/ 29. aprill 2017, 10:56
SIIAMAANI AINUKE ,TÕDE,MIDA KODANIK LIGI ON ÖELNUD.
v
30. aprill 2017, 12:11
veel / 16:53, 29. apr 2017
Keegi kilkas siin reformi kuritegudest, mis ei aeguvat.
<
Tõsi, reformi "kuriteod" ei aegu ja sellepärast soovibki eesti rahvas reformivalitsust tagasi.
Reformi valitsusjuhtide, oli see siis Ansipi või Rõivase valitsusajal ja nende hea töö tulemusena OLI ja ON, veel ON, tublil ja töökal Eesti rahval ikka nii kenasti raha, et
• pidevalt ja seda päev-päevalt suurte kärutäite viisi igasuguseid toidu- ja muid kaupasid osteti,
• puhkusepaketid kohe lennult ära rabati,
• järjepannu UUSI AUTOSID osteti
• ja nii on igal teisel eestimaalasel auto (vanurid ja lapsed kaasaarvatud) , paljudes peredes 2-3 autot
• Tublidel ja töökatel eestlastel on müüd ilusad kodud, hea toit laual, lapsed ülikoolides ja muudes erialakoolides koolitatud ja palju muud sellesarnast positiivsust.
No, mida paremat sai siis REFORMIVALITSUSELT veel soovida!
Alles me suvistest ajalehtedest lugesime ja ise supermarketites kogesime:
Stockmanni lihaletis käib raju jaanieelne lihamöll (21)
Maximast osteti jaaniajal seitse rekkatäit arbuuse (10)
Selver müüs jaanipäeva eel pool miljonit liitrit õlut (9)
See kõik näitab, et hea valitsuse tulemusena on tublide ja töökate eestlaste, ka eestimaalaste majanduslik olukord on võrreldes lähimineviku vene okupatsiooniajaga 1000x parem.
Eesti Vabariik, võrreldes teiste liiduvabariikide ja võrreldes veel suure ja maavaradest tohutu rikka , aga näljas ja palja Venemaaga, on väga hästi jõudnud selle 25 aastaga sellest nõukaaja mädamülkast välja tulla.
See kõik on parimast parim näide sellest, et meie Eesti riiki on juhinud targad, oskuslikud ja intelligentsed inimesed - reformierakondlased.
Ainult üks ru mal või palgaline v a n t võib ajada lõputut jura suust välja, korrutades kogu aeg – Reformi valitsus on Eesti ja eestlaste elu vaesusesse viinud,
et kõik on kõik Eestis halb,
kõik on paha ja et
Eesti rahvas elab puuduses, vaesuses ja kõik nälgivad.
Häbi sellistele valelikele variseridele!
Nii hästi kui meie, töökad eestlased, reformi oskusliku valitsuse tulemusena elasime, pole me terve oma ajaloo vältel veel mitte kunagi elanud.
k
küsimus moderaatorile/ 29. aprill 2017, 09:42
Miks on ÕL moderaatorile meelepärased ainult need kommentaarid, mis Ligi Jürgenit tema sõnakasutuse eest kiidavad ja teistsugused kommentaarid, kus mõistetakse Ligi väljaütlemisi inetuteks, kustutatakse, need ei vasta ÕL reeglitele. Ühesõnaga, kui kiidad reformierakonda ja ükskõik, millist nende tegu heaks, siis on kommentaar tingimustele vastav. Kas liigume Põhja-Korea suunas?

a
Andres/ 29. aprill 2017, 09:07
Kasutasin oma kommentaaris ligi sõnakasutust ja ..see kustutati! Lihtinimese tulu erineb kümnetes kordades nende "rahvaesindajate" omast. Tuleb välja, et ka meie sõnavara kohitsetakse sanas proportsioonis!
k
Kahtlane/ 29. aprill 2017, 09:40
Kiiresti kaovad ka kommentaarid, mis paljastavad rahakadu läbi välispankade. Eriti muidugi Delfist.
Muide Ligi ignoreerib jätkuvalt küsimust, miks pangakasumid on maksuvabad?
t
tiit/ 29. aprill 2017, 08:49
mida sellelt suure SUU ja pilusilmalt võibki LOOTA!!!
a
Albert1/ 29. aprill 2017, 08:37
Ligit saab süüdistada vaid riigisaladuse avalikustamises.
k
Kui / 29. aprill 2017, 08:42
" riigiasaladuste " avalikustaja riigikogus istub siis on järelikult süüdimatu ja eesti isesisvusele ohtlik element.
n
niinii/ 29. aprill 2017, 09:17
Ligi on teadmiste poolest Sesterist töesti kordi targem.See valitsus on hakanud juba meie varusid hävitama ja suured laenud veel vötnud.Pealegi alles järgmisel aastal näeme,kui maksud hirmsalt töusma hakkavad,milliseks meie elu läheb, vähemalt 10 a. tagasi.Sedasi selle eelarvega ja selle Sesteriga
a
Anna Aega/ 29. aprill 2017, 09:43
Ega praegune valitsus ei saa hoobilt midagi muuta, kui eelmine on tekitanud 24 miljardit võlgu ja võimaldanud kommertspankadel 10 miljardit maalt minema viia.
e
29. aprill 2017, 09:59
eelmine valitsus tekitas varusid,millega raskel ajal hakkama saada,see valitsus oma rumaluse ja saamatusega majandusest jagab sama palju,kui koolipoiss kommipoes.Miks pole kesk ega ekre sobivad valitsusse ongi see,et nemad jagavad vain propagandat ja annavad palju lubadusi,mida täita ei suudeta
k
kui Sesteri või Ratase/ 29. aprill 2017, 08:26
taolised eraäris esmakordselt mu ärikohtumisel vastaspooleks satuks , siis ma ei raiskaks oma aega sellelle firmale üle minuti. Juhul kui pole kavas neid tühjaks teha, petta. Kuidas nad ülikooli lõpetanud on, rääkisid kõik surnuks .
v
Vaimse puudega/ 29. aprill 2017, 07:53
inimesed ongi " spetsialistid " igal alal ja varmad teisi idi@@tideks tembeldama.
n
nad/ 29. aprill 2017, 08:29
lihtsalt vaimselt väärastunud.ja nagu näeme , siis paljude jaoks see hoopis normaalsus
s
Sellise / 29. aprill 2017, 08:44
" normaalsusega " tuleb harjuda.
k
küsimus/ 29. aprill 2017, 06:58
Egas ligi nüüd nii väga valesti ka ei öelnud, nagu ossinovski sai paika pandud, sai ka sester. Kuid mõned mõnede mõtete väljalaristamine viitab väikese mehikese kompleksile.
Ja küsimus: Kas ligi ise oli tark, kui eesti maksumaksja miljonid kreeka rikastele saatis.
k
Katkuaja peolistest/ 29. aprill 2017, 04:47
Ega see Sester pole hullem, kui teised ja eelnevad.
Sellised ausa näoga Pevkurid, Pallingud ja Michaelid, kes head nägu tehes ignoreerivad vaesunud rahvast, on kahjulikumad.
p
part24/ 29. aprill 2017, 01:11
Jälle avaldas Ligi riigisaladuse. No kuidas siis nõnda saab? See ju 70-ks aastaks salastatud, et kogu see jõuk ainult nondest i-ga algavatest koosnebki?
l
lugejad/ 29. aprill 2017, 03:35
Õige jutt Ligi poolt! Arvame samuti!

k
kilpla / 29. aprill 2017, 00:58
seekord on tõesti ligil õigus! olen alati imestanud, et selline isik nagu sester mingis riigis ministri ametisse saab ja veel nii pikalt. täielik müstika ikka, aga ju siis eesti pole niivõrd riik ka.
r
realist/ 28. aprill 2017, 23:54
Ma ei ole reformierakonna valija.
Aga Jürgen Ligi mulle meeldib!
Mees julgeb öelda otse seda, mis mõtleb! Ja mis parata, kui need mõtted teinekord mõnele ei meeldi...
l
Lapsesuu Ligi / 28. aprill 2017, 23:41
m
muud midagi/ 28. aprill 2017, 23:00
kartellikrantside kisklemist kena kaeda
h
huvitav/ 28. aprill 2017, 21:48
kas Ligi maksis, et tema väljaütlemine i-tähega ei läinud moderaatoritele söögiks. Nii kui püüan seda sõna kirjutada, ikka modereerimisele.
l
28. aprill 2017, 21:47
Ligi pandud diagnoos on absoluutselt tõene, puudu jäi omadussõna "paks"
2
21:47/ 28. aprill 2017, 23:18
Olen sinuga täiesti nõus! Ligi on tubli!
õ
õige/ 28. aprill 2017, 21:47
alkopoliitika on ju idiootlik poliitika.
e
eit/ 28. aprill 2017, 21:45
Mina ja mu pere -5 inimest valisime J.Ligi ja ei kahetse.Valisime reformierakonna,ma ei saa aru miks on nüüd laristajad pukis,kes ei jaga majandusest midagi.Valima lähen ikka ka seekodd Ligi kui võimalik Järvamaal.
p
pärnakad/ 28. aprill 2017, 23:19
Toetame Ligi. Valime ja toetame ka edaspidi Reformierakonda.
o
ojaaaa/ 29. aprill 2017, 05:48
e
Eestirahvas köht köveras ÄH ÄH ÄH/ 29. aprill 2017, 07:05

r
reede/ 28. aprill 2017, 20:25
Ligi on ju pätierakonnas Sellest ka vastav keelepruuk Napoleoni kasvu mees oma naba imetlemas
2
20:25/ 28. aprill 2017, 20:41
Hambad eemale Reformierakonnast! Praegune KE, SDE ja IRL-i valitsus ei kõlba kassi hänna allagi....!
r
28. aprill 2017, 20:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
2
20:23/ 28. aprill 2017, 20:43
PRAEGUNE valitsus teeb PAARI AASTAGA juba palju SUUREMAD kahjud! REF-i valitsus ei olnud nii loll nagu praegune valitsus!
t
to valijad/ 29. aprill 2017, 04:45
Palgaline, lõpeta rumal jutt.
v
valijad/ 28. aprill 2017, 21:31
Jätke järele LOLL möla Reformierakonna kallal! Reformierakond oli AINUS tubli erakond valitsuses! Ja JÄRGMISE valitsuse moodustab JÄLLE Reformierakond!
u
Unzip Kallas Varas/ 29. aprill 2017, 05:47
e
Eestirahvas köht köveras/ 29. aprill 2017, 07:03
l
Ligil on jutus on seeme/ 28. aprill 2017, 20:21
See mis nad eelmises valitsuses Sesteriga kokku keerasid Sester enam üksi lahti ei aruta!Kaks fooliumipead on ikka kaks pead!!!
e
EESTI MEES/ 28. aprill 2017, 21:32
LIGI - TUBLI JA ÕIGE EESTI MEES! KIITUS!
t
Tited kommentaariumis/ 28. aprill 2017, 22:34
Kirjutavad suurtähtedega. Väikseid ei näe ja suuri ei tunne.
2
22:34/ 28. aprill 2017, 23:21
Sinusuguseid titesid on kogu kommentaarium täis.
m
Mh/ 29. aprill 2017, 01:30
2
23:21 /Joo ma joo/ 29. aprill 2017, 10:19
Suurte tähtede tited on ka düsgraafikud, ammugi teatud, tuntud tõde.Kõik ühesugused Ligidega, Ligid vol 2.
v
28. aprill 2017, 20:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
2
20:20/ 28. aprill 2017, 20:44
Ära rohkem peale võta, jobu!
a
AB/ 28. aprill 2017, 20:20
Võib olla on tal isegi õigus,kuid kõne pruuk vääriks ainult küla poe taga bocki meeste hulgas tunnustust.
2
20:20/ 28. aprill 2017, 20:45
Vaadake EKRE kõnepruuki - see vastab täielikult küla poe taga kontingendile!
a
Aga..../ 28. aprill 2017, 20:18
2
20:18/ 28. aprill 2017, 20:46
Loomulikult on Ligil õigus!
n
no selles/ 28. aprill 2017, 21:50
ongi ligil õigus. Sellist käsukorras rahanduse juttu pole varem nähtud ja see alkopoliitika õigustamine on ju eestit ainult kahjustav.
s
Siilionu/ 28. aprill 2017, 20:18
Raske on anda hinnangut väitele,et riigieelarve mõjutab sündivust,on ju eriline tarkusetera rahandusministri poolt.?Paraku just vaesed riigid on suure iibega.
2
20:18/ 28. aprill 2017, 20:48
Sesteri arvates hakkavad riigieelarve pärast eesti naised niipalju sünnitama, et tuleb laste buum.... Mis SEEMNEID Sester on söönud?
i
Ikka / 29. aprill 2017, 04:55
samasi seemneid mis Ligi ja Antsip.
e
Eestlane/ 28. aprill 2017, 19:54
Endine haridusminister Ligi on meie õpilastelt täiendkoolitust saanud ning nüüd kasutab ta õpitud sõnu
m
Mart/ 28. aprill 2017, 20:08
Milleks sellist mühkamit promoda?

j
Juku/ 28. aprill 2017, 19:51
Riigikoguliikme hääletuspuldil ei ole nuppu "Vabandan"
n
nuia/ 28. aprill 2017, 19:41
aga sester ongi ju i d i o o t , ligi ka.
o
Ok/ 28. aprill 2017, 19:54
See on setrile näkku kirjutatud. Inimese pilk räägib palju tema kohta.
1
19:41/ 28. aprill 2017, 20:49
Lapsesuu - Sester on ALASTI!
l
Lavrov/ 28. aprill 2017, 19:35
Eesti poliitikud on ikka ku- sikud küll, kui lasevad ennast niiviisi mõnitada.
e
elis/ 28. aprill 2017, 19:50
Ammu oleks aeg, et keegi Jürgenile reaalselt lajataks.
1
19:50/ 28. aprill 2017, 20:50
Aga kui lajataks Sesterile?
n
no/ 28. aprill 2017, 23:03
seda on ju mõnus kuulata: oled loll; ise old loll,,. Meil käis koolis ka samasugune jutt, aastal 1970. midagi ei muutu siin maailmas. Ainult endal on piinlik veidi,et meie valitsevad riigiisad on sellisel tasemel.
ü
Ühed mustad mõlemad.../ 28. aprill 2017, 19:34
....kes on soosinud välispankasid ja lasknud kümneid miljardeid meie raha riigist välja!
Nüüd veel kisklevad järelejäänud vaesuse jagamisel!
l
Lugemata GI/ 28. aprill 2017, 19:30
1
19:30/ 28. aprill 2017, 19:36
4
28. aprill 2017, 19:23
4. juuni 2009 - 3.november 2014 oli rahandusminister Jürgen Ligi. Nüüd peab Sester selle kaosega hakkama saama ja saab härra käest veel sõimata ka KINDLALT EDASI!!
k
kolla/ 28. aprill 2017, 19:16
Poleks vaja olnud õeldagi,Sesteril on see näkku kirjutatud.
a
28. aprill 2017, 18:53
Au ja kiitus hr. Ligi. Eeskuju meie noortele, kui ikka nägu ei meeldi, siis lajada täiega....
a
28. aprill 2017, 19:41
Asi pole näos vaid teos.

l
Leena / 28. aprill 2017, 18:28
Kui palju teie härra Ligi teadsite rahanduses, ikka oma ala profid nõunikud olid abiks. Kui olete nii tark ja erudeeritud miks siis oravate valitsuse ajal võeti nii ebakompetentsed ja Eestile kahjulikud otsused.
m
madrus/ 28. aprill 2017, 18:13
... sester on ju rumal ... rahvas teda ei valinud ... ta jäi esimesena välja ... partei määras ...
e
eesti mees/ 28. aprill 2017, 18:46
Issand, kui ÕIGE iseloomustus Sesteri kohta! KIITUS hr. Ligile!
o
onkel/ 28. aprill 2017, 19:04
"rahvas teda ei valinud" - millal rahvas on ministreid valinud???
I
./ 28. aprill 2017, 18:08
Ilmselt saab Ligi nüüd poliitilise süüdistuse kaela--riigisaladuse väljalobisemise eest.
m
muide/ 28. aprill 2017, 17:57
ratas küsis sarapuult, on ta seotud prügiveo afääriga, sarapuu vastas, et ei ole, ja ongi asi kombes.
j
Juku/ 28. aprill 2017, 17:56
Nüüd antakse Ligi kohtusse ning ta peab Sesterile maksma väga suure hüvitise.
m
Mõhk/ 28. aprill 2017, 18:27
Tõe avaldamise eest ei saa mingit hüvitist nõuda.
1
18:27/ 28. aprill 2017, 18:48
Sesteri arstlik ekspertiis tunnistab kohtus Ligi ÕIGEKS!
m
maeitea/ 28. aprill 2017, 17:55
Laps kasvab,jälle uut ratast vaja, koolis peab käima.
u
Uhuu/ 28. aprill 2017, 17:54
Õige mees. Ütleb vähemalt konkreetselt ära,mitte ei aja ümarat juttu ! Selliseid peaks rohkem olema !
t
to Uhuu/ 28. aprill 2017, 20:31
Sul on õigus, ainult mitte nii ligaseid!
h
hulgus/ 28. aprill 2017, 17:42
tuleb järjest rohkem "kuumi"uudiseid et rahva huvi RBst eemal hoida
1
17:42/ 28. aprill 2017, 18:49
Rail Baltic on OTSUSTATUD ja ärge vehkige enam rusikatega peale kaklust....!
t
Teeline/ 28. aprill 2017, 19:41
Ei oleks, kui riigikogulastel vähegi mõistust peas oleks. Aga kahjuks jah, mida pole, seda pole.
j
ja kes/ 28. aprill 2017, 19:59
on RB tegelik omanik? Merkel? Tusk?
1
19:59/ 28. aprill 2017, 20:52
Ole mureta - SINA ei ole omanik! Krooksu oma mätta otsas edasi!
1
18:49/ 28. aprill 2017, 23:25
Vaadake kui palju lolle lambaid laob siin miinuseid RB kohta! Aga RB tuleb KINDLASTI vaatamata lammaste määgimisele või rottide köhimisele!

n
28. aprill 2017, 17:37
nagu rüblikud liivakastis. ise peavad end poliitikuteks. nad kõik.
h
Huvitav/ 28. aprill 2017, 17:29
Miks tarku ja otsekoheselt rääkivaid inimesi kohe tapma hakatakse.Ligi jutul tõeiva sees.Aga eks tõde ole ikka valus.
e
eestlased/ 28. aprill 2017, 18:51
Sester viib oma utoopiaga Eesti riigi nii sügavale pankrotti ja miinustesse, et kogu eesti rahvas röögib õudusest....
i
igatahes minu jaoks on ligi/ 28. aprill 2017, 17:28
jutt selge ja arusaadav, ratta jutust ei saa kunagi sotti, küsid aiast, vastab aiaaugust.
n
need sesteri sugused / 28. aprill 2017, 17:26
parasiidi on meil ihus kinni aga lahti ei saa sest ratas ja muud pii,rid onära t ma hävitax selle sesteri ühe käega nii meeldiv ja arnas mulle,, kägistan ta ühe käega ja rottsigised samuti,naist ei puutu saaxin juesapiidrid kätte köägistax ühe käega anip,ilves, laar, ja muud uesapdrassid
u
Usun/ 28. aprill 2017, 17:24
s
see jürgen ligi / 28. aprill 2017, 17:20
tolex cohe maha võtta aga ei saa valdab infi, kui seellest piidarist ei vabane tuleb see pdar coristad
1
17:20/ 28. aprill 2017, 18:53
KUST seda Ligi "maha võtta"? Kui oled LOLL, siis ära roni kommentaariumi!
h
Haige/ 28. aprill 2017, 17:14
Kes küll aitaks Jürgen Ligi arsti vastuvõtule saada, selline inimene on ju ohtlik!!!
t
To haige/ 28. aprill 2017, 18:20
Jääb ainult loota,et saavad ehk mõlemad arsti juurde.
1
18:20/ 28. aprill 2017, 18:54
Saatke Sester sunniviisiliselt arsti juurde!
l
ligitõmbamatu/ 28. aprill 2017, 17:07
igas erakonnas on mõni lapsesuu või kloun sisse programmeeritud, RE-s on neid lausa mitu: ligi ja gräzinpoiss, viimasel ajal ka laurimaris teeb vinguviiulit. See kõik käib poliittehnoloogia juurde, et saada pildile ja klikke ja kui hästi läheb siis ka valimistel hääli. Kogu poliitika on üks suur manipulatsioon - katmaks tegelikke mahhinatsioone. Viimasel ajal seda isegi ei varjata enam, massid on tänavatel, kuid poliitikud marionettidena täidavad käske jne Ja valimistel räägitakse demokraatiast jne.
1
17:07/ 28. aprill 2017, 18:55
Keskerakonnas ongi ainult klounid eesotsas Ratase ja Simsoniga.

t
Tänases valitsuses/ 28. aprill 2017, 17:06
pole keegi näidanud üles asjatundlikust ja riigimehelikust.Ainult oma ahned käekesed reservide ja riigi tuleviku kallale,et olla populaarsed ja varjata saamatust.Hale ja samas ka hirmutav.
v
valijad/ 28. aprill 2017, 19:39
MAHA Ratase valitsus! MAHA Sester! Sellist valitsust meie küll ei tahtnud!
v
Vmaamiis/ 28. aprill 2017, 17:06
Aga tundubki,et hr.Sester hõljub oma udulooris!Üldiselt pea-ja hambavalu vastu on pea maha raiumine!
n
no kui me nüüd võlgu elame,/ 28. aprill 2017, 16:55
d
duell/ 28. aprill 2017, 17:01
Lahendame probleemi poksikinnastega.Matšist saadav tulu läheb riigi eelarvesse.
ä
ära karda/ 28. aprill 2017, 17:30
Küll Jüri selle eest hoolitseb ja Kadri aitab takka !Selles võid kindel olla.
s
Selge näide/ 28. aprill 2017, 17:57
kuidas lihtsameelsed on ära hirmutatud ja lollitatud. Ja tõde on see, et võhikud, kes ei saa aru kuidas majandus toimib jäävadki uskuma refide demagoogiat ja laimu.
r
Rein/ 28. aprill 2017, 18:26
Ja õnnetuseks on vägapaljud eestlased lasknud end lollitada enamuse poliitikute demagoogiast.
m
Mõhk ja Tölpa/ 28. aprill 2017, 18:29
Pigem usuvad lihtsameelsed punavalitsuse lubadusi, kes näikse olevat rahapaja leidnud.
1
17:57/ 28. aprill 2017, 18:57
Demagoogiat ajavad Keskerakond ja SDE!
1
17:57/ 28. aprill 2017, 19:42
Lihtsameelsed on ära lollitatud Keskerakonna ja SDE mölast! Ratase esinemine on alati naeruväärne.
k
kusti/ 28. aprill 2017, 16:51
Ka rikkad nutavad! (kes patja, kes avalikult)
s
sester/ 28. aprill 2017, 16:50
võiks nüüd selle ligi kohtusse kaevata avalikult solvamise eest ja küsida üks kopsakas valuraha.
e
Ei saa ju/ 28. aprill 2017, 17:07
l
lapsesuu/ 28. aprill 2017, 16:31
Kes teisele nime annab see ise seda kannab
j
Jahm/ 28. aprill 2017, 16:26
nartsissistlik isiksusehäire.
t
tõde on mõnedel alati väga valus kuulata/ 28. aprill 2017, 16:22
Ligi ei keeruta ega veereta,
Ligi lajatab alati tõe kohe letti!
Ligi ei ole blatnoi moodi tagaselja noa selgalööja või mõne külaeide moodi tagaselja susiseja,
vaid otsekohene ja sirgeseljaline EESTI MEES!

h
Huvitav seik/ 28. aprill 2017, 16:21
Ligi öeldut ei lase Õhtulehe moderaator isegi korrata kommentaaris. Samas Ligil on täiesti karistamatult lubatud selliselt öelda ministri kohta. Ehk siis minusugune ettur ei tohi avalikult oma arvamust välja ütelda. Ligi võib aga valimatult teisi inimesi avalikus sektoris solvata. Kui minu poeg läheks kooli ja ütleks sama sõna näiteks matemaatika õpetajale, siis ilmselt tuleb minul minna kooli ja saada nn. lisaharidust tänu juhtunule. Kui Ta ütleks seda direktorile, siis ilmselt oleks asi veelgi hullem. Või läheneks asjale nii, et kordaks poja lauset. Lahkudes kabinetist lisaks, et too ei tea eetikast midagi. Kui nii käituvad rahvaesindajad riigikogus, siis ilmselt on see ainuõige käitumine ja tuleks direktoril soovitada lisakoolitusi võtta.
r
Ridade vahelt tõlge:/ 28. aprill 2017, 16:20
Ligi kõnepruugis tähendaks see umbes seda: "Sesteri tegevus jätab aeg ajalt soovida..."
h
Hmm/ 28. aprill 2017, 16:15
Vahutav hull, mitte otseütleja.
k
korraldaja/ 28. aprill 2017, 16:00
Mõlemad sobivad rohkem jalaväe pataljoni esiritta tormijooksu harjutama vastu tühja seina.
Riigi juhtimine jäägu tasakaalukamate hoolde.Need kaks meest aga ootavad ainult palgapäeva ükskõik mis mula ajades ja nii aastaid järjest.
y
ytree/ 28. aprill 2017, 15:57
Mina omalt poolt lisaksin, et Sester on kole
r
28. aprill 2017, 16:10
Reeturid - IRL ja sotsid ja reeturite abiga pukki saanud isikud on kõik koledad ja eriliselt vastikud.
y
ytree`le/ 28. aprill 2017, 17:18
Inimene ei tohiks öelda kunagi teie inimese kohta, et ta on kole. mis teha Haritus ei tule haridusega vaid korraliku lastetoaga.
n
Nove/ 28. aprill 2017, 15:54
Ajuhälbega mees see Ligi. Kahju et sellised tahavad riigi eesotsas olla. Ligi meelest on tema ju ainuke kellel selles maailmas ajud on.
i
28. aprill 2017, 16:32
igatahes ta jutt on intelligentse inimese oma, mitte nagu sestril, kokutab, peksab segast jne.
h
Hetk/ 28. aprill 2017, 15:51
Ütles nii nagu mõtles. Kadund vanaema õpetas mind: ära vihka inimest, kes sulle tõtt näkku ütleb, vaid seda, kes tagaselja räägib.
Seega, kas Ligi ikka käitus valesti?
k
kirvemees/ 28. aprill 2017, 15:51
Ligi ei ölnud ju midagi valesti.

r
Room/ 28. aprill 2017, 15:50
Kui Sester tõesti väitis, et tema riigieelarve pöörab eesti rahva iibe tõusule, tuleks tal endal kogukonnalt vabandust paluda, sest väide on tõesti idiootlik.
j
joodikupulst/ 28. aprill 2017, 15:45
k
Kas keegi selgitaks?/ 28. aprill 2017, 15:42
Miks istub see täiesti enesekontrollita ja enesevalitsuseta, krooniliselt solvavaid väljaütlemisi tegev inimene endiselt maksumaksja palgal? Kas sedakorda ootab peaminnistri portfelli?? Kas ei oleks aeg juba poliitikast kaduda?
k
Kellele/ 28. aprill 2017, 16:19
oleks maksumaksjal kasulikum maksta- kas viisakale ja poliitkorrektsele võhikule või oma valdkonda hästi tundvale poliitikule,kes julgeb nimetada asja õige nimega. Kui midagi hakatakse ebakompetentsusest kraavi keerama, kas siis ei peaks see,kes märkab, kisendama,et katastroofi vältida?
t
tiia/ 28. aprill 2017, 17:21
Miks maksumaksjad valivad hr. Ligi. Ligi on tark ja ütleb nii ,nagu asi tegelikult on.
l
l/ 28. aprill 2017, 15:42
otseütleja on alati etem, kui tagaselja rääkija.
j
Jana/ 28. aprill 2017, 15:41
ei pea kunagi vabandama oma inetu sõnakasutuse eest. Miks mõni peab ja mõni mitte?
i
imestaja/ 28. aprill 2017, 15:40
Uskumatu et lasteaia laste tasemel ministrid lubatakse edasi oma ametis olla.,Mõlemad tuleks lahti lasta.Nende sõnu ei usu nagunii enam keegi.
m
Mõttetu olend/ 28. aprill 2017, 15:30
Ligi - harimatu ja puuduliku (olematu) lastetoga küünik!
m
mõtlev/ 28. aprill 2017, 15:58
mõttetu olend oled sina. ja marss kooli.
a
aga/ 28. aprill 2017, 15:59
t
Test/ 28. aprill 2017, 15:30
Katel sõimab pada, võta üks ja viska teist.
Tuleb IQ test läbi viia. Selgub, kas mõlemad või ainult üks saab selle austava tiitli kavaleriks.
s
Semjon Seamu2n/ 28. aprill 2017, 19:45
Üldse IQ testi kaudu peaks Toompeale saama, kellel alla 135, sellel sinna asja poleks ja uskuge mind, Eesti õitseks. Juurde tuleks veel lisada, et oleks aateline

t
Taat/ 28. aprill 2017, 15:26
Pada sõimab katelt,ühed mustad mõlemad.
n
nuti/ 28. aprill 2017, 15:25
Sester ju suur Mängupõrgu huviline ,sama mängu mängib ta ka riigi rahadega.
Kuidas saavad üldse sõltuvushäirega haiged ministrid olla.Libeda jutuga sellid arvavad et kõik on lubatud.Miks küll ei uurita rohkem ministrite ja nende nõunike tausta.
k
Keynes vs Hayek/ 28. aprill 2017, 15:21
Kogu diskusioon tundub nagu John Maynard Keynes vs Keynes.
Kes kaitseb Hayeki ja Mises’i seisukohta?
Kas suurem riigi kulu toob majandus kasvu või on see erasektor kes läbi tootmise kasvatab majandus?
Kas 50%+ kasvav eelarve 5 aastaga on jätkusuutlik?
„Tööturg on juba ülepingestatud, nõudlus kasvab kiiresti, euroraha hakkab just voolama“.
Kas riik peaks planeerima majandust nagu seda tegi NSVLiit?
Määrates valuuta hinda nagu NSVLiit tegi seda leivaga.
Kas Euroopa Keskpanga likviitsus programm pole ostujõu ülekanne säästjatelt riigi ja finantssektorile?
Need kaks saavad selle esimesena ja kõik ülejäänud saavad inflatsiooni tagajärjed.
s
Semjon Seamu2n/ 28. aprill 2017, 19:40
Saksas on plaanimajandus ja kõik toimib, nr 1 Euroopas
h
hämmastav/ 28. aprill 2017, 15:18
No milleks küll tuntud roppsuu-röökuri ütlemiste peale nii leili minna, vahet pole, mida too suust välja ajab.
s
sk/ 28. aprill 2017, 15:10
Rahandusminister on meil ikka nadi küll.See mees jahvatab nii et vähe pole.Elame näeme.Teine IRL-i jahuja on Reinsalu.Ratas on ümmargune mulin. Sester räägib ainule 500eurosest tulumaksu vabastusest,kuid kui palju kõik kallineb.Automaks(teede) 3.2 tn-12tn ühe vitsaga see on röövimine päise päeva ajal.Kuidas saavad väikesed poed püsima jääda,kui ainult maksa ja maksa.Millega siis kaupa vedada.Ligi austaja ei ole,kuid seekord pani täiega ja õigesti.
j
28. aprill 2017, 15:18
Just. Suur osa meist tunneb oma rahakotis alles aasta pärast , kui hullusti need maksud meile lajatavad.
1
15:10/ 28. aprill 2017, 19:44
Ossinovski on samuti jobu! Kogu see valitsus peab tagasi astuma!
d
dub/ 28. aprill 2017, 15:00
Ligi oli see, kes libas Kreekale laenatud raha suure protsendiga tagasi saada lubas ,Kus on.Kinnimajas peaks see mees istuma.
x
xxxx/ 28. aprill 2017, 15:25
Inimestel on halb mälu,muuseas reformipätid olid need kes alustasid kütuse aktsiisitõstmise rallit.
m
Maša/ 28. aprill 2017, 15:42
Pole need praegused pätid sugugi paremad pätid.
e
ega siis/ 28. aprill 2017, 17:40
Ligi tegemised ja vead Sesterit targemaks tee, ikka on nii nagu on
x
xxxx-le, 15:25/ 28. aprill 2017, 19:47
Reformivalitsuse eelarves EI OLNUD enam kütuseaktsiisi tõusu ega ka suhkrumaksu jne. Need on UUE valitsuse, Keskerakonna,SDE ja IRL-i KINGITUS eesti inimestele.
m
Mašale, 15:42/ 28. aprill 2017, 19:48
Praegused pätid on kümme korda hullemad kui oli eelmine valitsus!
k
Kui/ 28. aprill 2017, 20:59
Maša nüüd hästi järele mõtleb, siis tuleb tal sellega nõustuda.
p
Puupeadele/ 28. aprill 2017, 15:31
Mingit raha Kreekale Eesti ei andnud vaid garanteeriti Saksa pankade laenu juhuks, kui kümne aasta pärast midagi Kreeka ei suuda tagasi maksta. Hetkel on Kreekas väike majanduskasv ehk teisisõnu igasugu surnud pensionärid pinssi enam ja saa ning koopiamasina eest lisatasu ei maksta jne - igasugu arulagedat mulinat ikka lendu kah pole vaja lasta
x
xxx/ 28. aprill 2017, 15:35
Oled alati nii sinisilmselt optimistlik?Ostad äkki endale ka kreka võlakirju.
t
toxxx/ 28. aprill 2017, 15:39
Eesti keeles on riikide nimed suure algustähega ja konkreetselt Kreeka kirjutatakse kahe ``e`´ -ga
m
28. aprill 2017, 16:39
meil on demokraatia ja sõnavabadus, kirjutatakse, kuidas meeldib.
kuid, õpetada võib küll, see on kasulik.
1
15:39/ 28. aprill 2017, 19:50
Mis sa debiilsetele ja väheharitud kesikute ja sotside kommijatele ikka eesti keele õigekirja õpetad? MÕTETU!
1
16:39/ 28. aprill 2017, 19:54
Harimatutel matsidel pole vaja oma "teadmisi" näidata! Hoidku kaugemale kommentaariumist!
e
Eesti/ 28. aprill 2017, 15:39
ei andnud Kreekale laenu, laenu saadakse pangalt. Laenu saamiseks andsid paljud riigid, s.h. Eesti pangale garantii. Kui Kreeka saab laenu tagasi makstud, siis ei pea keegi midagi maksma. Isiklikult andsin mõned aastad tagasi oma lapselapse õppelaenuks pangale garantii, nüüd on tal laen tasutud ja töötab hea palgaga IT-ettevõttes.
m
28. aprill 2017, 16:40
mis sa arvad, et sa kreekale laenu ei andnud, kui ligi meie juhtoinas, seda tegi ? ja nüüd me maksame, mitte kreeklased.
1
16:40/ 28. aprill 2017, 19:55
Sester on kümme korda SUUREM oinas kui Ligi! Ligi on tark mees.
e
Erik/ 28. aprill 2017, 14:52
v
vaat/ 28. aprill 2017, 14:51
kus nüüd hakati prõõkama,et inimesed saavad natukegi rohkem raha,seoses maksuvaba tõstmisega.muidugi ligil on oma kamraadid kõrgetel kohtadel ja headel palkadel.nendel on kahju natuke loovutada oma palgast maksudeks.see teeb nad vaeseks,aga see,et väikesepalgalisi kooriti aastaid,see ei ole üldse paha.oleks ligi teha ,ta vist nööriks veel seda vaesemat rahvast,ainult oma hüvanguks on tehtud kõik seadused.mis on riigikogulaste palgad ja kõiksugu hüvitised,kõik tema võimulolekul tehtud.
x
xxxx/ 28. aprill 2017, 15:13
Kui vaesemale rahvale jääb rohkem raha kätte siis laheb see ju kohe käiku kaubanduse
elavdamiseks.
ä
28. aprill 2017, 15:19
Ärge ajage jama. Ja kuhu see praegu keskmist palka saavate inimeste raha läheb? See raha võetakse ju mitte rikaste, vaid keskmist palka savate inimeste käest.
s
see raha/ 28. aprill 2017, 15:26
läheb kas pangaarvele või väljamaale.
x
xxxx/ 28. aprill 2017, 15:27
Kui suur oli eesti mediaanpalk kas 700 või 800 eurot?
1
15:13/ 28. aprill 2017, 19:59
See vaese rahva raha RÕÕVITAKSE palju rohkem ära hindade kasvuga, suhkrumaksuga, alkoholi maksuga, kütuse maksuga....jne. Saa TARGEMAKS!
1
14:51/ 28. aprill 2017, 19:58
See "maksuvaba tõstmine" on möla lollidele. Palju ROHKEM kaotavad inimesed suhkrumaksust, alkoholi maksust, kütuse aktsiisit jne. Aga see ei jõua rumalate inimeste mõistuseni....

m
Maali/ 28. aprill 2017, 14:48
Reformarid olid valitsuses ülbed ja ennasttäis. Nüüd tagapingil olles on nad sama ülbed. Taavi Rõivas on siiski oma suukese kinni pannud.
j
juuli/ 28. aprill 2017, 15:01
et Rõivas vait on, näitab, et kõik eelnev oli lihtsalt tagatoa teksti ilmekas ettekandmine.
m
28. aprill 2017, 15:01
Minu meelest on hoopis preagus koalitsiooni liikmed ülbed ja üleolevad, lisaks veel avalikult Putini režiimiga flirtivad.
x
xxxx/ 28. aprill 2017, 15:15
Evrosojuzi plaan näeb ju ette et Venemaa transiit läbi Eesti peab kasvama.
Seega ei tohi Putinit kritiseerida vaid peab kiitma.
x
xxxx/ 28. aprill 2017, 15:36
Miinusepanijad ei ole kursis RB arengukavadega.
e
Eestis/ 28. aprill 2017, 17:42
ei kritiseerita, vaid sõimatakse labaselt.Vahet pole, keda.
m
Maalile, 14:48/ 28. aprill 2017, 20:01
Reformarid olid kümme korda PAREMAD kui praegune valitsus, Keskerakond, SDE ja IRL, eesotsas Ratasega. Rahvas igatseb tagasi endist valitsust!
2
20:21/ 28. aprill 2017, 20:57
VÕTA KOHE OMA TABLETID ÄRA, kesik või sots! Lämbud ähkimisest ära!
j
Jõuetus asju muuta/ 28. aprill 2017, 14:47
on muutnud Ligi sõnakasutuse õige matslikuks. Aga ega siin rohkem midagi loota polegi, see on tema tase. Kas Eesti muutub matsiriigiks- kui sellist sõnavara tolereeritakse ja kiidetakse heaks erakonnakaaslaste poolt.
k
kas/ 28. aprill 2017, 14:45
ratas toomilt ei nõua Eesti rahvalt andeks palumist? Ligi aga räägib sula tõtt ja selle eest küll vabandama ei peaks!
a
aldo/ 28. aprill 2017, 14:44
Ligi pole kade, andis auga väljateenitud teatepulga edasi.
l
lugeja/ 28. aprill 2017, 14:43
Tavainimene-tööline,kelle palk ehk 500-700 euri, võidab maksuvaba miinimumiga 62 euri ja nüüd suur nutt,et 2000-5000 tuhandelisega kaotavad 30 euri! Õudne katastroof!!!
m
28. aprill 2017, 15:02
Mitte 30, vaid 400-500. Ja miks Te ei küsi oma tööandjalt kõrgemat palka?
k
kõrgemat palka?/ 28. aprill 2017, 15:28
ma küsisin miinimumi ja jäin tööst ilma, liiga palju tahtsin tööandja arvates.
l
lugejale, 14:43/ 28. aprill 2017, 20:03
KUI PALJU kaotavad madalapalgalised HINDADE TÕUSUST, SUHKRUMAKSUST, ALKOHOLI MAKSUST, KÜTUSE AKTSIISIST...jne.? MIda sa MÖLISED?
a
Arvaja/ 28. aprill 2017, 20:33
Mina arvan,et sellist (500-700) palka teeniv pole tavainimene vaid katastroofilises vaesuses elav. Isegi süürlased ei kujuta sellises vaesuses elu.Minu igakuine neto on 1700,elan üksi, on eelmisest kooselust 2 last, kulutused neile 500 ringis. Keskeltläbi 1100 +jääb enda tarbeks. Saan hakkama,aga mingist jõukusest rääkida on ikka lapsejutt. Ei nuta kui järgmine aasta võetakse põhjendamatult -30€ Samas sellel valitsusel pole mingitki tulevikuvisiooni,lihtsalt puhas populism oma betooni SKP tõusu plaanidega. Eksport suunitlus - ZERO Hr.Ratas oma pandega sobib jaanitule ääres lapsi lõbustama,mitte riiki arendama. Vaja TARKU ja TEADMISTEGA valitsusjuhte !!
d
dub/ 28. aprill 2017, 14:42
Jürks jäi teerulli alla.muidugi ajab vanduma,vanasti keeras ise rooli.
k
Kastide ühiskond/ 28. aprill 2017, 14:38
kas ma võiksin siin kommentaariumis näiteks Ligi kohta öelda sama ja ei saadeta tsenseerimisele :)?
g
G/ 28. aprill 2017, 14:37
Praegune rahapõletamine on arusaadav ka tavakodanikule juba ammu, keda need populistid petta üritavad. Ansip polnudki populaarne just seetõttu, et mõtles tulevikule. Praegune valitsus on puhtalt meid hävitav mass.
x
xxx/ 28. aprill 2017, 15:18
Reformivallitsus hoidis kodanike pealt kokku aga omadele külvas raha paremale
ja vasakule.Palju me siis oleme teeninud kreeka võlakirjadega ja Onia airiga?
e
einomida/ 28. aprill 2017, 15:19
ei mõelnud see Ansip ühti rahva tulevikule, omad joped said puha head tasuvad töökohad. Reformikad ei oska kaotada, eriti ligi, ta võiks oma suu vahel kinni hoida, näeb targem välja. Kus nüüd tuli maailma kõige targem inimene välja!
1
15:19/ 28. aprill 2017, 23:38
Sinu loll jutt suhu tagasi! Sa vaata Tallinna LV kesikutest töökohti!

k
kuulaja/ 28. aprill 2017, 14:34
mis siin valet on?
Kuulame hetkel peaministri tundi Vikerraadios ja uskumatu jutuloba!!!!
m
28. aprill 2017, 14:38
Mul on ka raadio lahti ja ühinen Teie arvamusega. Oleksin võib-olla pika hambaga isegi kesikute mingi aja võimul olemise ära kannatanud juhul, kui nad avalikult Kremli-meelsed ei oleks, aga selline partei viib meid päris kindlasti tagasi Venemaa rüppe. Tülgastav seltskond.
p
28. aprill 2017, 15:06
"
28. aprill 2017, 15:06
"peaks oleks tuleks" suunati modereerimisele
1
15:06/ 28. aprill 2017, 23:38
t
Tõde/ 28. aprill 2017, 14:32
K
?!/ 28. aprill 2017, 15:44
Kas Ligi võttis terve rahandusministeeriumi kaasa kui valitsus muutus?
m
28. aprill 2017, 14:32
moderaator on ka paras vitulitu
v
vanaisa/ 28. aprill 2017, 15:12
k
Keegi/ 28. aprill 2017, 14:31
ju pidi selle Sesterile ära ütlema. Kes siis veel, kui mitte Ligi. Pane edasi, Ligi
e
eestlane / 28. aprill 2017, 14:31
Siinsamas ÕL-is on uhkelt topis Yana Toomi arvamuslugu, milles ta solvab Eestit ja eestlasi korduvalt ja mulle lugejana tundub, et mõnuga. Ma ei ole mitte kuskilt lugenud sõnagi selle kohta, mida Toomi järjekordse võika väljaütlemise kohta ütleb Europarlamendi saadiku kodupartei esimees, Eesti Vabariigi peaminister Jüri Ratas. Mitte piuksugi. Sama haridusminister Repsi räige intervjuu kohta Sputnikule. Nende kahe kõrval on Ligi öeldu ikka väga leebe ja ei kõiguta mitte kuidagi Eesti iseseisvuse alustugesid.
g
G/ 28. aprill 2017, 14:39
Asi ongi selles, et tõtt on valus kuulata. Toom toob välja puhast tõtt mis roosade prillide kandjatele ja propa ohvritele tundub mõnitamisena lausa.
s
28. aprill 2017, 14:50
Samas esindab Toom mõnuga sedasama Eestit ELi parlamendis ja võtab suurt palka. Mis osa tema jutust siis Teie arvates tõele vastab?
i
iga sõna/ 28. aprill 2017, 17:44
v
vähk/ 28. aprill 2017, 15:10
aga mida oskab või tohib тов. Ратас Ю.Р. üldse öelda oma parteikaaslaste kohta öelda.ja kui juhislikult teebki suu lahti,siis tuleb sealt umbkaudu selline tekst.tule eile meile ja võta homsed lehed kaasa.
s
see tarkade targa / 28. aprill 2017, 14:29
jura ajab lihtsalt südame pahaks. Kas see polnud mitte refibande, kes haigekassa paljaks varastas ja kütuse aktsiisi ainult teedeehitusega põhjendas!? Kõik need vargused ning mahhinatsioonid. Töölistest tühjaks jooksnud riik! Peaasi, et rahvas nii rumal poleks ja neid tagasi ei valiks. See oleks riigi lõpp!
l
Ligil on õigus/ 28. aprill 2017, 14:35
Just rahvas valis reformi, ja kui ei tule uut paremat parteid, valib taas. Kõik on parem kui Eesti-vaenulik keskerakond koos pseudoisamaalise irli ja härrassotsidega.
r
rahvas valis/ 28. aprill 2017, 15:31
jah röövkapitalistide partei, et nood nad paljaks teeksid. Mats, maksa maksud!
v
valijad/ 28. aprill 2017, 20:59
Loomulikult valime Reformierakonna tagasi valitsusse!
m
mati/ 28. aprill 2017, 14:39
Aga usu et valivad.Haugi mälud.
x
xxxx/ 28. aprill 2017, 15:20
Reformibande oli see kes kütuseaktsiisi raha ära varastas ja töötukassa raha tuuri pani.
n
No/ 28. aprill 2017, 17:27
ärge unustage riigi kullavaru kadumise reffide ajal... Alles oli tabel, kus kullavaru oli välja toodud... õigemini, mida enam pole. Lätil-Leedul olemas, meil olematu...
1
14:29/ 28. aprill 2017, 20:59
VALIDA saabki ainult eestimeelseid REFFE!
k
28. aprill 2017, 14:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
28. aprill 2017, 14:36
Kui Te siin seletate, siis nimetage palun kõik NLKP liikmete pojad ja tütred, kes praegu tööd teevad. Te võiksite oma mõttetu jura jub lõpetada.
g
G/ 28. aprill 2017, 14:41
No tere talv, mida see veel siia puutub? Kas sama teema, et venelased peavad igavikuliselt oma kunagiste eelkäijate patte lunastama?
v
28. aprill 2017, 14:52
Venelased ei peaks muidugi ajast aega oma esivanemate patte lunastama, kui nad neid tunnistaksid ja austaksid riiki, kuhu nad ise või nende esivanemad okupatsioonivõimu poolt ja toel siia riiki tulid ja oma massiga Eesti lämmatasid. Kui nad õpiksid ära eesti keele ja austaksid neid, kelle põliskodu see on ehk eestlasi.
t
to küsimus/ 28. aprill 2017, 14:45
aga kas sina istusid dissidentluse eest vene ajal vangis??
kui ei, siis ära tühja jaura, tobu!
n
Nii Ligilik/ 28. aprill 2017, 14:49
Ligi hoiab igalt poolt nii kokku, et isegi ta enda poeg pidi poes näppama!
x
xxxxx/ 28. aprill 2017, 15:22
Hee kui riigireeturite pojad ei vastuta vanemate pattude eest siis ei pea ka okupantide
lapsed vastutama Stalini kuritegude eest.Kollaborantide sabarakk pani ikka täiega mööda.
a
a.anvelti/ 28. aprill 2017, 16:02
kohta õhtuleht ei lase tõtt kirjutada
a
Arvamus/ 28. aprill 2017, 14:26
Olen Sesterit alati pidanud rumalaks inimeseks.
i
imelugu/ 28. aprill 2017, 15:25
Ameerikaski astmeline tulumaks, ainult Venemaal pole, kas tahetakse siin sarnaneda Venemaaga.
p
Pea/ 28. aprill 2017, 17:14
-Sesteril jagab --ta on ju bridgemängija!

t
Tanel/ 28. aprill 2017, 14:17
Tundub küll,et valitsusse "sattunud" erakonnad ei saa aru vastustusest.
Ja muidugi hr. Tsahkna ja hr. Reinsalu ei saa aru,et müüsid Eesti maha oma võimuhimu pärast.
See pahaloomuline kasvaja mis kaasa saadi justkui "uuendusmeelse" Keskerakonna noortetiivaga-seda nad oma võimuhimus ei näinud või lepivad sellega...mõlemal juhul peaksid nad tegevuse lõpetama.
v
28. aprill 2017, 15:04
Valitsusse sattunud kamp on võimust lihtsalt joobunud.
m
maksudest tüdinenud kodanik/ 28. aprill 2017, 14:14
Kui inimene rääbib tõtt, siis mille eest ta vabandama peaks. Vabandama ja tagasi astuma peaks ebakompetentne valitsus eesotsas mullimehe ratasega.
m
muidugi/ 28. aprill 2017, 14:37
võimule peaks uuesti saama sinu Ligi, kes võttis ka Eesti vaeste pensionäride taskust raha ja kinkis Kreeka pensionäridele? Tegelikult, võta üks ja viska teist.
m
28. aprill 2017, 14:53
Mitte keegi ei ole meie raha Kreekale kinkinud, aga ajupesu on Teile mõjunud ja nii on Teid muidugi võimatu veenda.
1
14:37/ 28. aprill 2017, 23:43
Sina oled ajupestud kesik. Ära rohkem kommentaariumi risusta! Vaata, palju nüüd UUS valitsus võtab ära vaeste pensionäride raha oma täiendavate maksudega ja hindade tõusuga!
s
See ligi võib rahul olla / 29. aprill 2017, 07:20
Eestimaal pole ühtegi inimest kes ei tahaks sellele mehele s.... öelda.
g
G/ 28. aprill 2017, 14:42

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee