Eesti uudised

Rail Balticu ametlik koduleht: projekt on majanduslikult igati mõistlik!

Toimetas Greete Kõrvits, 24. aprill 2017 16:03

23 KOMMENTAARI

v
vähk/ 25. aprill 2017 06:26
aga kus on see kaup mida vedada kavatsetakse ja kes on need potensiaalsed reisijad kes seda kasutavad?mis tuleb maksma 1tonni kauba vedu ja mis tuleb maksma rongi pilet Tallinnast Varssavisse?
n
no/ 25. aprill 2017 07:40
Kuhu Varsavisse, kui rong pidi vaid Riiani sõitma.
m
maakas/ 25. aprill 2017 01:32
No keda me petame, kes vähegi viitsib asjasse süüvida saab aru,et seda ehitust ülalpidades liigume pankroti suunas.Pole ei reisijate ega kaubavooge, vaid ennustustes. See pole muud kui poliitiline projekt, mille Siim Kallas Brüsselis koos sealse EL kamariljaga valmis munes ja mille eest keegi ei vastuta.
n
no/ 25. aprill 2017 07:42
Siim võis muneda, Ratas oma kambaga teeb ära ja saab rahva põlguse vääriliseks.
k
Kindlasti/ 25. aprill 2017 00:05
suur kasum tulemas nagu Ligi kreekast "tulev" kasum.
s
Surmkindlasti/ 25. aprill 2017 01:16
saime ju ka suure megakasumi Eesti Energia "investeeringutest" Jordaania ja Utah' kõrbeliiva. Karistamatuse tulemus on nüüdseks selline, et süües kasvab isu.
n
no/ 24. aprill 2017 22:22
Kuidas saab see kasulik olla Tartus, Valgas, Elvas või Haapsalus elava inimese jaoks?Kas kõik kolivad pärast RB valmimist Tallinna elama ja hakkavad siis Poola piirile sõitma?
o
oeh/ 24. aprill 2017 22:16
Seletage seda majanduslikult mõistliku juttu Lelle ja Pärnu vahel elavatele inimestele. Nende raudtee võetakse üles. Pärast seda sõida autoga või koli linna.
k
kremli vanake/ 24. aprill 2017 22:09
see on väga mõistlik analüüs.kaup ootab vedamist aga ei ole raudteed ja rongi.see võiks otse kreekasse käima hakata.
v
veteran/ 24. aprill 2017 20:41
See projekt on suursullerite sajandi rööv, egas pärast seda enam elu siin pole.
t
Teadja/ 24. aprill 2017 20:25
Vaatasin õuntelt - ajab Eesti pankrotti
k
kahjuks / 26. aprill 2017 13:25

o
Oh sa Püha Müristus/ 24. aprill 2017 19:40
Kui see Rail Baltic EY uue tasuvusanalüüsi alusel kohe nii rentaabel on (ärme unusta, et kes maksab, see tellib muusika), et iga (loe: üks) investeeritud euro annab lausa 6 (loe: kuus!) eurot kasumit, siis ehitame neid raudteid kohe hulgem - lisaks Pärnule ka üle Tartu, ja venelastelt luba küsimata ka üle Pihkva ja miks mitte ka üle Vladivostoki. Ning raha tuleb nii kui raba! Ja me kõik lausa supleme õnnes (Mart Laar - õnn ei ole rahas). Isegi kõige vaesemad ja väetimad, rikkuritest ja meepoti manu olijatest rääkimata. Olen varemgi öelnud, et meie ametnikud oskavad suurepäraselt liita, lahutada ja korrutada, ainult jagamisel on neil küüned kangesti oma poole. Kuid vanad eestlased oleks kõige selle peale öelnud, et ega mõistus pole oma teha. Raha ju ei haise!
Minu arvamus sellest Rail Balticu laristust: http://paulsarel.blogspot.com.ee/2017/01/rail-balticust-altkulmu_26.html
v
väga oluline on ka see,et maksumaksja käest ei küsi keegi,/ 24. aprill 2017 20:25
Mõni aeg tagasi ligi andis Kreekale ka kenakese summa suure kasumi lootuses...
Praegu sellestenam eriti ei räägita?
j
Jep/ 25. aprill 2017 05:30
Me oleme ka teiste riikide võlakirju/makulatuuri kokku ostnud juba 3,8 miljardi eest nagu selgus uudistest.
Selle asemel, et võlgu võtta või rahvast maksudega ruineerida, võiks hakata mõningaid võlakirju juba realiseerima hakata.
a
ain/ 24. aprill 2017 19:34
praegu juba pole midagi rongiga vedada-mis siis veel möne aasta pärast!!kes sealikka iga päev söidab-riigikogu peab omi istungeid???? vöi valitsus???
õ
õigusemõistja/ 24. aprill 2017 19:22
Absurdi teater ,milleks tühja jamaga tegelda kus on need kõvad ärimehed kes hakkavad raudteel kaupa vedama,las panevad siis omad rahad kokku ja ehitagu ja kandku ise kõik kulud kuni viimse sendini !Siis saab näha on nad tegijad või jutupaunikud ,Eesti riik ja euroliit ei peaks neile ühtki senti andma .
m
Mitte/ 24. aprill 2017 19:16
majanduslikult mõistlik vaid rahaliselt kellegile väga vajalik
l
Loogiline, et ehitusfirmad ja kinnisvaraärikad/ 24. aprill 2017 23:22
saaksid oma kasumi kätte igal juhul, maksumaksjatele jääks aga ülal pidada Tallinnast Poola piirini kulgev rööpapaar, millega pole miskit peale hakata.
k
Krat pärnust / 24. aprill 2017 18:38
Ekrenaudid Palju helmed teile rublasid valetamise eest kah maksavad.
k
Krat Pärnust/ 24. aprill 2017 23:24
Lapsena kukkusin palju. Pea peale. Sest see on nii suur ja vett täis.
d
diagnoos/ 24. aprill 2017 17:14
lihtlabane "lüpsiprojekt",kus rikkad saavad rikkamaks ja vaesed vaesemaks.
l
Lugeja/ 24. aprill 2017 16:40
Milline on demonteerimise hind kui see peaks vajalikuks osutuma?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee