kirjutasin V a n e mine pensionile , aitab eripensioni ja palga ahnusest , sest tekib küsimus - millal sa eksperdiks õppisid ja kus ? ehk tindisolkijad panevad CV üles
mine ära pensionile! sul on liigne rahaahnus politseipensionile lisaks ja ammu midagi tarka ei tule sealt maanteeametist , te kasvõi enda õigustamiseks annate aastaringse naelrehvi kasutusõiguse, selle asemel keelata aprillist naelad ja kel on aastaringne lamell, kõik korras . Tahaks teada, kuidas selle Jämejala jutuga - kas veokitel ja liinibussidel on naelrehvid ? pole ju, teiseks s/a järelhaagisega- millise kiirusega tohib sõita ? Ühel päeval üks tamburiin pani Tartu poole peale Mõigut minust (115km/h) mööda ca 140km/h ja taga oli hobusega haagis . http://www.ohtuleht.ee/801535/video-usa-s-rammis-politsei-mootorratturit-kiiruseuletaja-hukkus normaalne. Kuidas oli ensv ajal - 1.5 m sauaga sai peatatud(mitte löödud, nagu üks pooletoobine pärnakas tegi kunagi). Nüüdsel ajal on aga väga lihtne moodus , peatada tsiklimehi ja samale trassile tellida 2 km edasi päästeameti joasuunajaga veok-kui ei peatu , survevesi peale ja kohe on ka abi omast käest olemas plaasterdamiseks. Teine, ensv ajal võeti jälitamise ajal vilkurid ja röökimine maha kui polnud teisi sõidukeid ja alevikes samuti , kui siis mättasse pani , sõitsid ringiga ligi ja kutsusid kiirabi .... Niisama lihtne ongi. Olukord paraneb õige pea.
Aga Jõhkrad Mõrvarid, Sadistid, piinu nautivad julmurid ja seksuaalperverdid ikka veel vabaduses. 27. aprill 2017 22:37
Mis tahes piinamisega seotud kahtlust tuleb uurida erapooletult ning selle täideviijate üle tuleb mõista kohut ja neid karistada. PÕHIÕIGUSED, VABADUSED JA KOHUSTUSED § 16. Igaühel on õigus elule. Seda õigust kaitseb seadus. Meelevaldselt ei tohi kelleltki elu võtta. § 17. Kellegi au ega head nime ei tohi teotada. § 18. Kedagi ei tohi piinata, julmalt või väärikust alandavalt kohelda ega karistada. Kedagi ei tohi tema vaba tahte vastaselt allutada meditsiini- ega teaduskatsetele. Politseilt Korralik sõnum ühiskonnale, piinajad saavad teha mida nad tahavad.
Kus on teie õigustused , seaduste kaitsva kilbi taha oskavad mõlemad osapooled peita. Seda teeb tark advokaat, kes pähe tuubinud määrused, mõlema osapoole päästeingel materiaalses maailmas. Tegu ei saa kummagi poolt õigustada, kuskil on meeletu mõõdalaskmine. Kas lahenduse suudab keegi välja õelda, et minu tõde on see õige? Kas inimese vaimse arengut ei peaks tõstma, et see väike rahvus suudaks jääda selles muutuvas maaimas alles, selle muutumisele on vaja iga ilmakodaniku mõistvat suhtumist ja tahet seda paremuse poole muuta .Niikaua kui ei teki tahet muutuda ja mõttes mõlgub siiski unistus ,õnneks minust läks see mööda ja ootame uut sündmust .Äkki vaatas liiga palju seriaale ja tekkis supermehe tunded ,olla eriline. Karistatakse ikka sellepärast, et mei ei taha õppida ja edasi liikuda. Kurjus ja headus peab siin planeedil koos eksisteerima, ilma selleta ei toimu arengut. Aga ei ühtegi lahendust, mis annaks vastuse rahuloluks ! Inimene lõpetab liiga kiiresti arenemise. Väljaehitatud süsteem enam ei toimi kahjuks.
"... kohapeal maha lasta,laibaks söita ...",hämmastab järjest enam radikaliseeruv kodanikkond.Kas ettevalmistus millekski suuremaks ?Kas" kristliku Daeshi" kasvulava?Kaugel siit enam kividega surnuks loopimine,pea maharaiumine jne.
Politsei käitus valesti see pole inimlik tegu ,samuti mootorrattur tegi valesti aga kes meist pole noor olnud. See et noored põgenesid oli nende valik nad seadsid end ohtu,aga et politseinik sõidab neile tagant sisse nii et noored lendasid uperkuuti mitu ringi tegid nigu koerad see pole ilus. Ülekohus ei jää kunagi karistuseta elu on näidanud samuti jumal karistab karmilt kes teevad halba.
Ja nüüd võrdle seda Eesti juhtumiga. USAs võib see politseinik pääseda kergemalt, kui selgub, et mootorrattur oli osaliselt ise pidurdamisega süüdi. See "osaliselt" tähendab, et arvatavasti ebapiisava pikivahe hoidmise tõttu ei pruugi ta ikka täiesti puhtalt pääseda. Politsei esindajad avaldavad lootust, et see oli tahtmatu õnnetus. Eestis hooplevad politseinikud tahtliku otsasõiduga mootorratturile ja kõrvalisele isikule olukorras, millest oleks andnud välja vingerdada, kinnitades, et otsasõit oli tahtmatu.
§ 46. Piki- ja külgvahe (1) Juht peab vastavalt sõiduki kiirusele ning tee- ja ilmastikutingimustele hoidma sellist pikivahet, mis võimaldab vältida otsasõitu ees ootamatult pidurdanud või seisma jäänud sõidukile. Juht, kes oli roolis, kvalifitseerub antud seaduse mõttes juhiks, kellel on kohustus ka eriolukorras jälgida seaduses ettenähtud turvanõudeid, sõltumata asjaolust, et juhiks oli sisejulgeoleku ametnikuga.
Liiklusseadus. Hetkel kehtiv. § 76. Mootorsõiduki ja selle haagise registreerimine (1) Mootorsõiduk ja selle haagis peavad olema kehtestatud korras registreeritud ning neil peavad olema riiklikud registreerimismärgid. § 90. Mootorsõiduki juhtimise keeld (1) Mootorsõidukit ei tohi juhtida isik: 1) kellel ei ole vastava kategooria või alamkategooria mootorsõiduki juhtimisõigust; § 38. Juhi ja sõitja kohustused sõiduki peatamisel liiklusjärelevalve teostaja poolt (1) Juht on kohustatud sõiduki peatama, kui selleks on kehtestatud korras märguande andnud politseiametnik, abipolitseinik või muu isik, kelle pädevus selleks tuleneb seadusest või seaduse alusel antud muust õigusaktist. Kui liiklusjärelevalve teostaja pole peatumiseks kohta näidanud, peab juht peatama sõiduki sõidutee parempoolsel teepeenral, selle puudumisel sõidutee parempoolse ääre lähedal. 84. Eritalituse sõiduk (2) Alarmsõiduki juht, kelle sõidukil on sisse lülitatud sinine vilkur või sinine märgutuli koos erilise helisignaaliga või helisignaalita, võib avaliku võimu ülesannete täitmisel kõrvale kalduda käesoleva seaduse 2. peatükis sätestatud nõuetest, välja arvatud §-des 69 ja 70 sätestatud nõuded.
Relvakasutusõigus on nii ära nuditud, et isegi politseinik ei taha seda eriti kasutada. Enne pead laskma ennast koomasse peksta, kui pätile haiget tohid teha., mahalaskmisest rääkimata.
Ma ei tea, mida sa selle pu all silmas pead. Kui üht teatud kehaosa, siis oleme me kõik sealt välja tulnud (vähemalt mina). Aga relva võiks politsei palju tõhusamalt kasutada.
on pärit Nevadast ja trikirattur aga meie politsei kui soitis Kadriorgu liputajat kinni voyma 4 mehega- jäid trammiteele kogu autoga kinni-kes oskab soita ja kes mitte?
Teeks nii, et tsiklimehed oleks rahul 24. aprill 2017 23:10
Pakun välja lahenduse, vältimaks ohtlikke tagaajamisi. Anname politseile õiguse peatamismärguannet eiranud mootorrattureid peatada lasuga selga! Jäävad ära ohtlikud tagaajamised ning sellega teiste inimeste elu ohtuseadmine. Peatumismärguande eiraja aga teab, et ta sooritab rikkumise, mida saab teha vaid korra elus.
Kaubik, mis kaalub 3 tonni ja kihutab üle 200km/h 24. aprill 2017 22:28
võimalik vaid Eestimaal. Kui paigaldate kaubikule vormeli mootori siis tuleb investeerida ka keraamilistesse piduritesse, et pidama saada. Hull kihutamine kaubiku kiirusel mööda linna. Hiljuti oli uudis kus rekkafirmale tuli meilile rekka pilt ja trahviotsus, et rekka kiirus oli 260km/h. Arvasin, et rekkad sõidavad 85km/h aga kui meil kaubikud sõidavad üle 200km/h siis võib välismaal kiirteel rekka sõita vabalt 260km/h. Mida kõike ära ei trükita tänapäeval?
Vene pättidele tulebki koht kätte näidata. Mustamäel suvel olen näinud mootorratturite kampa (20-30 ja enamgi), kes vilistavad liikluseeskirjadele, tõstavad esiotsa, kihutavad ja häirivad liiklust. Kambas on ülbed nagu venkud ikka aga nüüd kui kätte saadi, laseb püksid täis ja süüdistab politseinikke. Mina annaks politseile medali, sest sigadega tulebki käituda seamoodi, nagu mu kadunud isa armastas alati õelda!
Päris kahju kohe vaestest politseinikest, peavad nüüd kommentaariumis vahutama niiet suu suitseb, et kaitsta paari mõrtsukpolitseiniku. Ega normaalsed inimesed sellist mootorrattureid vihkavaid kommentaare ei üllitaks. Jõudu mõrtsukpolitseidele, arvestage, et kõik tuleb kord ringiga tagasi.
minu arust on igasugune liikluses tagaajamine kurjast. Tean vähemalt 7 juhtumit kus asi lõppes matustega,ühel juhul isegi 2 noore inimese hukuga. Samuti meenub,et kunagi aeti taga mingit liiklushullu ja 2 politseiautot said korralikult viga. Õigem oleks välja anda seadus millega sõiduvahendi omanik kannab täit vastutust tema sõiduvahendiga sooritatud rikkumiste eest. Igal on supernutikas taskus,kasutagu seda oskuslikult ning liiklusvahendi ärandamisest saab teatada koheselt
Ühel juhtumil tehti 21 pauku õhku, aga pätt putkas ikka metsa, sest politseinik ei tahtnud "inimese" pihta lasta. Ja Jawa on nii arhailine riistapuu, et seda mäletavad veel 40+.
Pole süüdi kindlasti politsei ja mootorratturil pole ka nii kõrgendatud süü kui kirjutatakse. Leheneegrid lihtsalt paisutavad asja üle nagu alati.Kiiruseks - mootorratturi poolt 70km/h,politsei poolt umbes 110km/h ja ajalehe poolt ligi 200km/h. Kus on reaalsus? Tagajärjed oleks erinevate kiiruste puhul olnud ka erinevad. Kus on ekspertanalüüs?
Ma arvan, et osale kommenteerijatest meeldiks selline lähenemine: mootorrattur kihutab näiteks 130 km. tunnikiirusega. Seda märganud politseinikud võtavad ühendust lähima mootorratturi teele jääva politseipatrulliga. Neil on suur valge tahvel (pimedas neoonkirjas) "Lp. mootorrattur! Te ületate kiirust. Palun hoidke kinni piirkiirusest." Teine politseinik võib sama sõnumit korrata ruuporisse ( valjuhääldisse). Kui mootorrattur ei allu korraldusele, korratakse peatumisaktsiooni veel kaks korda. Nüüd, juhul, kui mootorrattur ikka edasi kihutab, lihtsalt jälgime teda ja kui tal bensiin otsa lõpeb siis lõpeb ka sõit. Ja kui kedagi pole alla aetud, on ju kõik korras. Politsei teeb mootorratturile hoiatuse ja lausub head teed! Ja kellelgi pole enam midagi halba öelda meie politsei kohta. Nii et edu sellega!
Suurim rumalus , tekitad ainult rohkem probleeme . Enamus on ikka normaalsed inimesed ja neil puudub vajadus põgeneda. Lollus on Tallinnas sõita lubadeta , kus igal nurgal on poliis.
poleks see dolbajoob edasi sõitnud, keegi poleks teda üritanud "maha rallida", eks ole? kui inimesel ikka aju pole antud siis millest me siin räägime, minu meelest politsei toimis õigesti ja ma ei usu et te ise oleks oma eluga riskinud nagu seda tegi politsei.
kui sulle tagant kahesajaga otsa sõidab? või su lapsele? või keerab mõni teine juht sellisele otsasõidu vältimiseks kellegile kolmandale otsa? lihtne lahendus oleks 5kg kuvaldaga oma kiiruseületamise vahendit avalikult raekoja platsis tümitada - iga liigse km/h eest üks hoop juurde... (formuleerida ühiskondlikult kasuliku või kasvatava tegevusena)
Küll on ikka imelikud inimese,kes süüdistavad politseid ...Miks ta sõitis ilma lubadeta ja ralli mööda tee ääre...Siin ei ole küll juhti õigustada,sest ta pani ka oma kaaslase ohtliku olukorda..Politsei tegi oma tööd ja väga tublid....Mis oleks siis saanud ,kui süütud inimesed oleks alla ajanud....Las süüdistab ainult ennast ,aga mitte politseid :
Kust see vaene trikirattur oleks pidanud teadma ,et politsei märguande peale peab peatuma? Ta pole ju sõidulube taotlenudki ega nendest seadustest kuulnudki! Tal ju omad seadused nagu moslemitelgi! Lehest loeb ja raadiost kuuleb, et meil on vaba riik ja vaba rahvas ja igal isikul on kõige tähtsamad isikuvabadused!
Küll on ikka imelikud inimese,kes süüdistavad politseid ...Miks ta sõitis ilma lubadeta ja ralli mööda tee ääre...Siin ei ole küll juhti õigustada,sest ta pani ka oma kaaslase ohtliku olukorda..Politsei tegi oma tööd ja väga tublid....Mis oleks siis saanud ,kui süütud inimesed oleks alla ajanud....Las süüdistab ainult ennast ,aga mitte politseid :
karistada peaks ka saama kaasreisija!!! teab,et poisil pole lube aga ikka söidab koos-ärnud lasknud poissi rattale!! aastaks vangi mölemad ja oma raha eest!!!
Pöial püsti politsei ees ! Nii peabki käituma.Lubadeta pealegi.sai mees oma kriimud,kogu moos,saab terveks.Näkku sülitamist ei saa lubada,nagu viin on tarkade inimeste jook,on ka tsikkel tarkade meeste sõiduk ! Kui oleks keegi alla aetud,siis räägitakse jälle teist juttu,ala miks politsei ei tee oma tööd jne.
peaks politseile mitte allumine ükskõik mil moel olema nii suur kuritegu nagu on riigivastane kuritegu. politsei on riigi esindaja ja riik on rahvas. seega kui astud rahva vastu, siis saa karistus täiega. võiks olla kohe ilma midagi arutamata sokivangistus kuu aega. ükskõik mil moel politseile vastu hakkab, ka neiu, kes lärmas, kohe platele ilma pikema jututa. siis varsti pole enam neid kraaklejaid.
siis ei kuku ohtlikult? ahah siis. minu meelest käitus politsei eeskujulikult, kahju, et vigastused nii väikeseks jäid, oleks võinud terve hooaja voodis lamada ja järele mõelda oma tegude üle see potentsiaalne mõrvar ja enesetapja.
Ja kaasreisija oleks kindlasti pidanud siis kihutava juhi kõrvalt võssa hüppama? Sa tont ei ole vist korralikult rattagagi kukkunud. Keegi ei õigustagi juhti, aga selline lahendus ei ole ka normaalne.
järelikult puudub siis tegelastel ettevalmistus ja väljaõpe. Alati on keegi kolmas süüdi. Antud juhul on ilmselge tagant sissesõit tähelepanematuse tõttu.
kõvad mehed need "lahendusi on alati"-kaagutajad. mine konkreetseks ja räägi, milline on lahendus? ega ju ainult sina oledki tark, politsei on ju loll ja ei oska oma tööd teha :D
Milleks sulle aju on kui ei suuda mõelda ja lahendusi otsida. Mina isiklikult ei saaks tööd teha kui ma ei peaks oma aju liigutama, sest siis poleks sul kuskil enam elada.
õigete nimetustega - pigem oli halb ettevalmistus ja puudusid oskused ning ei saadud bussi pidama, mis rattale otsa põrutas, mitte et puuduvad võimalused. Alati on ikka keegi kuskil mujal süüdi.
vaevlt küll siis öeldaks, et sõitsime otsa TAHTLIKULT! ja isegi kui see nii oleks olnud, siis tagaajamissituatsioonis oleks ka see tagaaetava viga, sest ta pidurdas järsult ja teadis, et teine on taga, lootiski teda sellega hirmutada ja ärritada, läks aga nihu ja sai ise pihta :D PARAS rondile! tsiklist ka ilma, kindlustus ka ei korva :D
Muide, videot vaadates jäi küll mulje, et rattur kavatses seisma jääda kui ment kaubikuga tagant otsa põrutas. Selline inetu mulje küll jäi- seal polnud ratturil põhjust nii maha pidurdada.
no aga siis ju ongi ise süüdi, et tegi sellise manöövri ehk liiga tugeva pidurduse, olles teadlik, et teda kui kurjategijat jälitatakse. tubli tulemus, kahju, et ainult käeluu.
Kuna lube ei olnud, siis arvatavasti polnud ratturil ka vastavat koolitust. Seega ei saa väita et rattur teadis midagi piirkiirustest, turvavarustusest, politsei märguannetest, ohuteguritest, tee/haljasala/kõnnitee/teeperv jpm. V o rattur, märgates mingi sõiduki jälitustegevust tema sõitmisele, tõlkis seda kui potensiaalset ohtu ning tegi endast kõik et eemalduda ja vältida seda ohtu. Nüüd, saab teda karistada ainult selles et puudus juhiluba, sest kõik teised rikkumised on seotud väljaõppest tulenevate seaduste tundmisega. Õnneks kehtib ülalmainitu ainult olukorras kui rattur oleks huntide seas üles kasvanud. Iga täisealine liikleja teab et politsei märguandele tuleb peatuda. Kõik ülejäänud on juba teadlik valik
tead, muidugi Viimsist, on hetero ja ei ole must, ekre taustaga ja äärmuslane, kandis vööl tõrvikut ja laulis isamaalisi lause kihutades. Siin nagu juba Ilvese koopiad Vao põlendut kustutamas.
Küll on ikka imelikud inimese,kes süüdistavad politseid ...Miks ta sõitis ilma lubadeta ja ralli mööda tee ääre...Siin ei ole küll juhti õigustada,sest ta pani ka oma kaaslase ohtliku olukorda..Politsei tegi oma tööd ja väga tublid....Mis oleks siis saanud ,kui süütud inimesed oleks alla ajanud....Las süüdistab ainult ennast ,aga mitte politseid :
Õige mees oleks uksega külili ramminud. 24. aprill 2017 14:39
Oli Baltikett, on siil ja kõige odavam oleks võmmikett, kus võmm võmmist käest kinni hoiaks.... Räägivad siin mingist rammimisest, kui oli lihtsalt tagant sissesõit,kui tsikkel järsult pidurdas. Vene ajal olin pealtnägija, kui Tartus Sõpruse sillalt Sangari poole põgenev Jawa kahe sõitjaga peaaegu külg maas sealset ringi võttis, aga sirgele jõudes seal tõusul neid tagaajavast RAF paremast ukseaknast keegi ühel tsikli seljas olnul tukast kinni võttis ja kogu kupatuse pikali tõmbas. Muidugi Jawa oli nõrk, aga ega see RAF gi parem polnud, kuid seal sees istusid mehed.
ootaks ka tsikliomaniku nime. kui sama jope siis äkki peaks piirama tsiklite-autode müüki lubadeta isikutele (keegi on teh passi peamise kasutajana ikka märgitud ja see peaks ka vastutama kellele kätte relva annab), kindlustus siin ei kata ja tüüp saab ikka aastaid maksta oma trahve
siiani pole veel vastust, et kus siis motopolitseinikud viibisid. Aga videos on ilmselge tagant otsasõit - mida ei saa kuidagi professionaalseks teelt väljasurumiseks nimetada. Videos puudub samuti kiirus ja originaalheli. Ning luumurdudega inimese käeraudadesse panek - see on tase omaette. Kus on nüüd sisekontroll ja prokurör?
Beslanis tehti ka kahjutuks. 24. aprill 2017 14:54
Ülemaailme skandaal on Beslani pantvangikriis, kus süütuid lapsi surma saadeti, et pätte kätte saada. Aga siin, kas oli teada, et tagaistuv pole alaealine, et ta pole rase, et ta pole invaliid, kelle vastu on jõu kasutamine keelatud?
- või ei vea terrorist juhuslikult lõhkeseadeldist ja põgeneb? Kui oleks peale allaajamist leitud seljakott lõhkeainega, siis oleks tekst kommentaarides teistsugune! Põgeneja oli potensiaalne terrorist!! Kuna on potensiaalne terrorioht, siis hoiaks moka maas ja tänaks politseid, et maha ei lastud!
kuidas ikka nii loII saab olla? kui kihutamine käis, arvad tõesti, et kuskilt teisest linna otsast hakkaks motopolitsei sinnapoole kihutama ja oleks kohale ka jõudnud? no kuidas saab olla nii vähe loogilist mõtlemist inimesel? kuidas sa oma eluga üldse hakkama saad, kui mõelda ei oska? ja loomulikult tuli käeraudadesse panna, juba ju põgenes, milleks veel lDlOODlLe järele jookma hakata? raudu ja asi vask, sai kannatada, siis sai, täiesti paras, kahju, et rohkem ei saanud.
häbi neid rullnokki oma küürakatega vaadata.linn pole Pirita-Kloostrimetsa rada.aga millegagi tahaks ju tüdrukutele silma paista.saage täiskasvanuks, ostke korralik ratas-siis lõpeb ülbitsemine iseenesest.
minu arusaamist on kiiruse ületamise ja politsei eest põgenemise eest üks § tahtlik otsasõit ja tahtlik vigastuste tekkitamine ka üks § ja seda tuleb ka politsei puhul kasutada .
Ja lisaks paarile-kolmele narkarile ka kuul pihta, järgmisi enam ei teki! Ja samamoodi taskuvarastele! Saab vanalinna ohutuks. Ja kui mõni kõrvaline isik saab ka pihta, siis see on lihtsalt tööõnnetus, millele ei tasu tähelepanu pöörata. Ja peaministri kohuseks on kõik sellised juhtumid heaks kiita ning tulistajatele medalid rinda riputada.
ka kui rikoshetist lendab kuul kurat teab kuhu, siis kehitad õlgu ja ütled, et s--t happens? politsei käitus ainuõigesti ja kui tsiklimees end ja oma kaassõitjaid sodiks sõidab, on ta ainult ise süüdi. mitte kunagi ei tohi politsei loobuda selliste töllide jälitamisest, kasvõi nende elu ja tervise hinnaga. paarutagu kuskil ringrajal, mitte linna vahel.
Kui mõni maha lastud, siis teised juba peatuvad, ehk kasvatuslik efekt ja ei ole mingeid juhuslikke rikošette. Ka autoga kihutajale julmalt siil ette, ei mingit veiderdamist ja tundidepikkust tagaajamist, kütuseraiskamist, autodemõlkimist jne.
Kuna mootorratas on mootorsõiduk ja neile kehtivad samad reeglid mis autojuhtidele, siis tuleks tõesti hakata ka siklite lubade kontrolli rohkem tegema. Ega see tüüp ei pruukinud üldse teadagi, et 200km/h ei tohi sõita ühiskasutatavatel teedel. Suur õnn, et keegi surma ei saanud.
Rumal inimene sõitis politseil eest ära ja tuli peatada. Kas just hooga tagant sisse sõites on see õige viis. Tsiteerin Villu Vanet: "Ka rehve purustav siil on eeskätt mõeldud autode takistamiseks, sest mootorrattur võib kas teradest läbi manööverdada või kukkumisel saada tõsisemaid vigastusi" Minu arust selles ongi asi. Kui siil võib põhjustada tõsisemaid vigastusi ja selle pärast ei kasutada siis mitme tonnise politseibussiga tsiklle tagant sissesõit ei ole normaalne lahendus. Oleks siis võtnud boksi ja surunud muru peale ja olekski olnud korras. Muideks, vabanenud energia hulk kokkupõrkel (ei arvestanud ühikuid ümber, lihtsalt võrdluseks): Auto (1500kg) 100km/h = 1500*100^2 = 15 000 000 Mootorratas (200kg) 200km/h = 200*200^2 = 8 000 000 Mootorratta õnnetusel 200km/h tulemuseks on kaks korda nõrgem pauk kui autol. Ma igaks juhuks lisan, et taunin kiiruse ületamist ja ei ürita seda promoda. Lihtsalt usun, et enamus ei oska arvatagi, kui ohtilk sõiduvahend on auto juba 100km/h tunnikiirusel.
Antud juhul oleks ilmsesti minimaalse koostöö ja linna tundmise olemasolul saanud proovida selle ringristmiku sulgemist kahe politseiautoga, selle asemel, et minna ühekaupa mootorratturit killima. Aega oleks olnud ka mõelda, mida teha kõnniteega, kus 90kraadiste pöörete ja piirdetorude tõttu mootorrattaga ilmsesti väga kiiresti sõita ei saa (võtad käsitsi kinni).
KOMMENTAARID (146)