Maailm

Kiiruseületamine mujal: lastakse minna või lastakse maha?

Toimetas Greete Kõrvits, 24. aprill 2017, 12:14

52 KOMMENTAARI

p
Piinajatel,/ 26. aprill 2017, 20:35
lastakse minna või lastakse maha.
m
mis asja ?/ 26. aprill 2017, 18:44
mida peaks tähendama kas LASTAKSE MAHA ????
kiiruseületamine ja mittepeatumine on Jeestimaal VÄÄRTEGU, mille eest ei hakka mitte keegi mitte kedagi MAHA LASKMA!
võib ju proovida tagant surnuks sõita, aga laskma ei hakka mitte keegi mitte kedagi !!!
t
Tasakaal/ 26. aprill 2017, 10:31
Eesti pole maailmas ilmaasjata "Tagurpidi-Antsla". Isegi sellenimeline rahvuslik eepos on meil olemas. Seda kinnitab ka täiesti balansist väljas olev karistussüsteem koos operatiivsete meetmetega. Jäikus, jõhkrus ja meelevaldsed karistused on rikkumistel, sõnakuulmatusel ja kergetel kuritegudel. Sama aegselt ollakse leebe raskete kuritegude, finants kuritegude, korruptiivsuse ja võimu kuritarvitamise osas. Eesti küll areneb aga sellest "wanna be" staatusest nii pea lahti küll ei saa.
s
Soome politsei ei anna alla iialgi!/ 25. aprill 2017, 15:56
t
Tsikliga Soome politsei on tõesti vapper!/ 25. aprill 2017, 15:59
õ
25. aprill 2017, 08:02
Õhtuleht lõpetage see promomine ära, seda rohkem ülbust täis see motojuht kes kihutas meil tänavatel läheb.
e
Ei/ 25. aprill 2017, 07:12
mingit õigustust kurjategijatele! Kuul ihusse ja see mees enam ei kihuta ega ohusta teisi. Kui nii lastakse maha esimesed 100, siis hakatakse ka tegelikkust teadvustama. Vaadake kuidas USAs pätid silmnähtavalt alla annavad, et poleks põhjust tulistamiseks.
r
R/ 28. aprill 2017, 02:06
Peale esimest sadat hakatakse vastu laskma
h
25. aprill 2017, 02:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
25. aprill 2017, 06:38
Ja sinu kommentaarid, Horros, on alati tohutu mõttekad. Nagu praegunegi. Sinu kommentaari viimane lause sobib täitsa sinu enda kohta.
s
Scaramanga/ 25. aprill 2017, 01:20
Ma ikkagi ei saanud aru millises riigis kiiruseületamise eest maha lastakse nagu pealkiri väidab ?
" ...peatatud kiiruseületajaga tekkinud tüli käigus võetakse välja relvad" - see nagu enam kiiruseületamise teemasse ei lähe ju.

s
Suurbritannia kohta/ 24. aprill 2017, 22:06
kõik sõltub sellest palju seda kiirust ületatakse. Kui see ületab ohtliku piiri, siis pole tähtis kas tegemist on tsikli, või autoga. täiesti ootamatult tekib teekonnale patrull. Siis juba jälitav patrull ja siis leiad, et polegi enam kusagile sõita, ehk tee on blokeeritud. tsiklivennad, kes ka siis teekonda jätkata üritavad kohtavad juba autot, mis kõksu tagarattasse annab. Kui läheb nihu, siis saab täie küljega. On selge, et enne seda on patrullide abiga takistusi tehes põgeneja tema tahtmata vähem ohtlikusse liiklusse suunatud. maha võetakse aga kõik kangelased. Väiksemad kiiruse ületamised lõpevad aga tihtipeale A4 paberiga postkasti. pean ütlema, et väga kvaliteetsed fotod on samal paberil, kus kirjas nii trahvi suurus, kui karistuspunktide arv. lisatud on ka tasumise, või vaidlustamise tähtaeg. Viimaseid eirates näed oma sõiduriista üsna varsti vedukile tõstetuna. Kui siis ka trahvi tasumise peale ei tule, siis saabub postis juba kohtukutse. mitte keegi ei hakka Eesti moodi tuvastama kes sõitis. kes kasutas. kui sõiduriista pole ärandatuks kuulutatud, siis omanik plekib. Liisingu puhul esimene registreeritud kasutaja. millal Eesti seadusandlus jalgratta ükskord leiutab on juba teine teema.
u
UK eeskuju/ 24. aprill 2017, 19:48
Artiklist mainitule lisaks vt. youtube videot "UK / British Police Scared of One Man", milles 11 (loe: üksteist) UK politseinikku ei saa ÜHEST mehest jagu. Ju nad kardavad talle viga teha või teda solvata.
v
Vana tsiklimees/ 24. aprill 2017, 19:13
Niikaua kui selline ajudeta tsiklimees pole teie perest kedagi tapnud, hauguvad kõik politseinikke. Kui selline tüüp teie lapsest üle sõidab on vesi ahjus ja siis hüütakse kooris et politsei ei tee midagi. Minu austus ja respekt politseile kiire ja õige tegutsemise eest! Süütust reisijast niipalju et mootorratta juht kirjutas kaasõitja tapmiskatsele alla kui ületas kiirust ja eiras peatumismärguannet.
v
väile taks / 24. aprill 2017, 18:21
Riski hindamine jätab soovida. Kui vaadata neid kangelaslikke liikluseeskirjade rikkujate jälitamisi, siis enamikel juhtudel tekitab jälitamine suurema ohu , kui jälitamata jätmine. Enamasti on võimalik süüdlane kätte saada hiljem. Meenub mõne aasta tagine lugu , kuidas politsei ajas Tallinnas kesklinnas taga rollerijuhti. Haugi mäluga inimesed seda lollust ei mäleta, aga ajakirjanikud võiksid selle arhiivist välja otsida. Kokkuvõtteks ei oska Eesti politsei hinnata riske, mida linnas jälitamine kaasa toob. Liikuseeskirju tuleb täita, süüdlasi tuleb karistada, kuid ajuvabadusel ei ole õigustust.
a
Aga/ 24. aprill 2017, 19:42
sellisel juhul pole ju kellegil mõtet kunagi kinni pidada ning mingeid eeskirju järgida.Rajalt võib maha võtta ainuüksi selleks,et teisi panna mõtlema kas tasub reegleid rikkuda.Pealegi polegi midagi õieti juhtunud,kõik on terved ja elu ilus,natuke puhkust ning elu läheb edasi.
r
R/ 28. aprill 2017, 02:09
m
Mõlemad/ 24. aprill 2017, 19:53
on ju noored inimesed ja tsiklifanaatikud.See taga istunud plika samuti.Kondid kasvavad kokku ja eluke läheb edasi.Kui elad sellist elu siis pole ilus väikse kõksu pärast kisa tõsta,Kuidas pärst karmi tsiklimeest edasi mängida kui pill lahti.
v
väike taks/ 24. aprill 2017, 21:05
tv.delfi.ee/uudised/paevauudised/politsei-jalitab-marguannet-eiranud-rollerit?id=67316568
e
Eestlased AUstraalias!/ 24. aprill 2017, 17:27
Austraalia politsei teeb nii:
HIndab, kas tegu on hirmutatud isikuga kes lihtsalt kardab trahvi pisiasja ( pole ülevaatust, ratas ei vasta nõuetele jne) - LOOBUTAKSE otsest jälitusest ning jälitatakse eemalt ning kutsutakse abiväge. Isik peetakse kinni kui ta on juba peatunud ja reeglina tuppa peitunud. Sellega välditakse riski, et isik kes ei soovi kinni peatuda ei võtaks politsei eest ära sõites rohkem riske kui vaja!
Olukorras kui oli ka veel naine taga ( süütu kaasreisija) otsa rammida, nii et oleks peaaegu inimesest üle sõitnud lõpped Austraalias antud politseiniku töölt vabastamisega!
Kui ei usus, pakun küsige ametlik kommentaar ja siis avaldage see ka siin!
t
Teeline/ 25. aprill 2017, 20:00
Armuke ei ole süütu kaasreisija.
e
Ei ütleks, et Eesti on rikas riik/ 24. aprill 2017, 16:12
...2016. aastal avaldatud uurimistöö väidab, et mida vaesem on ühiskond, seda korrumpeerunum on liikluspolitsei....
v
Vaatasin videot.../ 24. aprill 2017, 15:16
Rattur vist kavatseski seisma jääda kui kaubik talle tagant sisse põrutas. Selline mulje jäi.
b
Bobik/ 24. aprill 2017, 16:21
r
rem/ 25. aprill 2017, 00:24
Just tahtis tsiklimees suunatulega märku anda, et tahab peatuda... (bensiin lõppes?):)
Aga politseibussi juht ei hoidnud tingimustele vastavat pikivahet... :))
Samas, politseiauto ei ajanud ju kedagi taga. Vaid sõitis tsiklil sabas töötava alarmiga+vilkuritega, andes kõigile seaduskuulekatele inimestele märku - hoidke teadmata kavatsusega tegelase eest! Eessõitev tsikli-tegelane aga põhjustas järsu pidurdamisega, ilma eelneva märguandeta, ise turvaauto ette jäämise.
Miks peaks süütu pool-laps politsei eest põgenema? Isegi keskmiselt purjus inimene saab aru politsei peatumismärguandest, ja peatub. Kui 11 minuti jooksul isegi nii lihtsat mõtet kiivri alla ei saanud tekkida, pidi kiivrinumber väga vale olema...
Võrdlus moslemi pommimeestega on täiesti kohane. Kuidas pommimeest maha võtta?
k
kaitseversioon/ 24. aprill 2017, 15:09
Politseinik võib veel süüdi jääda kannatanutega õnnetuse põhjustamises. Sõitis ta ju ratturitele tagant otsa. Tahtlikult otsasõitmine pole vist isegi politseinikule lubatud. Ratturitel on võimalus öelda, et avastasime, et politseivilkurid taga põlevad ja tahtsime seisma jääda kui meile tagant otsa põrutati- politseinik saab rohkemgi istuda kui juhiloata sõitnud rattur.

õ
Õigesti tehti./ 24. aprill 2017, 14:57
Kõnealuse juhtumi puhul tehti väga õigesti, et rattur pikali rammiti. Ilmselgelt ei osanud mees mootorrattaga sõita, sest muidu poleks olnud võimalik politseinikel tal selle Volkswagen kaubikuga taga püsida. Ka keskmise sõiduoskusega mootorratur sõidab sellise kaubiku eest ära ilma vaevata. Seega oli igati õige et ilma sõiduoskuseta kihutav mootorrattur võeti maha väga õigel momendil ja viga tehti neile väha vähe. Vaatamata suurele kisale läks asi hästi kõigi jaoks, sest lugu oleks olnud palju inetum ka siis kui mootorratas oleks põrganud kokku mõne kaasliiklejaga või ise kuskile posti otsa algosadeks pihustunud- siis oleks ka politsei saanud rohkem hurjutada, et tappis kaudselt kaks noort ja toredat inimest niigi väikeses politseiriigis.
a
ab / 24. aprill 2017, 15:31
ära aja pada, ta oli triki tsiklist!
t
Teeline/ 25. aprill 2017, 12:07
Neid rallimehi on küll ja küll olnud, kes tavaliikluses autoga hakkama ei saa ja inimesi surnuks sõitnud.. Sama ka siin - ühel rattal trikitamine pole maanteesõit. Ja kuna juhiluba puudus, siis ei olnud ta ka koolitusi läbinud.
m
Moiva/ 25. aprill 2017, 13:38
Tundub, et triki aju ka veel või mis?
a
autojuht/ 24. aprill 2017, 15:34
Ilmselt ei osanud jälitaja pikivahet hoida ja sõitis lihtsalt äkki pidurdavale rattal otsa. Sorri kobakäpp.
p
Politsei teadis, et / 24. aprill 2017, 16:23
sõita see mootorrattur oskab ja väga hästi. "Asfaldi Andre" pidurdas, et tagaajajast politsei eest pääseda ja siis suure kiirusega 150 - 200 km/h peale ringristteed eest ära sõita, sest politseibuss ei sõida pooltki nii kiiresti, aga politsei oli kavalam ja müksas kergelt pidurdavat mootorratast, sest muidu oleks liiklushuligaan pääsenud.
r
raud/ 24. aprill 2017, 14:10
Vaadake veel järgmist seika tagaajamise juures. Nimelt on tagaajajatele on need siis politseinikud või kasvõi turvamehed kes teevad täpselt sama tööd, eriliselt vihaleajav see, et kurjategija kes jäi vahele, selle asemel, et käed üles tõsta ja alla anda ning tunnistada, et okei, sai pättust tehtud aga nüüd saite mu kinni -teie võit, hakkab veel nahaalselt vastu või üritab põgeneda nagu marutõbine koer kes on nurka aetud ka siis kui ta on politsei poolt ümberpiiratud. Sellises situatsioonis on pea võimatu enesekontroli säliltada nii politseinikul kui turvamehel. Tegu on ju erakordse ülbuse või täiesti mõistusevastase hulljulgusega mis alati lõpeb kinnipeetule eriti halvasti. Palju halvemini kui ta oleks juba kord paljastatuna ja vahele võetuna lihtsalt alla andnud. Pole siis ime, et USA laseb sellise tüüpi salk kohale jõudnud politseinike sõelapõhjaks. Politsei olgugi, et koolitatud, on inimene kõigi inimesele kui sellisele omaste käitumismustrite ja mallidega. Olen turvana töödates selliseid tagaajanud ja maha väänanud.
o
oik/ 24. aprill 2017, 14:05
Ühesõnaga turvalisem on mootorattur minna lasta ning ära kannatada kuidas ta linnavahel 200km/h kiirusega kõnniteedel surmahaake teeb ning loota et ükski ema väikelapsega ette ei jääks. Ehk siis eelistagem ühe hullunud mootorratturi elu kõigi ülejäänud ühiskonna liiklmete eludele.
l
Liiklusrikkumisest saabki surmaralli/ 24. aprill 2017, 14:27
just tagaajamise käigus. Mittepeatunud liiklusrikkuja identifitseerimine ja hilisem "liistuletõmbamine" on lihtsalt tehniline probleem, samuti ei osale ka kõrvalised kaaskodanikud neile pealesunnitud vene ruletis.
l
Liikleja/ 24. aprill 2017, 14:46
Kolm korda võid arvata, millise signaali annab rikkumise takistamata jätmine teistele potensiaalsetele liikluseeskirja rikkujatele? Üsna lühikese aja möödudes peavad kõik sellised tüübid politsei eest pagemist täiesti OK tegevuseks.
r
Realist/ 24. aprill 2017, 14:48
Tehniline probleem? Ehk siis kui vale nr märgiga või kuiseda polegi, 100km/h mendi föönist mööda puhub, siis mida? Järgi sõita ei tohi, tekib ohtlik tagaajamine. Kuidas sa siis tuvastad ja karistad seda "fantoomi"?
s
sten/ 24. aprill 2017, 14:59
eestis on sarnaseid lollakaid palju. lasta minna annab kõigile samasugustele selge sõnumi - tee mida tahad, sind ei aeta taga. nii võivad kõik eest ära pressida. ka 1 liitrise töömahuga pisike citroen pigistab mahlad endast välja ning hakkab eest ära sõitma, sest keegi ei pea kinni, kuna on ohtlik. sa mõtle ka enne mida suust välja ajad.
e
ei/ 24. aprill 2017, 16:03
arva nii.kui eest ära sõitmine võrtsustada automaatselt krim joobega
t
Teeline/ 25. aprill 2017, 12:11
See oli vanasti, sel paljukirutud nõukaajal, kui miilitsa peatumismärguandele mitteallumine oli võrdsustatud purjuspäi juhtimisega ja ka karistus oli vastav. Siis ei hakatud uurima, kes roolis oli.
m
mnjah!/ 24. aprill 2017, 13:58
poleks pätte, poleks probleeme, võiks politsei ära koondada.
n
No nii. mees19/ 24. aprill 2017, 13:55
oled sa ikka süüdiv või diagnoosiga? Peaksid ravi saama.
s
Selliseid/ 24. aprill 2017, 13:51
oskamatuid " politsei kabajatsikuid " pole kah kuskil mujal. Kui mõne politseiniku IQ ületaks tema jalanumbrit siis selliseid tagaajamisi ei korraldataks.
n
no kuulge/ 24. aprill 2017, 13:09
teiste ohutuse tagamiseks lastakse käest? kuidas see teist ohutust tagab, pigem ju vastupidi? karistamatuse tunne kasvab ja teeb homme jälle. ja ülehomme. ja nii iga päev. kuniks kellegi tapab selle tegevusega. kuidas see ohutust kasvatab, jääb küll arusaamatuks.
s
Sama meelt/ 24. aprill 2017, 13:18
jäin ka mõtlema. Ilmselt mi nu kaalutletud mõte, mis olnud alati: need kes liiklusmarodööre õigustavad on eranditult ISE SAMASUGUSED.
Õhtuleht selle artikliga pigem õigustab marodööritsemist.
p
Praegu aga on/ 24. aprill 2017, 13:30
kogu politsei "fännklubi" tagajalgadel ja loovad politseile positiivset kuvandit.
a
aga/ 24. aprill 2017, 14:47
sinu motohiir lõi ise endast ajukääbiku kuvandi
p
praegu onile/ 24. aprill 2017, 15:09
sinu pooletoobine motohiir lõi omale idikakuvandi aga ise!
k
24. aprill 2017, 12:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
ainus kord nõustuda/ 24. aprill 2017, 12:55
Sinu puhul oleks see täiesti mõistlik lahendus.
k
Krat pärnust / 24. aprill 2017, 12:57
Narr egast mina liiklus huligaan ole.

k
Kas äramodereerimiseks/ 24. aprill 2017, 12:28
abi ka tarvis? Saaks kähkumini.
i
24. aprill 2017, 13:45
a
24. aprill 2017, 13:52
aga ega sellepärast veel kiirust ületada ei või.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee