Eesti uudised

Evelin Ilves politsei eest põgenenud mootorratturist: tere tulemast politseiriiki! (397)

LISA KOMMENTAAR

Kui ei saada kurjategijatest jagu targa nõuga tuleb kasutada toorest jõudu 25. aprill 2017 16:37
Kuritegelikule teele asumisel nad ju ise loobuvad osadest inimõigustest.Et olla hea,julm olema pead.Mis politseiriigist see Evelin kaagutab
koer 25. aprill 2017 12:52
tunneb koera ära, pätt päti. no comment!
et siis 25. aprill 2017 10:40
Evelinil ju peaks aega olema. Võtku raamatukogust vanasõnade raamat. Sealt leiab sellise vanasõna, mis käib rääkimise kohta. Jutt sellest, et vaikimine on kuld jne.
haha 25. aprill 2017 10:59
siin lähevad nii roosalillade kui kremlinite vaated kokku- eestlane on vastik kseno/russofoob. Priimäe jutt, et ainuke poliitika ongi mõjutuspoliitika, on iseenesest õige, aga see ei tähenda, et eestlane oms riigis peaks ilma vaidlemata alluma kremli mõjutustele ja kiitma takka okupatsioonijäänukite Eesti vaenulikule retoorikale. Igal asjal on oma koht ja aeg ning kuniks kremli käitumine ja oma viienda kolonni kasutamine välismaal teiste riikide destabiliseerimisel ei lakka (sellist aega suure tõenäosusega ei tulegi), peab iga venemaa naaberriik väga selgelt sellele vastu seisma. Priimäe targutused võivad olla ehka ajaloolises kontekstis põnevad mõttemängud, aga tänases reaalsuses on need Eesti iseseisvusele küllaltki ohtlikud kastuada. Ja muidugi tark jutt, et tema oleks kohe Kuuse küsimustele nii hästi vastanud, on ilmselgelt takkajärgi tarkus. Aga see Ratas on ikka tõeliselt ümmargune ratas.
Kohutav 25. aprill 2017 00:45
...ja hämmastav sõim Evelini aadressil. Miks Tema ei või oma arvamust avaldada (teeb seda ju pealegi oma nime all) aga siin võib igaüks tatti pritsida ja anonüümselt solvata. Ka mina arvan, et politsei ei peaks kedagi taga ajama-saab ka muud moodi olukordi lahendada. Rohkem tolerantsust ja vähem vihkamist ning kadedust kõigile kommenteerijatele!!!
Manivald Kesamaa 25. aprill 2017 01:56
Igaühel on õigus oma arvamusele. Aga selge on ka see, et midagi väga rumalat teenib ka ära vastava reaktsiooni...
Milles siis antud juhul politsei eksis? Totaalselt hullumeelne kihutamine peatati pehme löögiga milles keegi kannatada ei saanud. Milles oli problem, kulla Evelin? Kui sellist käitumist motomeestelt aktsepteerida, kuhu me jõuame? Kui neil nö käest lastakse minna, on targutjaid palju kuidas politsei on võimaldanud kaosel tekkida.
Pole midagi kohutav. 25. aprill 2017 10:07
Kui Efka soovib, et Eestis oleks pättidel vaba voli ja politseil poleks õigust neid jälitada, siis on raske sellise seisukoha vastu tolerantsust ilmutada. Milline see "muud moodi lahendus" peaks välja nägema? Paitama pead ja tegema nunnu-nunnu? Seda on juba küllalt tehtud ja tulemusi pole.
veteran 24. aprill 2017 20:54
Arstiks ei sobinud, leiva rikkus ära, saatejuhina põrus- ei ole meile sellist rumalat ja halba vanamutti siia vaja.
valejalg 24. aprill 2017 20:04
Kas sa Evelin oled koigis asjus proff et votad jalle sona. mis siis parem oleks olnud .Kas see et minut hiljem Lauluvaljaku laskumisel kellegagi laupkokkuporke teinud ja siis oleks veel naiteks 4 laipa olnud ja siis TARK Evelin oleks kusinud ja teinud suured silmad et miks Politsei midagi ei teinud .Soovitan oma suu kinni hoida ,paistad targem valja.
Manivald Kesamaa 25. aprill 2017 01:59
Suht nõus. Arusaamatu jutt pr Evelini poolt. Ja vastutustundetu.
Toslem 24. aprill 2017 19:33
Evelin vöiks oma nina teibiga silmadevahele vedada ja motorullnokad saaksid omale uue iidoli.
24. aprill 2017 17:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Matilda 24. aprill 2017 18:26
see on proua, kes on arstiteaduskonnas õppinud!

arvamus 24. aprill 2017 16:35
Kui ei ole ikka midagi öelda ,siis Evelin ära ütle. Piinlik lihtsalt hakkab. Liiklusseadused on ikka täitmiseks mitte targutamiseks . Kui rumalaks õnnestub Evelinil end ikka teha.
on 24. aprill 2017 20:25
liiklusseaduses midagi muud kui teelt väljarammimine mida politsei tegi.
G 24. aprill 2017 16:12
Tule mõistusele sassis tibi, tee endale esmalt selgeks mis asi on mootorratas ja reaalselt võiks ikkagi naisterahvaks jääda kui tehnikast jutt. Või oled juba liiga kaua vait olnud, et suud pidada ei jõua?
376 kommentaari...:-) 24. aprill 2017 15:20
Eesti rahvas on ikka täiega ennast segi kamminud ja tülli pööranud! See , et lubadeta piimahabe üldse sadulasse ronib , sõbranna tagaistmele võtab ja tema elu ohtu seab , kihutab linna vahel nagu viimane sõge , politsei märguandele ei peatu vaid lisab veelgi kiirust , saab vigastada ja siis halab , et neid oleks peaaegu tapetud....kuulge - olete ikka täiega üle võlli ! Mõelge , mille üle vaidlete ja keda süüdistate!
24. aprill 2017 15:04
Keegi arvas,et motikas pole auto, et tapab ja seega oli kohatu kihutavat motikat taga ajada. Ilmselt Evelin arvab ka nii. Imelik, et roolijoodikuid ja kihutajaid õigustatakse. Ilmselt on see seni, kuni keegi lähedane pole selliste läbi hukkunud.
Kas 24. aprill 2017 13:53
need on meie arvamusliidrid? Miks kogu aeg üks ja sama inimene võtab sõna ja avaldab arvamust ja tihti ka vastukarva tavainimestele? Kas ta ise aru ei saa või ei loe kommentaare, et kommentaaritakse ju kogu aeg negatiivselt tema arvamuste peale
seda on ju varemgi juhtunud, et 24. aprill 2017 13:18
kui blondiinid palju räägivad ja mõtlevad, jookseb neil juhe kokku. tervist tuleks hoida.
Toslem 24. aprill 2017 13:06
See jutt näitab inimese enda seadusekuulekuse taset- kui tal seda üldse on kunagi olnud.
priit 24. aprill 2017 12:52
Eks nii Evelinil kui motopättidel on mõlemal vaja ükskõik mis moel meedias olla. Mõistetav ju

Enn 24. aprill 2017 12:39
Evelingi on pättide poolele ümber kolinud.
Lugeja 24. aprill 2017 11:14
Lisaks soovin teatada Evelin Ilvese ebasobivast kommentaarist.
x 24. aprill 2017 11:13
nõus, 24. aprill 2017 12:19
ja mida ta siis räägiks, kui oma tütar sellisele liikluspätile ette oleks jäänud?
Lugeja 24. aprill 2017 11:02
Vat nii juhtub inimesega, kes on kõrgelt kukkunud, aga karistamatuse tunne on alles.
ja kui 24. aprill 2017 10:58
tütreke alla aetakse, kas siis ootad kaastunnet?
Evelin... 24. aprill 2017 10:56
Tere minemast riigist, kus Sinusugustele on teadmata, mis on RIIK ja kord selle sees. Kui ehedalt Sa seda kõigile tõestanud oled aga suur lootus on, et see ei kordu enam kunagi. Sinu juhtimisel saaks meist pätiriik, see oligi vähim, mida politsei teha sai.
küsin 24. aprill 2017 10:32
enne kui läheb moderaatorile...kas ilves teab, misasi on politseiriik?
jt 24. aprill 2017 10:26
Opinions are like assholes. Everybody has one. Dirty Harry.

24. aprill 2017 10:23
ekskaasa oli ju ka politseiriigist pärit. kõlbas küll. ja asjad on paremad. politseid ei või igaüks ikka mõnitada nagu meil.
juhuslik taikonaut 24. aprill 2017 10:07
tere tulemast blondide arvamusliidrite juhitud lollidemaale.
Nii et, 24. aprill 2017 10:05
Ilvese eit on puhta ära pööranud.Politsei löögu pätidele kulpi.Pandagu linnas parem liiklus seisma kui härrad huligaanid ringi kihutavad.
Ilmselt 24. aprill 2017 09:17
presidendi eksproua on harjunud EW seadusi mitte täitma (TEATUD TASEMEST ALATES POLE NEED KOHUSTUSLIKUD). Politsei on loodud selliste rikkumiste peatamiseks. Kui peatamise märguanne mootorratturile, kes seadust rikub midagi ei tähenda võib tegemist olla näiteks terroristiga, tagaotsitava isikuga või vähimal juhul isikuga kes on ohtlik linnaelanikkele oma käitumisega.
vähk 24. aprill 2017 08:54
elus kibestunud lahutatud naisterahva hala.lihtsalt inimesel on kõrgeltarenenud tähelepanuäratamise vajadus.
Manivald Kesamaa 25. aprill 2017 02:09
Need asjad ei ole omavahel seotud - lahutamine ja motohuligaansuste moraalne toetamine. Lahutamisel võivad olla väga mõjuvad ja isiklikud põhjused mida ei saa pahaks panna, aga motohuligaansuste toetamine on arusaamatu ja taunitav.
eesti inimene 24. aprill 2017 08:48
No tahaksin teada küll, mida oleks endise presidendi endisel abikaasal ütelda siis selle juhtumi kohta kui see süüdimatu nolk oleks tema tütrele täiskiirusel otsa põrutanud. miks üks naine, lapse ema. õigustab sellist vastutustundetut käitumist lubateta sõitmise puhul puhul? Lootus teenida noorte poolehoidu, meeldida tahtmine liiklushuligaanidele, soov mustata Eesti Vabariigi politseid? Aga miks, Evelin, sa oled piisavalt priiskavat elu elanud Eesti riigi kulul, tänutäheks võiksid olla lihtsalt vait.
Jürka 24. aprill 2017 08:43
Ei ole põhjust viriseda. Ise tead, miilega riskid, kui hakkad politseiga võidu kihutama. Hea, et hing sisse jäi.
rob 24. aprill 2017 08:26
Seekord on Evelinil õigus. Kiiruseületamise eest ei tohiks tappa. Tagaajamisega võis kiirus tõesti kõrgele tõusta, seepärast ei olegi tagaajamine sel puhul kunagi õigustatud ja ohvriks võivad sattuda täiesti süütud inimesed. Politseijuht Vaher peaks tagasi astuma, see ei ole enam kõrvaklappide lugu.
tore tõesti 24. aprill 2017 10:27
Ühtegi seaduserikkujat ei tohi taga ajada, sest ta võib stressis infarkti saada ja see on tapmine. Nii tuleb vist mõista mõnda inimest ja savisaart ei saa samal põhjusel kohtu alla anda, ilus riik meil.
noniii 24. aprill 2017 10:46
muidugi süütud surevad kui rob kodust välja läheb. Ei tohi pätti taga ajada vaid robi poole suunata, õrnalt küünarnukist toetades...
08:26 24. aprill 2017 11:00
Ja siis ei ole süütud inimesed ohus, kui ilma lubadeta 200-ga kihutab???Sina astu kuritegeliku maailma poolt tagasi või edasi, aga mõnes teises riigis.
rumaluke 24. aprill 2017 11:33
tapetigi kiiruse ületamise eest, enne veel kui tapetu jõudis teisi tappa nt evelin ilvest! Ja et üks tapetu hakkas üldse teemat üles võtma kiiruse ületamisega, mis ON OHUTU ka evelin ilvesele, täietsi süütuna, tapetud selle nimel. et kihutada kuhu iganes.ja kellele otsa nt väikesele jalgratturile, ... tuleb politseijuhil tagasi astuda ja robi saab jälle rahus öö varjus tegutseda!Hei hopsti!
saada jah 24. aprill 2017 11:34
evelin ilvese tekst ka moderaatorile.
24. aprill 2017 12:24
"Kiiruseületamise eest ei tohiks tappa" - Kas kedagi tapeti??? Tänu taevale, et politsei potentsiaalsed tapjad rajalt maha võttis! Aga Vaher peaks autasu saama!
Manivald Kesamaa 25. aprill 2017 02:11
Rob - millest jutt? Kes keda tappis? Antud juhul oli tegemist suhteliselt leebe taktikaga peatada hull liiklushuligaan.

leib 24. aprill 2017 08:22
Nüüd vähemalt on põmmpeale kuulsus ja tasuta leib garanteeritud.
vbolla nätsu-tommi skeemid punus ka proua kui ta nii radikaalne on
siiralt loodan, et kui see naine kunagi politsei abi vajab, siis ta sellest ka ilma jääb 24. aprill 2017 07:40
kas siis tuleb meelde, mida kaagutas?
politsei kaitses siin kaasliiklejaid ja nende huve.
kui selline tsiklimees ajaks evelini lapse alla, kas ta siis ka kaagutaks, või siis küsiks, kus oli politsei silmad? kus ta on, et selliseid rajalt maha võtta. küsiks?
oi oi 24. aprill 2017 07:37
nii rumalat juttu ajab vist neljanda maailma inimene.
seda poleks küll uskunud, et meie eks eksesileedi nii rumal on.
aga aga kui oled ikkagi eks-eks siis polegi midagi enamat tahta.
ta ise ka vist käib tsikliga kimamas, milleks muidu see hala.
Ettepanek 24. aprill 2017 07:36
Võib olla lõpetaks selle ajudeta ja õudse suuvärgiga (+lõdva püksikummiga ) naisolevuse tegemiste ja arvamuste edastamise !
eieieeii 24. aprill 2017 10:48
ta saab selle eest kindlalt reporterilt pidevalt nutsu ja ikka esileedina ja eksesileedina . Kust selline tiitel välja antud on?
jeh 24. aprill 2017 06:24
on 24. aprill 2017 20:32
su meelest president rumala naise võtnud?
on, on 24. aprill 2017 21:27
VälisKristjan 24. aprill 2017 05:55
teie ärge siin kommige midagi kuidas arvate , Õhtuleht teab mida avaldada peale tsensuuri tsensuurlikus demokraatlikus õigusriigis
Vladimir Martin 24. aprill 2017 03:13
Kui kaua see paabulind mõtleb veel poseerida meie ajalehtedes, aeg oleks juba uttu tõmmata!
Tüüpmats 24. aprill 2017 03:44
Kirjuta ikka teemast, mitte ära halvusta arvajat!
see 24. aprill 2017 11:02
arvaja on tühisus kuubis. Kalkun ka arvas , et muneb aga s....s hoopis.
Teretere 24. aprill 2017 02:52
Meenutame hetkeks, mis asjaoludel sündmus aset leidis. Pöörane vend kihutas hullu moodi ja kui korravalvurid peatada üritasid, lisas kiirust ja tahtis põgeneda. Politsei tegi jõuvõtte, millega kaasnesid asjaosalistele mõningad vigastused. Arvan, et jõuvõte oli õigustatud. Asjaosalistel oleks võinud ka palju kehvemini minna. Lisaks endala ka kellegi teise tapnud. Me kohtaks politseid aruharva, kui meie seas ei oleks nii palju lameajulisi, kes leiavad, et neile mingid reeglid ei kehti. Õigupoolest ongi ainult kaks varianti: totaalne politseikontroll pidevalt ja igal pool või hakata pööraseid isoleerima või likvideerima.
Teoor Reetik 24. aprill 2017 03:29
Kust politsei selleks ressursid võtavad? Kas uurimised ja abivajajad jätame sinnapaika?
http://www.pealinn.ee/krimi/kas-suudi-on-massilised-koondamised-eesti-politsei-ei-joua-enam-n172804
Mitte 24. aprill 2017 08:16
mingit " jõuvõtet " ei tehtud vaid sõitsid sõna otseses mõtte ratturile selga. Seda võiks päris mõrvakatseks nimetada.
see väike 24. aprill 2017 11:03
koks oligi ainuvõimalik võte.
Manivald Kesamaa 25. aprill 2017 02:16
Polnud mingi mõrvakatse. Kerge toks, piisav selleks et tasakaal kaotada. Luud terved, pole midagi halada, ise tekitas olukorra.

24. aprill 2017 01:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
hallooo 24. aprill 2017 03:18
saa kaineks sooda. või on mõistus su täielikult maha jätnud?
Tõsiselt? 24. aprill 2017 05:56
Et nagu tõsiselt??sa võrdled väikest last, kelle mõttemaailm ja arukus ning õiglustunne ei ole veel välja arenenud võrreldes täiskasvand inimesega? Tõsiselt? Kas sa räägiksid sama juttu siis, kui oleks sedasorti tagaajamine, ja hulljulge tagaaetav sõidab teepervel jalutanud inimesele otsa? Või peolt koju naasvale seltskonnale? Valgusfoori taga seisvale autole? Inimesele, kes ületab ülekäigurada? Siis oleks raudselt süüdi kihutaja. Veelhullem politsei, kes tegi kõik endast oleneva et kihutajat peatada aga õigel ajal ei õnnestunud. Nüüd aga sai vaene kihutajake ja ta seltsimeheke vigastada, sest eiallu seadustele , kihutavad, seavad ohtu nii end kui teisi, tegutsevad mõtlematult, ei hooli teistest liiklejatest või nende varast, aga süüdi on ikka politsei. Uskumatu oled ikka....
24. aprill 2017 07:38
01:49 kommenteerija võrdlus näitab ära, millise ajumahuga inimesega on tegemist. Normaalne inimene sellise võrdlemise peale ei tuleks.
24. aprill 2017 07:35
otsi siit kommentaariumist üles link, kus näha, kuidas inglise politsei samas situatsioonis, kus mootorrattur eest ära sõidab, käitub. Ka mõrvarid? Või paku välja variant kuidas sellist allumatut peatada. Või äkki sinu meelest ei peakski? Mida hala.
Hull on lugu sellepärast et Evelin Ilves mitte lihtsalt 24. aprill 2017 01:17
ei valeta vaid valetab antud juhul teadlikult , justnagu mingi Mailis Reps, teades ise väga hästi et Eesti ei ole mingi politseiriik.
on 24. aprill 2017 20:37
ikka võim neile pähe löönud ja ise parkides kollasel joonel tuleb 3 meetrit kaugusel autojuhile ettekirjutist tegema.
Päris huvitav lugemine siin selles kommentaariumis. 24. aprill 2017 00:46
Nüüd tahaks teada ka nende tausta kes siin kiidavad politseid aga samas tahaks teada ka nende tausta kes kaitsevad liiklushuligaani. Miks tahaks teada? Aga just selle pärast, et enda kaitseks on parim lahendus rünnak. Mulle millegipärast tundub, e tsiin sõnavõtnud on ise tegelikult potensiaalsed mõrvarid, sest jätavad suunatuled näitamata, kirjaoskusest ei räägigi. Nii palju pole kooliharidust, e ttunda 4 tähte STOP. Trassil piirkiirusele 10-20 juurde lisada pole nagu probleemi. Õuealas kohustus liigelda minimaalselt 50-ga. Fooride alt noore või vana punasega tee ületamine pole probleem, mis sest, et teiselt teelt uleb rekka või jalakäija peab teelt eest hüppama kui jala gaasile unustanud "korralik" liikleja läheneb ülekäigu rajale.
Kas jätkame?
sinu vigadest me ei räägigi 24. aprill 2017 07:39
loe oma tekst läbi. mitu viga leidsid?
24. aprill 2017 08:39
Muud ei suutnud kommentaarist välja lugeda kui vigu?
oh ja 24. aprill 2017 00:26
kõik on lihtne nimelt politseipeab alati reageerima seaduse rikkumisele ja seaduse rikkuja tegevuse lõpetama. Eeltoodud nõue on kohustuslik kõigi normaalsete riikide politseil. Ei ole kuidagi võimalik olla natuke rase täpselt nagu ei või kuidagi olla võimalik, et kui tahan siis käitun seaduslikult aga kui ei taha siis rikun seda täpselt nii palju kui vajalikuks pean arvestades ainult oma egoistlikut tahet. Elama peab vastavalt seadusele ning seaduse rikkumine ei või olla tollereeritud ei massimeedias ega ka imimeste väärtushinnangutes. Rahulolematud politseiga tehke siis ümber politseiseadus ja pange sinna kirja, et natuke mingi % ulatuses on seaduse rikkumine lubatud.
Politseiseadus
https://www.riigiteataja.ee/akt/1027499
oh ja 24. aprill 2017 00:40
k 24. aprill 2017 01:37
Ja millisest paragrahvist täpsemalt võib leida, et politseibussiga mootorratturile (ja kaasreisijale!) otsa sõitmine on politseile lubatud sunnivahend?
Millega Ilves ja mõned teised rahul ei ole, on see, et politsei ilmsesti ei saa kuritegusid tõkestada vahendeid valimata.
oh ja 24. aprill 2017 07:48
pätide kaitsjad seaduse link on olemas eks tooge välja misparagrahvi politsei rikkus ning kus on sedauses kirjas, et politseil on õigus jätta kuritegu tõkestamata ja vaadata kuriteo toimepanemist pealt
eelistan 24. aprill 2017 00:01
Pigem politseiriik kui pätiriik.Aga antud juhukl tegid politseinikud õige otsuse ja hoidsid ära väga tõenäolise, traagilise lõpuga finiši.
24. aprill 2017 08:40
Aga tegelikult on meil praegu hoopis pätiriik.
Vänto 23. aprill 2017 23:36
lootusetu 23. aprill 2017 23:35
Siis naisõigulased võilevad selle nimel, et naisi meestega samaväärselt väärtustataks, kui nende soo esindajad ei oska isegi suud kinni hoida, rääkimata veel sellest mis suust välja tuleb, kui see avatud on.
.. 23. aprill 2017 23:29
Proua Ilves oleks pidanud kasutama võimalust vait olla teemadel, mida ta ei valda vaid sahmib hetkeemotsioonide ajel..

Riigikassa 23. aprill 2017 23:29
Trahvirahad tuleb ju viimase sendini kätte saada. Muidu ei saa võimuladvik enam nii hästi elatud, kui riigikassa endistviisi ei täitu. Mis sellest, et majandus meil enam aastaid närkimisväärselt ei kasva.
24. aprill 2017 07:41
Sul oleks juba aeg see vana, katkine grammofoniplaat minema visata.
väääga huvitav 23. aprill 2017 23:25
Ületas kiirust, sõitis ilma lubadeta. Kas seaduserikkuja oleks soovinud et shampust ja kooki pakutakse?
mõtiskleb 23. aprill 2017 23:19
Tere tulemast "pättide demokraatiasse", sest see on ju "edasiviiv tee", pkle...
Marko 23. aprill 2017 23:16
Ärmataja palun ole vait
No tere- tere, Blondiin nr 1. 23. aprill 2017 23:13
Pole kunagi eriti hinnanud Eveli Int-Talbot'i personaaliat. Nüüd hindan veel vähem. Ja hetk hiljem ei hinda üldse :D
... 23. aprill 2017 23:10
Hey vaata seda, politseiriigi musternäide. https://m.youtube.com/watch?v=FLTpLmgRu4w või vaadake netist "fatal police shootout" või midagi taolist. Viimase kümne aastaga on näiteks sajad ja tuhanded inimesed seal saanud asjatult surma. Kui taoline juhtum oleks USAs olnud, oleks lõppenud selle tegelase elutee.
R 23. aprill 2017 23:25
Ja nüüd hukatakse politseinike tänavatel. Tundub mõistlik.
kahjuks 23. aprill 2017 23:09
Kõigi kurvastuseks võib kindlalt väita, et evelinil pole sooja ega külma sellest mootorratturist, tema eesmärk on olla ise tähelepanu keskpunktis, kus ta harjus oma süüdimatu vanamehega aastaid olema. Vait olemiseks oleks tal tublisti rohkem intelligentsi juurde vaja.
maanuel 23. aprill 2017 23:00
Tõsi ta on, õigusriigis oleks pidanud ikka kõigepealt kiirustamise põhjuse välja selgitama, siis ütlusei andma ja tõendeid koguma, siis menetlema ja siis tingimisi karistama.
Ameerikas oleks politsei nad suure tõenäosusega lihtsalt maha lasknud.

... 23. aprill 2017 22:59
maksmata köögimööbel 23. aprill 2017 22:58
kes on evelin midagi ütlema? inimene, kellel pole mingit eetikat. tüsedal rullisoenguga inetuI mutil oli salasuhe abielumehega, kes pärast tema ära kosimist siis talle täpselt sama tegi, sai veel kuIIakaevajaga sohiIapsegi. ja kosis kiiresti kuIIakaevaja ära, et saaks selle ja lapsed sokutada eluks ajaks eesti riigi rahakotile. rääkimata riigilt raha välja petmisest, mis easi kaudu saadud. koos nad seda tegid, paar parajaid, moraaIitud mõIemad. seega selline aIatu inimene peaks oma suu kinni hoidma.
Ehkw 23. aprill 2017 22:33
Kui kunagi tulevikus eestis olevad immigrandid ka samamoodi tegutsema asuvad nägu seda toimub rootsis ja mujaleuroopas. Ja kui politsei hakkab ka nende tegusi kinnimätsima ja omainimesi rassissmis ja vihkamkses süüdistama, siis tahaksin kuulda sama " Teretulemast eesti "
to Ehkw... 24. aprill 2017 18:51
Immigrandid on Eestis ,aastast 1945!
23. aprill 2017 21:58
Kuidagi peab ju pildil püsima, kuni leivad ahjus!
Evelin ILVESELE 23. aprill 2017 22:33
PÄTTIDE toetaja Evelin Ilves! MINE RAVILE!
23. aprill 2017 21:58
Päris lolliks läinud: juhib juba liiklust!
oik 23. aprill 2017 21:31
Evelini arvates on siis normaalne riik see, kui politsei vaatab lihtsalt pealt, kui lubadeta, ülisuurel kiirusel ja politsei peatumismärguannet eirav juht mööda linna ringi rammib? Mis oleks alternatiivid sellise hullu kinni peatamiseks? Või tuleks talle politsei eskort äkki kõrvale saata, et töll saaks rahumeeli oma adrenaliini sõiduteedel maha sõita enne kui politsei küsitleda saaks?
Kas Evelin võtab vastutuse oma sõnade eest, kui järgmine kord politsei otsustab mitte sellist hullunud motikameest taga ajada ning see siis 200km/h lapsevankriga teed ületanud ema sodiks sõidab?
sass 23. aprill 2017 21:59
Need on kõik admistratiivrikkumised, kuid politseipoolne TAPMISKATSE KOOS KEHAVIGASTUSTE tekitamisega on KRIMINAALKURITEGU!
sass joo vähem 23. aprill 2017 22:39
Siis on siili teele asetamine ka tapmiskatse, haige loogika mõnel.
sass 23. aprill 2017 23:31
See on korrakaitseseaduses lubatud meede, kaubikuga allaajamine (mis sisuliselt leidis aset, just ALLA ajamine, sest tsikkel sattus vasaku esiratta ALLA) mitte.
to sass 24. aprill 2017 12:20
see oli tsikli süütusega vabasurma minek kiiruse ületamisel teadlikult 150kmh jagu , kaasreisijale tahtlik katse toonela teele juhtimisõuguseta juhtimine ja nüüd lakuvad haavu koos
kommid 24. aprill 2017 12:23
kõik automaatmodele, huvitav kuidas see automaatmode töötab ajalehes, äkki saaks Ahhaaa keskusesse väljapanna - sööki ei vaja , ainult stepslisse panna:)!ja las seisab , vaatamiseks :)
mudiugi on alternatiive 23. aprill 2017 22:37
alternatiiv oleks nõid Nastja ja MMS :D ...
juku 23. aprill 2017 21:23
Ja poliitikaga pole siin kül mingit pistmist, see ikka täiesti individuaalne oleneb politseinikust, kuidas käitub. Pole ikka küll nii, et mingi minister andis käsu ratturid maoli maha sõita.
Seadus 23. aprill 2017 21:21
Politsei oleks pidanud mõned kuulid põgeneja suunas läkitama...
Aldo 23. aprill 2017 21:31
Politsei peakski käituma liiklushulikaanidega kui potensiaalsete mõrvaritega, põgenemisel maha laskma.
aldole 23. aprill 2017 22:01
sõna potentsiaalne tuleb sõnast potents. õpi ära.
Kuidas sul füüsikaga koolis oli? 23. aprill 2017 22:49
Tundub,et mitte eriti.
Oled potentsiaalsest ja kineetilisest energiast kuulnud?
Kuule... 23. aprill 2017 22:03
....tolast relvakangelane,loodan et sinusugune kunagi relvaluba ei saa.
eestlane 23. aprill 2017 22:34
Sellistele ajudeta mootorratturitele ja nendega kaassõitjatele tuleks kaikaga pähe virutada! Nad on potentsiaalsed MÕRVARID!
veel üks eestlane 24. aprill 2017 01:49
Samuti ja ennekõike tuleb kaikaga maha lüüa liiklushuligaanidest autojuhid ja nende kaasreisijad.
Ka jalakäija saab auto peatada, visates selle pihta kasvõi peotäie kruusa ja autojuht tuleb ise tema juurde. Andkem minna.

Johanna 23. aprill 2017 21:17
Hea, et meie esileedi ka arvamust avaldas.
21:17 23. aprill 2017 22:35
Pole ta mingi esileedi!
Klaara 23. aprill 2017 23:06
Ei ole hea. Tema rumalus oli juba ununenud, aga nüüd - jälle!
huvitav küll 24. aprill 2017 09:11
mis ajast see köögitüdruk leedi on? Tee endale selgeks, kes on leedi ja ära kirjuta lollusi. Mõnest ehk saabki aja jooksul midagi leedi taolist, aga sellest ärmatajast mitte iialgi.
Ats 23. aprill 2017 21:02
Mis juttu ta siis räägiks kui mõni selline talle tuuleklaasi lendaks!?
ja veel siis 23. aprill 2017 22:04
kuidas see tüse tädi lärmaks ja politseid süüdistaks, kui see lendur tema lapse kasti sõidaks.
Ants 23. aprill 2017 23:37
Siis ta ütleks, et politsei on saamatu, nõrk ja liiga leebe. Et kurjategijatega tuleb rangem olla.
Kui ühel päeval ta koju astub ja leiab eest ärarüüstatud korteri või on ta auto ära varatsatud, siis ma eeldan, et ta selle politseiriigi politseinikega mingit tegemist ei tee.
k 24. aprill 2017 00:41
Politsei ongi saamatu ja nõrk, kui mootorratturit ei suudeta peatada ebaproportsionaalset jõudu kasutamata. See üksik keset teed pargitud auto on ikka väga mannetu teesulg.
Pealegi tõenäolisem on, et tuuleklaasi lendab sulle teine auto. Neid liikluspätte, kes reaalselt inimesi ohustavad, nt möödasõitudel vastutulijaid teelt välja suruvad, politsei ainult manitseb...
eesti inimene 24. aprill 2017 08:50
Ühe hullu pärast kõik politsejõud tänavale, ühte kohta???
viljad 23. aprill 2017 20:52
Nüüd oleks küll aeg sellele ühiskonnale käsipidur peale tõmmata, kuhu me teel oleme ?
Pätt õigustab ennast ja siis veel mingi eit( kes on ise mustem kui muda) kaitseb teda , see maailm on ikka hukka läinud.
23. aprill 2017 20:33
..ja kui see sama vend oleks uuesti paarisajased tuurid üles tõmmanud.. kedagi teist või iseenda ja oma pruudi hakklihaks sõitnud, oleks parem olnud kui mõned sinikad?
Maamees 23. aprill 2017 20:28
Kindlasti on Evelin Ilves pädev ütlema, et kuidas tuleb mõtlematult kihutavat mootorratturit peatada. Evelin teab ju kõike. Ta oskab ju kõiges kaasa rääkida. Kui mingi tobe ajudeta indiviid üritab põgeneda politsei eest siis tuleb ka arvestada tagajärgedega. Kindlasti oli sel tüübil vaja ka tüdrukule muljet avaldada. Ja nüüd see kõva mees halab ja nutab meedias. Mis mees see on? Pangu parem seelik selga.
Kus Sa tead+ 23. aprill 2017 20:56
Äkki see tüüp käis enne seda tütarlast Evelinile muljet avaldamas. Selle pärast äkki säutsubki nii kurjalt politsei suunas. Räägitakse, et vanad hobesed pidavat ka kaera tahtma.
Jah 23. aprill 2017 21:15
ja kui süüa ei jõua siis suus ikka jõuab hoida
hmm 23. aprill 2017 20:26
HÄBI, Evelyn, sa õigustad kurjategijaid!
inimene 23. aprill 2017 20:50
ja mis teie õigustate mõrvakatset
keda 23. aprill 2017 21:11
@inimene 23. aprill 2017 21:20
Mind pole kunagi ükski Politseinik rammima tulnud. kinni on peetud aga korduvalt. nii lihtne. lülitad suunatule sisse. Aeglustad ja peatud. Väike vestlus korravalvuriga ja kõik lähevad sõbralikult omateed.
Vot ei õigusta kuidagi tolasi roolis, kes ennast ja teisi ohtu seades veel korravalvurite suunas näppu vibutada julgevad.
toi 23. aprill 2017 23:24
Saa enne inimeseks. Selline haige jutt mõrvakatsest on kohane advokaatidele, mitte oma(normaalse) peaga mõtlevatele inimestele.
Proual võib ka õigus olla 23. aprill 2017 21:16
Ei saa usaldada ühtegi ametit ega organisatsiooni, mis ei lahenda tekkinud olukordi paindlikult vaid lähtuvad vaid bürokraatlikest eeskirjadest.
23. aprill 2017 23:04
Millist paindlikku lahendust härra antud juhtumi puhul välja pakub?
23. aprill 2017 20:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Juhan 23. aprill 2017 20:54
Puudulik oled Tiit, kus rohkem puudu kas peas või taguotsas pole mina paslik otsustama
@Tiit Olen! 23. aprill 2017 22:52
Veel oled.Tundub,et oled pätt ka.Ja pättide saatus ükskord-Tiit olin.
rinkeby 23. aprill 2017 23:22
tuleb aeg kui tunned politseist puudust. mehed mustade vuntsidega kährikute moodi on juba teel. siis aita ennast ise.

Aadu 23. aprill 2017 20:18
Kiirus iseenesest vastaval teel ja ajal ei ole tappev. Ka meil suurtel magistraalidel võiks niimoodi lähenedes iga viienda masina teelt välja rammida või peatumise korral riigi eelarvet tugevalt parandades. Politsei võiks tagasihoidlikumalt meenutada oma analoogilisi möödalaskmisi kümnesse sõites Tartus Riia tänaval. Kümnesse pandi sõitma tagaajatav ka Pärna tänaval. Arengu ja mõtteruumi jätkub küllaga,.
AADULE 23. aprill 2017 20:36
krt kui on antud märguanne peatuda siis tuleb PEATUDA ON SELGE ja jutul lõpp . mine T... ennast krt üksi nurga taga kui tahad AADU.
Teet 23. aprill 2017 21:00
``Jõmmlust`` ei saa õigustada nii eraisiku kui ka politsei ametniku poolt sooritatuna.
Politseil on kümneid võimalusi eraisik vaikselt kinni pidada, bussiga rammimine saab olla lahenduseks relvastatud vastuvaku korral.
huviline 23. aprill 2017 21:13
sm.teet, kuidas peatada rahulikult hullunud võrri?
Teet 23. aprill 2017 22:11
Vabandan, kuid ei saa siin vastuseid ette ütelda. Sellegi poolest arvan et vägivald loob vaid uut vägivalda. Ühiskonna liikmed õpivad sellest kuidas kogukond nendega käitub.
oligi ju relvastatud. 23. aprill 2017 22:50
Y: 23. aprill 2017 22:55
Õige TEET, seadustele allumatus loob uut allumatust, eriti kui fännatakse neid antikangelasi. Nemad ei tee ju midagi valesti, rikkus lihtsalt seadust, ei allunud korrale. Ärme meie ka allu- hurraa anarhia.
nii on 23. aprill 2017 23:38
Teet, jagan sinu arvamust. Vägivallale ei tohi vägivallaga vastata ja kurjale kurjaga vaid kuri tuleb esimisel sobival võimalusel lõplikult rajalt maha võtta.
Need 23. aprill 2017 22:05
pole üldse võrreldavad momendid. Tartus toimunu oli täiesti teine olukord!
23. aprill 2017 23:06
Sa, Aadu, ajad ju puhta soga.
soovitus 23. aprill 2017 20:16
Evelin, loe läbi kasvõi 1/5 kommentaaridest ja siis mine koos oma gigologa peegli ette küüsi närima. Äkki hakkab mingi organ tööle 2 kõrva vahel.
Evelin. 25. aprill 2017 10:33
Proovisin - ei hakanud.
. 23. aprill 2017 20:13
Huvitav, et kui kihutaks veoauto, roolis hullund musulmann, kas siis peaks politsei ootama hommikuni, et trahvi saata - või võtaks igaks juhuks kihutaja maha, et tõkestada võimalik terrorioht?
Politsei tegi hästi, väga hästi ja ma võin Evelinile tasuta Statoili stardikomplekti välja teha.
inimene 23. aprill 2017 20:51
ja mis teie õigustate mõrvakatset
matslus ilmselt norm 23. aprill 2017 21:55
anonüümsel punktil!!! Sina ment ei saada midagi tasuta Evelinile. Miilitsakool pole sulle
sugugi õpetanud kodanikega suhtlemisest!
Tere Evelin 23. aprill 2017 22:17
jõudsid ka jututuppa.
21:55-le 23. aprill 2017 23:12
Temal anonüümsed punktid aga sinu nimi? Mats Norm?
vastutaja 24. aprill 2017 00:22
pole olemas statoili.. sirkel k või mis ta nimi oli
mari 23. aprill 2017 20:07
Paraku on piisavalt inimesi, kes tunnevad, et nad on karistamatud. Tõenäoliselt tuleb neid veel juurdegi, sest aeg soosib selliseid. Politsei ei ole naljaaasi, see teadmine tuleks kasuks. Muidugi, politseiriiki ei tohi tulla aga autoriteet peab politseil olema. Nunnumeeter on teistele.
Evelin, 23. aprill 2017 20:06
sa haugud praegu vale puu all, viska see sulepea nurka ja tee asju, mida oskad ja oled õppinud.
Las liiklusprobleemidega tegelevad ikka asjatundjad.
kindlasti on politsei aeg-ajalt 23. aprill 2017 19:56
õle reageerinud, kuid mitte selle juhtumi korral. Õige tegu, väikse kiiruse juures ja kõik jäid ellu, Isegi ühtegi konti ei läinud. Kui aga oelks rattur minema saanud , politsei oleks teisiti teinud, sisi oelks jälle jama netilehed täis, et politsei jäi jänni, ei oska sõita jne. Sellisele jobule oleks selline asi ainult indu juurde andnud.
Rynkebi linnaosa 23. aprill 2017 19:54
Unistate rootsi argipäevast või...Kolige sinna kui ei meeldi mammi. Pätte õigustama kui maailmas valitseb kaos mis meieni pole veel päriselt jõudnud
inx 23. aprill 2017 19:48
Mis see politseiriik siia puutub?!?! Oleks tädi " Evelin " sel ajal kui mürsk mööda kõnniteed sõitis talle selga sõitnud, siis räägiks ilmselt teist juttu kui üldse räägiks. Uskumatult kirju on ikka see loomaaed

rein 23. aprill 2017 19:44
ei saa ru, kas ilvese proua valmistub valimisteks või kuidas.
aga igaljuhul lõpetage ja ei maksa mingi avalikkusele tuntud näo najal möla ajada.
see et üks politseipatrull tegi apsaka ei tähenda veel, et oleme politseiriigis.
tasub ikka kaine mõistuse juurde jääda. või see ilvese pr
ehk just selline 23. aprill 2017 19:39
kinnipidamine päästis nende elud, Mis oleks võinud juhtuda järgmise 100 m pärast? Kui mees ei tunne liikluseeskirju, lube pole. Ehk oli see just nende elude päästmine.
Aitäh Evelin 23. aprill 2017 19:47
Valime kõike EKREt muidu on õhtal, täitsa õhtalt kõik! Muidu ainult pättidel ongi õigused, teistel ei ole.
mina valin küll EKRE 23. aprill 2017 19:57
ainukesed kes midagi teeksid.
nägid sa 23. aprill 2017 19:38
evelin avastas oma peas mõttekese!
Teeline 23. aprill 2017 20:00
Aga mõtteke on väär! Ta peaks seda ka mõtlema, et tema on kaasosaline EAS-ilt raha väljapetmises
Imelik naine 23. aprill 2017 19:32
Parem ikka kui päti riik.
juku 23. aprill 2017 19:31
Muide, see liiklushuligaan tegi oma püksid paksu täis.
Ilves 23. aprill 2017 19:30
23. aprill 2017 19:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Teeline 23. aprill 2017 20:02
Ja peakski välja rammima! Nagu USA-s. Miks on nende autodel ees "kängururauad"?
e. 24. aprill 2017 00:20
Kehtivad kirjutatud ja kirjutamata seadused. Politsei kehtestas Eestis kaherattalise rammimisega uue kirjutamata seaduse, mida pole seni kasutatud ühegi Eesti alal kehtinud valitsuse ajal (jätame otsese sõjaseisukorra välja). USA-s kehtib muide ka surmanuhtlus ja kui vale liigutuse teed, laseb politsei su kohapeal maha. Valitsus võiks rahvast enne siiski hoiatada, kui kirjutamata reegleid käigupealt muudab. Lisaks said lubadeta mootorratturid nüüd teada, et mingil juhul ei tohi kiirust alandada piirini, mil politsei peab sobivaks sind rammida. Uus 'level' on see igal juhul, sõltumata sellest, mida konkreetne isik (nt. mina) lubadeta ja kiirelt sõitvaist tsiklistidest üldse arvab.
aili 23. aprill 2017 19:23
See on juba üle mõistuse.Endine esileedi kaitseb mingit lubadeta jobu.Häbi!!! Evelin Ilves!
Anna mõistust 23. aprill 2017 19:48
Ta ongi ju olnud kogu aeg suht mõttetu tühikargaja.
inimene 23. aprill 2017 20:54
ja mis teie õigustate mõrvakatset seal oli kaks inimest
to inimene... 23. aprill 2017 21:25
Nees kaks inimest,oleks mõned km-d.eemal,sooritanud"mõrva!`?
kah inimene 23. aprill 2017 21:27
Sa inimene vaheta vahepeal plaati,oksele ajab.Mõrvakatse korraldas tsikli sanga hoidnud imbetsill.Kui su suguseltsist keegi samasuguse lenduri poolt kasti sõidetakse,ära tule siis halama,et kus politsei oli.
selgitan 24. aprill 2017 09:19
Seal oli kaks inimest ja see oli NENDe valik. Hullud oleksid võinud tappa või sandistada 2+ inimest ja nende valik see ei oleks olnud. Kellele kaasa tunda - kas relvaga ähvrdajatele või relvitutele kannatajatele? Moraali ja kasvatuse küsimus.

METSAVEND 23. aprill 2017 19:22
Mis puutub politsei tegevusse siis alles hiljuti kogesin kuidas patrullpolitseinikud püüdsid minu arvelt riigi eelarvesse sisse kirjutatud trahvi summa kätte saada .Tuimalt püüti mind sundida tunnistama seda mida pole teinud ja kuna enne lahkumist said aru ,et see haldusöigusrikkumine on absurdne ähvardati konkreetselt ,et kohtume veel .Asja löpp oli see ,et meilile tuli teade ,et asi löpetati ehk selle eest mida teinud pole siiski karistada ei saa .Tulles tagasi algusse ,et kuidas on nönda vöimalik siis selgub ,et on vöimalik küll .Ma ei öigusta mingit moodi seda mootoraturit aga alustada tuleb sellest ,et alles tagaajamise käigus töusis kiirus ohtlikuks .Tegelikuses kehtib siiani tagajamise kohta seadus ,et järel söita vöib aga sellist tegevust kus tagaaetav praktiliselt sunnitakse kiirust töstma ei saa pidada normaalseks .Seda saab nimetada lihtsalt sihilikult ja teadlikult ohtliku olukorra tekitamiseks arvates ,et politsei vöib köike . Tegemist oli antud juhul politseisse mitte sobivate inimestega kes arvavad ,et kui on munder seljas vöivad köike ja enamgi veel .Selliseid tegelasi on varemgi nähtud kes hooplevad ,et suudavad isegi uuele rekale ära teha leides tehnilisi vigu .Karistamisest on tehtud prioriteet ,et täita innukalt riigieelarvet aga mitte taga liilklusohutust .
ära s.oni, evelin 23. aprill 2017 19:42
eestis aina poputatakse l o n trusi siidikinnastes, seda ei tohi, toda ei tohi talle teha. ärme karistame ka, mis k r t see olgu. austraalias ja usas ei tehta küll seesugust komejanti, nii on arenenud riikides, ei lasta igal pätil silmi peast ära süüa ja võimuga ei vaidle ning teised peale päti on ka inimesed. ajavad taga kui tarvis ja mingit virinat ei ole.
Teeline 23. aprill 2017 20:03
!01 linna vahel loomulikult ohtlik ei ole. Selline kiirus mõõdeti e n n e peatumismärguannet.
k 24. aprill 2017 00:51
Tulles uuesti Tartus alla aetud noormehe juurde, siis prokuratuuri väitel öisel ajal linnas 120ga sõitmine ei ole ohtlik ja ohutuse tagamiseks ei ole vaja täiendavalt teha mitte midagi, sest tõenäosus, et keegi ette või alla jääb, on väike.
Igal juhul on Pirita teel kordades ohutum sõita 101 km/h kui Tartus Riia mäel 120 km/h.
metsavennikesele 23. aprill 2017 20:08
sinu kirjastiili tajudes tõden, et sa lihtsalt ei saanud aru, mis sa ise olid teinud või mida politseinikud sinust tahtsid.
Joonas 23. aprill 2017 20:44
ÄRA RIKU SEADUSI JA EI TULE TRAHVI MAKSTA
on 24. aprill 2017 22:15
mitterikutud seadust ja ikka makstud sest-maksa 10 rubla ära,muidu lube kätte ei saa,...mõisnikul on alati õigus!
Anna Kannatust 24. aprill 2017 13:27
tagaaetav SUNNITAKSE kiirust tõstma? minu teada peatumismärguanne antakse selleks, et objekt peatuks. või olen ma millestki valest aru saanud? kiiruse tõstmine oli ikkagi tölli enda otsus ja valik. m.o.t.t.
jann 23. aprill 2017 19:22
ähh mida evelin ka teab,võiks sukka kududa ja leiba edasi küpsetada vanaduspõlves
Teeline 23. aprill 2017 20:05
Eks ta ikka teab, ainult et politseiriigis istuks ta juba ammu trellide taga.
Vahur 23. aprill 2017 19:20
Ütlen hästi pehmelt: Evelin ei ole kõige nutikam arvamusliider! Ta pole üldse liider ! Tema tasemeks maksimaalselt Buduaar ja topakad blogid!
23. aprill 2017 19:42
ei tea kes tema käest küsiski.
Evelin, mine maga välja 23. aprill 2017 19:20
rattur rikkus seadust- pole lube, kiirus mitmu korda lubatust suurem, põgenes poitsei jne.
Huvitav mida siis tegema oleks pidanud? Ehk oleks veel pidanud eskorti pakkuma, et kaak turvaliselt kihutada saaks. Mina küll ei näe, et politei oleks liialdanud.
Teeline 23. aprill 2017 20:15
Aga Evelin sellega harjunud, et kiirus lubatust suurem, eskort ees ja taga ja ka seadused tema jaoks ei kehti. Ju nägi hingesugulast.
eesti mees 24. aprill 2017 08:54
Unustagu ära, need ajad on möödas.
Penskar Sass 23. aprill 2017 19:20
1978 olin miilitsaseersant ja õhtul patrullides linnas, nägin majade vahel kihutavat mootorratast, suund otse laste mänguväljakule. Polnud aega ei mõelda, ei hoiatada- käik sisse ja mootorrattale külje pealt sisse. Pealtnägijaid õnneks kümneid. Lapsed jäid terveks, aga üks mootorratturitest kõndis aastaid karkudega ja iga kord teda nähes tervitasin viisakalt ja pärisin tervise järele ning tundsin huvi, kas ei soovi tulla tehnika-spordi klubisse mootorrattaga sõitma? Olin kohakaaslusega nimelt mootorrattasõiduinstruktor. Pean ütlema, et seniajani tuletan seda meelde naeratades, ei piina südametunnistus ega ole uni häiritud. On olukordi, kus pole aega nämmutada, vaid vaja kohe tegutseda. Tublid politseinikud ja igasugused diletandid hoidugu hoopis kommentaaridest. Ei rikkunud seadust politseinikud, vaid mootorrattur. Kuna mul on peale pikaajalist teenistust miilitsas ja politseis teatud õigus võrdlemisele ja arvan, et politsei peaks tegutsema jõulisemalt, mitte olema poksikottideks ja rahva naerualusteks.
Putskin 23. aprill 2017 19:51
Täielikult nõus ja mõnikord on õige kihutada isegi kuul mitte kummidesse vaid otse kerre.
metsavend 2 23. aprill 2017 19:19
Kahju,et meie ühiskond on nii tolerantne ja on nõus leppima kurjategijate tegevusega.Politsei tegevus oli ainuõige.Kui mootorrattur ei allu peatumis märguandele siis on politsei kohus mittealluja kinni pidada kuna pole teada mittepeatamise põhjus.Võimalik ,et on tegu ärandaja,narkotiileri,mõrtsukaga jne
@metsavend 2 23. aprill 2017 23:00
Ja miks poleks võinud olla tegemist ka 2 pommivööga terroristiga kihutamas metsiku kiirusega sihtmärgi poole.Kunagi ei tea.
Js222 23. aprill 2017 19:14
Evelin ajab segast. Loogika on umbes selline, et minu vaenlase vaenlane on minu sõber. Kuna endine esileedi leiab, et Eesti riik on talle haiget teinud, siis nüüd üritab ta kõigis riigi instituutides leida sa.tanat. Politsei tegi oma tööd korrektselt. Nii peabki igasugu idi00tidega käituma.
kahju et 23. aprill 2017 19:11
politsei ei sekkunud ärmatamisse, samas saan nats aru ka Tomist kui ta vahetsa naist

23. aprill 2017 19:11
Millega see Evalin küll mõtleb kui teeb mingi töllvõrrimehest rahvuskangelase??? Ei taha kellelegi küll halba, kuid saatus võiks teda tiba "täpsemalt tutvustada" mingi sellisega, näis kas laulu teema muutub.
tölpa 23. aprill 2017 19:44
Mis rahvusest need kangelased siis on? Evelinile võib küll mida kõike ette heita, kuid multikulturist ta küll ei ole. Nime ei avaldata, sest tõenäoselt idatulnukate järeltulijad. Üldse, enne ei tohi iitsatadagi, kui mitme aasta pärast asi kohtunikumammini jõuab, kes veel mitu aastat analüüsib ja otsustab, kas ikka oli liiklushuligaan või mitte. Seni lasku poisike käia, nii et tolm ja laibad taga.
eesti mees 24. aprill 2017 08:56
välimust vaadates tundub olema "mägede poeg"
23. aprill 2017 19:10
kui mõni illegaal-pagulane teeb korra "bö", siis on näha ainult politsei saapajälgi välkumas.
Teeline 23. aprill 2017 20:22
Aga sa ise oled politseilt selle sekkumisjulguse ära võtnud. Nagu natuke mõnele pätile haiget tehakse, on kommentaarium sõimu täis. Rääkimata juba sellest, et politseiniik relva kasutaks. Siis tehakse tast lohe verejanuline massimõrvar. Ja ka meie seadused ei soodusta enesekaitseks relva kasutamist. Enne pead laskma end poolsurnuks taguda, kui pätile kurja pilguga otsa võid vaadata.
Ka suur arvamusliider 23. aprill 2017 19:10
Arvan ka et igaüks võiks teha mis tahab,politsei ärgu segagu inimesi!!!
23. aprill 2017 19:44
23. aprill 2017 19:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mina 24. aprill 2017 14:36
olen tavaline kodanik ja arvan, et politsei tegi täiesti õige käigu. Mind jälle huvitab, kes on need tegelased, kes seaduserikkumist õigustavad. Õnnetus hüüab tulles kõva häälega, aga ikka on vaja rumalat juttu ajada ja kasvatamatuid ülbikuid õigustada.
Evelinil 23. aprill 2017 19:00
on õige arusaamine ja õiged seisukohand. Tegu oli politseipoolse kahe inimese tapmiskatsega.
eh 23. aprill 2017 19:18
olen veendnud, et kui seal oleks kaasreisijana olnud ta enda tütar, kelle mootorrattajuht ohtu seadis, oleks ta valmis politsei ees maad suudlema, et politsei suutis hullud peatada enne viimset lendu!
mootorrattur ise provotseeris, 23. aprill 2017 19:25
kohalik oss 23. aprill 2017 19:00
Miks põrsad saavad leheruumi?
Urmas 23. aprill 2017 18:58
Politseiriik on see, kui ahistatakse peavoolust erineva meelsuse ja maailmavaate eest, mitte see, et takistatakse reaalset kuritegevust. Need kihutasid mootorrattaga ju täie tambiga ka kõnniteedel. Oleks mõnele öisel tänaval koju minevale jalakäiale sellise kiirusega selja tagant otsa sõitnud? Ilma lubadeta, liikluseeskirju tundmata valisid vale koha sõitmiseks.
random 23. aprill 2017 18:56
Evelin sa oled vana Kassiga samasugune pudrusuu kui ei meeldi mine ela Ameerikas.Pole mina ja sina ammugi arvamusliider.

taat 23. aprill 2017 18:55
Minu loogika ütleb,et iga kodanik,kes näeb selles juhtumis politseiriiki,on ise valmis politsei korraldusi mitte täitma ja teiste ning enda ohtu seadma.Politsei ei tegutse tunnete ega emotsioonide alusel nagu mitmed kommenteerijad.Nemad täidavad oma ametiülesandeis vastavalt juhenditele.Olen veendunud ,kui oleks maha sõidetud ISIS-e pommivööga tegelane või paadunud narkomaan ei leiduks siin ühtki õigustajat.Sel hetkel polnud ju kellelgi oidu ,ka politseinikel,kes need ullikesed on.Nüüd takka järgi haletseda kihutajaid ja süüdistada politseid on naeruväärne ja nätab mõnede kodanike vähest oidu lihtsalt.
Ära 24. aprill 2017 14:41
ole nii kindel, et ISISe või narkomaani puhul õigustajaid poleks. Alati leidub mõni tolerant, kes arvab teisiti. Kuidagi väga nõmedaks on meil see elu läinud, igasugu lollust peetakse normaalsuseks ja kõik oleks justkui lubatud.
no tubli naine 23. aprill 2017 18:54
ta on meid õpetanud küpsetama, tervise eest hoolitsema jne. nüüd siis õpetab politseid töötama, mida küll me tema õpetuse ja juhatuseta teeksime!!
naisel igav 23. aprill 2017 19:23
kas ikka veel vaja sõna võtta? Ma ei saa aru, kuida sellist asja saab üldse heaks kiita. Järgmine kord enne kui tibi ees läheb kekutama, peab mees mõtlema
Lumememm 23. aprill 2017 18:44
Politseiriik 1
Rootsi: /5 politseinikku ebaõnnestuvad, püüdes taltsutada 1 migranti/
https://www.youtube.com/watch?v=3EG5Nl37RsE
Politseiriik 2
Venemaa: Tüübid käivad kui nööri mööda, käed kuklal
https://www.youtube.com/watch?v=G2a6-1UD1kI
Kumma valiksid,
mõeldes tuleviku ja lapse peale?
Kas leebe või karmi politsei?
Igatahes, kaagid tuleb korrale kutsuda! 23. aprill 2017 18:48
Aitäb küll sellest pea silitamisest! Tubli töö poilitsei! Sellel kisendaval naisele oleks pidanud veel pipragaasi näkku laskma! Oleks kiunumisele kiire lõpp olnud!
Üllatunud kodanik 23. aprill 2017 18:41
Kuidas nüüd selline seisukoht, et hullema kuriteo ärahoidmine on kuritegu? Kas Evelinile sobiks pätiriik?
Muki 23. aprill 2017 23:59
No mis see Ärmagi muud oli kui pättus.
Piisab,kui üks kord 23. aprill 2017 18:38
politsei ei jälita ja homme ei peatu paljud
eksole 23. aprill 2017 18:38
Kui see sama liiklushuligaan tema tütrekesele osta sõidaks, siis tädi röögiks, kuidas politsei pole piisavalt karm ja karistused armetud.
Karutapja 23. aprill 2017 18:34
Evelin ilvese arvamus ei huvita kedagi, palun tema mõttevälgatustele mitte reageerida.
Maša 23. aprill 2017 18:45
Vot reageerin ikka küll. Väga häbematu avaldus. Meil pole politseinikke peaaegu olemaski.
Mis politseiriigist siin rääkida. Proua et tea mis on seadused ja kord. Tema jaoks pole selliseid mõisteid olemas. Tema elu on seadustest kõrgemal olnud. See nooruk rikkus seadust ja seadis ohtu paljud inimesed. Häbene Evelin!
rumalus Maša 23. aprill 2017 18:57
see proua ei tunne sõna HÄBENE!
Jah 23. aprill 2017 19:11
Kahjuks on sul õigus!
loomulikult ei tea 23. aprill 2017 19:26
kõik mis anti ka vastu võttis. Mitu korda Evelin annetas lastehaigla jaoks? Käis ja esines ainult.
tere 23. aprill 2017 18:34
Oleks võinud tulistada enne jah, lasud õhku. Allalangev kuul on aga ka ohtlik. MInu arust tore lõpp koledal lool. Kõik jäid ellu ja ei lisandunud uudist, et TUNDMATU mootorrattur sõitis 200 km/h.
Või sõitis kellegi surnuks.

Marko 23. aprill 2017 18:30
Pr Evelin Ilves. Te langete ikka järjest madalamale ja olete küllaltki labane. Politsei tehku oma tööd ja selline käitumine oli ainuõige. Mõelge kui see ahv oleks mõne rahumeelse liikleja surnuks sõitnud.
on olukordi,kus 23. aprill 2017 18:27
politsei peabki jõhker olema.Alati ei saa nunnutada,et räägi, räägi, räägi kurjategijaga.
daimar 23. aprill 2017 18:20
kui jälgida videot siis minu arvates politsei eksis selline tagant sissesõitmine oli vale
random 23. aprill 2017 18:59
Pole meil anarhiat ka nii et õigem on õglaselt käituda.
daimarile 23. aprill 2017 20:02
Muidugi oli vale - kuul oleks tulnud lasta ja mitte kummi, vaid kersse.
daimar/ ei eksinud midagi 24. aprill 2017 11:29
Kas kuuli laskmisega kummi oleks risk väiksem olnud? Ja kuidas see peatamine teisiti välja oleks siis näinud??Olgu õnnelikud, et niigi läks, ehk oli õppetund kogu eluks.Ka varem kihutanud, paras oleks mõneks ajaks pokri pista sellised ülbused.
viljandlane 23. aprill 2017 18:19
Miks avaldab Õhtuleht selle tähelepanu kerjava kibestunud tegelase arvamusi?Kunagi olin Evelin Ilvesest üsna heal arvamusel,kuid see on ammu ja jäädavalt muutunud.Polnud kohta,kuhu ta oma nina ei oleks toppinud,olles teemadest,mida ta käsitleda üritas,ebakompetentsuse tipp.Kohe meenub tema verivorsti tgemine ja muu selline,millest tal ilmselt aimugi polnud.Oleks keegi öelnud,et verivorsti sisse käivad ka rulluisud-oleks ta ilmselt pannud ka.Ja nüüd tuleb selline tegelane veel politseid süüdistama liigse jõu või meetodite kasutamises.Olekski normaalne kui peatumismärguande eiramise puhul(olles veendunud,et seda peatumismärguannet märgati)saadetakse automaadi valang järgi.Miks peaks politsei põgenejatega võidu sõitma hakkama?Parem oleks kui Evelin enam avalikkuse ees sõna ei võtaks!
barbarus 23. aprill 2017 18:16
saage tuttavaks tulevane siseminister...
Kui oiguskaitse organid midai teevad 23. aprill 2017 18:15
siis peaks vordelt tegema teate kyll ka riigikogulased olid purjus soidu ajal aga politsei ei ramminud neid ja laipsoo sai veel raha peale. Miks see koik juhtus selle noormehega?
hüljes 23. aprill 2017 18:11
oleks pidanud ootama kuni kellegi 200ga alla ajab siis oleks proua ex saanud vinguda, et miks midagi ei tehtud peatamiseks ...ffs, tegele oma asjadega
Henry. 23. aprill 2017 18:11
Räägite siin, et mootorrattur oleks võinud sõita vigaseks kaasliikleja või jalakäija. Samamoodi oleks võinud seda teha ka politsei autot juhtinud juht. Loomulikult on mootorratturi tegu taunimist väärt. Mõtlematu tegu seades ohtu oma tüdruksõbra elu. Kindlasti oleks valutum olnud seisma jääda ja oma karistus vastu võtta. Samas leian, et sellises olukorras politsei käitus veel mõtlematumalt, kui otsustas sellisel kiirusel taga ajada juhti kes ei suuda ise õigeid otsuseid vastu võtta. Karistada peaksid saama mõlemad, et sellised olukorrad meie riigis korduma ei hakkaks.
Matilda 23. aprill 2017 18:47
Kui politseinikud karistada saavad siis ei julge enam üldse tänavale minna. Iga pätt teeb mis tahab.
politsei valis 23. aprill 2017 19:29
õige aja ja koha. Pealgi olid sireenid sees. Väga kurt peab olema kui sead tänaval ei kuule. See kutt peaks saama veel šokivangistuse ka, et aru kahe jala vahet ka üles poole liiguks.
politsei oleks võinud? 24. aprill 2017 09:29
Alustame algusest: kes juhtis vägesid, kes valis strateegia, kes tellis muusika? PÄTID! Politseil oli vaid üks valik - pätid peatada enne kui kellegi tapavad. Oleks teadnud, et ennast kasti sõidavad, oleks võinud ka peatamata jätta. Aga ei tea ju...

mina 23. aprill 2017 18:10
toetan igati Evelini, tubli tüdruk.
sõbranna 23. aprill 2017 19:30
18:10 24. aprill 2017 11:33
Kohe näha, et vanad sõbrad pättide paradiisist.Tüdruk-50 aastane lehmiine?
Fanny 23. aprill 2017 18:08
Mul on selline tunne, et lahutusprotsessi käigus jagati vara jagamise käigus ka Eesti riik fifti-fifti.Et ex-prouale jäi täielik õigus 50 % riigi asjade üle?
eks daam 23. aprill 2017 19:31
elab ikka veel endise elu kuma paistel.
23. aprill 2017 18:07
kui kõik ainult teevad seda mida tahavad siis on see anarhia !!
Maksumaksja 23. aprill 2017 18:06
Evelin
küpseta parem leiba see tuleb ehk paremini välja
no ei 24. aprill 2017 09:32
Ka leiba ei osanud kõpsetada, uhas aga suhkrut sisse, aga rukkileiva sisse ei käi suhkur kohe mitte! See on leivalaadne toode. Õige leib hapendatakse magusaks! Aga tervisetargad Evelinid seda ei tea ja õgivad ja kõpsetavad targa näoga suhkruleiba.
Edevuse laat 23. aprill 2017 18:01
Oleks võinud kasutada võimalust vait olla.
23. aprill 2017 18:06
Polnudki juba tükk aega Evelinist midagi kuulda.
delikaatsed isikuandmed 23. aprill 2017 18:22
Terviseinfo kuulub delikaatsete isikuandmete hulka. Aga ajakirjandusel võtab aega. Teise Arnolidi puhul läks ka aastaid, kuniks ajakirjandus sai aru, et kõik häälitsused pole avaldamist väärt.
Y: 23. aprill 2017 23:07
Valimised hakkavad lähenema, evkal vaja sõna võtta ja pildile tagasi tulla
Kodanik 24. aprill 2017 00:28
Minu isiklik arvamus:
Eest ära sõitmine on täislollus ja eriti kui sul on kaassõitja. Põrast hädaldada on pisut nõrk.
Sellise pauguga tagant sisse sõita on minu arust politsei üle pingutanud. Ega palju üle ei jäänud, et oleks peale tsikli ka inimestest üle sõitnud.
Kui oleks suutnud boksi ajada ja siis vaiksel nurgaga müksata, oleks minu poolt igati ok. Tsiklil pole palju vaja et pikali kukkuda, piisaks ka surumisest muru peale. Selline lõpptulemus pigem näitab, et oskused pole veel tasemel.
Hoopis teine asi on lugeda kommentaare, ausalt öeldes paneb need mind imestama.
Ega palju olnud puudu, et see politseibuss oleks mõlemast üle sõitnud (tsikkel oli auto all kinni). Kui nad oleks surma saanud kas siis oleksid siinsed kommenteerijad rahul? Politsei hakkaks omal valikul erinevaid liiklusrikkujaid surma saatma? Seda soovite, tõsiselt?
Või kui järgmine kord põgeneb mopeediga ca 14 aastane laps, kas siis on ka ok kui politsei talle otsa sõidab (ega ju politsei näe kui vana on)?
Lihtsalt tundub, et inimesed on vihased ja ei mõtle, mis on proportsionaalne ehk mõistlik vastus ning soovitakse näha lihtsalt verd (nagu keskajal).
Mina ei kaitse politseid 23. aprill 2017 18:00
peale selle kui pagulane ise pani Vaos maja polema ja kui politsei syydistas eestlasi ja kui politseiylem tuli kohale paraadvorm seljas.
maire 23. aprill 2017 18:23
politsei ei süüdistanud, president, peaminister, riigikogu esimees süüdistasid ja häbenesid
ikka 23. aprill 2017 19:01
politsei ka otsis valget, isamaalist ja soovitavalt ekre taustaga islikut. Aga ei leidnud.
Oleks võinud otsida nende endi illegaalide hulgast seal majas aga seda ei tehtud!!
krat pärnust 23. aprill 2017 19:29
Ekrenaudid panid ise maja põlema.
see politsei 23. aprill 2017 17:56
tuleks tahtliku mõrvakatse alusel kohtusse anda.
teine politsei 23. aprill 2017 19:38
kui pätt põgeneb, siis riikides, kus politsei kontrollib olukorda, lastakse pätt lihtsalt maha. kui politsei käsib seisma jääda, siis TULEB käsklust täita - vastasel juhul on tegemist vastuhakuga! vastuhaku puhul on politseil õigus päti nina asfaldisse suruda ning käed raudu panna.
haige jutt 23. aprill 2017 19:44
kui oleks tahetud tappa, siis miks sellise koha ja kiiruse pealt, 160 juures oleks ju kindlam surm
kmees 23. aprill 2017 17:55
Pean kahjuks Eveliniga nõustuma liig mis liig täielik politseiriik. Kui laiemalt vaadata siis seadsid politseinikud ohtu oma elud ,riigi vara ja raiskasid tagaajamisele riigi kütust. Kui anda politseile kuulipildujad siis paar valangut oleks asja lahendanud tükkmaad odavamalt.
mitte politsei 23. aprill 2017 19:33
ei seadnud elusid ohtu, vaid lubadeta nolk

Harku kinnimaja 23. aprill 2017 17:52
Kes see tädi on,ei tunne.Kuskil müüs mulle vôileiba,aga ei mäleta,jus.Kas keegi tunned seda?
njah 23. aprill 2017 17:45
Welcome to U.S.A, Evelin!. Seal võid "tina " ka saada, kui sõna ei kuula. Või Eesti on Evelini jaoks 3 riik!!??
kroku 23. aprill 2017 17:43
See lõõts ka kuskilt praost välja roninud
Ruudi 23. aprill 2017 17:41
Ei julgegi kohe oma arvamust öelda,hakkad kohe saama,aga mu arvates sellise kiiruse juures ratturit rammida ikka nagu liiast.
Rob 23. aprill 2017 17:46
Sa video ikka vaatasid enne kommenteerimist ? Rammimise hetkel oli tsikkli kiirus 40-50
Tegu 23. aprill 2017 18:12
ei oklnudteelt teelt väljarammimisega vaid tagant otsasõiduga ja kahe inimese tapmiskatsega,
jhm 23. aprill 2017 18:59
Egas kahju poleks suur olnud. kui mitte nüüd siis tulevikus ikka oleks kuskil ümber puu olnud endamisi ,vahe oleks aind see olnud kas läheb üksi või võtab kellegi kaasa endaga.
siis oleks ving lahti olnud et miks politsei neid ei püüa ega võta mingeid meetmeid kasutusele ,et neid takistada.
See ei aita nende vastu kui me võtame nende masinad ära ostavad uued.
sõida 23. aprill 2017 19:35
23. aprill 2017 18:09
sa kihutad ikka ise mitte pollar
ja rattur 23. aprill 2017 19:35
võib kiirust ületada. Rattur oli see kes esimsena rikkus ja peatumise märguandele ei reageerinud.
lammas 23. aprill 2017 17:39
Kui sellised pöörased kellegi vigaseks sõidavad, kas siis ka Evelin sõna võtab ?
lugu on ikka päris kehva katusega 23. aprill 2017 17:36
kui inimene arvab ennast igal alal tark olema, aga tegelikult on vastupidi
Kui 23. aprill 2017 17:36
sellise ,,toreda" mootorratturi tõttu oleks kannatada või isegi surma saanud mõni sinu lähedastest, oleks kohe kiun üleval, et miks politsei pätte ei püüa. Seaduserikkujat kaitsevad enamasti need, kes ise seadustele vilistavad.
tundub,et pätte on siin konnatiigis teisigi. 23. aprill 2017 19:47
Eriti kisaks läheb alati siis kui trahvimäärasi tõstetakse ja seda kõikjal,mitte ainult Eestis.
Tahaks küsida,mis takistab neid seadusekuulekad olemast.Mis?
Nipiga värk 23. aprill 2017 17:33
Evelin võiks siiski oma liistude juurde jääda. Siiani olin temast positiivsemal arvamusel.
maire 23. aprill 2017 18:25
missugused on Evelini liistud? ei oska nendes enam orienteeruda....

Pille 23. aprill 2017 17:33
Kahju, et Evelin on nii rumal.. arvasin, et elu on õpetanud teda seda paremini varjama aga kahjuks mitte...
Kõva Ketas 23. aprill 2017 17:31
to: Alari - neid politsei poolt tehtavaid liikluseeskirjade rikkujate taga ajamisi on meieni meedia vahendusel päris tihti esinenud, müüd millegipärast võetakse laialt ette, vist muud hetkel põnevat toimumas pole. Tegelikult asjakohasem on Evelinil koos oma Toomasega tegeleda EAS-st võetud ca 100 tuh tagasi maksmisega lähipäevil, koos intressidega.
muu põnev 23. aprill 2017 18:08
kui Euroopas möllab terrorism, siis oleks mõtekas siinmail ka kord majas hoida. Lihtsalt niisama politsei eest ära ei kihutata ja sellega peaks olema kõik öeldud. Tahad adrenaliini-mine langevarjuriks või Hispaaniasse härjajooksule.
jura 23. aprill 2017 17:30
kaks päeva väljaütlemisi ja mula ühe liiklusrikkumise,riigipoolt kehtestatud korra rikkumise kohta,kõigekõrgemal seisvate RIIGIKODANIKE poolt see ei ole küll normaalne suhtumine ja ammugi mitte eeskuju
evelin 23. aprill 2017 17:24
päris armas preili sel pildil
rs 23. aprill 2017 17:24
Loodan sügavalt, et politsei hakkab mingi hetk neid põgenejaid sur_nuks tu_listama, siis ei pea nende kriminaalide kiunu hiljem kuulama/lugema ja Efkale soovitus: mine ära kui ei meeldi siin elada!
mugul 23. aprill 2017 17:23
kellegil pole tõsiselt rohkem muhvigi paremat teha et selle topise feissbuuki jälgib
jarjekordne 23. aprill 2017 17:22
Vait olles paistaks targem välja 23. aprill 2017 17:28
Anu Saagim küll nii rumal ei ole. Ega abielu presidendiga ei tee veel inimest arvamusliidriks.
Soomes 23. aprill 2017 17:21
oli nii et poiss kihutas politsei eest ja pandi see nn piikilanka ja poiss sai surma mina nutsin. Oleks palju paremini saanud tegutseda. Pärast oleks voinud load aastateks ära votta jne autonumber oli ju teada ja poiss oli alkoholi votnud ja enne seda ei kihutanud kui politsei teda taga ei oleks ajanud. Olen esimene kord Evelini poolel. Ja THilvese pärats ei saa nyyd Evelin aasta ema auhinda sest mister Ilves jättis perekonna maha.
lahe 23. aprill 2017 19:09
tüüp oled. Meil siin kommentaarides ju arutati, et oleks võinud "siili" teele panna. Teised siis arvasid, et sellise kiiruse pealt oleks üle "siili" sõites surma saanud. Nagu näha saabki. Seega politsei talitas igati õigesti. Põgenemine on justkui enda süü tunnistamine ja kust oleksid pidanud politseinikud teadma, mille eest see tüüp põgenes.

ajalooteadlane 23. aprill 2017 17:20
kahjuks pr. Ilves ei ole kursis, mida "politseiriik" tähendab. See, kui sisekaitsetöötajad peavad kinni kiirust ületavat juhti, ei ole "politseiriik". Äärmisel juhul on tegemist võimuliialdusega, seda selgitab uurimine. Entsüklopeedia kirjutab: "riik, kus elu korraldamisel ei tunnustata inimeste isiklikke õigusi, kus pole tagatisi politsei ega muude ametkondade omavoli vastu, riigiaparaat on tsentraliseeritud ja bürokraatlik ning inimeste eraelu on üksikasjaliselt reglementeeritud." See vastab pigem totalitaarsele riigikorrale, Eesti on üsna demokaartlik riik, kohati isegi demokraatlikum, kui nn. "vanad" Euroopa riigid.
Onu-Stjopa 23. aprill 2017 17:19
Taina Evelin rulligu tainast ja ärgu kaitsku pätte!
Jaak 23. aprill 2017 17:19
Evelinil vanust peaks juba olema.
Kui seda nn politseiriiki poleks, siis valitseks totaalne anarhia, kaos.
Selleks ongi ühiskonnas reeglid ja seadused loodud, et säiliks inimlikkus ja mingigi normaalne kord.
kõõga 23. aprill 2017 17:19
Evelinike võiks ükskord vait jääda. See edev-rumal naine on kõiki lõplikult ära tüüdanud.
23. aprill 2017 17:12
Evelin,
sa ikka enne mõtle, kui sa midagi sellist siin rääkima hakkad.
Selline mootorrattur on
POTENSIAALNE MÕRVAR!
Ükski ema ega isa, arvan, et ka Suna ei sooviks mitte iialgi, et üks selline liiklushuligaan (ja veel ilma juhilubadeta!) ühe meie või Sinu lapse või vanaema või ka mõne muu noore inimese surnuks sõidaks.
See salaviha Eesti riigi vastu on Sind isegi juba ka välimuselt väga inetuks muutnud.
Teie sõnavõtte jälgides, võib igaüks väita, et ka Teie sisemus on kohe väga, väga ussitanud.
Saa ükskord sellest juba üle, et Sa ei ole enam Eesti esimene leedi!
Ole tubli ja ela nüüd oma kena tütrega oma elu,
selline pidev ajakirjanduses promimine ei tee ega too Sulle mingit au.
Vastupidi.
Vastupidi 23. aprill 2017 17:23
POTENSIAALNE MÕRVAR! Nõus aga ainult tingimusel kui suudad tõestada, et on mõrvar. Ma ei õigusta antud tegelase käitumist kuid kritiseerin Politsei 'd, sest nende suutmatus selliseid olukordi lahendad on suur 0. Viimased 15 aastat on Politsei ainult Valitse kassaaparaat olnud ja on edaspidi kah kui nad ei suuda muuta oma suhtumist/käitumist taoistes situatsioonides.
Motomees kimagu ringradadel 23. aprill 2017 17:41
Kus need iganes eestis olemas ja võimalik sõiduaega renttida-osta. Kimagu end tühjaks ja käed krampi. Milleks linnavahel pea kahesajahobuselise monstrumiga inimesi ja korravalvureid ärritada. Või ikka edevus see mis sunnib l.o.lle sellistele tegudele.
sellised 23. aprill 2017 18:40
jh ja kui oleks kellegi vigaseks sõitnud siis on ,et miks politsei sellistega midagi ei tee.
Minu arust peakski sellistega veel karmim olema selle asemel et peale EMO koju pääseda oleks pidanud mõlemad kartserisse kinni panema mõneks päevaks.
to :17:12 23. aprill 2017 17:27
Sul auto on`? Köögis nuga on? Järellikult oled ka sina potentsiaalne mõrvar. Kas rammime sinu ka surnuks/vigaseks?
Kulla rumaluke, politsei poolt kasutusele võetud meetmed peavad vastama, ohuhinnangule ja otstarbekusele. Kahe inimese elu ohtu seadmine näitab, et ainuke potentsiaalne mõrvar oli siin siiski politsei.
Evelinile minu poolt 10 punkti.
Rudi 23. aprill 2017 17:39
Kuna politsei hindas peatumismärguannet eiranud ja hiljem 200 km/h LINNAS kihutanud molluskit ohtlikuks, siis politsei võttis ju kasutusele VAJALIKUD meetmed! Miks siis nutad nüüd?
to Rudi 23. aprill 2017 18:01
sest politsei kasutas valesid meetmeid, põhjustades ise suuremat kahju, kui hetkel vaja oleks olnud. pani tüdruku elu ohtu, kellel polnud mingit süüd. Rumal otsus oli. Tsikli number oli teada, kes oleks keelanud poisi hommikul välja kutsusuda ja siis trahvi teha, pokri panna või mida iganes? Kui sa arvad et lubadeta poss oleks kellegi surnuks sõitnud, siis statistika ei toeta sind, sest lubadeta tsiklivennad ei ole öises linnas veel kedagi surnuks sõitnud. kihutamine haakas peale seda, kui politsei jälitama hakkas.
ja mida 23. aprill 2017 18:14
siis sinu arvates politsei tegema oleks pidanud? tüüp kihutas, eiras peatumismärguannet... nuuks! ei peatunudki! ja nii see kihutaja-tüüp kui ka evka võiks ometigi aru saada, et see, kes noorte elud ohtu pani, oli see motikamees ise, mitte politsei. kui tüüp oleks sõitnud normaalkiirusega, kui tüüp oleks politsei märguande peale peatunud, siis EI OLEKS PIDANUD politsei teda välja rammima.
18.01 23. aprill 2017 18:34
Nii rumal ei saa inimene ka olla või oled selle tsiklimehega samal arengutasemel mis vastab äärmisel juhul 12-13 aastase omale. Tüdruku elu ei pannud ohtu mitte politsei, sest ta ei pannud rumalat neiuhakatist sinna lubadeta tsiklimehe tahaistmele vaid see neiuke ise ronis sinna, olles teadlik, et kutil juhiluba pole. Sellega pole ta "süütu" vaid kaasosaleja rikkumises. Kordi on sellest räägitud,et tuleb teatada politseisse kui juht on juhiloata või purjus, miks ta ei teatanud? Hommikul väljakutsumine aga ei aita enam, sest sis pole teada kas juht oli purjus või narkolaksu all, pealegi võib see olla kellegi teise tsikkel ja omanik võib väita ,et tsikkel oli ärandatud. Jälitama aga hakati siis kui ta peatumismärguandele ei reageerinud, kiirust aga ületas juba enne, selleks teda ju peatada tahetigi.
to-to to-tu 23. aprill 2017 19:03
Auto on ja nuga ka kuid see ei tee minust potensiaalset mõrvarit. Maanteel autoga sõites lubatud kiirusel. Ja mu kööginuga mu käes. seni kui ma mitte kummamagi politseinike eest ei põgene ja kellelegi ohuks ei ole :)
Keegi ei saa minu käest puntki. Punkt.
õige jutt 23. aprill 2017 19:46
Hiljuti 23. aprill 2017 22:20
Üks nn üliandekas driftija tegi ka surmasõidu, sest arvas, et tema ja maailm. Isegi vormelis eksitakse, aga siis on rada ainult nende päralt. Seda kutti ei tohi kaitsta, tema mõtlemine on haige.
loogik 24. aprill 2017 09:39
Jah, kui sa seda autot tapariistaks kasutad (Rootsis, Inglismaal jne), siis tulistame su surnuks kui hullu koera. Kui sa köögis leiva lõikamise asemel ründad inimesi, teeme täpselt sama. Püüa natuke mõelda kui on, millega. Või ole vait.
loogik veelkord 24. aprill 2017 09:42
Ilmselt arvasin "valesti", selgitan veelkord. Kui sa rammid oma autoga inimesi, siis jah, laseme su maha nagu hullu koera. Kui köögis leiva lõikamise asemel ründad süütuid inimesi, teeme sama. Asjad iseenesest kurja ei tee, teeb arutu inimene. Mõtle, enne kui...
Tõnu 23. aprill 2017 17:12
Kas jutt ei käi mitte üleliigse jõu kasutamisest.
Tartus politsei oli sunnitud riia mäel noormehe surnuks sõitma , et väljakutsele jõuda.
krat pärnust 23. aprill 2017 17:32
Lõpeta juba ära oma tartu jutt
R 23. aprill 2017 17:50
Jah. Sellist asja ei ole olnud.
Tõnule 23. aprill 2017 19:42
Miks sa jättad lause poolikuks. Nimelt Tartu politsei sõitis surnuks noormehe kes rikus rämedalt liiklusseadust, takistades operatiivautod. Kui nägid siniste vilkuritega lähenevat sõidukit, aga seda nad nägid, vastavalt kadunukese kamer´adi juttule. Siis oleks pidanud kas seisma jääma ja ülesannete täitmisel operatiivsõiduki mööda laskma või kiiremini üle tee liduma mitte jokutama.
IRW 23. aprill 2017 17:12
Ja selline oli siis meie esileedi .... pole ime et vana ta p . r s s e saatis

Lembit Remmel 23. aprill 2017 17:11
Tahaks kusida proualt mida ta arvaks kui motika tagaistmel oleks tema tutar.
... 23. aprill 2017 17:19
A 23. aprill 2017 18:13
Kas kusimiseks on proua abi vaja?
Aga... 23. aprill 2017 17:11
Evelin võib oma seinale mida iganes kribada, kas Õhtulehel on seda vaja kajastada
Juulius 23. aprill 2017 17:09
Liikluspätti õigustatakse ikka nii kaua, kuni mõni pätt õigustama lähedase surnuks või vigaseks sõidab! Siis kukutakse karjuma, et kuidas politsei ei näe, ei suuda ei taha.
Poisike tegi endast kõik oleneva, et keegi surma või viga saaks. Õnn, et keegi ei saanud, ei ise, kaassõitja või mõni ettejääja.
Milleks siis nüüd nutta politseivägivalla pärast Facebookis ja milleks keegi veel õigustab? Kas praegu.Evelin võtab sõna,sellepärast , et ka pildile saada?
LP Õhtuleht 23. aprill 2017 17:09
Teatan teile siinkohal ebasobivast artiklist. Kas moderaator võiks Evelini arvamuse nüüd maha võtta?
Aitab juba 23. aprill 2017 17:07
Kui võimalik siis palun koristaga see tühi blondiin pildilt.Tema ametite üleslugemiseks ei piisa varsti kahe käe sõrmedest.
Üle oma võimete ei saa 23. aprill 2017 17:06
Nii piinlik on sellist asja lugeda. Kui see mootorattur oleks Evelinile kalli inimese vigaseks või surnuks sõitnud, kas ka siis oleks lehes samasugune artikkel. Vaikime kuld ....
Evelin Ilves kirjutab Facebookis" 23. aprill 2017 17:05
A mida SL Õhtalehk sealt otsis?
kas sa ei tea ? 24. aprill 2017 12:28
tänu liikluspolitsei ülekohtule, 23. aprill 2017 17:04
ostsin nutitelefoni, et waze-t kasutada enese kaitseks.
Siis ületad piirkiirust 23. aprill 2017 18:04
Igal pool kus heaks arvad. No kesse ikka viitsib mingi 90 venida ütlevad inimesed (ka minu tutvusringkonnast) vastuseks ja nii see ühiskondlik mentaliteet kodudes ja ühiskonnas kujuneb. Aga me ei arvesta et noored on vastuvõtlikud sellistele läbilaskmistele , pannakse noorusliku hasardiga omalt poolt asjale otsagi ja nii see liiklusmoraal alla käib. Ja lõpetuseks, 200 on tore kiirus küll ja tänapäeva aparaatidele ei miskit erilist aga selle pealt paugust pidama ei saa kui mingi situatsioon peaks tekkima. Mait Segeri juhtum näiteks jne.

kass 23. aprill 2017 17:02
appi k.u.r.r .körsik . töega jää oma leibade juurde ja ära targuta sinust on täiega .
-
egoist 23. aprill 2017 17:00
Kahju! 23. aprill 2017 16:59
Tõesti kahju, et evelinike tagaistmel ei istunud.
lisan 23. aprill 2017 16:59
Kogemata kihutas eest ära või? Mängis (mõnitas) ja provotseeris!
liikleja 23. aprill 2017 16:59
Olen täitsa nõus politsei tegutsemisega!
Kui oled lubadeta ja kihutad ,oled ohtlik teistele liiklejatele + kaasreisijale,siis tulebki sind rajalt maha võtta.
Juht sul võiks olla häbi,et panid eelkõige ohtu noore kaasreisija elu,ole õnnelik,et sa kedagi surnuks ei sõitnud.Sinu oletused,et politsei tegutsemine pani sinu elu ohtu,siis sorry,sa ise valisid juba sõitma minnes,et võib midagi juhtuda.Täna politseid,et sa kedagi surnuks ei sõitnud ja saad elada teadmisega,hea et nii läks.
Aga Evelinile niipalju,et arvasin natuke rohkem Sinust.Ma ei saa hästi aru tõesti,mis eesmärk on tõstatada selline küsimus.Selge on see ,et juht eksis kõigega.Politsei tegi oma tööd.
arvamus 23. aprill 2017 16:59
Evka oleks sobinud pigem Turkmenistani esileediks
eestis pole õigust ollagi, 23. aprill 2017 16:56
õigus on sellel, kellel on parem advokaat ja kes tunneb inimesi kes asju mõjutavad.
Evelinil on selles asjus õigus.
selge see 23. aprill 2017 19:16
sellepärast Ärma talugi kinni maksti. Ja maksti veel pealegi. Ja kui politsei oleks hommikul seda ratast otsima läinud, siis poleks seda ehk enam leitudki. Juba eelmisel õhtul varastati ära. Otsige üles, mis politsei te muidu olete.
ss 23. aprill 2017 16:56
peaks kohe teles sarja tegema...plondiga eesotsas

erawty 23. aprill 2017 16:56
Nojah, kui tahan politsei eest ära sõita, seadustele mitte allluda ja sellel on tagajärjed, siis on politseiriik. Aga kes käskis ära sõita? Ei maksa ikka mõelda nagu retsidivist.
masendav 23. aprill 2017 16:53
Paneb tõesti imestama, kui tühi koht on Evelinil see,mis asub kahe kõrva vahel. Ei ole mõtet avaldada niisuguseid kirjutisi
paneb imastama kuidas 23. aprill 2017 17:08
siin muudkui uusi ja uusi samalaadseid kommantaare kirjutad. Lõpeta ära, paha vaadata.
Aga 23. aprill 2017 21:03
Kolvi Kalle 23. aprill 2017 16:53
Efka lähme trifftima! jou jou jou! Laseme ketsi tossama.
Kurt Tumm 23. aprill 2017 16:53
Aga hea kihutaja oleks ju võinud peatuda ja kõik oleks olnud olemata?Luud-kondid terved ja karistuski väiksem....
Kallis moto kah terveks jäänud 23. aprill 2017 18:08
Sellise hinnad odavamate pereautode tasemel
juku 23. aprill 2017 16:53
mitte just särava mõistusega kuninganna pani taaskord pirni,unustades et sellised abielus olevad ja mootorattal kihutavad nolgid võiks lihtsalt ka maha lasta ümberkaudsete elude säilitamise huvides...Kas kunnist Ilves kah arvab samamoodi nagu see rumal hani?
;) 23. aprill 2017 16:53
Tahaks kuulda blondi käest millised oleksid olnud õiged meetodid mootoratta peatamiseks.
Üli asjalik on kirjutada, et oleks pidanud peatama teiste meetoditega. Kas evelin mõtless relvast tulistamise viisil.
evka 23. aprill 2017 17:06
Parim meetod on tee ääres käest kinni laulmine.
Nokkija 23. aprill 2017 16:53
Küpsetagu leiba edasi, see tuleb tal paremini välja
heh 23. aprill 2017 16:52
Kas inglismaa on kolmanda maailma dikatuuri riik? Sest täpselt nii tehakse Londonis link videost
https://goo.gl/yO5Pam
See et endine presidendiproua kaitseb pätte on kahetsusväärne ...
23. aprill 2017 18:04
Tõesti, vaadake sellelt videolt "kolmanda maailma riigi" politsei tegutsemist sarnase juhtumi puhul.
16.52 23. aprill 2017 18:41
Seal olid aga proffid tsikli peal ja oskasid kukkuda ilma konte murdmata, mitte nagu siinne "äss" oma tibiga.

Ei õigusta 23. aprill 2017 16:52
küll eest äraajamist aga nende peatamiseks olid küll karmid võtted. Seda nimetatakse ametivõimu kuritarvitamiseks. Me võtsime otsuse, et tuleb välja rammida ja nii tehtigi. Homme pistab juba tulirelva aknast välja ja ütleb et me võtsime otsuse ta liiklusest kõrvaldada. Kunagi oli üks telepilt sellest kuidas lasti koeral pureda juba kinnivõetud ja raudus kodaniku. Selliseid otsuseid võib nimetada juba omakohtuks ja ei kiida neid asju heaks. Eveliniga olen täitsa nõus et kuritarvitati jõudu ja kui nii edasi siis varsti on tõesti nagu Ameerika, üks vale liigutus ja tere tulemast teiseilma.
16.52 23. aprill 2017 18:44
Aga meil ongi juba ju ameerika, kas sa polegi veel kuulnud, et isegi ameerika sõdurid on eestis ja kõik ülistavad päevast päeva ameerika elustiili
Appi,aitab juba! 23. aprill 2017 16:50
Kas Evelinile ei saaks kuidagi kehtestada sellist asja, nagu "meedia keeld", mis oleks nagu kohtute poolt antav "lähenemiskeeld".Kallid meediategelased, saage aru, pea kõigil eesti rahval on neist Ilvestest kõrini, mida te topite,eriti Evelin, igale poole ja igal ajal.Eesti elu on niigi raske ja keeruline, miks seda veel Ilvestega risustada.
vkr 23. aprill 2017 16:46
Nii rumalat juttu, kui Evelin siin räägib, pole kohe ammu-ilma kuulnud.
külaline 23. aprill 2017 16:45
Kui see rullnokk oleks 200-ga kellegi sodiks sõitnud, kas siis oleks kõik ikka tore olnud. Sellised inimesed peaksid olema andmebaasides kirjas nii, et ei mingeid juhilubasid enam ega mootorsõiduki ostmist samuti.
Evelinike 23. aprill 2017 16:45
Mida sina tegid oma endise trilateraaliga,et eestis poleks politseiriiki?
tsiisös 23. aprill 2017 16:44
See tädi rikub ise ka pidevalt ühiskonnas kehtestatud reegleid, nimelt veab oma looma(koera) ilma suukorvita inimesi täis kohvikutesse ja restoranidesse. Vaat kui seesama tsiklid...biilik sinu koerale või lapsele linnas 100 kmh otsa oleks sõitnud, kas siis oleks sama rumal oigamine...Politsei käitus ainuõigesti ja profilt!
ss 23. aprill 2017 16:43
. 23. aprill 2017 22:07
Eile oli Tom Õhtulehe promoda 23. aprill 2017 16:41
täna jälle Evelin. No olge kallikesed ,lõpetage ära. Nende Ilveste sahkerdamine, sahmimine ja randevuud ei huvita juba ammu eestlasi.
vanapiiga 23. aprill 2017 16:48

jh 23. aprill 2017 16:40
Kui eesti oleks politseiriik nagu pr Ilves väidab, siis ei istuks ta kuskil ja kirjutaks selliseid jaburlusi. See n---k oli seda väärt. Sellele nolgile kes sõidab ilma lubadeta peaks olema karistus veel karmim, seda võiks pr Ilves kvalifitseerida tahtliku tapmisega. Seega politsei ei rikunud midagi.
ants 23. aprill 2017 16:40
no ei imesta et katustel amelenud kuninganna selline veits sooda on...-tuletan emandale meelde et selliseid ratastel kihutavaid lapsidioote on õigus teiste elude säilitamise huvides ka lihtsalt maha lasta(n.ö.kogemata võib ju juhtuda??)e.relvaga peatada
vägev 23. aprill 2017 16:40
Peab ka POLLARIX minema saab ka kihutada ja inimesi alla ajada.
krat pärnust 23. aprill 2017 16:43
Sa mine seisa parem keset sõiduteed. Ehk keegi ajab su alla
Kas suudaksid politseikoolis ameti omandada 23. aprill 2017 18:16
Või oled mõnitajast motohull samamoodi kui Andre
Ats 23. aprill 2017 16:36
Jube tegelane, maksa parem Ärma võlad kinni, tema otsib endale kodu... Hiiumaal. politsei oli erakordselt tubli ja nii tulebki jätkata, rullnokad on meie eludele suuremaks ohuks kui põgenikud.
krat pärnust 23. aprill 2017 16:42
Olen atsiga sada protsenti nõus.
3==D 23. aprill 2017 21:16
Sa võid sellelt Atsilt subu võtta
Tartus 23. aprill 2017 16:36
ylekäigurajal ajas politsei ka kiirkondija surnuks.
alc 23. aprill 2017 16:35
iga pada leiab omale sobiva kaane. antud juhul siis ennasttäis liiklus pätt blondiinist ärmataja ja lõdva püksikummiga tähelepanu puuduses vaevleva tibina.
krat pärnust 23. aprill 2017 16:34
Kui ilves oli välisminister siis oli evelinil ka tallinnas mingi liiklus keiss. Pätt kaitseb ikka pätti
23. aprill 2017 16:58
krat pärnust 23. aprill 2017 17:23
Mis se tolerants siia puutub?
oleks, saaks... 23. aprill 2017 16:34
Kui mootorratturil oleks lastud rahumeeli edasi kihutada, saaks nüüd öelda: tere tulemast pättide riiki.

Kuidas saab 23. aprill 2017 16:32
süüdistada politseid ja seega õigustada seaduserikkujaid süvendades nendes veelgi rohkem karistamatuse tunnet? Kas proua ei tunne meie olukorda liikluses?
RS 2 23. aprill 2017 16:37
Ta on lihtsalt sama arulage nagu ta ekspreskust eksvanamiis.
kõikonvõrdsed. 23. aprill 2017 16:32
Näh,Kustuv tuluke ka ärganud..politseiriik??Siin on nüüd kaks võimalust.Kas ta ise pole USAs käinud mida väga ei usu või arvab,et ta on ainuke kes on USAs käinud.
arvestades minu kommentaari 23. aprill 2017 16:31
mitteilmumist annab sl öhtuleht avalikult teada , et nad on eveliniga sama meelt ?
Kas päevatoimetaja sugulane/tuttav oli see arutu kihutaja ?
Kas päevatoimetaja jätaks kommentaari ära , kui keegi tema sugulastest on 200 km/h kihutava maanteeraketi ette jäänud ?
Imelikud olete seal sl öhtulehes !
Portsu 23. aprill 2017 16:28
Vaat kus spets välja ilmunud, polnudki paar päeva temast midagi kuulnud. Nüüd jälle pildis, palju õnne Evelin
dikatuur 23. aprill 2017 16:28
andke andeks aga Evelin peaks ikkagi veel natsa koolis käima, või siis hoopis on tema see ingel kes meid igasugu osside eest kaitseb? tegelikult - tere tulemast düsgraafkute ringi!
Portsu 23. aprill 2017 16:28
Vaat kus spets välja ilmunud, polnudki paar päeva temast midagi kuulnud. Nüüd jälle pildis, palju õnne Evelin
Riho 23. aprill 2017 16:23
Kui liikleja sülitab liikluseeskirjadele ja ei allu politsei peatamismärguandele , siis tulebki nad jõuga maha võtta . Politsei ei tohi olla pehmo. Oli vaja näidis poomist ,Et järgmised enne mõtlevad kui politsei eest ära kihutama hakkavad
reede 23. aprill 2017 16:23
Evelin vaata Ameerika politseisaateid siis saad aimu kuidas liikluspättidega toimitakse Aga kuhu lusikaga antud sealt pole kulbiga võtta Tühisus
3===D 23. aprill 2017 21:13
Mis see kuradi Ameerika siia puudub, meil siin on teised seadused.

järjekordne ´´ arvamusliider´´ ? 23. aprill 2017 16:22
Jagaks ehk avalikkuga ärmatamise knihve ja tattipanekut tõmmu isasega ?
Politsei tegi ilmselgelt õige otsuse ! Mida siis oleks evelin vingunud , kui oma tütar, sugulane oleks sellele pooletoobisele tsiklimehele ette jäänud ?
Küpsetaks oma leiba edasi ja võiks vait olla !
Kas see "ilm selgelt õige otsus" 24. aprill 2017 01:46
oli siis hüpoteetilise e. oletatava ohu kõrvaldamiseks riskida nii seadusrikkuja kui ka kõrvalise isiku eludega, tekitades neile küll "kõigest" kehavigastusi? Tavakodanik võib endale lubada liigagarust ja tekitada reaalset kahju kellelegi miski oletatava kahju ärahoidmiseks ja võib-olla pääseb kohtus kergelt, kuid nood, kes on kutsutud ja seatud seaduse ja korra järgi valvama sellist vahet-pole-prohmakat endale küll lubada ei saa. Ebaseaduslik kui ka ebaproffessionaalne.
Mis sinul tatipanekust? 24. aprill 2017 16:46
Sa tatista lambatatiga
Kolvi Kalle 23. aprill 2017 16:21
Ma oleks veel 20 otsa pannud! Oleks välja väänanud küll.
RS 2 23. aprill 2017 16:20
Mõningate mõttehiiglaste arvates politseid polegi riigis tarvis, sest mõningad blondiinimad arvavad et iga (liiklus)p.ätt võib seaduse silma lihtsalt karistamata kukkele saata.
onkel 23. aprill 2017 16:43
Ilma politseita oleks elu oluliselt turvalisem.
Alar1 23. aprill 2017 16:19
Politsei eest põgenev mootorrattur oleks võinud kihutades Evelin Ilvese vigaseks sõita. Kas siis oleks Ilves ka ratturile öelnud:"Tere tulemast!".
oh ei 23. aprill 2017 17:11
siis oleks kiunud nii, et kõrvad kurdiks, kuidas politsei ei kaitse teda ja tema pupet. õudne, kui inimesel loIIus kõrvadest välja pressib, no on koIe inimene. ülenisti.
Teade 23. aprill 2017 23:12
Te tsiklistid, ärge kaevelge, et keegi teid ei armasta. Te olete ise kõik selleks teinud...