Eesti uudised

Evelyn Sepp: häbi, Eesti Naisliit!

Katharina Toomemets, 22. aprill 2017, 16:18

142 KOMMENTAARI

o
okei/ 25. aprill 2017, 17:19
Naine, kes teeb halbu otsuseid, et peab kasvatama lapse üksi, ei vääri mingit auhinda.
Ja halb otsus on ka halva mehega järglasi teha.
a
ain/ 25. aprill 2017, 07:09
ah et oviir on naisliidu esinaine!! ta ju kommunist -kuda saab olla kommunist eesti vabariigis juhtival kohal??? millise valega oviirid vötsid maja neilt kellele see pidi saama tagasi antud??? ütlesid et see ei kuulu tagastamisele ja oligi köik??? kuradi kommunistid!!!
m
miks häbi pr.Sepp?/ 23. aprill 2017, 10:21
On ju loomulik et sõna abielu tähendab perekonna ühtsust, perekond on ideaal mille poole püüelda, abielu ja perekond pole iganenud, vastupidi, keegi ei alaväärista üksikemasid ega leski kes kasvatavad üksi lapsi kuid nn. kärgperekond pole ideaal.
k
Kodanik/ 23. aprill 2017, 09:41
Normaalse lastetoaga, kasvatuse saanud ja erudeeritud naisinimene ei soeta abieluväliseid lapsi. Eriti veel hulgi ja erinevate eostajatega.
j
Jaak/ 23. aprill 2017, 07:29
Proua President tuleks sellest kraaklemisest eemal hoida, ta pole ju pretendeerinud sellele udupeenele aunimetusele. Ja igal juhul tuleks Aasta Emaks kuulutada naine kellel on elukaaslaseks lasteisa MEES..
a
Ants/ 23. aprill 2017, 03:32
Hea ema rolli juurdree käib ka oskus hoida oma lastele ISA! Paljudel see puudub. Lihtsalt puudub see omadus. Éma oma rollijuures oskab säilitada isa rolli perele. Hea ema roll on kõikvõimas. E. S. on elus ühekülgne ja küündimatu. Hari ennast!
k
Kkk/ 23. aprill 2017, 09:29
No ega ikka ei ole nii küll ... Oma esimese abieluga läksin nii alt, kuna enne abielu oli mees MEES, kes sõrmuse sõrme saades irivtades teatas, et nüüd on ta mu kätte saanud ... Avastas kasiinod ja mängupõrgud ja tõmbas ringi, nagu jaksas, sest "kõik sõbrad teevad ju ka nii, mille poolest mina siis kehvem peaks olema" ja lasi jalga, kui olin väikese lapsega üksi. Teine mees kannab mind kätel ja ma soovin, et oleks selliseid vaid rohkem. P.S. MIna olen ikka mina ja see fakt on muutumatu, asi algab ikka viltustest meheväärtustest meeste peas. Olin (olen) mõlemal korral abielus, kuid seda otseselt kriteeriumiks seada on äärmiselt ebaõiglane ja solvav.
j
jah/ 25. aprill 2017, 10:27
Peaks ju siis välja hüüdma mitte Aasta Ema vaid Isa Pereshoidja tiitli.
n
No ootame siis huviga,/ 23. aprill 2017, 01:00
mis järgmisena tuleb Eesti mudatiigis küsimuseks, mille kallal kakelda. Oligi juba mõni aeg nagu ilma kraaklemiseta. Katsume ikka kõik traditsioonid ja pühad ära solkida, muidu pole nagu asjal jumet. Inimeste kiibistamine juba läks käima, ootame tugevamaid reklaame sellele. pole ka vast kaugel aeg, kus looted valmistatakse väljaspool inimese keha, siis pole vaja ka kakelda ema ja isa nimetuse umber, nende asemele mõeldakse sobivam väljend.
t
tõepoolest/ 23. aprill 2017, 10:27
see on häbiasi, vaielda ema ja isa nimetuse üle, kas väärib nimetamist aasta emaks naine, kes kasvatab üksi korralikult oma lapsi, kui igal lapsel erinev isa.
j
ja nüüd toimus kätte maks./ 23. aprill 2017, 00:44
Paistab et neil kesikutel , kesiku ajal olid teravad suhted .

k
kus nüüd leiti ema lõugama./ 23. aprill 2017, 00:35
Mida see naisõdalane lõugab talle see käib see nii üksikult, kui paaris ja üldse igat pidi üle jõu.
T
.. / 23. aprill 2017, 00:33
Toetan Naisliidu otsust. Riigi alustala on tugev ja terve perekond. Tore, et meil neid on ja on kelle hulgast nii aasta ema kui aasta isa valida :) Ja veel- keegi pole halvustanuid üksikemasid, lihtsalt koos elavaid paare, leseks jäänud emasid, vanavanemaid kes lapselapsi kasvatavad või puudega laste vanemaid - miks selline probleem küll tõstatatud on?? Me valime ju aasta ema kes on eeskujuks kuidas olema peaks. Ka mina ei mahu aasta ema valiku kriteeriumitesse ja ma küll solvunud ei ole. Edu naisliidule aasta ema valimisel!
t
to .../ 23. aprill 2017, 00:43
kes siis olema peaks, nagu peaks?!?
mis eeskuju??
ära siis ole solvunud.
e
ehh/ 23. aprill 2017, 01:00
vaata, ka hitler tahtis midagi. aaria rassi.
h
häbi/ 22. aprill 2017, 23:44
Evelin Sepa ema,kes te nii kiusliku tütre olete kasvatanud!
e
eestlased/ 22. aprill 2017, 23:49
Naisliidus on JOBUD eesotsas selle Oviiriga! HÄBI neile!
t
Tõepoolest ei saa aru,/ 22. aprill 2017, 23:27
miks on teema nii häbematult üles kistud. Tiitel antakse selle eest, mida on ammustest aegadest arvatud laste kasvatamisel kõige paremaks, s,t emale, keda toetab isa. Tiitliga ei käi kaasas kellegi teise mustamine. Kindlasti saab mõni ema süüdistada halba saatust. Ei usu, et ta selle pärast peaks ebaväärikaks seda ema, kellele otsustatakse tiitel anda.
k
Kkk/ 23. aprill 2017, 09:37
Seletan - olen olnud üksikema ja nüüdseks abielus ema ja abielus olles on olla tunduvalt lihtsam ema, kui üksi olles. Ja ausalt - üksikemad (eriti meie ühiskonnas) väärivad "Aasta Ema" tiitlit sama palju või isegi rohkem.
v
Vanamees / 22. aprill 2017, 23:26
Ja oma pere ...? Kana ka kaagutab ja toob ka muna ,,,
v
Vaata kes räägib/ 22. aprill 2017, 23:05
Arvestades mis jama sepp ise kunagi suust välja ajas, siis on ikka väga imelik seda moraalitsevat boliitbroilerit kuulata.
e
ehh/ 23. aprill 2017, 01:01
vabandage siis, mis jama see oli??
k
Kahju Evelinist/ 22. aprill 2017, 23:01
Ta ei saa aru naise rollist ega sellest mille osas sõna võtab !
e
ei taha/ 22. aprill 2017, 22:09
keskaega tagasi ,oviir kangesti tirib meid sinnapoole
s
22. aprill 2017, 22:25
Sina pole sealt välja saanudki.
n
naine1/ 23. aprill 2017, 00:15
Mismoodi see Oviir meid keskaega tirib- et soovib väärtustada ühte tublit ema ja pereema?

m
Madis/ 22. aprill 2017, 21:58
Ei taha vananoodne näida, aga tegelt ka- naine peaks VAIT olema,kui mees raha koju toob ja rahuldab veel voodis ka. Vinguda võib, kui a)Ei rahulda b)Ei too raha koju. Kui ei rahulda,aga toob raha, on ka ok. Ja vastupidi. Ärge vinguge naised. Te ise ei oska tänapäeval isegi süüa teha, koristamisest rääkimata.. Muudkui nõuate.Täitmatud krt:)
m
Madis/ 22. aprill 2017, 21:59
vanamoodne, tahtsin öelda:)
h
Head mandumist puu all Madis/ 22. aprill 2017, 23:00
Sul ei saa kunagi naist ega perekonda olema. Parimal juhul siis prostituut, kes sinu antud rahast rõõmu tunneb pärast seda kui on sind rahuldanud.
m
Madisekene/ 22. aprill 2017, 23:09
aga mis sa armastusest ja austusest arvad?
m
Madisele/ 23. aprill 2017, 00:17
Ja milleks sinu-taolisele üldse naine? Palka teenija ja kasuta prostituute! Naine, kas tead, pole masin, talgi on tunded ja soovid. Vanamoodne sa pole, oled lihtsalt loll.
m
maeitea/ 22. aprill 2017, 21:42
Emal peavad olema lapsed, kasulapsed, lesk või lahutatud ei saa olla.
t
to maeitea/ 22. aprill 2017, 21:56
n
Nüüd siis/ 22. aprill 2017, 21:42
edaspidi võidakse aasta emaks valida kits, sest siia pagulasena saabunud araabia kitsekarjus oma kooselu registreerinud kitsega,
m
MMM/ 22. aprill 2017, 21:40
Oviir on nõuka aegsete mudelitega.Tema on inimene,kes olles poliitik,kunagine sots.minister näitas juba siis oma julma suhtumist üksik-ema-isadesse!!!!Tyle maa peale Siiri,aeg on muutunud ja seda juba ammu.Ära solva üksikvanemat,sest ka nemad on väga hästi hakkama saanud.Häbi sulle,poliitbroiler!!!
t
to MMM/ 22. aprill 2017, 22:27
Oleks targem olnud vaikida.
e
22. aprill 2017, 21:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to evelin/ 22. aprill 2017, 21:59
ja ise tahad olla NAINE???
k
Kuule Sepp/ 22. aprill 2017, 21:39
Kas sul alumine auk kinni traageldatud, et ilmselt sealt asjapulgad sisse ei käi ja ega siis sealt midagi välja ka ei tule. Möla maha, seni kuni omal normaalset peret pole, vinguks ja viriseks, ebameeldiv tegelane!
ä
ää/ 22. aprill 2017, 21:31
a
AB/ 22. aprill 2017, 21:25
Kas iga "arvamusliidri" kaagutusi peab ikka ajakirjanduses avaldama???

l
Lõpuks ikka selgub, et tavaline kohalik poliitik on suur kompleksides pudrupea/ 22. aprill 2017, 21:19
Vähesed suudavad rumalust lõpuni varjata
k
Kes/ 22. aprill 2017, 21:06
pole munenud, ei peaks ka kaagutama.
t
to kes/ 22. aprill 2017, 22:00
inimene pole kana veel, et mõtlemisvõime puuduks. sina kaagutad peale igat sünnitust??
n
nonii/ 22. aprill 2017, 21:06
poleks arvanud et naised nii jube öelad on ja nende sönad.vaadake peeglisse.köik te tahate olla AASTA EMA tiitli kandjad.miks te häbistate teisi kui endal see vöimalus puudub?köik me oleme oma ema lapsed ja köik emad on AASTA EMAD.MILLEKS SEE PALAGAN?Siiri Oviir möelgu enne pikemalt kui mingit jubedust räägib aga mida nn politiikult ikka oodata on.HÄBI TALLE.
o
on/ 22. aprill 2017, 22:08
tähtis stabiilsus ja milleks siis ja kelle huvides peaks reegleid muutma kui meie riik saab kasvu järeltuleva põlve kohalt ja mida rohkem lapsi peres, seda ühiskondlikum tuleb seal kasvav kodanik.Minu aasta ema on mu keskmise poja naine, kes kasvatavad koos pojaga muidugi 5.last ja aasta vanaema on mu naine, kes hoolitseb 8.lapselapse eest.Harva juhtub,paar nädalavahetust aastas, kui saame kahekesi olla, muidu ikka keegi kodus käimas.Eks igaüks sihib kuulsust aga mitte suurepereemad- nemad on enamasti tagasihoidlikkus ise ja eelkõige väärivad suure vaeva nägijad neid tunnustusi, mida teised tihti ei märka.Nagu üks siin ütles, refereerin uuesti- kes pole 5.korda munenud, sel pole veel mõtet kõvasti kaagutada.Igasse peresse vähemalt 3 last, kui tahame riiki hoida!
e
Evelini tyybi inimestele/ 22. aprill 2017, 21:03
Kui olete enda elu raisku lasknud, siis ei ole ilus siin sõna võtta !
h
Häbi/ 22. aprill 2017, 20:59
j
Jõudu Naisliidule/ 22. aprill 2017, 20:56
Aasta Ema ei tähenda ainult laste omamist vaid ka nendele pereväärtusi hindava kodu,kus olemas isa ja ema loomist. Kuigi keegi otsustab oma lapse üksi üles kasvatada,siis on see tema otsus,aga ta lihtsalt ei kuulu sellesse valikusse. Laps vajab ikka isa ja ema,pole mõtet kiita muid variante,need kuuluvad ikka tavapäratusse e. hädaolukorda,siinjuures pole mõeldud korralikke üksikvanemaid halvustada.
h
Häbi, Evelin Sepp!/ 22. aprill 2017, 20:47
"Inimesed arvavad, et aasta ema valimise reglementi tuleks muuta ja anda tiitlile kandideerimise võimalus ka üksikemadele."
Aga eestlased nii ei arva, eestlased arvavad, et pr. Oviiril ja Naisliidul on õigus. Eestlased arvavad veel, et inimesed võiksid siis endale MTÜ teha, mis neile vastavaid preemiaid saaks anda, teie näitel siis parim nii sünnitanud-, kui mittesünnitanud-geiema, parim üksikema, parim kärgema jne.... Millal varem on LGBT tunnustust avaldanud heteroperele ja heterovanematele? Mitte kunagi, ikka ainult "avaldati toetust Tšetšeenia LGBT kogukonnale nende suhtes toime pandava vägivalla suhtes. Sel puhul kogunes täna Vene saatkonna juurde arvukalt inimesi, et süüdata küünlad ja väljendada seeläbi Tšetšeeni geikogukonnaga solidaarsust."
e
ema/ 22. aprill 2017, 20:44
olen samuti seda meelt, et Eesti Naisliidu otsuse kritiseerijad tehku oma organisatsioon ja omade reeglitega. Eesti Naisliidu reeglid olgu pühad ja puutumatud, sest need on orienteeritud kõlblusele ja tugeva perekonna kaitseks, kus lapsi peavad kasvatama nii ema kui ka isa.

t
Tegelikult/ 22. aprill 2017, 20:38
on sellised kriteeriumid ja nii ongi. Muidugi võiks olla kirjas, et ka üksikvanem võiks saada aasta emaks ainult teatud juhtudel. Meil on tuntud inimesi, kellel on 6 last ja peaaegu kõigil eri isad. Ta on ka ise teles esinenud. Kas see peaks olema pere mudel? Arvan, et ei. Kui on peres juhtunud mingi õnnetus või tõesti mees maha jätnud ning naine ülesse kasvatanud tublid lapsed ja naine ise ka tubli, siis miks mitte. Nt. Kersti Toots või mõni lihtne maainimene. Aga toetan pr. Oviiri sest meie paljud noored peremudelist midagi ei tea ja nende jaoks on normaalne, et ei abielluta ega registreerita. Minu meelest näitab see ka seda, et põrgu traditsioonid.
n
Neo/ 22. aprill 2017, 20:32
Keegi ei keela välja anda ka Evelyn Sepa "Aasta Ema" tiitlit. See siin oli Naisliidu otsus (arutelud, hääletus) ja kellegi väljaspoolse kriitika on siin absurdne, räägib peamiselt kritiseerija oma "mina" rõhutamisest. Selline inimene on teatavasti kesise intelligentsusega.
h
HM/ 22. aprill 2017, 20:28
Toetan proua Siiri Oviiri ja Naisliitu! Tublid,et ei lase endale "igasugustel" pähe istuda! Evelin Seppal ei ole antud teemal sobiv sõna sekka öelda.Tegelegu millega tahes-ta on ju nii paljudes asjades püüdnud "pildile" saada,aga ei õnnestu ja lõpeb tema jaoks ainult miinusmärkidega -alates Savisaare
ajast,kui arvati teda ka "vihmavarju" hoidjate hulka! Igaüks ju teab,mida see roll tähendas!
m
Miks on/ 22. aprill 2017, 20:19
tiitlit on kindkasti väärt ka üksikemad. Mis kogu sell nõmeda ja ebaettilise krrakremise käikus on äraunustatud , näiteks üksidemad, kes põetavad oma puuetega lapsi, keda on mehed mahajatnud! Milles on nemad süüdi, et nendel pole meest, ehk nad pole abielus? Kas need emad polegi aastaema tiitli väärt?
k
KolePaha/ 22. aprill 2017, 21:07
Ole nüüd kena ema või kasvõi isa, kes sa sellise põneva üllitise kirjutasid! Kõigepealt püüa ükskord kaineks saada ja siis proovi ka algkool lõpetada! Selliste segaste mõtete ja kirjavigadest kubiseva valearvamusega, teed ennast lihtsalt TOLAKS! Edu arenemisel...
o
On kahju et/ 22. aprill 2017, 20:17
Eestis häistatakse yksikemasi ja naisi kes ei saa lapsi- see on monele suur traagika. Peaasi et kulissid on korras ja see abikaasa kes peab ilmtingimata olema voib samal ajal teha teiste naistega mis huvitab. Ma avan et nagu loetakse et kanapoegi loetakse sygisel ehk anda aunimetus naisteel kelle pojad tytred juba suured ja nha mis nendest kasvanud. Oleks hea kui Oviirile meenuks et ka temal oli kasuisa.
m
Muidusööja/ 22. aprill 2017, 20:12
Kus on sinu pere ja lapsed!?
m
Miks/ 22. aprill 2017, 20:12
Just kiitus
Evelin pole küll mingi arvamusliider
h
HÄBI SEPP,/ 22. aprill 2017, 20:17
ilusa asja lõrtsisid ära. kes sa oled?
e
Ema/ 22. aprill 2017, 20:06
Alluv ülemusele:
"Töötan teie juures vaid poole kohaga ja palun minu peale täie häälega mitte karjuda!"

p
Poliit-emmed/ 22. aprill 2017, 20:05
u
uskumatumissiintoimub-le/ 22. aprill 2017, 20:02
Toimub see,et poliit-emad kütavad sauna !
a
Anti/ 22. aprill 2017, 19:54
Igal lapsel on oma aasta ema. Nüüd on jälle tekitatud inimesi lõhestav teema.
m
mine noh/ 22. aprill 2017, 20:11
Aastaematiitel ei eruta naisi, vaid ärritab-erutab mehi. Naine on nõus rahata hoolima, aga mees pole nõus väikse raha eest kodustki lahkuma, kui mõni kana ülal peab. Raha on teema, aga ennekõike meeste teema nagu autodki...vahel vaatad, et nad on nõus autoga vahekorda astuma ja naised unustama, kui aga rahakott oleks ja õiget värvi iludus õue peal nurruks. Naistel rohkem mingi tundehuiamuia, hakkavad või dekabristadeks või kareninateks, peaasi et tunnet tunnetada saaks. Vesistavad koledasti, kui mõni naine armastust imiteerib ekraanil.
Tegelt raha on vajalik. raha toidab, aga raha eest orgasmi ei osta...müüa VIST saab, või siis mitte, kuna orgasmi ostjad on ju ise orgasmipuudelised, vastasel juhul naudiks tasuta ju, kui puue puudub.
i
indikaator/ 22. aprill 2017, 19:52
oi kuidas meeldib selliste teemade avalik käsitlus - omasooiharus, pagulus, kremlimeelsus, nüüd siis juba ka emadus...
meeldib, sest teeb valikud lihtsaks - saast ujub pinnale
k
Kas neil le..madel/ 22. aprill 2017, 19:51
tõesti muud teha pole või?
l
lapsõiguslane/ 22. aprill 2017, 19:46
Allkiri suvalisel paberil, teeb emast EMA. Kõik ülejäänud emad, kes pole allkirja andnud mingil põhjusel on seega rongaemad või polegi emad? Kus need Marianne Mikko ja Liisa Pakosta nüüd on? Minul poogen, aga asi on enam, kui imelik, keegi on neist puhas variser.
d
Doktor/ 22. aprill 2017, 19:36
E.Sepp on tuntud ekspert emaduse ja lastekasvatamise sfääris.
i
IRW/ 22. aprill 2017, 19:29
Kas iga v a r e s e kraaksatust peab kajastama ?

e
22. aprill 2017, 19:21
Evelyn Sepp on sündinud 1972 aastal, näitleja Ott Sepp 1984. Vaevalt, et nad ema ja poeg on. Muidugi võib tal Oti nimeline poeg olla
t
teadja/ 22. aprill 2017, 19:24
Jumal küll, Sepal pole lapsi, pole ühtegi meest ta kõrval olnud, presidendi vastuvõtul käimiseks pidi ka tuttavaid kutsuma.
e
Ehk/ 22. aprill 2017, 19:40
on olnud õpetlase elukaaslaseks, kui pojaks ei lähe mitte...
o
22. aprill 2017, 19:47
s
SEPP KRAAKSUB NIISAMA/ 22. aprill 2017, 20:14
MUL ON TAST KAHJU, ISEGI LAPSI TAL EI OLE. MÕTTETU KOLE NAINE.
k
22. aprill 2017, 19:20
Kes on see sepamutt, et tema sotsiaalmeedia egotrippi peaks lehes võimendama?
m
Mari/ 22. aprill 2017, 19:15
Sepal pole ühtegi last, nii et temal pole nagunii võimalust aasta emaks saada! Olgu siis abielus või mitte.
Ja see on ikka Naisliidu enda otsustada, millistele kriteeriumidele peaks kandidaat vastama.
Väga kurb, et ilus üritus nii labaselt selisesse skandaali kisti.
n
Nüüdseks/ 22. aprill 2017, 19:59
peaks selge olema, et Naisliit väärtustab täielikku perekonda (ema, isa ja lapsed, kes üksteisest lugu peavad). Ja au neile, et oma põhimõtteid lahjendama ei hakka. Kellel mõni teine asi südame peal, võivad asutada uusi MTÜ-d. Miks ei võiks seesamune Evelin Sepp asutada näit. "Õnnetute Vanatüdrukute Ühingu"? Homodel-lesbidel juba on omad seltsingud. Nemad võiks mõtelda juba auesimehe või -naise valimisele. Selleks sobiks hästi meie presidendiproua. Tema väljendab igal võimalikul juhul oma sümpaatiat sellele perevormile.
k
kusti/ 22. aprill 2017, 19:08
Sepp saagu enne emaks, kui hakkab tobedaid solvanguid loopima!
o
on/ 22. aprill 2017, 22:15
ju vanatüdrukud tigedad, tean omast käest, sest tunnen mõndagi sellist-pole nad saanud ja ei tea tahta ka vist aga maailm ikka süüdi on.
j
Juku/ 22. aprill 2017, 18:56
Aasta emaks võiks saada ilma lapseta naine - näiteks Evelin Sepp
k
Kisa/ 22. aprill 2017, 18:48
Viinamarjad on hapud, mis muud...
j
Juhan/ 22. aprill 2017, 18:45
Naisliit on selle nimetuse asutaja ja elluviija. Kõik need aastad pole midagi ette heidetud, kuid äkki hakkab mingi kildkond karjuma ja kari lambaid nende järel! Kuidas siis siiani sobis, preili Evelyn? Asutage endale sobivad aunimetused kui miski ei meeldi, aga austage ka teiste ettevõtmisi. Ärge kukkuge kohe häbistama! Evelyn võiks samuti emadusele oma panuse anda enne kui häbistama
kukub! Ning lõppude lõpuks jõuame ikkagi selleni, et oma ema on oma lapsele maailma parim ema- olgu ta abielus, lahutatud või üksikema.
e
Elts/ 22. aprill 2017, 18:30
m
Mis häbi/ 22. aprill 2017, 18:47
Evelin on uhke ema ja vanaema kuna poeg Ott Sepp teeb ju head haltuurat jne

j
Juta/ 22. aprill 2017, 18:29
Mõttetu muti möla, toetame naisliitu
ä
äkki / 22. aprill 2017, 18:27
Evelin ei saa lapsi ,seda enam peaks oma suu laste suhtes kinni hoidma.
s
sõbranna/ 22. aprill 2017, 18:27
Milleks see Sepp sõna võtab, otsi endale uus partner, jätta ausad naised ja perekonnad rahule.
k
22. aprill 2017, 19:04
kas aus naine on ka see, kes on abielus joodiku või peksjaga?
m
Minni/ 22. aprill 2017, 19:11
Ei ole ja tiitlit ei saa.
s
siiri/ 22. aprill 2017, 18:26
KOLE LESBILINE INIMENE HARIDUSETA LOLL
h
Hobuse nägu / 22. aprill 2017, 18:25
Mis sellel seltsimehele varba peale kukkus
j
jah/ 22. aprill 2017, 18:15
Vaat kus vanatüdruk tuleb sõna võtma. Tublid olete Siiri Oviir ja Naisliit!
m
mikk/ 22. aprill 2017, 18:10
E, Sepp! Kus on Sinu pere? Sa ei teagi mis tähendab sõna PERE! Nii,et ole vait!
s
Sepp on näide hariduseta ja partei poolt üleshaibitud "arvamusliidrist"/ 22. aprill 2017, 18:06
Loll parteijuht võib sellistega riigile palju halba teha

i
Isa/ 22. aprill 2017, 17:59
Minul pole sellist presidenti vaja kes tervikliku peret ei austa.
h
Hea on/ 22. aprill 2017, 17:55
h
hoopis õigem-/ 22. aprill 2017, 17:44
häbi, Evelin Sepp, kes sa ei austa pere traditsioone ja pead lodevat eluviisi kombekaks!
r
reede/ 22. aprill 2017, 17:43
Tubli Eesti naisliit Lolla Evad ei pea mette olema need kelle rumalaid arusaamu asjadest arvestada
u
Udupasun/ 22. aprill 2017, 17:37
Nädal aega käib tuline arutelu selle ühe ja ainsama väljavalitu üle:Mulle isiklikult kipub jääma mulje,et valitakse alternatiivriigikogu.
e
22. aprill 2017, 18:07
Eks aeg näitab, mida selle ülesklopitud meediakampaaniga jälle läbi suruda tahavad. Tehke oma klubid ja jagage omavahel mistahes aunimetusi, olgu selleks siis aasta karuema, kanaema või rongaema.
h
häbiraasugi mitte/ 22. aprill 2017, 17:24
Väga tubli, Naisliit. Nii peabki olema.
t
Tervishoiunõunik/ 22. aprill 2017, 17:18
Meil on ikka nii,et kes ise ei oska ega tee,see õpetab teisi.
t
tedretäpp/ 22. aprill 2017, 17:24
Evelin peaks rahul olema kuna poeg Ott Sepp teeb ju head haltuurat jne
Ärgu virisegu, või tahtis ise aasta empsiks saada
a
Ah nii?/ 22. aprill 2017, 20:05
Ei teadnudki, et pr.Evelin Sepp juba 12-aastaselt emaks sai.
m
22. aprill 2017, 19:05
Mitu Sepa nimelist inimest Eestis on? Ott Sepal on küll teistsuguse eesnimega ema...
o
on/ 22. aprill 2017, 22:19
veel Kalle ka ja ise tean seppi rohkem, bussipeatuski on selle nimega.
a
Allar_/ 22. aprill 2017, 17:15
Vabadusvõitlus lõppeb sellega, et aasta emaks tunnistatakse transvestit, kes elab koos kahe kanaga.

a
Andres/ 22. aprill 2017, 17:12
Evelin pole vist ammu Edgari juures "konsultatsioonil" käinud.Viimane kord oli nimekirjas viimane.
h
hmm/ 22. aprill 2017, 17:06
v
22. aprill 2017, 17:26
vaat, kes kõik järsku sõna võtavad.
w
wana / 22. aprill 2017, 17:04
Kuidas see nüüd oligi? Ahjaa!
"Eks see koer karjub, kes pihta saab! ;) Mulle tundub, et selles osas oli küll vanadel eestlastel õigus.
See on küll nüüd minu isiklik arvamus, ainult, aga on vist nii, et salamisi, omaette ja kasvõi geenitasandil igasteb iga normaaalne naine laste ja täisväärtusliku õnneliku abielu, laste ja hea, hooliva ja armastava mehe, abikaasa järele... Ise seda endale teadvustamata ja ausalt tunnistamata. Ilmselt sellest on nüüd tõusnudki äkitselt selline massiline femiinne hüsteeria neil aktivistidel, kes avaliku pressi ligi pääsevad. Sotsiaalmeedia ei tule siin arvesse, seal võib iga praktiliselt igasugune sõna saada.
Siiri Oviirile ja Naisliidule jõudu, sirget selga ning kindlat meelt kõiksuguste relativistide, ultrade,
kahtlase orientatsiooniga subjektide, multikulti jt rünnakute tagasilöömisel!
PS! Ise olin 25 aastat abielus, kuni Taevas armsa kaasa ära kutsus... Lapsed inimesteks kasvatatud. Ja seepärast on ka minul õigus kogu sellest kirbutsirkuset üht- koma- teist arvata!
Ilusat kevadet ja Õnne kõigile!
e
eks Evelin ole Oviiri/ 22. aprill 2017, 17:06
k
Kes.../ 22. aprill 2017, 18:58
..keelab,tehke aasta parim üksikema,aasta parim üksikisa,aasta parim gei pere jne.
Keegi ei keela,aga eestlastele on kohane ikka pere,kus on ema-isa ja lapsed ning miks ,siis mitte aasta parim ema.
m
muide/ 22. aprill 2017, 17:01
Häbistamise taga on kadedus, et omal pole õnnestunud terve pere loomine. Hale.
j
Jaan/ 22. aprill 2017, 17:05
Kahest naisest ei piisa,et lapsi saada.
t
tedretäpp/ 22. aprill 2017, 17:09
Evelin peaks rahul olema kuna poeg Ott Sepp teeb ju head haltuurat jne
Ärgu virisegu, või tahtis ise aasta empsiks saada
k
Kordagi.../ 22. aprill 2017, 18:59
..pole Evelin maininud oma poega,miks ,kui on ema,kas häbeneb,et poeg on?Järelikult tahab näidata end vallalisena.
o
22. aprill 2017, 19:06
Ott Sepp on ühest teisest perekonnast pärit
m
M. Uide/ 22. aprill 2017, 17:11
kas perekonnatu ei tohigi aus olla?
j
Ja / 22. aprill 2017, 16:56
kuidas on seotud emadusega see kisakõri?
n
naine1/ 22. aprill 2017, 16:54
Just, Sepp on nüüd küll viimane, lausa kohe kõige viimane, kel antud teemal mingit kobinat võiks olla. Lastetu ja kahtlase orientatsiooniga tädi tegelegu parem edasi mingite asutuste "juhtimisega", mis on saadud erakonnalise kuuluvuse tõttu. Ja kulutagu parem saadut üha uute hilpude ostmisega ja tundku sellest rõõmu. Siinkohal olgu aga täitsa kuss, kohe päriselt. Tubli, Siiri Oviir!
u
uskumatumissiintoimub/ 22. aprill 2017, 17:05
Kuule, isegi kui inimene ema ei ole on tal kindlasti ema ?
j
jabur/ 22. aprill 2017, 17:32
Mis see Sepa ema siinkohal asjasse puutub? Õigus, puutub, oleks võinud tütrekese tagasihoidlikumaks ja targemaks kasvatada. Selline tühi tegelane tõesti ei passi meedias sõna võtma.
k
Kommija/ 22. aprill 2017, 16:50
Sepa asi pole, keda autasustab üks mtü. Tõesti ei huvita see evelyn, kes kargab välja, kui intriigid õhus. Mõttetu tädi
e
Ei noh,/ 22. aprill 2017, 16:50
kui sellist juttu räägib Evelin sepp, siis pole midagi imestada.
j
järgmisena/ 22. aprill 2017, 17:11
võiks aasta emaks valida kellegi, kes ema ei ole, mõne vanatüdruku.Diskrimineerimist ei tohi olal!

t
teile, kurjad inimesed/ 22. aprill 2017, 16:43
teatan, et mul on siiralt häbi siin eelkommijate pärast. Kas need õelutsejad on tõesti minu -meie kaasmaalased?
s
22. aprill 2017, 17:32
Sa vaata kui palju kurje inimesi on eespool oleva artikli all, kus Naisliit otsustas kriteeriume mitte muuta. Seal alles ehtsat kurjust ja õelust näed nii isikuliselt Siiri Oviiri pihta kui traditsioonilise perekonna pihta, kelle seast Aasta Ema valitakse. Kas sul nende pärast ka häbi on või tunned seda valikuliselt?
m
Mihkel/ 22. aprill 2017, 17:39
Ilmselgelt valikuliselt :-)
e
Evelin Seppa ei tunne/ 22. aprill 2017, 16:42
tunnen üht teist Seppa, annan talle vastu lõugu, mis tal siis on nii loll nimekaim.
v
Vaat, millised vähjad välja ronivad/ 22. aprill 2017, 16:42
Vanapreili Evalyn Sepp võiks enne endale eostaja leida ja ühe lapse sünnitada kui hakkab kivisid pilduma.
j
Jaan/ 22. aprill 2017, 17:06
Kõige lihtsam on ikka rahvameditsiin.
m
moorike/ 22. aprill 2017, 16:35
Mul on siiralt häbi selliste tibide-tädide pärast, kes arvavad, et ükskõik milline suvaline tegelane tuleb ja kritiseerib MTÜ-d, mille tegemistesse pole tema isiklikult mitte midagi panustanud. Aasta ema ei ole riiklik autasu, selle annab siiski välja Eesti Naisliit. Riik isegi ei rahasta seda üritust. Nii et Evcvelyn Sepp võiks rahulikult oma suu kinni hoida, sest tema ei tea emadusest mistahes kandi pealt mitte midagi. Aga noh, sai korraks "pildile", muidu eesti rahvas ehk ei mäletagi teda enam
n
Nii lihtne see ongi/ 22. aprill 2017, 16:45
Siis ei peaks ka president mingi suvalise liidu paljusi naisi solvavat autasu üle andma. j seda palagani ei pea näitama ERR.
e
22. aprill 2017, 17:53
Ei solva see sugugi "paljusi" naisi vaid väikest osa. Pahandasid sellised ka eelmistel aastatel, kui kriteeriumid päevakorral polnud, miks üks, aasta emaks valitu, teistest emadest parem on. Kas mingi sümboolne valimine siis teie arvates muudab teid vähem väärtuslikeks emadeks oma laste silmis. Iga ema, mitte küll iga muidugi, ema olgu aasta ema omaenda lastele, mitte ärgu kraagelgu mingi sümboli ümber. Ei tea enda tutvusringkonnas küll ühtegi ema, ka üksikema, kes ennast solvatuna tunneks.
h
HÄBI, Evelyn sepp/ 22. aprill 2017, 16:35
o
Oisamumeie/ 22. aprill 2017, 16:35
Kas olematu harituse ja kahtlaste kommetega vanatüdruk on ikka see kelle arvamust peaks Aasta Ema valimiste protsessis esile tooma??
Saa juba üle Evelyn et pole enam keegi ja oled üksi!
a
aszx/ 22. aprill 2017, 16:29
Mitu last Evelinyl on et asja pärast nii mures on?
i
Imelik/ 22. aprill 2017, 17:14
Kas peab lapsi omama, et riigis oleks ausus, humaansus?
k
KolePaha/ 22. aprill 2017, 21:21
Evelynikene! Aitab eneseõigustustest ja oma haige loo seisukohtde kaitsmisest kommentaariumis! Kas sa tõesti ei näe, et oled VÄHEMUSES! Muideks, hullude ja muidu turakate protsent ,kogu ühiskonna indiviidide üldarvust, on pea sama suur!
m
22. aprill 2017, 19:07
Mitu kommentaari sa oled juba kirjutanud?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee