Eesti uudised

GALERII | Martin Helme Rail Balticu vastasel meeleavaldusel: ainus mis liigutab poliitikuid, on hirm valimistel peksa saada!

Liis Vaksmann, 22. aprill 2017, 13:05

218 KOMMENTAARI

õ
ÕL-le- palun.../ 23. aprill 2017, 19:59
Aeg oleks need kratid Pärnust isoleerida Hipodroomile, kas Teil pole siis võimalust end häbitust valetajast päästa.Kogu ajakirjandus muutub samasuguseks tuldsülgavaks draakoniks, kellele miski enam püha pole. Ei tõeeelne ega tõejärgne, veel vähem tõepõhine kommenteerimine. Sellise moel seda kommenteerimist küll vaja polegi, kus üks risustab oma nõmedustega kogu lehekülje ära.
v
väike kratikene/ 23. aprill 2017, 23:17
ajab nõrganärvilised ekrelased pöördesse.
h
hallo/ 23. aprill 2017, 23:47
paluks rohkem sallivust,sest ka vaimse puudega kratid tahavad pingeid maandada!Loe siis parem postimeest,kui närv vastu ei pea!
t
to pole mõtet............../ 23. aprill 2017, 19:02
Mika sa koma unustasid kirja panna? 1 ja 5. vahele käib ju koma! Protsent on ehk 1,5 eesti rahva arvust!!
p
pole mõtet ärrituda/ 23. aprill 2017, 18:30
ekre peale.Nende toetajaid on vaevalt 15% eesti rahvast.Pole mõtet neist välja teha.Las teevad omaette üritusi penskaritele.Vähemalt saavad vanainimesed värsket õhku.Progressiivne eestlaste enamus toetab aga oma kleptokraatiat,multikultit ja sellega kaasnevat juhitud kaost uue maailmakorra kehtestamise nimel!Ka seda,et rahvusriigid on mineviku igand.Meie progressiivne noorsugu häbeneb ka oma emakeelt,mis näitab noorte teadlikkuse kõrget taset.Ka tõe otsimine on igand.Vaid loosungid on need,mis panevad rahva südame tuksuma tuleviku heaks!
k
23. aprill 2017, 23:28
kas iroonia ? üha enam tõuseb üles ametnike VASTUTUS ! kui oleks materiaalne v miskigi vastutus, ei tehtaks selliseid lollidemaa afääre karistamatult ja arvukalt, kõige esimese meheni, ilves, välja.
l
lugeja/ 23. aprill 2017, 17:12
Ka mul on ette tulnud,et komme vastu ei võeta ja ikka sama jutuga! Aga olen ikka lubanud,et kirjutan komme edasi,siis saavad plaanid täis,neil ju ka plaanimajandus!
t
Tann/ 23. aprill 2017, 16:31
Niikuinii ma nendele ega ka eelmistele valimisel häält ei anna. Ei nüüd ega ka tulevikus. Mul on kõrini sellest kirsadega rahva seljas tallamisest. Prügimäele kogu see võimukamp!
p
23. aprill 2017, 16:02
Peksasaamise hirm panebki Helmed hullunult tühja tünni taguma ja ämbreid kolistama, veel igasuguseid demonstratsioone ja tõrvikurongkäike korraldama.
t
Tann/ 23. aprill 2017, 16:29
Loll oled. Muud polegi öelda. Tegelikult on - haige pohhuist oma riigi ja laste tuleviku suhtes.
t
Tann/ 23. aprill 2017, 16:32
See kommentaar pole just hiilgavaim viis IQ demonstratsiooniks. Seda numbrit teab lasteaia esimese rühma lapski.
t
Tann/ 23. aprill 2017, 16:33
Kahju, et meie seas on sinusuguseid reeturihingi, kes on koos valitsusega nõus kogu Eesti maha müüma.
K
??/ 23. aprill 2017, 14:04
Kas keegi kujutab sellist asja ette, et ÕL avaldatud artikli pealkiri ei vasta nende endi reeglistikule??
Nimelt kasutasin selle artikli pealkirjast võetud kaht sõna - ja vau! Mis juhtus, kõigepealt modereeriti mu kommentaar prügikasti, kui uuesti proovisin, siis virutati teade ette, et
#Teie kommentaar ei vasta meie reeglistikule.#
Selgituseks kasutasin selle artikli pealkirja " Martin Helme Rail Balticu vastasel meeleavaldusel: ainus mis liigutab poliitikuid, on hirm valimistel (... ...)" seda kahte viimast sõna,
mis ekre modedele üldse ei meeldinud, õigemini oli see neile kohe kohutavalt vastukarva.
Ja nii mu kommentaari ei avaldatudki.
m
moded, kustutage oma ka artikli pealkiri, see ei vasta Teie nõuetele/ 23. aprill 2017, 13:14
ÕL
Martin Helme Rail Balticu vastasel meeleavaldusel: ainus mis liigutab poliitikuid, on hirm valimistel peksa saada!

p
Peeter/ 23. aprill 2017, 13:05
Kas läbi Pärnu kulgev a` 180km trass lõikab ja lõhub rohkem kui Tartu kaudu kulgev a` 250km pikkune trass? Kas pikemale kulub vähem materjali? Kus on terve mõistus? Ja kuhu see RB sealt Valgast edasi läheb, kui lätlastel on trass Ikla kaudu paika pandud? RB puhul on ainult üks küsimus, kas seda on üldse vaja ja kui on vaja siis selge see, et see peab minema läbi Pärnu.
m
mõningad ekre populistid olid jälle koos/ 23. aprill 2017, 12:57
juba ette oli teada, et see on helmede järjekordne ämbrisse astumine.
Oot, mitmes ekre tühikargajate ämbrisse astumine see nüüd oligi?
Kümnes? Viieteistkümnes?
helmed lasid ainult oma sooja paha- ning vihaõhku siin jälle välja, muud ei midagi-
h
23. aprill 2017, 12:59
helmedel on kohutav hirm
järgmistel valimistel jälle peksa saada.
t
test/ 23. aprill 2017, 13:02
kasutasin oma kommentaarid Martin Helme sõnu - peksa saada...ja kohe modereeritakse
artikli pealkiri:
"Martin Helme Rail Balticu vastasel meeleavaldusel: ainus mis liigutab poliitikuid, on hirm valimistel peksa saada!"
Kas jälle modereerimisele, ekre moded?
t
test 2/ 23. aprill 2017, 13:02
t
test 4/ 23. aprill 2017, 13:04
moded on meil niii targad ---muudkui modereerivad
#Martin Helme Rail Balticu vastasel meeleavaldusel: ainus mis liigutab poliitikuid, on hirm valimistel peksa saada!#
t
test 5/ 23. aprill 2017, 13:06
moded, haiged olete või?
Te modereerite ju isegi oma artikli pealkirja olematuks....meganaer
#Martin Helme Rail Balticu vastasel meeleavaldusel: ainus mis liigutab poliitikuid, on hirm valimistel peksa saada!#
h
hahaa, moded, test 6/ 23. aprill 2017, 13:06
Martin Helme Rail Balticu vastasel meeleavaldusel: ainus mis liigutab poliitikuid, on hirm valimistel peksa saada!
s
selge on see, et/ 23. aprill 2017, 13:24
ei sõimanud ega laimanud kedagi, avaldasin ainult viisakas vormis oma arvamust ja
nüüd virutasid ekre moded isegi musta lindi ette -
Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule, palun muuda kommentaari!
<
Homme peatoimetaja juures näeme, kas mu kommentaar vastas TEIE reeglistikule või mitte!
p
peale/ 23. aprill 2017, 13:30
uue peatoimetaja tulekut see jama ju algaski.
h
Haaa,haaaa,haaaaa/ 23. aprill 2017, 13:50
see pole üldse EKRE poolt korraldatud meeleavaldus.Ainukesena riigikoguliikmetest olid kohal M.Helme,A.Talvik ja roheliste esineja.Siinkohal julgen öelda,et kes videot pole vaadanud,on lihtsalt kuritahtlik lahmija-nagu 12:57
http://tv.delfi.ee/live/uudised/fotod-ja-video-sajad-inimesed-avaldasid-vabaduse-valjakul-meelt-rail...
j
jajaa 13:50-le / 23. aprill 2017, 16:17
Martin Helme kinnitas: "See on loomulikult KA MEIE ERAKONNA üritus!"
o
on küll,kuna neil on mõtlev ja vaagiv erakond./ 23. aprill 2017, 18:39
Kahtlemata ei "hüppa nad tundmatus kohas vette",sest terve plejaad majandusteadlasi on põhjalikult RB projekti analüüsinud ja selle mõttetust tõestanud.Loe siit lisa.
http://paulsarel.blogspot.com.ee/2017/01/rail-balticust-altkulmu_26.html
m
mina/ 23. aprill 2017, 12:28
Siin kirjutatakse mingist kontserdist! Jah,lahja kontsert,rahvast ka vähe! Oleks pidanud palkama rohkem esinejaid,ikka tegijaid,siis ka rahvast rohkem ja korraldajad oleksid saanud raporteerida- MIITINGU osavõtt suur!
t
to Arno Võrumaalt/ 24. aprill 2017, 04:03
Reformikas, ära mõnita Võrumaa inimesi.
a
Arno võrumaalt/ 23. aprill 2017, 11:25
Suur enamus ekrelasi ei tahagi nendest Helmede promomiseks korraldatud meeleavaldustest osa võtta. Meeleavaldusel käivad alati ühed ja samad vanurid, kellel on kodus puruigav. Ülejäänud naeravad kodus järjekordselt läbikukkunud ürituse üle. Helmed on hädas ekrelaste leige suhtumise pärast asjasse, seetõttu on nad sunnitud tasuta Tallinnasse üritustele vedama ka neid ,kes ei ole nende partei liikmed. Minu naabrid kasutavad alati ära tasuta Tallinnas käimise sõidu võimalust. Meeleavaldusele nad muidugi ei tule aga mõne tunniga saavad linnas oma asjad aetud.
a
aga hullud ikka yritavad/ 23. aprill 2017, 11:59
Martin Helme kõnepruuki jälgides on selles tugevad ilmingud, et mees peab ennast juba kogu Eesti valitsejaks ja ainuotsustajaks meie maa ja rahva saatuse osas.
p
pärnakas/ 23. aprill 2017, 10:54
Naabrimutt oli ka Pärnu lehest lugenud,et EKRE viib bussidega Tallinna inimesi et neile selgitada RB mõtet. Õhtul saime kokku ja küsisin,palju neid pärnakaid oli,vastas et busside VOOR ikka Tallinna! Kui ütlesin,et pilte vaadates niipalju küll polnud,selgitas,et tal olid valed prillid ees kui Tallinna sõitis!
p
pärnakas/ 23. aprill 2017, 10:17
Lahja üritus! Pole mingit massilist kogunemist,lihtsalt ekred ja ,,vabad,, oma toetajatega, keda niigi vähe,siis veel neid kes sellest RB-st midagi ei jahu ja kelle abil püütakse kino teha! Saan aru,et tartlastele ei meeldi,tahaksid ikka ja nagu peakski olema läbi Tartu! Ei riku see RB meie keskkonda,terves Euroopas ehitaud kiirraudteid! RB otsem tee Põhjamaadest Euroopasse ja las Pärnumaa ja Lääne-Eesti ka arenevad,mitte ainult kõik Tallinna-Tartusse!
a
Allan/ 23. aprill 2017, 10:41
Väga huvitav aktsioon oli. Võid videos vaadata:
http://tv.delfi.ee/live/uudised/fotod-ja-video-sajad-inimesed-avaldasid-vabaduse-valjakul-meelt-rail...
Seal olid kõnelemas Andres Tarand, Karli Lambot ja Toomas Kiho. Laulmas olid Tõnis Mägi, Siiri Sisask ja teised. Seal oli loomulikult kohal ka kolme partei esindajaid kes oma poliitilisi pointe noppisid aga see ei olnud aktsiooni sisu.
k
Krat pärnust / 23. aprill 2017, 10:49
Ekre õhutab ainult rahvas viha. Se ongi kremmli käsk
k
Kremmli krat pärnust/ 23. aprill 2017, 18:57
Ja sina pidid savi sõtkuma, kummast rohkem kasu on, kas isamaalisusest või tagast sõtkumisest???
l
leo/ 23. aprill 2017, 10:09
" Kõik on kõrgel tasemel, kits on lehma asemel. Kutsun kõiki RB toetama! " Allkiri : Kits
s
See tuleb olge rahulikud see väikene tagasihoidlik protest käpputäie inimestega ei kõiguta neid karva võt. Nemad on oma rahad kätte saanud ja see tuleb/ 23. aprill 2017, 09:50
Oh kes teid kuulda võtab üks tagasihoidlik protest ja see asi ununeb ära. See trass tuleb nagu nii! See kas teile meeldib või mitte? On selle üle juba varemgi välja naerdud, see tuleb nagu kolinalt teile karesse. Maksustatakse nagu automakse, lollimakse nn tüütukindlustus makse. Kus juures selle makse eest sa ei sa midagi maksab tööandja 35% sellest ja tööline saab kõigest 0,70%. See tuleb ja maksate peale ning nutate. EKRE on samasugune nagu ülejäänud. Oli Võsa Pets kes samuti raidud ja lubas et teeb Eestlaste nimel. Ise käis toompeal aastas 6 korda, ülejäänud ajas ajas oma asju!

v
vaataja/ 23. aprill 2017, 09:50
EKRE ja Vabaerakonna nõme etendus! Siin oli juba lugeda et tuldi ehk Mägi laulamas vaatamas aga mitte nende mingit jahumist! RB tuleb NAGUNII!
t
Tubli Öine Vahtkond!/ 23. aprill 2017, 09:57
Mägi laulis Öisele Vahtkonnale, kes on austuse ära teeninud oma kangelasliku võitlusega eurooplaste vastu! Aitähh! ma usun, et Mägi saab varsti ka Venemaale tuurile jälle, seal on suur turg.
p
Pooled neist inimestest olid Mägi Tönist kuulamas/ 23. aprill 2017, 08:55
Mina nägin seal elukutselisi EKRE demonstrante karja kaupa. Nagu meie ajal olid elukutselised revolutsionäärid. Tore, et vana marksismi-leninismi propagandist Helme on selle vana tradistiooni jälle ellu äratanud. Lenini ideed on surematud.
j
jee/ 23. aprill 2017, 09:47
Nii oligi,nagu muusika algas,siis rahvast tuli,ega ekrel pole kunagi miitingud välja tulnud,kui palju nad ka ei punni
t
Tubli Öine Vahtkond!/ 23. aprill 2017, 09:55
Öine Vahtkond on alati omade eest rivis! Mitte nagu eestlased kodus arvutis!
k
23. aprill 2017, 07:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
S
????/ 23. aprill 2017, 09:54
Sa küll see õige krat ei pärnust pole? Ilmselt jutu järgi ekre troll?
k
Krat pärnust õige / 23. aprill 2017, 10:46
0
07.32/ 23. aprill 2017, 11:11
on veel üks ekrelastest, kes ei julge Mardile avalikult vastu hakata ja seetõttu kirjutab kommentaaris oma soovunelmatest seekord Krat Pärnust nime all.
e
Ei olnud õige üritus kuna polnud näha Feliks Saarevetti/ 23. aprill 2017, 06:27
Kuidas selline asi sai juhtuda ???
r
RS/ 22. aprill 2017, 23:42
lätlased ei hakka ka enne 2022a midagi tegema.
e
EI LÄHE LÄBI!/ 22. aprill 2017, 23:54
LÕPETAGE ära see kutsikate haukumine Rail Balticu kallal!. ENNE oli vaja haukuda aga nüüd on OTSUSTATUD asi! Haukujad tahaksid, et Eesti sattuks Euroopas HÄBISSE ja NAERU alla kui nüüd loobuks Rail Balticust! EI LÄHE LÄBI, haukujad!
p
paljudele oli see Mägi,keda kuulata/ 23. aprill 2017, 08:56
Mina nägin seal elukutselisi EKRE demonstrante karja kaupa. Nagu meie ajal olid elukutselised revolutsionäärid. Tore, et vana marksismi-leninismi propagandist Helme on selle vana tradistiooni jälle ellu äratanud. Lenini ideed on surematud.
t
Tõnis/ 22. aprill 2017, 22:51
l
Lauri (erakonnatu!!!)/ 22. aprill 2017, 22:35
Kallid paar parteitrolli, eriti KRAT pärnust kes vist teatud puudega ja teised labasusi pritsivad! Siin teile ka vähe koolitust antud teemal.
Kas te ole kordagi uudiseid kuulanud, lehte lugenud ja ka ise loogilisi järeldusi teinud? Madal kooloihariduse tase, kitsas silmaring ja lühinägelikkus on vist väga omane.
Ainult üks oluline teema: Peale otsuse tegemist müüakse raudteel opereerimise õigused Saksa raudteefirmale tingimusel, et ta teostab ehitustööd ja seda Euroopa ja meie rahadega ja kes teostab ehitustööd enda poolt valitud meeskonnaga ja hakkab ka sellel trassil vedusid korraldama. Neile ei lähe grammigi korda mis koormus Eestile hiljem langeb. Maha ju müüakse opereerimine mitte aga taristu ise miile hooldus jääb aga omaniku kanda!
Kas vedude mahtu tuleb pole ju oluline, sest osturahad saadakse kasumist mille trassi ehitamise eest saavad. Meil aga teatud team kordab TS skeemi sidrunikastidega.
Kas eestlased on kaotanud selle viimasegi raasu talupojatarkusest ja mõtlemisvõimest? Juba minu sepast vanaisa tuletas igal sammul meelde elementaarset TARGA INIMESTE õpetust "AGA MIS SIIS KUI....kõik see läbimõtlemata nõrk äriplaan ebaõnnestub? Kas su lapsed ja lapselapsed andestavad sulle sinu mõtlematute ja kaalutlematute tegude eest ja nende elu-olu halvenemise tõttu?
t
To: Lauri/ 23. aprill 2017, 06:47
Kas erakonnatu !!! Lauri selgeltnägijate tuleproovis ei ole plaaninud osaleda oma kesise talupoja tarkusega ?
0
06:47 TOTU/ 23. aprill 2017, 19:06
Aitab Sinu esinemisest seal küll, oled ju selgeltnägija, et midagi karta pole. Ja loogiline, et pepupoistel lapsi pole, kelle pärast peakski muretsema. Sinul ainult vikerkaar silme ees ja tulevik võib ükskõik kui tume olla-savi.
l
Laurile kümme punkti(laiki!)/ 23. aprill 2017, 11:49
Tõesti,lausa hämmastav on,mida palgalised kõike ei kirjuta.Neil pole vist tekst üldse oluline,põhiline,et kommis oleksid kolm sõna-Helme,EKRE ja putin,siis on tasu kindel.
See,et see RB on ämber,mis koliseb veel aastakümneid ja kui "vaigistamiseks"läheb ikka rohkem ja rohkem raha,mis see siis tähendab?Kogu see "järelmaks"ja taristu hooldus makstakse maksumaksja raha eest,seega muid valdkondi ei jõutagi rahastada ja kui juba praegu ilma RB-ta on haigekassa miinuses,siis tõenäoliselt koos RB-ga võib haigekassa sulgeda???Lauril on õigus-AGA MIS SIIS KUI...
EKRE-le edu.
k
Kallis troll ja mõned muud siin sogajad. Esiteks ei olnud see EKRE üritus vaid vabaühenduste korraldatud ja teiseks :/ 22. aprill 2017, 22:25
Kas enamus siinolevatest kribijatest, kes kohalviibijaid ja RB vastaseid sõimavad ja solvavad, ei ole kordagi uudiseid kuulanu, lehte lugenud ja ka ise loogilisi järeldusi teinud? Madal kooloihariduse tase, kitsas silmaring ja lühinägelikkus on vist neile omane. Ainult üks oluline teema: Peale otsuse tegemist müüakse raudteel opereerimise õigused Saksa raudteefirmale tingimusel, et ta teostab ehitustööd ja seda Euroopa ja meie rahadega ja kes teostab ehitustööd enda poolt valitud meeskonnaga ja hakkab ka sellel trassil vedusid korraldama. Neile ei lähe grammigi korda mis koormus Eestile hiljem langeb. Maha ju müüakse opereerimine mitte aga taristu ise miile hooldus jääb aga omaniku kanda!
kas vedude mahtu tuleb pole ju oluline, sest müügirahad saadakse kasumist mille trassi ehitamise eest saavad. Meil aga teatud team kordab TS skeemi sidrunikastidega.
v
vana kommunist/ 23. aprill 2017, 07:54
Mina nägin seal elukutselisi EKRE demonstrante karja kaupa. Nagu meie ajal olid elukutselised revolutsionäärid. Tore, et vana marksismi-leninismi propagandist Helme on selle vana tradistiooni jälle ellu äratanud. Lenini ideed on surematud.
t
teine kommunist/ 23. aprill 2017, 08:24
Ja kui palju ilusaid plakateid. Nõukogude aeg tuli meelde. Äitah, seltsimees Helme.
7
7:54-08:24/ 23. aprill 2017, 19:11
Sina tõeline vana idikommunist, ära üldse valeta. Sa oled viimane argpüks, kes ei julge ninagi välja pista. Karjud siin nagu voorimees, häbi tundmata.Sina lähed välja siis, kui jälle aknaid lõhutakse või allahu akbar karjutakse Pane ennast põlema, Tarand käskis!

p
pauls/ 22. aprill 2017, 22:02
r
RB läheb poola piirini/ 22. aprill 2017, 22:24
Ja sealt edasi minnakse autotranspordiga mööda Poola linnu ja külasid
v
Valija/ 22. aprill 2017, 23:56
Kommentaariumis määgivad ajudeta LAMBAD mõningate juhtoinaste järgi, kes tahavad enne valimisi pildile saada...!
k
Krat Haapsalust/ 23. aprill 2017, 17:23
Ekres ongi ainult kaks juhtoinast ja ülejäänud karjast, kuskil 2% kaasamäägijad, 98% ei osale üldse milleski.
m
maeitea/ 22. aprill 2017, 21:27
Kuidas,sinna Prantsusmaale saab siis, jalgrattaga või -Rohelised, Martin ka jalgrattaga?
p
Pipi/ 22. aprill 2017, 21:58
Sa ei saagi Prantsusmaale.Muslimid tulevad sealt meile.
m
milleks,/ 23. aprill 2017, 13:37
kui isegi eestlased põgenevad siit?
2
21:27Sind viiakse.../ 23. aprill 2017, 19:15
Poolakad eeslite ja hobustega viivad läbi metsade ja soode.Kes on seal käinud, teab kuidas hobuvankrid veerevad taadikestega külateedel.
k
Krat pärnust / 22. aprill 2017, 21:25
Se ekre erakond saab varsti otsa
r
Rumalate inimeste osakaal riigis ei saa olla nii suur/ 22. aprill 2017, 21:34
Nagu põlissoomlased kaotavad ka nemad õige pea pooled valijatest. Pikalt rahvast ei lollita.
k
Krat pärnust / 22. aprill 2017, 21:40
Sa oled ise helmest pimestatud. Näed unes ka kuidas sa helme ori oled
2
21:40 Kratile/ 23. aprill 2017, 19:17
Sina ju karjud oma õudusunenägude käes siin, pane tuli põlema ja tule kapist välja, kui õige mees oled.
1
19.17-le/ 23. aprill 2017, 23:25
Tule sina ise kapist välja kui õige naine oled. Kummardad pimesi oma ebajumalatest helmeid.
k
22. aprill 2017, 21:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
õ
Õige Krat pärnust/ 23. aprill 2017, 17:05
ei ole alkohoolik, küll aga jätkub neid ekres küllaga. Vaadake Ruuben Kaalepit, EKRE au ja uhkust, kes kaanib ennast silmini täis. EKRE kuldsuu Malle Pärn teab ka alkoholist nii mõndagi. Vale Krat Pärnust on ka nii lakku täis, et unustab oma nimegi ära ja seetõttu kasutab võõrast nimega. Nimekiri läheks väga pikaks kui siin kõik alkolembesed eesti rahva eest seisjad rukkilille kandjad välja tuua.
1
17:05Kas sul muud enam / 23. aprill 2017, 19:21
..pähe ei tule, kui silte kleepida? Mis su ajudega juhtunud on, oledki ära joonud? Malle Pärn on minu naaber, ma lähen räägin, et ta sinu laimamise eest kohtusse annaks, MATS!
õ
Õige Krat Pärnust/ 23. aprill 2017, 21:44
Kahju, et sa ekre suvepäevadel Matsirannas ei olnud, siis oleksid alles näinud selle kuldsuu taidlemist.
t
tubli EKRE, ikka samas vaimus kolinaga põhja/ 23. aprill 2017, 23:58
Ruuben Kaalep oli see ekrelane, kes viinauimas kiitis välismaalastele Hitlerit ja tema vägitegusid. Oma tubli agitatsiooni eest sai ta ka aukirja vanalt helmelt.
t
tony/ 22. aprill 2017, 21:13
hea küll Helme Helmeks võib meeldida võib mitte aga ega ta seal üksi olnud, olid ka Mägi Sisask Tarand Talvik, kõik ei ole ju Helme taolised
k
krat pärnust / 22. aprill 2017, 21:04
Ekre saabki valimistel peksa.
t
to krat pärnust./ 23. aprill 2017, 08:28
Sinu vaeseke peakolu paistab küll ainult tuult ja aganaid täis olema....
Oled vist kunagiste kommunistide ärahellitatud võsuke?
a
Argo./ 23. aprill 2017, 13:42
Sa eksid lp.to krat pärnust. / 08:28, 23. apr 2017.
Tema meil ju nii hea haritusega tegelane et pea sisu võib küll sama olla aga need asjad on seal siiski ladinakeelse nimetusega ehk siis:"Etsi non lucet, et tamen peakolu miser tui ventus"(guugli tõlge) või araabia keeles et ta ennast uhkena saaks tunda":يضيء بك الفقراء زميل peakolu رغم وإلا الريح ولكن "(taas guugeltõlge)
1
13.42/ 23. aprill 2017, 21:57
mis araabia keel siia puutub? Meil on ikka siiani ikka veel eesti keel kasutusel.
v
väga/ 22. aprill 2017, 20:53
õiget juttu räägib.Pole meile mingit raudteed tarvis,aitab olemasolevast.Milleks seda uut vajatakse on ju siililegi selge.
n
no siil,/ 23. aprill 2017, 13:39
p
Paul/ 22. aprill 2017, 19:58
Rail Balticu loomise põhieesmärgiks on migratsiooni kiirendamine ja lihtsustamine.
Laadi ainult vagunid Berliinis Süüria sõjapõgenikke ja somaalasi täis ning padavai Balti riikide poole,kus meie "humanistlikud riigiisad" neid avasüli vastuvõtavad.
Meil on ju nii "meeletu kihk" saada multikultuurseks ühiskonnaks nagu on juba Prantsusmaal ja Saksamaal ja EL. juhtkonnale peab ju ka mingil moel meelepärane olema....

k
kusti/ 22. aprill 2017, 19:20
Terve mõistus peab ükskord ikkagi otsustama, kõike ei saa ainult ärina näha. pole meil sinna Poola piirile asja, saaks Pärnusse ja Haapsallu. Euroopa jaoks niikuinii enamikul raha ei jätku, kes selle rongiga sõidavad?
e
22. aprill 2017, 18:52
Edu EKRE-le seda uppund raudteed ei ole vaja ehitada meie vere hinnaga.
r
Rail Baltica ehitatakse verest/ 22. aprill 2017, 19:08
Mida rohkem valesid ja dramaatikat, seda usutavam?
v
vampiir/ 23. aprill 2017, 07:56
EKRE trollid on nii rumalad, et isegi irooniast ei saa aru .
n
Nagu kommunistid kogu aeg liputamas/ 22. aprill 2017, 18:46
Peksasaamise hirm panebki Helmed hullunult demonstratsioone ja tõrvikurongkäike korraldama.
e
Eks Pert/ 22. aprill 2017, 18:43
KOV valimistel on asi elementaarne - ei vali erakonda, valin konkreetselt seda kohalikku inimest, keda senise tegevuse põhjal hindan. Riigikogu pingerida on ka juba selge:
1. EKRE,
2. KE,
3. SDE,
4.VE
v
vana kommunist / 22. aprill 2017, 19:10
Mulle meeldib ka marksismi-leninismi propagandisti Helme juhitud rasvaliit. Ei siis sure leninlikud ideed.
r
Rudi/ 22. aprill 2017, 19:42
Aga mis sul, vanal kommunistil, Helmega pistmist? Tema pole ju kommunist kunagi olnud!
v
vana kommunist/ 22. aprill 2017, 20:41
Aga tema levitatud marksismi-leninismi propaganda oli kui palsam hingele. Ja inimene levitab ikka seda ,millesse usub.
k
kommunist Arno Võrumaalt/ 22. aprill 2017, 20:52
oled sa ikka kindel ,et vana Helme ei olnud kommunist? Kuidas ta sai siis töötada Nõukogude Liigu propaganda masinavärgis juhtivatel kohtadel? Selleks, et praegusel ajal hästi elada ja mamona juures olla peab olema endine kommunist.
k
kuidas,/ 23. aprill 2017, 13:41
ta ju tegi siis propagandat, nüüd teeb ka, kas tegelikult on kellegi agent?
k
kommunist Arno Võrumaalt/ 23. aprill 2017, 17:28
ei ole agent aga ustav oma kunagi antud tõotusele. Parteipilet on hoolsalt peidetud, et vajadusel uuesti kasutusele võtta.
1
17:28/ 23. aprill 2017, 19:26
Ega kõik Sinusugused kahepalgelised intrigandid pole.Miks te kommunistid püüate omi tegusid teistele külge pookida, sest olete profid?
m
ma/ 22. aprill 2017, 18:22
Kas tõesti ei suudetud ,,suuremaid,, staare kokku meelitama,ehk oleks rahvast rohkem tulnud! Ikka lahja üritys! KINO!!!
l
Lihtsad EKRE liimed soovivad teada,/ 22. aprill 2017, 18:18
kelle palgal on Helmed tegelikult? Kelle heaks nad töötavad? Miks nad tahavad pidurdada meie riigi arengut?
e
ehk/ 22. aprill 2017, 18:27
...ikka seltsimehed organitest?
e
ehk/ 22. aprill 2017, 18:43
...soovivad teada? Miks nad ei karju valitsuse loosungitele kaasa...
m
22. aprill 2017, 18:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Jew/ 22. aprill 2017, 18:23
Martin Helme kõnepruuki jälgides on selles tugevad ilmingud, et mees peab ennast juba kogu Eesti valitsejaks ja ainuotsustajaks meie maa ja rahva saatuse osas.
r
Rudi / 22. aprill 2017, 19:44
Hirm? Et nii võibki juhtuda...Edu konservatiividele!
a
aga ratas lubas/ 22. aprill 2017, 18:03
ju selle asja korda ajada, kus ta siis nüüd veereb?

s
selge tõde/ 22. aprill 2017, 17:45
"ainus mis liigutab poliitikuid, on hirm valimistel peksa saada!" ütlesid Helmed... ja vedasid end aprillidemonstratsioonile.
k
ka ekrelane / 22. aprill 2017, 17:33
Õigus, kõik raudteed on tüliks jah! Ka terves Eestis!
sellepärast tulevad kõik raudteed Eestis likvideerida ja liiprid ka veel üleskiskuda.
Kallid ekrelased, lähme ja teeme selle heateo eesti rahvale.
Tagasi koopasse!
Retour a la nature!
s
sinu/ 22. aprill 2017, 18:10
e
eko/ 22. aprill 2017, 21:52
aga hobene oleks ju küll kõige keskonnasõbralikum ja tabrib kohalikku kütust!
e
Endine põlluminister Seeder/ 22. aprill 2017, 22:33
Kunagi tahtsin maksustada lehmapeeru. Hobuste kasutamisel saaks riigikassasse korraliku hobusepeeru maksu.
h
22. aprill 2017, 17:31
Hakkab jälle see ekrelaste rinda tagumine ja suur rahva lollitamine.Kas töesti nad ei väsi.Kui vaadata,et keskharidusega inimesed ekres,siis pole ka ime,et neil mingeid majanduse kasust arusaama pole.Ei taha solvata keskharidusega inimesi,kuid Madissoni ajudega erakonnas pole töesti muud oodata
m
millisest/ 22. aprill 2017, 18:11
majanduskasust sa siin soigud.
t
teise sinise salga neiu/ 22. aprill 2017, 17:23
oeeh, meie Martin on niii tark...ja ilus ju kaaa!
Mõelge ja lugege nüüd ise kui ilusasti MEIE Martin Helme Rail Balticu vastasel meeleavaldusel sõnas:
ainus mis liigutab poliitikuid, on hirm valimistel peksa saada!
See hirm on tõesti meil kõigil kaa, sest et presidendivalimistel sai, meie suurtest ja ööpäevastest kiitmistest hoolimata, meie kallis juht ja õpetaja, Martini isa, Mart ju hirmsasti p- e- k- s- a!
Ooh, see oli niii kole!
Nüüd, enne järgmisi valimisi, teeme jälle suure rõõmu ja õhinaga sedasamust kiitmistööd ikka edasi, et enam ei korduks see, mis toimus meie kalli Mardiga presidendivalimistel.
j
22. aprill 2017, 17:33
Jah,perekond ju neljakesi kiitsid,kuidas tuhanded neid toetavad kogu maal,aga löpuks saadi aru,et pöhulöugasid ei kölba kuhugi valida ja ikka need tulevad ja proovivad oma rumala propagandaga,hale
u
unista edasi/ 22. aprill 2017, 17:34
Presidendivalimistel osalesid ainult Riigikogu liikmed ja kohaliku omavalitsuse volikogude esindajad. Järgmised valimised ei ole presidendivalimised, muide.
t
Toivo/ 22. aprill 2017, 17:19
Milleks meile see raudtee, no mõelge ometi, ainult tüliks.
n
Nikolai I/ 22. aprill 2017, 17:47
j
just nii ongi/ 22. aprill 2017, 17:18
siin omavolitsevad ekre moded / 16:15, 22. apr 2017
küll, modereeritakse kommentaare prügikasti,
küll lüüakse must lint ette - et "kommentaar ei vasta meie nõuetele" jne.
kuna ma kirjutasin, et
ainus mis liigutab Helmesid, eriti Mart Helmet, on hirm valimistel jälle nii peksa saada nagu sai Mart Helme presidendivalimistel p e k s a.,
k
Krat pärnust / 22. aprill 2017, 21:38
n
nojah?/ 22. aprill 2017, 17:17
See raudtee tuleb ehitada lõuna ja põhja eesti piirile ja lõuna eesti saab iseseisvuse.
h
22. aprill 2017, 20:02
<
22. aprill 2017, 17:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
22. aprill 2017, 17:29
eriti nöme jutt,me elame ikka endale

V
.../ 22. aprill 2017, 16:40
Varro, Martin ja Artur on nagu kolm klouni: igal pool peavad nad ennast tähtsaks tegema ja oma nägu näiama.
r
Rein/ 22. aprill 2017, 16:56
Näe, kohe üks poliitik siin kommimas!
n
22. aprill 2017, 17:37
Need ka enamikus Tõnis Mägi muusikat kuulama tulnud. Marksismi-leninismi propagandist Helme ka FSB kombel ennast rahva keskele peitnud. Aga plakatite vorpimisel on nad sama tublid kui kommunistid.
n
nägu näiama/ 22. aprill 2017, 18:16
Mine kooli ätikene, sina näiad siin oma rumalust.
22. aprill 2017, 16:37
Martin Helme:
ainus mis liigutab poliitikuid, on hirm valimistel peksa saada!
Mina:
ainus mis liigutab H e l m e s i d, on kohutav hirm valimistel peksa saada!
v
viljandlane/ 22. aprill 2017, 16:28
Kas keegi neist uue raudtee tulemise eest võitlejatest teeks mulle selgeks,miks seda trassi üldse tarvis on!?Kui tahan euroopasse sõita,teen seda autoga ja kui mul on seda vaja teha kiiresti-siis lennukiga!Kaubavoogusid sellele trassile ei ennustata ja tekib küsimus,milleks on seda kõike tarvis,või peaks küsima,kelle rahakott sellega paksemaks muutuks?Sellest ma ei räägigi,et loodusele tehakse kahju....!
S
.../ 22. aprill 2017, 16:36
See on otsustajate jaks nii rumal küsimus, et nad ei hakkagi sellele vastama... vot nii!
t
teada ju/ 22. aprill 2017, 16:42
m
ma selline mitteteadja/ 22. aprill 2017, 17:06
ehk selgitad lähemalt või annad vastava viite, kus on lugeda. et kallaste perekond sellest RBst rikastuma hakkab.
Äkki hakkan ka mina rikastuma...või kuidas?
t
tõsi, et loodusele tehakse kahju../ 22. aprill 2017, 17:02
Ei avaldata, kus ma juba kirjutasin, et raudteed teevad loodusele kahju, kõik raudteeliiprid Eestis üles kiskuda ja siis marss! koopasse elama!
Elagu ekre vastupidises tähenduses!
w
Wikipedia/ 22. aprill 2017, 17:07
Teatavasti RB lööb kasti kremli maffia transiidiboikoti Baltikumis, sellepärast siin pröökavadki EKRE kolhoosikorra taganutjad. Et saaks jälle laudast pihtapandud jousööda koti vahetada viinapudeli vastu.
a
aga / 22. aprill 2017, 17:21
nõukaaeg ikka teadsid,kust tuleb söök?Või istusid Harjumäel ja luristasid pilsnerit ja tööl ei käinud vaid parasiteerisid töörahva kukil?
h
17:21 tiblunnile/ 22. aprill 2017, 18:12
hahaa
luristasid nõukaajal pilsnerit??!!
Kuu pealt tuled või?
Ah, alles isa kotikestest...jajaa, arusaadav
Nõukaajal, selle suure ja räige raudeesriide taga polnud keegi pilsnerist midagi kuulnudki, joomisest rääkimata.
Nõukaaja ainus õlu oli mõru, kibe ja ülivastik Ziguli, mida kulistasid ainult sopajoodikud!
e
Eks / 17:07/ 22. aprill 2017, 18:19
sina oma kogemustest ju räägidki. See hea asi oli küll nõuka ajal, et sinusugused tapiga tööle pandi.Nüüd teenid siin trollimisega hõlptulu ja keegi ei näe.
t
titeajule/ 23. aprill 2017, 19:55
sinu teooria järgi oli 99% sopajoodikud.Ei olnud ülivastik midagi,kui õllepudelit nähti,läksid silmad punni ja ila hakkas venima.Kõrtsid olid pungil täis ja kõik ajasid seda "vastikut sisse"!Ah,mis sulle rääkida,ilmselt pole nõukaaega näinud!
e
Ega/ 22. aprill 2017, 17:11
need vastased ka midagi ei selgita, miks nad vastu on. Lihtsalt karjuvad, et on vastu.
e
22. aprill 2017, 17:17
Ei usu,et viljandist oled.Nii rumal kaasajal annab olla.Kindlasti mäletad,kui ued rongid tulid,samad kisajad olid vastu,nyyd reisib väga palju rongiga.Kindlasti peab olema kiire rongiliiklus ka meil,nagu kogu Soomegi kaetud ja kerge reisida.Ei ole köigil autot ja paljud tahavad lihtsalt mönuleda ja söita.Minge käige mööda maailma,siis näete,millised vöimalused rongidega liikumiseks.
v
viljandlane/ 22. aprill 2017, 18:09
Olen küll Viljandist ja uute rongidega kahjuks sõitnud ei ole,ehkki kavatsen seda huvi pärast korra teha!Näiteks Võhmast Viljandisse sõita.Rong ja üldse ühistransport ei ole minu jaoks ja kui vähegi võimalik-hoidun seda kasutamast.
h
Hark/ 22. aprill 2017, 21:47
Soome pindala: 338 424 ruutkilomeetrit; Eesti: 45 339. Minu argument on keskkond, loodus, eestlase hing. Ei saa võrrelda suurs Soomega meid. Ja väga madalalaubaline on ironiseerida teemal "läheme siis koopasse tagasi". Kui arvatakse, et tehti käputäie inimeste poolt kohatuid üldistusi, siis tehkegi referendum! Aga see valimiste mõte mõlgub loomulikult ka minu meeles. Lootsin, et minu arvamus loeb, eksisin, teen oma järeldused.
p
pipi/ 22. aprill 2017, 16:24
Martin Helme Rail Balticu vastasel meeleavaldusel: ainus mis liigutab poliitikuid, on hirm valimistel peksa saada-mõnele nn.poliithullule annaks hea meelega pasunasse kohe risti all.
r
Raudteed on väga jama/ 22. aprill 2017, 16:21
teed täis rekkasid on väga aeglane ja ohtlik transpordiviis.
o
on on/ 22. aprill 2017, 16:30
Raudtee on tõesti JAMA !!
t
tõsi/ 22. aprill 2017, 18:13
teed täis rekkasid on väga aeglane ja ohtlik transpordiviis.
s
22. aprill 2017, 16:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
muig/ 22. aprill 2017, 17:08
Kus küll taolised hernea jud kasvavad? Mida need presidendivalimised, kus valijateks olid erakondlased ja omavalitsuste erakondlaste sabarakud, siia puutuvad.
v
vaatleja/ 22. aprill 2017, 16:08
Ei ole seda raudteed vaja ei eestile ega kellegile teisele,ainus kellele see vajalik on rikastumiseks on sm. Siim Kallas oma suguseltsiga. See oli ju Kallas kes tõi selle projekti Brüsselist Eestisse olles seal trantspordi volinik. Soovitan EKREL-uurida kuidas Kallas oma juudi kogukonnaga on seotud kõigi nende soode ja rabade erastamisega mis jäävad raudtee -trassi alla ja siis saame aru miks seda Rail Balticut peale surutakse vägisi.
j
22. aprill 2017, 16:34
jajaa, tõsi mis tõsi
ei ole eestile ei seda RB ega üldse raudteesid vaja, rikuvad ainult loodust.
Ekrelased tõmbavad kõik raudteeliiprid üles ja siis lähevad nad rahuliku südame ja suure rõõmuga tagasi koopasse elama.
Nii on ju nad ikkagi loodusele lähemal.
t
täpselt/ 22. aprill 2017, 16:43
t
Täitsa / 22. aprill 2017, 17:12
k
22. aprill 2017, 17:36
Kas töesti ekres nii haiged,ei saa yks pere midagi otsustada.Kallas on kordi targem,kui helmepapa,see on teie önnetus.Eks muidugi korteritega mahhineerimine palju kasulikum
t
Tõsijutt Martin/ 22. aprill 2017, 16:07
ainus mis liigutab Helmesid, eriti Mart Helmet, on hirm valimistel jälle nii peksa saada nagu sai Mart Helme presidendivaöimistel peksa, täpselt nii nagu nurkapissinud kass!
1
16:07 kuhu sul kiire on.../ 23. aprill 2017, 19:34
P R E S I D E N D I V A Ö I M I S T E L saadki sina p e k s a, nagu savisõtkuja krat.

k
Käputäis rahvast/ 22. aprill 2017, 16:04
Need ka enamikus Tõnis Mägi muusikat kuulama tulnud. Marksismi-leninismi propagandist Helme ka FSB kombel ennast rahva keskele peitnud. Aga plakatite vorpimisel on nad sama tublid kui kommunistid.
m
ma ei kuulaks mägi röökimist ja eneseimetlemist/ 22. aprill 2017, 16:45
ainus laul on Koit ja ainult selle pärast ei läheks
a
aga/ 22. aprill 2017, 17:07
kes sina ,raisk nõukaajal olid?Kas olid õpetaja või hoopis treial?oma tööga toetasid nõukogude võimu nii või teisiti!Ainult need,kes olid metsas,ei olnud reeturid!
t
treial/ 22. aprill 2017, 17:17
Ma vähemalt ei mürgitanud Mart Helme kombel inimeste ajusid marksismi-leninismi saastaga.
1
17:17mida sa siin mürgitad/ 22. aprill 2017, 18:24
Ära sa räägi, uurisin järele.Sina olid Vaino salaagent ja KGB-esnik, nüüd lällab siin veel. Parim kaitse on rünnak, ära seda unusta!
p
püha perekond/ 22. aprill 2017, 15:50
Varro Vooglaid on nagu palgaline demonstrant iga asja vastu sõdimas.
m
Muix/ 22. aprill 2017, 22:20
Hea, et on selliseid inimesi, kes õige asja eest väljas!
s
Sass/ 22. aprill 2017, 15:36
Küll võtab aega teil, moderaatorid, minu kirjutatud kolme lause lugemine ja sisu mõistmine! Äkki lähete kooli taas???
s
Sass/ 22. aprill 2017, 15:55
e
ekre moded omavolitsevad siin tõesti / 22. aprill 2017, 16:23
krt
esmaspäeval olen oma kommentaaridega, mida ei avaldata, Õhtulehe toimetuses!
Ei kasuta roppusi, ei sõima ega laima kedagi,
kirjutasin tõde ja kordasin ainult noore helme sõnu, et
ainus mis liigutab Helmesid on hirm valimiste eel ja ka valimistel jälle nii kaotada ehk p. e .k s. a saada nagu sai Mart Helme presidendivalimistel p -e -k -s -a.
e
22. aprill 2017, 17:10
ehh, nüüd kui lubasin toimetaja juurde minna,
avaldati kõik mu kommentaarid
ja veel KOLME- VÕI isegi NELJAKORDSELT!
m
muig/ 22. aprill 2017, 18:21
Moderaatorid olid heatahtlikud inimesed, tahtsid sind l olluse demonstreerimisest säästa, aga kuna sa järelejätmatult nõudsid omale vee pealetõmbamist, siis selle ka NII MITMEKORDSELT KA said. No tõepoolest, kui l oll peab ikka olema, et presidendivalimisi üldvalimistega samasse patta panna.
1
17:10 /ÕL ähvardaja/ 22. aprill 2017, 18:27
..kes võib kommenteerida , tappa, peksta, karjuda.Sulle oleks vaja politsei koju saata, mida sa lärmad, naabrid ei saa elada.
a
Andres/ 22. aprill 2017, 15:34
Ainus mis liigutab poliitikuid, on hirm valimistel peksa saada! Kas ainult valimistel, või võib muul ajal kah ??
t
to 15,34/ 22. aprill 2017, 17:05
Rail Balticu poliitikud võivad saada iga kell!
s
Sass/ 22. aprill 2017, 15:23
"Meie" poliitikute enamuse kohta saab kasutada venekeelset mõistet - "Zažralis"( lõhkemiseni täissöönud - otsetõlkes)! Elik - neile on võim pähe löönud ja silmipimestavaks muutunud!! Mina, oma rumaluses, vahetaks nad ilma vähimagi kõhkluseta päevapealt välja ! Juba ainuüksi RB - taolise pöördumatu kahju ärahoidmiseks! Muudest idiootsustest rääkimata!
m
ma/ 22. aprill 2017, 15:20
Nii vähe rahvast,kus need pärnakad pidid olema?
s
sanchelo 1986/ 22. aprill 2017, 15:07
Tallinna sadam tuleb samuti ära lammutada. Rikub teine ainult loodust ja toodab kahjumit. Ning avalikku arutelu sel teemal pole olnud ja tarku inimesi ei kuulata.
a
Andres/ 22. aprill 2017, 15:28
Olen rongiga sõitnud Tartust Riiga. Ka Tartust Tallinna on õnnestunud sõita. Miks ei saa nüüd enam Tallinnast Riiga minna, ilma et peaks uue raudtee ehitama???
e
22. aprill 2017, 16:59
ekre to--tu
Ega siis RB ainult Riiga ei sõida!
Sellega saab otsejoones, ilma igasuguse ümberistumisteta, üle Läti-Leedu ja Poola otse Berliini ju sõita.
e
Ei saa/ 22. aprill 2017, 17:51
Lõpeb Poola piiri ääres, sealt edasi kõnnid jala.
Poolakad selles projektis ei osale, ega muuseas ka Soome, kelle paupu pidavat seda raudteed mööda mujale Euroopasse toimetama (eeldusel, et kaubalaevastik hävib müstilisel kombel).
Enne plõksimist ja sõimlemist peaks ikka faktidega kursis olema.
e
ekre "ei saa-le"/ 22. aprill 2017, 18:28
informeeri ennast, enne kui ise siin pläkutad.
RB rongid hakkavad liikuma kuni Berliinini.
Viide erkre p õm .-m p e a d el e.
https://de.wikipedia.org/wiki/Rail_Baltica
e
ei saale/ 22. aprill 2017, 21:11
ära ise uduta. Ideaalsel juhul lõpeb Balti riike läbiv raudtee Bialystokis, Poola-Leedu ja Poola-Valgevene piiridel. Edasi võid muidugi rongiga sõita, kuid vaevalt nüüd baltimaalasi nii palju koguneb, et rongitäie välja annaks. Sama tegeld ka valgevenelaste-venelaste kohta. Nii et Bialystok-Berliin rong, kui see kunagi käima hakkabki, peaks kõigile ühine tulema.
õ
ÕL modikad!/ 22. aprill 2017, 15:07
Äkki kirjutan veel 3 kommi,saate päevaplaani täis?
t
täna on ekre moded tööl/ 22. aprill 2017, 16:12

õ
ÕL modikad!/ 22. aprill 2017, 15:03
Mida ma valesti kirjutasin,2 kommi saite taas kustutada! Lasteaed! Pole midagi,küll Delfis saab kommida!
v
vanaema/ 22. aprill 2017, 15:02
valitsus, ka eelmised, peaks vastutama oma naha, karvade ja isikliku varaga riiki ja rahvast kahjustavate seaduste ning otsuste vastuvõtmise eest...niikaua käib üks sigadus teise otsa...
p
pärnakas/ 22. aprill 2017, 14:56
Pärnakad on nõus plaaniga ehitada RB aga kas tõesti mõni pärnakas läks selle EKRE meelitusega kaasa?
k
Kratid pärnust/ 22. aprill 2017, 15:02
olid kõik, nagu üks mees Tallinnas vabaduse platsil. Öösel oli kõks ära käinud, aju selgeks löönud ja kohal nad olidki.Elagu EKRE ja teised mõistusega inimesed.
e
ei teadnudki,/ 22. aprill 2017, 22:37
et EKRE-s on mõistusega inimesi.
2
22:37 no ega Kratikesekesel/ 23. aprill 2017, 19:40
Sinul sellepärast veel see mõistus jäänud, ikka peksab segast ja sõtkub savi edasi.
m
matsu/ 22. aprill 2017, 14:50
Rohelised ütlevad, et pole poliitikud, kui astusid RB ämbrisse ja lõid käega looduskaitsele, et toetada teisi intrigante.
1
14:50 ????/ 22. aprill 2017, 15:05
Keda teisi, RB ongi ämber, mida kolistavad koalitsiooni erakonnad. Tobedusi pole mõtet siia trükkida.
t
Tiit/ 22. aprill 2017, 14:42
Vähe sellest, et Rail Baltik on mottetu, ta hävitab Eesti looduse. Kus kohast voetakse selline tohutu kogus kruusa ja liiva mida on vaja selle raudtee ehitamiseks? Ikka Eestimaa pinnast. Puud voetakse maha ja tulevad kruusa ja liivakaevandused. Peale seda näeb Eestimaa pind välja nagu šveitsi juust.
Loosung, et saad soita Eestist euroopa sudamesse Berliini on loosung tobudele, Rail Baltik lopeb Leedu Poola piiril. Poolakad pole huvitatud sellise projektiga tegelemisest. Rail baltikust saab uhendus ainult Eesti, Läti ja Leedu vahel.
Pealegi kus kohast voetakse need tohutud kaubakogused ja rahvamassid, et see raudtee ennast ära tasuks. Inimene lendab 2 tunniga ja sama hinnaga Tallinnast Berliini. Rail Baltikus peab loksuma Leedu piirini 13 tundi, siis umber istuma Poola rongi peale mis teda Berliini viiks.
m
matsu/ 22. aprill 2017, 14:52
m
Mis siis/ 22. aprill 2017, 15:04
valesti on kahh? Polegi miskit muud öelda v?
t
to matsu/ 22. aprill 2017, 17:20
RB nuhk välja ilmunud....selliste pärast Eesti maha müüaxegi...
k
Kus/ 22. aprill 2017, 17:43
Sina küll elanud oled, et niisugust lollust suust välja ajad? Arvad, et keegi usub?
h
h/ 22. aprill 2017, 14:22
Valimised Riigikokku on alles 2 aasta pärast. Selleks ajaks RB on unustatud ja varjatud uute lubadustega, mida poliitikud ei mõtlegi täita. EKRE peaks algatama allkirjade kogumise RB kui Eesti tulevikule ülitähtsa projekti osas referendumi algatamiseks, et ka Tallinnast kaugemal elavad inimesed saaksid oma arvamust väljendada.
s
22. aprill 2017, 14:30
Selle referendumiga täitsa nõus.Eesti inimesel peab olema õigus otsustada, mis nende rahadega tehakse.Ajage referendumi asja!
j
Jah../ 22. aprill 2017, 14:22
...mina valin elu ja see on EKRE. Loodan, et ka minu lapsed on hulluse asemel valmis elu valust lahus hoidma ja valivad konservatiivid.
k
Kiidan / 22. aprill 2017, 14:21
...üliagarat moderaatorit, kuid samas mind ikkagi huvitab, miks ei vastanud minu postitus tingimustele?

p
Pööriöölane/ 22. aprill 2017, 14:21
Oot, oot! Mida teeb seal Tarandi vanamees oma naisega? Kas mitte tema poisinolgi partei pole üks otsustajatest? Nii, et vist oleks kergem olnud poisinolgil kõrvad pihku võtta, kui nüüd sinna taidlema tulla. Või on tegemist lihtsalt edevuse ja sooviga pildil püsida?
k
kahjuks/ 22. aprill 2017, 14:17
on see õige. Jälle on EKRE -l õige nagu alati. Edu EKRE le!
m
Marksismi-leninismi propagandist/ 22. aprill 2017, 15:47
Juba Lenin ütles, et kommunistlikul parteil on alati õigus.
r
Rudi / 22. aprill 2017, 16:33
Aga nime oled sa endale õige valinud! Ainult et miks sa ei julge selee nime all teisi komme kirjutada?
p
propaganda propagandaks/ 22. aprill 2017, 17:26
mitu Lenini või Marxi teost oled ise läbi lugenud?Tõepoolest loomaaiale on loengud eetikast mõttetud,kuna igas inimeses istub ahne siga!
e
ei/ 22. aprill 2017, 14:16
ei taha seda raudteed! meile ei ole seda vaja, tehke korralik maantee. tundub, et mõni teenib selle raudteega miljonid oma taskusse ja muu pole oluline
J
..l/ 22. aprill 2017, 14:16
Järgmiseks nõuavad need seltsimehed Eesti astumist SRÜ-sse?
m
Muidugi/ 22. aprill 2017, 14:35
Ühtse venemaa kubermanguorganisatsiooni ja sotside hirmuvalitsuselt oleks see üsna ootuspärane soov.
t
to ..I/ 22. aprill 2017, 15:03
Küll IRL-i seltsimehed omadele elamisload teevad ja ega teised võimuerakonnadki vastu ole, sest venelased ju ei koonerda, annavad ka ämmale...
1
14:16 / need/ 22. aprill 2017, 15:09
siin jauravadki, kes seda ootavad, et Jüri rutem tegutseks. Ossiga koos-saab tehtud!
m
Mõtetu ehitus/ 22. aprill 2017, 14:11
Olen ka selle Rail Baltica vastu, milleks meile vaja ühte monstrumit keset Eestit.Teades,milliseid summasid selle rajamiseks lihtsalt maha maetakse ja veel tohutud summa ülalpidamiseks, küsin, kust need summad küll võetakse,pole ju raha ei meditsiinile, ei politseile, ei päästjatele, ei õpetajatele, ei invaliididele ja veel kümnetele, kümnetele eluliselt vajalikele asjadele.Kui juba teised Balti riigid tõmbavad pidurit selle Rail Baltica rajamisele, siis võiks Eesti ka selle Kallase ausamba ehitamata jätta.
v
VALIN AINULT EKRE/ 22. aprill 2017, 14:10
w
Wikipedia/ 22. aprill 2017, 14:01
Mida EKRE tblikul ikka muud öelda on, enda reiting ei ulatugi valimisteni.
l
lolliks läinud/ 22. aprill 2017, 14:09
kes sinu propagandat usub.Valin kindlalt EKRE.
a
Alar1/ 22. aprill 2017, 13:44

e
22. aprill 2017, 13:40
ekre kaabumehed oma palgaliste kambajõmmidega jälle platsil järgmisse ämbrisse astumiseks.
o
Oot, oot/ 22. aprill 2017, 14:28
kas sul valed prillid peas, et ei näe hästi. Rohelised, vabakad, Gräzin ja palju, palju teisi tarku inimesi.Mida sa tühja kraaksud siin jälle, see ei aita .
p
pesto/ 22. aprill 2017, 13:34
vaadates kohalviibijad ja esinejad on sellest aktsioonist kujunemas laiapõhjaline ettevõtmine, esimest korda üle tüki aja on liitumas ka tuntud muusikud ja teised kultuuri- ja haridusinimesed, seekord vist ilma grantide toetusteta ja sõbraliku eesti korraldajateta. seega tegemist on tõelise kodanikualgatusega, mis annab lootust, et miski hakkab liikuma ... soovitus poliitikutele, ärge kaaperdage seda kujunevat liikumist, muidu sureb see eos välja
k
Kiidan/ 22. aprill 2017, 13:32
EKRE ajutrusti valimiste suurepärase avalöögi eest!
(Kahjuks osavõtt jälle kasinapoolne.)
Jälle leidsite teema, millega rahvast kahte lehte lüüa, eelmised teemad ongi juba kuidagi kahvatunud.
Tore, et teie 8000 liiget ikka korralikult liikmemaksu maksavad, et saite ka Kanal2-te vägeva RB-vastase reklaami üles panna. Olete leidnud ka mõned maskotid loomeinimeste hulgast ja paistab, et ka isand Lall on teiele ikka veel truu. Kuid sellest kõigest jääb väheks, et teid valima hakkaksin.
a
Argo. mis tähendab rahva kahte lehte löömine??/ 22. aprill 2017, 17:04
Kas tõesti on nii et kui keegi käib mingi idee välja siis peavad kõik sellega nõus olema?
Demokraatia on selle nimi kui rahvas oma arvamust avaldab :D
Mul hea idee RB teemalise rahvaküsitluse kohta, :) teha küsitlus ja viia see trass sealt läbi kus kõige rohkem poolthääli tuleb! Muidu siin sõimatakse dibladeks ja kommudeks aga siis oleks selge...RB saab see kes seda tahab, kes aga ei taha seda sellega ei häirita.
Aamen
k
Krat pärnust / 23. aprill 2017, 10:51
Trass on juba ammu paika pandud. Sa oled mitu aastat joonud või?
k
Krat pärnust/ 23. aprill 2017, 19:45
Sina jood ja ei tea, et ühtegi maja pole ära hävitatud ega sentigi raha saadud. Ise oled üks peputrass, savisütkuja
m
Milleks meile miski kitsa kildkonna "äri plaan"/ 22. aprill 2017, 13:14
mille järgi puudub igasugune vajadus? Seni, kuni pole selge, mida sellel rööpapaaril siis plaanis veeretama hakata on, pole Rail Baltica ehitus isegi mitte arutlusaluseks teemakski.
k
Krat pärnust / 22. aprill 2017, 21:37

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee