Eesti uudised

Mis saladusloor lasub Toomas Hendrik Ilvese Ameerika kodul?

Kristjan Väli, 22. aprill 2017, 04:00

210 KOMMENTAARI

v
V/ 24. november 2017, 01:27
Kas saabub ka kord, mis selle korralageduse likvideerib ja suudab selle maailma loodusseaduste järgi elama panna . Mis seadused need on-parimad meile, mis kaotab hirmu ja laseb vabalt hingata. Ja pühenduda sellele ,milleks oleme loodud.
s
seadused/ 24. aprill 2017, 18:01
Võeti vastu seadus, et presidentide kodud tuleb elu lõpuni kinni maksta, kuid unustati lisamata, et see koduke oleks Eestis? Küllap peagi kuuleme, millised arved Eesti tasuma peab!
e
eestlane/ 24. aprill 2017, 12:49
teil on EESTIS 2 PRESIDENTI,JÄTKE ilvesed rahule.ainuke PRESIDENDIPAAR,kes tööd tegi,ega varastanud.varastel ei ole võlgasid ,on suured kinnisvara hunnikud.
i
IRW:)/ 24. aprill 2017, 05:30
k
kurguni/ 24. aprill 2017, 00:29
kui ta nüüd Ameerikas tagasi on j atöötab,siis millepärast peaks vaene eestimaalane säärast rippkõhtu nuumama? Raha tahab küll rahva taskust saada,kuid oma tegemisi hoiab kiivalt saladuseloori all Maksummaksjal on täielik õigus teada,kuhu ja milleks tema raha läheb?
a
aga/ 23. aprill 2017, 14:10
ta saab raha ju eesti riigi käest elu lõpuni,siis ta peaks ka selle riigi heaks midagi tegema.
r
RS 2/ 23. aprill 2017, 13:33
Mis seal siis lasub? Kas kah mingi ärmaJOKK läks läbi vä? ;)
k
krt/ 23. aprill 2017, 10:43
aitab küll, jätke inimene rahule, ta ei ela siin, mis pagan on see teiste asi kuidas ta seal elab.
s
23. aprill 2017, 12:52
n
niiviisi siis/ 23. aprill 2017, 13:29
ta on Eesti riigi president, eluaeg. Ja huvi tema tegemiste vastu on täiesti normaalne. Küsimus vaid, mida on tal endal varjata , et ta oma olemist j a tegemisi nii salastada üritab? Ma arvan, et see mees ei ole sugugi väärikas ega aus. Küll me kuuleme veel tema väljaütlemisi ja meenutusi oma rängast ajast Eesti presidendina. Ta tegi juba oma valitsusajal selliseid avaldisi, et piinlik lausa. Küllap meieni jõuab veelgi asju, mis panevad õhku ahmima j a piinlikkust tundma, et selline mees oli kunagi meie riigi esimene mees.

o
Oeh/ 22. aprill 2017, 21:51
Kui inimene teeb tööd, siis ta teenib ka palka ja võib vastavalt võimalustele endale elukoha osta või üürida. Selles abistavad kinnisvaramaaklerid, mis siin nii rasket on? Ei raatsi raha välja käia, et äkki kogukond annab tasuta? Ei ole harjunud ise asju ajama?
a
Arne/ 22. aprill 2017, 21:35
Unustage see jobu ära. Elagu või pargis pingi peal. Miks meid peaks huvitama, kuidas üks siit põgenenud riigivaras välismaal elab ?
j
j/ 22. aprill 2017, 19:28
k
kolm/ 22. aprill 2017, 19:15
Kommentaare lugedes on tõepoolest piinlik, millist saasta meie inimeste hulgas on. 50 aastat okupatsiooni on ikka väga suure ja raske jälje jätnud.
s
22. aprill 2017, 20:49
m
Mitmes bock/ 22. aprill 2017, 20:53
t
Teeline/ 23. aprill 2017, 12:57
Sul on õigus! Eriti hull on lugu siis, kui selline saast presidendiks saab.
j
Juku/ 22. aprill 2017, 18:52
Iga õige eestlane annetab vaesele Ilvesele 1 euro - palun avaldage tema pangakonto number
s
22. aprill 2017, 20:49
s
see oli nali/ 23. aprill 2017, 19:05
t
to Juku/ 1. mai 2017, 01:51
ma tahaksin anda 1 eurosendi, sest see on suur raha , olen ju saanud hakkama 10000* väiksema summaga igapäevases elus, palgana, kõige eest ise tasudes
k
kas see oli lihtsalt sarnane nimi meedias/ 22. aprill 2017, 18:29
kirjutati et istub vangikongis
e
ekstudeng Tartust/ 22. aprill 2017, 18:11
Mis ainet THI seal ülikoolis loeb/õpetab? Tahaks teada, ausalt.
e
eieiei, visiteeriv fellow/ 22. aprill 2017, 21:55
ei õpeta küll kedagi ja pole kindel, kas teda peamajjagi kutsutakse. Teda näidatakse para-akadeemistel sponsorüritustel nagu nt. see
http://events.stanford.edu/events/682/68269/
Selle raames üks päris-akadeemiline fellow näitab teda auditooriumile a la case study, kus thi räägib bõliinasid, kuidas ka Eestis interneti maaletooja oli ja muid vägevaid trikke.
Ms., akadeemilises maailmas on sellised liba-akadeemised pesad või ametikohad paljudes ülikoolides või akadeemiates. Endine president ei saa ju ometi sigarisalongi või viskiklubi juhtima maanduda, mingi austus peab ikka ka olema!!!
1
1993-96 Tiigrihüpe!/ 24. aprill 2017, 07:52
From 1993 to 1996 Ilves served in Washington as the ambassador of the Republic of Estonia to the United States and Canada.
During this time, he launched the Tiger Leap Initiative to computerize and connect all Estonian schools online with Education Minister Jaak Aaviksoo.
e
Eesti presidendi/ 22. aprill 2017, 18:03
pensioniga elad isegi Californias nagu või sees.

l
Lastehaiglale/ 22. aprill 2017, 17:42
vaja uut aparatuuri.Kas Toomas poiss annetaks nüüd?
v
varem ta seda kindlasti ei teinud,/ 22. aprill 2017, 18:08
kuid ehk nüüd annab veits kui tihkab :)
t
toomas ja evelin/ 23. aprill 2017, 19:07
võtsid kõik kuni viivse sendini välja. Päris huvitav oleks teada palju nemad annetusi tegid
a
annetamise organiseerimisega/ 24. aprill 2017, 12:54
tegeleb praeguse PRESIDENDI abikaasa.
s
Scaramanga/ 22. aprill 2017, 17:07
OK, tegemist on ikka totaalselt poliitiliste teenete eest saadud "tööga".
Instituudi direktor on ei keegi muu kui Michael McFaul http://fsi.stanford.edu/people/michael_a_mcfaul
Endine USA suursaadik Moskvas ja Jeltsini suur sõber. Venemaad ja ida-euroopat destabiliseerivate MTÜde üks juhendajatest. Värviliste revolutsioonide organiseerija, Obama venemaa poliitika kujundaja.
McFaul on ennas kirjeldanud kui "specialist on democracy, anti-dictator movements, revolutions"
"demokraatia, diktaatorite vastasuse ja revolutsioonide spetsialist".
Nemtsov ja teised venemaa "opositsioonipoliitikud" olid McFauli juhtimise all.
Ilves, Stubb, Edvard Lucas, C.Bildt jne. - sama võrgustik globaliste kes ühte poliitikat ajab. KAPO muidugi jaurab neile ette söödetud vene hüsteeriaga.
s
Scaramanga/ 22. aprill 2017, 16:52
Tase et USA propagandist ja agitaator Berliinist Eesti presidendiks pandi :)
1. USA valitsuse propagandist.
2. USA valitsus ja globalistide agendat ajav koloniaalpoliitik.
3. USA oligarhide ja globalistide loodud võltstöökoht ja tasu osutatud teenete eest.
Arvatavasti figureerib ta varsti ka mingite Washington D.C. fondide nõunikuna vms.
Kõik anglo-ameerika globalistide alluvad poliitikud orgunnitakse mingitesse võlts-inimõiguste-instituutidesse jne. Carl Bild, Tony Blair, Stubb, Walesa, Laar jne jne.
Orban oli ka Sorose mees ennem kui selgroo omandas ja vastu hakkas.
v
22. aprill 2017, 18:30
r
random/ 22. aprill 2017, 16:34
Ilves ,tuju pilves
Äike silmes.
Kes on nüüd ilmes?
Oled see sina iLlves?
Et näha silikooni ja ajada
misikt loodi ons see voodi?
Või miski muu kes karjub ammuuu.
k
kiidan. / 22. aprill 2017, 16:24
härra Ilves oli tubli president ! Edu talle oma lapsukese kasvatamisel ja et tal elus ikka kõik hästi läheks ! lõukoeradel kellel pole midagi närida siis pisike soovitus , looduspoes on müügil neid kummist konte mis mõeldud koertele .
s
22. aprill 2017, 20:47
t
tubli 16.24/ 23. aprill 2017, 10:45
ühinen sinu arvamusega.
k
Kaastunne kõikidele tudengitele/ 22. aprill 2017, 16:03
Kes peavad seda löra kuulama.
j
just/ 22. aprill 2017, 16:24
vaadates selle kooli 6ppemaksu on see suht mahavisatud raha ja aeg. Eriti, kui sellised rektorid seal "tarka panevad".
s
sihukest talu/ 22. aprill 2017, 15:49
nagu Eestis endale ju lubada ei saa. Pealegi rahva raha eest. See raha, mis makstakse loengute lugemisest kulub mujalegi, kui peene korteri rentimisele.
k
kunn/ 22. aprill 2017, 15:34
Ta ei ole harjunud mitte millegi eest kunagi maksma, ainult saama. Eestis sai kõik tasuta. Nüüd peab USA-s kasvõi üüri eest mõned tonnid välja käima ja mees ongi hämmeldunud. Et mis krt ma pean nüüd millegi eest maksma kah.
a
arvad tõesti,/ 22. aprill 2017, 16:25
et ise maksab? Maksumaksja peab ju teda kuni surmani üleval pidama, seega maksab Eesti maksumaksja tema sealse elamise eest.

s
sirts/ 22. aprill 2017, 15:31
Mis võlgadest te räägite? Ilveselt ei ole mitte keegi midagi tagasi nõudnud ega küsinud! Selle mida küsiti, selle maksis ilusti ära. Kas keegi teist läheks ise midagi vabatahtlikult maksma, kui nõuet pole?
Kahtlen sügavalt!
s
a just seepärast/ 22. aprill 2017, 15:51
sinmusugused ja need kes "vabatahtlikult" midagi ühiskonna hüveks ei liiguta, algavas maailmasõjas oma otsa leiavad, brutaalselt, läbi mingi kondiväänamise massina. Mõttetu, arrogantne ja materialismiinimene oled, tühi kest, mõttetu kahuriliha
s
22. aprill 2017, 16:01
i
Ives ju laenas enne lahkumist veel lisa, juba enne olid suured pangalaenud/ 24. aprill 2017, 08:10
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/presidendi-laenukoormus-on-huppeliselt-kasvanud?id=71691499
Lõpus müüs küll OMA metsa, aga ikka miinuses:
"Äsja avaldatud eelmise majandusaasta aruande järgi küündis firma müügitulu mullu enneolematu 80 726 euroni (aasta varem oli see 17 950 eurot). Aruandes seisab, et summa koosneb kasvava metsa müügist ehk raieõigusest (68 984 eurot), kinnisvara üürist (11 500 eurot, see on üür, mida president Ilves iseenda taskust iseenda firmale iseenda talus elamise eest maksab, et täita Euroopa Liidu tõukefondist saadud toetuse tingimusi) ja loometegevusest (242 eurot, ilmselt on tegu Evelini loominguga, mida realiseeriti enne lahutust)."
t
T.Mets/ 22. aprill 2017, 15:09
Ilvesega peab tegelema prokuratuur, nõudes tagasi riigilt pettusega saadud raha. Prokuratuuril ei maksa pugeda vabanduse taha, et puudub ühiskondlik huvi
n
No Papi/ 22. aprill 2017, 14:53
k
kas/ 22. aprill 2017, 14:44
Miki üritab nüüd ka Silicon Valley paljaks varastata? Mis siis muud kui jõudu!
n
noh jah, Ilves on/ 22. aprill 2017, 15:38
harjunud sellega , et saab kõike ilma rahata. Seal vist nii ei ole ja seega pole ehk nii odavat kuid samas head elukohta, mida ta tahaks ja tihkaks osta.
r
Raivo/ 22. aprill 2017, 14:39
Huvitav, kas tõesti on Ameerika ülikoolides selline aine nagu, "maksumaksja seljas liulaskmine", sest muud ei suuda küll välja mõelda, mida selline mees seal õpetab.
h
22. aprill 2017, 18:55
k
kas seda kutsuti/ 23. aprill 2017, 19:33
l
lugedes/ 22. aprill 2017, 14:25
mõningaid kommentaare tuleb mõte et oma nime all nad küll ei julgeks sellist p---a puhuda!
t
toomas,sina jah?/ 22. aprill 2017, 17:31
k
Kikilips/ 22. aprill 2017, 13:59
selle ärmataja tegemised seal USA-s ei lähe kellegile korda, siin Eestis ÄRMATAS omale 200 tuhat maksumaksja raha taskusse JOKK skeemiga. Maksa raha tagasi va juut!!!
k
kikilipsule/ 22. aprill 2017, 14:08
sul on valed andmed, hr. Ilves pole juut, kas see on rassismi avaldus!
h
Hr. Ilves on/ 22. aprill 2017, 15:34
juut, nii nagu Putin on venelane ja Rüütel eestlane
k
Kikilipsule 14.08./ 22. aprill 2017, 15:54
Aga miks temal pealagi siis paljas on- see on ju j. tunnus.
k
kuule kiku/ 23. aprill 2017, 19:11
kus olnud oled, Ilves väisas isiklikult juudi pühi kepka peas.
u
uro/ 22. aprill 2017, 13:49
Käis siin üks ameeriklane,väheteadlikud eestlased tegid tast kohe presidendi.
Ameeriklane korjas siin mis võimalik ja lasi jalga ameerikasse.
Palju õnne omaksu poliitikutele ja väheteadlikule eesti rahvale.

k
kas ILVES õpetab Ameerikas/ 22. aprill 2017, 13:47
Kuidas KURRUNURRUVUTI maale presidendiks pürgida,see maa paljaks ärastada ja siis plehku panna. Jäägu oma Ameerikamaale,see suur maa ja suurtele sulidele enam ruumi ka,meie siin teda ei oota. Praegusel presidendil poleks ju viga,aga kuna oli MART LAARI nõunik ja väidab,et ESTONIA põhjaminekus osaline pole,vaat,see tekitab kahtlust
m
muudetud/ 22. aprill 2017, 13:34
Kuulge teie nõmedikud,jätke hr.Ilves ükskord rahule kas midagi muud pole enam järada ,Laske ta ometi rahulikult elada
v
Varga peas põleb müts!/ 22. aprill 2017, 13:43
Senini kuni võlad maksab ja laus korruptsiooni ülesse tunnistab!
Või jääbki ainsaks vastutajaks Kaalu Jaan!
s
22. aprill 2017, 14:03
o
objektiivne/ 22. aprill 2017, 13:06
Eslasel pole selliste pisiasjadega aega tegelda, Eslas tegeleb tähtsamate asjadega. Näiteks portaali "Objektiiv" sopaga ülevalamine.
m
Mis asi on/ 22. aprill 2017, 13:41
m
Mis asi on/ 22. aprill 2017, 13:43
o
objektiivne/ 22. aprill 2017, 13:54
n
Nii palju sugulasi ühekorraga kommimas/ 22. aprill 2017, 13:05
Pole veel olnudki! Mis toimub?
e
Eints/ 22. aprill 2017, 12:59
Mis siis juhtus, kas jälle pani EASist midagi tuuri?
õ
Õhtulehed lugejad/ 22. aprill 2017, 12:58
Kuigi sel tasemel ajakirjandust pakuvad meil kõik ajalehed, mitte ainult Õhtuleht. Ilves ei pea inimesena meeldima ja ma arvan ka, et tema talu rahastamisega oli häma ja jama. Ometi peaks Eesti riik selle talu nime kandva suvemõisa Ilvesele kinkima selle eest, mis ta Eesti jaoks tegi ja edasi teeb. Ta jätkas seda, mida Meri ja veel mitmed tublid Eesti poliitikud olid alustanud ja viis Eestis maailma riikide hulka. Praegu on maailmas väga vähe poliitkuid ja ka tavainimesi, kes ei teaks, mis või kus on Eesti. Seda ei anna Moskva ja Eesti kesikud Ilvesel kunagi andeks, kõik need, kes oleks tahtnud et Eesti jääb edasi Venemaa provintsiks. Lugedes siinnseid kommentaare, hakkab tahestahtmata tunduma, et neid inimei on Eestis üha rohkem.
s
22. aprill 2017, 13:12
n
nõus 12.58-ga/ 22. aprill 2017, 14:11
Lisaks soovitan mõningatel kommenteerijatel enne mõelda kui sõrmed klahvidele panna.
s
22. aprill 2017, 15:58
t
To õhtulehe lugejad/ 22. aprill 2017, 16:02
Aga miks eestlane ei tunne seda, mida sa väidad, et lIves tegi maailmas Eesti heaks. No mida ta tegi? Sinisittagi ei teinud! Ainult nätsutas nagu mitte keegi teise riigi president. Ausalt öelda, HÄBI oli tema pärast. Eestlased on kasvataud nii, et ei söö ega nätsuta kui oled sektskonnas. Ilves aga sellest ei hoolinud. Tähendab iseloomuke on nii vilets ehk tahtejõuetu inimene.
1
12:58/ 22. aprill 2017, 17:06
Õhtulehe lugejad tahavad, et riik jagaks raha lennuki pealt ja kolhoosnikud saaksid käia Leningradi, sorry, Peterburi turul sibulat, kurki ja sealiha müümas. Riigi juhtide juures tundub teda häirivat ainult nätsu närimine, kõik muu sobib. Kui on ednine kommunist ja komsomol, siis sobib eriti hästi.
e
eit/ 22. aprill 2017, 12:50
oh õnnetust , et savisaart ei ole parasjagu sõimatavate listis .. aga ilves on eesti jaoks üsna oluline inimene ja nüüd on paras aeg tema jälitamiseks , isegi ameerikas .me vist ei saagi rumala rahva nimistust välja . pea kõik kommenteerijad on igaks juhuks kõigi jõukaamate peale kadedad . mingi müstiline riik ei hooli !! neist harimatutest , kes ainult kiruda ja viriseda oskavad . jõudu teile . teie riik koosnebki neist vingupillidest ja kaebupunnidest , kakelge omavahel . ja ärge süüdistage tegusaid inimesi .
k
kindlasti ütle/ 22. aprill 2017, 17:36
veel,et mis sest vanast asjast meelde tuletada!
ü
üks vastik vanamees on/ 22. aprill 2017, 12:43
Lõputu häma ja jora käib ümber tema pidevalt !

t
Tavakodanik./ 22. aprill 2017, 12:06
Ilves ei tee Ameerikas Eestile promo,vaid see on tema töö ja ta nende loengute eest palka. See on töö nagu igateinegi. Tähtsustada,et Ilves teeb Eesti eest tänuväärset tööd,siis nii see ei ole. Kahjuks.
m
mis sa no jutustad/ 22. aprill 2017, 13:42
...Ilves pole elus tööd teinud!
k
kas sinu jaoks 13.42/ 22. aprill 2017, 14:14
on töö see kus füüsilist jõudu vaja, vaimsest tööst ei pea lugu.
t
tööd tehakse ja tehti/ 22. aprill 2017, 17:40
karjalaudas ja puumetsas,muu kõik on üks küüneviilimine.
k
Kahju/ 22. aprill 2017, 11:48
Miks, miks, miks? Miks eestlase ja tema laste eluasemete pärast nii ei muretseta kui siin ühe suprer hüper rikkuri pärast. Tema äritsemise või äri tegemise oskuses ma pole kunagi kahelnud. Sinna valdkonda kuulus ka tema presidendiks olemine. Kahju.
o
Olev/ 22. aprill 2017, 11:47
Vanuritel peaks ikka oma kodu ,või vähemalt voodikoht olema !
m
Mulle tundub!/ 22. aprill 2017, 11:24
Ilves tundub olema üks suur ja ahne suli. Sellepoolest sarnaneb ta suurema osaga praegustest Eesti poliitikutest ja riigikogujaist.
u
Udumäe kunungas/ 22. aprill 2017, 11:22
Kas meid tõesti peaks huvitama Toomase elu-olu. Elagu rahus ja ärgu segagu meid enam,
Eile oli Õhtulehes Eveli , täna jätte Toomas. No kaua võib seda jama trükkida.
e
Eks/ 22. aprill 2017, 11:28
suursulide tegevusega tuleb ikka rahvast kursis hoida, muidu ei tea jälle kust pauk tuleb.
g
Gunnar/ 22. aprill 2017, 11:34
Loomulikult peame huvi tundma, meie maksumaksjatena ju maksame.Ametist lahkunud presidendi ametipension on 3966 eurot kuus. Lisaks saab Toomas Hendrik Ilvese abikaasa Ieva Ilves igakuiselt 1058 eurot esindustasu.
e
Eeva/ 22. aprill 2017, 12:29
Ja kus ning keda see Ieva siis esindab ? Võib olla Tommi ennast, aga siis peaks ju Tom ise need esinduskulud maksma!
p
projektipõhine president/ 22. aprill 2017, 11:15
ka lätlane oli lihtsalt üks projekt
v
vaike / 22. aprill 2017, 10:48
Millal küll saab eesti rahvas sellest "presidendist" lahti.. Kui ta on jälle rahahädas,las reformierakonna mehed - naised panevad oma raha kokku ja aitavad teda. Maksumaksja kulul on ta hiilanud niigi koos oma naistega 10 aastat AITAB JUBA.
h
Härra Ilvest laimata on naeruväärne./ 22. aprill 2017, 11:04
Sellised tegelased laimajad on Issanda loomaaiale häbiks...
s
22. aprill 2017, 12:58
v
vanamutinäss/ 22. aprill 2017, 15:19
no aga pole ju midagi head rääkida :)
a
Aksiooma/ 22. aprill 2017, 11:14
Härra Ilves oli vaieldamatult parim president. Kõik presidendile ettenähtud kulutused olid paika pandud enne tema ametisse astumist. EU parlamendis oli tal suurem palk.Rääkida mingist tulusast ja kergest ametist on imelik.Temale vähegi sobilikku järglast ei leitudki...
1
11.14/ 22. aprill 2017, 11:30
Plaan EAS-ist raha kantida oli siis juba enne ametisse astumist paika pandud ja lätis armukese juures käimise kulud samuti?
s
22. aprill 2017, 12:59
M
// 22. aprill 2017, 11:15
Maksumaksja kulul hiilgab edasi, Ärmatamise maksab maksumaksja ikka edasi. Aga kuidas ta ikka sai presidendiks? Täiesti tundmatu kuju , sahkerdas korteritega, naistega ja käis veel Kentmanni tänaval kinumas, et palk väike. CIA agent, kes nüüd vaevalt tagasi tuleb.
v
Valisime härra Ilvese EU parlamendi rekordilise häälte arvuga--/ 22. aprill 2017, 11:42
Niipalju "tundmatust".. Mees sai suurepäraselt hakkama igas ametis.
s
22. aprill 2017, 13:00
t
Teeline/ 23. aprill 2017, 13:02
Eriti suurepäraselt rahva vara omastamisega.
h
hr.Ilves/ 22. aprill 2017, 14:18
pole leheveergudele ise roninud, ÕL otsib teemat kus saaks vastukaja, jätke ükskord see ekspresident rahule.
a
aga/ 22. aprill 2017, 10:46
ärmataja oli ikka Evelin oma turismitalundusega. Tegi mehe paljaks, kui püksinööbi!
e
ega/ 22. aprill 2017, 11:04
Tom mingi ullike polnud, kes ennast naistel pügada laseks, ikka vastupidi, kaval rebane on see mees.
j
juut/ 22. aprill 2017, 11:09
t
TO AGA/ 22. aprill 2017, 16:07
Tegi paljaks ehk küll aga noku jäi töökorda. Mis siinjuures tähendab üks püksinööp?

k
kahjuks/ 22. aprill 2017, 10:45
h
Härra Ilvest tuleb kiita ja ainult kiita../ 22. aprill 2017, 10:50
Katsed teda laimata on naeruväärsed. Huvitav fakt,et härra Ilvese oponendid ei osanud kedagi järgmiseks presidendiks pakkuda. Tühi kott ei seisa püsti!
m
mõtlik/ 22. aprill 2017, 11:29
kes need oponendid siis olid , Kas Nestor, Rõivas ja Tsahkna ?Või tead veel kedagi ?
o
Oponendid on tegelased,kes härra Ilvest anonüümselt pidevalt laimavad./ 22. aprill 2017, 12:00
Avalik laimaja minu teada on Mart Helme,aga rahvale on teada kuidas lõppes mehe katse saada järgmiseks presidendiks. Teised laimajad-hädavaresed eelistavad anonüümsust. Täielik kamp hunnik õnnetust.
S
&/ 22. aprill 2017, 12:56
s
22. aprill 2017, 12:57
u
uushimutseja/ 22. aprill 2017, 10:42
Mida asjalikku on tal loengutel öelda. Kas raha kokkulugemist õpetada.
e
eks/ 22. aprill 2017, 11:30
ikka seda kuidas rahva raha rotti panna
s
suur saladuseloor/ 22. aprill 2017, 10:35
P
// 22. aprill 2017, 19:06
Pole seal mingit saladust.Vaata millal aser suri ja laps sündis. Siis veel, et miks Ilves kohe lapse ristsetele läks.Ristiisa?
o
oioioi/ 22. aprill 2017, 10:24
Muidugi kollane kirjandus on Ilvese perele palju halba teinud ja nüüd ka neid huvitab pigem tema kodu kui see, milliseid loenguid ta peab. Lõpetage, keegi lähedastest ei taha enam ajakirjandusele temast rääkida. Kindlasti on tal oma kodu ja sinna pole asja võõrastel.
o
22. aprill 2017, 11:17
On küll asja, kui eesti maksumaksja peab ikka veel tema kulusid katma. See seadus on üks lo..llimaid, mis on tehtud. Miks peab maksumaksja mingeid endisi presidente ülal pidama, kui nendest ei ole riigile enam mingit kasu. Las elavad oma sissetulekutest ja rahvalt pihta pandud rahast.
s
22. aprill 2017, 11:32
seda mina ei hakka isegi küsima mis loenguid ta peab. see niigi selge...
t
22. aprill 2017, 11:32
1
10.24/ 22. aprill 2017, 11:36
Asi polegi selles kus ta ameerikas elab või mida teeb aga miks peab riik Ärma kompleksi ka nüüd ülal pidama on arusaamatu, president ju seal ei ela? Riik peab maksma elukoha eest, mitte eraomandi ülalpidamise eest.
l
lyyra/ 22. aprill 2017, 12:27
Ärma talu on ilusti taastatud esivanemate pärand. nii materiaalne kui moraalne väärtus. Ilves on olnud siiski 10 aastat president. Üks endast lugupidav riik peaks talle tänu ütlema, mitte poriga pilduma. Rahule tuleks ta jätta, tigedusest lõhkevad eestlased.
t
Teame neid tigedaid "eestlasi"./ 22. aprill 2017, 12:35
Härra Ilvese põhiline puudus nende silmis on ikka fakt,et tema ise ega keegi tema suguvõsast pole olnud nõukogude aktivist... Härra Ilvest tuleb ainult kiita! Töö kiidab tegijat!
t
ta elagu jne/ 22. aprill 2017, 12:53
s
22. aprill 2017, 12:56
s
22. aprill 2017, 13:09
k
kodanik/ 22. aprill 2017, 13:22
Miks petakse ülal Meri ja Rüütli elamisi? Ja miks ei võiks sama olla ka Ilvese puhul? Eks ikka sellepärast, et seadus näeb ette, et expresidentide puhul on nii ette nähtud. Isegi siis, kui presidendiks oleks Helme. Viimane muidugi selleks kunagi ei saa.
l
lyyra`le/ 22. aprill 2017, 13:23
Õnnetuseks on meil suur hulk rumalaid ja harimatuid inimesi, kes ei suuda peale viha pritsimise mitte midagi muud teha...
k
kas/ 22. aprill 2017, 14:28
ta katab ise Ärma talu praegused kulud?
t
To lyyra/ 22. aprill 2017, 16:11
aga kõik teised riigid teevad ka sama. Ehk president peab olema puhas nagu prillikivi, siis ei saa ka külge haakida.
t
tekib küsmus, miks/ 22. aprill 2017, 16:28
üldse peab rahva raha raiskama endiste presidentide ja nende naiste
ülal pidamise peale. Saan aru, et mõned aastad peale surma, kuid elu lõpuni miks? Kõiks saavad ju pensioni, leseraha ja mida jaganes, kas tõesti on need summad nii väiksed, et riik peab neid veel üleval pidama.
m
millest vaikus ameerika elukoha üle?/ 23. aprill 2017, 07:24
järsku peab meie presidendikantseleiga läbirääkimisi, et ka tema Ameerika kulud rahva poolt kinni makstaks?
n
no president võiks omale pool/ 23. aprill 2017, 16:33
Eestit osta. Pärast oleks hea rahva rahade eest seda üleval pidada. Kui terve Eesti ostaks, oleks veel parem. Sihuke suur Ameerika rantšo Texases ongi pea Eesti mõõtu. Oleks vähemalt keegi, kes raha kulutamisel silma peal hoiaks. Praegu läheb nii, nagu läheb.
w
Westocoastlane/ 22. aprill 2017, 10:18
Californias on isegi jõukatel raske elada, kuna elukvaliteet ja selle hind on tasakaalust juba ammu välja viidud. Seal on juba normaalsus see kui sa oled paari töökoha ja sissetulekuga kodutu. Juba mitmeid aastaid toimub Californiast massiline välja ränne teistesse osariikidesse. Mis puutub Silicon Valley'sse, siis seal ei olegi normaalset erapiirkonda, tegemist on industriaal alaga. Kui Ilves kuskil Stanfordi lähistel pesitseb siis kõige tõenäolisem on Palo Alto linnake. Kinnisvara hinnad ja saadavus on aga äärmustes.
e
eh/ 22. aprill 2017, 11:06
mees saab suurt eripensioni ja naisele-alaealistele lastele lisaks kah toetust, mis ületab tava-eestlase töötasu. "Puhkusekompensatsiooni" sai ta üle 94 tuhande euro. Ja ikka veel liiga vaene, et elukohta rentida? Muide - kleptokraatia on normaalsetes maades karistatav kuritegu.... Ahjah - Stanfordi lehel annab otsing vaid sellised viited: http://cisac.fsi.stanford.edu/search/node/?keyword=ilves - ei ole nagu midagi eriti hõisata nende loengutega.
f
Fred/ 22. aprill 2017, 10:17
Sopaleht Õhtuleht ikka ei saa jätt rahule kuna lumpenit Ilves ärritab jätkuvalt aga ikka klikivad ja loevad huviga... Mis on see ajakirjaniku asi mida ta teeb? Ta on teises riigis ja kui töötab ülikooli juures pole enam tegu riigi esindajaga ning kulud katab ise või kool, olenevalt nende endi kokkuleppest. Polegi kohustatud aru andma või seda kellegile kuulutama. Saage üle oma Ilvesest juba.
h
huvitav/ 22. aprill 2017, 10:06
mis puutub ette hr.Ilvese elukoht, tegite seda parimat presidenti küllalt juba maha, las ta elab nüüdki rahulikult!
v
22. aprill 2017, 09:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tiit/ 22. aprill 2017, 10:13
Kas siis USA-s ei olegi EAS-i taolist asutust? Kes raha annab ja pärast selle ka kinni maksab.
r
räägi meist/ 22. aprill 2017, 11:32
egas me täna veel USA pole !
m
22. aprill 2017, 11:18
minu arvates võiks ta asuda sotsiaalmajja elama ja taotlegu sots.toetust.
n
22. aprill 2017, 11:38
nagu ta teadlasest eksäi :D

h
huvitav/ 22. aprill 2017, 09:56
kus Tero Taskila loenguid peab ja elab?
t
Tero/ 22. aprill 2017, 11:10
j
ja krt/ 22. aprill 2017, 09:56
mis on see teie asi kus ekspresident elab või ei ala!!
j
jajah/ 22. aprill 2017, 10:02
kuniks meie talle ja tema kullakaevajale elu kinni maksame, huvitab ikka küll. ülbe puuk.
t
Teadja/ 22. aprill 2017, 09:56
Metsmaasikad hakkavad varsti oitsema.
l
leo/ 22. aprill 2017, 09:51
Aga tulebki salastada, sest siis kõik ei tea, kes sobutõlnik on. Omal ajal, kui Ilves töötas välisraadios, sokutas KGB talle seltsi ühe sõbrakese. Sai koos võetud jne
u
Uudamist arenenum./ 22. aprill 2017, 09:48
USA-sse ülikooli õppejõuks kutsutu loomulikult kindlustatakse ülikooli juures sobiva korteriga. Meil ei leita isegi presidendile väärilist residentsi. Olukord praeguse presidendiga on häbiväärne.
0
09:48-le/ 22. aprill 2017, 09:51
Praegune jäi ju oma vanasse koju...
m
Mis siin häbiväärset on./ 22. aprill 2017, 09:53
Praegune president ise ei taha elada kuskil häärberis. Ta ise tahab elada oma kodus.
p
praegune president/ 22. aprill 2017, 09:58
elas ja elab eituse faasis oma elukoha suhtes, nagu kõiges muus.
t
trilateral/ 22. aprill 2017, 10:15
Selle expresidendi kohta sobiks hästi ütlus: "säärane mulk". Soomekeeles aga sobiks sõna "mulkku".
e
ei/ 22. aprill 2017, 10:32
ei ole ses saamaahnes ja vääritus Ilveses mulgi verd. Ta on võõserilt toodud ei-tea mis- päritolu naise järglane. Oma tagasihoidlikust Pärnumaa talupojapojapäritolust isa on tõusik alati häbenenud
e
22. aprill 2017, 11:24
Ema poolt on Venemaa juut.
õ
õige/ 22. aprill 2017, 16:04
ju ema sai kogemata lapse, isa poolt eestalne ema poolt juut.
t
teadmiseks/ 22. aprill 2017, 11:37
Meie ei ole USA ja sellisele riigile kus elab 1 milj inimest , on presidendi amet liiasl mis liiast. Just seepärast on meie palgad ulmeliselt madalad ja rahvas jookseb igasse suunda laiali.
t
to teadmiseks/ 22. aprill 2017, 13:26
Hr Helme seda vist ei teadnud, kui kandideeris?
k
Kapott/ 22. aprill 2017, 09:47
Ilvese loengud on null ega huvita kedagi. Külalislektor see on mõned jutupuhumised iseendast. Loengutelugemine on õppeaine õpetamine, mis lõpeb eksamiga. Seda Ilves ei suuda ega oma ka haridst. Muidu oleks pressitädi ütelnud, et loeb seda ja seda ainet: topograafilist kirurgiat, vara-keskaja ajalugu, füüsikalist klimatoloogiat, sissejuhatust folkloristikasse vms. Tädidest saab aru, et Ilves ei tee jällegi mitte midagi.
n
no/ 22. aprill 2017, 10:09
matsid ei saa aru kõrgematest teemadest, seepärast teritavad hambaid.
s
22. aprill 2017, 11:20
sina oled see kõige matslikum mats.
a
aga/ 22. aprill 2017, 11:26
kus nüüd meie aru saame! Tema kõrged teemad on, et kuidas riiki rahast lüpsta ja seda meie ei oska.
a
aga/ 22. aprill 2017, 11:27
n
noh/ 22. aprill 2017, 11:41
siin mõned matsid on ikka ise ka ülikoolis käinud ja teavad kuidas asjad käivad. muide, palju see ilves sulle ka maksab?
j
Jaan Puumuna/ 22. aprill 2017, 09:41
mees maksa oü ärmatamise võlg riigikassase tagasi.
m
Milline võlg härra Ilvesel on ??/ 22. aprill 2017, 10:42
e
esiteks/ 22. aprill 2017, 11:41
moraalne võlg rahvale läbi EASi sahkerdamise eest, teiseks metsa maha ärimine , mis ei sobi kuidagi kokku presidendi ametinimetusega . Loe lehti, siis ei esita lolle küsimusi.
k
kas mäluga / 22. aprill 2017, 16:01
k
kus ta elab?/ 22. aprill 2017, 09:37
eks ta seal ela, kelle heaks seal töötab ja küllap jälle tasuta. Ei tema hätta jää, teeb essust ka saia, nagu ta Eveliinagi.

m
Magage välja/ 22. aprill 2017, 09:37
Las inimene elab oma elu - keda kotib, kus ta elab. Nii lolli artiklit pole kaua aega lugema sattunud. Mis järgmiseks? Kus president sokke peseb, kuhu prügi viib ... Magage välja!
U
......./ 22. aprill 2017, 09:28
USA-s Ilves mängib märtrit, suur ülikooli "professor", kes oskab rääkida ilmselt, kui "vägev" ta oli, naisi jalaga segada, raha tuli siit ja sealt, kõik jäi maksumaksja kanda. Kelle ülesandel ta seal nüüd edasi ärmatab? Mingi NATO luure või?
j
Joss/ 22. aprill 2017, 10:49
See ongi vabamüürlaste komme.
... :D :D Ilves elab ü l i k o n n a piirkonnas ??? / 22. aprill 2017, 09:27
jälle midagi uut siin ÕL-is :D ma edasi ei viitsinudki lugeda ,minetea mis sealt veel võis huvitavat tulla - olla . Edu lugejatele ja avaldajatele !
3
32fgt/ 22. aprill 2017, 09:23
Siililegi selge et, elab oma leivaisade eraldatud eramus. Kahjuks seda avalikult tunnistada ei saa kuna tekiks küsimus milliste teenete eest ta selle saanud on.
h
Härra Ilves oli vaieldamatult parim president./ 22. aprill 2017, 09:32
Tema laimamine on naeruväärne ja tihti lausa alatu. Töö kiidab tegijat! Huvitav kus julikoolides tema laimajad õpetavad või on õppinud ???
E
32fgt / 22. aprill 2017, 09:44
Ega mina ei ärmatanud et, mind laimamises süüdistad tema ikka ise ärmatas. Ausal inimesel ei ole midagi varjata.
o
olen 09.32-ga nõus/ 22. aprill 2017, 10:00
eriti võrreldes praegusega.
s
22. aprill 2017, 12:45
s
22. aprill 2017, 12:46
v
vale puha/ 22. aprill 2017, 13:13
Ilves ei õpeta mitte kusagil. Ta on külalisesineja, midagi maskoti taolist. Tiitel "endine president" kõlab hästi ja toob ülikoolile lisapunkte.
h
huvitav kust otsast ta nii eriline / 22. aprill 2017, 16:00
oli, see et tal inglise keel suus või? Ta lihtsalt oskas (rahvusele omaselt) kavalalt ära Eesti riigi olukorda ja tulla õigel ajal siia, reklaamida ennast kui õilsat eestlast kes tuli Ameerikast kodumaale appi.
Kaitseministeeriumis töötamise ajal sealsed kolleegid teadsid rääkida, kuidas ta istus oma kabinetis, uks oli olnud seest kinni, kuulas muusikat jalad lauapeal ja oli joonud veini.
m
matu/ 22. aprill 2017, 09:15
Loengute teema on JOK skeemid ja Ärmatamine!
j
jah/ 22. aprill 2017, 09:42
JOK skeemid, Ärmatamine. skeemitamised ja kärgprede loomine e. sohielu elamine. Masendav kodanik
l
Lisaks veel/ 22. aprill 2017, 11:12
kuidas väike riik viia võõrpankade toel võla orjusesse. Kuidas vallutada riiki ilma pauku tegemata ja orjastada rahvas. Need on teemad. Lisaks veel, kuidas võita valimisi läbi e petuserveri.
r
rp/ 22. aprill 2017, 09:13
Soovitus oli õige, meedia võikski kajastada presidendi loengute sisu.
j
Ja/ 22. aprill 2017, 09:53
mida me selle sisuga peale peaks hakkama, kas ahjus tule saab üles? See jutt pole meiesugustele, see ikka rohkem nagu tudengitele, kes seal koolis. Ja eks me siin juba küll seda kuulda saanud lausa 10 aasta jooksul...
n
no jah,/ 22. aprill 2017, 10:10
kui ei küündi nii kõrgele...
t
tõepoolest/ 22. aprill 2017, 11:44
las avalikustavad tühikargaja loengud. väga huvitab.
a
arvaja/ 22. aprill 2017, 09:08
delfi võiks palgata kirjoskajad kirjatsurad.
t
22. aprill 2017, 09:23
tead ka palju sellised palka tahavad???
j
Juulius/ 22. aprill 2017, 09:06
Mis see Eesti riiki või eestlastesse puutub, et hr. Ilves vajab USA- s sealsete hõimuvendade abi? Las aitavad, kui soovi on!
t
to: Juulius/ 22. aprill 2017, 09:38
m
mats maalt/ 22. aprill 2017, 09:51
Simm on ju kah eestlane.
k
22. aprill 2017, 11:23
kas ikka lugesid artiklit. Seal on ju kirjas, et eesti peab vastutama oma endise presidendi heaolu eest kui ta satub raskustesse mujal. See on päris mõistmatu ja alatu eesti rahva suhtes.
k
kolm/ 22. aprill 2017, 19:14
Kui sina ka artiklit lugesid, siis võiksid ju teada, et Eesti riigile presidendi USA-s viibimisega kulusid ei kaasne, sest ta ei soovi endale seal mingit turvamist.
p
päevakübar/ 22. aprill 2017, 23:19
nojah, turvamist võib-olla ei taha, aga kindlasti tahab, et eesti rahvas talle sinna uhke elamise üürib/ostab. Ja pidevalt maksab tema kõikvõimalikud kulud kinni.

t
Thule nendib/ 22. aprill 2017, 09:00
Kui vajab hõimuvendade abi siis hõimuvend Soros peaks aitama.
s
Selgitus laimajale/ 22. aprill 2017, 09:38
President Ilvese isa Endel sõdis Eesti Leegionis ja ema õppis Litzmanni ajal Tallinnas gümnaasiumis,elas üle pommitamise. Tema juudiks tembeldamine on naeruväärne. Inimlik kadedus arendab mõnedes lausa tavalist alatust.
n
nõustuja/ 22. aprill 2017, 09:53
Lõpuks on ka asjalikeL asja rumalate kommentaARIUMISSE.
K
??/ 22. aprill 2017, 10:22
Kellena Ilvese isa seal Eesti Leegionis sõdis: kokana või politrukina?
m
mida??/ 22. aprill 2017, 11:35
Tead, ma olen kahjuks selle ärmatajaga sugulussidemetes ja võin kinnitada, et valetad täiega. Kui saan mahti , lükkan sinu väited ümber.
s
22. aprill 2017, 13:07
i
Ilves on ennast/ 22. aprill 2017, 15:41
ise juudiks pidanud ja seda just ema poolt. Ja juut ta ka on. Nimi ei näita rahvust veel.
n
Nddn/ 22. aprill 2017, 17:17
...et see isa oli leegion ja ema õppis kusagil? See peaks nagu Ilvese teod Maarjamaal heastama? Tema kahtlased teaod hakkavad ju selle vanalinna pindadega pihta. See kuidas maksumaksja ta ATVd ja lipumastid( kõik mis sinna vahele mahub) kinni maksis on sul juba ununenud? Saa aru ... Ilves on oma skeemistamistega teinud suurt kahju. Ja ta ei kavatsegi kunagi vastutust võtta.
l
22. aprill 2017, 19:21
Lükkasin,aga mode ei lasknud läbi.
m
Mis tal ikka/ 22. aprill 2017, 08:54
m
muidugi/ 22. aprill 2017, 10:10
eks loengusaalides on alati ullikesi, kes lektorisse armuvad. äkki on veel noorem ja hea võimalus jälle sohilaps saada. kahjuks seekord vist ei oska seda enam kuidagi eestlaste arvele panna, et saaks makstud?
u
Uudam/ 22. aprill 2017, 08:45

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee