Eesti uudised

TÖÖANDJA SEADUSERIKKUMINE: ATKO bussijuhtide mure päädib piketiga

Delfi Ärileht, 17. aprill 2017 18:56

20 KOMMENTAARI

b
Bussijuht/ 18. aprill 2017 22:56
see,et ATKO ei rakenda vaveaega on vale jutt,maakondadesse on laiali saadetud käskirjad,kus on must valgel kirjas,et dispetseritel kindlustada täpse kellaaja kajastamine sõidulehtedel koodi nr.834 all.Osakonna juhatajatel teha teatavaks osakonnas valveaja rakendamise reeglid ja kord bussijuhtidele allkirja vastu hiljemalt 05.04.2017.Siin käskkirjas on näha otsest survestamist juhtkonna poolt.Meie osakonnas pole ükski juht sellisele käskkirjale alla kirjutanud .See tähendab seda,et siin puudub seaduslik alus valveaja rakendamiseks ,kuna puudub poolte kokkulepe.
l
Lisaks sellele/ 18. aprill 2017 12:04
on busside tehniline seis kohutav ja kuulu järgi praktiliselt sunnitakse kohati bussijuhte oma rahadega bussi remontima ( ise sõitsid - ise lõhkusid). Kas nn. majanduspolitsei ei peaks selliste asjadega tegelema?
v
vuntsike/ 18. aprill 2017 11:20
Ega Tartu Veevärgis pole parem. Ka siin ei maksta valvete eest.
m
Milleks jamada/ 18. aprill 2017 10:53
Sarapikudest korruptiivsemat ja kiskjalikumaid feodaliste annab otsida. Nende kõik ärivaradki on nagu slummidest välja tõmmatud. Nad sobiksid kuhugi Indiasse või Aafrikasse oma ärisid ajama.
k
kesikud/ 18. aprill 2017 12:06
l
Lembo/ 18. aprill 2017 09:36
Huvitav, miks Tomingale pole peale pandud ärikeeldu? Tegu on ju petise ja peaageu et kriminaalkurjategijaga. Koos Sarapuuga arvavad nad, et on veel orjanduslik kord või mingi Ukraina meil siin, kes raha eest riigiametnikuele võib osta õiguse töölisi huiata.
a
Ants/ 18. aprill 2017 07:23
Jah olen mõlemas firmas töötanud nii SAMAT kui ATKO rohkem ma sinna oma nägu ei näitta, jubedad firmad.
e
ega/ 18. aprill 2017 12:10
väikevedajate puhul asi parem ole, veelgi hullem, ei taheta isegi min. palka maksta jne.
k
Kuna / 17. aprill 2017 23:11
turul pakkujaid napib võib trikitamine edasi kesta.Kus nüüd kõik need kontrollametid ja töövõtjakaitsjad unelevad?Kas saab ükskord kord majja või ei saa?Maksu ja tolliamet majandusministeerium konkurentsiamet töövaidluskomisjon,miks te kõik vaikite?Ootame vastuseid ja tegusid.
r
RS 2/ 17. aprill 2017 21:42
Ei saa aru, mille üle nad küll nurisevad, "keskerakond ju hoolib!". Ha-ha-ha-ha-haa
o
oravate/ 18. aprill 2017 00:37
r
RS 2/ 18. aprill 2017 06:05
Ja mis oravad sellesse puutuvad?
i
irwe/ 18. aprill 2017 15:45

m
mis sm virkepuu/ 17. aprill 2017 21:28
ka asjast arvab? see tööandjate liidu käpik riikliku lepitaja kohal?
m
17. aprill 2017 21:11
Makstakse sellepärast vähem palka, kuna ületunnitööd lähevad jagamisele. Mina seda Arvo Sarapuud ei usaldaks. Tundub kuidagi kahtlane tüüp, kes korjab tööaja sisse jääva puhketundide eest raha oma taskusse, et suvilat ehitada.
o
Odavfirmad/ 17. aprill 2017 20:58
Juhtidele püütakse maksta nii vähe, kui võimalik. Alandav oleks selliste palkade eest tööd teha, minul küll.
Pmt ongi meie riigikord orjanduslik.
e
Euroopas/ 17. aprill 2017 23:35
olles olen näinud Eesti numbrimärkidega rekkade roolis igasugust eksootikat, küll bulgareid, moldaavlasi, rumeene ja muid pelmeene, mis tähendab, et Eesti "virmade" pakutav "konkurentsi võimeline" palk peletab eesti autojuhid kuhugi mujale. Aga ehk saab edaspidi Ukrainast veelgi odavamaid "oskuse töölisi" kõigisse valdkondadesse ja elu kui lill.
s
Sellepärast/ 18. aprill 2017 00:58
siis ongi veoautojuhtide tööpakkumiskuulutusi Eestis vähemaks jäänud.Ja mina veel mõtlesin,et kõik kohad juba täis.
b
bussijuht/ 17. aprill 2017 20:26
h
hunt kriimsilm/ 17. aprill 2017 19:48
pole midagi piriseda, kyll arvu asjad korda ajab. vôite ju alati prygi vedama minna vôi ujula vundamenti kaevama

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee