Eesti uudised

Helir-Valdor Seeder kandideerib IRLi esimeheks

Õhtuleht.ee, 17. aprill 2017, 08:06

53 KOMMENTAARI

g
G/ 17. aprill 2017, 19:02
Nüüd on oht jah, sest parim kandidaat - Kaia Iva, võib muidu veel elu muidusööjate jaoks ära rikkuda.
s
Sass/ 17. aprill 2017, 17:42
Otsas häda otsas vaev,IRL on põhjas laev!
m
mannetu/ 17. aprill 2017, 17:36
i
isamaalane/ 17. aprill 2017, 16:15
Seltsimees Seedri kõige kuulsam saavutus poliitikas on topisenali Riigikogu esimehele.Nii et kaks kandidaati kloun seeder ja vastutustundetu iva
j
Jah/ 17. aprill 2017, 20:34
tema ülesanne on seedida kõikjal kõike, nagu viimase aja eelkäijatelgi.
t
taat/ 17. aprill 2017, 14:53
Nii kui selle mehe pilti näen nii tuleb silme ette veneaegne multikas -prostokvashinost,meenutab kot matrosskinit
e
eit/ 17. aprill 2017, 16:32
aga miks sa oma propelleriga püksid toolileenile unustasid kui lendamise aeg kätte jõudis ?
s
seltsimees Tasku/ 17. aprill 2017, 14:16
Seeder pole üldse eesti puu nagu kuusk voi kask.
Kuidas saab seeder olla isamaliidus või suisa selle eesotsas?
T
................../ 17. aprill 2017, 13:56
Tehke ometi lahtised nimekirjad.Kinnistes nimekirjades eksisteerisid vähem hääli toonud inimesed. Kas see oli ilus ?Miks ma peaksin teist lugu pidama. Igale poole sokutate omad inimesed,aitab.
m
mees kui orkester!/ 17. aprill 2017, 13:29
Helir-Valdor-Seeder-Polder-Agraar-Minister

m
mutt/ 17. aprill 2017, 12:18
tootmine ammu lõpetatud, peab vaatama,et petiste otsa ei komista, pension ilusti ära jagada!
õ
õige mees !/ 17. aprill 2017, 12:01
Tema peale võib kindel olla , sest tema suudab selle erakonna tegevuse asjaliku lõpuni viia.
k
kolm päkapikku/ 17. aprill 2017, 11:11
Helir, Valdur ja Seeder korraga üksteise kukil annavad ühe täismõõtu esimehe välja küll
p
Politikaan/ 17. aprill 2017, 10:54
Mõistlik oleks klassikalise parempoolse partei asutamine a-la kristlikud demokraadid
Respublika sünnitas Taal
Uue erakonna noorema põlve ettevõtjad
Küll see käilakuju leitakse kui papp taha tuleb.
Tänased Respublikaanid tootvale tööle
t
17. aprill 2017, 10:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vaatasin eile/ 17. aprill 2017, 10:59
kommunistlikku rüütlit kirikus ja :) põld teisel häda midagi, täiesti omal kohal, noh villu kloonide: helmeste@madisoni esinduskujuna.
ja ma mõtlen tõsiselt, meil on President kiriku jaoks ja on ka Vabariigi President koos noortega Jakobsoni radu uuendamas :)
t
Tiidja/ 17. aprill 2017, 12:50
Tu Arnold olnd ka vene ajal väga püha mees ja käind ikka kirikus armulaual patte andeks saamas.
m
Mia/ 17. aprill 2017, 10:47
Helir Valdor Seeder ja Kaia Iva. Tahaks näha nimeliselt neid môlemat kes nende poolt hääletada vôiksid. Jätan perekonnad välja. Ilma karismata hallid kujud ebamääraste maailmavaadetega. Kahju Isamaast
e
ei me ette tea/ 17. aprill 2017, 11:09
kui erakond nad valijatele välja pakub - hääletangi, ükskõik kumma poolt, olen erakonda ersp-st peale valinud, las nad meil olla, niipaljukest seda algset ersp-list vaimu meil ongi...
o
oi jummel/ 17. aprill 2017, 14:43
oled sina vast rumal. et siis kuna oled alati hääletanud, aga nemad on muutnud, siis see sinu hääletamist ei muuda? oled samasugune tuulelipp siis ju, maailmavaade muudkui muutub, isamaalisest pagulasarmastajaks.
kas sa võiksid ennast häbeneda?
t
targale jummeldajale/ 17. aprill 2017, 16:23
ja millist erakonda sina valid?
v
vend Võõpsust/ 17. aprill 2017, 12:05
Meie peres toimus reede öösel hääletus ja kasutades konsensuse põhimõtet, lähevad kõik hääled Iva veimevakka.
k
Küsimus kaasmaalastele ?/ 17. aprill 2017, 10:11
Mida peab see mees ( pant ) tegema, et te oma hääle talle annaksite ?
Ma ei saa aru , miks eesti inimesed hääletavad mullitajate poolt . Poliitika on nendele, kellel pole enam muud tööd. Aga rahva heaoluga siin ei haaku midagi.
r
rahvaheaolu, rahvaheaolu/ 17. aprill 2017, 10:35
on unistus.
reaalsuses on ekre ja vabade vahel koht, mida nemad ei täida, sest ega see padu vabadus ja vaeste geide vaenamine ju tegelikult mingi rahva heaolu eest seimine ka ei ole :)
ekre peamine eesmärk - irli valijate ülevõtmine võib ju täituda, kuid varem või hiljem tuleb neil ka irli ülesanded üle võtta :D
e
eks ta ole/ 17. aprill 2017, 10:55
/Aga rahva heaoluga siin ei haaku midagi/???- IRL on üle kahe aastakümne rahva heaolu eest seisnud ja pr presidenti tsiteerides, siis rahvas pole veel kunagi nii hästi elanud. Millega EKRE seda heaolu tõstma hakkab ja kellega, see on küsimus valijatele aga võib ka vägagi olla, et heaolu asendub valede valikute korral poliitilise tsirkuse, tõrvikujooksudega jm isamaaliste näitemängude ja perfoomancitega...
k
ka ekrel tuleb/ 17. aprill 2017, 11:18
refide, sotside ja keskidega :) valitsemise ühiskeelt otsida ja kõik jõuab samale ringile, sest seda kõikset ja ülimat rahvaheaolule pühendumist võib unes näha, aga noh ... ei hakka helmeid kiusama, lihtsalt "vähemuste" teema kaotab ekre valitsusse jõudmisel igasuguse teravuse :D. kesto valitsuses enamp "pisiasjadega" viitsib tegelda.
t
to eks ta ole/ 17. aprill 2017, 14:46
pole eriti arukas arutada seda, millest sa midagi ei tea. oled süvenenud üldse, mida ekre räägib? vaevalt. või siis soovid tõesti südamest, et eesti saaks islamiseeritud. ei jäeta eestit ka puhtaks, kui ise selle eest ei võitle. ja kui islam kohal on, siis mis vahet enam kõigel muul on, kui turvalisust ei ole. aga no sina meil ju mõttetegevust ei harrasta, kahju.
v
Vist/ 17. aprill 2017, 10:09

i
isamaamüüjad ajaloo prügikasti/ 17. aprill 2017, 10:04
IRL-i ei suuda päästa põhjaminekust keegi. Kriminaalse ja kremlimeelse keskerakonna võimule upitamine oli tõeliselt isamaaline tegu.
u
upitamine või refidele kordki koha kättenäitamine :D/ 17. aprill 2017, 11:26
eks seda kriminaalsust jätkub mõleMBale liberaalide tiivale ja kui ikka ühel noorel mehel avanes haruldane moment ligile@rõivale pesaltlend korraldada, siis mina Tsahknat hukka mõista EI suuda. ILUS PILT oli :)
m
masohhist/ 17. aprill 2017, 11:37
Alguses oli hea soe, aga nüüd on vastikult külm. IRL-i valijad on ikka tõesti lol.lid
m
masohhistile/ 17. aprill 2017, 11:49
hakkas kergem? ütlesid mulle loll, olgu,
aga refide poolt pole ka eales hääletanud, nii loll pole lihtsalt võimalik olla. selgituseks, mul põle lihtsalt mingit teiste koorimise annet:), aga vat see omadus peab ühel refil kaasasündinud olema. nii ma siis vaeseid rahvuslasi oma häälekesega olengi alati toetanud.
j
jeah/ 17. aprill 2017, 14:47
nii on alati, kui püksi lastakse.
m
müüdavad hinged/ 17. aprill 2017, 16:48
Vaesed rahvuslased müüsid venelastele elamislube. Ja nüüd aitasid need vaesed rahvuslased võimule kremlimeelse 5. kolonni.
m
mait/ 17. aprill 2017, 08:55
isamaaliit ja konservatiivid?päeva parim nali.poliitilised tuulelipud olete ja sügavalt korrumpeerunud pealekauba.narr on see,kes teid veel valib.minu hääle saab igal juhul järgmistel valimistel ekre,eks siis ole näha,kas nad arvestavad rahvaga või ei.
m
minu / 17. aprill 2017, 09:01
hääle saab ka ekre, sõltumata persoonist.
a
ahah/ 17. aprill 2017, 11:06
enda poolt hääletamine on vana ja tore komme
s
siin küll eksid/ 17. aprill 2017, 12:53
Vana hea komme oli mitte kunagi enda poolt hääletada. Täna minnakse või ussi mu..ist läbi , et ka oma hääl maksma panna.
t
to ahah/ 17. aprill 2017, 14:52
ekres on 8000 liiget umbes, seega sinu pakkumine on, et saadakse nii 6000 häält üldse üle eesti? sest no valimisprotsent on enamasti 50 % kanti suures plaanis, kuna ekre inimesed on kohusetundlikumad, siis võib eeldada, et neist läheb valima suurem protsent, no nii 6000 inimest. või on sul mingi muu matemaatiline lähenemine, kui väidad, et ekres ainult ise endale hääli antaksegi?
igaks juhuks annan sulle teada, et mina ekresse ei kuulu, meie perest keegi ei kuulu. aga ei teki küsimustki, kes hääle saab, ekre saab. olen nõus, et ka neil on puuduseid, kuid nende suhtumine oma isamaasse kaalub need pisivead üles. teistel erakondadel on ainult vead. kaalu teisele kausile pole kohe mitte midagi panna.
t
to siin küll eksid/ 17. aprill 2017, 14:53
misasja? täiesti loomulik, et salajasel hääletamisel annavad kandidaadid iseendale hääle? alati on see nii olnud.
s
sügavalt korrumpeerunud/ 17. aprill 2017, 10:58
Kui teil on infot korrumpeerumise kohta, paluks seda esitada pädevatele instantsidele. Vastasel juhul on tegu alatu laimuga ja ka sellisel tegevusel võivad tagajärjed olla.
m
meenub kohe/ 17. aprill 2017, 13:43
elamislubade müük, Aardla polder, Eesti õhk ja Parts
Kuidas neid sigadusi nimetama peaks?
n
no/ 17. aprill 2017, 14:54
sigadusteks näiteks?
ja need sigadused peaks nende elupäevad lõpetama, kui loIIe poleks, kes neile ikka veel hääle annavad. nagu siin eelpool üks kirjutas, et kuna ta on alati neile andnud, annab nüüd ka :D kas saab rumalamat inimest olla?
j
jah,sul on õigus,/ 17. aprill 2017, 12:39
kuid siiamaani on ekre oma meelekindlust iga kandi pealt näidanud.
Juba see on väga kõnekas,et nad ei liisi autosid,pole muutnud oma suhtumist metslastesse,omasooiharatesse jne.Päris keeruline on nii pikalt oma seisukohtade juurde jääda,kui kõrvalt kogu aeg kaikaid loobitakse,nii,et selgrooga erakond.Kes midagi muud väidab,valigu irl.
e
enne kui valitsemise testi põle läbinud/ 17. aprill 2017, 14:08
on kõik valijate lootused liivale joonistet, tahaks isegi seda keski - ekre selgroogu näha, saagu või hullem. juhtumisi kuulasin vene islamikomitee tegelast ja peab ütlema vähemuste küsimuses ekre suhtumine vastab šariaadi nõuetele, niiet ka metslaste asjus tuleb šariaadi seisukohti silmas pidada.
t
to enne kui..../ 17. aprill 2017, 15:01
katsu palun mitte kirjutada asjadest, millest sa midagi ei taipa. šariaat tundub olevat selline, millest sa midagi ei tea ja siis arvad, et on lahe see ekrele külge pookida. ka kõige rumalam peaks aru saama, et ekre ja šariaat on kaks erinevat poolust. või oled aru saanud, et ekre soovib naised prügikottidesse toppida? või sundida neid igaks asjaks mehelt luba küsima? või keelata naistel tööl käimise, muidu võib ta põlema süüdata? või on ekrel plaan naistel kohustuslikus korras suguelundid ära lõigata? või kividega surnuks loopida abielueelse seksi eest? või soovib ekre sinu arust 9aastased tüdrukud vanameestele mehele panna ja seadustada pedofiiIia? keelata alkoholi? muusika? laulmise? ja see on ainult väike osa šariaadist. kasuta aju, kui sul see veel päris mädanenud ei ole, ausalt. mõtlemine on mõnus.
h
Helir, Valdor ja Seeder/ 17. aprill 2017, 08:54
Kandideerivad IRL-i esimeheks. Nii õige olema.
v
valija/ 17. aprill 2017, 08:53
tundub, et tegemist on surija viimaste agooniatõmmetega. keda järgmisena pakutakse? aunastet?
h
hehhe/ 17. aprill 2017, 08:42
h
Head/ 17. aprill 2017, 08:35
teed põhjaminekul.Kui toetus langeb alla 5% siis erakond riigikogust ja valitsusest välja.Veel parem erakorralised valimised otsevalimisega.
t
Tubli/ 17. aprill 2017, 08:28
Siis on selle asjaga ühelpool-kööga
a
Andres/ 17. aprill 2017, 08:40
Pole mingit köögat. Maire Aunaste on teine kandidaat. Kaia Iva ees.
l
liberast/ 17. aprill 2017, 09:14
Iva on parim ,kuna lubas samasooliste abielud seadustada.
p
Pedrilla/ 17. aprill 2017, 12:55
Kui nii, siis kõik minu järglased hakkavad Iva hääletajateks.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee