Vähemalt tore et töölohad ei kao kuhugi. Enne olid kuller nüüd hakkad roboti saatjaks, er robot auto alla ei jääks. Autojuhid muutuvad elektrooniliselt juhitva autosaatjaks et teine robiti (ja mitte einult) laiaks ei litsuks.;)
pole sellist jaburust veel kohanud. Toitu veavad seal jalgratturist kullerid selga tõmmatud kastides. Meil käib tsirkus täies hoos. Robotil tuijab järgi saatja, käes pult ja valmis vajadusel marsuuti korregeerima...nagu päriselt? Endal nagu seal piinlik ei hakka? Sama hästi osta poest kastiga puldiauto ja mine kordades odavama tootmiskuludega tänavale tsirkust mängima
kõva innovatsioon. Pakirobotil longib pidevalt saatja kaasas, mis selle roboti point siis on? Toidu saaks ka see saatja juba ise kohale viia. Täieöik totrus ja kõvatamine ei millestki
milleks seda üldse vaja on, üksi seda ju liikuma ei saa lasta ja turva kõnnib taga või ees, siis milleks selline kommejant? Ausalt mina kui klient küll sellises asjanduses endale sööki ei laseks tuua. Pakun, et varsti on selle asjanduse vähese kasutamise ja tulu poolest äril lõpp.
ette foolium paber teeb imesid gps kohe lülitub välja, proovi oma telefoniga sama, kuigi võib lihtsalt kinni teipida kaamera kah, liiga lihtne on seda ära tassida peab ainult viitsimist olema ning kiired jalad
Kui teie, Eesti seadusetegijad,/ 16. aprill 2017 17:47
hakkate liikluseeskirju muutma, kooskõlastage see ka rahvusvaheliselt! Mujal maailmas liiklejad ei pea Eestisse tulles sellest mõhkugi teadma. Iga kord ei kehti: "Meil on Eesti ja meil käib nii"!
Viini konventsioonis on kirjas, misasjad peavad sellega liitunud riikides ühtemoodi olema. Ülejäänud asjades on igal riigil täiesti õigus asju omamoodi lahendada.