Tegelesin varem palju kasutatud autodega. Rusikareeglid on: 1. Prantsuse auto (ja üldse alla keskmise turuhinna mingi mudeli kohta) on lagunemisaltim kui saksa või jaapani auto. Isegi ühele Renault kõige enam remonti vajavale mudelile on suudetud eestlastele hoiatuseks panna nimi Laguna. 2. Saksa auto on töökindel aga korralikku sakslast ei müü ära 99% tõenäosusega mitte keegi. Järelturult saad avariilise (s.t ülesse tambitud) masina või siis masina mis on hakanud kõvasti raha võtma. 3. Jaapani masinad on väga populaarsed hea disaini ja tasemel tehnikakvaliteedi pärast ning need on Eestis üldiselt ka mõistlik ost, kuid paraku kipuvad lõunamaade turgudele sihitud masinad meil kõvasti roostetama. Ostjad aga näiteks põhja alla ei vaata, et kas sumps on kohe ära kukkumas või läheb sellega ühe aastakese veel aega. Ideaalis tuleks sihtida masinat mis poleks vanem kui 7 aastat ja poleks avariiline. Sellisel masinal pole enamasti häda midagi, eriti veel kui see on panga poolt tagasi võetud makseraskuste tõttu. Siis saab masina, mis on peaaaegu nagu uus aga kolmandiku võrra odavamalt. Ja veel, kõige töökindlamad on Toyota masinad. Kui roostet pole siis sõidavad need masinad kaua probleemideta. Paraku on nende (ntx RAV maasturi, mida peetakse igal pool üheks töökindlaimaks masinaks maailmas) järelturu hinnad väga kõrged ja vähe on neid ka müügil, miks peaks keegi head masinat müüma eksole. Ja põhjamaade masinad? Volvo järelturult ostmiseks peab olema palju raha, sest nende remont on üks kallimaid. Aga nad sõidavad kaua ja on väga praktilised. Eks masina ostmine olegi nagu rohkem maitseasi aga prantslase ostmine odavamate seast on juba puhas rumalus. Imestada siis veel, et see remonti vajab ilma, et oleks käinud ostueelses kontrollis kusagil (see maksab mõnikümmend eurot) on pigem juba idiootsuse valdkonda kuuluv :)
sõidan ainult mersuga ja kui veel mingi margi ostmine kõnealla tuleks,siis bemm või audi.Ma ei oska ÜHTKI asja nimetada,milles konnasööjad teistest parema asja teinud oleks!Loomulikult on Wolkswagen või Opel kehvema kvaliteediga ja ka odavamad kui need kolm eepool nimetatut,kuid ületavad vaieldamatult prantslasi.
kuidas joppab.Ise ostsin "soov-ist"auto.Oli tarvis odavat,universaali,suvekodusse sõitmiseks. Omanik oli kirja pannud kõik,mis vahetatud on,mis lähitulevikus vajavad vahetamist. Nii oligi.Hind oli alla 1000.- de.Kolm aastat sõidan probleemideta. Eelmisel aastal müüs keegi soov-is passatit,samamoodi oli kõik kirjas.Aasta oli küll 2000, kuid see ei loe midagi,ausaid müüjaid leidub.Omanik teab kõige paremini,mis ta on vahetanud. Samas on seaduspärasus-kui ise müüd korralikke asju,siis peegeldusena vanajumal sulle pettureid ei sokuta. :)
Milline selles nimekirjas olevatest kuni 5 tonni maksvatest kôige pommikindlam on? Kas need 200 tuh.sôitnud milledel pool milli tagasi keritud vôi need millel pool milli näidikul?
Vast argumenteerid mitte ei avalda agentuuri NST(naised saunas rääkisid) teateid. Tuttaval on juba mitu aastat selline S80 ja pole erilisi probleeme olnud. Mul oli mitu aastat sama mootoriga A6 C4 ja polnud temaga rohkem muret kui õigel ajal õli ja filtrite vahetamine + paar rooliotsa. Aga no kõige hullemad mingi auto kritiseerijad on need kes pole seda kunagi omanud. Või korraldavad loomkatseid ega hoolitse auto eest. Ja autol on täiesti hing olemas, nagu sina temale, täpselt sama vastu saad.
Teise generatsiooni Volvo V70 ei saa kunagi korras olla, veel vähem väga heas korras. Küll aga saab 5 tonni eest sellele pooleks aastaks varuosasid ja remonti teostada.
on kaks varianti.kas sulle müüdi või sa ostsid auto.kui ostsid,siis pole midagi vinguda,sest see on su enda valik.kui müüdi,siis on asi natuke teisiti,eriti kui kaup üles kiideti,siis on tegemist pettusega.
või tahetakse teemat värskena hoida. Mobilde.de portaalist näeb ju ära, mis nende 5-6-7 aastat vanad Peugeottide hinnad on. Sama hea kui rääkida, et 5000 euri eest peab tuttuue auto saama on nõuda toidupoes, et kõik alandatud hinnaga parim enne tooted oleks uue toote kvaliteediga. Autodest veel nii palju, et uhkus ajas upakile - 5000 eest oleks saanud päris heas korras näiteks Dacia Logani või mõne teisegi probleemideta sõitva auto. Väga hea lahendus, pealegi veel kui peres tehnikainimesed puuduvad.
Muideks Dacia pole auto, vahet pole ka logan või logu. Lisaks on dacia renaulti odav toode. Renaultil on sama kehvad mootorid nagu audil ja kolksvagunilgi. 50 000 remondita on haruldus. 100 000 ilma mootorivahetuseta on ikka väga hästi läinud.
ära nüüd suurusta. Mida tähendab odavtoode? Ons Škoda odavtoode? Kui need Renault mootorid nii kehvad on, miks siis Nissan neid kasutab? 100 000 km küll mingi piir pole, isegi vene aegne Lada pigistas selle lõdvalt välja. Mäletad ikka, et selle pere probleem oli, et sooviti osta uut, odavapoolset ja sõitvat autot. Daciast on linnasõitudeks enam kui küll. Saksas neid massiliselt liikumas. Kerge auto, nii et veermik väga ei lagune, kuna rumeenlane, siis mootor kütuse kvaliteedile suuri nõudeid ei esita. Missugust ise soovitad, kui saladus pole? Selles hinnaklassis on uuemapoolsete autode valik siiski väga piiratud.
KOMMENTAARID (30)