Eesti uudised

PEALINNA TÄNAVATE HIRM: noortejõugud ründavad kurikate ja nugadega

Küllike Rooväli, 13. aprill 2017, 04:00

260 KOMMENTAARI

n
Nojah/ 15. aprill 2017, 14:17
Mina pakuksin, et politseinikud peksavad inimestelt trahve välja.
e
einoh/ 15. aprill 2017, 16:11
tegelikult on politsei käed üldse lühikeseks jäämas - proovigu nad vaid pätti puutuda, kohe jookseb emo-sse, teeb roosast laigust käel pildi ning siis padavai kohtusse kaeblema, et talle on liiga tehtud. viga on seadustes, mis soodustavad oma leebusega kuritegevust.
p
põhjus/ 15. aprill 2017, 14:11
miks noored on hukas? enamus huviringe ja trenne on tasulised, ujulad on tasulised, kõikjal on vaid äri ja kasum silme ees. ja nii nad puntidesse kogunevadki ning pättideks saavad
p
Pole parata,/ 14. aprill 2017, 21:55
hakkan tukki kaasas kandma. Muidu vedeleb kodus. Eks pätt teab, millega riskib. Kui mõni teises ilmas, ehk järgmised mõtlevad. Teadmiseks: Jah, mul on relv ja relvaluba.
r
relvata/ 15. aprill 2017, 07:36
pätid on kambaga , kohtus ütlevad et soovisid suitsu küsida , tõesta et oli oht sinu elule. Kuni saabub politsei on noad ja muud vidinad kadunud . Kui jääd jokutama oled ise relvast ilma.
k
kahtleja/ 15. aprill 2017, 18:00
kui teed pätile viga, siis lähed aastateks trellide taha. kui pätt teeb sulle viga, siis pätile määratakse hingehoidja, tugiisik, psühholoog, mentor jne. sina aga maksad selle nalja kõik maksumaksjana kinni
p
Poiste ema/ 14. aprill 2017, 21:44
Loen siin, et kõik lapsed, kes õpetajale ei meeldi, need erikoolidess.Minu üks poegadest tuli iga päev punaseks kirjutatud päevikuga koolist.Millal oli märkus, et jookseb vahetunnis koridoris, millal, et vahetunnis istus aknal ja viskas lumepalli aknast alla.... jne. Siis ilmast ilma, et terroriseerib kaasõpilasi. Tegelikult kiusas üks suurem poiss ja teised tugevamale kaasanoogutajad ja pugejad naersid kaasa. Minu oma siis ei osanud muudmoodi, kui viimases hädas hakkas ennast kaitsema. Ja seda nimetatigi terroriseerimiseks. Vahetasime kooli. Nüüd juba üle 40 aastane ja korralik pereisa. Aga oleks erikooli saadetud, siis oleks tulemus kindlasti teine. Tahan öelda, et nagu meil kõigil on mõni inimene vastumeelne, nii ka õpetajatele ei meeldi mõni laps. Muidugi, nägin ka Pealtnägijat ja mille tagajärg oli see kurikaga poiss, seda ei oska ara arvata.Küll ema teab.
m
Minu/ 14. aprill 2017, 19:02
t
tore/ 14. aprill 2017, 18:02
tahaks näha pätti, kes muutub kukuilluks, kui psühholoog on talle paar tundi niiskete silmadega otsa vaadanud ja imelist mullijuttu ajanud :)
m
MOTT/ 14. aprill 2017, 09:20
Sellest on ka üldsus rääkinud kogu aeg et karistused on siiski leebed. Alaealine julm mõrtsukas teab, et tema enda elu kallale ei kipu keegi ja äkki ei jäägi vahele. Me räägime kogu aeg et kohus peab olema ka kurjategija vastu inimlikult õiglane. Aga kuidagi ühepoolselt kukub see välja. Tavainimene kes on kuriteo ohvriks langenud, kas siis teda ei kaitsegi need samad õigused, kas siis temal ei olegi õigusi?? Aga minu jaoks ei ole see õiglus, kui tapja saab 5-10 aastase karistuse (millest võib olla poole ära kannab) aga tapetu osas on kõik lõplik kuni ta kannatavate lähedaste surmani. On siin siis tegemist õiglusega??
j
just/ 14. aprill 2017, 10:17
mida aega edasi seadusandjad laituavad käsi, ei jää muud üle kui omakohus, küll siis ka seadused paika loksuvad. vägisi jääb üht ja mõnda veel Venemaal interneti vahendusel kajastatud mulje, kus asjaomaste laps/ed tegid mida tahtsid aga omakohus pani nende karistamatute jõmpsikate vanemaid tegutsema, parem järeltulev põlv vangis kui rahvapoolt retsitud. muideks ühte pätti ehk nn tegelase poega nagu välja tuli pidevalt päästeti ja asi läks ikka hullemaks ja hullemaks, kuni avalikkuse ette jõudis ja küll vabandati, et tarbib narkot aga tegelikult oli ilmselged tunnused, et laps ehk täisealine juba on sündinu vaimsete häiretega, kuigi väga adekvaatset juttu rääkis ainult teatud aja piires, siis kukkus ära, aga noh vanematele on seda raske selgeks teha.
k
14. aprill 2017, 13:08
Karistamatus õpetabki vägivallatsejale, et nii tohibki käituda ja järgmine kord teeb jälle. Tehnoloogia seda ette näebki. Lõunamaised rahvad lausa kasvatavad sellised sihipäraselt, traditsiooniliste erimeetoditega.
m
mõmmi/ 13. aprill 2017, 22:45
Ära löö last, kuid KARISTA pahateo eest! Kui juba väiksest peale kasvataksid vanemad nõnda, et tahtlikule pahateole järgneb mõistlik karistus (vastavalt lapsele), siis ei olegi tarvis kunagi kedagi lüüa, selles ongi point! Laps käitus halvasti, siis karistataksegi nii, et näiteks ei saa sõpradega õue mängima nädalavahetusel või ei saa oma telefoniga mängida (vanem võtab ära paariks päevaks) jne, ei saa kommi. Igatahes midagi niisugust, mis lapsele on tähtis ja harjunud ja see hetk, kus ära võetakse, peakski jääma järele mõtlemiseks: Miks võeti? Ah jaa, ma käitusin halvasti...Tänapäeval on nii, et vähemalt nende pahade laste vanemad ei karista lapsi üldse! Heal juhul vangutavad pead, kui õpetajad kaebavad lapse halva käitumise üle ja kõik. Vanemad ei karista oma lapsi mitte kuidagi ja laps läheb kooli ja teab, et õpetajad ka midagi teha, ega öelda ei tohi- see on surnud ring ja soodne pinnas jõhkrate kurjategijate generatsioonile!

w
Way to go/ 13. aprill 2017, 22:18
Õhtuleht uksi ei soovi sulgeda? Vaadeldes valikut, millised artiklid tasuta/tasulised.
k
Kui elu armas, siis jookse!/ 13. aprill 2017, 20:38
Tänavatele on vaja rohkem politseid. Eelmised Reffi valitsused on koondanud ja kärpinud politseid himuga. Ei saa keegi üksi noaga vehkivate teismeliste vastu, hea kui eest ära saab!
k
Kus nimed on?/ 13. aprill 2017, 16:28
Kui vanad, kus õpivad, kes on vanemad.ahh? Kas politsei ikka võtab sellistega midagi ette.
o
oioioi/ 13. aprill 2017, 16:56
ei saa, ei saa, see võib kõurikutele halvasti mõjuda, ei tohi nunnusid lapsukesi traumeerida.
o
omakohus/ 13. aprill 2017, 15:28
kui mingi nolk mu pojale liiga teeb, uurin välja ja lähen talle ukse taha. politsei siin ei aita, vaid nendib, et 3 gruppi on eestis...
o
ohjah/ 13. aprill 2017, 14:59
eriti masendav oli selle ministeeriumitibi jutt... :D AGA MIDA SIIS TEHA SELLISTEGA? MInu kooliajal 90ndatel oli samasuguseid pätte, enamikest on tänaseks 40a vanusena on igati ok inimesed, mõnda enam ei ole elus ka muidugi, segased ajad nõudsid oma osa. Perekondlik taust polenud väga oluline, pigem inimese enda iseloom ja hoiakud. Julmust oli iseig rohkem, kui tänasel päeval, vahelejäämine lõppes korraliku koslepiga + kinni minek. Poisse istus Patereis mitmeid, tulid väja olid vele kõvemad löömamehed, kui kinni minnes.
n
nõus/ 13. aprill 2017, 15:39
Vaat see kätega närviliselt vehkiv ministeeriumitibi võtku need kõurikud enda hoole alla, kasigu ja söötku ja patsutagu. Aga ette võib arvata, tibist saab kõurikute ohver, kes ise abi hakkab manguma. Vähemalt õppetund seegi, et nii ebapädevat juttu enam ei aja.
3
-/ 13. aprill 2017, 14:41
32kk lapsed olge ettevaatlikud
l
lase tulla/ 13. aprill 2017, 17:21
r
on ju pohjanmaa/ 13. aprill 2017, 14:05
p
põhjas maa/ 15. aprill 2017, 07:46
rootsis on kõik hästi , linnud laulavad , eriti rändlinnud
r
13. aprill 2017, 13:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mis/ 13. aprill 2017, 14:13
see Reformi erakond siia puutub. Keski valijatel (paljudel venelastel) on kindel uskumus,et nüüd on valitsus nendega ja teevad mida tahavad, varsti on Putja ise kohal ja karta pole midagi. Ma olen ise vastavat tealoogi pealt kuulnud ja mitte nolkide suust vaid keskealiste vantide suust,mis siis veel nolkidelt oodata.Kui sa kedagi tänada tahad,vaata esiti peeglisse ja siis toomi,ratta, ossi, savi ja teiste ;tegijate; poole!
t
to: mis/ 14. aprill 2017, 02:17
näh rotierakondlane siin jälle valetab ja ajab lollust suust välja.
k
kes/ 14. aprill 2017, 11:43
Ma ka kuulsin "tealoogi" keskealiste eestide suust, et sa sööd õhtuks väikeseid lapsi.

k
kaasav haridus/ 13. aprill 2017, 13:31
kes ei tea, mis see kaasava hariduse kontseptsioon on, siis see tähendab, et kõik kraaged tuleb tavakooli tavaklassi panna. mitte keegi ei küsi normaalse lapse vanema käest, kas ta tahab, et tema lapse klassi kaak oleks. küll aga küsitakse kaagi vanemalt - kuhu te sooviksite oma lapse panna ja see vastab muidugi - tavaklassi.
e
ema/ 13. aprill 2017, 13:55
See on kuritegu! Juba hüperaktiivset last ei tohiks panna tavakooli, tavaklassi, kuna selline vajab nii palju õpetaja individuaalset lähenemist, tegelemist, et kogu ülejäänud klass jääks ilma, ülejäänud 30 last, kas te kujutate ette? Mina ei kujuta ausaltöelda...Rääkimata veel nö pätilapsest, kes ongi kuri, kiuslik, lööb teisi ja õpetajat ei kuula. Sellise asja väljaselgitamiseks peaksid koolid juba 1 klassi sisseastujatelt nõudma iseloomustust lasteaiast!!! Kui laps on juba aias olnud probleemne, peaks koolil olema õigus keelduda sellise vastuvõtmisest, see on otsene oht kogu ülejäänud klassile ju! Kool on kohustatud tagama õpilastele TURVALISE õpikeskkonna. Võttes vastu ja hoides klassis probleemseid lapsi...see on ju kuritegu kogu ülejäänud klassi vastu.
t
teine ema/ 13. aprill 2017, 14:27
aga selliste laste emad-isad on väga lärmakad nõudma oma lapsi just teiste sekka. ja neid ei koti üldse, et nende laps terroriseerib kogu rühma, neil jääb veel õigust ülegi. feissbukis lärmavad mitmes grupis ja kõik teised ikka on lollid, ainult nemad ja nende vär d jaks kasvatatud või õigemini üldse kasvatamata jäetud laps on emme tibukene ja tal on kõik õigused, teised olgu vait.
n
No ja / 13. aprill 2017, 15:13
kuhu sa sellise esimese klassi juntsu paned. Ja ollakse kohe nii targad, et lasteaiast peale teada, et suuremana inimese maha lööb. Kui õpetaja ei saa hakkama ühe sellisega, mis siis, kui neid terve klassitäis kokku panna. Nimoodi toodame hoopis agressiivsust juurde. Ei maksa siiski ka üle pingutada kõige sellega. Tuleks ehk hoopis õpetada nii vanemaid kui kasvatajaid-õpetajaid hüperaktiivseid kohtlema, kuna tundub, et selliseid lapsi on järjest enam. Aga see ei tähenda seda, et nad kõik pätid oleksid.
Agressiivne inimene, eriti noor inimene, on siiski millestki elus ilma jäänud ja palju. Nii ta siis näitabki end sellest küljest, et ometigi tähele pandaks - kasvõi negatiivselt. Kurb ja samas hirmutav on.
y
Yvette/ 13. aprill 2017, 15:48
To: 15:13 vot sinna ma tahtsingi jõuda, et esimeseks klassiks ongi lapsevanemate kohustus ja kohus oma laps ette valmistada! Selleks on aega nii kaua, kui laps lasteaias käib. Vanematel õpetada ja ise eeskujuks olla, mida võib, mida mitte, et õpetajaid austatakse, vahele ei segata jne, teisi lapsi ei kiusata, ei lööda, mis on viisakas, mis mitte jne. Olgem ausad, kui juba lasteaiaõpetajad mõne lapsega hädas on, näitab see selgelt seda, et vanemad on ükskõiksed. Mis õigus on selline "juntsu" saata tavakooli 1 klassi? Kui ta olla ei oska kollektiivis, tuleks koolil ta tagasi saata oma vanemate tiiva alla ja öelda, et on oodatud kooli tagasi, kui on õppinud käituma. Mis siin siis valesti? Kogu ülejäänud klass k.a õpetajad ei pea kannatama!
t
to no ja/ 13. aprill 2017, 15:56
jah, juba lasteaias on näha, milline laps koolis olema hakkab. aga seda eiratakse, ollakse sallivad, nunnutatakse vanemaid ja lastakse lapsel teisi terroriseerida. sest kasvatajad on meil nii sallivad, nii sallivad.
e
e./ 14. aprill 2017, 08:27
Miks eiratakse loodusseadusi? 6-ks eluaastaks on isiksuse põhiomadused juba tugevalt paika loksunud. Sõrmenipsuga taolist last enam ümber ei kasvata, peab juhtuma midagi väga erilist, et ta mõistlikuks pöörduks. Tavakoolis, muu õppetöö kõrvalt seda põhimõtteliselt juhtuda ei saa. Õpetaja ei tohi last isegi kõrvust sakutada. Köster ("Kevades") Tootsi sakutas - ja näedsa, Joosepist sai tegelikult päris mõistlik täismees.
t
to no ja / 15. aprill 2017, 13:45
ütled, et agressiivne noor inimene on lillestki ilma jäänud - mis iganes see on, seda ei pea andma õpetaja vaid selleks on kodu. suur osa lapsevanemaid ei saa aru, et väärtushinnangud tulevad kaasa kodund!
d
daaa/ 14. aprill 2017, 19:19
lapsevanemana mind väga häirib, et mind ja mu last diagnoosiga kaakide eest ei kaitsta. aga veelgi enam mind häirvad need lapsevanemad, kelle lapsed on kaagid kuna lapsevanemad ei saa kuidagi oma lapse kasvatamisega hakkama.
n
neh/ 15. aprill 2017, 13:47
millegipärast on meil läinud kogu aur selle peale, et just kaake ja nende vanemaid kaitsta. kõik peavad nende pärat kannatama.
t
Tiit/ 13. aprill 2017, 13:22
Kui selline tatikast noakangelane kellegi käast pasunasse saab on tema kohe emme kaisus nutmas, näe paha onu loi mind. Suudi jääb eesti seaduste järgi mitte rundaja vaid ennast kaitsev inimene. Sellest ka tatikatel selline julgus.
l
lol/ 13. aprill 2017, 13:19
1 päev jäävad need tatikad minusugusele ette ja siis on hilja karjuda appi appi appi
s
See on nüüd/ 13. aprill 2017, 15:14
küll nii, et suuga teeb suure linna ...
m
mis sa/ 13. aprill 2017, 16:38
seal appi karjud, elu armas siis jooksed kui noor sälg..
t
to: lol/ 14. aprill 2017, 02:30
ärplejaid on terve maa ja ilm täis.
kui nuga näed nolkide kamba käes välkumas, jooksed nii et hing paelaga kaelas ja karjud appi.
j
just/ 14. aprill 2017, 09:08
kuidas selliste nolkide vanemad veel rahulikult edasi elada suudavad? ei imesta kui need nolgid ongi juba mõne teise ilma saatnud ja teised otsivad kadunuid taga, sest miks muidu otsitakse võimalust narkotsi tarvitada - ikka unustamiseks kuna nolgi füüsis ja psüühis on õrn ole nii kõva kui tahes.
n
Nõuan vastuseid!/ 13. aprill 2017, 13:13
Aga palun väga, koolijuhid, õpetajad, palun vastake mulle keegi: MIDA täna kool teeb selliste algklasside pätilastega? Sellistega, kes õpetajaid ei kuula ja näkku irvitavad, kes teisi lapsi kiusavad ja süsteemselt tunde segavad, häirivad kogu klassi õppimist! Keegi ju süveneda ei saa, lapsed, kes tahavad õppida! Lisaks halb eeskuju kogu klassile jne. Ma mõtlen just selliseid lapsi, kelle vanematega on korduvalt räägitud, kuid lapse käitumine ei ole muutunud. MIDA niisuguste lastega tehakse? Küsin, sest minu lapselapse klassis käib selline pätt! Jah, nii ütlengi 10 aastase kohta, kellega õpetajad ja klasshädas on.
v
vastus/ 13. aprill 2017, 13:24
See on meie liberaalne kaasav haridus, kus kõik pätid pannakse tavakooli ja koolimeeskonnal pole siin õigust kaasagi rääkida.
e
ehh/ 13. aprill 2017, 13:41
Jah, sellise kraade lapsevanem käib koolis seletamas, kuidas õpetajad ja teised õpilased süüdi on. Ja ta ei võta oma lapsega midagi ette.
e
ehhehh/ 13. aprill 2017, 14:27
mitte seletamas, vaid NÕUDMAS!
k
koala/ 13. aprill 2017, 14:53
Jah, justnimelt on selliste pättide vanemad NÕUDMAS, nagu sa kirjutad! Täna on lihtsalt kasvatamatule lapsele tegelikult väga väga lihtne välja nuiata lastepsühholoogidelt diagnoos, tegelikkuses lihtsalt PABER, mis ütleb, et lapsel on arenguhäire, tähelepanuhäire vms HÄIRE! Mille saab hädas olevatele õpetajatele nina alla visata, justkui õigustuseks: aga näete, mu laps on ju HAIGE, tal on tähelepanuhäire...ja see justkui õigustaks last käituma, nagu oleks 24/7 sipelgad püksis ja suust tuleb konnasid välja, igasuguste lolluste ja roppuste näol, õpetajatele vastuvaidlemise näol...Mis õigusega koolid hoiavad selliseid pätte tavaklassides? Mingugi suure hurraaga erikoolidesse! Mis eristab hoolivat ja mittehoolivat lapsevanemat? Kui vanemad on kutsutud kooli juba ja valgustatakse, millega laps on hakkama saanud, siis hooliv lapsevanem kuulab ära, VABANDAB ning annab lubaduse, et selliseid asju enam ei kordu. See tähendab, et ta asub oma lapsega tööle! Mittehoolivad vanemad on aga ülbed ja uskuge mind, nad LEIAVAD palju põhjuseid, et süüdistada kooli, õpetajaid, kaasõpilasi
e
ehhehh/ 13. aprill 2017, 16:00
siin on süüd ka teistel lapsevanematel, kes lasevad sel nii olla. tuleks nõuda, et selline tõrvatilk ei käiks tavakoolis. kui ikka kõik vanemad ühiselt tegeleks vastupanuga, küll siis muutuks kah. aga ei tegele ju. lasevad olla ja oma lapsi peksta. just äsja ka ühes feissbukigrupis üks emme õigustas oma lasteaialast,, kes absoluutselt ei allu ja ei lase teistel süüa ja magada ja emal jäi õigust ülegi.
m
mitte midagi/ 13. aprill 2017, 14:31
ja ka muud karistused puuduvad. Kui vanemad ei SUUDA või ei TAHA oma last kasvatada, siis tulevadki nendest enamuses kurjategijad-vargad ja mõrtsukad. Kas meie ühiskond vajab neid? Kindlasti mitte. Paljud saavad läbi oma tegude surma, mõned lüüakse maha ja mõned jäävad elu lõpuni vangla vahet töllerdama. Hirm on nende ees kui näed kui jultunud nad on ja mida nad teha võivad kasvõi sinu lähedastega, siis ootaksin ka julma karistust neile.
n
Nõua aga,/ 13. aprill 2017, 15:14
niikaua kuni õpetajale on pandud ainult kohustused ja õpilasele ainult õigused, ärge mitte unistagegi, et midagi paremaks läheb!
a
13. aprill 2017, 17:48
Asi ongi selles, et kaitstakse pidevalt neid kiusajaid, nende nimesid ei avaldata, aga see keda kiusatakse, on pidevalt orbiidil. On vaja avalikustada nende pättide nimed ja ka nende vanemate nimed. Mõnikord aitab ka see, et teised saavad teada ja on häbi.
p
pättide vanemad on reeglina ise agressiivsed/ 15. aprill 2017, 13:55
ja seetõttu nad juba eos süüdistavad kõiki ja kõike. nii tulevadki välja tegelikult vaid kannatajate nimed ja tihtipeale ei oska ega suuda need inimesed enam enda eest seista.
m
meespedagoog/ 14. aprill 2017, 08:49
Minu puhul saab tohlakat aga seoses sellega, et meie seadused on valed - saab seda nelja silma all. Lihtne.
p
Päti kehal/ 14. aprill 2017, 17:04
on sellised punktmassaž punktid, mille mõjutamisel ravi eesmärgil agressiivne käitumine taandub.Targemad õpetajad kasutavad.
k
Kristiina / 13. aprill 2017, 13:04
Jah õigusi on liiga palju. Lisaks reaalsele šokivangistusele ja programmidele ei tohiks neid nolke hägustada nagu tegi pealtnagija. See on vajalik heidutuseks,et ohvrid tunneks ära ja et elu takistused paneks mõtlema. USA süsteemist tuleks õppida,eriti meedia osas. Kui füüsiline vits võib varases nooruses sandistada siis meediavits 16-17 a.kõurikutele peaks jääma. Samuti erikoolid täna päevases vormis. Ja sealseid tuleb ka näidata,et järgmised teaks: kui satun sinna siis näeb terve Eesti.
v
Võtame õppust/ 13. aprill 2017, 12:59
Lõuna-Ameerika riikides on komme, et aeg-ajalt korjatakse kokku kõik tänavakaagid, kes näppu satuvad ja lüüakse kohe kohapeal maha. See meetod on kindlasti päästnud tuhandete rahumeelsete ja seadusekuulekate inimeste elusid.
Lastes väikestel mõrtsukatel suurteks kasvada, tuleb väikeste kuritegude asemel suurte kuritegudega tegeleda. Selline väikepätt sigitab suureks kasvades omasuguseid ja mida varem kuritegelik liin läbi lõigatakse, seda parem kõigile.
p
poolt/ 13. aprill 2017, 13:28
teismeline, kelle jaoks pole probleem minna ja lüüa inimest kurikaga, ei muutu enam kunagi. sinisilmne on uskuda, et küll muutub, valetavad nagu tahavad. selliste vanemad tuleks võtta kriminaalvastutusele, ei aita ema jutt, et oi ma olen kõik teinud, tühjagi sa teinud oled. kinnisesse asutusse tuleks selline panna, aga siis on ema kohe vastu. noortevanglasse. ja panna vastutama nagu täiskasvanud kui teevad tegusid nagu täiskasvanud. emast kahju polnud, omad vitsad.
õ
õige/ 13. aprill 2017, 20:41
seda nimetatakse ühiskonna desinefitseerimiseks.Terve ühiskonna nimel tuleks kastreerida kõik geneetilise puudega inimesed.Kahjuks ei ole see liberaalsatanistliku võimu pärast võimalik.
v
viisakas/ 14. aprill 2017, 15:58
Jõugud on ühiskonna peegel , mida suurem vaesus ja töötus , seda rohkem noori on tänavatel . Sealt lahkuda on juba raske . Isiklikult soetaks relva , aga vist ei anta luba . Kui sellised ründavad tuleks esimene elimineerida ehk tappa.
k
Kristiina / 13. aprill 2017, 12:50
See alaealiste varjamine on üle igasuguse mõistuse. Ma tahaks minna meediaeetiku Tammerku. Kärmase, Eilati ja lastekaitse bossi koju noomima et varjate retsepti ja üle 14a.puhul on see kõlvatu. Ma vihkan riiki taas selle pärast.
v
Vitsahirm / 13. aprill 2017, 12:48
Ei ole need kusagilt mujalt sisse toodud.. Need meie oma Eesti lapsed., kes kasvanud vitsata. Kuna neid vabakasvatatuid tuleb massiliselt juurde, siis see on alles algus..

t
tehke silmad lahti/ 13. aprill 2017, 12:38
te, hoolimatud emad ja isad! Nii tore on juba 3-4 aastane jalust ära lükata arvuti või telefoni taha, et las mängib, nii tubli ju, oskab juba arvutit kasutada ja hea vaikne ka, ei sega ju! Ei pea tegelema...Aga 1, 2 klassis mängib juba väga julmi mänge ja seda reeglina vanemad ei teagi, sest neid ei huvita! Ärge siis tehke suuri silmi, kui lastel arvutimaalim ja reaalsus sassi läheb ja arvavad tõemeeli, et teistele võib liiga teha ja huligaanitseda! Mis siin imestada, kui last on kasvatanud arvutimängud, mitte ema ja isa!
h
harri/ 13. aprill 2017, 12:53
Kusjuures ma pakun, et need noored inimjätised pole mänge õieti mänginudki. Ega youtube süvenenud. Nad pigem hängivadki õues ja otsivad endale tegevust - teise piin ja meeleheide on nende toit. Üksinda ekraani ees istumine pole nende loomuses.
v
vaatavad ikka ja kuidas veel/ 13. aprill 2017, 13:05
Naabripoiss meil, 8 aastane...läheb kooli, tuleb koolist- muud ei vahigi, kui mingeid madalalaubaliste youtube videosid :( Vahel näitab mulle ka, et näe, nii naljakas..., kuidas keegi loll midagi jälle puruks peksab või taob. See on neile naljakas ja tahavad kõike järele teha! Imestan, et pole veel auto alla jäänud, et nina kogu aeg telefonis. Emal ongi ükspuha. Isast ammu lahus, ei tea juba mitmes elukaaslane.
i
inimene/ 13. aprill 2017, 13:42
ei olnud vene ajal mingeid arvutimänge ja Nõukogude liit oli kõige kriminaalsem riik maailmas, kus vanglad olid (muuhulgas muidugi ka teisitimõtlejaid) täis kõige tavalisemaid kaabakaid, kes polnud kasvanud mitte mingite "läänelike multifilmide" ega "arvutimängude" tingimustes
nii et pole mõtet tekitada võltsillusiooni, nagu paneks arvutimängud kedagi jõhkrutsema
see tuleb ikkagi kodudest, kus on poolikud perekonnad, isad on läinud nelja tuule poole ja jätnud oma lapsed tänava kasvatada jne. olles ise õpetaja siis 90% sellistest lastest on probleemsetest perekondadest
see muidugi ei tähenda seda et kui mulle tänaval nuga selga lüüakse, et siis peaksin hakkama otsima süüdlast kusagilt mujalt, karistuse peab saama ikkagi lööja
j
13. aprill 2017, 12:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
Omakohtunikule/ 13. aprill 2017, 14:14
Aga enne KARMID seaduslikud karistused!
m
13. aprill 2017, 12:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Taalinlane/ 13. aprill 2017, 12:23
Peast põrunud olete või? Need ju meie endi kaabakad või soveti okupantide järeltulijad.
k
kõik algab/ 13. aprill 2017, 12:06
vägivaldsetest arvutimängudest, koolikiusamistest ja liiga väikestest karistustest
t
tõepoolest/ 13. aprill 2017, 12:24
Juba Tsingis Khaan suutis luua halastamatu röövlijõugu tänu just laialtlevinud arvutimängudele ja liiga tihedale koolide võrgule.
t
to tõepoolest/ 13. aprill 2017, 13:37
sul on mingi oma ajalookäsitlus? teistest erinev? et Tsingis-khaan (kirjuta nimi ka õigesti!) pidas lastest koosnevat röövlijõuku? mis sa veel muidu välja mõtlesid? äkki pidas lausa beebidest jõuku?
a
ajudeta papagoile/ 13. aprill 2017, 20:46
löö otsingusse"Sierra Leone lapssõdurid".Islamimaades õpetavad vanemaid oma bebisid lõikama uskmatutel päid otsast õppides seda mängukarude peal.Materjali leiad torust.
j
ja sellest/ 13. aprill 2017, 13:34
et ei vanemad ega õpetaja pole enam autoriteet, sest midagi ette võtta ei tohi, laps läheb kaebab kohtusse muidu.
n
no ikka/ 13. aprill 2017, 14:34
k
kodune/ 13. aprill 2017, 14:59
Justament! Vaata need asjad on omavahel tihedalt põimunud: halb kodune kasvatus tähendabki seda, et laps võib kontrollimatult mänge mängida nutitelefonis, arvutis jne ja vanemad ei ole absull teadlikud, millise sisuga mänge ta mängib, mida jälgib, missugused videod on youTubes tema lemmikud! Hea kasvatusega lapsel on esiteks oma vanemad juba eeskujuks, lapsega räägitakse, suheldakse, kaasatakse osaliselt pere otsustesse jne. Hea kasvatusega lapsel on toredad hobid, meeldiv trenn ning tema sõbrad on samast ringkonnast! Kasutavad ka hea kasvatusega lapsed nutikanaleid, kuid ma pole näinud ühtegi, kes ainult seal istukski! Lihtsalt nii palju on muud teha põnevat. Pätilapsed ju trennides ei käi, sest vanemad ei raatsi nende peale sentigi kulutada. Jõlguvad ringi kaubanduskeskustes juba 2-3 klassi tatikad ja loogiline, et satuvad teiste omasuguste kampadesse...
j
ja sellest/ 13. aprill 2017, 16:04
no mainingi ju, et vanemad pole autoriteet enam, seega ka kasvatus ei jõua kohale. enamasti lööb vanem käega ja ei viitsi üritadagi.
j
just/ 13. aprill 2017, 16:05
trenni jaoks ei jää, kui pakk-paar päevas vaja suitsu osta. joogid lisaks.
d
Diana R./ 13. aprill 2017, 16:52
Oleneb vanematest. lapsele võib ühte asja selgitada 5 erinevat moodi. Üks saab aru, teine mitte jne. See ongi lapsevanemate jaoks väljakutse: selgeks õppida need meetodid, mis just sinu lapse puhul töötavad ja kuidas ta asjadest aru saab! Kõik see selgitatakse välja tükk maad enne kooli, et veenduda, et laps on kooliks valmis. Kui ühte moodi aru ei saa, siis selgita teisiti, proovi teisiti jne! Ma ei ole päris sellega nõus, et vanem ei ole enam autoriteet. On vanemaid, kes seda on ja vanemaid, kes ei ole. Kuidas siis on nõnda, et 25 õpilast klassis oskavad olla ja käituda, 2 tk ei oska? Kuidas need 25 kasvasid ja kes neid siis kasvatas, kui vanem ei ole autoriteet? Mul on siiralt hea meel, et on olemas vanemaid, kes tahavad ja leievad aega, et panustada ja kasvatada oma lapsest mõsitlik inimene, kelle üle uhke olla, kes elus hiljem iseseisvalt ka kenasti hakkama saab!
o
oik/ 13. aprill 2017, 12:03
No mis siin imestada riigis toimuva vägivalla osas kui pättidel ja kurjategijatel on ainult õigused ning ülejäänutel kohustused. Nii kaua kui puudub hirm vangla ees, ei kao taolised vägivaldsed ründed ühiskonna vastu mitte kuskile. Samal ajal aga vähendatakse politsei ja vanglaametnike ning tehakse kõik, et taolsied "pisi" kurjategijad vanglamüüride asemel tingimisi jms karistused saaksid, sest iga vang on ju kohustus ja kulu riigi ees, raha aga ei ole, raha kulub pagulastele ja rail baltiku peale.
n
No ei saa olla/ 13. aprill 2017, 11:52
Tõeline eestlane ju teab, et sellised asjad võivad juhtuda ainult Malmös
n
nõutu õpetaja/ 13. aprill 2017, 11:45
Annan algklassidele ühes Tallinna koolis tunde. Nii hullu olukorda, kui viimased aastat mina oma pika karjääri jooksul ei mäletagi! Ühe 3 klassi poisi päevik on märkustest nii punane, et midagi muud seal peale punase väga ei paistagi. Märkused nii minult, kui teistelt õpetajatelt, et laps on kaasõpilastega pahatahtlik aj kiuslik, segab pidevalt tunde, vaidleb õpetajatele vastu, ega allu korrale jnejnejne. Mis vaidleb, irvitab õpetajatele näkku ja seda kõike seepärast, et ta teab, et temaga midagi ei juhtu! Panime aasta algul õpetajatega pead kokku, et milles asi, kui kaua ja kellele me neid märkusi kirjutame, kui mitte midagi ei muutu, lausa vastupidi! Märkus on kirjutatud eelkõige ju vanematele, et tead aanda, et laps on koolis lubamatult käitunud ning seejärel peavad vanemad oma lspse korrale kutsuma. Halva käitumise eest kindlasti ak karistama! Mitte füüsiliselt, vaid vastavalt enda lapsele, sellisel viisil, mis lapsele mõjub ja mõtlema paneb! Kutsusime vanemad kooli- vanemates kõik peitubki! Nemad hakkasid hoopis koolis vigu otsima, selmet, et tunnistada oma tegemata tööd. Kujutate ette? Justkui kool oleks selle lapse sünnitanud ja kasvatanud..Selliste vanematega on mõttetu rääkida, surnud ring :-(
a
arvata võib/ 13. aprill 2017, 12:16
et Kalamaja, see koht on vägivaldseid lapsi ja ennasttäis tõusikuid pungil täis
e
eu/ 13. aprill 2017, 13:00
Lp. nõutu õpetaja.
Pakun välja, et sellisele väiksele kurikaelale on mõjusaim, kui sama kooli mõni vanema klassi kraade annab väiksele kraadele hoiatuse, kui sellest ei piisa, siis ka kerge keretäis. Oma kogemustest võin kinnitada, et see on kõige mõjusam taltsutusviis.
t
to eu/ 13. aprill 2017, 13:43
kuidas seda ette kujutad, et õpetaja läheb palub abituriente profülaktika mõttes väiksemaid poisse peksma?
n
näiteks/ 13. aprill 2017, 16:41
kooli sisene kohus inimlikkuse tagamiseks, saada mõned korrad urvaplaastrit kooli ees kõigi nähes on piisavalt häbistav…
n
nõutule õpetajale/ 13. aprill 2017, 13:42
Palun ütle, et sa tegelikult ei anna koolis tunde! Sest sellise kirjaoskusega õpetaja on lihtsalt häbiväärne. Katsu mõnelt haritumalt kolleegilt abi paluda, ehk aitab sul kõik need neli (!) viga ära parandada, mis kahes lauses teha suutsid: "Nii hullu olukorda, kui viimased aastat mina oma pika karjääri jooksul ei mäletagi! Ühe 3 klassi poisi..." .
-
Häbene, "õpetaja"!
g
Gea/ 13. aprill 2017, 14:11
Ah jätke see tähenärimine. Kiiruga kirjutades teil endal ei tule kunagi vigu sisse? Õpetaja räägib õiget juttu. On sellest vähe juttu olnud meedias, kus algklassilapsed lausa kätega kallale lähevad õpsidele? Nojah, siis tuleb politsei ja laiutab käsi :( Tahaks teada, mis on täna reaalsed võimalused selliste väikeste julmurite taltsutamiseks??? Mingit nõustajate ja psühholoogide juttu ärge tulge ajama! Pätist psühholoog inimest ei tee. Ainult karistus ja karm kord võivad seda teha.
h
huvitav/ 13. aprill 2017, 14:31
kes miinused pani? kas need lapsevanemad, kes soovivad, et nnende lapsi õpetab õpetaja, kes ise ei valda elementaarsel tasemel õigekirja? ja ma ei räägi lugematutest näpuvigadest, kus mõni täht vahetusse läinud, vaid puuduvatest komadest ja arusaamast, kuidas tekib järgarv. mida sellisel õpetajal on õpilastele õpetada, tekib küsimus?
t
to gea/ 13. aprill 2017, 14:34
jah, jutt on õige, selle vastu ma ei vaidle, aga kurb on näha, et on inimesi, kes veel õigustavad, et kõrgharidusega õpetaja, kes peaks teisi õpetama, et oska ise õigekirjareegleid. näpuvead tulevad tõesti kiirustamisest ja seda juhtub kõigil ja keegi ei vingu ka. grammatikavigu aga õpetaja teha ei tohiks. see läheb sama sallivuse alla, et lapsi ei tohi korrale kutsuda ega karistada.
n
nõutu / 13. aprill 2017, 14:36
õpetaja on lihtsalt endast väljas ja siis võibki juhtuda, et hakkad vigu tegema. Ja kes ei oleks kui nii kaua neid kraadesid taluma pead
o
Oliüks/ 13. aprill 2017, 15:06
Tead, huvitav. Minu poeg läheb aasta pärast kooli ja ma hoian hinge kinni, et tema tulevases koolis oleksid sellised õpetajad, kes pätilaste ees silmi kinni ei pigista! Tänu infole, mida õnneks järjest enam meedias avaldadataksee ja rõhutakse haridussüsteemi kitsaskohtadele, küsin juba sisseastumiskatsetel, KUI põhjalikku eeltööd nad klasside komplekteerimisel teevad ning mida tehakse lastega, kes ei allu kooli korrale ja teisi õpilasi kiusavad/segavad? Ma tõesti ei soovi, et minu laps peaks kannatama.
t
to oliüks/ 13. aprill 2017, 16:08
ise pead seda nõudma koos teiste vanematega. ei suuda õpetaja üksi, kui enamus vanemad on seda meelt, et oi laseme tal ikka olla, ta ju ikkagi laps alles ja no küll läheb paremaks. ei lähe. viige minema ja laske normaalsetele elada normaalselt. kui paremaks läheb, pole ju probleemi, tulgu tagasi klassi.
L
./ 13. aprill 2017, 16:18
Loomulikult pole ta õpetaja, lihtsalt kirjaoskamatu provokaator ja muinasjutuvestja. Üheski koolis ei ole tänapäeval enam mingeid päevikuid (veel vähem kirjutavad õpetajad sinna midagi), lisaks puudub sellel "õpetajal" igasugune arusaamine, mismoodi haridussüsteem toimib, kes ja kuidas tegeleb probleemsete lastega ja kuidas käib suhtlus vanematega.
Tore on kommentaariumis kedagi tesit teeselda, vead ja harimatus siiski näitavad, et ei olda see, kellena ennast esitletakse.
Sama rumalatatele takkakiitjatele pole muidugi mingi argument, et "õpetaja" ei valda elementaarset õigekirja ja ei tea, kuidas koolis elu ja suhtlus käib. Psühholooge ja nõustajaid pole ka vaja, vajalik oleks hoopis rakendada laste surmanuhtlus. Selliste metslaste puhul pole vaja imestada, et lapsed on samasugused.
t
Triinu/ 13. aprill 2017, 16:34
Sa 16.18 punktikene oled kuu pealt kukkunud? Tänapäeval pole lastel päevikuid? Ise oled üks provokaator ! Mul on 2 last, käivad Tallinnas erinevates koolides. On päevik 3 klassi lapsel ja 8 klassi lapsel. Jah, keskkoolis ei ole tõesti päevik tänapäeval kohustuslik, aga ee...need pätilapsed, kellest siin kirjutatakse- need ei jõuagi reeglina keskkooli ju! 3 klassis käiva tütre klassijuhataja kontrollib küll, et kõik teated saaks lastel päevikusse kirja (seda laste enda pärast, et harjutada süsteemi, organiseerimist jne. Vanemad näevad ka e-koolis, seda küll. Kuid nt vanavanemad ei pruugi üldse arvutit kasutada jne.), samuti pannakse ka märkusi päevikutesse! Ära räägi asjadest, mida ei tea. Aga sul ilmselt pole lapsigi.
j
ja sina/ 13. aprill 2017, 16:43
...ei ole LOOMULIKULT lapsevanem, et siin sõna võtta! Koolides on endiselt päevikud kasutusel ja märkusi pannakse ka, et vanematele teada anda lapse halvast käitumisest koolis! Selliste inimeste puhul pole vaja imestada? tead sina, kui sul oleks laps, oleksid just see lapsevanem, kes lapse halva käitumise puhul vastu rinda taob ja kooli ning õpetajaid süüdistaks :D Oled küll metslane, jah !
p
päevik/ 14. aprill 2017, 17:56
päevikud on tõepoolest olemas, kuid selle otsustab kool, kas tahab neid kasutada või mitte. mis aga kasvatamatuid lapsi puudutab, siis neid on koolis kuhjaga ja aina juurde tuleb. see on see "kaasav haridus". ministeerium otsustas kõik pätikoolid ära kaotada ja pätid panna tavalistesse koolidesse. tulemus on aga see, et head ja tublid lapsed ei saa enam rahus õppida, sest üks pätt rikub kogu aeg tundi. Muraste koolis oli ju ka, kus ühe päti pärast kannatavad nüüd kõik - alates lastevanematest, kaasõpiladtest kuni õpetajateni välja. Kuid välja seda pätti visata ei saa, seadus kaitseb selliseid. Normaalset õpilast, õpetajat ja lapsevanemat ei kaitse keegi!
m
ministeerium/ 15. aprill 2017, 14:03
normaalste laste vanemad peaksid ühinema ning tegema ühisavalduse haridusministeeriumisse, et taastataks koolid, kuhu saaks suunata need lapsed, kes ei oska ega tahagi koolis viisakalt käituda ning rahulikult õppida. olen kindal, et 99,99% koolitöötatestki kirjutavad sellele avaldusele kahe käega alla.
j
JUSS/ 13. aprill 2017, 10:56
Noored kurjategijad ON jõhkramad ja seda tuleb arvestada. Ja kui riik seda oma õigustes ning karistamatuses veendunud "ära löö lasr" põlvkonda edasi poputab, siis tuleb inimestel lihtsalt end ise kaitsta. Ning mitte "väikeste armsate alaelise lasega" tsermoonitseda. Sest hulgakesi on nad ohtlikuma kui mingi üksik vana re.t.s. Seega, kanna kaasas lubatud katsevahendeid. Kas või väikest matkakirvest hõlma all Või kui on relvaluba, siis kanna oma tukki kaasas ning vajuta, kui vaja, kui rünnatakse. Sest noored ša.ak.alid ju oma ohvrile ei halasta. võivad kas või eluküünlagi ära kustutada kui hoogu lähevad.

p
Politsei/ 13. aprill 2017, 10:55
teeb ju pätile pai. Tegelikult peaks kohapeal andma nuudiga üle turja ja alles siis rääkima hakkama.
t
13. aprill 2017, 11:09
Täpselt nii! Tutakas kirja, kas on valus? Jaa!! ah et on valus paned veel litaka kirja, kas on valus? Jaaa nii kaua kui mõistab mida tundis ohver!
p
pai/ 14. aprill 2017, 17:57
pätile teheksegi pai, kuid peksa saavad kõik teised
l
lihtne lahendus/ 13. aprill 2017, 10:49
eesti riik võiks sellise kontingendi Jeemeni orjaturul lihtsalt maha müüa.Noorematest ja ilusamatest tehakse enuhhid.Vanemad ja koledamad,kes müügiks ei lähe,võiks saata Mikroneesiasse nn.multikulti arendamiseks.Kapos peaks tegema suurpuhastuse ja sealsed liberaalsatanistide teenrid samuti välja saatma,ning asemele panema eesti patriootidest töötajad,kes riigis korra majja lööksid.Et igal eestlasel oleks kindlustunne ka kohtunike ja teiste ametnike omavoli vastu.Et iga eestlane võiks minna kaebama kaposse teades ,et õiglus võidab,mitte ostetud õigus!
m
märkus/ 13. aprill 2017, 14:05
Mikroneesiat asjasse segada on väär!
m
miks mitte/ 13. aprill 2017, 20:53
euro on Mikroneesia jaoks suur raha.Kaunis loodus ,soe meri ja dzungli seadused!See on just see,mida pätid igatsevad.Pätid rahul ,riik rahul!
k
Kuidagi pätliku ja madalalauba seadus on meil siin riigis./ 13. aprill 2017, 10:45
Senikaua kui seda politsei perekonda ei ohusta on nagu suva. Las teised kannatavad! Kas meil on demokraatia või idiokraatita?
k
kas/ 13. aprill 2017, 11:37
politsei teeb sinu arvates seadusi?
t
to kas/ 13. aprill 2017, 13:45
kui soovi oleks neid korrale kutsuda, küll seaduse leiab selleks. aga politsei tahab olla nii liberaalne ja salliv. muidugi ainult pättide vastu, korralikud inimesed saavad täie rauaga.
j
ja mida imestada/ 13. aprill 2017, 13:46
kui politseiameti direktori peas põleb müts.
r
R.R/ 13. aprill 2017, 10:43
Kas täna üldse on pätipoistele mingit kolooniasarnast kinnist asutust??? Kaldun arvama, et ei ole, sest see ju maksab raha ja meie riigil raha ei ole...Kes seda asutust ülal peaks? Narkareid me poputame ja on olemas mingid keskused neile...Milleks? narkarist niikuinii inimest enam ei saa. Aga 12-13 aastane pätipoiss veel saab end muuta, kui tahab. Pannakse range rezhiimiga koolisarnasesse asutusse + füüsiline töö, räägitakse, näidatakse filme, mis on tema reaalne tulevik, kui sedasi jätkab...
l
Laps on pere peegel/ 13. aprill 2017, 10:33
...oli ja on täna ning ka 200 aasta pärast! Iga laps, kel pole vanematega head, usalduslikku suhet, hobisid, ega häid eeskujusid pereliikmete ja sõprade näol, teab, et need kõige põnevamad on just kõige vägivaldsemad arvutimängud :-( Vanematel on suva, mis mänge lapsed telefonis või arvutis mängivad ja see viib tagasi selleni, et sama suva oli neil ka siis, kui see laps siia ilma sündis...Ei mingit vastutust. Lasteaias on nende lastega juba õpetajatel raske, sest nad ei kuula sõna, ega allu korrale, koolis käia ei viitsi, samamoodi hauguvad õpetajatele vastu jne. 5-6 klassi laps võib juba vabalt olla väga hull pätt! Vägivaldne teiste laste ja inimestega vaid seetõttu, et oma vanematele hoolimatuse eest kätte maksta...Nii kahjuks on! Ok, alaealisi ei saa karistada, aga VANEMAID saab ja peab ja seda nende tegemata töö eest! Tuleb kiiremas korras määrata seaduserikkujate laste vanematele üüratud rahalised trahvid! No tõesti ikka 5-6 tuhat EUR ja nii, enne ei mõtle, ega hakka keegi vastutama! Vanemate kohus on õpetaja, kasvatada oma last jne. Kui oma kohust pole suudetud täita, siis ongi õiglane MAKSTA selle eest! Vähemalt hoiatuseks teistele ükskõiksetele, kes muudkui paiskavad oma mädanenud ihuvilju teisi kahjustama...
n
Nõus!/ 13. aprill 2017, 11:01
Väga hea ettepanek sul, 10.33!!! ja need üüratud trahvisummad võiksidki reaalselt minna range rezhiimiga noortekoloonia rajamiseks! Siis ei ole ka seda surnud ringi, et maksumaksja kõik kinni maksab...Pätilaste vanemad maksavad kinni ja see oleks aus ja õiglane! Ikka suured summad jah, et üks keskmine kasvatamatu tatika vanem peaks kiiremas korras laenu võtma, oma autologu maha müüma ja pikalt veel vee ja leiva peal elama- selline asi juba ei unune! vastutustundetu on lihtsalt sigida, aga vastutama ei pea...
a
Aino/ 13. aprill 2017, 12:09
Oleks vähemasti üks range kool-koloonia pätilastele, siis oleks vähemalt reaalne hirm- kui käitud pätile kohaselt, on sinu koht seal ja lool lõpp! Nõuka-ajal ähvardati pätitüdrukuid Kaagverega ja poisse Puiatuga- need olid reaalsed asutused, kuhu keegi minna ei tahtnud! Kui laps käitub pahatahtlikult sõna otseses mõttes ja teistele füüsiliselt kallale läheb, siis kulla ametnikud, no e i o l e sellisele mingisugustki abi psühholoogide juures käimisest, kes pead silitavad ja ütlevad: no katsu siis hea laps olla ja ära enam nii tee! See on raha ja ressursside raiskamine. Selle asemel otsekohe rangesse kooli panna ja kogu moos! Ehk teine kord enne mõtleb, kui teeb!? Psühholoodidest on abi vaid siis, kui vanemad ja terve pere tihedat koostööd teeb ja on huvitatud lapse tulevikust ja tahavad, et lapsel läheks hästi! 95% pättide vanematest ei ole tegelikult huvitatud, ammugi enda pingutustest ja panustamisest. Lihtsam on käsi laiutada: Aga mis ma teha saan? Ta ei kuula mind!
j
jah/ 13. aprill 2017, 12:31
Kuna riik maksab 1,5 a vanemale lapse kasvatamise eest palka, siis halvast tehtud töö eest tuleks see raha tagasi riigile maksta.
z
zuzu/ 13. aprill 2017, 13:04
a
Allu/ 13. aprill 2017, 13:05
Meil sigivad just vähekindlustatud ja harimatud.juba 5 aastane saadab oma va nemaid kõiksugu aukudesse ja orkide otsa.mis veel vanemaks saades teevad ei ole vist raske aimata
l
Lorenz/ 13. aprill 2017, 13:19
Isa vangis ja ema ennast invaliidiks joonud. Kes neid trahve maksab? Raha ei jätku peres elemntaarse narkootikumi peale, söögist ja muudest asjadest rääkimata. Ei lähe ta trahvi jaoks oma keha müüma või kortereid puistama.
l
Lorenzile/ 13. aprill 2017, 13:33
Küll lähevad, kui kohtuotsus on selline. Teatud ajaks trahv olgu laual, kui ei ole siis tulevad kohtutäiturid ja on ikka küll õigus vanemate töökohta helistada ja seadusega palk kinni pidada. Paras oleks, kui töökohast saadakse teada, missuguse päti vanemad töötavad firmas...Nõuka ajal kehtis ses suhtes nulltolerants. Isegi piletita sõitjatest lastest teatati KOOLI! Kiusajad ja pätid said käskkirjad jne, Puiatusse saadeti ja tuletan meelde, et siis ei olnud ei juutuubi, ega vägivaldseid arvutimänge, mis kuritegelikule elule õhutaksid! Praegu on viimane võimalus süsteemis miskit muuta, sest julmust tuleb uksest ja aknast sisse!
j
jajah/ 13. aprill 2017, 13:50
aga sellistelt lapsed ära võtta ja lastekodusse. ega see kokkuvõttes kallim ole.
t
to laps on pere peegel/ 13. aprill 2017, 13:48
väga nõus. ja trahvid peavad just selle pere rahakotile mõjuma. ning mina ei mõista, miks neid laps-pätte karistada ei tohi? pange rämpsu korjama teede äärde, grafiteid pesema seintelt, peldikuid koritama. las teevad midagigi kasulikku.
v
13. aprill 2017, 10:31
vabakasvatuse=kasvatamatuse viljad on jõudnud õitseikka.
i
Ivan Julm/ 13. aprill 2017, 10:20
60% aitab selle vastu türm ja ülejäänud ainult aeg. Tõelisi tegijaid oleks vaja sellele alale, kes tajub seda probleemi või on ise kunagi midagi taolist läbi teinud.
t
13. aprill 2017, 09:55
tuleb tulirelva kaasas kanda ja vajaduse korral kõhklemata tulistada.ennem istun paar aastat kinni kui oma tervisest või koguni elust ilma jään.

l
13. aprill 2017, 09:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Hea küll/ 13. aprill 2017, 10:07
Kallas vb organiseeris reformaritele stardikapitali,
Ilves ei saanud arru, et on sattunud vaesesse riiki
aga mis see Ossinovski siia puutub?
s
13. aprill 2017, 10:20
sotsid on rahvusriikide vihkajad ja igatsugu vähemuste ja pabulaste pooldajad,niipalju puutubki.
h
Heldur72/ 13. aprill 2017, 10:20
x
XXX/ 13. aprill 2017, 10:41
Vähe, et linnamees laste käest peksa saab ,hakkab naiste käest ka saama kui Venemaaga kaupa teeb :)
S
10:41, 13. apr 2017 -le/ 13. aprill 2017, 13:18
Sul see video meeles,mis viimati "Juhtub vaid..." saates oli? No parim.
l
Lapp/ 13. aprill 2017, 09:33
Koristage ära need vene nolgid ... saatke Narva tagasi
v
Vene poolele/ 13. aprill 2017, 09:52
Mõnes riigis on muide nii, et korduvalt kuritegevusega vahelejäänud muulased saadetakse tagasi või vanglasse päritoluriiki ...aga kahjuks mitte Eestis. Poliitikute tegemata töö?
t
to lapp/ 13. aprill 2017, 13:52
tobe oled, kurikapeksjad olid puhtad eestlased.
l
luik,haug ja vähk/ 13. aprill 2017, 09:18
Kas keegi seletaks,miks vene ajal sellist asja ei olnud? Sest kodus,koolis ja kohtus mõeldi ühte moodi...
e
ehh/ 13. aprill 2017, 09:35
..me kõik mäletame loosungeid: ära löö last.
lihtsalt vene ajal oli lapsel hirm, et kui kurja teed, saad karistada. aga mis nüüd... leebed lastekaitsetädid räägivad ja räägivad ja teevad oma töötunnid täis ja...
K
../ 13. aprill 2017, 09:38
Kuidas ei olnud? Kellele olid range režiimigi erikoolid nõukogude ajal? Samasugustele noortele.
r
Reziim/ 13. aprill 2017, 09:50
Just nimelt, nõuka ajal isusid sellised nolgid range režiimiga noortekoloonias, mitte ei saanud inimest kurikaga pähe tagumise eest tingimisi karistusi.
E
.../ 13. aprill 2017, 11:39
Enne kolooniasse sattumist, nad siiski jõudis kurikaga pähe taguda. Vastasel juhul nad sinna sattunud poleks.
p
pole päris tõsi/ 13. aprill 2017, 13:53
näiteks meil hiiumaal sõitis vene ajal nooruke ÜLLE teise noore inimese surnuks purjus peaga. karistuseks sai tingimisi ehk ei midagi. irvitas ka veel selle üle.
a
13. aprill 2017, 09:46
ah et ei olnud või? mis vati sees sind kasvatati? venkude jõugud jõlkusid mööda linna ja eesti keele rääkimise eest võis kohe peksa saada.
r
rumalad/ 13. aprill 2017, 09:57
vene ajal oli kõik olemas ja veel palju jõhkram ja mastaapsem.
Küsimus oli vaid selles, kas sellest tohtis rääkida ... salastati, et mitte sattuda ise pikale teekonnale.
Tänapäeva meedia jahub igast mõtettustki väärteost ja kaugel-kaugel välismaal toimuvast võõrkultuuri eripärast- (vägivaldsusest).
ä
ära nüüd jahu/ 13. aprill 2017, 10:49
see, et vene ajal oli meedias rääkimise keeld, ei tähendanud seda, et inimesed omavahel ei rääkinud. Sellised uudised levisid nagu kulutuli suust suhu. Ja vaata kuidas tahad-tapmised ,pussitamised ei olnud igapäevased sündmused nagu täna.
K
.../ 13. aprill 2017, 11:40
Külast kaugemad uudised üldiselt ei levinud nii hästi teps mitte. Telefoni tol ajal usaldada ei saanud.
n
Nõukaihalejale/ 13. aprill 2017, 16:32
Äkki lõpetaks ise jahumise? Vaata kuritegude statistikat, enne kui tuled seletama.
ü
Ü-lik/ 13. aprill 2017, 10:11
Vene ajal olid noored rohkem hõivatud, töökeskkond oli rohkem arusaadavas keeles ja eksisteeris ühiskondlik kontroll ja hukkamõist! Ilmselt kardeti ka rikkuda oma helget tulevikku, mis praegu on enamusele lootusetu.
J
.../ 13. aprill 2017, 11:43
Just, Sikupilli kandi kaklused näiteks olid kurikuulsad. Pidev oht oli peksa saada vale rahvuse eest.
t
TT/ 13. aprill 2017, 10:21
Kuidas ei olnud? Väga suured massikaklused olid eesti poiste ja venelaste vahel, rääkimata väiksematest. Mis inforuumis sa elasid? Ohh-jah ametlikult ju polnud nsvl-s ei prostitutsiooni, narkotsi ja üleüldse kuritegevust. Elu oli lill, kõik tantsisid kamaaruskat. Ainult kogu nsvl-t oli vangilaager vangilaagris kinni.
r
Resüü/ 13. aprill 2017, 10:38
s
see millest / 13. aprill 2017, 10:58
ei räägita, seda pole olnud ... kuigi inimesed kannatasid ja hukkusid.
j
jah/ 13. aprill 2017, 11:01
Eesti ja vene poiste vahelised kaklused olid enamasti Tallinnas ja Ida-Virumaa kandis. Kuid harva lõppesid need raskete kehavigastuste tekitamisega. Rääkimata tapmisest. Ja ei maksa arvata naiivseteks, et NL ajal polnud prostitutsiooni ja narkomaaniat. Kõik oli. Aga see ei toimunud avalikult tänaval ja polnud nii massiliselt vohav ega kõigile kättesaadaval.
M
.../ 13. aprill 2017, 11:44
Ma elan Tallinnas juba päris kaua ja ei näe massilist kaklemist, prostitutsiooni ja narkomaaniat. Selleks tuleb enamasti teatud kohtadesse ise tüli otsima minna. Nii käis see ka nõukogude ajal.
t
TT/ 13. aprill 2017, 14:45
Tartu Kassitoome 72. aastal vist oli vist üks suuremaid. Miilitsa villis keerati ka ümber.
t
to .../ 13. aprill 2017, 16:13
kui kaua elad siis? ma elan ligi 60 a. ja pole kordagi sattunud nägema ühtki kaklust vene ajal. tõsi, ma ei elanud ka koplis ega lasnamäel.
t
TASUJA/ 13. aprill 2017, 09:15
Kuidas ei saa neid ajukääbikuid karistada... Siis tuleb luua sellised seadused, mis võimaldavad neid karistada. Näide Inglismaalt, kus aastate eest kaks 10 aastast poissi väevõimuga viisid kaasa võõra koduõues mänginud 6 aastase poisi. Peksid ta surnuks ja viskasid laiba raudteele, millest omakorda rong ka üle sõitis. Kõmneaastased said eluaegsed vanglakaristused. Ja kui seadusesepad ei oska oma tööd teha, siis aitab omakohus...
t
to tasuja/ 13. aprill 2017, 13:56
ära valeta! ei olnud see nii, kui midagi kirjutad, täpsusta enne fakte. tapetud lapseke oli siiski vaid 2aastane! pealegi said need tapjad üpris varsti vabadusse ja on nimed vahetatud ja uuesti kuritegusid teinud.
-
võta ja loe lisa: https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_James_Bulger
m
masendav / 15. aprill 2017, 14:06
ja eesti on rõõmsal sammul sinnapoole teel :(
m
Millest alustada/ 13. aprill 2017, 08:52
EL karistused mistahes jõhkruse ja hoolimatuse suhtes on olematud ja pätudele naeruväärsed.
Rangelt peab suhtuma juba näiteks koni mahaviskamise ja sülitamise ees nagu näiteks Araabiamaades!
l
Lorenz/ 13. aprill 2017, 09:02
Ära siin kommentaariumis küll araabia maid ja moslemeid kiida. Põliseestimaalased tulevad muidu sulle endale nugade ja kurikatega kallale
i
Ideaal/ 13. aprill 2017, 09:16
Araabia Ühendemiraatides vägivalla kuriteod ja vargused puuduvad. Seal ei lubata sisse ka pagulasi ega välisinvestoreid ja pangakasumid jagatakse kodanike vahel.
S
../ 13. aprill 2017, 09:40
Sest ei näidata ametlikku statistikat pahede osas. Ka seal on vanglad rahvast täis, tegutsevad prostituudid jne.
n
no/ 13. aprill 2017, 11:07
kindlasti on seal nii prostitutsiooni ja kuritegevust. Aga see on kontrolli all. Miskipärast ei taha sealsed kodanikud mitte kusagile migrandiks põgeneda, vaid elavad oma riigis.
M
.../ 13. aprill 2017, 11:49
Miskipärast? Sest neil pole otsest sõjategevust ega ka vaesust seniks kui nafta voolab. Küll aga pole tulevik helge, sest nafta saab kord otsa või leitakse muu alternatiiv ja nad elavad suht elamiskõlbmatul kõrbestunud alal, kus veega läheb aina kriitilisemaks.
Paljudest kuritegudest ei anta teadagi, sest saad ise karistada. Näiteks vägistamise ohvril on targem vaikida. Tuhanded koduabilised kannatavad pererahva vägivalla all, kuhugi kaevata pole mõtet.
n
noh mida sonid, Ideaal/ 13. aprill 2017, 13:42
Araablastest põliselanikud moodustavad rahvastikust ainult 19%. Välismaalasi on 75%, neist 38% pärineb Lõuna-Aasiast (Indiast,
Pakistanist, Bangladeshist, Sri Lankalt ja Nepalist), 6% Kagu-Aasiast (Filipiinidelt, Taist, Indoneesiast), 5% Iraanist ja 24% teistest araabia maadest (Jordaaniast, Egiptusest, Jeemenist, Saudi Araabiast, Liibanonist ja Palestiina alalt). Euroopast ja USA-st sisserännanuid on 2%. AÜE-s elab ka u 0,6 mln pms Indiast ja Pakistanist pärit, elamis- ja tööloata välismaalast. AÜE kodakondsus on vähem kui 20%-l rahvastikust, peale põliselanikest araablaste on selle saanud väike osa seal kaua elanud immigrante. Ainult 29,4% rahvastikust on sündinud AÜE-s (1960 oli seal
sündinuid 97,6%). Usklikest on 76% muslimid (63% sunniidid ja 13% šiiidid), 11% kristlased ja 7% hindud.
t
to ideaal/ 13. aprill 2017, 13:59
aga seal vägistatakse täitsa seaduslikult oma 9aastaseid abikaasasid ja isa loel võib astuda vahekorda ka beebiga. ja isa ikka lubab, sest tüdruklaps on väärtusetu, umbes samal tasemel eesliga. lisaks aumõrvad, mis tallinnaski juba prooviti põletamise teel, terve pere osaleb põletamisel, ka ema, muide. ja koduvägivald on nii levinud, et pere, kus naist jõhkralt ei peksta iga pisimagi eksimuse eest, on erand.
t
to no/ 13. aprill 2017, 14:00
oi kuidas naised tahaks, aga neil pole õigust üldse midagi tahta. istuvad kodus oma äranüsitud suguelundite otsas ja ootavad, millal mees vä gistada soovib.
v
vana parm/ 13. aprill 2017, 09:11
alaealised on alati olnud kõige jõhkramad ja arvan, et oleks aeg koondada viimasedki politseipatrullid kuna tänavad on liialt ohtlikeks juba muutunud
o
Oli lugeda, et/ 13. aprill 2017, 10:52
politsei ressursid lähevad nüüd rahutusi mahasuruvatesse komandodesse.
n
No/ 13. aprill 2017, 10:34
Ja tshetseenias pole isegi pe.eraste rääkimata noortest kurjamitest.
n
No-le/ 13. aprill 2017, 13:11
On küll, aga suurte karistuste hirmus seda varjatakse. Abiellutakse ka, aga eluaeg kannatatakse ja oma viha ja frustratsiooni elatakse oma naise peal välja.
u
U-õpp/ 13. aprill 2017, 08:47
Tagajärgedega võitlemise asemel seadke parem koolides sisse kohustuslik usuõpetus.
t
tõesta/ 13. aprill 2017, 08:59
et su jummäl reaalne on - muidu pole see õpetus parem lausvaletamisest
i
Impotsill/ 13. aprill 2017, 09:04
e
Evoluts/ 13. aprill 2017, 09:18
Paljude asjade tunnetamine sõltub arengutasemest.
t
TT/ 13. aprill 2017, 10:23
j
just/ 13. aprill 2017, 14:03
mida vähem arenenud, seda enam usub ja vajab inimene religiooni. normaalse arenguga inimene ei usu mingeid muinasjutte, ta saab ise oma ajuga hakkama.
l
Lorenz/ 13. aprill 2017, 09:03
Hakkame koraani õpetama?
r
reaalne või ainult tarkadele tunnetatav/ 13. aprill 2017, 09:11
....aga Piibli põhimõtted ja käsud on aluseks kogu maailma moraalile.
a
ab/ 13. aprill 2017, 09:48
piibel ise ongi eelmisest inimkonnast siia jäetud moraalikoodeks!
t
tõepoolest/ 13. aprill 2017, 10:40
vana testament kubiseb õudustest,mida kõike peab mittejuutidega tegema.Viimane piibli jälgimine toimus Trotski venemaal.Ja nendele juutidele,kes Jahve karistused üle elavad ja ellu jäävad,lubas Jahwe neile kogu maailma kulla,aga ta märkis,et ta ei tee seda juutide pärast vaid OMA NIME NIMEL!
t
tahad/ 13. aprill 2017, 09:14
kosutsuliku usuõpetust koli teatud maadesse. Saad hommikus õhtuni minaretti
h
Hellat/ 13. aprill 2017, 09:25
k
krissa/ 13. aprill 2017, 08:46
alaealised teavad et mingit karistust ei järgne,võib karistamatult peksta ja isegi tappa.karistamatuse tunne on see tänu millele noortekambad terroriseerivas inimesi
t
Tuleb oodata/ 13. aprill 2017, 08:45
kuni justiitsminister Reinsalu tänaval laste käest peksa saab. Ehk see toob aru seaduste osas pähe tagasi.
i
Impossible attack/ 13. aprill 2017, 10:55
Poliitikud liiguvad isegi naaberkvartalisse ainult turvalise autoga!

S
./ 13. aprill 2017, 08:40
Selliste vastu aitab ainult omakohus. Selliste poiste peret ja lähedasi rünnates teeb palju rohkem haiget ning alles lõpus siis mehi endid ükshaaval ette võttes.
l
Lorenz / 13. aprill 2017, 09:05
Ei usu. Sellise tolaka isa joob end täis ja tuleb lööb su lihtsalt maha, poeg ainult lõiguks või peksaks. Käbid ja kännud!
a
../ 13. aprill 2017, 09:37
aga kes nende poiste peresid siis ründama hakkab? sina ja su suguvõsa või??
siin ollakse küll tea mis tegusid ära tegema, aga reaalsuses istute kõik luku taga oma turvakodudes.
h
Heldur72/ 13. aprill 2017, 10:24
Kahjuks on nii, et vägivald külvab vägivalda. Arukam on oma inimesi harida, sest haritud inimene ei tule sellise asja pealegi, et kedagi noaga rünnata või kurikaga peksta. Nuga kasutatakse seenemetsas vms. ning kurikas on ühel spordialal asendamatu abimees. Inimestele on haridust tarvis ja eeskujusid. Vägivald ei ole lahendus.
k
kaja/ 13. aprill 2017, 10:40
Jah, Heldur, räägid mõistlikku juttu, aga sinna see koer ongi ju maetud, et selliste laste vanemad Ei HARI lapsi, ei oska, ei taha, ei viitsi! Lasteaed, ega kool seda teha ei saa, seal on lapsed vaid osa ajast ning peavad tehgema seda, mis koolis nõutakse! Kogu ülejäänud aeg on 90% tähtsusega: missugused eeskujud on lapse kodus, kuidas elatakse, mis ta hobid ja kes on tema sõbrad...Pane ise puzzle kokku :( Aga pätilaste suhtes peab kehtima nulltolerants! Samuti vanemad tuleb suurte trahvisummadega vastutama panna. Lapse eest ei vastuta keegi muu, kui lapsevanem ja seda kuni 18 aastaseks saamiseni!
t
Tead/ 13. aprill 2017, 12:00
üldharidus on meil tasuta. Ainuke häda on selles, et need tegelased ei hooli sellest haridusest. ja eeskujudeks on nende ninamehed. Ainus mis aitaks on ikkagi kinnised asutused neile, kus hoolitsetakse nende hariduse ja vaimse tervise eest.
h
Heldur72/ 13. aprill 2017, 17:46
Kaja, mulle tundub, et selliste laste eest peavad vanemad vastutama kuni elu lõpuni :( Omad vitsad peksavad ... kurb värk! Sellega olen 100% nõus, et pätt peab ikka karistust kartma ka. Vangimaja ei saa olla soe koht, et internetis surfida.
e
13. aprill 2017, 08:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kalmer50 / 13. aprill 2017, 09:10
Regamata toru on efektiivne, jääb ära liigne pärgamendi määrimine.
t
to: ennustan/ 13. aprill 2017, 09:15
Aga eesti kohtunikud annavad õiguse kannatanud poolele, ehk pätile ja süüdi jääb kahjuks relvaomanik, kui hädakaitse piiride ületamise eest. Samuti ka sellisel juhul , kui nagad lihtsalt ise peksa saavad, kuna on alaealised ja nad teavad , et neile ei saa midagi teha, kahjuks. Mõjub siiski ainult füüsiline märkus koos kehale kandmisega-kool, politsei lastetuba ja muud abinõud on aja raiskamine.
a
aga/ 13. aprill 2017, 14:05
mida sa enam kasutad, kui tänaval selja tagant kurikas ootamatult pähe virutatakse?
s
schöne eduard/ 13. aprill 2017, 08:20
Küll nad ühel päeval ka valede meeste otsa sattuvad.Ja kui kuul kõhus on,siis on küsimus,kas operatsioongi enam päästab. Kui mulle keegi ikka noaga peale tuleb---lasen kõhklematult maha !! Relv ongi enda ja oma lähedaste kaitseks.
m
13. aprill 2017, 08:14
meie kardame sisserändajaid, aga peaks olema ettevaatlikud kui möni poissi jömm vastu tuleb
P
/// 13. aprill 2017, 12:08
Politsei andmetel on pealinna tänavatele tekkinud kolm noortejõuku, kellel on kindel hierarhia ja käsuliin: kohalik venekeelne noapoiste grupp, Ida-Virumaa jõuk, kes käib siin gastrollidel, ja kohalik eestikeelne kurikameeste punt.
Venekeelne noapoiste grupp ja Ida-Virumaa jõuk koosnebki ju sisserändajate järeltulijatest?
s
sotsiaalministeeriumi tibile,/ 13. aprill 2017, 08:14
mine tänavale ja räägi nendega, räägi, räägi räägi..
k
13. aprill 2017, 08:13
Krt,sellist asja Soomes ei pikalt vaadataks. Jöugud vöetakse kinni....kas neid siis kinni saa pista mis toimub vaeses Eestis? Politseid ja muid ressursse vähendatakse. Ja sellisel jubedusel antakse toimuda. Tehke kohe midagi. Nii ei vöi ju ometi olla!
v
Võltsvärk/ 13. aprill 2017, 08:44
Eelmine valitsus on pankade maksuvabade kasumite ja riigiametite raha kokkuhoiu nimel palju vaeva näinud:
http://www.pealinn.ee/tagid/intervjuu/kas-suudi-on-massilised-koondamised-eesti-politsei-ei-joua-ena...
K
????/ 13. aprill 2017, 08:12
Kas jälle .ur.k.lh..si nõue?
m
mendid/ 13. aprill 2017, 08:12
neid näevad on piss püksis

m
mul/ 13. aprill 2017, 08:10
poogen ja kohe saavad midagi muud mis päriseks jalust niidab
v
vaatleja/ 13. aprill 2017, 08:09
kui politsei enam ka lastega toime ei tule, siis on tõesti põhjust karta olukordi, kus vähe suuremaid eesmärke seatakse.
m
mupo/ 13. aprill 2017, 08:12
s
see on/ 13. aprill 2017, 07:46
t
to see on/ 13. aprill 2017, 13:28
Vägivald pole lahendus. See võib hoopis vastupidise efekti anda.
e
13. aprill 2017, 07:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
möh/ 13. aprill 2017, 07:37
kui igalt 101-lt , + ekspresidentidelt,presidentidelt ja teistelt valitsejatelt, kõrgetelt lojaalsetelt ametnikelt võtta iga kuu 1500 eurot ning selle eest palgata 150 politseinikku, oleks elu lootustandvam kui praegu.
Seniks aga oota igal õhtul koju oma pereliiget ja palveta nende jõudude poole, kellelt loodad abi, et täna tuleks ta koju tervena ja elusana.
m
mis neil aru anda,/ 13. aprill 2017, 08:13
rahvas andis ju mõtlemisõiguse poliitikitele, need aga vahivad ammulisui euroopalike väärtuste poole, kus kõvem rusikas ja valjem möla tähendab rohkem õigusi…
1
199O/ 13. aprill 2017, 07:11
Oleks need imikud Sakus ise augu kaevanud või ehitusel betooni valatud.
n
Nedjdj/ 13. aprill 2017, 07:08
Kuressaares Torikad lõikasid teineteisel koguaeg kõrisid ja veene kipsinoaga läbi. See oli neil hea nali omal ajal. Ei midagi uut.üks neist ise rääkis 15 aastat tagasi sõjaväes.
t
Tagurpidi-A/ 13. aprill 2017, 10:21
Tore meelelahutus küll. Kui sellega kaasneb veel ohvri mingi asja äravõtmine, siis ju ka äriidee!?
k
kirjutasin kommentaari/ 13. aprill 2017, 07:07
sõna Jumal ja sellepärast läks kiri modereerimisele.
t
Täna on Jeudi Saint/ 13. aprill 2017, 07:25
nii et kirjuta jeudi moodi Jml, ainult kaashäälikutega, siis läheb kindlasti läbi.
j
Jumal/ 13. aprill 2017, 08:41
t
töötab/ 13. aprill 2017, 08:43
töötabm läks kohe läbi
j
jube on lugeda/ 13. aprill 2017, 07:06
noortest pättidest, kuidas küll kuri kasvab inimeses nii suureks,et lihtsalt peksta omalõbuks,milline areng ja Jumalatu elu.

k
Karutapja/ 13. aprill 2017, 07:03
Meie riik ise soosib kuritegevust. Olematud karistused ja pättide poputamine moodsates vanglahotellides on ainult protsessi algus. Me ei pea korduvalt karistatud pätte ja kriminaale rahva rahaga iga hinna eest ümber kasvatama, las istuvad vee ja leiva peal kongis. Ja vangla peaks olema selline koht, mida pätt kardab - ehk hirm vangla ees hoiab teda järgmist kuritegu sooritamast.
e
Euronõetest/ 13. aprill 2017, 09:59
Saatku vangi Venemaale? Siis mõtlevad enne pättust kohe järele, kas tasub riskida?
Meie Eurovanglad on sellistele nagu sanatoorium. Lehes oli artikkel, et üksnes söögile raistakse ühe vangi 17€ päevas! Elavad seal paremini, kui meie pensionärid.
o
oo/ 13. aprill 2017, 06:57
kuna asjaga tegelevad riigi kõrgelmakstud ametnike armeed, siis harjutame kõik rääkimist, rääkimist, rääkimist...
e
eestlanna/ 13. aprill 2017, 06:56
Miks neid siis kinni ei võeta, kui teatakse, et sellised jõugud käivad vabalt ring ja on ohuks inimestele.
N
// 13. aprill 2017, 07:46
k
Küsi justiitsministeeriumist/ 13. aprill 2017, 10:46
Meie euroopalikud väärtused hukutavad kogu süsteemi. Isikukaitse on loonud olukorra, mis jätab kaitseta heauskse kodaniku ja kaitseb pätti. Kurjategijaid ei karistata, vaid neid kasvatatakse ümber, vestluste ja nõustamistega, mille tõhusust usub ainult elukauge euroametnik ja justiitsministeeriumi sama eluvõõras ametnikkond. Meie paljukiidetud kohtunikud aga tegutsevad vastavalt seadusandlusele ja teevad kurjamitele pai ning lasevad lahti. Statistiliselt on elu lausa lill, kõik saavad karistatud aga keegi ei lähe vangi ning nii see vanker veereb, ikka näiliselt paremuse poole, kuni kogu süsteem ühel päeval oma valedega uppi läheb.
h
harri/ 13. aprill 2017, 13:07
Minu meelest on siin oma roll kohtunikkonnal - kuidas ikka saab jõhkrate, korduvate isikuvastaste rünnete eest mitte mõista pikki vanglakaristusi. Ja teisalt - leedukatest autodest naviseadmete vargad mõisteti kolmeks aastaks reaalselt türmi. Ühel pool õõvastavad isikuvastased kuriteod, mille sooritajad hoitakse nagu klaasseinaga vanglast eemal - ja teisalt varakahju tekitajad(millega kahju kaasnes ainult kindlustusfirmadele), kellele mõistetakse kahjuga võrreldes ülikarm karistus. Ja siis väidetakse, et vangald on täis - ongi, kui kõikvõimalike moosivarguste eest mitmed aastad türmi saadakse. Ja raske isikukahju tekitaja välja lastakse(hea näide Paide kaak, kes ühte noaga selga haavas ja teist reide lõi, nii et see ära suri - lööja täna vaba mees ja ilmselgelt kuuleme temast veel).
0
002/ 13. aprill 2017, 13:35
"Paide kaagi" puhul oli tegemist enesekaitsega kus kaitse oli vastavuses rünnaku ohtlikkusega. Sellepärast õigeks mõistetigi.
t
to harri/ 13. aprill 2017, 14:11
ohh? miks mõrvar vabaduses on? räägi lähemalt ja täpsemalt? nimi?
e
eestlane/ 14. aprill 2017, 13:55
Parem on kukalt kratsida ja karta teha õigeid asju. See tähendab, et õige asi oleks need tatikad läbi klohmida. Vägivallale saab ilusti vastu ainult veel suurema vägivallaga nii, et kuskilt otsast hakkab see ajudesse pärale jõudma. Pärast seda karistust võib proovida viisakalt reeglid paika panna ja kui neid ikka rikutakse, siis tugevalt karistada.
p
Põrguvürst/ 13. aprill 2017, 06:54
ideaalses ja maailmas tunnustatud pätiriigis on selline teguviis igati normaalne--kuritegevust,korruptsiooni pooldav ja soodustav riik hiilgab ikka sellega milles tugev--
j
ja/ 13. aprill 2017, 07:48
siis räägivad,et venelased ei integreeru meie ühiskonnas. Koos eestlastega saavad intregeeruda ja veel kuidas.
m
mhmh/ 13. aprill 2017, 06:52
Sina igavene siga, kui sa mind näed, siis ütle mulle Sina,muudkui teietavad!
m
mnjah/ 13. aprill 2017, 06:40
Sellistest ülistavatest artiklitest saavad nad ainult indu juurde.
l
Lorenz/ 13. aprill 2017, 09:08
Sellised ei tunne tähtigi, lugemisest rääkimata
k
kunn/ 13. aprill 2017, 06:35
Noored kurjategijad tuleb varakult välja peilida ja trellide taha saata. Kusjuures vanglad ei tohi olla sanatooriumid nagu meil praegu. Vangla peab olema neile nii vastuvõetamatu, et pätt ennem mõtleb korralikult, kas tasub teha või ei tasu. Vanglas istumine ja lebotamine pättidele isegi meeldib. Nad on seal kambakesi koos ja neil on huvitav, teevad nalja ja jagavad kogemusi. Peaks aga olema nii, et neid sunnitaks hommikust õhtuni rasket tööd tegema. Siis nad ei tahaks sinna elusees sattuda.
3
-/ 13. aprill 2017, 14:42

k
Küsimus/ 13. aprill 2017, 06:33
Kui on eriolukord, siis kus on tänaval turvavad politseipatrullid?
j
Ja riik kaotab../ 13. aprill 2017, 06:33
Alaealiste komisjonid ning käsitleb alaealisi pätte "abivajavate noortena" edaspidi..
h
13. aprill 2017, 06:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Lorenz/ 13. aprill 2017, 09:09
On ikka hea või? Tahaks sind näha kuidas sa kurikas tagumikus mööda vabaduse väljakut roomad, naeratus huultel.
7
7.päeva adventist/ 13. aprill 2017, 06:27
Need peksjad ja röövijad on lõpuks bomzid ja eluheidikud.
i
Ise oled!/ 13. aprill 2017, 06:44
Saavad 18, hakkavad Odini sõduriteks, patrullima ja tolerastide ja pagulastega võitlema.
t
to Ise oled./ 13. aprill 2017, 07:03
Ära plära! Odinlastel peavad käed-jalad liikuma. Odinlane peab omal jalal käia suutma.
õ
Õige!/ 13. aprill 2017, 08:19
Kui lapselt telefon ära võtta või keegi lustist vigaseks peksta- siis peab ju odinlane olema võimeline ruttu sündmuskohalt kaduma.
Käed ja jalad on tõesti ülitähtsad odinlasele, aju ja selle võimekus täiesti marginaalne ja sekundaarne.
k
kukk/ 13. aprill 2017, 11:30
Mis sul odinlaste vastu on ?
Mitu pättlust on odinlased korda saatnud?
Mitu kurja aga ida-alade jõugud?
m
Mode/ 13. aprill 2017, 11:31
Sinu kommentaar on suunatud modereerimisele .
s
suleline/ 13. aprill 2017, 06:21
Ja kui sellistele juhuslikult kolakat annad,siis oled tohutu kurjategija. Kinni lähed sina mitte tatikapunt.
r
rusikas/ 13. aprill 2017, 11:31
Mida sa krt halised?!? Ei ole suud peas, millega enesekaitse ära seletada? Kui sind tänaval mitmekesi rünnatakse, siis tajud sa päris kindlasti ohtu oma elule ja tervisele. Kui mõni tatikas enesekaitse käigus vigaseks löödud saab, on see lihtsalt õnnetusjuhtum.
t
Tölpa/ 13. aprill 2017, 06:09
Kas riigil pole tõesti mõne kuuli jaoks raha?
b
bns/ 13. aprill 2017, 06:34
Sellel riigil puudub juht ja ka valitsused on nii omakasupüüdlikud,et korjavad makse ainult oma taskutesse ja heaoluks.
k
13. aprill 2017, 08:40
kas riik on syydi kui mina joon ja lapsed on pättid.
s
13. aprill 2017, 08:46
sinu kirjutusele lisan veel et puuduvad vanemad kes huolitsevad ja kasvatavad lapsia, kas riik tuleb sulle koju ja hakkab opetama söögi lauaa kombeid
m
Mõhk/ 13. aprill 2017, 11:18
Pole ju mune neil meestel seal, kes kuuli lähetaks
m
mis värk on/ 13. aprill 2017, 05:53
Kas turvalisus siis enam ei kasvagi ? Või kasvab nüüd ainult heaolu ja rikkus üksinda?
v
13. aprill 2017, 07:54
Vaata kui palju on koondatud politseinikke ja päästeameti töötajaid ja saadkõigest ise aru.
t
Turvaline/ 13. aprill 2017, 08:39
Ja pollad ißtuvad autos.välja tulla ei julge
a
aga/ 13. aprill 2017, 14:15
nemad mõõdavad hoopis kiirust näiteks järvel, kus neli rida ühes ja neli teises suunas, kell 5 hommikul, kui üldse autosid pole ja sina juhtud 60-ga sõitma.
h
Halleluuja/ 13. aprill 2017, 05:40
Riiklik tellimus läbi seadusliku poputamise, mis muud...

k
Kängid!/ 13. aprill 2017, 05:20
Vot nüüd on nad Rootsist kohal ja eurosojuzist! Enne euroliitu polnud meil üldse kuritegevust, vahel mõni moosivargus või õrn kaklus.
p
Peep/ 13. aprill 2017, 06:18
Mingi lam.mas oled või? Ilmselgelt kas trollid või oled lihtsalt nii noor et ei tea sellest ajast midagi.
l
Loe objektiivi!/ 13. aprill 2017, 06:28
Neid tuuakse Soorose raha eest siia kummipaatidega üle Itallia! Ise oled lam.mas!
v
13. aprill 2017, 09:11
l
Lorenz/ 13. aprill 2017, 09:12
Tuuakse venelasi või? Mine kooli!
e
13. aprill 2017, 08:42
enne oli vene valitsus ja miilits, keda kardeti, nyyd on vabadus teha kuidas meeldib
n
no/ 14. aprill 2017, 23:17
banded olid ka soveedi ajal. peksti surnuks diskodel inimesi jne.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee