Eesti uudised

Arutelu Tallinna TV-s: Krimmi elanikud on jube õnnelikud

Maarit Stepanov / Delfi, 10. aprill 2017, 00:31

146 KOMMENTAARI

r
rõhk/ 11. aprill 2017, 16:32
k
Kadekops/ 11. aprill 2017, 11:44
Nii vähe õnneks vaja: elekter, vesi. Meil küll igas majapidamises elektrit ja vett pole. Pole koduteedki. Tuleb ära Krimmi minna. maisesse paradiisi.
t
T.Mets/ 10. aprill 2017, 22:37
Kus on tavainimesel parem elada, kas Krimmis või Ukrainas. Ei tea, pole seal käinud. Aga alles hiljuti meie valitsus kinkis Ukrainale portsu raha, aga Krimmile mitte sentigi. Järelikult on Ukraina vaesem, et teda pidi toetama.Kas elanikud Krimmis õnnelikud on , seda ei saa tavakodanikult tahtagi, alati ja iga keisri ajal võiks raha rohkem olla
k
10. aprill 2017, 17:10
Kremli tiblunnid karjuvad siin kasvõi hääled kähedaks - venelased on 50. kohal, eestlased on ainult 66.kohal.
Need karjujad hoiavad aga ise küünte ja hammastega sellest vaesest ja koledast Eestist kinni ega ole Putini korduvatele kutsetele vaatamata ühegi hinna eest nõus siit
oma rikkale,
õitsvale,
oma etnilisele ja jube õnnelikule kodumaale tagasi pöörduma.
Miks?
Aga sellepärast, et ei eestivenelased ega kremli trollid r.um-alad ei ole, et head ja paremat täis kausi juurest tühja molli juurde nälgima lähevad.
Meelita või keelita, Putin kutsus neid juba neli korda, lubas Venemaale tagasitulijatele kohe vene passid, uued korterid ja muid soodustusi, aga näe! Midagi ei aita,
ikka nad Venemaale tagasi ei lähe, anna või kolki, siis ka ei lähe.
Aga kus kaagutavad laia l-õu-gadega - kui paha ikka siin Eestis kõik on – kõik nälgvad, lapsed pidid näljaga siin juba lepalehti ja isegi muru närima…
jeerum, millised tubakad nad veel on oma lausvaledega.
k
10. aprill 2017, 17:08
Kremli tiblunnid karjuvad siin kasvõi hääled kähedaks - venelased on 50. kohal, eestlased on ainult 66.kohal.
Need karjujad hoiavad aga ise küünte ja hammastega sellest vaesest ja koledast Eestist kinni ega ole Putini korduvatele kutsetele vaatamata ühegi hinna eest nõus siit
oma rikkale,
õitsvale,
oma etnilisele ja jube õnnelikule kodumaale tagasi pöörduma.
Miks?
Aga sellepärast, et ei eestivenelased ega kremli trollid r.um-alad ei ole, et head ja paremat täis kausi juurest tühja molli juurde nälgima lähevad.
Meelita või keelita, Putin kutsus juba neli korda, lubas Venemaale tagasitulijatele kohe vene passid, uued korterid ja muid soodustusi, aga näe! Midagi ei aita,
ikka nad Venemaale tagasi ei lähe, anna või kolki, siis ka ei lähe.
Aga kus kaagutavad suurte lõugadega - kui paha ikka siin Eestis kõik on – kõik nälgvad, lapsed pidid näljaga siin juba lepalehti ja isegi muru närima…
jeerum, millised tubakad nad veel on oma lausvaledega.
U
'Крокодил'/ 10. aprill 2017, 16:38
Ukrainale kuuluvas Krimmi elanike sissetulek olenes 90% turismist. Nüüd, peale vene okupatsiooni valitseb kõikides hotellides ja restonanides vaikus, seal vilistab ainult tuul.
Veel
Näit. Krimmi postiljon saab palka 4000 rubla kuus miinus maksud, lihakilo maksab 530 rubla, kommunaalid on 1- toalisel korteril juba 12 000-15 000 rubla kuus.
Vett antakse Krimmis ainult paar tundi päevas, sellel on seal juba kulla hind.
Sama lugu ka elektriga ja muude elamiseks vajalike asjadega.
Krimmi elanike olukord on 10 korda hullem kui seda oli nõukaajalUkrainale kuuluvas Krimmi elanike sissetulek olenes 90% turismist. Nüüd, peale vene okupatsiooni valitseb kõikides hotellides ja restonanides vaikus, kaunites liivarandade vilistab ainult tuul.
Veel
Näit. Krimmi postiljon saab palka 4000 rubla kuus miinus maksud, lihakilo maksab 530 rubla, kommunaalid on 1- toalisel korteril juba 12 000-15 000 rubla kuus.
Vett antakse Krimmis ainult paar tundi päevas, sellel on seal juba kulla hind.
Sama lugu ka elektriga ja muude eluks vajalike asjadega.
Jajaa, oh, kui JUBE õnnelikud on nüüd need Krimmi elanikud!
Ooh, kui JUBE õnnelikud on nüüd need Krimmi elanikud!
10. aprill 2017, 16:46
Jube õnnelikud on ainult need venelased, kes elavad läänes või USAs, Venemaal!
p
peab olema/ 10. aprill 2017, 17:03
MITTE Venemaal või Krimmis
ä
Ära aja jama/ 10. aprill 2017, 17:29
...kui Sa olukorda ei tunne.
Kui Venemaal nii halb oleks, ei toetaks 94% elanikkonnast Putinit. Meie peameedia püüab asja muidugi vastupidiselt näidata.
t
teadmiseks/ 10. aprill 2017, 19:19
veeprobleem on krimmis alati olnud.ka nõukaajalanti vett paarkorda päevas.Nõukaajal oli perioode,millal Sevastopoli linn oli üldse turistidele suletud vee puuduse tõttu.Käisin ka siis seal.Piiripunktist läksin jalgsi üle mägede,kuna seal elavad mul sugulased eesti kogukonnas.Rannad on tühjad jah ,kuna krimmi mehed ei konkureeri Türgi rosinasilmadega.Vene rahvas viib oma säästud Türki,mis mulle on mõistetamatu praeguses poliitilises olukorras.See oleks sama,kui 2.ms ajal oleks venelased käinud puhkamas saksamaal.
m
Miks valetad?/ 12. aprill 2017, 15:11
Krimmi kuurortid on rahvast täis, ka eestlasi on hulgi. Lennukipiketitele sinna on järjekord ja seeläbi on need päris kallid.
Ja postiljon ei saa mitte 4000 rubla vaid 40000, mis on 612 EUR.
Korterimaksetest niipalju, et sinu pakutud 15 000 ühetoalise kommunaalid on ka vale!
Piiteris saab kesklinnas selle raha eest üürida ühetoalise, sees ka kommunaalid.
Poed on kaubast pungil ja riiulid lookas!
Mine käi ise ära, vaata- ja ära usu propagandistide pläma!
S
"Inimesed on seal õnnelikud ,mu naine käis seal ja nägi ?!"/ 10. aprill 2017, 16:10
Sedasorti jutte vestavad muuhulgas Eestis resideeruvad primaatidest trollid teistele endasarnastele vähe kooliskäinutele. Õnnelikust pole üleüldse võimalik võimalik objektiivselt mõõta ,veel vähem laiendada seda oma naise arvamusena näiteks kodudest väljaaetud Krimmi tatarlastele.
k
Krõmnaš/ 10. aprill 2017, 16:35
Täna on just Venest uudised kuhu venelased sellel aastal puhkama sõidavad. Esikohal on Türgi. Krimmi ei taheta minna.Rubla tugevnemine lubab korralikumalt vene inimestel puhata. Praktika on tõe kriteerium.
m
miks/ 10. aprill 2017, 15:49
nii palju inimesi läheb marru,kui jutt tuleb venemaast.meie elame oma riigis,nemad oma riigis.putin tõi vastu piiri,tankid omalt poolt,ameeriklased tõid oma ja ka teiste tankid siit poolt vastu piiri.nüüd peaks igaüks oma elu elama ja oma valitsusi teenima.meie kummardame oma,nemad kummardavad oma.nii lihtne see ongi,milleks vihastada.ainult,kui kadedusest.
10. aprill 2017, 16:06
Krimmi elanikud on jube õnnelikud, aga meie oleme õnnelikumad !
.
&/ 10. aprill 2017, 16:12
..ja kohe läheme nendest õnnelikkuses mööda!!! Või pigem oleme juba läinud... kui venelased on 50. kohal, siis meie, eestlased oleme juba 66. kohal!!!
1
15:49 to-bule/ 10. aprill 2017, 16:22
mitte Venemaa pärast ei lähe inimesed marru,
vaid venelaste alalised LAUSVALED ajavad ausatel inimestel tõesti harja punaseks.
Ponjal, tiblunn?
Ja mis kadedusest sa siin pläkutad? Keda või mida siin sinu arust kadestatakse?
Kas näljas ja palja vene rahva elu kadestatakse ...või kuidas?
m
Meedia ohvrile/ 10. aprill 2017, 19:23
Kust sa võtad, et vene rahvas nii näljas ja paljas on? Venemaa eelis meie ees on see, et nende raha jääb riiki, mitte ei kao ära eiteakuhu. Idanaabri linnades kerkib võimsalt uusehitisi ja nende keskmine palk ületab Eesti keskmist.
Maapiirkonnad on teine lugu aga ega meilgi seal parem pole?
1
19:23, vene meedia ohvrile ehk suure suuga valetajale/ 12. aprill 2017, 10:07
Jah, see on tõsi et vene rahva raha jääb riiki, paremini öeldes see raha voolab nii miljardäri Putini kui ka teiste vene rikaste oligarhide niigi punnis rahakottidesse ja pangakontodele.
-
#Idanaabri keskmine palk ületab Eesti keskmist.#
-
Eesti keskmine palk 1146 eurot
Venemaa keskmine palk 468 eurot
Kust otsast ÜLETAB sinu arust Venemaa keskmine palk Eesti keskmist palka?
Miinimum netokuupalk on venemaal ainult 70 eurot kuus, Krimmis veel väiksem, mis on Aafrika riigi tase,
venemaa keskmine pension vaid 134 eurot kuus.
Ah, kui "rikkalt" elab ikka see vene lihtrahvas!
Peab nentima, et see putinipuudel on ikka tõega üks äärmiselt r.umal kommenteerija ja valetaja.
1
19:23-le / 12. aprill 2017, 10:11
sa oled täielik tubakas
Eesti keskmine palk 1146 eurot
Venemaa keskmine palk 468 eurot
Venemaa keskmine pension vaid 134 eurot kuus.
k
Korrutame/ 12. aprill 2017, 15:16
Korrutame nüüd Venemaa sissetulekud ja pensionid kenasti kolmega- siis saame võrdluse ka ostujõus.
Neil seal kõik vähemalt 2-3 korda ju odavam.

k
ka kummel/ 10. aprill 2017, 15:44
Aga kas on keegi meie vabast ja sõltumatust meediast näinud kas või ainult ÜHTE seal, ukrainas, kas ida või lääne, dokfilmi, mis on tehtud PÄRAST putja sõjakäiku? Kui ukraina on nüüd nii vaba ja sõltumatu, siis vabaduse ja sõltumatuse riigi saavutanud riigi edusammudest peaksime me ju teadma ja nägema?
m
Maailmameister/ 10. aprill 2017, 15:42
Olen maailmameister pultimises.Äraseletatuna tähendab see kiirust,mis kulub kogemata TallinnaTV'le sattudes ja sealt lahkumiseks.Sisu kohta ei oska kaasa rääkida aga tean,et see on populipunase ja purpurpunase vahepealne.
a
A/ 10. aprill 2017, 16:14
Aga see` kogemata `tehtud näpupuudutus tähendab mõnele nõrgukesele puuelanikule nagu oleks punase kuvaldaga lagipähe antud ja solgiämber pähe kallatud
u
uskumatu valitsus/ 10. aprill 2017, 15:11
Nii tavaline keskide jama juba aastaid ja höiskavad valet päevast päeva koos oma söberparteiga,mölemad tuleks saata vastuvett.Näeme,kui kiire on valitsusel tagasi vaesusse ja propaganda maailma jöuda.
n
No jummel hoidku / 10. aprill 2017, 15:00
RÄÄKIGU SEAL KÕIK ,MIDA TAHES !!! - ega me enam nõukaajas ela
t
10. aprill 2017, 15:12
Tavaline tv-ainult idiootsused,käisime seal ja kaugel on önnest sealsed inimesed.Pole vaja lausvalet edastada vöi on kusagilt tulnud käsk propagandat teha,nagu see vihmeese parteiga teil koos käib
t
Titanicu viimased minutid/ 10. aprill 2017, 19:27
Tavalist TV-d suunatakse suurte rahadega ja seal edastatakse mida vaja. Ka seda, kui õnnelikud kõik on ja kuidas aina paremaks läheb.
a
A / 10. aprill 2017, 14:57
Las nad siis olla pealegi õnnelikud ,ei vaidle vastu - ka meie oleme õnnelikud edetabeli 63 -ndal kohal
s
saarlane/ 10. aprill 2017, 14:56
need on kesikud ja nende ajukääbikutest sõbrad.venelase kohta on ikka õeldud,et kui tuleb, siis kleepub kui saunaviha leht p...sse külge.
t
täiesti jama/ 10. aprill 2017, 15:08
Tavaline tv-ainult idiootsused,käisime seal ja kaugel on önnest sealsed inimesed.Pole vaja lausvalet edastada vöi on kusagilt tulnud käsk propagandat teha,nagu see vihmeese parteiga teil koos käib
t
Täkk/ 10. aprill 2017, 14:08
Suur rahvus,
kahju,et ei jaga midagi,
aju hävitatakse lapsena,ainult kellel veab saavad euroopa!
Kõigil JOKK rikkuritel vara euroopas või läänes
r
rp/ 10. aprill 2017, 14:01
Ma ei kahtle selles, et kui ukrainlased ja tatarlased välja arvata, siis tiblad ongi seal maru õnnelikud. Meilgi jätkuks neid küllaga. Mida on siin imestada või pahaks panna?
a
A/ 10. aprill 2017, 16:20
Ära karda ,meie õnne ei saa keegi ära võtta ,sest seda lihtsalt EI OLE -NETU-NEMAA

e
eesti mees/ 10. aprill 2017, 13:57
huvitav miks meie russid kaagutavad.millegipärast keegi ei taha venemaale elama minna.las venemaa venelased räägivad enda eest.
u
Urmas/ 10. aprill 2017, 14:39
Pole ju elamispinda. Ma läheksin ise ka , kuigi eestlasena Venemaale elama, aga kuhu? Venemaal keegi ei oota.
m
10. aprill 2017, 14:55
Mis jutt see on, et Venemaal pole elamispinda. Kui Te ikka nii väga soovite minna, siis küll isake aitab. Ega siis Moskva ja Peterburi pole Venemaa, Venemaa on ikka tühjad külad ja tonnide kaupa muid asulaid. Küll koh leiate:)
k
Kuidas võtta/ 10. aprill 2017, 16:10
Näiteks Eestis on vaba elamaipinda piisavalt Kohtla-Järvel ja Kagu- Eestis. Korteri saab 200 euriga ja elamiskõlbliku maja 2000 euriga.
Loogem seal töökohti ja elu saab veelgi õnnelikum olema.
õ
Õnnelikud on ainult need venelased, kes Venemaal ei ela!/ 10. aprill 2017, 12:49
Krimmis on
- tohutu tööpuudus
- toiduaineid napib,
- hinnad ja üürid kõrgustes
- vett napib,
- uimasteid külluses
- Aids möllab, ravi enam ei anta jne
Miinimum netokuupalk on venemaal 70 eurot kuus, Krimmis veel väiksem, mis on Aafrika riigi tase,
venemaa keskmine pension vaid 134 eurot kuus.
Krimmi pensionärid pole seda natukestki pensioni mitmeid kuid saanud.
Toiduainete, üüri, riiete ja eluks kõigeks vajaliku hinnad poole kõrgemad kui Eestis.
See on ka vastus sellele, miks kõik need 300 000 "vabastajat ja kultuuritoojat", kes siin TTV-s kremlit kiidavad ja EV vihkavad,
hoiavad küünte ja hammastega sellest vaesest ja koledast Eestist kinni ega ole Putini korduvatele kutsetele vaatamata ühegi hinna eest nõus siit
oma rikkale,
õitsvale ja
jube õnnelikule,
oma etnilisele kodumaale tagasi pöörduma.
j
joodik/ 10. aprill 2017, 14:10
SEE ongi õnn,millest alustasid
h
Horros/ 10. aprill 2017, 14:51
k
Krimm/ 10. aprill 2017, 14:58
l
lootus/ 10. aprill 2017, 12:37
Nii Krimmi venelased kui ka muidu vene rahvas on nagu liftiga allakukkuvad reisijad, kellede jaoks on Putin mõned kuldmündid õhku visanud ning kes nüüd liftis aina suurma hooga allakukkudes jälgivad suurest õnnest säravate silmadega nende müntide lendu, oodates ja lootes, et mõni kuldmünt ometigi kellegi sülle kukuks.
t
TTV/ 10. aprill 2017, 12:31
Arutelu Tallinna TV-s.
See räägib juba iseenda eest, millist valelikku jura sealt tuleb.
m
mida imestate/ 10. aprill 2017, 12:41
puha kremli propaganda ju
k
Krmmi elanikud õnnelikud? / 10. aprill 2017, 12:29
Lubage lahkelt naerda nende vena tiblunnidest "meediaekspertide" jutu üle.
k
Küllap nad ongi õnnelikud/ 10. aprill 2017, 12:50
2001. aasta rahvaloenduse andmetel elas Krimmi Vabariigis 2 024 056 inimest, kellest 58,3 % olid venelased, 24,3 % ukrainlased, 12,1 % krimmitatarlased, 1,4 % valgevenelased, 0,5 % tatarlased, 0,4 % armeenlased
k
Käinud-näinud./ 10. aprill 2017, 12:25
Krimmis elav Ukrainlasest sugulane on leidnud ka, et elu on temal isegi lihtsam.
Eks seal ole erinevaid - neid kes tahavad elada nii nagu eestis - ettevõttejuhid jne kes ei taha esitada deklaratsioone oma varade kohta ehk omavad ebaseaduslikul teel saadud varasid millelt ei taheta maksta koormisi. Ja on töölisklass keda need asjad ei puuduta, viimastel on elu mugavam vene korraga.
Aga veelkord - erinevad inimesed, erinevad mured. Kunagi ei ole 100% kõik rahul. Seega ei saa väita, et televisiooniväide nüüd 100% vale oleks. Soovitan käia ise olukorraga tutvuda, enne kui TTV suunas sülge pritsida ;)
a
Alar1 veel/ 10. aprill 2017, 12:24
Kas "Kuuuurija" või "Pealtnägija" ei saaks välja uurida, kui palu kulutatakse raha tegelikult Tallinna TV-s(arvestades raha endalekantimist) ja kui suure osa maksab linnakodanik ja kui palju laekub Venemaalt. Kindlasti rahastab Venemaa oma propagandakanalit Tallinnas! HD on üsna kallis lõbu.
t
10. aprill 2017, 13:00
Tallinna linna eelarvest on teada, et ainuüksi viimaste aastate jooksul on keskerakonna Tallinna Linnavalitsus Savisaare käsul eraldanud Eesti riigi ja valitsusevastase propaganda sihtasutusele Tallinna Televisioon kokku peaaegu 20 miljonit eurot.
Jälle küsimus - Mis oleks Tallinnas selle 20 MILJONI EURO eest kõike võinud Tallinna linnarahva ja nende laste heaks ära teha?
TTV-le Kremli rahastamised on salastatud 100-ks aastaks.
r
Raivo/ 10. aprill 2017, 12:10
Kas krimmi ja siberi eestlased on ka kremli trollid?see küsimus on ajuvabadele poliitika vaatlejayele.
r
Raivo/ 10. aprill 2017, 12:11
p
10. aprill 2017, 14:57
Pole seal Krimmis ja Siberis enam õigeid eestlasi (või kui on, siis käputäis), need kõik venestatud. Lähed Siberi külla ja "eestlasest" memm küsib, et miks te seal Eestis venelasi vihkate, nad ju tõid teile vabaduse ja rikkuse.

r
Raivo/ 10. aprill 2017, 12:08
Kel huvi,võib tõe huvides ise vaatama minna aga siis kaotad aastateks ukraina viisa.ja kui tõde on poliitiliselt ebakorrektne,siis tembeldatakse sind kremli trolliks.nii et enda vastutusel.
s
Saladuste Võti/ 10. aprill 2017, 12:05
Rodemaril selkandis mitu poodi. Rohelised närilismehikesed kannavad Rodemuri dresse ja ketse.
a
Alar1/ 10. aprill 2017, 11:44
Kunagi tuli NSVL vastu Eesti "palvele" võtta ka Eesti riik NSVL koosseisu. Sellest ajas saadik ei kuulnudki muud kui seda, et "Kui väga õnnelikud me oleme". Mis siis, et paljud eestlased tapeti ja toimus massiline küüditamine Siberisse. Ma usun, et Krimm on sarnaselt "õnnelik".
n
Nõus, Alar1/ 10. aprill 2017, 11:57
Kusjuures oli ju sama lugu, et meie ei rääkinud enam enda eest, vaid räägiti meie nimel. Ja kogu Nõukogude okupatsiooni aja oli ju selline olukord, kus kõik alamad rahvad soovisid saada venelase sarnaseks (sest samale pulgale selle ülla rahvaga lihtsalt ei olnud võimalik jõuda). Tundub, et nende sovettide järeltulijad ja trollid on siin taas sõna võtmas.
n
Nagu praegusel/ 10. aprill 2017, 12:27
Eurokolhooside ajastulgi :)
p
POCCYA/ 10. aprill 2017, 11:25
krimmi pensionärid hädaldasid et pinss on pisike,Dimon ütles raha pole kannatage välja,ORT näitas otse.
t
Toomas Tüeleid/ 10. aprill 2017, 11:35
Käige ometi mõni seal Krimmis ära, siis alles näete missugusesse viletsusse on sealne rahvas aetud. Töötus on hullupõõra suur, Elektrit pole , ja vesi on kulla hinnas, Täna hääletaks 80% Krimmi elanikest Ukrainaga liitumise poolt. Inimesed ju näevad kui heaks on elu Ukrainas muutunud ja kuidas valitsus seal oma rahvast hoolib.
h
Horros/ 10. aprill 2017, 14:55
õ
Õieti ütles!/ 10. aprill 2017, 11:39
Ainult eestlased on rahaahnusest segi läinud, õnn ei peitu ju rahas!
v
10. aprill 2017, 11:59
Venelaste õnn peitub selles, et nende batjad Putin ja Medvedjev on rikkad ja et kõik neid kardavad ja et Venemaa muudkui laieneb.
l
Leenin/ 10. aprill 2017, 12:17
kui on piisavalt raha et toime tulla siis on ka önn majas,
v
vale/ 10. aprill 2017, 11:24
koht minu kommentaariks,aga mujal ei käsitleta seda teemat.etv on saade Roaldi nädal.see on nii asjalik ja väga konkreetsetest asjadest saade.miks ükski ajakirjanik ei ole puudutanud neid valdkondi millest räägitakse nendes saadetes.need on ju nii elulised asjad,mida oleks vaja lahendada.või kui probleemi ei kajasta,siis ei olegi probleemi.mis meile puutub krimm,kui meil endil on paljud asjad hapud.
o
Ole nüüd ikka/ 10. aprill 2017, 11:37
Krimm puudutab meid otseselt. Meie oleme Ukrainaga solidaarsed. Toetame Ukraina ajaloolist ühtsust ja sellest ei tagane,
m
Mina eestlasena/ 10. aprill 2017, 12:29
toetan ka Palestina iseseisvust - keda see aga kotib? Kui juudid ajusi komposteerivad.
m
mina juudina/ 10. aprill 2017, 14:49
toetan Iisraeli Riiki samuti kui kogu mõitev maailm, ja ka Palestiina riigi iseseisvust kui lõppevad Iisraeli rünnakud nende poolt
t
to mina juudina/ 10. aprill 2017, 15:42
Räägi ka seda,kuidas sajad tuhanded palestiinlased oma kodudest minema aeti,et juudid saaksid oma riiki teha ja kus on see lubatud Palestiina riik,mida oma kodudest väljaaetud palestiinlastele lubati,sellest ka see pidev konflikt seal kandis.
r
Room/ 10. aprill 2017, 11:13
Võrrelda tänast elu Krimmis Ukraina-aegsega on sama, mis istuda teadlikult Vene propagandapaati. Kas on võimalik kiita üles vägistatu olukorda peale vägistamist?! Vaatamata sellele, kas vägistaja külvab oma ohvri üle kingitustega ja tagab mõneks ajaks parema elu kui varem? Venemaa pingutabki oma teiste regioonide arvelt selle nimel, et lihtsameelsed nende muutuste nimel lepiksid Krimmi vägistamisega. Thingis-khaani tasemel retoorika! Siin on veel kaks küsimust. Kaua Venemaa viitsib või suudab Krimmi teiste arvel moosida ja kas siis, kui Venel see vajadus möödub, hakkavad tänased lihtsameelsed Ukrainat taga nutma? Venemaa äärealade tänane olukord on ju teada...
n
Nõus Roomiga/ 10. aprill 2017, 11:23
Eriti kui olukorda kirjeldavad vägistajad.
r
Room on tark ja asjalik/ 10. aprill 2017, 11:39
Täna ei tahaks isegi ükski venelane enam Venemaal elada, mis siis veel Krimmi inimestest rääkida. Need lausa jookseksid Ukrainasse kui see vähegi võimalik oleks !
u
10. aprill 2017, 12:00
Ukrainasse ei taha loomulikult ükski venelane joosta, aga Venemaa poolt vallutatud alale minnakse kas või vägisi.
t
Tahaks ka / 10. aprill 2017, 11:31
Tahaks ka tasuta transporti Tartu, Võru, Põlva, Valga linna, tahaks veel, sõiduteed oleks lõunas paremad jne aga ei saa sest tegu ääremaaga.
h
Horros/ 10. aprill 2017, 14:57
v
vene sooda Horrros/ 10. aprill 2017, 15:41
mis sa kogu aeg korrutad nagu papagoi igal pool oma "soodat"?
Muud eestikeelset sõna sa ei oskagi või?
p
Puhkaja/ 10. aprill 2017, 10:58
Nagu teada on venelased Krimmi eest võideldes suuri kaotusi kandnud ja kangelaslikust näidanud, et
mustad sinna ei tuleks. Miks peaks nad siis Krimmi Ukraina natsidele jätma.
e
Eesti kodanik/ 10. aprill 2017, 10:58
Millal see viha ja vaenu õhutav telekanal suletakse, eriti need Lengi ja teiste keskerakonna hääletorude saated.
v
Vaataja2/ 10. aprill 2017, 11:33
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
p
10. aprill 2017, 11:45
Palun ärge ajage jama. Millega või kellega võrreldes me oleme vaeseks muutunud?

q
Qwert/ 10. aprill 2017, 10:57
Kõik siin maailmas on suhteline. Võib-olla tõesti on praegu Krimmis natuke parem kui seda oli enne. Eks sinna Krimmi venelane pumpab raha küll ja küll, juba ainuüksi ehitamisel olev sild maksab oma hea kopika, mis võetakse millegi arvelt Venemaal. Teisalt on Krimmis elu rohkem lõuna- ja lääneosas, kus on kaasaegseid hotelle ja üks kuulsamaid laste sanatooriume, ida nagu oli vaesem on ka selleks jäänud. Loodus on sealmail ilus. Kui üles putitada kogu poolsaar, siis võiks sinna isegi pilgu heita puhkuse näol.
z
Zombo Wombo/ 10. aprill 2017, 10:47
TTV on ilmselgelt Moskva röövnäriliste hääletoru. Koos häälega tuleb ka otsest solki.
v
vaatevinkel/ 10. aprill 2017, 10:43
Õnnelikud? Kes? Ukrainlased? Tatarlased? Venelased?
õ
Õiglane muutus/ 10. aprill 2017, 11:34
Seal elavad ju enamuses venelased, kes ammu soovisid Putinit oma uueks juhiks.
m
mäletan ka/ 10. aprill 2017, 10:26
mingist krimmieestlaste saatest, et mingi penskar oli õnnelik, et Venemaa hakkab rohkem pensioni maksma
aga teemaväline - ära sa rademar looda, et ma pärast sellist reklaami sinu tosse ostan, kui vaatan peale seostub see kohe selle uus.oku.pandiga ja jäävad ostmata
l
lugeja/ 10. aprill 2017, 10:22
Ei imesta,et Krimmi elanikud on õnnelikud- Putini poolt plats puhtaks löödud ja eks nüüd enamus ka venelased! Kui äkki selline Ukrainaga sanane olukord Ida-Virumaal juhtuks,siis ka kiidetaks sama moodi ja ollakse õnnelikud!
v
vanaisa/ 10. aprill 2017, 10:16
vot kus on reklaamil jõud.täna on juba varahommikust saati lennujaamas rahvarohke.babuljad ja dedad pampudega on reisimas tõotatud maale Krimmi
o
10. aprill 2017, 11:01
Oi kui rõõmus ma oleksin, kui okupatsiooniga siia veerenud sovetid siit lõpuks tagasi OMA asukohamaale sõidaksid.
s
Spetsreisid / 10. aprill 2017, 22:49
Need, kes siin eestlasi fashis ti deks sõi ma vad ja Eestit kiruvad,
nemad saaksid seal Krimmis palju mõnusamalt olla. Kliima on soojem ja ikkagi omakeelne seltskond ümberringi, ning hing saaks neil seal rahul ka olla -
rodina ikkagi.
t
Tallinna TV/ 10. aprill 2017, 10:01
s
Selge/ 10. aprill 2017, 10:06
Edasi vaadan ainult suurte rahadega juhitavat err-i, mis ei ole propaganda TV?
v
10. aprill 2017, 10:59
Vaata ikka edasi seda , mis sobib sinu poliitilise vaatega
p
PM/ 10. aprill 2017, 10:01
t
To: PM/ 10. aprill 2017, 11:30
Teile teadmiseks: twitter ei ole uudistekanal.
o
oh ja/ 10. aprill 2017, 10:09

t
Tallinna tv/ 10. aprill 2017, 09:48
jaoks on kõik mis venemaaga seotud lausa lill ja paradiis.
v
Venemaa/ 10. aprill 2017, 10:44
ERITI MAAINIMESTE LOLLUS,JOOMARLUS JA NÄLG...
m
M-Mees/ 10. aprill 2017, 11:36
Ega meie maaelu praegu paremas seisus pole!?
o
10. aprill 2017, 12:01
k
küsimus/ 10. aprill 2017, 09:47
Kui Krimmi elanikud on õnnelikud, kas on see siis paha?Pole vaja keskenduda küsimustesse kus on parem, kas Eestis või Krimmis-mõlemas riigis on omad head ja vead. Tähtis on, et Krimmi elanikel on hea ja milleks selle ümber poleemitseda ja tõsta asi poliitiliseks?
k
Krimmi/ 10. aprill 2017, 10:18
tatarlased pole õnnelikud, nagu kuulda. Neid survestatakse sealt lahkuma. Sisseroninud asukad on õnnelikud okupandid.
O
10:18, 10. apr 2017 -le/ 10. aprill 2017, 10:45
Okupant on alati rõõmus----kus kotid,seal kodu!
a
Aga/ 10. aprill 2017, 12:23
Tatarlased pole põlisasukad vaid sisserännanud ja hakati neid juba 1860 tagasi saatma sinna kust tulid ja töökad eestlased rändasid euroopa saksa ikke alt asemele
n
nagu eestis/ 10. aprill 2017, 12:35
mustade ja muhameedidegagi
e
10. aprill 2017, 09:44
eks leidub igasuguseid. mina jälle tean kedagi, kes ei ole õnnelik. aga võib olla 100 inimest on õnnelikud. ega see pole ju välistatud.
o
oh ja/ 10. aprill 2017, 09:42
kommentaariumis kemplemise asemel võiksite küsida elu kohta Krimmis seal elavalt 600 eestlaselt kellest meite massimeedias millegi pärast ei räägita ammugi ei soovita kuulda nende arvamust
s
Seda nägi naine/ 10. aprill 2017, 09:49
Krimmis saab pensi eest rohkem vorsti ja viina.
Selle vastu ei saa.
Neil pole aktsiisi.
j
jälle presenteerimise küsimus./ 10. aprill 2017, 09:42
Kui TTV Igor Gräzin räägib hukatuslikust poliitkorrektsusest ja nimetab immigrante ebaseduslikeks piiriületajateka ja kriminaalideks, siis ei kajastata uudist. Kui räägitakse päris asjadest keerutamata, siis seda ei tooda esile.
a
AH/ 10. aprill 2017, 09:47
Kunagi improviseeris Hvostov, et ka Adolf suhtuks kõikidesse pagulastesse kui piiririkkujatesse ja ta võtaks neid oma riigi kaitseks vastu kuulipildujatega!
a
aga nad/ 10. aprill 2017, 12:36
ju ongi piiririkkujad kui tulevad ilma loata ja seljuhul peabki pritsitule peale panema - ma teeks täpselt samamoodi. Muidu asjad ei edene kuidagimoodi paremuse suunal.
k
Kuri tallinlane ja keskerakonna vastane/ 10. aprill 2017, 09:38
Kelle käest küsitakse? Kui sovettide ja sinna pärast Krimmi okupeerimist läinud venelaste käest, siis loomulikult vastavad nad nii. Jäle Kremli-meelne propagandameediakanal on see tallinlastest maksumaksjate raha eest ülal peetav TTV. Pange see ometi kinni.
<
10. aprill 2017, 09:41
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
h
Hullem veel/ 10. aprill 2017, 09:50
Nende endi Keskmädal sõimab peaministrit!
Kommentaarid on jubedad.
Partei magab õndsat und.
e
eesti naine/ 10. aprill 2017, 10:26
Kui vaadata ajalugu, siis Krimm sai Ukraina osaks alles ca 1950 aastatel. Varem oligi ta Venemaa osa. Minu töökaaslase sõnul, kelle sugulased elavad Krimmis juba mitmendat põlve, on kohalik elanikkond rahul asjade praeguse käiguga. Aga muidugi on vingujaid igal pool. Ka meil on inimesi, kes igatsevad vene aega tagasi - ega siis sellepärast "vene aeg" veel tagasi pea tulema.
e
eesti mees/ 10. aprill 2017, 10:47
Nojah,kui venelastel on alati asjad korrast ära,siis ukrainlastel mitu korda rohkem---slaavi hingespekter!
k
Kuri eestlane/ 10. aprill 2017, 11:06
Teie jutt on täielik mö:ga. Kui kui see nii oleks, siis Venemaa peaks ülde laiali jaotama,sest Venemaa on päris hilistekkeline moodustis ja laienema hakkas ta alles 18. sajandil. Kusjuures Krimm langes venelaste kätte alles aastal 1873, seega hiljem kui Eesti ja Läti (1721)Poola (1772) ja Leedu. Venemaa ise aga peab sel juhul suure tüki praegusest riigist Eestile andma. Venemaa ametlikuks osaks oli Krimm vaid aastail 1921-54 ja muutus sõna otseses mõttes venelikuks mais 1944, kui sealt deporteeriti Uzbekistani, Kazakstani ja Marimaale kõik 200 000 krimmitatarlast.
r
Rumalus ruulib/ 10. aprill 2017, 11:36
Teie teadmised ajaloost, nn eesti naine, on ikka uskumatult puudulikud.
j
Jah/ 10. aprill 2017, 12:29
Pilukad pilukate maale tagasi
j
Ja mida/ 10. aprill 2017, 12:41
sa selle suure tükiga venemaast siis teeksid? Saaksid vinguda, et eestis elab liigapalju venelasi? Ega inimesed kes maal elavad, need ju sealt kuhugile ei jää. Kui riigipiiri nihutada oleks riigis ka uusi kodanikke - ka npenskareid jne - tahaksid maksta endistele venemaa territooriumil asunud penskarite pensione? Milleks seda maad krahmata? Eestis on näiteks minu maakodus Jõgevamaal küll asjad oluliselt hullemas seisus kui seda olid mu lapsepõlves 25a tagasi. Praegu on ümbruskonnas võsa ja tühju maju palju, veneajal olid põllud ja majades elasid iniemsed. Nüüd on alu maapiirkondades välja suretatud - milleks seda maad siis ihaldada veel kuskilt juurde? Ei saa oma väsadegagi ju hakkama!
a
aga / 10. aprill 2017, 19:31
Osmani impeeriumi rüüsteretkedele slaavi rahvaste vastu tuli ju lõpp teha.Tehke ajaloo raamat lahti ja tehke selgeks ,mis on Türgi ike.Konstatinoopoli õigeusu kirikus hukati 112000 slaavlast ka kreeklast moel mida meie põhjamaised ajud ei ole võimelised ette kujutama.
l
loomulikult/ 10. aprill 2017, 09:30
kui sõda ei ole ja leiba ka jagub,võib ju elada.kas peab siis ainult laitma,siis oled õige ameerika patrioot.kuulasin saadet,ei olnud seal midagi hullu.
f
Fakt/ 10. aprill 2017, 09:40
2012 läbiviidud hääletuse alusel tundis kogu Krimmi elanikkond end Ukraina võimurite poolt unustatuna ja soovis üle minna idanaabri alluvusse. Sellest on piisavalt infi ka @-s.
m
muidugi/ 10. aprill 2017, 10:48
i
II/ 10. aprill 2017, 09:18
Princetoni Ülikool tõdes CNNis, et Ukraina majandus on võrreldes nõukogude ajaga kukkunud 2 korda. See vähendab rahva poolehoidu iseseisvuslastele. Rahvas ei usu, et Ukraina võib olla iseseisvalt edukas. Siiani on see olnud kasulik vaid kohalikele oligarhidele.
S
// 10. aprill 2017, 09:37
Seda majandust pole nagu enam ollagi. Ameerikast saadud kütus ei sobinud tuumaelektrjaamale ja üks pandi seisma. Aastast 18.. töötas edukalt Metalurgia tehas, ka see suleti nüüd ja 10.500 inimest jäi tötuks. Kas ikka kukkus kaks korda?
ä
10. aprill 2017, 09:38
Ärge ajage jama. Ukraina oligarhid olid võimsad ka venemeelse Janukovitši ajal, ja rahvas vireles vaesuses.
a
Antikapi/ 10. aprill 2017, 09:44
Meie lehtedes olid Ukraina jõukurite elustiilist ka põhjalikud ülevaated. Isegi peaprokuröri WC-pott oli puhtast kullast. Samas suleti Ida-Ukrainas rahapuudusest koole.
j
Jaa, see oligi see teema/ 10. aprill 2017, 12:45
Kus jutuks olid Ukraina lihtinimeste poolt nõutud deklaratsioonide esitamine. Seal oli 2700eurise kuupalgaga poliitpättidel 10 korterit ja mitu maja+luksusautosid - 2700eurise palgaga eesti ehitaja soomes töötades teab, et see elustiil ei ole selle palgaga kaugeltki võimalik :)
m
10. aprill 2017, 12:56
Miks te siis Venemaa rikkurite ja oligarhide kohta andmeid ei esita?

k
Krat pärnust / 10. aprill 2017, 08:26
Ahahahaaa see on mingi anekdoot. Inimesed ei julge ju tõde rääkida kardavad elu pärast.
p
pakeedava/ 10. aprill 2017, 08:08
Nad võiksid oma õnne jagada ka neile saatekülalistele, keda ootavad seal pudrumäed ja piimajõed.
v
Veelkordne tõestus,/ 10. aprill 2017, 08:01
et TTV on kremlimeelse 5. kolonni ja Ühtse Venemaa kohaliku rakukese keskerakonna propagandakanal.
o
olgu/ 10. aprill 2017, 19:32
aga mulle see meeldib,kuna seal valetatakse kõige vähem.
s
See võibki/ 10. aprill 2017, 07:57
nii olla. Vanaema juttudest tean, kui õnnelikud lõpuks nad olid, kui jäid küüditamata, kuigi kotid vajalike asjadega olid ukse kõrval. Isegi see,et kodust välja tõsteti ja eluasemeks sai pesuköök õuepeal, ei suutnud õnnetunnet oluliselt vähendada- lapike kodust maad oli jalgeall, kirik ja kalmistu polnud ka kaugel.
n
Nähtud/ 10. aprill 2017, 14:08
Noh, rotsad on ka kõik väga õnnelikud kõigi nende pagulaste üle. Katsugu keegi avalikult vastupidist väita, kohe oled represseeritud. Nõukogude võimu ka avalikult ülistati, selja taga kiruti, pidi aga vaatama, kelle seltskonnas, et mitte pealekaebaja kuuldes seda teha. Krimmis ka kadusid paljud, kellele see vene võim ei meeldinud.
p
Propagandist/ 10. aprill 2017, 07:39
Igast riigist võib vajadusel näidata kas klantspilti või mülkas elavate vaeste inimeste kannatusi,antud juhul kiideti,aga ju siis Venemaad ei tohi kiita.
p
Propagandist -le/ 10. aprill 2017, 10:49
Mida on seal kiita,kui sa näiteks vaatasid "Kaks kanget Venemaal".Õudus kuubis kogu nende elu!
j
10. aprill 2017, 11:07
Jah, aga Venemaal inimesed tõesti elavdaki suures osas mülkas.
t
Tere hommikut, moderaator./ 10. aprill 2017, 06:51
Mõtlesin, et saan sulle soovida head ärkamist. Hiljaks jäin, juba tegutsed.
m
magajale/ 10. aprill 2017, 10:50
Tööinimene teeb tööd,selge?
w
Wikipedia/ 10. aprill 2017, 03:30
Krimmi haldamiseks on Venemaa liiga vaene, Putinile pole seda maalappi rohkemaks vaja, kui Sevastoopoli mereväebaasi pystihoidmiseks, Krimmi elanikkond on Putinile nagu objektiga kaasaantud parasiitide kogum. Krimm okupeeritigi selleks, et Ukraina uus rahva poolt valitud ylemraada polnud nous pikendama venelastega Sevastopoli mereväebaasi rendilepingut, selle kehtivud loppes riigivargast ja kremli ampelmannist presidendi minemapeksmisega. Venelased ei tahtnud loobuda magusast suutäiest, siis okupeerisid selle maalapi. Ka Putini ida-Ukraina banditism käib Krimmi okupatsiooni jätkuna, söjaväebaas vajab maismaayhendust, sillayhenduseks pole kremlil rahalisi vahendeid.
Krimmi rahvas onnelik? Pigem yleliigne ja mitte kellelegi vajalik.
s
Semjon Seamu2n/ 10. aprill 2017, 01:32
kas saatekülalised ei tea, et tänapäeval on olemas internet, ei maksa ikka nii väga udutada

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee