Maailm

Yana Toom: Assad pole kindlasti idioot, Mikser on aga loll! (218)

LISA KOMMENTAAR

6. mai 2018 16:21
Vaadake Assadi fotot,kui selline oleks meil komisjoni ette astunud oleks ta suunatud erikooli.Jana Toomil ka sinna prii pääse.Idioodid mõlemad.
küsimus 16. aprill 2018 22:59
Kui Venemaa ründab Eestit , kas siis sama jutt?
Vaatleja 16. aprill 2018 11:14
See on nii,et pada sõimab katelt kui Toom arvab,et Mikser on idioot,olen temaga nõus ja kui mikser arvab,et Toom on kremlimeelne idioot,olen Mikseriga nõus.Aga üks mis kindel,mõlemad poliitikud on parajad kelgunöörid ja töllmokad,üks saab juhtnööre Brüsselist mida rääkida ja teine Moskvast.
Ei Mixer ei ole loll! 21. aprill 2017 17:28
Tal on asjad sees lihtsalt segamini.
Siim 10. aprill 2017 23:46
No aga mikser ongi täielik idioot...Kohutav möku...
Nojah 10. aprill 2017 19:21
Yana on selle avaldusega avaldanud riigisaladuse ja pannud toime veelgi kuritegusid. Nimelt lekitanud ainult ametkonna siseseks kasutamiseks olevat infot. Avaldanud patsiendi privaatseid isikuandmeid tema tervise kohta. Vangi vaja panna selline kurjategija.
JANALE 10. aprill 2017 15:48
on antud mõtlemisvõime,aga mikseri taolistele toladele p....lakkumise oskus
sisserändaja tütar 9. aprill 2017 21:20
ega kremli-jaana isegi eriti arukas ole ja miks ta üldse kodumaale ei lähe?

rashomon 9. aprill 2017 21:17
Assad pole vIdioot, Yana Toom aga küll. See tädi püüab pureda kätt mis teda toidab.
Jüriöö 25. aprill 2018 23:13
A.L. 8. aprill 2017 23:14
JAANA TOOM.Mõtlemisainet poliitikutele.
respect Toom! 8. aprill 2017 20:02
Vähemalt üks poliitik, kes suudab kainelt mõelda ja julgeb seda ka välja öelda.
Jaanus 9. aprill 2017 01:48
Yana vaadaku peeglisse - sealt näeb ta LOLLI! Aga Mikser ei ole Kremli KUKUŠKA nagu Yana....
Kogu jama 8. aprill 2017 08:28
on alanud ammu jaüks suur samm selleni oli Iraagi alusetud süüdistused, ning sellele järgnev riigi hävitamine. Edasi Liibüa ja " araabia kevade" sündmused. Kes selle taga on? Küsige endalt ja siis uskuge seda, mida teile ette söödetakse.
looda sa 10. aprill 2017 19:46
keegi ei hakka asja sisu üle arutama.On vaid punased ja sinised ja raiutakse nagu rauda papagoi kombel.
8. aprill 2017 08:19
Paljuski peab selle fuuriaga nõustuma. Tõesti on.
mõttetu teema 8. aprill 2017 00:28
meil pole süüriaga mingit pistmist,kui just me ka oma sõjaväelasi sinna ei saada nagu kõik on juba teinud.Kuid ainult me saame brüsseli tegemata kodutöö vilju maitsta elu lõpuni,sest kusagil arvati,et liberaaldemokraatia tuleb araabia kevadel igasse riiki eksportida.Ehk tasuks uurida,kes seda sinna viisid,sest sellest algas praegune jama igas riigis,just ka rootsis jätkh sai.Millal meil,sest jama tagajärgi jagatakse solidaarselt kõigile koju kätte ministrite toel,nii suur on soov minna ajalukku ükstaskõik millega... https://en.m.wikipedia.org/wiki/Arab_Spring
Millimallikas 7. aprill 2017 21:59
Mulle tundub, et Toom vajab mingit ravi. Või on Venemaa ta suure rahaga ära ostnud. Või kehtivad mõlemad variandid.
eestlane 7. aprill 2017 22:09
Toomi koht on HULLUMAJAS või TRELLIDE taga - Kremli laululind!
aga 10. aprill 2017 19:49
seleta mulle miks on Bohemian Grove laululind parem olla?Miks on vaja koogutada kabalistide religioosse sekti ees,kelle eesmärgiks on kaose külvamine,sõdade õhutamine ja valge rassi hävitamine?
irw 8. aprill 2017 00:04
ja kui põgenikud tahavad peavarju, siis kisa kui suur, las need ameeriklased koos venelastega pommitavad ja tapavad, eestlased vaatavad peale ja limpsivad jäätist
WTF 7. aprill 2017 21:46
Süüria keemiarelvi hävitati isegi soomes, täielik lollus süüdistada süüriat keemiarelva omamises. Lihtsalt iisraeliidid tahavad süüriast lahti saada.
lugeja 7. aprill 2017 22:30
Aga sina, Yana Toom, oled küll LOLL!
kas sul valus 7. aprill 2017 23:16
ka on? mine aruta baabaga.
No oh hoh 8. aprill 2017 01:36
Syyrian kemiallisia aseita EI ole tuotu suomeen, eikä täten myöskään tuhottu suomessa. WTF,Olet täysin väärässä väittenesi. Ilmeisesti saat tietosi ja opetuksesi Johan Bäcmannilta& Co. Siis suoraan välikäsien kautta Moskovasta!
Vene troll = WTF 8. aprill 2017 01:50
"Süüria keemiarelvi hävitati isegi soomes" Selge, kus kohas? Aitäh!
WTF 8. aprill 2017 12:25
Häbi lugeda milliseid "tõsiseid asjatundjaid" on kommentaarium täis!! Ka soomest(võibolla Bäcmann polegi kõige lollem). Tõenäoliselt need, kes teisi vene trollideks nimetavad on tõsiste foobiate küüsis. Soovitus: kasutage arstiabi.
SIIN TEILE LINK(asjatundjad): http://yle.fi/uutiset/3-9552718

kõrvaltvaataja 7. aprill 2017 21:24
Eesti poliitikute esinemised on niigi tobedad ja Toomil poleks vaja olnud üldse sõna võtta.
Kuna ta aga sõna võttis siis: Toom on kohtunud nii Assadi kui Mikseriga ja tal on piisav võrdlusbaas oma arvamuse väljendamiseks. Mikser on kohtunud ainult ettekirjutustega mida arvata ja seega võib tõesti natuke loll olla. Toom ise tuleks aga Siberisse saata ja meil oleks mõnevõrra parem enesetunne.
7. aprill 2017 21:01
mis sõda teise riigi vastu, seda tegid lihtsalt mingi rohelised mehed ja pealegi võib seda ju nimetada samamoodi kui Krimmi annekteerimine, irw
putinlastele 7. aprill 2017 22:11
Süürlastest "rohelised mehikesed" tulistasid Tomahawkidega, mida nad Süüria toidukauplustest ostsid.... Kas saite aru, putinlased....?
Kohalik 7. aprill 2017 20:22
JANA TŠERNOGOROVA ("jana Toomi pärisnimi") kadugu Eestist Süüriasse või Venemaale.Seda tibla pole siin vaja.
leo 7. aprill 2017 19:48
No aga mis sellel Assadil koos oma Süüria rahva hulgas vähemuses oleva shiiitidest pundiga üle jääb. Paratamatult tuleb Iraanist pärit olevatelt shiiitidelt abi paluda, kuid nood tahavad muuhulgas jälle Iisraeli ära hävitada. Iisraeli toetab erinevalt Obamast aga Trump. Edasine peaks olema selge
7. aprill 2017 19:06
ank 7. aprill 2017 19:03
pommitab venemaa, pommitab usa ja sõjapõgenikud ründavad euroopa liitu, kellel on kasud sees
ab 7. aprill 2017 20:40
ikka manimeestel, kel veel!
düsgraafik 7. aprill 2017 19:01
Mulle Toom akap päris meelima.
Muide olen puhas eestlane.
Jüriöö 25. aprill 2018 23:22
Mul lehm a nimi sam a.
KA 7. aprill 2017 19:00
Toomil raske haigus:suurusehullus

vanaisa 7. aprill 2017 18:32
see tšernogorova võiks võtta kruschka,loshka ,veshmeshok ja minna oma isade kodumaale lastele lähemale.
kl 16. aprill 2018 22:16
Unustasid nimekirjast Mikseri Sveni
kossa 7. aprill 2017 18:12
avaliku elu tegelane peaks teadma,mida ja millal öelda.
Ülim 8. aprill 2017 18:38
poliitiline kultuursus!
Teeline 7. aprill 2017 18:09
Kahju küll, aga seekord ma Toomiga nõustun.
Sama asi on 1:1 juhtunud ka Eestis, ainult mastaap on teine. Kui Vaos "pagulaste" maja kärssas, siis teadis kogu kohalalennanud Eesti "eliit" juba enne uurimise algust, et tegu on eestlaste vihakuriteoga.
Sama ka Süürias. Sariin oli, aga kust see tuli, pole enam tähtis. Assad on kõiges süüdi.
ära valeta 7. aprill 2017 18:30
Toomas igatahes kahtles kõvasti enne kui selle välja ütles.
mina tean 7. aprill 2017 21:12
sariini toodi iisraelist.Mossaad oli nende võltsrünnakute taga,sest Iisrael ihub juba ammu hammast süüria aladele samuti ,nagu ta on hõivanud oma naabrite alasid.
See 7. aprill 2017 18:04
on inetult öeldud, yanotska!
7. aprill 2017 21:28
aga selle eest ausalt, kogu südamest!
Teisitimotleja 7. aprill 2017 18:01
Ashadi kohta ei oska midagi oelda kuid olen ise Mikderit lolliks pidanud kes kaagutab jarele seda mida peremehed ees utlevad.
??? 7. aprill 2017 17:59
eksperthinnang hr.Mikseri vaimsele tervisele või?
Kõnekäänd ütleb, et kes teisele nime annab, see ise seda kannab!
Teeline 7. aprill 2017 18:11
Lihtsalt fakti nentimine.
7. aprill 2017 17:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kas 7. aprill 2017 18:08
See teie "kaitsekas" on nii kirsa, et MIkseri kõrval teile häbi teeb või? Muud asja ju Eesti valitsusliikmete üle häbi tunda ei tohiks vabastajatel olla.
oh ja 7. aprill 2017 17:53
ilmselt näib, et Trumpil ei olnud Süüria ründamiseks USA Kongressi nõusolekut ning ilmselt võib olla võis Trump Süüria ründamise käsu andmisega rikkuda USA seadusi
rääkimata rahvusvahelistest seadustest 7. aprill 2017 18:51
Imelik vennike on ta kogu aeg olnud ja ilmselt on ta end nii nurka mänginud, et keegi avaldab talle survet.
Presidendiks sai ta ainult tänu sellele, et lubas sõjalist eelarvet kärpida, võõrsil sõjaline sekkumine lõpetada ja oma rahva elujärge tõsta.
Lubaduseks jäigi.
Toomil taas õigus 7. aprill 2017 19:31
Trumpi käed seoti selle käiguga lõplikult, sest see oli ebaseaduslik, kui vaja kasutatakse seda tema vastu. See on viimasel ajal väga populaarne Ladina Ameerikas, millega presidendid maha võetakse (rikkus seadusi jne). Selgus, et Trump on tõesti opakas, kukkus oma vaenlaste lõksu. Pidasin temas rohkem, kahju

Proua Toom 7. aprill 2017 17:45
On kuri ,sest tema Kodumaad rünnati ,
Jaama Viime 7. aprill 2017 18:09
Sellisele tegelasele anti kodakondsus "teenete" eest...
Võhik 7. aprill 2017 17:39
Ma ei tea poliitikast midagi ega oskaks selle raketirünnaku kohta midagi arvata kui see Toom poleks sõna võtnud. See paneb mind arvama, et vaatamata kõigele oli see raketirünnak vajalik. Sellele stalinistlikule jäänukile tuleks endale rakett suhu lasta.
7. aprill 2017 17:51
ja taha ka. las lendab oma venemaale tagsi.
näed siis 7. aprill 2017 17:11
kuidas v e n e l a s e l-p u t i n l a s el tulevad kihvad välja.
baku 7. aprill 2017 17:05
Kui Jana oleks öelnud sama Gruusia võu Azeirbadžaani presidendi kohta olles nende riikide parlamendi liige, mis arvate vaiksed ja rahulikud eestlased mitu Janat meil oleks praeguseks hetkeks?
No nii 7. aprill 2017 16:48
Jana Mihailovits komistad ja kukud.
kodanik 7. aprill 2017 16:47
Toom on suur oht Eesti julgeolekule!!!!! Õigustades keemia relva kasutamist ja suurimat sõjakuritegu mis üldse võimalik on see inimene psühhopaadile omase mõtlemisega ja ohtlik! Poliitikas pole sellisele enam kohta!!!! Eesti rahvasaadik on läbi kukkunud ja peab taanduma. Sellist me endale europarlamenti esindajaks ei soovi!!!!
Aadu 7. aprill 2017 18:57
MIksripoiss sina või?
lugeja 7. aprill 2017 16:42
Jana,ilma ÜRO resolutsioonita ründas Venemaa nii Gruusiat kui ka Ukrainat!!
miks sa miinuse panid? 7. aprill 2017 17:17
ei saa irooniast aru?
to: seksctyvubi 7. aprill 2017 17:26
kle hälbega oled ve? Kes provotseeris kogu konflikti (´Gruus tungis ise väikeriigile kallale´) !!!
saatan peitub üksikasjades 7. aprill 2017 18:16
Venelased väitsid, et grusiinid ründasid ootamatult, provotseerimatult ja alatult vene sõjavalvajate hõlma all olnud alasid. Olnuks see nii, oleks pidanud seina ääre pandama suur hulk luuretegelasi, kes niisuguse sündmuse maha magasid.
Aga enne nädala möödumist vene agressiooni algusest, alles sõja kestes, autasustas Medvedev natuke rohkem kui sadat (119?) luure, julgeoleku ja jõustruktuuride esindajat "Silmnapaistvalt läbi viidud operatsiooni eest Kaukaasias."
Kui tume peab olema, et siit kogu tõde mitte näha?!
to lugeja 8. aprill 2017 16:30
Tollane Gruusia president Saakasvili on läänes täieliku põlu all,vastust otsi ise ja ära süüdista Venemaad ja Ukrainas idaosas möllab ukraina oma venekeelne elanikkond,kes tahab kiievi keskvõimu alt vabaks,nii nagu meie tahtsime 1918 ja 1988 Moskva keskvõimu alt ära.
spets 7. aprill 2017 16:27
a mis sa siis kui venemaa süürias seatempusid tegi vait olid ja kust sina tead kes gaasirünnaku korraldas? ma arvan et usa`l on süürias tasemel luure, kes teab nii mõndagi.
Tõeleid 7. aprill 2017 18:37
oli ka Iraagis tasemel luure ja teadis nii üht kui teist

zz 7. aprill 2017 16:25
Milleks ja kellele seda venelase arvamust vaja on ja milleks seda teistele näidata.
Aadu 7. aprill 2017 16:19
Isegi kui USA peaks midagi natuke valesti tegema, toetan ikka teda, sest see on ainuke riik kes ka vabandage väljenduse eest molli annab kui vaja... Yana Toom ära kiunu, teame kus poolt tuul sinusugusele puhub PUNKT
7. aprill 2017 16:14
Nimetas lolliks ja läs cv-d maksima toidupoodi viima.
Eh 7. aprill 2017 16:03
Ja mis riigi kodanik see maadam on? Ja mis riigist me sõjalist abi palume?
keskid tehku otsus,selliste Toomida kohalt 7. aprill 2017 16:23
nimelt / 15:44, 7. apr 2017
Putin, Toom, Assad ja eriti aktiivselt Objektiiv.ee on vastu, USA, Suurbrittannia, Jaapan, ja no vähemalt Eesti kah, poolt, Hiina aga mõistis keemiarünnaku hukka ja kutsus olukorda rohkem mitte eksaleerima, samas ei mõistnud hukka USA raketirünnakut. Kaua see Putinjugend siin Eestimaal möllab? Olematude teenete eest antud kodakondsuse peaks ikka saama püsiva eestivastase tegevuse eest ära võtta.
bob 7. aprill 2017 16:28
kodusõjasse ei ole usal õigust sekkuda,seda võiksid ikka teada
ivan 7. aprill 2017 16:47
Ja venelasel on seal õigus pommitada?
to ivan 8. aprill 2017 16:35
Süüria seaduslik valitsus palus abi Venemaalt riigipöörajate minemalöömisel.
jussuf 7. aprill 2017 16:03
7. aprill 2017 15:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to ajuvaba 7. aprill 2017 16:04
sinu vanemad pole siberis ja nkvd vangikeldrites olnud.
milleks 7. aprill 2017 18:18
Peavad kogu maailma hullud enda naabreid ründama või omasid tapma? Aga tapavad. Assad, Putin, Kim...
ju siis 7. aprill 2017 21:22
lasid oma töölisi rahadega üle.Kalifaadi saabudes ootab teatud seltskonda eestis allahi kohtu ette toomine.ootan seda aega pikisilmi,habegi on ette kasvatatud ja õpin araabia keelt.
Crack 7. aprill 2017 15:44
Terrorirünnakud läänes on toimunud kõik siis kui (astroloogiliselt) on asteroid Lucifer ühenduses Päikesega. Juhus? Noh Mikseri aravates kindlasti. See mees ajab ju suust ainult vahtu välja.
NR 7. aprill 2017 16:20
See fakt oli jah tänase Nõmme Raadio lõunatunnis!
http://www.nommeraadio.ee
ilus 8. aprill 2017 00:25
k 7. aprill 2017 15:38
Selline sõnavara kasutamine omateada tipppolitikult?Tagumine aeg oleks see kremlimeelne hüsteerik liistule tõmmata.
Lasnamägi 7. aprill 2017 17:49
Kus sa tipppoliitikut näed? Tavaline Savisaare tuules võimule pääsenud kremlimeelse 5. kolonni esindaja.
kõik ette määratud 7. aprill 2017 18:20
Vihmavarjuhoidjast veepritsijaks - kõik on seotud klimaatiliste tingimustega.

Venemaa pugegu oma urgu tagasi 7. aprill 2017 15:31
Ja pistku nina välja ainult siis kui lubatakse.
7. aprill 2017 15:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Assad ei esinda ammu enam rahvast, vaid on venelaste käpiknukk 7. aprill 2017 16:10
Eesti ametlik valitsus palus meid ka N liidu koosesiu võtta.
MIDAaa... 7. aprill 2017 17:29
ja Ukraina KUTSUS VENEMAA enda koju ve???
See polnud Ukraina kodu, vaid Venemaa poolt antud üürikorter 7. aprill 2017 19:00
Need alad pole kunagi ajalooliselt Ukrainale kuulunud, Krimmi näiteks kinkis Hrustśov oma sünnimaale 60-ndatel . Ukrainlased majandasid seal äärmiselt s.tasti, lasid kõik põhja käia, kogu ilus kuurort muudeti oligarhide era-randadeks.
Rahvas kiskus esimese asjana traataiad maha ja tagas uuesti juurdepääsu randesse. Rahvas otsustab! Rahvas valib!
Ajalooliselt oleme meie ka Aafrikast pärit, 8. aprill 2017 10:26
peaksime ka minema koju
jaajaa 10. aprill 2017 08:57
elagu revolutsioon! Mingu kiskugu Putini häärberite aiad maha, vöi kardate?
ei ole 10. aprill 2017 19:54
see on üks valedest,mida meile püütakse pähe määrida
lugeja 7. aprill 2017 15:27
Mu 4 kommi ei läinud läbi aga vähemalt saite päevaplaani ehk täis!!
Irvitusega 7. aprill 2017 15:31
Siin on erilised moderaatorid....stalini ajal ka ei olnud selliseid tallalakkujaid
KAks tõde 7. aprill 2017 15:27
Küll aga miksril siiski otsustus pea olematta. Tuulelipp nagu teised tolerastid.
huilo ja tema lakkujad 7. aprill 2017 15:40
Parem tolerast kui putini käpik.
eu 7. aprill 2017 16:06
hullo ja... . Kus tead,et mõlemad pole fsb kaastöötajad?
Mikser, kui ka toom on mõlemad Savisaare koolituse läbinud.
ÕL modikad! 7. aprill 2017 15:26
Teile meeldetuletamiseks,et Delfis pole mul kunagi kommidega probleeme olnud aga teie ÕL modiktega olete nagu tele tsirkus!! Jõudu teile!
See on hullem veel kui putin 7. aprill 2017 15:15
Toom ja kremlimeelne 5. kolonn peavad targaks oma rahva ründamist keemiarelvaga?
Edgari leid. 7. aprill 2017 15:31
Tänage savisaart, kes sellisele Eesti kodakondsuse saamise eest kostis. Eks ta savisaare suuvooder ole nagu Venemaal keegi Zirinovski, kes seda välja ütleb, mida pukis olev öelda ei saa.
nimelt 7. aprill 2017 15:44
Putin, Toom, Assad ja eriti aktiivselt Objektiiv.ee on vastu, USA, Suurbrittannia, Jaapan, ja no vähemalt Eesti kah, poolt, Hiina aga mõistis keemiarünnaku hukka ja kutsus olukorda rohkem mitte eksaleerima, samas ei mõistnud hukka USA raketirünnakut. Kaua see Putinjugend siin Eestimaal möllab? Olematude teenete eest antud kodakondsuse peaks ikka saama püsiva eestivastase tegevuse eest ära võtta.
hobune 7. aprill 2017 16:13
Kodakondsust ei saavat kuidagi ära võtta, kohe seadusandlusolla selline. Europarlamendist tagasikutsumine olevat ka võimatu. Kuid Keskerakonnast välja visata ikka saab. Või ei saa? Kas sellega võib ta poliitiline karjäär lõppeda? Praegu on ta juba ohtlik Eesti riigile, MEILE KÕIGILE. ASSADIKUMMARDAJAD ja muud abilised lastakse ju õhku.Jumala süütud eestlased koos Toomiga või ilma, eks ole näha.
Baabal olevat Litvinova nimel Vene pass alles. 7. aprill 2017 17:19
Seega Eesti pass kuulub annuleerimisele.
Raivo 7. aprill 2017 15:14
Tehke mulle poliitikast kaugel olevale inimesele selgeks.kas ekre on jaana toomi poolt või vastu.mitte ei saa aru.
kas 7. aprill 2017 15:57
sinu käest küsis keegi midagi?
Kas tõde on valus? 7. aprill 2017 16:13
Oli ju küsimus ja sellele tuli aus vastus.
Tibu 7. aprill 2017 20:10
Nii rumala küsimuse saabki välja mõelda vaid vana rumal kommunist!
Miks Yana Toom veel vabaduses viibib??? 7. aprill 2017 15:09
Nagu on selgunud toetab Toom ikka veel terroristliku riiki süüriat ja venemaad, peaks ta ammu olema KaPo poolt kinni peetud. Yana Toom kahjustab juba aastaid Eesti mainet ja suveräänust.
kus kohast 7. aprill 2017 15:12
sa need asjad leiad , mida ta kahjustab.
Kogu riigikogu ja kamp poliitukuid vahib pealt ja ei leia midagi.
reps 7. aprill 2017 15:15
Mine uuri natuke geopoliitilise liikumisi ennem,kui siin tuled sellest rääkima.Ma tean,et enamus Eesti inimesi on korraliku juudiajupesuga,ning usuvad kõike mida isan USA ettekääneks toob,kuid asi on naljast kaugel sest terrorirühmitus USA on liiga kaugele läinud oma ülbe poliitikaga.Ning vastuseks su järgmisele idiootsele kommentaarile siis EI MA EI KUMMARDA VENEMAAD,aga hetkel on kahest halvast tunduvalt mõistlikum pool just nimelt VENEMAA!
Waffen SS 8. aprill 2017 22:27
agressor putin 7. aprill 2017 15:46
USA pole ühtegi territooriumi endaga viimastel sajanditel liitnud. Isegi Alaska ostis Venemaalt. Venemaa ajalugu aga ongi agressiooni ajalugu. Sel sajandil Gruusias ja Ukrainas.
milleks liita 7. aprill 2017 21:25
kui saab lihtsalt riigi paljaks röövida,ehk rüüsteretked on palju rentaablimad,kui hakata nei üleval pidama,debiil!
Simm 7. aprill 2017 15:42
Proua Kadri ütleks selle peale, et Yana ega Keskerakond pole süüdi, selles kõiges on süüdi ikka Reformierakond, et Yana ikka veel vabaduses on.

lugeja 7. aprill 2017 15:04
Jana,ilma ÜRO resolutsioonita on Venemaa rünnanud nii Gruusiat kui Ukrainat!
Reps 7. aprill 2017 15:16
Ning USA ja NATO on tunduvalt rohkem riike kukutanud oma huvide eesmärgil,kui seda Venemaa.
7. aprill 2017 15:58
aga 7. aprill 2017 16:12
33riiki on viinud demokraatia
aga 7. aprill 2017 16:30
List of countries the US has invaded.
NHL 7. aprill 2017 16:38
Suurepärane uus maailmarekord. Vandid jäävad diktatuuri kaitsmise ja levitamisega kaugele maha
sa 7. aprill 2017 17:32
7. aprill 2017 14:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Maša 7. aprill 2017 20:11
gee 7. aprill 2017 14:48
Kogu see hävitamine on üsnagi suhteline: keemiat ei tohi, pommi tohib, tegelikult tapavad nad mõlemad. Kodus hävitame putukaid keemiaga, mitte ei pane neile pommi, ebaloogika või kuidas?
Mesasja 7. aprill 2017 15:12
Sa saad aru ka mida sa võrdled? Kus su jutus loogika on?
ja kus on sinu pläras loogika? samuti ju ei ole! 7. aprill 2017 15:33
Peterburi trollid 7. aprill 2017 14:44
on jälle agarasti ametis koos Eestis tegutsevatega.
Need,kes ühtivad Toomi arvamusega,ühtivad ka Putini Venemaaga,kes ei hooli eestimaast ega
eestlastest.
ei tea, 7. aprill 2017 17:04
mida Putin teeks oma riigis niisugustega?
Raivo 7. aprill 2017 14:42
Ei saa öelda, et Toom kedagi sõimab, ta lihtsalt konstanteerib üldlevinud tõde Mikseri kohta.
Üldlevinud tõde putini kohta 7. aprill 2017 15:09
Putin on agressor mitmes riigis. Toom ja kremlimeelne keskerakond on agressori lepingupartner.
7. aprill 2017 14:37
Nii-nii. ÜRO ametiisik ütleb ja kirjutab, et sariini kasutasid mässulised. Nüüd siis järgneb ÜRO ja USA suhete märgatav jahenemine.
Kas 7. aprill 2017 16:44
mässulistel on lennukid või? Ei ole ju Süürias mässulistel lennukeid. Süürias lendavad assadi ja puukini luuad .
kas 7. aprill 2017 17:54
sariini saab kasutada üksnes lennukilt? Kui sina tead iseenese tarkusest siis muidugi, Paku kasvõi üksainsam loogiline põhjus milleks Süüria valitsusel oli vaja mõnekümne tsiviilisiku tapmist just keemiarelvaga ette teades milline kära sellest tuleks. Sõjalise keemiarünnaku puhul hukkub mitte 70 vaid 7000 inimest. Mõtle ise edasi.
modele 7. aprill 2017 17:55
kas loogika mõjub valusalt?
e. 7. aprill 2017 14:28
Esmapilgul tundub, et Toomil on täna õigus, hoolimata mu antipaatiast selle Vene poliitiku vastu.
sügav puue 7. aprill 2017 14:25
Loll õpib, õpib ka vigadest. Kui ikka tjötja julgeb teist lolliks nimetada, kes seisab Eesti eest, siis ta ise on puudega. Seda ei parandagi. Koostööleping kohustab, seda ta oskabki ainult täita ja muuks võimeline pole.

Tervele maailmale 7. aprill 2017 14:24
on pähe süstitud, et käiakse moslemite maadel rahu valvamas. Mäletan, kui vanasti teati moslemit vaid Orumetsa laulust: "Allah, allah, sa oled kõrgel, me käime viletsuses all....". Nii kui nafta avastati, on vaja rahu valvata. Nagu nad vanasti omavahel poleks kakelnud. Siis ei valvatud, ega teatud neist midagi. Mind paneb kahtlema see rahu nimel Süüria segi pommitamine.
Mis sellest Toomist meil ikka 7. aprill 2017 14:23
ta teenib hämaraid jõude ja on ennast koos hingega maha müünud Moskvale .
Hetk 7. aprill 2017 14:17
Toomi seisukoht on õige, Mikser ei sobi oma ametisse, olenemata sõna kasutusest.
mõtlik 7. aprill 2017 14:23
on alust arvata, et Mikser jääb sellise arvamuse suhtes eriarvamusele.
m50 7. aprill 2017 16:50
Lasnamäe turueit on roninud suurde poliitikasse.
tasakaal 7. aprill 2017 14:10
assad pole idi.kas, aga doom on!
oojaa 7. aprill 2017 14:08
Jana Toom on kahtlemata haritud, julge ja oma peaga mõtlev poliitik (Eesti kontekstis haruldus, sest enamus on lihtsalt labased ja libedad lutsukalad) ), kuid kahjuks on savikas teid kõiki poliitiliselt nii täis teinud, julmalt ja halastamatult, et isegi, kui teil oleks õigus, juhmim ehk suurem osa elanikkonnast, ei oleks suuteline teie sõnu uskuma.
mis on 7. aprill 2017 14:45
lubatud Putinile pole lubatud Trumpile.
7. aprill 2017 14:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To / 7. aprill 2017 14:19
Eks teie usutegi oma baabat.
Sellepärast 7. aprill 2017 14:37
,vatnik, et teid pole keegi põliselanikest siia soovinud, Tõmmake oma Putini Venemaa ryppe ja asi tahe. Aga te ei lähe, sest seal ei vaja teid keegi.
7. aprill 2017 14:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
fjodorile 7. aprill 2017 14:24
See oli nüüd küll kompliment :D
sergei 7. aprill 2017 14:34
ja veremaa on SUUR fašistiriik.
REPS 7. aprill 2017 15:19
Kui sa armastad oma maad oled sa Natsionalist,kui armastad oma rahvast,siis oled sa Sotsialist ja kui mõlemit oled sa NatsionaalSotsialist.
modele 7. aprill 2017 17:58
ja see kommentaar vastab teie tingimustele? Tase on teil hämmastav.
Igasugune 7. aprill 2017 14:01
tegevus maailmas,mis kahjustab venemaa ja tema sõprade huve,on alati teretulnud ja kiitust väärt!Mulle piisas sellest kui üks Süüria naine rääkis pärast rünnakut,et peale raketitabamust tekkis selle lõhkemiskoha ümber paks aurupilv,või,kuidas see sõnastus täpsemalt oligi.See viitab sellele,et ei saanud olla mingi keemia lao tabamist,kus justkui oleks hoitud keemiarelva.Venemaa ilmselgelt valetab oma kaitsealuse kasuks ja selline asjaolu ainult süvendab veendumust,et Venemaad ei saa KUNAGI uskuda!

7. aprill 2017 14:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ja sina oled 7. aprill 2017 14:44
uhuu 7. aprill 2017 13:59
Praegu käib sõnasõda meediast kuuldu pinnalt. Kuulge, egas meedia kaudu saa teada täit tõde, asjalood võivad olla palju enam komplitseeritud. Näide. Välja olevat tulistatud 59 raketti, millest lennubaasi jõudis väidetavalt ainult 23. Milles küsimus? On avaldatud arvamust,et ülejäänud 36 kadusid või potsatasid kuhugi kõrbe ehk ebaõnnestusid. Kuid kas asi on ikka nii, me ju ei tea. Äkki need 36 lähetati hoopis muul eesmärgil, millest meedial veel mingit konkreetset infot pole ja mis samas täitsid oma eesmärgi 100%-liselt. Asi võib olla tõsisem või siis mitte üldsegi nii tõsine kui meediast lugeda on. Aga seda keemiarünnaku jama ma ei usu mitte üks tera, kogu sellesisuline info on jaburduseni ja lapsikult ebaloogiline (sest kui keegi oleks tahtnud teha keemiarünnakut, siis oleks neid laipasid loogu, siis poleks nii, et 10 teate tsiviilisikut, keegi ei hakkaks mingit sõjalist õhu ja keemiarünnakut tegema 10 inimese pärast. Samuti puudub tsiviilisikute ründamisel mõte, no sellist tsiviilisikute ründamise jama ajavad mingid kukuud). Pigem võis see lugu olla nõndapidi, et anti õhust litakas ja neile, kellele see anti, omas keemiarelva, tsiviilisikutest kaitsekilpi ja võis olla lääne koalitsiooni kaitse all, nö "omad joped", samas polnud keemirelva olemasolust mingit aimu. Aga eks seegi ole paljalt spekulatsioon, küll mõne päeva pärast saavad asjad selgemaks, sh kuhu poole sündmused tüürima hakkavad, sh kes seisab ISISe või mõne muu rühmituse taga. Praegu on veel pisut vara järelduste tegemiseks, ootame ÜRO reageeringut. Olukord võib muidugi pingeliseks kujuneda, kuid ikkagi üksnes siis, kui kogu see pull pole amide ja vene poole kokkumäng või kui raketirünnak oli Süüria kui suverräänse riigi ründamise algus, vene poolega sõlmitud partnerluslepingu katkestamine ja mida siis omakorda toetavad euroopa suuremad riigid. Siis võib jah jamaks minna, sest siis on vene pool kui Süüria valitsuse lepingupartner, pandud väljapääsmatusse olukorda, kus esineb üksnes kaks halba valikut - Süüria valitsusega sõlmitud lepingu rikkumine võiu sõjalise vastulöögi andmine.
haha 7. aprill 2017 17:22
USA läheb ÜRO vastu sellepärast, et vene on suutnud oma miljarditega ära osta väga palju poliitikuid, euroopas! Ka mujal euroopa maadest tuli Yana Toomi sugust plära, kes lumpenit USA vastu ässitab. Aga hea, et putinoidid takka kiidavad kui venemaa nende miljardeid tuulutab, samas nende rahvas elab onnides.
See, et Õhtuleht avaldab tõe pähe Yana Toomi 7. aprill 2017 13:58
"seisukohti" teeb sellest ajalehest veelgi vähem tõsiseltvõetava väljaande.
mh 7. aprill 2017 13:58
Oda, Yana Toom väidab end oomavat rohkem informatsiooni kui USA president?
Ou gaad.
Taitsa turakas 7. aprill 2017 13:57
Jana Toomile 7. aprill 2017 13:56
Kui Venemaa 2008.a. Gruusiale kallale läks ja 2014.a. Krimmi okupeeris, miks siis üüles ei ärganud ja protesteerinud Rahvusvahelise Õiguse rikkumisest. Venemaa siiamaani okupeerib osa Gruusia ja tervet Krimmi saart?! Ida-Ukrainas tapavad vene sõdurid ukrainlasi, loetakse langenuid ukraina sõdureid 10 000 ringis. Miks sa , Jana Toom, ei protesteeri Venemaa kui agressori tegevuse peale.?
Paluks täpsustada 7. aprill 2017 14:07
Kas mitte Gruusia esimesena ei rünnanud?
7. aprill 2017 14:21
Ei rünnanud. Mis värk teil, venelastel sellega on, et te arvate tõemeeli, et teie riigi väikesed naabrid teid ründavad. I:iootlikumat juttu annab välja mõelda. Te ju teate, et Venemaa on nii hullult telvastatud, et ta võib kogu maakera õhku lasta.
Ss 7. aprill 2017 14:40
Äkki lähed arsti juurde! Su haidus on kremlimeelne!
Olid 7. aprill 2017 14:58
Täpsustasin, palun 7. aprill 2017 17:06
Gruusia ründas viimasena. Peale seda kui partjankad olid juba nädal aega Gruusia piiriäärseid alasid Lõuna Osseetiaga eriti intensiivselt pommitanud ja terroriseerinud.
7. aprill 2017 13:55
Venemeelsed istuvad prussakaid-lutikaid täis tubades ja muudkui kommenteerivad netis
7. aprill 2017 13:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ss 7. aprill 2017 14:41
Jaana vöiks oma kuradi venemaale kolida!

Pilt asjast on vägagi selge ning rumalat poleemikat 7. aprill 2017 13:52
pole vaja - Kremli huvitab Süüria sadam Vahemeres,selle säilitamise nimel
pannakse mängu paljud sobivad inimesed.Assad ei huvita mitte kedagi,niikaua,
kui temast kasu on,st.kuni ta võimul püsib.Sm.Toom on väga ärritunud,pärisperemehed
said valusalt vastu näppe ja tema visiidid olid seega asjatud.Kuid see mõjub palgale...
liisu 7. aprill 2017 13:47
kuidas on võimalik anda hääl keskerakonnale kui selles erakonnas on üks juhtfiguur jaana toom---pole ju võimalik toetada sellist eestivaenulikku poliitikat ajavat puutini fännklubi liiget.
Keemiarelva kasutamine on baabale igati OK. 7. aprill 2017 13:59
Baabale põhjendamatult antud Eesti pass on viiimane aeg annuleerida. Trump on viimaks õigel teel.
7. aprill 2017 14:05
Eks see on võimalik seetõttu, et nõukogude okupatsiooniga siia toodud massid ei lahkunud okupatsiooni lõppedes, elavd siiani vene propagandamullis, lisaks on kahjuks ka tohutul hulgal eestikeelseid sovette (muuseas, paljud ei tea, et vene okupatsioonia ajal tuli siia tohutul hulgal Venemaa eestlasi, kellel polnud iseseisva Eesti elust õrna aimugi.
Loll loll täitsa turakas 7. aprill 2017 13:45
7. aprill 2017 13:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Krat pärnust 7. aprill 2017 13:53
Jajah. Toomi mutt ongi Kon-doom.
MO 7. aprill 2017 13:44
Kas tõesti ei suudeta Yana Toomi räuskamist taltsutada. Tõsi ta on, et meil on ju sõnavabadus, kuid üks poliitik peaks endale ikka aru andma, kus ta elab, keda kaitseb ja milliseid avaldusi teeb. Ega see tal esimene kord ei ole.
mitte et mind huvitaks mikser 7. aprill 2017 13:44
Kuid kui Venemaa ründas Gruusiat ilma mingi mandaadita, siis mida mulises Toom?
Aus vastus 7. aprill 2017 13:58
Toom mulises,et Gruusia segas venelaste treeningut.
Arvamus 7. aprill 2017 13:42
See-kord "meie" Toomike näitas enda tõelist palet, kui haritud ta on.
Moderaatoritele 7. aprill 2017 13:41
Palun korjake selle vaimuhaige krati pärnust kommentaarid. Mille eest te palka saate?

HM 7. aprill 2017 13:37
Minu ja minu perekonna ja sõprade jaoks on Yana Toom üks ebameeldivamaid poliitikuid.Kahtlemata on ta vana Savisaare käepikendus olnud ja on ka praegu! Juba teda vaadates ja kuulates hakkab EestimaalasedTulge mõistusele! Ta on ju vana Savisaare usaldusiski ja käepikendus!See yana ei tohi kuuluda eestimaalaste poliitikaase! Otsigu omale uus sobiv töökoht! Tööpuudust temasuguste jaoks ei peaks olema-aga hoidku oma käeksed eemal Eesti poliitakst!
Pets 7. aprill 2017 13:31
Küll Mikser teab, kelle kintsu kaapida. Kellele oli see keemirünnak kasulik ? Assadile ? Julgen kahelda.
Pjotrile 7. aprill 2017 13:40
Võta pea põõsast välja,see põleb,see põõsas...
Pets 7. aprill 2017 14:03
Mõtle nüüd ise, kellele on see kasulik, Assadile ? Siin puudub ju absoluutselt igasugune loogika.
Ühed mustad mõlemad 7. aprill 2017 13:46
Nad on kahjuks mõlemad võõrvõimu esindajad!
Gert 7. aprill 2017 13:29
See vanamoor peaks minema ASSADI HAAREMISSE.
jaanus 7. aprill 2017 13:29
Nüüd ootan eesti ministrite avaldust, Mikseri diagnoos pole selline. Ja kindlasti peab president ütlema midagi Toomi poole... Tasakaal-tasakaal.
küsimus jaanusele 7. aprill 2017 13:48
Mis siis on Mikseri diagnoos?
Krat pärnust 7. aprill 2017 13:49
President 10. aprill 2017 20:12
Mina ei saa midagi teha. Ise te ta poliitikasse valisite ja talle volitused andsite. Nautige oma valikuid ise.
vanasõna 7. aprill 2017 13:29
Pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad.
7. aprill 2017 13:28
Kuidas vôimalik,et valitsevas erakonnas sellised tegelased? Arusaamatu.
Kandiline ratas 7. aprill 2017 14:02
Mina ei oska siin Eesti rahvast aidata. Tean vaid,et leping vene parteiga on refrizeraatoris.
krat pärnust 7. aprill 2017 13:28
yana on ilus nagu prillikivi
13:28-le 7. aprill 2017 13:41
Krat pärnust 7. aprill 2017 13:48
Ekre pooldaja möliseb jälle minu nimel
7. aprill 2017 13:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
moded 7. aprill 2017 18:10
kas teil tõesti omal halb ei hakka juba? Sellised kommid on püsti lademes aga viisakad kommentaarid kustutate. Kes teile sellised tööülesanded annab ei tea sest toimetajale helistades pidavat kõik ok olema.

7. aprill 2017 13:26
Te venemeelsed minge poevòrkudega Lasnamäe vòi Kohtla-Järve keldripoe järjekorda seisma - odavat kilu pidi saabuma viie tunni pärast
7. aprill 2017 13:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Krat pärnust 7. aprill 2017 13:24
ja 7. aprill 2017 13:34
see eest sina venku lärmad mitme eest.
asdf 7. aprill 2017 13:20
Huvitav, et Yana nii hästi Assadi tunneb teadmaks, et tegu kindlasti pole idi.oodiga. Ja Mikserit nii hästi, et on raudpolt kindel tema lolluses.
Lisaks, üks punapäine tädi arvab, et kui temal pole tõendeid, siis neid pole kellelgi. Kas Yana tõesti arvab, et tal on rohkem luureinfot kui näiteks USA presidendil? Ausalt?
möhh 7. aprill 2017 13:39
Jah me köik teame et Yana on käinud Syyrias aga pole ju ka ime, teame ju et sealt käivad kaarega mööda köik tsiviliseeritud inimeses välja arvatud muidugi Siberi kriminaalide järeltulijad, selge pilt.
mm 7. aprill 2017 13:18
Ja venemaa rünnakud on väga asjakohased ????
no 7. aprill 2017 13:53
Kui mina lubaks endale öelda sama , mida Toom ütles Mikseri kohta,koristatakse komm kohe ära ,aga näe Toom võib. Kus on see piir?
jään ootama 7. aprill 2017 15:24
jään ootama presidendi ja riigikohtu hukkamõistu sellise kõnepruugi suhtes.
7. aprill 2017 13:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Krat pärnust 7. aprill 2017 13:20
Eks sa mine ja kraabi putini kintsu
Kati 7. aprill 2017 13:17
Ega Mikser nüüd eriti särava mõistusega ka just pole; aga noh avalikkuses teda lolliks nimetada pole just ka viisakas.
Krat pärnust 7. aprill 2017 13:23
Ja kati on meil eriti säravad mõistusega
küsimus 7. aprill 2017 13:51
Krat pärnust 7. aprill 2017 13:16
Toom on ise loll kui labida vars
To 7. aprill 2017 13:25
Kes jälle lasi ullikese aKrati arvuti taha. Mine õige ja lao oma puslet edasi, nina pühi ka puhtaks
Krat siin? 7. aprill 2017 13:26
Delfis enam ei julge rahvuslasi laimata, nüüd möllad siin?
Oraakel 7. aprill 2017 13:37
Krat kebi tagasi ema keldrisse, punamust saast.
Krat pärnust 7. aprill 2017 13:47
Miks ma ei peaks julgema. Asi on selles et sain delfist oma arvutisse viiruse.
Paras....vaimuhaige sai vastu vahtimist 7. aprill 2017 15:29
Keelu said, vaimu-haige.
Tulemus oli meie telefonikõnedel sinu möla kohta

agressori lepingupartner 7. aprill 2017 13:14
Kaua see Ühtse Venemaa käepikendus siin laiab? Terve see kremlimeelne erakond tuleks sulgeda.
Eks ikka niikaua 7. aprill 2017 13:21
Kuniks savipõhud riigikogus istuvad , rumalad kes nad sinna valisid.
7. aprill 2017 13:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
7. aprill 2017 13:17
Et sina lool oled seda me teame
7. aprill 2017 13:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tekib küsimus 7. aprill 2017 14:58
Kas naisel on süürlasest armuke seal?
siiukest 7. aprill 2017 20:12
ei taha isegi Süürlane!