Kommentaar

Ülo Vooglaid | Miks on eestlased õnnetud?

Ülo Vooglaid, sotsioloog, 6. aprill 2017, 17:11

60 KOMMENTAARI

u
uuu/ 28. märts 2018, 08:57
Lisasin ühe u ,sest olen täielikult Teiega nõus! Peamine oli ikka see,et palgapäev tuli kindlasti ja katus oli peakohal mille eest jõudsid maksta. Lasteaed oli taskukohane,õhtul tõid lapse söögilauast koju. Olid koolisööklad,töölissööklad ja ikka rahakotile vastavalt.Kõik arenes tasapisi. Minu isa sai oma vaadete eest 25+5,ema aga arvas et ei ole tähtis mis värvi lipp on,peaasi et inimesel on tööd
ja leiba. Nõustun oma emaga.
a
Arva1/ 8. juuli 2017, 08:21
Kahjuks ei vasta see artikkel esitatud küsimusele vaid süüdistab selle asemel hoopis statistikat?
Julge vastus oleks, et õnnetuks muudavad rahva kahepalgelised poliitikud, võimurite omakasu ja kurjad kaaskondlased.
a
arno./ 11. aprill 2018, 23:24
See pole arvamus vaid rumalus ... poliitikuid ei hakkagi mitte kunagi huvitama rahva arvamus seni kui seesama "rahvas" vaid nurgas omaette pihku pomiseb, kui seesama rahvas vastaks poliitikutele massilise kodanikuallumatusega - ollakse juba sunnitud sellega arvestama ... nii lihtne see ongi.
u
uu / 10. aprill 2017, 06:37
kes on Eestis õnnetu? Minu noorusaeg oli nõukaajal ja me olime oma nooruses õnnelikud, mitte riigivõimu vaid oma nooruse pärast. Sest meil oli kooliaeg, ameti-eriala õppimise aeg ja pärast seda oli meil võimalik töökoht saada, rahulikult töötada. Meid oodati tööle ja võisime rahulikult töötada, saime oma tagasihoidliku palga ja kasutada sellele vastavaid võimalusi.
See mis riigi pööramisega juhtus , on hea ja samas üksikisiku jaoks halb. Meie tööoskused, haridus kaotasid oma tähenduse, töötuks jäämine alandas meie inimväärikust - väärikas oli olla vajalik, töötada ja omale eluks VAJALIK ausalt välja teenida. Kui saadki tööd, ei tea sa , kas homme seda on, kas suudad maksta ka homme eluaseme, toidu, laste kasvatamise eest. Aga me oleme ju ikka veel valmis ausalt töötama, meil on selleks võimed ja tervis, kuid meid ja ka noori pole kellelegi vaja, kui, siis jälle ajutiselt.
Riik on kõrgel ja kaugel, riigiasju ajavad ametnike armeed, kõvasti makstud ja tihtipeale harituseta, töökogemusteta, vaid erakondade asju ajavad. Inimene on alandatud ja sellest ei ole 80% väljapääsu olemas. Milline on homne?
Millest siis see õnnelik olemine? Ainult ametnikud peaksid olema õnnelikud.
..../ 10. aprill 2017, 09:14
hullemas hullem on täielik moraalitus. Kõik on JOKK. Riigimeeste puudumine. Noorte pagemine välismaale.
Savisaar kandideerima valimistel! Repinski sai minister olla! "Mitte midagi ei saa teha", sest
seadused on sellised...
Kuidas tuua tagasi õnnetunne, mida tunti - et suutsime Eesti taas ellu äratada, , et meil oli inimesi, kes 50 aastat vene võimu all olid jäänu eestlasteks. Kui kaua suudame veel?
Ka nelja-aastased lapsed - hiiglased, laulavad vaid inglise keeles ja Eesti telekanalid ei suuda seda talendikust imestada.´, saatejuhid imestavad käpuli ja põlvili...
o
onuP/ 9. aprill 2017, 12:26
Mina olen internetis õnnelik -Kogu mu ekraanist on horisontaalselt 30 cm reklaami ,ekraani ülaosast 10cm on ka mingi jutt mis ära ei lähe ja ekraani alt 5cm jooksvat reklaami mida saab ära nullida ...Parimal juhul on mul vaba pinda ajalehe lugemiseks 20cm X 15 cm ja see pidevalt kõigub sest tulevad hüpeldes uued reklaamid ....ootan õnnelikult aega milla vaba pind hoopis ää' kaob ja siis loobun internetist ja sellest reklaamist...tellin endale ajalehe paberkandjal ,kus normaalselt lugeda
saab Poisid tüdrukus moderaatorid ehk panete mu ekraani reklaami täiesti täis -saaks vaevast lahti lugeda hüppavat kirja läbi lukuaugu
a
arusaam/ 9. aprill 2017, 10:27
Võimu kaotanud Reform kritiseerib praegust Valitsust, aga ei märka et 66 koht õnnelikuse kohalt on nende enda 17 aastase võimu saavutus.Ja nüüd loetakse Valitsusele moraali, kuidas sellest sõnnikust välja tulla?
p
Põhusi on palju!/ 7. aprill 2017, 21:31
On räägitud et riikus hävitab hinge.Õnnetuks jäämise põhjus on ka selles,et meie ühiskonnas on inimesi jäänud üksinda,kellel pole sõpru, ei ole kaaslast.Leidub ka neid kes on oma kodudest ilma jäänud,pangalaenud,hädad.Ja tuju pole ka enam see,mis ta olla võiks.Parem on mitte välja teha sellest,kuid kedagi solvatakse.Tuleb jääda iseendaks.
"
7. aprill 2017, 13:33
"Ülikoolides (loe: teadusasutustes, kus toimub ka õpe) peaks tehtama ühiskonna-alaseid uuringuid."
.
Meie ajakirjanduses on märgata hoopis pidevat suunitlust jälgida Ameerikas toimuvaid uuringuid ja neid meile kopeerida.
Mõnes meediaväljaande on selleks otstarbeks lausa mummulise rätikuga psühholoog, kes pideva järjekindlusega toob lagedale "Ameerika õnnelikkuse uuringuid", millele järgnevad karjakaupa ka teised väljaanded.
Millised on meie kultuurile omased ja kohased uuringud, neid pole vaja ilmselt teha, vaid lihtsam ongi muuta inimesed oma projektide ja programmide teostamise vahendiks.
h
Horros/ 7. aprill 2017, 10:55
Noo mis jutt see nüüd oli?
.
Sõlmi ei haruta lahti suuremat pundart luues.

a
Allar_/ 7. aprill 2017, 10:44
Illustratsioon võiks olla selline: mees asendab silti "Õnne 13" sildiga "Lootuse Puiestee 88"
r
ravimatu haige, ratastooliinvaliid/ 7. aprill 2017, 10:11
A mille üle siin rõõmustada? Ootan juba pikki aastaid vabastavat surma; kodust ei saa ma väljagi...
v
vanaema/ 7. aprill 2017, 09:35
Vaesus, tervise probleemid, raske töö ja väiksed palgad, kehv ilm, üksindus, ükskõiksus, laste ja lastelaste probleemid, valitsejate ebaausus, rahvalt raha varastamine, korruptsioon ja pidev valetamine. Nüüd võite modereerida, nagu teil kombeks. Jõudu!
p
Penskar/ 7. aprill 2017, 09:30
Ma olen kohe nii"õnnelik"et pensionile visati 53 senti päevas juurde.Kohe ei suuda välja mõelda mida selle"suure"rahaga teha.
a
Annan selle puhul head nõu/ 7. aprill 2017, 09:49
Pane pidu püsti ja kutsu naabreid ka sellest õnnest osa saama, sest jagatud õnn on nagu südame vitamiin.
t
teine penskar,/ 7. aprill 2017, 10:46
oled õnneseen, aga mina sain vaid 45 senti päevas juurde :).
v
vanaema/ 7. aprill 2017, 11:47
Annetage see "suur raha" riigikogulastele, kes seda välja mõtles, muidu jääb nii mõnelgi üks riistapikendus ostmata.
h
hüvang/ 7. aprill 2017, 09:24
Muidugi need maad kes on listis tagapool, on kindlad, et metoodika on vale, et pole vaja neid uurimisi tõsiselt võtta jne. Pakuma nüüd need Eesti arvamused listis eespool olevatele kui Eesti ametlikud seisukohad.
a
Allar_/ 7. aprill 2017, 09:20
Eesti riik on teinud ideoloogia hülgamisega siinsetele inimestele karuteene. Väga raske on sündmusi kokku viia ja mõista. Kõik toimub kuidagi sumbuurselt ja üllatuslikult. Ainuke, mis ei rauge on alateadlik, loomalik hirm idanaabri ees, mida serveeritakse toidu ette ja taha. Sellises segaduses on õnnelik vaid skisofreenik või nõrgamõistuslik inimene. See, et neid on nii vähe, annab lootust tuleviku jaoks.
m
Mis jutt see olgu !/ 7. aprill 2017, 09:14
Eestlased peaksid olema õnnelikud, et neid on juhtinud sellised mõttehiiud nagu Laar, Velliste, Kelam,Raudne ja teised. Tänu sellele oleme rikkamad kui kunagi varem ja võetud laenukohustustest jätkub maksmiseks isegi 10 dasse põlve peale meid.
e
Eestlane/ 7. aprill 2017, 09:09
Nende uuringute ja statistikaga on nii, et mingi aeg tagasi oli eestlaste lugemisoskus ka kehvakene. Hiljem selgus, et üks Eesti statistik, kes numbreid kokku lõi, ei osanud õigesti tehteid teha. Või ususte te tõesti, et Venemaal, kus üle 20 miljoni inimese elab allpool vaesuspiiri (saab kätte umbes 190 eurot kuus), on inimesed õnnelikumad? Kui meie praegune valitsuskoalitsioon välja arvata, olen Eestis elades õnnelik.
k
ka eestlane/ 7. aprill 2017, 09:18
Imesta, aga on kategooriaid , kus raha olemasolu ei olegi esimene eelistus. Samas see kui mittemidagi tegemine, võimujanu,hoolimatus ja apaatne ükskõiksus makstakse kinni sellises ulatuses , et pisar tuleb silma ,on ka mingi näitaja.
h
ha ha / 7. aprill 2017, 09:22
Õnn ei seisne ainult rahas! Sina võid selle idee järgi elada ju aga enamu tsivilisatsioonist, kaasaarvatud sinust kaugel eespool olevad venelased, ei jaga sinu ideoloogiat!
a
aga ma ei loodagi seda/ 7. aprill 2017, 09:52
Kui kõik emotsioonid ja väärtused rahaks devalveeruksid , oleks ka tänane tsivilisatsioon juba ammu hävitatud.
k
korrumpeerunud/ 7. aprill 2017, 10:49
politseiriigis ei saa õnnelik olla.

k
7. aprill 2017, 07:23
kui raiuks selle sõlme üldse läbi?
h
7. aprill 2017, 00:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
puhas jama/ 7. aprill 2017, 01:39
meie elu on kui õitsema puhkenud roos ja tema uimastav lõhn hõljub nii Lätti ; Leetu ,Venesse ja ka Snandinaavia maadesse. Sealt vastu paiskuv kadedus meie heaolust on lausa masendav.
k
krat pärnust/ 6. aprill 2017, 23:11
See pole tõsi,enamik eestlasi on õnnelikud ja rahul oma eluga.
m
7. aprill 2017, 01:40
mitte ainult õnnelikud vaid lausa pakatavad suurest ünnst !
m
Mart/ 6. aprill 2017, 23:09
Tüüpilised eestlased on hädaldajad ja vingujad. Endal maasturid pepu all ja põllud maju täis ehitatud ning supermarketitest rabatakse kaupa igasuguse mõõdutundeta.
m
miks peaks/ 7. aprill 2017, 10:51
rikas ja õnnelik inimene rabama allahinnatud kaupa mõõdutundeta?
a
alleluuja/ 6. aprill 2017, 23:08
eestlaste fenomen, et pensonär kes eluaeg tööd rabanud j nüüd sab ca 300 eurikut pensi kipub talitsema teisi masuguseid , kes ehk tahaks elult rohkem kui 5 kuupäeval iga kuu ummistada marketeid lootes leida miskit odavamaid tooteid, mille hinda juba ettenägelikud müügigihaid juba selleks kuupäevaks juba tõsta on jõudnud.... mis elu see on? .-pensiomär vastab?
n
Nii/ 7. aprill 2017, 08:39
see on.Lootsin uue valitsuse lubadustele, muuta pensionäride elu elamisväärseks. Nüüd räägitakse hoopis aastast 2050. aga meie...meil pole aega oodata. Veel ei mõista ma, et tulumaksu vaba on 500 eurot Pensionäridel 415?? Miks? Nii peadki terve kuu tegelema eurokeste jagamisega , et kuidagi hakkama saada.
s
see 500/ 7. aprill 2017, 10:52
tulumaksuvaba tuleb alles järgmisel aastal, kui tuleb.
w
W7207.../ 6. aprill 2017, 22:01
Mina vaatan filmi King Kongist, kes Tallinnas kolistab . õnnelik olen !!
j
Joodik/ 6. aprill 2017, 21:56
Riik ON rikkis(loe:katki).Tähtsad valgekraed "hõljuvad" ringi maad puutumata.Kirjutavad "projekte" ja kerjavad (tööriistakastiga (rõvesõna))suurtelt raha.Harilik aga rügab tööd nii et kael rippes.
v
Viie rikkama hulgas/ 6. aprill 2017, 21:49
Tänama peab selle eest 17.aastat võimul olnud reformipoliitikuid, kes enda kinganinadest kaugemale polnud võimelised nägema või ei tahtnud?
j
ja häid silpe peaks jätkuma/ 7. aprill 2017, 01:41
ka reffide jälgedes paterdavale keskerakonnale.

a
ausalt öeldes/ 6. aprill 2017, 21:47
tänane mode tüütab tõsiselt ära, kas on siis nii raske aru saada, et iga tühise asja pärast modereerimine vähendab lugejaid, kolin parem EPLi, see on veidi targemaks saanud ja tellimisest loomulikult loobun nagu ka punase Postimehe tellimisest loobusin
j
joodik/ 6. aprill 2017, 22:41
ma vist tahan teda päriselt näha,ega ometi meid ufod juhi?
t
tsenseerimine/ 7. aprill 2017, 10:54
teeb meid nii õnnelikuks :).
e
eestlased on vaesed/ 6. aprill 2017, 21:37
kuid mitte vaesus ei tee õnnetuks vaid pigem kehv kliima. Kui ilm on pilvine ja pime ja niiske, nagu keldris, siis tahestahtmata on igal teisel suitsiidimõtted peas. On veel vaesemaid riike kui eesti ja seal hea kliima ja inimesed on õnnelikumad ometi kui eestis.
m
mai/ 7. aprill 2017, 09:14
just minu mõte ja korterid ka niisked ja jahedad, siis tulebki masendus
n
No ma ei tea.../ 6. aprill 2017, 21:32
olen küll pensionär oma väikese veidi üle 300-se pensiga,aga õnnetu ma kohe kindlasti pole.Loomulikult on vahel raske,aga sellest saab üle,tähtis on mitte viriseda ja vinguda pidevalt...
k
ka penskar/ 6. aprill 2017, 21:43
pea meeles - eestlane ei virise ega vingu vaid mõned julgemad meist nimetavad asju õigete nimedega , lam.bamad kordavad seda mis valitsus tahab - mina olen kuulekas ega vingu!, kui hambad terved, reisil jaksad käia ja lastelastele kinke osta siis oled õnnelik
ja täna Jumalat selle eest mitte ära õienda - vaadake mind kui tubli ma olen, söön kartulikoori ja mitte ei virise!
a
aga mina tean/ 6. aprill 2017, 21:50
ka pensionär kuid leian, et osa inimesi mitte ei virise ega vingu pidevalt vaid räägivad asjadest nagu need on
e
ehh/ 6. aprill 2017, 22:07
mitte ei mõika mida oli kahes kommentaari "aga mina tean" ja "ja veel" sellist, et nad kokku kirjutatuna pidid minema modereerimisele , sama sõnastus
ei maksa juuksekarva ka lõhki ajada
j
ja veel/ 6. aprill 2017, 22:03
kui sul jätkub hammaste parandamiseks, reisil käimiseks( ka Eestis on ilusaid kohti) ning lastelaste jaoks siis oled ju õnnelik ja parem täna selle eest Jumalat mitte ära aja rinda kummi - vaadake mind!!! kui eesrindlik mitte nagu teie virisejad
i
Ikka oleme/ 6. aprill 2017, 20:14
muust maaailmast igatepidi maas ja olematu palga ja pensioniga,loomulikult oleme õnnetud
ja sellest on süüdi ainult pukis olevad sulid. Kõik ei jõua ju välismaale tööle minna aga kes on
läinud, see ei kahetse,pealegi pole siin riigis vanematel inimestel elu.
k
Kui pealinnlaste väärtusskaala/ 6. aprill 2017, 19:44
piirneb aastaid ainult keskerakonna varastamistega,siis teeb õnnetuks küll(ega Michali-jõuk parem ole).
s
Selgita siis/ 6. aprill 2017, 20:00
Mida sinult on varastatud?
Tallinn on EV kõige edukam omavalitsus, milles on kodanikele tagatud ka head sotsiaalsed tagatised.
Olerd ka ajupestud?
t
Tglt/ 8. juuli 2017, 08:35
Keskid võivad olla pisisulid kuid nad on rahvale teinud ka palju head,
Refide poolt tekitatud kahju on aga korvamatu: reformid mis on olnud ainult kärpimised, tohutu riigi rahakadu, kõige välismaise eelistamine, maaelu kärbumine, deprekas ja kaotatud kodanikud.
a
arno./ 11. aprill 2018, 23:43
Mis te nüüd neid sente loete mida keskerakond varastada on jõudnud ... heitke parem pilk neile sadadele miljonitele mida valitsev seltskond on jõudnud varastada, vabandust - pankrotiga pärivett Peipsisse lasta ...
a
arno./ 11. aprill 2018, 23:47
kommentar justkui lisatud ... aga kuhu see siis kadus??? Kas ei meeldinud kellelegi või???
e
Eestlane/ 6. aprill 2017, 19:41
Ei ole õnnetu. Ärge virisege.
d
Dickman/ 6. aprill 2017, 19:26
vaene ja rumal eestlane ongi õnnetu.
k
kadedus närib hinge/ 7. aprill 2017, 09:14
Kogu aeg on naaber parem. Jälle ostis uue auto. Muidugi teeb minu kuu vanune mudel mind õnnetuks.
d
7. aprill 2017, 10:17
Dick on sulle tõesti sobiv nimi, mees on kohatu selle juures.
v
vastupidi/ 7. aprill 2017, 10:58
rumalad ongi õnnelikud, sest usuvad propagandat ja ei näe, mis elu tegelikult on.
t
T.Mets/ 6. aprill 2017, 18:42
Issand , kas seda peab veel nii targale mehele selgitama

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee