Eesti uudised

Vaata, mis limonaad maksma hakkab!

VALITSUSE KARM PLAAN: kui energiajooke ei õnnestunud maksustada, pannakse nüüd lõiv otsa karastusjookidele

Teet Teder, Marvel Riik, 5. aprill 2017, 04:00

176 KOMMENTAARI

k
Kurt Tumm/ 7. aprill 2017, 01:35
Peerumaks veel kehtestamata-saaks suure hulga raha...lisaks peeretavad ka koduloomad.
j
Juku/ 6. aprill 2017, 23:30
Lätis on limonaadil suhkruaktsiis ning käibemaks on seal 21% (meil 20 %9, aga limonaad on seal odavam kui Eestis
h
Haiged / 6. aprill 2017, 22:27
, mõistus olex kasulik, aga kust võtta?
r
reinbaltic/ 6. aprill 2017, 18:22
Sotsid valitsuses asi bees tundub et uutel valimistel on keskerakond ja reformed koos.Aga mis seal vahet on raha on vaja selleks et anda Süüria ja Ukraina jne riikide humanitaar abiks,haige.Eesti riigilogu võiks ka võtta ette ja küsida humanitaar abi.Saaab TalveTanel uue jeebi ja puha.
k
Kui need värvilised joogid kahjulikud on, miks neid sisse veetakse?/ 6. aprill 2017, 16:41
Parem võiks mingeid mahlatöölemise ettevõtteid juurde teha, kuhu inimesed oma õunad näiteks saaks viia.
Mõnel aastal on selline uputus, et pannakse aia taha võõrastele, ülejäänud aetakse kompostiauku.
Kui lapsi nende jookidega ei harjuta, siis nad ei tahagi neid. Meil on kodus alati mahla tehtud, millest morssi omakorda joogiks saab teha. Mind ajab juba Coca-Cola hais iiveldama.
k
Kui coca cola ajab iiveldama,/ 6. aprill 2017, 22:34
siis on maksaga probleem, probleemid mõistusega, veel variant, et homo sovietikuste propa on kohal, ja lihtsalt peas kinni, relax, mis muud. Tasuta soovitus, keegi ei sunni seda küllaltki head jooki jooma, milles probleem?
h
hmm/ 6. aprill 2017, 13:36
õnnega koos, kes ise mahla teevad
s
sellise/ 6. aprill 2017, 13:35
valitsuse päevad on loetud-kunagi isegi pooldasin keski,ajasid teised ilusat,ümmargust juttu,nüüd aga aitab,sellised maksutõusud panevad ettevõtjad töölisi koondama,rahvas kannatab...maha keskerakondlik saamatute valitsus!
n
no ei ole see kesikute valitsus mitte,/ 6. aprill 2017, 19:05
ennem ikka reeturite oma kui asja lähemalt vaadata.Lasteaed ju,30 aastased ministrikesed,kellel isegi habe ei kasva,no naera puruks.
t
toomas/ 6. aprill 2017, 13:33
Algul teeb meedia Kalvi Kalle elu raskeks, nüüd on asi võetud kätte juba riiklikul tasemel. Kahju poisist, peab vist starterist loobuma.
v
viimas/ 7. aprill 2017, 01:39
k
Kurt Tumm/ 7. aprill 2017, 01:42
saaks maksustada valitsust kritiseerivad kommentaarid-sellega saaks meite äbariik 5 rikkaima hulka!

M
.. / 6. aprill 2017, 11:21
Mis tähendab, et energiajooke ei saa maksustada - need suur kurjajuur just ongi! Kes neid sisse toob ja mis sidemed sissetoojal valitsuses on, see tekitab küsimuse? Mul ei ole midagi selle vastu kui magusad joogid maksustatakse, aga tootjad ähvardavad nüüd jooke magustama hakata hoopis suhkruasendajatega.. see on järgmine probleem ja vast hullemgi kui suhkur.. näiteks magusaine aspartaam E951 on väga kahjulik! Elab- näeb mis sellest tuleb, aga energiajoogid peaksid olema maksu all ja kallid, sest väga paljud noored tarbivad neid ja rikuvad oma tervist.
e
EH/ 6. aprill 2017, 08:25
eks seal toompeal segapeade segistid teewad seadusi,
k
keskerakond/ 6. aprill 2017, 09:25
ikka see kallis keskkerakond kes võimule pääses leiutab järjest uusi makse. Hakkab juba sassi minema mitu neid maksutõuse juba olnud, üks hakkab kohe jälle kehtima. Valitsus tegi endale ilusa seaduse. Nende elektriküttel häärberite elektritasu langeb, tavatarbija kes niigi kokku hoiab taob selle lõbu jälle kinni.
s
Süüdlane teine/ 6. aprill 2017, 13:45
KE muidugi toetab, algataja ja initsiaator on ju sotsid. Need, kes peaksid võitlema vaesemate toimetuleku eest. Rikkamad ei märkagi seda hinnatõusu.
k
Kurt Tumm/ 6. aprill 2017, 07:52
lisaks õllele saab siis Lätist nüüd ka limpsi tuua...
s
Sprait/ 6. aprill 2017, 06:33
Ei tea kas valitsus veel lollimat vabandust ei leidnud rahvalt raha lüpsmiseks. Nüüd on siis ministrid hakanud hirmsalt inimeste tervise pärast muret tundma (kui siiamaani on neil olnud rahvast savi). Igaühel on õigus süüa-juua seda, mis talle maitseb. Kui valitsus hakkab juba (kasvõi kaudselt) dikteerima sedagi, mida suhu võib pista, siis pole me enam diktatuurist kuigi kaugel.
p
Populism oma parimas vormis! / 6. aprill 2017, 04:58
Valitsus kes sildistab neid kes ei ole nõus nende poliitikaga, populistideks, võtab ise vastu järjest populistlike otsuseid osutudes ise selleläbi populistideks!
l
limunaad/ 6. aprill 2017, 00:11
Kui ahnus maksustada, oleksid ministrid puruvaesed.
l
limunaad, ile/ 6. aprill 2017, 13:34
Tänan, üks parimaid kommentaare viimasel ajal!
m
milleks/ 5. aprill 2017, 23:00
nii palju kisa sellise mottetu asja parast.ilma nende jookidetta elab ju ara.hull oleks,kui esmatarbe kaupu hakataks maksustama.
m
mann/ 5. aprill 2017, 21:52
Õige ongi see mürk maksustada- kasu pole sellest midagi, ainult tervist rikub!
v
valija/ 5. aprill 2017, 21:59
MAHA IDIOOTNE ja RAHVAVAENULIK Ratase valitsus! Tahame tagasi ENDIST REF-i valitsust!
v
valija,ehk SUGULANE/ 6. aprill 2017, 19:08
ärkasid talveunest või?

n
Nai/ 5. aprill 2017, 21:24
Tegelikult peaks uudiseid maksustama, sest enamus uudised on tervisele kahjulikud.
n
Nai/ 5. aprill 2017, 21:22
Maksustame igasugu toidu, sest see rikub hambaid. Maksustame riided, sest nende tootmine raiskab energiat ning nende pesemine veeressursse. Maksustame igasugu arutelu, sest see võib rikkuda tuju, millega tõenäoliselt kaasneb stress (tervisele kahjulik). Maksustame kodutehnika, et energia tarbimine oleks väiksem. Maksustame telefonid, sest nagu me teame on need inimestele väga ohtlikud, eriti autoga sõites, rääkimata kahjulikkusest silmadele. JNE.
n
nhjah/ 5. aprill 2017, 20:21
No kas me elame soomes ? Siis võiksid palgad ka samaväärsed olla
m
MAHA!/ 5. aprill 2017, 22:05
MAHA RAHVAVAENULIK RATASE VALITSUS!
m
MAHA SUGULASED!/ 6. aprill 2017, 19:10
J a r o t i d s a m u t i!
n
nh/ 5. aprill 2017, 20:06
aga äkki paneks valitsusliikmed, kes jõudsidd valitsusse materiaalselt vastutavaks oma lubaduste eest!- iga lubadus on garanteeritud vot selle ja sellega! Praegu toimub ainult mingi eelarverahade kokkuajamine, aga mida lubati? Paluks konkreetset nimekirja, aga mitte heietusi- mida lubati aga mitte nimekirju kuust kuusse, millest tuleb loobuda ja täiendavalt maksma hakata!
n
nojah/ 5. aprill 2017, 19:41
eks see maksukoormus sõltu ikka sellest, millise poliitgupi liikmete käes on antud valdkonna ala!
Alles oli kriis kemikaalide transportimisega- paneme neile maksu juurde ja naturaalsel toorainel ja kaupade transportimisel võtame maksu maha? Tsisternid igasuguste keskkonnaohtlike kemikaalidega maksustame mitu korda kõrgemalt, puit seejuures tunduvalt madalamalt!
Raudtee ülesõidukohad ja raudteejaamad peaksid olema varustatud ohutusmärkidega, kui ohtlikku kaupa veetakse! Näitlikult öeldes istud tõkkepuu taga ja raudteel veetakse eriti ohtlikku ainet- tavakodanik ju ei tea, mida veetakse ja ei oska hinnata, kas rongi möödudes on targem lahkuda, või ootama jääda!
Kui pauk käib, siis konstanteeritakse fakt, loetakse laipu kokkui, aga igasugune hoiatussüsteem on olemuselt null!
k
kalle/ 5. aprill 2017, 18:09
Miks see "maksu Sven"ei tee sellist seadust,et hetkel oleks vaja ju teha miinimum palk 1500euri.ja iga maksu tõusuga automaatselt tõuseks palk ca.50euri va.valitsus kui miinimum jõuab nende riigikogulaste palga tasemini,siis tõstku ka 50-euri kaupa! Väga mõistlik olex ju!
l
Lollid/ 5. aprill 2017, 17:37
Toob alkohoolikõrvale limonaadi ja vee ka lätist siis :D
a
Arvamus/ 5. aprill 2017, 17:27
Ja siis? Kui tuleb Coca isu, siis ostan, maksku palju maksab rohkem, vajadusel jätan mõne muu asja siis ostmata. See ei muuda minu jaoks midagi ning riik ei saa mulle lapsevanema rolli mängida.

m
ma imestan/ 5. aprill 2017, 17:14
kus ned püha peetrused karskemad kui paavst on tulnud kõva healega teatavad vuih selle peale mis parajaste teemaks ei ole nad limpsi saanud lapsepõlves jäätist söönud suitsu proovinud koolipeol veinilonksu võtnud kõevad mehed
m
mari/ 5. aprill 2017, 16:51
Täiesti ükskõik. Peab suht loll olema, et poe jooke osta. Ainult äärmisel võimalusel, tõesti.
v
Vahtramahla/ 5. aprill 2017, 16:48
kogumise kohta eelnõu alles menetluses, kuidas deklareerida, puhas fruktoos sees, kui turul müün siis limonaadi v mahla sama tax.
n
nimetu/ 5. aprill 2017, 16:09
maha valitsus,rahvas tänavale
k
5. aprill 2017, 13:25
kas siin s....s riigis ka midagi odavamaks kunagi läheb peale pensioni
e
eestlane/ 5. aprill 2017, 13:24
Täpselt, miks üldse lubada müügilettidele selliseid tervist rikkuvaid tooteid?
Pange parem rõhku naturaalsetele mahladele, puhtale veele ja asi korras.
m
milline on/ 5. aprill 2017, 16:54
kaubanduses naturaalne mahl ja võibolla mingi 5 eur klaaspudelis
a
a mai usu/ 5. aprill 2017, 17:16
sinnagi pole suhkurt pandud
p
pööbel oled/ 5. aprill 2017, 21:04
Muidu nõus, aga naturaalne mahl ei säili kaubanduses ja "mahl" ei ole mahl...
s
Suhkru ja soola terror/ 5. aprill 2017, 13:09
Aga miks üldse lubatakse neid suhkruga üleküllastatud jooke toota ja müüa. No nii magusad, et lihtsalt iiveldama ajavad. Miks joodetakse rahvale ja eriti veel lastele puhast siirupit, mis gaasiga petlikult hapukaks muudetud. Hoopis tootjatel tuleks ära keelata liigmagusate jookide tootmine, aga meil minnakse ikka tarbija rahakoti kallale. Reeglina on kõik poest saadavad tooted kas liiga soolased või liiga magusad, seega ebatervislikud. Vaadake, kui soolaseks on viimasel ajal juustud ja vorstid läinud...Eks iga tootjat huvita vaid see, et tema toode võimalikult kaua säiliks, mis siis et rahva tervise tuksi keerab.
k
Kuulge Teet ja Marvel!/ 5. aprill 2017, 12:55
Milleks selline suhtumine: "Karm plaan", "aetakse kallimaks" jms?! See on ju tore, et s... maksud tõusevad! Valitsejad peavadki nn rumalast pööblist targemad olema ja lollusi maksustama! Et suunata iga viimane rumal sööma s...a asemel TOITU. Korraliku toidu makse võiks muidugi jälle veidi langetada.

s
soovituws/ 5. aprill 2017, 12:15
Eilses Pärnu Postimehes kiitles Kadri Simpson , kuidas maaelule õhk sisse puhutakse. Äkki prooviks esiteks puhuda Durex-i lateksitooteid ja ei mängiks rikast riiki.
d
djaval/ 5. aprill 2017, 12:14
Pole vahet millised pärdikud on võimu juures, võimekus on neil ikka ühesugune. Paneme aga makse juurde ja mõtleme uusi välja. Mitte, et see konkreetne maks mind otseselt puudutaks, ei tarvita nagunii selliseid vedelikke... Aga asi on põhimõttes iseenesest. Püütakse kätte saada neid viimaseid veeringuid mis veel meil siin ringlusse jäänud. Aga mõelda välja mingi lahendus mis hakkaks Eestisse tooma tulu (mitte laenusid ja toetusi), korraldada maksuseadusi selliselt, et ettevõtjatel, tootjatel oleks võimalik tegeleda ettevõtlusega ja toota kaupu mida saaks müüa väljapoole Eestit. Aga ei, meil siin vaadatakse ringi kas kuskil veel midagi toimub ja kui toimub siis mõtleme aga mingi uue koormise välja. Kurb...
s
Sa ikka enne vaata, MIDA maksustatakse ja / 5. aprill 2017, 12:56
alles siis lase tavapärane hala lahti! S...a tulebki maksustada. Ja TOITU sellevõrra vähem.
d
djaval/ 5. aprill 2017, 16:40
Lugemisoskus ja loetust arusaamine on kahjuks muutumas paljudele järjest raskemaks. Ära vaeva oma ajukest asjata tähtede kokkuveerimiseks kui öeldu mõte kohale ei jõua.
m
Miks/ 5. aprill 2017, 12:02
ei maksustata suitse? Mulle tundub,et suitsetajaid on meil rohkem,kui vanasti. Tänaval iga teine suitsetab.Poes kassa juures seistes,iga teine ostab suitsu. Imestan,kust võtab rahvas raha suitsude jaoks. Bussis on nii halb seista suitsetava inimese läheduses, kelle kopsudest tuleb ebameeldiv pigihais. See on palju suurem probleem,millega võiks Ossinovski tegeleda.Suitsetajad ju mürgitavad ka teisi,sest nad on sunnitud sisse hingama nende suitsu. Hommik tahad kodus avada akent,et lasta tuppa värsket õhku, kuid ülemisel korrusel juba papil suits ees ja värskest õhut pole mõtetki rääkida. Suitsetajate ja autoomanike terror meie maal on SUUR.
m
Mari/ 5. aprill 2017, 13:11
...aga suitsuaktsiis on ju täiesti olemas. Kuid ega sellest hoolimata suitsetatakse ikka edasi. Tegu ju sõltuvusega, millest üsna raske loobuda. Poodides on õnneks suitsude ostmine päris ebamugavaks tehtud. Tean palju inimesi, kes on selle pärast suitsetamisest loobunud ja oma otsuse üle väga õnnelikud (vähe sellest, et palju raha jääb alles, tervis on oluliselt paremaks muutunud).
m
Miks-ile/ 5. aprill 2017, 18:11
Sa nuusuta parem seda vingu, kui autosid käivitama hakatakse, suitsulõhn on selle kõrval rõõm!
m
mm/ 5. aprill 2017, 11:54
Lapsed ei mõtle,mis on kasulik või kahjulik,peaasi ,et oleks magus.Suhkrumaksu tulekuga hakkavad tootjad massililiselt kasutama suhkruasendajaid,mis on sada korda kahjulikumad,kui suhkur.Peaasi ,et maksuraha tuleb,inimeste tervis on teisejärguline.Jube!
e
Ei maksa halada -/ 5. aprill 2017, 12:57
maksustada tuleb kogu s..., mida rumalad süüa otsustavad. Seevastu TOIDU maksud võiksid muidugi madalamad olla.
e
eestlane/ 5. aprill 2017, 13:26
See magus mürk tuleb ära kaotada ja ei loomulikult ei saa nii lolli otsust teha, et suhkruasendaja läheks läbi. Ilmselge ju et see ka keelu alla.
v
vähile/ 5. aprill 2017, 11:52
see koht pole nüüd tekkinud,vaid kaksümmend aastat tagasi....siis tehti seadused,mis õigustavad korruptsiooni ja varastamist.
s
Siim, kloostritagant metsast./ 5. aprill 2017, 11:39
Punaste, lillade ja reeturite valitsuse märatsushood aina paisuvad, kuid ükski valitsus pole igavene ning vaatamata rohemarginaalide haledale kiunule, et mets otsa saab, leidub Eestis küllalt võllapuid igale seltsimehele.
x
XXX/ 5. aprill 2017, 11:13
Sügisel valime reformi tagasi.Oli palju rahulikum.
s
See oleks küll VEEL HULLEM tegu/ 5. aprill 2017, 12:59
! Ja näitaks, et mõni pole ikka MITTE MIDAGI õppinud!
n
ning/ 5. aprill 2017, 13:06
vene ruletti mängime revolvri asemel püstoliga
o
ostke õlut/ 5. aprill 2017, 11:08
see on odavam kui pudelivesi.

v
vähk/ 5. aprill 2017, 11:08
kas Toompea on nüüd koht kus hariduseta,elementaarse arvutusoskuseta,ettenägemisoskusteta auahned parteisõdurid oma rumalust väljanäitamas saavad käia?
e
Ei./ 5. aprill 2017, 13:00
See ei ole selline koht.
a
ab / 5. aprill 2017, 10:47
Laske aga käia! Veel saab vorstile soolamaksu väänata, habemikele peetrimaksu jne, ainult ärge siis põdege kui Liivimaa poodnike vikat niitma hakkab, seni ennast tagasi hoitud, veel. Nii ikka ei lähe, ét kari tölle teeb, mis tahab!
h
hetzer/ 5. aprill 2017, 11:21
No enamvähem kõik saigi ära öeldud ab poolt. Liivimaa poodnike ja ettevõtjate vikat on juba seina pealt maha võetud ja ootab ainult aega...pole veel maailmas valitsust, kes ettevõtjatega tülli minnes püsima jääb. Märkuseks vaid ab-le, et selle jõugu töllideks nimetamine on ausate töllide solvamine. Kui ollakse võimetud riiki juhtima, siis öeldagu see ära ja vabastatagu koht teistele.
s
S...le võib ju maksu küll panna,/ 5. aprill 2017, 13:00
kui kari tölle seda SÖÖMA otsustab hakata... ?
t
Tervitan/ 5. aprill 2017, 10:44
kui maks tõuseks neil pagana "energia" jookidel - mis energiat need siis annavad? Kunagi aastate eest nädalavahetustel ületunde tööl tehes mõtlesin, et võtan ühe niisuguse joogi. Töö oli füüsiliselt raske, metallitööstuses. Võtsin hommikul siis uimasena poest ühe purgi seda jooki, jõudsin tööjuurde ja siis vist umbes tund olin olnud tööl kui selle 0,5l purgi siss ära kulistasin. Umbes veerand tunniga oli mu enesetunne niisugune, et mõtlesin, et surengi päriskodunt mitmetuhande km kaugusel lihtsalt ära, süda läks jube pahaks, oksendasin nagu lollakas ja kuna kõik see oli nii mõru ja vastik siis ka veega suu loputamine kutsus esile jubedad oksendusehood, pm. maomahla oksendasin juba. Kohutav peavalu oli ka, nagu haamriga oleks vastu pead antud iga sekundi tagant, niisugune tuiklev peavalu. Igaljuhul ühe hoogsa oksendamise järel muutus enesetunne järsult, peavalu kadus ja oksele ei ajanud ka miski - see kuradi Mad Crocki nimeline n.ö. "energia" jook oli selle taga. Muud varianti tolpäeval ei saanud olla. "Energia"joogid on kõik üks mürk - maitse on vastik, lõhnavad nagu piss ja toimelt nagu mürk. Need tuleks küll maksustada aga limonaadile võib ka panna veidi juurde - mina neid ei joo ja mind ei koti :)
R
! / 5. aprill 2017, 10:42
Raha on juba kuludesse planeeritud, kuid eelnevalt tuleb see kuidagi kätte saada-Ja kui ei saa ühte moodi, siis võetakse teist viisi. loogiline!
l
lollo/ 5. aprill 2017, 10:39
Lollid jäävad ikka lollideks, kahju et meid lollid valitsevad.
v
vaike/ 5. aprill 2017, 10:29
Selge on see, et riigi majandus on ummikus, ja et edasi majandada,tuleb makse tõsta. Aga see ei ole lahendus. Kas tõesti meie poliitikud ei oska aru saada,et maksude tõstmine ei päästa majanduslangusest ja pankrotist.Kogu jõud läheb ainult kakluste lahendamiseks selle asemel,et
viia riik välja majandusraskustest. Kus on nüüd targad eksperdid,kes oskaksid leida uusi variante selle olukorra lahendamiseks?
k
5. aprill 2017, 11:04
Kui poliitiliste otsustega riiki valitsetakse siis ekspertidel ei ole seal midagi teha.
j
Ja kus need sinu "eksperdid" siis peidavad ennast?/ 5. aprill 2017, 13:02
Miks nad siis VALITSEMA ei tule, kui nad nii targad on?
m
Mnjah/ 5. aprill 2017, 13:38
Tõeline ekspert eelistab oma projekti ajada ja kuidagi toime tulla.
Pole mõtet toppida oma nina kuhugi, et poliitikutelt vastu nina saada. Nende jaoks on ainsad sobivad "eksperdid" lõpetamata kõrgharidusega haldusjuhid. Annavad just niisuguse hinnangu nagu vaja on.
e
et siis/ 5. aprill 2017, 11:11
Terve mõistus ütleb, et kõik maksukogumised peavad olema sihtotstarbelised. Seda juba selleks, et kui saab kogemata mingi kamp pumba juurde ei saaks nad lihtsalt hakata raha jagama igas suunas. Täna on vaja kiireimas korras selline kord kehtestada. "Musta auku" raha kogumisel puudub igasugune mõte. Täna puudub raha kogumise ja kasutamise vahel kindel seos.
u
unustati/ 5. aprill 2017, 10:17
liha, kartul, leib ja piim, nendeta ei saa läbi ükski inimene, ja vaata, kuidas rahahunnik riigil kasvab.
h
hetzer/ 5. aprill 2017, 11:25
Õhk, vesi ja päevavalgus ning miks mitte ka ööpimedus? Laste pealt võiks võtta maksu, aga mite anda toetusi. Abielumaks, vallalisusemaks, vanadusemaks, vaesusemaks ja suremisemaks. Valudemaks, haigustemaks ja nägemise, kuuimise, haistmise, komimise ja maitsmismaks! Ja maks maksude pealt - see maksude maks....
e
Ega/ 5. aprill 2017, 10:12
...ükski oss ei aja Eesti asja,mida kehvem eeslastel,seda parem tundub elu venemaal.

e
Eestimaa Ekroidivabaks/ 5. aprill 2017, 10:11
Suhkru ja muu magusa maksustamine on ainuõige samm. Sukkrust heroiinini on ainult veike samm. Ka välimuselt on ained sarnased. Samuti tuleks kaaluda kartulase keelustamist, sest ka nendes leidub megahulgal magneedilisi sahhariide.
u
5. aprill 2017, 10:07
uskumatu kuhu me jõuame tõstke parem palkasid inimestel
a
aitähh,/ 5. aprill 2017, 12:42
oli ju kõva pensionitõus, tervelt 13 euri st. et kuus saab lisaks toidule osta 0,5 pudelit coca-colat
j
Ja miks keegi oma viimaste veeringute eest/ 5. aprill 2017, 13:03
just SEDA ostma peaks, jääbki saladuseks...
k
kui / 5. aprill 2017, 15:03
suhkrumaks kehtestatakse, siis enam ei saa 0,5 l, vaid 0,25 l cocat.
a
Aga.../ 5. aprill 2017, 09:52
suhkrumaks on ikka vaja tootjale, kes sinna selle suhkru lisab, ega ostja saa seda enam vähemaks võtta, no lihtne ja loogiline ju....
u
uvitavb jah/ 5. aprill 2017, 16:59
n
nii nad parandasidki rahva tervist!!!/ 5. aprill 2017, 09:47
Suhkrut siis ei panda jookide sisse. magustatakse aga ikkagi. Suhkruasendaja asendab. Saame palju ohtlikuma joogi kui seda suhkruga jook.
t
Tont/ 5. aprill 2017, 10:03
Ilmselgelt peaks kunstlikke magusaineid ka maksustama!
m
... siis tuleb maksustada KOGU S...,/ 5. aprill 2017, 13:04
mida sinna kavatsetakse TOIDU PÄHE panna.
m
Mari/ 5. aprill 2017, 09:35
Kui limonaadi hinnad tõusevad, siis vähemalt minu tarbimisharjumused kindlasti muutuvad. Nii et minu poolt jääb raha teil saamata. Hea motivaator, et vähem karastusjooke osta.
Kuid kui mingile asjale pannakse maksud peale, siis kogutud raha peaks spetsiaalse asja jaoks ka minema. Näiteks kui öeldakse, et limonaadis olevad suhkrud lõhuvad hambaid, siis tuleks kogutud raha suunata hammaste ravimise/parandamise peale (väga paljude eesti inimeste hambad on ikka väga jubedas seisus ja koledad vaadata ning lisaks on nad ju oma ravimata kaariesega nakkusallikad teistele!). Kuid ma väga kahtlen, et raha suunatakse millegi kasuliku jaoks. Pigem läheb kogutud raha jälle ühisesse kassasse ja sealt edasi kes-teab-mille-peale...
n
nato/ 5. aprill 2017, 09:48
liitlaste ülevalpidamisse...tahad vaenlast sööta ,venelase madratsiks?
f
fgh/ 5. aprill 2017, 10:53
Kui hinnad tõusevad, siis jääb selle arvelt enamasti tervislik toit ostmata, mitte limps.
Samas hambaravi teema - kui toetataks uuringuid, et kuidas esile kutsuda uusi hambavahetusi ka täiskasvanutel, oleks asjal vägagi jumet...
n
no aga TERVISLIKE TOITUDE/ 5. aprill 2017, 13:05
e
eestlane/ 5. aprill 2017, 13:28
Täpselt õige, kui teha, siis juba nii, et on tehtud. hammaste kontroll kohustuslikuks ja tasuta, lisaks iga aastane hammaste puhastamine peab olema tasuta ja ka kohustuslik. Kui kontrolli ei lähe, maksad lihtsalt trahvi selle eest.
r
rb ja/ 5. aprill 2017, 15:05
riigiisade palkade peale. Nende neli keskmist on vaja välja maksta + kompensatsioonid ja muu lõbu.
r
rx/ 5. aprill 2017, 09:26
ehk võtavad tootjad mõistuse pähe ja lisavad vähem suhkurt
k
Kui pärnakad/ 5. aprill 2017, 09:23
või Pärnu soomlased tahavad limonaadi, õlu või muu sellelaadse joogi järgi sõita siis tuleb kirjutada e post aadressi Latipatsitakso@online.ee
Kirjutage sellel aadressil. Sõit kolmele reisijale 40 eur.
m
mnjahhh.../ 5. aprill 2017, 09:21
huvitav, kas coca-cola zero ka kallimaks läheb...seal pole väidetavalt suhkurt :D
j
JR/ 5. aprill 2017, 12:41
Seal on magusaine, mis on samuti maksustamisel. Ehk ei pääse ka Zero.
j
Ja kust sa tead, mis seal täpselt on?/ 5. aprill 2017, 13:06
Miks seda keegi üldse ostma peaks?
m
mimm/ 5. aprill 2017, 12:44
kõigile lajatatakase ühe kulbiga, on suhkrut või ei ole

n
naisuke/ 5. aprill 2017, 09:12
Miks maksta makse mõttetustele või miks osta limonaadi, energiajooke,
n
naisukesel/ 6. aprill 2017, 19:51
pole setumaal limpsi kuskilt võtta.
m
maks ei meeldi/ 5. aprill 2017, 09:09
Lihtne ju, ärge tarbige igasugust jama, mis tervisele midagi head ei tee.
a
Andrus/ 5. aprill 2017, 09:18
Siis peaks selle ebatervisliku maksustamise arvelt toetama tervislike toite, et need muutuksid kättesaadavaks kõigile. Nagu ma olen aru saanud siis enamus maksetõuse on põhjendusega inimeste tervise eest hoolt kanda. samas kui ma kunagi kehvformi minister ligile kunagi kirjutasin sellest siis tont lihtsalt naeris mu välja.
arusaadav, et need maksutõusud on vajalikud, et sotsid saaksid brüsseli pe...set sügavamalt limpsida ja pabulasi eestisse massiliselt asustada.
k
Kõik,/ 5. aprill 2017, 09:27
mahlad, mahlajoogid, limonaadid, coca, energiajoogid on vedel surm.Ei tarbi seda sodi kunagi.Mesi on vedel kuld , pange leigele veele ja nati sidrunit ja hüva jook.Mõtlesin poes müüdavad joogid , koduaia asjad on hoopis teine tera, õunamahl või mis iganes marjadest tehtud või metsast korjatud.
l
l i b l e / 6. aprill 2017, 19:53
no ei ole see mesi nii kuld midagi,just mõned päevad tagasi räägiti sellest telekanalil "Teadus".
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 5. aprill 2017, 09:08
Maksutõusude taga on sisserändaja poeg, jevgeni. valitsusel pole mingit seisukohta.
p
põllumees/ 5. aprill 2017, 08:58
veel rakendamata maksude põld on väga suur.
Tehke auhinnaline maksuidee konkurss, eestlane on ju alati olnud parim iseenesele hauda kaevama. Neid närakaid leidub alati, kes juudaseeklite eest kõik maha müüma valmis
m
Maksustage/ 5. aprill 2017, 08:58
jah parem tootjaid, kes igale poole liigselt suhkruid ja lisaaineid topivad. Miks on vaja vett maitsestada, õigemini rikkuda kunstmaitsetega? Ja miks on vesi pea sama kallis kui karastusjoogid ja õlu?
t
Tootjat.../ 5. aprill 2017, 09:08
....võid maksustada palju tahad,kõik kulud tulevad ikka hinnale otsa ja seega maksab ostja.
i
iii/ 5. aprill 2017, 10:07
Suhkrut ja kustlikke magustajaid võikski maksustada. Sama kehtib soola kohta.
Praegu on väga raske leida vorsti, mis ei oleks ülisoolane. Sama kehtib jogurti kohta, kõik on ülimagusad, ainuke võimalus osta maitsestamata jogurtit.
Samuti võiks soodustada puhaste toodete tootmist, nt teha maksusoodustusi vorstidele, juustudele jm toodetele, kus pole sees maitsetugevdajaid ja nitraate. Masendav on poes luubiga jälge ajada iga ostetava toote puhul.
v
vaata suhkrumaks/ 5. aprill 2017, 15:13
ja magustatud jookide maks on kaks iseasja. Mina teen kodus moosi ja panen sinna sisse suhkrut. On tervislik ja pole poest vaja ülesuhkrustatud moosi osta. Kui suhkur kallimaks läheb, siis lüüakse ka minu rahakoti pihta, kui magus lurr kallineb, siis mina ei osta seda endale ja mitte kunagi ka oma lapselapsele, lunigu palju tahab.
k
Küsimus on ju hoopis selles,/ 5. aprill 2017, 13:07
miks keegi üldse OSTAB niukest jama?
n
no,/ 5. aprill 2017, 15:10
kui rahvale ei maitseks, siis nad ei ostaks seda sodi. Aga ostetakse ju, seega enamus on rahul. Ma joon paljast vett kraanist, meie riigis õnneks on veel see võimalus.
a
aina tõstab ja tõstab maksukoormust/ 5. aprill 2017, 08:57
Kesikud võik kohe panna OLEMISE maksu ja seda vastavalt vajadusele korra kvartalis tõsta. Oskamatu ja ohtlik valitsus.
n
need ju reeturkesikud,samasugused nagu irlitzikud/ 6. aprill 2017, 19:57
ja ega neist midagi sõltu ka,ikka Sossinowsky pundist rohkem.
o
oh, / 5. aprill 2017, 08:51
Lase olla - peaasi, et tasuta veel hengata lubavad.
t
Tootjad/ 5. aprill 2017, 08:51
võiksid nendesamuste sodijookide tootmise üldse lõpetada. Või kui toota siis riigiametnike joogilauale. Las joovad ja maksavad ise selle sodi eest ja ehk saab siis need autorid kiiremini liivahannuse juurde ehk on pärast rahval kergem elada ja hingata.
ü
ükski riigiametnik ei/ 5. aprill 2017, 15:17
osta sellist sodi. Limonaad ikka valdavalt vaesema ja vähem haritud inimeste jook. Sellesse klassi kuuluvad kahjuks ka lapsed, kes magusale ei suuda vastu panna. Rikas rahvas joob õlut ja veini. Lastele seda reeglina ei anta!

t
Tõestatud mõttetus/ 5. aprill 2017, 08:49
Soomlastel oli selline maks. Tänaseks on maks tühistatud kui mõttetu ja oma eesmärki mitte täitev.
Miks me teiste läbikukkunud projekti peame kordama?
k
kordamine/ 5. aprill 2017, 10:48
k
Ka..../ 5. aprill 2017, 08:48
...vaesuses elamine on rahva tervisele kahjulik ja seega võiks täiendavalt maksustada kõik kes teenivad vähem kui riigikogu liikmed.
l
loogika!!!!/ 5. aprill 2017, 08:31
energiajoogile ei õnnestu, aga karastusjoogile õnnestub?
k
kahtlemata/ 5. aprill 2017, 09:19
Kuidas sa muidu partei toetajatega läbirääkimis pead? Vaja on häid argumente. Kui karastusjoogi tootjad oma pakkumise teevad, siis tuleb idee maksustada piim, sest laktoosi talumatus põhjustab palju haiguseid.
a
Algul/ 5. aprill 2017, 08:30
kui välja ilmus paistis normaalse mehena aga mida päev edasi seda enam paistab ülemine korrus ikka täiega sõitmas. Maks maksu otsa, ma arvan, et aitab juba. Vaadake parem oma kulutused üle ja lõpetage rahva raha laristamine.
k
kraaks/ 5. aprill 2017, 08:14
Välismaalase maks, kel töö- jaelamisluba,kuid keelt ei oska.
h
hetzer/ 5. aprill 2017, 11:30
Miks ainult neile? Veel kõvem maks oleks eestlasemaks, eesti keele kasutusmaks.
t
to hetzer/ 5. aprill 2017, 14:48
narva silda hakatakse laiemaks ehitama.
j
jee/ 5. aprill 2017, 15:18
valitsus maksab ja meie maksurahast.
h
heasoov ossile/ 5. aprill 2017, 08:11
Kuula oss Ma muretse et tõstad nõnna naba ä.
j
Jaan/ 5. aprill 2017, 07:54
Pangu veel hingamismaks ka, oleks täismäng. Riigil on laristamiseks ikka hädasti raha vaja.
m
Mann/ 5. aprill 2017, 07:48
Varsti tuleb moosimaks ka! Ja leivale ka suhkrumaks peale!
n
no/ 5. aprill 2017, 08:22
nii vähe! Pangu ikka käimismaks, õhumaks, rääkimisemaks , -ohh, issanada loomaaed on suur, vähemalt meil.
e
evv/ 5. aprill 2017, 10:37
Moosimaks on ju juba kindlalt plaanis. Kõik ise moosi keetma, puskarit ajama ja mullivett tegema.!

a
AJUVABADUS 007/ 5. aprill 2017, 07:44
Piiratakse ja keelatakse aga mida pakutakse asemele ?
Vesi maksab rohkem kui õlu ! Riik ja ametiühingud ei suuda midagi teha , et tööandjad võimaldaks töötajatele tervisetegevust ! Laste huvitegevus maksab üle mõistuse palju ! NONSENS , härrased riigiametnikud !
h
hetzer/ 5. aprill 2017, 11:32
Asemele pakutakse sulle samasooliste vahekorda ja multikulti keskkonda. Need on igati soositud asjad.
a
Albert1/ 5. aprill 2017, 07:40
Soomes oli kaks aastat ka magusa ehk suhkrumaks. Mis sellest välja tuli???? EU poolt tehti 37 milline trahv ja 1 jaanuarist 2017 võeti asi maha. Eesti valitsus võiks väheke asjadest õppida. Soome maksustas kõik karastusjoogid ja kompvekid . EU nägi ette et kui maksustada siis kõikki tooteliike vastavalt suhkru sisaldusele mitte ainult yksikuid. Eesti astus sama reha otsa, nii et meil on ka varsti oodata järjekordset trahvi! Edu valitsuse jobudele!
t
Tõesti või. / 5. aprill 2017, 07:30
Kõige karmimad plaanid olid eelmistel valitsustel, kui viidi tuhanded inimesed allapoole vaesuse piiri. keskerakond püüab seda heastada.
n
no/ 5. aprill 2017, 08:26
Tõesti? Mina näen, et just praegune valitsus viib veelgi vaesemaks.
n
nonoo/ 5. aprill 2017, 09:18
jube elu küll kui limonaadi enam vee asemel juua ei jõua. Vahet pole milline valitsus, see sodi ongi vaja kalliks ajada, ehk siis ei veere murumunad tee peal.
m
murumuna/ 5. aprill 2017, 11:37
Sa ära ülbitse, tatilapats! Minu töö on tehtud, tööaastaid rohkem, kui sinul ajurakke ja olen, milline ma olen, pole sinusuguse asi. Niipaljukest veeren veel praegugi, et igasugu maltsasööjatele ja trendikukkedele koht kätte näidata. Pea viiskümmend aastat ennast tööga tapnud, käin veel praegugi tööl ja mingite nolkide ülbuse pärast ei saa endale lubada suutäit karastusjooki? Maha selline valitsus, mingu erru ja Reff tagasi.
v
5. aprill 2017, 08:47
Vau, mis mö:ga. Te peaksite Keskerakonna osas roosad prillid eest võtma. See, kuidas nad Tallinnas siiamaani karistamatult raha laristavad, on üle kandunnud riigi tasemele. Tülgastav seltskond kogu see praegu võimukolmik.
s
Solei/ 5. aprill 2017, 07:12
Miks ei panda mingeid maksusid neile peale, kes üle mõistuse palju duhkruid oma toodetesse lisavad?Isegi leiva sees on nii palju suhkrut lisatud, et võib saada üledooso, mida siis nn.karastusjookidest rääkida.Need on nagu suhkruplsvatused.Minu käest te lisaraha küll ei saa, kuna ma olen lihtsalt suhkrust loobunud.
l
Leivameister/ 5. aprill 2017, 09:17
Küpseta ise leiba, siis tead, mida sisse segad. Leibasid on mitmesuguseid, pead kuhtsalt valima endale sobivaima. Kui sa ei pane soola ega suhkrut, siis enamus inimestele see karask ikka ei meeldi küll. Toodetakse selliseid sortimente, mis on inimestele meelepärasemad.
s
soovitaks/ 5. aprill 2017, 17:07
K
.../ 5. aprill 2017, 10:09
Kui leiva sisse üldse mitte suhkrut panna, siis see on cäga hapu, mulle nt ei maitse. Kõige lihtsam on ise leiba teha, saad täpselt oma maitse järgi. Mina nt panen leiva sisse suhkrut ka.
m
muff/ 5. aprill 2017, 10:39
Panen mett suhkru asemel, ka kasutan rukkijahu pooleks mitmevilja jahuga. Siis ei ole leib hapu. Ka võib sisse segada linnasejahu, see on ise magus.
Õlut teen ka nüüd tänu valitsusele ise linnasest.
h
hetzer/ 5. aprill 2017, 11:43
Solei-solel....sinu "üledooso" on nüüd küll millestki muust, kui "duhkrust".... Suhkrust loobumine on oma töö teinud... kas sa siis ei tea, et aju vajab suhkrut? Muidu võib juhtuda "plsvatus"!
a
andeks/ 5. aprill 2017, 15:22
k
Krat pärnust / 5. aprill 2017, 07:10
Kesikud tahavad Eestis Venemaad teha.
n
no/ 5. aprill 2017, 08:28
Venemaa on meist maha jäänud, nad lollustega ei tegele. Eesti on heaoluriikidest 66 kohal, Venemaa 49. Kumb on edasi jõudnud.?
k
5. aprill 2017, 08:49
Kuidas palun? Milles on Venemaa meist eespool? Teie poolt toodud kohad on seotud õnnetundega. Venelased on teada-tuntud tsaari ees lömitajad - ise elavad allpool inimlikkuse piire (Moskva ja Peterburg ei tule suurt mülgast arvestades arvesse). Seega on nad õnnelikud selle üle, et isakestel nii hästi läheb. Aga teie, troll No, peate oma mõttetusedlõpetada.
m
Miks higi pildil on(jälle!!!)/ 5. aprill 2017, 06:59
ja miskuradiasi on "kaheliitrine koolajook"?
k
"kaheliitrine koolajook"? on/ 5. aprill 2017, 17:09
m
majandus geeniustele/ 5. aprill 2017, 06:58
oo lätimaa oo naabermaa hea ,et oled olemas sa
su rüppe raha viime me ise rõõmsalt laulame
me tallinast ja maksame saab uue tähenduse
see
Kord kuus kaubareisile me paidest juba reisime
p
paranoia/ 5. aprill 2017, 06:39
Aga äkki Ženkal ongi lätlastega diil, et tema ajab eestlased Lätisse kaupa ostma ja lätlased ei näita tema isale ruudulist päikest?
i
irw.../ 5. aprill 2017, 09:19
Tal papal ka sehvtid seal sees...taheti küll vedurite pärast puuri panna, tea kas poisiraisk nüüd hüvitab lätlastele kokkukeeratud jama!?
a
ab / 5. aprill 2017, 10:45

m
Muidugi/ 5. aprill 2017, 06:38
Pole kerge meid kuristikust välja tirida. Arusaamatu kuidas oli võimalik meie elatustaseme viia kolme viimase hulka.
n
Nii/ 5. aprill 2017, 06:35
ega valitsusel pole kerge heastada kõike seda, mis on eelmiste valitsuste ajal valesti tehtud.
v
valitsusel/ 5. aprill 2017, 08:29
oli vöimalus seda heastada, kuid paneb hoopis täierauaga edasi ja tuleb lisagi maksude näol, Ossil ja Sestril neid lennukaid ideid tuleb kui Vändrast saelaudu. See mis palgale otsapandi on juba topelt tagasi libistatud. veel könnitee, väljahingatava öhu, kodaniku, jne. maks ja sinna otsa veel köikide maksude maks.
n
Nojah/ 5. aprill 2017, 06:34
Miks seda ei kirjutata, kui palju vajalikke muudatusi on valitsus teinud õiges suunas.
k
Krat pärnust / 5. aprill 2017, 07:09
r
Raul/ 5. aprill 2017, 13:42
Sest pole, mida kirjutada.
r
Raul/ 5. aprill 2017, 13:42
Sest pole, mida kirjutada.
i
ihnuskoi/ 5. aprill 2017, 06:28
meil on järjest rahameelsemad valitsused . Oleks aeg saada riigi ette rahvameelne valitsus
s
sami/ 5. aprill 2017, 06:27
Saaks vaeselt rahvalt selle viimasegi kopika kuidagi kätte...
r
rami/ 5. aprill 2017, 06:29
seda seibi õhemaks lõikama on kõiksema osavam keskerakond
a
ain/ 5. aprill 2017, 06:22
ma ju rääkisin juba ammu et toompeal on vaja teha vahetus köigi sealolijatega!! ja 21 riigikoglast oleks paras ports!! paar ministrit,,,sise,ja välisminister!!!
l
läti rahandusminister/ 5. aprill 2017, 06:17
i
inimene/ 5. aprill 2017, 06:09
vägisi aetakse lätti ostma
l
5. aprill 2017, 07:06
Lätti limonaadi järgi, hahahaaa...
` 07:06, 5. apr 2017 / 5. aprill 2017, 07:19
kütus ehitusmaterjalid riided limps alko riided loomade jõusöödad
kindlasti midagi veel
n
5. aprill 2017, 13:37
Normaalsed inimesed nagunii ei joogi sellist soga, seega, üsna tühine probleem. Täpselt samuti ei sõida Lätti alkoholi järgi. Selle, mis mõnikord vaja, jõuab ka, euro või teine kallimana, koha pealt osta.Kelle jaoks esmatarbekaup, see muidugi hädas.
r
Raul/ 5. aprill 2017, 13:40
Aga miks mitte? Käin seal kord kuus. Ausalt öeldes pole ükski mõte halb, et sellele punakale sotside valitsusele keerata! Igal juhul!
a
5. aprill 2017, 13:40
Aga miks mitte? Käin seal kord kuus. Ausalt öeldes pole ükski mõte halb, et sellele punakale sotside valitsusele keerata! Igal juhul!

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee