Eesti uudised

VIHANE LAPSEVANEM: õpetaja nimetas minu poega värdjaks!

Jekaterina Pavlova, Asso Ladva, 4. aprill 2017, 04:00

118 KOMMENTAARI

t
Tublid vanemad, tublid lapsed!/ 4. aprill 2017, 15:26
Lähen sinna kooli eesti keelt õpetama sügisest, aitan lapsed eesti keelt rääkima, teen vanematega kokkuleppe, et kelle laps ikka tahtlikult tundi häirib - jäägu koduõppele. Austus, lugupidamine ja laste ealine areng peab olema südameasjaks nii kodule kui koolile!
t
tyyp/ 4. aprill 2017, 18:01
Mis siin ikka erilist. Nii 14 a tagasi ühes kahest Rapla gümnaasiumist teatud kehalise kasvatuse õpetaja lausa andis rusikaga väikestele poistele lataka vastu rinda, nii et teine kukkus maha. Võeti täiesti iseenesest mõistetavalt, et kodanikul tihti närvivapustused läbi käisid, mida muidugi sai koolijõmpsikate peal tihti välja elatud. Ju siis kodus elukaaslasest jõud ei käinud üle;)
u
uhhuu/ 6. aprill 2017, 10:23
Sinisilm oled või? Vanemad ei tee sinuga mingeid kokkuleppeid, nende kukununnud ei häiri tunde ju mitte kunagi.
j
Jan/ 4. aprill 2017, 14:40
Mind saatis kunagi Muusika õpetaja ühte kohta
t
tädi Juuli/ 4. aprill 2017, 14:40
Minule jäi sellest loost silma hoopis teine murettekitav lause. Öeldi, et juhtum leidis aset vene kooli eesti keele tunnis, kus 48 minuti vältel ei kostnud ühtegi eestikeelset sõna. Pole siis ju ime, et nad koolis riigikeelt selgeks ei saa. Keeleõppe seisu kohalt oleks vist ikka kasulikum eestlasest eesti keele õpetaja. Meil omal ajal olid küll koolis kõik vene keele õpetajad venelased ja vene keele tunnis rääkis õpetaja meiega ainult vene keeles.
n
nujah/ 4. aprill 2017, 18:30
kui pikad need koolitunnid siis on, kui 48 minutit on venekeelne sissejuhatus eesti keele omapära kohta?
j
jan/ 6. aprill 2017, 19:46
muidu kõik kena,aga ,,keeleõppe seisukoht,, seal on pisike viga sees.sorry
P
????/ 4. aprill 2017, 14:24
Peab ikka julgust olema praegusel nutiajastul sellist sõnavara kasutada
m
4. aprill 2017, 15:11
Meie vihaerakond ju öpetab lausa Riigikogust,kohutav möelda,milline eetia meie maal
p
Pada sõimab katelt/ 4. aprill 2017, 14:14
Me ei tea ju selle olukorra tagamaid, ja kahju on, et õpetaja enda seisukohta siin ei ole. Roppe väljendeid ei õigusta samas miski.
Samas- minu teada keelab seadus klassidesse salvestusseadmeid panna, ja seda isegi juhul, kui seade on avalik ja selle kasutamine asjaosalistele teada! See olevat seaduse seisukohalt siiski jälitustegevus.
Ja nüüd pange tähele: lapsuke filmib SALAJA ja lapsevanem riputab selle asjaosalistega kooskõlastamata netti üles? Kui sel õpetajal vähegi nutti oleks, läheks ta tõenditega väledasti politseisse ja paluks kaitset salajase jälitustegevuse eest.
Lõik Karistusseadustikust, hetkel kehtiv:
§ 137. Eraviisiline jälitustegevus
(1) Jälitustegevuseks seadusliku õiguseta isiku poolt teise inimese jälgimise eest tema kohta andmete kogumise eesmärgil - karistatakse rahalise karistuse või kuni kolmeaastase vangistusega.
... kuidas asi nüüd tundub? Äkki oleks võinud närvipuntrast õpetajaga tekkinud probleeme ikka seaduslikul viisil lahendada ja alustada asja arutamisest kooli juhtkonnaga?
Suhtlemisprobleem on siin küll mitmepoolne ja kooli juhtkonna elu pole kerge- haamri ja alasi vahel.
n
No jah/ 4. aprill 2017, 14:30
Selge, et õps tundis end karistamatuna, aga ennem saan trahvi ja lähen kasvõi kinni kui lasen oma last retsida, nii et lindistage julgesti
e
Eraviisiline jälitustegevus / 4. aprill 2017, 15:10
Ütleb siis seda et igasugune tõendusmaterjali kogumine on krimitegevus. Töötava videoregistraatoriga ringi sõitmise eest siis kolmeks aastaks kinnimajja. Ja pättidele kohtus õigeksmõist, kuna kuriteo episoodide salvestused on ebaseaduslikud. Kooli juhtkonnad ka ei saa midagi lahendada kui pole tõendust. Nüüd kõigile väärtegude sooritajatele: oletegi vabad vastutusest oma tegude suhtes kuna see on seadusesse sisse kirjutatud.
n
Nagu ikka.../ 4. aprill 2017, 14:00
.... kui on artikkel halvasti käituvast õpetajast, siis valatakse oma solk ja mürk just õpetajate peale ning muidugi võetakse kõiki ühe pulgaga. Kui aga on artikkel lapsevanemast, siis on ainult lapsevanemad süüdi. Kuulge, kommijad - ühepoolset süüd ei ole,mis ei tähenda, et ma õpetajaid või lapsevanemaid eranditult süüdistaks. Aga oleme ausad, praeguses koolis on õpilastel ainult õigused, kohustused puuduvad. Kui õpilane sõimab õpetajat taoliste sõnadega, mida võid kuulda ilmselt kõige ropumas kõnepruugis, siis õpetaja peab naeratama ja see on ka kõik, sest lastele ju mitte midagi teha ei tohi. Kui lapsevanemaga sellest rääkida, siis teeb lapsevanem muidugi suured silmad ja ei usu oma kõrvu, sest nende kodus ju nii ei räägita (mida me ju kontrollida ei saa) ja vaevalt tema laps üldse selliseid sõnu teab. Lapsevanemate kaitseks tuleb öelda, et on tõesti ka selliseid õpetajaid, kes ei suuda ennast kontrollida, aga sel juhul ei tohiks kõiki sama vitsaga lüüa. Mõelge enne kui oma sappi siin valama hakata - kas teie ise olete musternäidis, kas te oma lapsi kasvatate selles usus, et viisakus ikka eelkõige jne.
n
No / 4. aprill 2017, 15:55
kas tõesti on võimalik, et tänapäeval üks õpetaja selliseid solvavaid väljendeid kasutab? Ise käisin koolis pea 40 aastat tagasi, iial ei kuulnud ühegi õpetaja suust midagi sellist.
j
4. aprill 2017, 13:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to just/ 4. aprill 2017, 16:50
Asja eest öeldi lapsele paksmagu???
n
nagu / 4. aprill 2017, 13:10
ei usu seda et õpetaja sõimab lapsi selliste sõnadega, siis on ta psüühiliselt haige!

a
aitab/ 4. aprill 2017, 12:51
Absoluutselt ei meeldi väljend: ...provotseeris...vale puha, mitte ükski õpilane ei saa provotseerida, mitte ükski...ja nimelt õpetaja-õpilase seisund koolis on nii erinev. Üks on õpetaja ja teine õpilane. Antud juhul on õpetaja oma ametikünnist ületanud ja muutunud ahistajaks, psühholoogiliseks ahistajaks, laste alandajaks. Sellised sõnad ei kuulu haritud inmese sõnavara hulka ja mul on siiralt hea meel, et leidub julgeid lapsevanemaid ja julgeid õpilasi,kes selliste "õpetajate" vastu üles astuvad, nõudes respekti. Esiteks vaja uurida, millise kõrghariduse (kui üldse) on see nn õpetaja saanud ja kus kõrgkoolis. Kus on ta varem õpetaja ametis töötanud ja miks on ta sealt ära tulnud. Igal juhul tuleb too tegelane koolist kõrvaldada, kui ebasobiv laste õpetajaks.
k
Kui/ 5. aprill 2017, 09:40
vana oled, et sellist sinisilmset juttu ajad? Loomulikult õpilased provotseerivad ja see, et üks on õpetaja ja teine õpilane, räägib pigem õpetaja kahjuks, kellel ei ole praktiliselt mingeid õigusi.
r
raas/ 4. aprill 2017, 12:23
Oli jõgevamaalgi selliseid ....
a
aitab/ 5. aprill 2017, 07:42
On jah ka Jõgevamaal selliseid õpetajaid. Täpsemalt öeldes Palamuse Gümnaasiumi matemaatika õpetaja, kes sõimab ja karjub kõikides klassides. Armas abikaasa on direktor ja paitab pead. Kes ülejäänud õpetajatest on teisel arvamuse, need lahkugu töölt. Kaeba palju tahad. Ollakse ringkaitses ja tänapäeva arvutisüsteem võimaldab kustutada kõik, eriti kui kallis abikaasa on olnud varem arvutiõpetaja ja väga spets sellel alal. Mida teha.
Kui õpetajal ei ole õnnestunud kodus end teostada, siis tööpäeva alustades ründab valimatult lapsi. On kirjutatud kaebusi erinevatesse kohtadesse aga tulemus on null. Ikka seetõttu, et abikaasa on direktor. Kas selline alluvussuhe on üldse lubatud ja kui pädevad saavad olla üldse koolipoolsed otsused? Kes oskab soovitada, mida ette võtta?
t
5. aprill 2017, 23:47
tegemist vist kuuno lille ja kadri lillega ?
r
raas/ 6. aprill 2017, 07:43
t
TEADJA!/ 4. aprill 2017, 11:56
Salvestuse tunnist on teinud tütarlaps, kes ei suutnud enam õpetaja solvanguid ja ropendamist välja kannatada (muide tütarlapsed on poistest eraldi eesti keele tunnis). Selle tütarlapse vanem pani salvestuse üles eKooli lastevanemate lehele, sealt saidki teised lapsevanemad info tunnis toimuva kohta. Teadmiseks lugejatele, et lapsevanem Jelena, kellel oli julgust sellele reageerida ja ajalehega ühendust võtta on igati aktiivne lapsevanem. tema poeg on nelja-viieline ja tubli sportlane. See on õpetaja poolt lubamatu käitumine. Väga kahju, et mees-õpetaja ei suuda eesti keele tundides korda luua, kuna klassis on mõned poisid , kes ei allu mingile käsule ega keelule ja õpetaja peab väga palju aega kulutama kasvatustööle - selle asemel, et eesti keele õpetamisega tegeleda. Kahju!
k
kus loogika on/ 4. aprill 2017, 20:31
tütarlapsed ja poisid on eraldi tundides. Salvestuse tegi tüdruk.
Eelmisest kommist: väga kahju, et mees-õpetaja ei suuda eesti keele tundides korda luua, kuna klassis on mõned poisid (POISID), kes ei allu mingile käsule ega keelule ja õpetaja peab väga palju aega kulutama kasvatustööle - selle asemel, et eesti keele õpetamisega tegeleda. Kahju!
a
aga/ 4. aprill 2017, 11:24
võtku uus õpetaja.Nii korraliku palgaga ja pika suvepuhkusega pole ju probleemi leida hea pedagoog.
t
teile/ 4. aprill 2017, 12:47
õpetaja mees. mine ja õpeta selle hea palga eest. õpilane saadab su nii pikalt. pead olema väiksem kui rohi.
a
Ats/ 4. aprill 2017, 11:21
l
lapsevanem/ 4. aprill 2017, 11:21
Esiteks kui palju on neid lapsevanemaid kes julgevad teha häält kui õpetaja last mõnitab ? Teiseks kui palju on neid lapsi kes julgevad kodus rääkida, et õpetaja mõnitab ? Uskuge see probleem on suurem kui arvate .
m
Maša/ 4. aprill 2017, 17:01
Eks ka koolis on nn ringkaitse. Õpetajale jääb alati õigus. Mäletan enda kooliaega ja nii minu laste kui lastelaste kooliajast jõudis koju ikka väga kummalist teksti mida õpetajad on läbi aegade kasutanud mõtlemata sellele, et lapsed räägivad kodus tegelikult kõik ära. Meil küll kodus arutati mida õpetaja kellelegi klassis ütles ja see tekst oli ikka väga inetu.
e
et siis/ 4. aprill 2017, 11:16
Aga kui õpetaja ei sõima ei ropenda ja käitub viisakalt. Samas iga viimsegi ihukarvaga tunned, et kõik õpilased on tema silmis mingi teisejärguline alamliik. Kui keele õpetaja jätab õppida 100 sõna tunnikontrolliks samas töö teeb hoopis teiste sõnade peale, kuna neid olete te juba eelnevalt õppinud. Kui kirjanduse õpetaja laseb kirjutada loetud raamatu kohta "oma" arvamuse. Kirjutades oma arvamuse saad puuduliku kui see ei ole sama, mis õpetaja arvamus. Teine äärmus, praktiliselt kõigil vene keel viis, mõnel neli, üksikud kolmed. Hakkasime kodus juhuslikult venekeelset reklaami lugema. Tuli välja, et laps ei tunne tähtigi. Viied said kõik kes tunnis hästi käitusid, teised said neljad, kolm pandi neile kes tunnist põhjuseta puudus. Samas võib öelda, et kool on lihtsalt treening edasiseks eluks.
Tegelikult on õpetajatest tohutult suur puudus.
o
omal ajal leisi / 4. aprill 2017, 11:14
keskkoolis saaremaal käies oli samalaadne lektüür igapäevane . Koolikiusamine oli aktsepteeritud nii kaasõpilaste kui õpetajate tasemel direktorini välja.
Kehalise kasvatuse õpetajal oli kinnisidee jooksutada tüsedamad poidid ja tüdrukud liigsetest rasvadest vabaks .
Imelik kooli oli ....

P
!!!/ 4. aprill 2017, 10:48
Pedagoog kasutab lihtsalt traditsioonilist proletaarset venekeelset sõnavara. Ka lapsedki ei peaks siis tutvuma oma juurtega, Omaaegse Proletkulti rikastava mõjuga?
h
Häälestute?/ 4. aprill 2017, 10:45
Direktor ei kiirusta õpetajat karistama... Täitsa loogiline. Tõenäoliselt isegi sõbranna.
m
marks/ 6. aprill 2017, 18:13
Miks peakski - kui tõtt ütles.
r
Ronja/ 4. aprill 2017, 10:36
Kõikidest lastest saavad täiskasvanud. Seega on ka õpetajate seas halbadest lastest võrsunuid. Kõikjal on, nii laste,kui täiskasvanute s.o ka õpetajate seas pehmelt öeldes,kallutatud käitumisega inimesi.
p
Puskinlane/ 4. aprill 2017, 09:57
Õppisin küll Tartus kool oli küll teine aga tunnis ei saanud selliseid sõnu õppida
Enne kooli teadsin küll juba kurat , loll ja muid tenseeritud sõnu . Imelik kui vaja kedagi kuhugi pikalt saata, saadan mitte kohalikus keeles .)
p
peab/ 4. aprill 2017, 09:50
aru saama, et venkude puhul on see normaalne suhtlus. see on rahvuskomme, mis eesti kultuuri on juba pikalt rikastanud. palun olge nende suhtes tolerantsed.
p
pole ime/ 4. aprill 2017, 09:49
kui see on taotluslik, sest mõned õpetajad kuuluvad mõne võõr.riigi ag.en.dasse ja neile on - mida hal.vem seda parem
m
Mari/ 4. aprill 2017, 09:48
Andke andeks, aga kui õpetaja tunni ajal lastega nii käitub, siis see on inetu ja jätab õpetajast väga halva mulje (tema on ju täiskasvanu ja peaks suutma oma käitumist paremini kontrollida).
Muidugi on lapsed sageli lärmakad, ei kuula ega tööta tunnis kaasa või ei suuda keskenduda, ja see võib tõesti närvi ajada. Kuid millegipärast paljude õpetajate tundides selliseid probleeme ei teki kunagi. Ehk õpetajal ja õpetajal on vahe.
Kui õpetaja hakkab lapsi juba isiklikult solvama, siis selline õpetaja vaadaku omale teine koht, kus sellist käitumist aktsepteeritakse! Kui ÕPETAJA hakkab lapsi kiusama ja sõimab neid teiste laste ees inetute sõnadega...no, millest me siis üldse räägime? Kes kaitseb lapsi selliste õpetajate eest? Ja kas me tõesti ootame, et lapsed muutuvad sellise käitumise järel paremaks?
e
4. aprill 2017, 12:33
eks ta ole jah. mul olid koolis tavaliselt viied ja kahed. viied tulid loomulikust intelligentsist, kahed tavaliselt oma arvamuse avaldamisest :D
aga et pedagoog õpilast bedeks oleks julgenud sõimata, seda ei juhtunud ega poleks ka ette kujutanud. ilmselt on praeguste kultuurikiht õhem.
jääb üle loota, et mõni solvunu breivikut matkima ei hakka.
a
arvamus/ 4. aprill 2017, 18:17
Tüüpiline laiskvorstist eneseimetleja lora. Ei usu sinu juttu. Õpetaja paneb hindeid ikkagi tehtu eest, mitte arvamuse avaldamise pärast. Sa ilmselt avaldasid arvamust, et 2+2 = 5 või siis nt et maa on tegelikult lapik ...
a
arvamus/ 4. aprill 2017, 18:27
Tüüpiline laiskvorstist eneseimetleja lora. Ei usu sinu juttu. Õpetaja paneb hindeid ikkagi tehtu eest, mitte arvamuse avaldamise pärast. Sa ilmselt avaldasid arvamust, et 2+2 = 5 või siis nt et maa on tegelikult lapik ...
r
raas/ 5. aprill 2017, 07:56
Mis lärmakad on Gümnaasiumi õpilased. Neil on mõttes kuidas keskkool ühele poole saada, mitte tüli kiskuda. Õpetaja on see närvipundar seal Palamusel. aastaid töötanud abikaasaga käsikäes. koduse elu on suutnud ka endale allutada ja siis arvab, et allutan ka erinevaid võtteid kasutades lapsed. Olen täielikult seda meelt, et lapsevanemad ja lapsed peaksid rohkem häält tõstma ja avalikult kirjutama ning sellised õpetajad riburada nimepidi üles avalikult lugema. Ehk siis kaob ka õpetajatepoolne laste ründamine ja ahistamine ära. Olukorrad on vastastikkused. Kui ikka ühe õpetaja peale on ka Haridusministeeriumisse ja ka mujale abisaamiseks pöördutud ja kooli kooslus jätkab samas rahulikus ringkaitses edasi, siis on meie riigis ikka tõesti midagi väga mäda.
Kui laps on koolis olnud ahistatud, siis on loogiline, et täiskasvanuna hakkab ta ühel hetkel ka teistega sama tegema, sest kasvatus on ju lapseeast kaasa antud. Kui on võinud omal ajal täiskasvanu minuga halvasti käituda, siis miks ei võiks ka seesama kannatada saanud õppur ühel hetkel täiskasvanuks saades teistega halvasti käituda. Lapsi ründavad, solvavad ja ahistavad õpetajad tuleks päevapealt vallandada, et ei tekiks lapseeas halba eeskuju.
a
aga/ 4. aprill 2017, 09:46
see sõimamine ja alandamine võib olla taotluslik teatud võõraste riikidega seotud agendas, nende jaoks on - mida halvem seda parem, pealegi kasvab nii tulevikuks selline töötaja kes miinimumpalga eest lamba kombel kõik ära kuulab

j
jupp/ 4. aprill 2017, 09:40
venelaste jaoks pole need enam ammu.mingid roppused. need on sidesonad.see idast siia toodud lumpen ongi selline. nad on uhked , et suudavad koige haisvamalt ropendada, et neil on pooletoobine president jne jne. vsjo njormaljnja, tovariststsii !!!
m
mis sa jupp jahud/ 4. aprill 2017, 11:08
Alloooo eesti keeles rääkivaid õpetajaid ka igasuguseid.Mõnitavad kas otse või läbi lillede.
m
4. aprill 2017, 09:30
Mõistusevastane! Pannakse laps venekeelsesse kooli ja eesti keele õppeks palgatakse eraõpetaja.
M
/// 4. aprill 2017, 11:47
Mis see sinu mure on, mis aines keegi eraõpetaja võtab?
l
Libistasin/ 4. aprill 2017, 09:22
pilgu üle kommentaaride ja jäi mulje, et siin kisavad elust solvatud ja kõrvale tõrjutud hullumeelsed, kes ei anna aru, mida nad endast välja pritsivad.
ä
ää/ 4. aprill 2017, 09:15
Lume*helbekesete aeg. ÄÄ*ÄÄÄ minu last nimetati .... Ja siis, et nimetati? Kohe meediasse kisama. Üle ilma kisa. Keda huvitab? Saage üle. Elu jooksul nimetatakse veel hullemini. Elagu oma elu.
s
Sellene õpetaja kas ikka omab pedagoogi kvalifikatsiooni/ 4. aprill 2017, 10:56
Või on tegemist aktiivse ja harimatu persooniga kes õigete pedagoogide puudumisel tegeleb sellesarnase tööga parema puudumisel. Meister iga ameti peale kuigi sooritust pole ollagi, tõestuseks eesti keele õpetamine sõnagi eesti keelt lausumata.
m
ma ei usu, et/ 4. aprill 2017, 09:06
õpetaja niisama hakkab sõimama, ju õpilane andis põhjuse ise oma vale käitumisega.
õ
Õpetaja langeb samale tasemele egoistlikute lastega/ 4. aprill 2017, 11:05
Raskestikasvatatavad lapsed vajaksid psühholoogia spetsialistide abi , fiskultuura õpetaja sellise tööga toime ei tule.
s
Solei/ 4. aprill 2017, 08:55
See teema on kahepoolne isegi kolmepoolne.Keegi pole täielikult süüst puhas.Laps käitub koolis, nii nagu kodus omavahel käitutakse.Õpetajal on enamaltjaolt kodus ka pere, kellega suheldakse.Ja teades fänapäeva üleolekut, auhtumist lähedastesse ja meid ümbritsetavasse ja üldsegi laste kasvatamatust, siis pole ime, et konfliktid on ülikergelt lahvatamas.
t
Täna 25 aastat tagasi/ 4. aprill 2017, 08:53
tuli minu väike tytar koolist ja teatas et opetaja Tonu oli klassi nimetanud m...i loputisteks. Tegu Tallinna kooli opetajaga.
t
4. aprill 2017, 13:43
täna 25 aastat tagasi oli laupäev.
K
:D/ 4. aprill 2017, 14:09
Kontrollisin järgi, oligi laupäev.
y
Y/ 5. aprill 2017, 16:26
30 aastat tagasi oli küll laupäev ka koolipäev, ei mäleta täpselt, millal 5-päevaseks tehti.
l
lapsevanem/ 4. aprill 2017, 08:53
See on ilmselt üleriigiline ,et õpetajatel on sõnavabadus solvata ja lapsi alandada .Kaamerad klassidesse siis oleksid asjad hoopis teistmoodi ja ilmselt pooled õpetajad juba teisele tööle läinud .
k
kolla/ 4. aprill 2017, 09:29
Sii jääksid ju teie vabakasvatuse õiekesed ka oma totrustega pildile.
t
to lapsevanem/ 4. aprill 2017, 09:49
ära seda küll taha, siis alles üllatuksite oma tupsununnukeste üle.
n
njah/ 4. aprill 2017, 09:58
Igasse klassi kaamerad, ja ka kindlasti õpetajate tuppa ja direktori kabinetti!!! Ja ka WCsse ja rõivistusse ja võimla dushiruumi, sest palju koolikiusamist toimub seal. Sööklasse ka, kuna õpilased kuritarvitavad toitu - mängivad ja mäkerdavad. Igale õpilasele salvestamisega nutitelefon vm pealtkuulamis- ja filmimisseade. Nii saavutame inimliku ning toredasti toimiva sõbraliku kollektiivi. Aamen!
j
jahhhh/ 6. aprill 2017, 11:02
Kindlasi duširuumidesse. Ja ekraanid nii õpetajate tuppa kui direktori kabinetti.

i
ikka normaalne,/ 4. aprill 2017, 08:49
lasteaias nimetas kasvataja minu last i d i o o d i k s.
l
Lihtne/ 4. aprill 2017, 20:26
Käbi ei ku.ku kännust kaugele.
j
"Normaalne",/ 4. aprill 2017, 08:47
ja lihtne, kaasajal on õpetajale jäänud ainult kohustused, õpilasel on õigused! Senikaua kui seda nö. õigeks ei pöörata, muutub asi aina hullemaks!?
n
nii kopp/ 4. aprill 2017, 08:57
õpsid on ise ka ikka kohutavad, ise süüdi kui tunnis korda pole ja siis jooksevad oma turukingades direkabinetivahet varbad villi kitule
näen oma naabrimutist õpsi, klatsib lastevanemaid nagu turumoor, mees endal ehitaja, teenib kõva pappi, proua pedagoog lakub konjakit nädalavahetustel , lapsi endal pole ja siis koolis valab kõik viha välja, ise jäme nagu pakk aga kühveldab sinki ja kompvekke
m
Mann/ 4. aprill 2017, 08:45
Ja milliste sõnadega lapsed õpetajaid sõimavad.Lapsed võivad kõike,neil on kõik lubatud.Juba esimese klassi laps saadab õpetaja teab kuhu..Kas reeglid keelavad tõde kirjutada.Tegelikult ju lapsed ka sõimavad ja mõnitavad õpetajaid.
t
tibu/ 4. aprill 2017, 08:38
mis seal imestada.... ei võta need tulnukad meie kombeid mitte kuidagi omaks...keelest rääkimata...
l
lasnaka elanik/ 4. aprill 2017, 08:22
Kas pole mitte nii, et venelaste seas on selline leksika normiks? Kodus ju kõik venelased vaid nii üksteisega suhtlevadki. Ühistranspordis on väikelaste suus matid ja jopid igapäevase kõne lahutamatu osa näiteks.
e
ei tea kuidas praegu/ 4. aprill 2017, 08:15
aga varem kui mina ja mu lapsed koolis käisid, siis kõige suurem kiusaja koolis oli just õpetaja, palju luges, kelle laps sa oled, kuidas on rahaline seis, kas vanemad on juhtival kohal jms.
r
raas/ 5. aprill 2017, 14:24
Väga õige. Sama tehakse ka praegu Palamuse koolis.
e
elli,/ 4. aprill 2017, 08:12
mis öpetajad Eestis on nöuavad ainult palka,aga oma ainet öpetada ei oska,lapsed on nii stressis täielik nöuka aeg ,tulgu Soome need öpetajad ja vaadaku,ning oppigu ennast ennem ise arendama.
n
No.../ 4. aprill 2017, 08:22
...leiad keda eeskujuks tuua.
t
to Elli/ 4. aprill 2017, 09:01
Kas sa pead seda korrumpeerunud riiki seal Soome lahe põhjakaldal silmas. Seal on ikka tõesti kõik nii hästi, et kohe vägisi tahaks hõisata
k
küll ei mäleta/ 4. aprill 2017, 09:58
et oleks koolistressis olnud nõuka-ajal. Õps võis Sulle klassi ees nii öelda, nagu ise tahtis. Keegi ei võtnud eriti südamesse. Meie klassis sai inglise keele tunnis õiendada kõige rohkem noormees, kes on tänaseks ainsana doktori kraadi kaitsnud ja on professor.
Mida pildil kasutatud sõnade kohta kommenteerida, siis paksmagu on küll sõna, mida kõhna ja sigatseva lapse kohta ei kasuta. Noorpõlvest mäletan oma vene tuttavate leksikat: tatine kaamel, lampjalgne jõehobu jne. Ilmselt on haridus ikka täiesti allpool arvestust, kui ainult joppe ja matte kasutatakse. Muig.
e
eesti tulevik / 4. aprill 2017, 08:10
Elan koolimaja kõrval ja väidan, mitte midagi pole õpetaja valesti ütelnud. Kas need on õpilased, kes sarnaselt kaupluste ligiduses töllerdavate asotsiaalidega, kisuvad koolimaja nurga taga suitsu ja joovad purkidest alkoholseid jooke, kes ropendavad ja karjuvad kooli lähedal labasusi ning kriiskavad täiest kõris kui mõni inimene juhtub lähedalt mööduma. Tavaliselt lähevad möödujad üle tänava teisele poole, et hoiduda sellest rõvedast ja lollusi täis kamba kommentaaridest.
h
Hel/ 4. aprill 2017, 12:18
Mina isiklikult lähen juurde ja ütlen, et tahad korrata seda öeldut või? Siis on vastuseks loll irve ja "äh mina pole midagi öelnud ä, rahune maha". Tegu siis selliste gümnaasiumi mõõdus indiviididega, mitte põhikooli junsudega, noid ei pane tähele, las laps areneb veel.

n
njahh/ 4. aprill 2017, 08:07
igas klassis 1-2 sellist, kelle koht abi - või erikoolis, aga hoitakse tavakoolis. jobud kiusavad teisi, segavad tundi ja õpetaja tegelgu nende keelamisega. haridusjuhid arvavad, et mingid tugiisikud saavad sellistega hakkama. asjatu lootus, nende koht on erikoolis.
e
erikoolis/ 4. aprill 2017, 10:11
on ju kah
õpetajateks inimesed. Mitte vangivalvurid ja killerid ja karutaltsutajad. Kuskohast sinna kaadrit värvatakse? Ehk saaks sealt ka tavakooli paar tugeva närviga õpetajat tööle võtta?
n
Nii lihtne see ongi/ 4. aprill 2017, 07:53
nooruk või üldse mõni tegelane tohib käituda nagu noh - see sõna mis on pealkirjas aga ei vasta reeglistikule -, aga öelda ei tohi. Ainult ajakirjanik tuleb välja, tohib kõike.
l
lapsevanem/ 4. aprill 2017, 07:52
no Jarva jaanis gymnaasiumis on see tavaline asi kyll opetaja monitab ja loob kaardikepiga on ka juhuseid kus juustest tiritakse. Sellised opetajad tuleks lahti lasta mitte kooli poolt kinni matsida.
l
lauri/ 4. aprill 2017, 07:46
Kui irooniliselt küsida, et aga äkki oligi poiss lollpea ja provotseeris ja rikkus korda? See on väga tavapärane tänapäeva koolis. Katsugu siis õpetaja midagi ütleda, kohe kaebama ja ajakirjandusse. paksmagu tõesti on liiast öelda, aga vahepeal peab lastele vastama nende omas keeles, et aru saaksid.
Sellest on kogu aeg räägitud aga kui mina koolis käisin 80ndatel siis anti ikka vastu näppe kaartikepiga ja tunnis valitses vaikus ja selliseid karme õpetajaid meenutatan praegu ainult hea sõnaga. Hetkel aga on nii et lapsed teevad mida tahavad. hindeid ei tohi enam panna, et see traumeerivat last ja koolirõõm kaob. Paraku selline karistamatuse tunne ja lodevus tuleb kaasa ka töökohtadesse, kus esimene asi kui noor tööle tuleb, on see et proovib leida vaba seinakontakti kuhu oma nutiseadme laadima saaks panna. Ega töödki ei viitsita väga teha kella 1 paiku hakatakse juba haigutama ja viilima.
Ühesõnaga mul täitsa kahju kohe õpetajatest, sest tegelikult on väga lihtne tänapäeval inimese elu rikkuda. Kui inimene ei meeldi tasub alati mingi lugu välja mõelda ja kaebama minna, kas siis ministeeriumisse, soovolinikule või ajakirjandusse. katsugu siis inimene oma süütust tõestada
õ
õpetaja/ 4. aprill 2017, 07:46
Imelik, mida kommentaariumis kirjutatakse! Viisakus on õpetaja esimene kohustus. Laske ennast sõimata - kasvõi raha eest, et magusam oleks. Parask muidugi haiseb, aga see ei tähenda, et see peaks klassiruumis seisma ja haisema.
a
Aga/ 4. aprill 2017, 07:34
Minu laps küll selline ei ole. Tüüpiline, et lapsevanemad kaitsevad oma "inglikesi" tegelikult ei tea ja ei tahetagi uskuda, mis päriselt toimub?
m
mnjah.../ 4. aprill 2017, 07:32
aga, mis siis kui õpetajal ongi õigus!`? Võimalik, et ta iseloomustas oma terminoloogias seda loodripolku just õigete sõnadega?.. Nagu kogemus näitab ei paista need "indigolapsed"(irw! :)) ja "lumehelbekesed" silma just erilise taibukuse ja tundides töötahtega, puuduvast elementaarsest käitumiskultuurist rääkimata!
Teades tänapäeva noorte enamuse käitumismustrit ja erakordselt, põhjendamatult, kõrget enesehinnangut ja käitumist koolis õpetajatega, siis pean siiani veel koolis töötavaid õpetajaid kangelasteks!
Olla "klienditeendajad" tänapäeva koolis on kangelastegu igal juhul. Niiviisi siis...
n
nimi/ 4. aprill 2017, 08:03
sinu keskmine nimi on lumehelbeke.
h
Hel/ 4. aprill 2017, 12:07
Täname sind uskumatult sisutiheda ja oskuslikult argumenteeritud vastuse eest.
a
Astra/ 4. aprill 2017, 07:25
Võiks kõik solvavad sildistused asendada "äraspidi positiiivsetega": tarkpea, tublikene, taibu, meie geenius, tegid ainult kümme viga kahes lauses, mu merisiga on palju rumalam kui sina jne. Kehalise kasvatuse tunnis ei tohiks aga üldse mingit hindamist ega hinnangut olla. Sportlikud lapsed käivad nagunii trennides , saades oma eduelamused sealt. Ebasportlikud pelgavad seda tundi ja kui nende sooritusvõimet seal mõnitatakse õpetaja poolt, hakkavad sporti, iseennast ja kogu koolisüsteemi vihkama. Kehaline kasvatus peab olema kehakultuuri osa -- sportmängud, võimlemine, olulisemate spordialade algõpetus jne. Kindlasti peaksid lapsed kooli ajal selgeks saama ujumise ja suusatamise.
o
oli ju arutelu,/ 4. aprill 2017, 10:06
et kehalises hindeid mitte enam panna. Jätke siis hoopis ära see tund. Tehke selle asemele matemaatika või eesti keel. Kui hindeid ei panda, siis niikuinii sellist tundi keegi tõsiselt ei võta. Hinnatavates tundideski on kord nagu jumal juhatab. Arvan, et lapsed tabavad varsti ära, et pole mõtet neis tundides käiagi, kus hindamist ei toimu. Sama loogika järgi: need, kes on sportlikud käivad niikuinii trennis, kunsti- ja muusikaarmastajad omades huviringides. Las siis nii jäädagi. Kasutage see aeg muude oskuste arendamiseks.
õ
õige Asta/ 4. aprill 2017, 11:20
Just 100 prossa nõus.Kiidetakse sportlikuid õpilasi ,kes käivad trennis.Aga õpetaja ootab sama tulemusi neilt lastelt ,kes ei käi trennis.Oh ja veel neid kommentaare mis õpetaja suust tuleb.Ausalt ei imesta,et nii öeldi.See pole mingi uudis!

k
Krat pärnust / 4. aprill 2017, 07:22
Se inimene pole ise nõuka ajal koolis käinud,siis oli veel hullem peksti,tutistati,mõnitati. Ma ei sa siiamaani aru kuidas meie klassist normaalsed inimesed kasvasid.
k
Krat pärnust / 4. aprill 2017, 09:39
Seltsimees on sulle helme. Minaolen Eesti Vabariigi kodanik. Puue on sul endal
n
Nublu/ 4. aprill 2017, 08:11
Kas sina kaisid Kaagvere koolis?Mina kaisin harilikus koolis, seal kull sellist asja polnud.
k
Krat pärnust / 4. aprill 2017, 09:40
Sa ise käisid kaagvere koolis. Lollakas
t
tean/ 4. aprill 2017, 10:04
sa oled see jotast palgaline telemaja uuema poole vastast, kes omale viinaraha teenib
k
Krat pärnust / 4. aprill 2017, 10:10
Endast räägid või. Näita mulle ka kus pärnus telemaja on?
m
mis sest ikka vaielda/ 4. aprill 2017, 17:44
Pärnus ERR maja täitsa olemas endine Postimaja, Tallinna väravate lähedal.
j
Juku Pupp/ 4. aprill 2017, 10:16
Aga võib-olla just sellepärast kasvasidki normaalsed inimesed. Ja koolis olgu igaühel nii õigused kui ka kohustused ja neid täidetagu kahh.
t
Tegelikult/ 4. aprill 2017, 07:13
kaasaja lapsed neile mõistetele vastavadki. Ainult meil on kombeks teeselda ja asju nimetada mitte õigete nimedega. Õpetaja on ju teenindaja. Kes aga vähegi koolis õpetanud ja lapsi jälginud, siis teab, kuidas tegelikult asi käib. Juba 2. klassi laste sõnavara on selline, millele vasteid ei leia ka seletussõnaraamtust.
j
Jaa/ 4. aprill 2017, 07:12
Jah. Selles koolis on käinud õpilasi, kes ei kohku tegema tapmisähvardusi. "Ja tebja ubju" räuskas keskeas naisel Oleg P. , endise nõkjogude ohvitseri poeg, kel selles koolis head hinded olid. Noore ja tebja ubju isa , ajutise Eetsis elamisloaga inimene , kiitis slaavlaste barbaarsust Tallinna
pronksiööl 2007.a. . Lapsed on kodu peegel , ja peegeldavad ka oma koolide vaimu.
a
aga siiski/ 4. aprill 2017, 07:00
tõde on ikka valus kuulata. mis seal siis ikka. minge trenni ja võtke alla.
aga ok.
tegelikult ei peaks selline õpetaja koolis töötama. närvid pees, siis mingu ravile.
k
Kunagi/ 4. aprill 2017, 06:54
Pole asjad ühepoolsed
Ka olen täiesti kindel et ōpetajate seas igasuguseid
Minu lapse õpetajale meeldivad näiteks rikaste lapsed
a
Aga ehk mõnes mõttes ongi?/ 4. aprill 2017, 06:53
Ei usu, et päris heast peast sõimama hakkas. Ilmselt on liialt tugev õpetaja ludride hamburgerist läbiimbunud sardellikeste jaoks! :-)
i
4. aprill 2017, 06:58
iseg kui mingi alus oli, siis ikkagi äärmiselt ebapedagoogiline lähenemine.
u
Unustatakse/ 4. aprill 2017, 07:15
ära venelaste komme kasutada selliseid sõnu tavasõnadena: u r o d, m r a z, ..., ..., ..., ..., ... jne.
j
ja/ 4. aprill 2017, 07:46
kust sina neid sõnu tead?
k
Kasulik teada/ 4. aprill 2017, 07:56
Vene keeles saab kõik asjad sõimusõnadega ära ajada, teisi polegi vaja õppida.
i
ikka/ 4. aprill 2017, 08:14
k
kevadlill/ 4. aprill 2017, 06:46
j
Just,/ 4. aprill 2017, 06:45
sellised need indigo lapsed ongi, laiavad, segavad tundi ja kiusavad matsi-lapsi nagu nad omavahel vahetunnil räägivad.

m
Marge/ 4. aprill 2017, 06:42
Ja kus see helisalvestus on siis? Näidake ette!
t
Tiit Olen!/ 4. aprill 2017, 06:39
v
4. aprill 2017, 16:11
Vanas Roomas Sergo Tiit?
s
seekõik meenutab/ 4. aprill 2017, 06:07
filmi ,,Õnnelind flamingo,,
l
linti saamiseks/ 4. aprill 2017, 06:05
tuleb esmalt provotseerida...
paksukestele pole kunagi kehaline meeldinud,,,ammuilma ema käskude täitmine.
e
4. aprill 2017, 06:46
Ei ole vajadust provotseerida, kui õpetaja teeb seda igas tunnis rutiini korras. Ega see esimene selline ole. Edasine sõltub juba kooli juhtkonnast kas lahkuvad õpilased või õpetaja.
h
4. aprill 2017, 07:03
hahahaa, lahkuvad õpilased? kuhu need umbkeelsed õpilased siis lähevad? millises koolis nad õppida saavad? päris huvitav, tahaks teada.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee