See "odavama" pakkumise järele jooksmine hakkab veel maksma. selleasemel oleks võinud tellida palju kvaliteetsema laeva soomest, või miks mitte oleks ka eestis suudetud see valmis teha. Türgi "kvaliteet" on juba ette teada ja on neid türklaste laevu ennegi põhja läinud nagu näiteks : http://www.powerandmotoryacht.com/megayachts/why-did-megayacht-yogi-sink
Moderaator on meil vinge merespets. Ma kirjutasin et iga sildumise juures saab laev veidi kriipida sest see käib lihtsalt asja juurde. Paari esimese aastaga peksab meri ka parima laeva ribid ehk kaared vöörist nähtavale. See on täiesti loomulik. Igal parvlaeval mis tunnis teeb sildumise on kriimud peal. Kui sa moderaatorile teed märkuse siis ta kustutab su ju loomulikult ära.
Endise laevajuhina ütlen et niisuguseid kriime saab veel ja veel olema. Ükski värv ei pea kümnetele kiiretele sildumistele päevas vastu. Poord tuleb vastu kaid panna ikkagi ja pootsman võib käia kui doctor Aibolit värvipotsikuga ringi aga värv ei jõua kuivada kui ongi pool tundi läbi ja laev jälle parrast kraapimas. Kui ka kapten tooks laeva silda kui ema sülle siis see 400 tonni mis maha läheb ja teine sama palju mis uuesti peale 20 minuti vältel tuleb hõõrub mööda vendreid ikka su parda kriimuks. Süvis muutub selle aja jooksul pool meetrit, 10 minutit lossides veest välja ja sama laadimise ajal kohe vette tagasi. Nad ei saagi mitte kriimud olla.
Ma vaatan nende laevade väliskülgede keevituse taset, siis tekib küsimus, et kuidas selline töö vastu võeti. Vaadake Tallinki laevu ja Soomes ehitatud laevu, siiskuskil pole näha sellist lipp lipi peal lapitekki nagu meie piretitel.