Eesti uudised

ÕHTULEHE VIDEO JA GALERII | Parvlaev Piret jõudis koju, kuid vajab juba esimesi parandustöid

Marvel Riik, Geidi Raud, 3. aprill 2017 13:17

13 KOMMENTAARI

t
Türklaste rämps !/ 4. aprill 2017 10:22
See "odavama" pakkumise järele jooksmine hakkab veel maksma. selleasemel oleks võinud tellida palju kvaliteetsema laeva soomest, või miks mitte oleks ka eestis suudetud see valmis teha. Türgi "kvaliteet" on juba ette teada ja on neid türklaste laevu ennegi põhja läinud nagu näiteks :
http://www.powerandmotoryacht.com/megayachts/why-did-megayacht-yogi-sink
t
tõnn to moderaator/ 4. aprill 2017 06:16
Mine nuusuta veidi merd ja siis modereeri seda millest sul pole õhkagi aimu.
t
tõnn/ 4. aprill 2017 10:10
Moderaator on meil vinge merespets. Ma kirjutasin et iga sildumise juures saab laev veidi kriipida sest see käib lihtsalt asja juurde. Paari esimese aastaga peksab meri ka parima laeva ribid ehk kaared vöörist nähtavale. See on täiesti loomulik. Igal parvlaeval mis tunnis teeb sildumise on kriimud peal. Kui sa moderaatorile teed märkuse siis ta kustutab su ju loomulikult ära.
t
tõnn / 4. aprill 2017 10:13
to moderaator. Otsi mu eelmine jutt ka umbes 3 tundi tagasi üles.
t
tõnn/ 4. aprill 2017 06:13
Endise laevajuhina ütlen et niisuguseid kriime saab veel ja veel olema. Ükski värv ei pea kümnetele kiiretele sildumistele päevas vastu. Poord tuleb vastu kaid panna ikkagi ja pootsman võib käia kui doctor Aibolit värvipotsikuga ringi aga värv ei jõua kuivada kui ongi pool tundi läbi ja laev jälle parrast kraapimas. Kui ka kapten tooks laeva silda kui ema sülle siis see 400 tonni mis maha läheb ja teine sama palju mis uuesti peale 20 minuti vältel tuleb hõõrub mööda vendreid ikka su parda kriimuks. Süvis muutub selle aja jooksul pool meetrit, 10 minutit lossides veest välja ja sama laadimise ajal kohe vette tagasi. Nad ei saagi mitte kriimud olla.
e
Eesti Piretid ongi ilusad ja Tiinad ka/ 3. aprill 2017 16:17
Meil on ka väga ilus Pireti neiukene... kalli kalli talle!!
e
E/ 3. aprill 2017 15:55
Kas Pireti kapten polnudki muhklane nagu Töllul, et kohe Talinasse purjetas?
m
MadMax/ 3. aprill 2017 18:52
Kle Tölpa. Kilulinnas paigaldatakse laevadele sisustus. Ühtlasi viiakse läbi erinevaid koolitusi.
m
Madruse tänava tarkpea/ 3. aprill 2017 15:54
ei ole laevade spetsialist, kuid nimi laevale on pandud küll väga ilus.
m
maakas/ 3. aprill 2017 14:18
k
Keevitaja/ 3. aprill 2017 13:39
Ma vaatan nende laevade väliskülgede keevituse taset, siis tekib küsimus, et kuidas selline töö vastu võeti. Vaadake Tallinki laevu ja Soomes ehitatud laevu, siiskuskil pole näha sellist lipp lipi peal lapitekki nagu meie piretitel.
m
Miks imestad, selle eest need parvkesd nii kallid olidki, muidugi kui "taskusoojendajad" mahaarvestada./ 3. aprill 2017 15:26
See ongi kvaliteet, et kehvad kohad oleksid ohu puhul nahtaval, muidu otsi ja otsi kust see ...
s
soomuslaev/ 3. aprill 2017 17:51
need on soomusplaadid. Kaitse.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee