Eesti uudised

Vihane pensionär Maanteeametile: "Mõttehiiglased tegutsevad jälle!"

Toimetas Teet Teder, 3. aprill 2017 12:57

113 KOMMENTAARI

s
Saviteede tolm / 7. juuni 2019 23:03
Aga külateedel matab saviteedelt üles kerkinud tolm hinge ja ühe auto möödudes hõljub see paks tolm õhus veel paar tundi, mida ütleb laste ja inimeste tervis, kes selliste teede läheduses elavad, kui kõik puud ja põõsad, rohi on selle saastega kaetud.
k
Koleso/ 3. aprill 2017 22:25
Kapteni nutulaul on nii veenev, et oleme sunnitud kehtestama naastrehvidele kahekordse hinna,võrreldes praegusega, et säästa teepindu kulumisest ja elanikke kopsuvähist.
o
Olgino trollipõhk / 4. aprill 2017 00:20
Ka siin provokaatorite ülesannete täitmisel eestlaste üksmeelt murendamas ja vihkamise seemneid levitamas. Üks armastatud võte seisneb kommentaarides omade vastuste kustutamises . Jätmaks muljet et mingile kommentaarile on tulnud teatud vastus kuigi vastati just sama kommentaari eelmisele vastusele mis on kustutatud.
n
Naastrehvide teepinna kulutust saaks tõestada lihtsate/ 4. aprill 2017 00:46
Laborikatsetega aga keegi ei tee seda samadel põhjustel mis teedeehituseski. Kui ehitada vastupidav tee siis poleks ju midagi remonttida iga paari aasta tagant. Kui keelustada naastrehvid siis teekatet peaks tunduvalt harvem renoveerima. Kasumid jääksid saamata Lemminkäisel ja muudel erafirmadel.
k
Ka pensionār/ 3. aprill 2017 20:27
Peeter Vaagen on kūll 53 - aastase kogemusega, ei saa aru millised need kogemused on? Naelrehvi ei saa ta eriti pikalt olla kogenud, sest alles need naelrehvid tulid.
Need vaod teedel ei ole tingitud naelrehvidest , vaid hoopis ''ulekaalulistest veokitest, mille all teekate vajub. Kes seda ei usu, vōtku saag kātte ja vaadaku tee profiili, siis veendute , et teekate on altpoolt vastupidiselt laines.
k
Ka pensionär/ 3. aprill 2017 21:05
Ühe suurema teede lõhkujana on naastrehvid
k
Kas tegid nii/ 3. aprill 2017 22:06
Te saagisid teed ja vaatasid järele
u
uuno/ 3. aprill 2017 20:21
no mis sa penskar ei märka ka kodus istuda või, või kohe naelad saastavad õhku või, hõh hõh...?
k
Kui arutleda probleemist ei oska ega suuda/ 3. aprill 2017 20:39
siis lihtsalt haugud !
Loll mees.
a
A.L./ 3. aprill 2017 19:36
Mis puutub teedeehitusse,siis on meil õppida küll ja küll.Sõidan igapäevaselt Rapla-Tallinn-Rapla ja aru ei saa,miks tehti Aranküla raudteeülesõidule trampliin(suvine raudtee remont).Paariaasta vanused vajunud truubikohad,sildade jätkukohad treppis.
k
Kuule pensionärist kritiseerija/ 3. aprill 2017 19:27
Pole need naastud selles mitte süüdi, et kraavid teedel. Süüdi on ikka aluse vajumine mille rekkad sisse vajutavad oma koormaid vedades. Seega kallis papi, mõtle natuke loogilisemalt.
k
Kevadel ikka hea lasta kõigi kaheksa kraavipoolse rattaga üle valge joone / 3. aprill 2017 19:57
nii et tagaliikujaid paksu tolmu seest nähagi pole. Talvega toodavad naastrehvid rohkemgi puudrit, suurem osa on ikka sulaveega ammu kraavi lennanud. Kaubandus jubapakubki näiteks kummist garaaži põranda kaitsekatteid rehvijälgede alla.
s
3. aprill 2017 20:40
see on sool, mis tolmab. kevadel tolmab kōikjal, ka seal, kus ūldse ei sōideta. mis tolmu ūles keerab on hoopis veoauto tuletoru, mis otse kraavipervele puhub.
s
Sumpsi ots vaatab möödasõitu tegijatele näkku/ 3. aprill 2017 22:15
Saksamaal kui talve teeb ja soola visatakse siis saad ilusti valkjashalliks määrdunud auto. Meite maal vasise talveilmaga kellegi tuules sõittes saad ehtsat porivärvi soppa tuuleklaasile
h
Hallil vene ajal rehkendati / 4. aprill 2017 00:06
Moskva professorite poolt välja et saja km kohta võtab üks auto maanteesõidul 3 kg asfalti ülesse, ehk pulbristab
a
A.L./ 3. aprill 2017 19:22
Olen ka roolis olnud juba üle 30-ne aasta.Kui seni kasutasin naastrehve, siis sel aastal sõitsin esimest talve lamellidega ja pean ütlema,et jäängi nendega sõitma.Kõik oleneb sõidustiilist.
k
kõik oleneb,/ 3. aprill 2017 19:29
kus sõidad, kui ainult linnas, siis jah. Maa kõrvalteedele küll ära mine nendega.
s
Sõidan juba kolmandate lamellidega/ 3. aprill 2017 22:39
Continental viking contact 3 oli alguses ja uuemad mudelid samalt firmalt. Bridgestone Blizzac toimib jääl kindlalt. Ega nendegaMonte Carlo rallil ei sõideta aga tavaliikluses teevad töö ära.
k
Kurvisõidu kiirused jääl on madalamad/ 3. aprill 2017 20:23
Sama siis jää peal kiirendus aeglasem ja pidurdusmaa pikem , lumel võrdne naastrehviga. Lamellrehvi saab pea lõpuni kulutada ja pidamine säilib suhteliselt samasugusena, roolitunnetus ja roolile reageerib poolenisti kulunud lamellrehv paremini kui uus ja kulumata, põhjus peitub arvatavasti madalamates lamellides mis vähem kõiguvad painduvad ja täheldatud just jääl sõites. Naastrehvidest võivad naastud irduda, paljuski sõltub sõidustiilist ja rehvi konstruktsioonist. Seega võivad kulutused naastrehvidele olla suuremad. Inimesed kasutavad eemaldatud naastudega rehve suvelgi, suverehvide vihmasajus sõitmise omadusi naastrehvidel siiski pole.
t
Tagaveolised autod näiteks BMW MB LEXUS ,samas neid saab ka neliveolistena/ 3. aprill 2017 22:28
Kannatavad libedal teel pidamise puudumise üle kui auto tagasillal koormust napib ja libedasõit on seetõttu raskendatud, esisilla ja nelikveolised onsellest puudusest vabad. Siit soovitus bemari-mersu juhtidele , võtke Xdrive või 4matic ja saate ka lamellrehvidega sõidetud.
v
vanamutt/ 3. aprill 2017 18:33
...sa loll taat ega naelad su autot pigiseks ei pritsi ,tee katte segu ei ole enam see ,mis oli vanasti!

t
tee ehitaja soomest/ 3. aprill 2017 18:07
seal tööl ei istuta vibro rullis ja ei loeta lehte nagu meil,vaid tehakse tööd.enne kui kontroll lubab siis peatub.seal see nipp ongi.tee põhi peab olema tugev.siis alles asfalt.
a
autojuht/ 3. aprill 2017 17:59
kui rehv on lõuna siis nael ka ei aita.ise te pole füüsikat õppinud.nael on abi vahend teatud kiiruseni.need naelte peale lootjad on enamus kraavis või kalmistul.
a
Aaa/ 3. aprill 2017 19:03
Mis füüsikast me räägime, kas emakeele tunnist puudusid või?
n
Norras lamellrehvid suurel osal autodel/ 3. aprill 2017 19:20
Ja naastrehvidelpaljudes piirkondades maks peal
ä
Ära palun valeta!/ 3. aprill 2017 20:05
Norras vaadatakse lamellimehi kui haigeid inimesi. Seal on isegi traktoritel ja liinibussidel naelad all!
Veokad panevad vajadusel kettidega, millel on 20mm nagad küljes! Riigi põhimaanteedel ja ka kuivades, kilomeetreid pikkades tunnelites.
Kust sinu selline informatsioon pärit?
Võta lahti Googlest VEGVESEN- i (Norra maanteeamet) lehekülg, võta keeleks inglise keel ja loe, mis seal tegelikkuses toimub.
n
NN Piigid siis norra ketil/ 3. aprill 2017 23:25
Ja vahest 10 milli annab välja , ülejäänu on kett, ülikõrge kettingiga ei saaks sõittagi , rehv ei tohi olla keti peal õhus ka koormaga mitte. bussidel on tihtipeale klaasiseguga rehvid mis tagavad parema pidamise igasugusest naelast. Norra veokate haagisete rehvidki lamellilatud parema pidamise saavutamiseks veokil endal lamellrehvid mitte lihtsalt M+S. Ketid neil siiski suure %-iga jäätund tõusude-languste tarbeks. Norraka veokal teistuguste sillavalemite ja veoskeemidega autod mis talvesõiduks mõeldudki. Tänagi saagisin Oslos , teed -tänavad paremad kui mujal skandinaavias.
k
Kuule, Peeter Veegen!/ 3. aprill 2017 17:46
Kui sa püüad tõestada, et lamell on jääl naastust parem, oled sa füüsika tundidest kas poppi teinud või pole füüsikaga üldse kursis. Eriti teemaga, kus juttu hõõrdetegurist. Ja kõik teised ka, kes ülistavad oma "meisterlikkust" demonstreerida. Muide, ise 47+ a. profina rooli keeranud.
s
Soomlastel 5 miljardit teederemondi raha võlgu võetud / 3. aprill 2017 18:09
Ja igal aastal korjatakse 1 miljard autode esmaregistreerimisega makse et ja ikka ei jätku. Osad maapiirkondade teed oldi sunnitud muutma asfaltkattega teest tagasi kruusateeks. Soome automaks sisepõlemismootoritega autodele varieerub a 20% -110 % auto poehinnast sõltuvalt CO2 näidust ja KW hulgast . JaLamborghini automaks ongi suurem kui poehind. Kõik selleks et kompenseerida naastudega kuude viisi teede pulbriks sõitmist.
s
spets/ 3. aprill 2017 20:48
automaks ei ole naastude pärast rumaluke, vaid soome poliitikute rumaluse silumiseks, ei osata majandada ja tehakse sadu tuhandeid mõtetuid töökohti ja koolitusi, aga keegi peab ju selle kinni maksma, siis alustataksegi lihtinimestest maksustades neid iga asja pealt!
s
Sa spets / 3. aprill 2017 23:34
Pole näinudki kuidas igal suveperioodil soome maanteede remonttimist võimsad suitsusambad ilmestavad. kuidas see kõik toimub ja milliste rahade eest. Rumalukest esitad sa ise ja soomlaste elust ei tea sa midagi.
t
taat/ 3. aprill 2017 17:16
Naastrehvid maksu alla. Kevadeks asfaldis ikka sügavad rööpad. Peale suuremate magistraalide sõitu auto paksult pigiga, mis veel kopsud?
x
xxxx/ 3. aprill 2017 17:42
Meil ei suudeta peamagistraalidel jäätõrjet teha kõrvalteedest rääkimata.Kas maainimene
on süüdi et teed jäätunud ja eluohtlikud?
s
Sool ja muu kloriid / 3. aprill 2017 19:43
Lahustavad bituumenit, naastud kulutavad ja mõlemad koos murendavad teekatet. Elan külavahel kus soola asemel liivatatakse ristmikud ja tõusud- langused piima ja kütuseveokite sõidutingimuste parandamiseks. Kui tuleb talvel lund siis ongi lumetee ja kui seepeale sulatab-külmub, vahel ka vihmasadu siis jäätee- märg jäätee. Siiamaani kõik liiklejad hakkama saanud, kellel naastud ja kellel lamellid. Teekatted on küll vanad ja lapitud aga roopas pole, eks lumi ja jää kaitseb naastudega kulutamise vastu
p
Penskar Sass/ 3. aprill 2017 16:21
Toimetaja paneb paika elukogemuste põhjal teede seisukorra pärast muretseva inimese- " pahur lugeja" ! Nende sõnade eest, mina, pahur lugeja, annaks toimetajale pasunasse. On ikka raisk küll, või ajakirjanikule on lugejad pahurad! sihukesed peaks teisele tööle minema, kus inimestega kokkupuudet poleks.
k
kompleks/ 3. aprill 2017 16:16
Probleem ei ole mitte naastrehvides ega mitte kehvas asfaldis vaid koosmõjus - nimelt talveperioodil kergekäeliselt maha uhatav kloriidideks nimetatav löga pehmendab teekatet niipalju, et naastrehvid mõjuvad sellele väga räigelt. Nii ongi paari aastaga tee hukas. Lahendus ei ole mitte naastrehvide keelamine vaid selle löga piiramine - lükake talvel tee puhtaks ja korras. Ei pea asfalti välja nö sulatama -15 kraadi juures. Aga ilmselt on tees juba niisugused vaod sees, et ka sahk enam peale ei hakka ja siis seda löga uhataksegi.
E
./ 3. aprill 2017 16:37
Ei ole see ainult see teema.
Kiirusel 110 naelrehvid on hullemad, kui suverehv talvel. Pidamine on, aga see on petlik, sest suunda need rehvid enam hästi ei hoia.
e
Erki/ 3. aprill 2017 15:44
Pehmod.Vene ajal polnudki naastrehve.
s
sohver/ 3. aprill 2017 15:52
Võta või jäta , aga naelkummid olid ka nõuka ajal.
t
to sohver/ 3. aprill 2017 16:20
jah, ainult väljavalitutele mitte rahvale:)
s
sohver/ 3. aprill 2017 16:29
Selles väites Sa eksid , tavalise mosse omanikust lihttöölisena olen selles kindel.
l
Leiden/ 3. aprill 2017 16:33
Nõuka aeg oli pikk, naelkummid tulid lõpupoole...
m
Mõttetu maastur/ 3. aprill 2017 16:50
....eritooted väljavalitutele nagu praegugi!
t
taat/ 3. aprill 2017 15:13
isegi uued teed on laines! mis toimub? ma algul mõtlesin,et autol,mingi kotermann! kui pimedas ja märja asfaltiga sõita,on kohe näha,et tee lainetab! aa võibolla on nüüd teerullid lapergused?
k
kui tahad sõita/ 3. aprill 2017 15:47
Penskar , siis maksa !Tasuta lõunad on siinmail vaid vähestele mõeldud.
p
priit/ 3. aprill 2017 16:12
Kalaranna tee ongi nagu laperguse teerulliga tehtud

x
xXx/ 3. aprill 2017 14:56
Aru ma ei saa, miks ei võiks naastrehvid Eestis maksu all olla? Kui tahad maanteid lõhkuda, siis võiks oma soovi ka ise kinni maksta.
o
oeh/ 3. aprill 2017 15:17
Kui inimesed ei kasutaks naastrehve, siis tuleks teed karestada, mis maksab samuti väga palju. Meie teed on s*tad, kuna me teeme asfaltteid vene aja normide järgi, isegi venemaa ise on neid norme juba uuendanud, aga meie laseme ikka sama joru edasi
o
oeh-le/ 3. aprill 2017 16:35
Ma ei ole ühegi tee karestamist naastrehvidega näinud, ainult sõiduautoga sisse sõidetud rööpad.
t
taat/ 3. aprill 2017 19:13
eluaeg,alates 77 aastast sõitnud ja kordagi pole naelu kasutanud,ja näe,elus ja terve ja avariisidki pole olnud
t
Teeline/ 3. aprill 2017 19:55
Sina oledki siis üks neist teel töllerdajatest, kes ise ei sõida ja kiiremaid mööda ka ei lase.
n
No kuule xXx/ 3. aprill 2017 15:35
Tahad, et keegi maksaks kellelegi selle eest, et mina pean asfalditolmu sisse hingama? Kas see maks läheks teederemonti või kopsude ravisse?
Naastud tuleb lihtsalt keelustada ja kogu lugu. Lamellidega saab väga hästi hakkama kui liiklusmärgil olevat numbrit mitte minimaalseks lubatud kiiruseks lugeda.
K
.../ 3. aprill 2017 16:05
Kõik inimesed ei ela linnas ja ei kasuta põhimagistraale. Maksu on makstud nkn, käibemaksu.
j
Johhaiidii/ 3. aprill 2017 18:18
No tuleb nüüd ju kaubiku maks, 20 milli aastas. Selle eest saab remontida nii et lustib. Panege kõik maksu alla, suure kw masinad, väikese kw masinad, kaubikud, naastrehvid. aktsiisile veel lisaks diislimootori maks, ja siis bensiinimootori maks, järgmiseks maks kui ei oma kaubikut, siis maks et talvel üldse autoga sõitad, maks, et suvel autoga sõidad, maks et autot omad, maks et autot ei oma jne. võimalusi on palju. üldse võiks terve palga kohe riigile anda. mingi 40% läheb. võtku see 60% ka siis. ja siis maks ka veel peale, et ainult 100% maksad palka ära
o
Oled ajast maha jäänud/ 3. aprill 2017 19:07
Eeesti kodaniku maksukoormus koos vajatud maksudega on juba praegu 75% tulust.
See on ka Euroopa suurim maksukoormus.
a
Aga palun/ 3. aprill 2017 19:36
annan kohe maksuameti a/a ja kanna sinna kogu oma tulu ja säästud. Kui oled selle teinud siis räägime edasi aga sinnamaani ole palun vait kui maksud ära maksad.
u
Urrr/ 3. aprill 2017 14:47
53aastase autojuhtimiskogemusega pensionär Peeter Veegen pole vist ikkagi aru saanud, et millegipärast tekivad need rööpad kehvast aluspinnasest tingituna ja busside/veoautode radadele.
Kõik need suured profid väidavad, et sõiduautod tekitavad rööpad aga kui vaadata rööbaste laiust ei klapi see kuidagi sõiduautode laiusega....
Mingi nutt ja hala käib iga aasta sügisel ja kevadel...
u
urrr-ile/ 3. aprill 2017 16:43
Sul silmadega viga, pead arsti poole pöörduma. Mõõtmisel kasuta mõõdulinti ja alles siis tule siia tagasi.
t
tu urrr-ile/ 3. aprill 2017 18:15
No vaata ise ka vahest näiteks bussipeatustesse ...
m
mta/ 3. aprill 2017 19:51
Mul kodu juures keeravad rööpad bussitasku kohal selgelt ja konkreetselt teelt ära... tuleb naastud bussidel ära keelata? :)
Kliima on ka reaalselt soojenenud, senised asfaldisegud ei sobi enam meie kliimasse. Eriti kui peaksid näiteks rattasõiduga tegelema siis näed (ja tunned iga tagumikurakuga) kuidas suvekuude jooksul teeolud aina halvenevad.
P
A mida saarlasest ikka tahta, meri ju ei tolma/ 3. aprill 2017 19:09
Peeter Veegen:
1961-1975 Eesti Merelaevanduses madrus, tüürimees ja kapten
1975-1977 Eesti Merelaevanduse liinivedude osakonna juhataja
1978-1981 Ühisettevõtte Saimaa Lines merendusosakonna juhataja Soomes
1981-1986 Eesti Merelaevanduse ülema asetäitja ökonoomika alal
1986-1989 Ühisettevõtte Saimaa Lines agenteerimisosakonna juhataja Soomes
1989-1994 Ühisettevõtte Tallink peadirektor
1994-1996 Mereagentuuri DGSH (Deutsche Gesellshaft für Shiffart und Handlung) juhataja
1996-2000 Eesti Mereakadeemia rektor
2000-2002 BLRT Grupi, Vene-Balti sadama sadamakapten
2002-2009 Mereagentuuri Grönquist Shipping juhataja
2009 - pensionil, kutseline (harrastus)kalur
v
Van Ames/ 3. aprill 2017 20:22
Kuskohapeal see 50 aastat staaži on?
Ma ei loe sellest pikast reast küll kusagilt välja?
o
Ole taiplik!/ 3. aprill 2017 20:55
Need 53 aastat tulidki mittetolmaval mereteel! Kui merel hakati naeltega sõukruvisid kasutama- no siis alles võttis tolmu üles.
h
hoopis/ 3. aprill 2017 19:41
vastupidi, vaata maanteedel neid laiuseid ja sõiduauto laius.
v
vaadake liikluses/ 3. aprill 2017 14:46
kui palju on selliseid kellel on fooritaga ühes käes telefon ja teises huulepulk.
v
vanaisa/ 3. aprill 2017 14:46
Ei noh, ega aastad ja lubade olemasolu ei anna veel mõistust. Mul näiteks 55 a pidevat SÕITMISE kogemus. Seekord olen ametiga päri. Naastud on need abimehed mis aitavad meie teeolusid arvestades teel püsida. Teede hooldus on praktiliselt null. No ja kui Peetrike teab siis olid kunagi kummid (nüüd siis rehvid) nimega "PROSTOR". Ja sai sõidetud, teel püsitud ja mitte ainult kiirusega 50-60. Tol ajal ei olnud kiiruse piiranguid ja püsisime teel. Papi mine koju ja harjuta veel sõitmist. Kui vaja võin ka konsultatsiooni anda. Turvalist liiklemist kõigile.
t
taat/ 3. aprill 2017 16:52
Ka minul 55a. kogemust. Veneaeg oli õnn, kui üldse rehve said, nüüd sõidan lamellidega ja pole kraavipõhjaga kunagi tutvunud. Egas need aastad sinust tegijad tee, vaid see mis kõrvade vahel.
t
taadile/ 3. aprill 2017 19:47
mina olin jälle maaliini bussijuht, teedel tihti märg jää, vahel rahvas seisab nii halvasti peatuses, et ei saa tee äärde ratastega libeda pealt peatuda, ratas vajub veega lohku, siis tuleb 40 minutit ämbrist liiva loopida, aga ikka ei saa minema, sest vesi viskab liiva välja, samas mingi lada sõidab oma naeltega rahulikult edasi. Jne.
m
Meil / 3. aprill 2017 14:44
on ikka tõega sotsialism tagasi, jumala süütu kommentaar ei lähe läbi! Kas pean küüditamist ootama jääma huvitav!?
p
pensionäril/ 3. aprill 2017 14:42
tuline õigus! Palju huvitavam on autosi kraavist välja vedada ja pärast hukkunuid ja haavatuid kokku lugeda, peaasi et suverehvid õigel kuupäeval all, mis ilm teeb pole oluline.Seda enam,et nüüd meil ka punane valitsus ja kommud ei toimeta kunagi kliima järgi vaid vastupidi. paljud kindlasti mäletavad veel Hruštšovi,kes kukkus lume väljadel maisi kasvatama.
k
koooru peerunud süsteem/ 3. aprill 2017 14:28
teehku need ametnikud mistahes seadusi , piiranguid, käske või keelde. aga kui menetleja on loomu poolest ebaaus ja saamahimuline, saab iga seaduse isetegevuslike kohtunike abil pea peale pöörata. Seega käsud keelud on selleks, et üks kuritegelik kildkond rikastuda saaks ja ükski seadus ei oleks üheselt tõlgendatav- Kaose külvamise parim viis.
k
3. aprill 2017 14:34
kaost külvatud oravate valitsemisega juba 17 aastat ...
k
kaos/ 3. aprill 2017 14:46

e
ei noh/ 3. aprill 2017 14:15
kulla pensionär ja teised lamellid.tuhat korda on ära tõestatud et naastrehv ei lõhu meie teid vaid meie kliimasse mittesobiv asfaldisegu,seni kuni kasutatakse paekillustikku jäävadki teed lagunema sest paas imeb endasse niiskust,mureneb temperatuuri kõikumistega ja ei seo endaga pigi.see omakorda tingib teedel oleva vee ja libeduse tõrjeks kasutatavate kloriidide imbumise läbi katte tee aluskihti mis siis samamoodi mureneb ja mängib,sellest ka vaod teedel mis tegelikult ei sobi ei sõiduautode ega veoautode laiusega-ja siis kiruvad veokamehed naastudega sõidukaid ja sõidukate juhid ülekoormatud veokaid.ja veel üks väike meeldetuletus--see et 100km/h märk üleval ei tähenda seda et iga hinna eest selle kiirusega seal kihutama peab.lõpetuseks-teede ehituse tehnoloogia ja kvaliteet on maanteeameti hell koht ja seda teemat keegi eriti torkida ei taha kuigi peaks(näiteks küsimus kas 12cm paksuse kattekihi asendamine 8cm kihiga selleks, et saada mingid meetrid pikem tee kaetud, on ikka majanduslikult õigustatud)
p
Pensio nääride lõpp/ 3. aprill 2017 14:07
Tuleb kaotada see lauslollus - pensioonide jagamine. Iga inime peab ikke ise hoolt kandma. Igal inimesel oli isegi NSVL ajal võimalik investeerida. Siis olid Brezhnevi fondid ja Andruupuvi pakikesed.
1
1/ 3. aprill 2017 14:06
Eelmine nädal näitas lumi ,et vähemalt kolmandik olid talverehvid suvekate vastu vahetanud ja venisid Tartu mnt. 70 ga , kuigi tee oli küll märg aga mitte libe .Suverehvid ei ole enam need ,mis olid nõukaajal, leppige sellega .
s
seda et/ 3. aprill 2017 18:40
nõukaaegsed rehvid olid eelkõige universaalid...
r
Rullnock Sock/ 3. aprill 2017 14:03
Naastrehviga on hea suvel mererannas driftitada. Nii, et neiud märjad.
v
vlj/ 3. aprill 2017 13:57
Jälle need naastrehvi jumaldajad ja kummardajad oma kommentaaridega platsis!No sõida kurat oma naastuga kasvõi suvi läbi (muide kui seadus lubaks , siis leidub selliseid küll).Keegi ei ole naaste ära veel keelanud ja ilmselt seda ei juhtu ka nii, et rahunege maha.Külla aga oleks aeg need autode alt ära praegu koristada.Talve enam ei tule ja suverehviga puhtal asfaldil ka ohutum sõita.
j
Juku/ 3. aprill 2017 13:46
Uusi ja libedaid asfaltteid peab ju millegagi karestama - teedeehitajatel on odavam jätta see naastrehvidega autode teha
a
anu ajusaagim/ 3. aprill 2017 13:37
peeter,peeter lükka veel üks sentimeeter!
m
Mitšurin/ 3. aprill 2017 13:30
Tere tulemast meie teisiti olijate tsunfti , "vihane pensionär ". Kui juba suudad ilma kapriisid allutada seadustele , siis tule aita meil Siberis jõed teistpidi voolama panna. Au ja kuulsus jääb sulle !

h
Hea pensionär Peeter/ 3. aprill 2017 13:25
Kui oleksid kaugemal käinud, kui koduküla või kodulinna piirid, siis oleksid ka targem.
Imelik küll, aga nt Rootsis on ka talvel lubatud mõnes kohas 120 km/h sõita ja sõidetaksegi kui tee kuiv.
Aga kui sa Skandinaavias hakkad miskit lamellikultust jaurama, siis peetakse sind tiba opakaks.
Lamell on oma sõiduohutuse osas väga niru ja petlik.
Miskipärast ei ehitata aga Skandinaavias teid seebist, sõnnikust või teab millest.
Meil on vist Haapsalu maanteel soomlaste tehtud lõik, mis ka miskipärast 10 aastaga pole lagunenud.
Kui sul endal pole naelu, siis ära kadedaks ka mine, kuid oma prügimäelt 5 aastat tagasi toodud lamellid, millel otse loomulikult veel lausa 3mm mustrisügavust, vaheta lõpuks välja.
Me saame aru, et kui meie ees saame naeltega pidama- si suuda sina seda teps mitte oma naljakate "talverehvidega" ja alalõpmata on sul sõrmenukid roolil valged ja silmad hirmust punnis.
Paranda meelt ;).
40aastase profi juhtimiskogemusega Andrus.
r
Retro/ 3. aprill 2017 15:29
lihtsalt niisama targutusena... Taanit peetakse ka skandinaaviaks...aga seal on naelad keelatud ;)
n
Nitro/ 3. aprill 2017 18:16
Ilma targutamata, tõsiselt... Sind peetakse ka mõnikord mõistlikuks... aga see on siiski liialdus ;)
t
taat/ 3. aprill 2017 17:08
Sa, kuradi sigitis, naelte kummardaja, ilma nendeta ei oska üldse teelgi püsida. Vähe, et teed lõhud, sa reostad teiste liiklejate kopse. Sõidan vahetevahel lõiku suurema mnt. Rakvere- Jõhvi ja auto paksult pigiga, sama kopsudega, kas päästavad salongi filtrid?
j
Ja jaa/ 3. aprill 2017 18:14
kopsud on sul puha asfalti täis. Ajudes on hapniku defitsiit.
h
Hea taat/ 3. aprill 2017 18:17
Kui keegi lamellimees su laiaks sõidab, siis sured, aga tervete kopsudega!
t
taadile/ 3. aprill 2017 18:17
Naelteta rehvid kuluvad PALJU kiiremini. Ka rehvi kulumistolm reostab õhku ja meie kopse. Pole see reostuse värk nii must-valge midagi.
n
Naelad sind teel ei hoia / 3. aprill 2017 17:27
Kui sajab lund ja 0 kraadi , ja mis naelad need ongi, 2-he millimeetrine mügarik kummi pinnast välja punnitamas . Ainuke eelis on ja vahe jää ja jäitega siis on pidamine parem. Ja kui siis pooled naastud lumeta talvega rehvist irdunud siis kõik eelised kadunud
p
ploomi milvi/ 3. aprill 2017 20:03
Tuletaks meelde et eesti talv on pidev mäng nulli ümber ehk jää ja jäide, -kusagil lumises siberis või põhja soomes oleksid lamellid jah täiesti viisakas valik.
Ehk inimese mälu on ilma osas nagu haugil-alles see lumi läks aga juba on talvega seonduv meelest läinud :)
e
Eestlase valik/ 4. aprill 2017 02:07
t
taat/ 3. aprill 2017 19:21
Vaata sa eksid,ei ole vaja osta lamelli mis aafrikas tehtud,tuntud firma lamellliga saad pidama väga hästi ja pidamisega pole kehval teel 90 sõitmisel probleemi,Yldiselt vahet pole kas sõidad metsa sahinal või krabinal,kui mõistust ikka pole siis minek garanteeritud
t
taat/ 3. aprill 2017 19:58
Ja ma trihvtin viiendaga oma lamellidel, tehke järgi.
e
Eestlasele on maanteesuitsiid ikka geenides olnud/ 4. aprill 2017 02:15
Teehooldusautost ja tolle saha alt tõusvast lumepilvest möödasõidule minnes ikka võimalus otse kümnesse panna ja nii on ka tehtud
u
Uskumatult/ 3. aprill 2017 21:22
u
Uskumatult/ 3. aprill 2017 21:26
Ajuvaba jutt. Väidedavalt ise veel proff. Pole teadmisi ega kogemusi näha
k
kasbek/ 3. aprill 2017 13:19
naastrehvid tuleks maksustada. lõhuvad teid , tee jooni ja nii edasi. pange maks nii 200 euri rehvi eest peale ja seda iga aasta. küll siis kaovad. muidu aga hakkab jälle see vingumine et lumi, jää ja muu plaaplaaa. eriti veel see et oleme mingi olematu põhjamaa.
v
valle vinu/ 3. aprill 2017 13:18
naastrehvid ikka ja alati süüdi, isegi bussipeatuste äravajumises - isegi betoon ei pea vastu... normaalsetes riikides ehitatakse asfaltteed graniitkillustikust, meil paetolmust. kes on proovinud asfaldi sisse auke puurida, see teab, millest ma räägin...
k
ka autojuht/ 3. aprill 2017 13:18
Hakkaks ikka teeehituse kvaliteedist pihta. Miks mõned teed ei vaju lohku, mõni teine vastremonditud tee juba aasta pärast laineline.
s
sama siin/ 3. aprill 2017 13:48
kui ikka teeehitus on jätab soovida, siis loomulikult näitame naelkummi kasutajate peale egas ise syydi saa jääda. 12 aastat Soomes ja pole teedel häda midagi, kiirus enamikel mnt. 120 ja keegi ei kiru naela kasutajaid, sest osatakse ehitada.
s
Soomes talvel 80 suvel 100 kiirtee kuni 120/ 3. aprill 2017 17:36
Ja teed vaatamata suurele remondile, sulatavad megagaasipõletitega pinnakihi mis kohe laotajasse läheb lisatakse uut asfalti hulkka ja kohe maha ja rulliga kinni, kuid teed on lumeta talvedega hullult roopas ehk putsus
r
Resoluut/ 3. aprill 2017 13:07
Naastrehvid võiks ju täielikult keelustada!
Samamoodi ka alkohol. Saab väga hästi ka ilma läbi.
k
kippar/ 3. aprill 2017 13:11
Siis võiks veel keelustada deodorandi ja interneti. Saab väga hästi ka ilma läbi.
i
IT-keemik/ 3. aprill 2017 13:24
deodorant ja internet ei ole kahjulikud!
a
auto/ 3. aprill 2017 13:45
a
AZZ/ 3. aprill 2017 13:47
j
Juku/ 3. aprill 2017 13:48
Televiisor ja Internet tekitavad sõltuvust ja Eesti rahvaarv väheneb - eelmises Eestis neid ei olnud ning eestlastel jäi aega laste tegemiseks
e
EV/ 3. aprill 2017 13:56
Katsuge mõni teismeline või beibe interneist- deodorandist eemal hoida. Huvitav, mis siis juhtuma hakkab?
t
taat/ 3. aprill 2017 17:10
Miinused, et puutusid alkohooli.
h
Hea taat/ 3. aprill 2017 18:22
Oled elav näide sellest, mida alkohol inimesega teeb.
e
Ei saa keelustada/ 4. aprill 2017 02:20
Mõlemad tooted annavad tootjatele vahendajatele suuri kasumeid ja teeremonttijale rohkelt tellimusi. Need kellel tervis läbi alko joomisest maksavad head raha ravimite eest.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee