Eesti uudised

Uudist täiendatud kell 18.58!

EKRE puhastab ridu isemõtlejatest: Kaljuste ja Derkun heideti erakonnast välja (175)

LISA KOMMENTAAR

stalini eeskuju? 2. aprill 2017 14:45
Edasi nii, kolm eMMi - Mart ja Martin ja Monika!
Puhastage see oma ekre erakond nendest ise- ja teistimõtlejatest kuni seal olete ainult teie 2, veel Monika ja teie vahmiil.
Pole tülikaid isemõtlevaid inimesi - pole ka probleeme! (stalini eeskujul – pole inimest, pole probleemi).
Kristlik partei EKRE 2. aprill 2017 13:35
EKRE kaitseb kristlikke põhimõtteid. Sama vea tegi ka Isamaa. Eestis ei ole ükski kristlik partei edu saavutanud.
jajah 2. aprill 2017 14:32
Ekre kristlik partei, keda juhib kolmainus - ISA; POEG JA PÜHA VAIM(Monika).
Teisiti öeldes - ekre on Helmede isiklik impeerium - keelan, käsin, poon ja lasen.
Tsiteerin siin Andrus Kivirähki:
"Meie oma Žirinovskid "
"Martin Helme sarnaneb üha rohkem Venemaal laialt tuntud Vladimir Žirinovskiga, kes lärmab ja praalib kümne mehe eest, ent kujutab endast tegelikult poliitilist nulli.
EKRE eesotsas Helmedega täidab Eesti poliitikas üsna samasugust rolli. "
Lähtru 2. aprill 2017 14:54
EKRE ei kaitse kristlikke põhimõtteid vaid kristlikke põhimõtteid hävitavaid ususekte. Lugege, netis täiesti olemas: "ERSP toimetus:Libarahvuslik soolo ja 12 jüngrit." Seal on kirjutatud kuidas perekond Helmed üritasi kaaperdada juba aastal 2010 judokristlikud sektandid ja ennast selle wannabe sionistliku partei esinumbriks sokutada. Üks nendest sektidest on Elu Sõna, mida Helmed toetasid 17000€ rahva rahaga.
Pille 2. aprill 2017 13:06
Ei saa aru Maria Kaljuste pahameelest.Kokkuvõttes on ju kõik hästi.Kui Maria Kaljuste tundis,et ta on Helmede viha ja ignoreerimise ohver,et ta on allasurutud ja M.Kaljuste pole erakonna keskjuhatuse liikmete tegevusega rahul(kokkuvõte kommentaarjumist)siis nüüd on ju M.Kaljustel vabadus liituda mõne teise erakonnaga või teha hoopis uus erakond.Kummaline inimene see M.Kaljuste,et ei oska õnne nautida!?
Vikat 1. aprill 2017 23:27
Olen Maria Kaljustes väga pettunud.
2. aprill 2017 11:55
Mina olen jälle pettunud meie keskjuhatuse liikmete Mardi ees lömitamises. Omavahel rääkides ei pea enamus Mardi-Martini-Monika tegevust õigeks. Lootuses Riigikogusse pääseda olete aga valmis üksteist lõhki kiskuma.
maalt 1. aprill 2017 19:13
Mitte ma ei saa aru, kui EKRE neile ei sobi, asutagu oma erakond. Näide Ojulandi näol olemas.
onkel 2. aprill 2017 13:59
EKRE sobib, Helmed ei sobi.
Pooldan EKRE ! 1. aprill 2017 18:40
Ühtne meel ja keel peab erakonnas olema ja kui on provokaatoreid,siis neid pole erakonda vaja,kritiseerida võid ennast,aga erakond peab olema ühtne.
1. aprill 2017 20:20
Sul ongi õigus, et erakond peab olema ühtne. Suured intrigandid Helmed tuleb erakonnast välja heita. Muidu laguneb EKRE ära.
Qpuhastus 1. aprill 2017 13:43
Edasi nii, Mart ja Martin!
Puhastage see oma ekre erakond nendest teistimõtlejatest kuni seal olete ainult teie 2, veel Monika ja teie muu vahmiil.
Pole tülikaid isemõtlevaid inimesi - pole ka probleeme! (stalini eeskujul – pole inimest, pole probleemi).
nõu 1. aprill 2017 13:47
Mart on tubli!
Mina olen ka selle poolt, et see endine tubli ja üliagar nõukaaja marksismi-leninismi propagandist Mart peab oma isiklikus ekre impeeriumis kõik ise- ja teisitimõtlejad - ükskõik kuidas ja mismoodi - elimineerima ja nende suumulgud kinni lööma.
Täitsa õige 1. aprill 2017 16:07
Ise ja teisitimõtlejatel tarvis oma parteid asutada ja mõttekaaslasi leida Oleks normaalne protsess ühiskondlikus mõttes. Teiste kritiseerimine kasu ei too, tegutseda tuleks mitte vinguda.
13:47 1. aprill 2017 17:31
Hei mode, juba läks löömaks?Kohe tuleb -käsin, poon ja lasen-sotsid marutavad.
no ja sina oleks siis tissipilte vahtinud? 1. aprill 2017 15:37
http://www.ohtuleht.ee/757840/ekre-naisliige-kui-vaja-reklaamime-rahvuslikke-pohivaartusi-tissipilti...
Need peavad siis kuupuhastuse 13:43 erakonna põhiväätrused olema?
Qpuhastus-erakonnale sobivad,EKRE-le mitte,mis siin arusaamatut on?
13:43 / IQ puudus 1. aprill 2017 17:29
Ole kena , ära enam peale võta! Loe erakonna kodulehelt, mis tegelikult põhjus oli, ehk jõuab kunagi ka kohale, kui kaineks saad.Mõtle ise-MARIa ja JUURA, nii sõstrasilmne "isamaa armastus" tapleb omadega?Milleks seda vaja on, raske arvata sul?
EKS-TA-OLE 1. aprill 2017 12:47
Maria tegudest ei tea eriti palju, kuid ...nimi viitab slaavi päritolule,sooviks siiski kaasa elada eesti rahvuse esindajatele ja loota, et neil on suured pered - kasvavad eestlaste lapsed. Ei tahaks , et võõrrahvad sigivad eesti meeste toel. Möödanikus pommitati ja küüditati, kas nüüd kõlbavad magamistuppa??
to EKS-TA-OLEle 1. aprill 2017 16:05
Ära parem kommenteeri, sellega näitad ainult oma rumalust ja arenematust välja. Maria Kaljuste nimi ei ole kuidagi slaavi päritolu ega ta ka ise.Ka ilus naisenimi, Maria on pärit hoopis teisest ilmakaarest.
16:05 1. aprill 2017 17:35
Süüriast tuli, abiellus eks ta olega ja hakkas kristlasi hävitama.See oligi kavalus, mis välja tuli.
to 16.05-le 1. aprill 2017 18:14
Jälle üks rumal näitab oma harimatust.
18:14, ja 17:35, 2. aprill 2017 14:37
näitavad siin üles kohe erilist rumalust ja vaimupoodust..
onkel 2. aprill 2017 14:06
Kaljuste on Fortress Europe juhtkonnas, teda teab iga rahvuslane terves Euroopas, kes on Helmed temaga vörreldes? Eks targemaid ja tuntumaid ikka kardetakse ja püütakse vabaneda.

1 arvaja 1. aprill 2017 12:34
Olen otsusega rahul. Isemõtlejad võiks teha Isemõtlejate partei, nagu VABAERAKOND tegi Vabaltmõtlejate partei või äkki astuvad isemõtlejad Talviku parteisse.
N-prill 1. aprill 2017 10:26
Tõsine hõõrumine tekkis rammitunnelis, kus põlevkivitunnelis tekkis põleng.Aprillis tekib igasugu tüngasi ,isegi välja ja sisseastumisi.
Õnnelikud olete 1. aprill 2017 12:31
Kallid endised aatekaaslased!
Olete õnnelikud, et pääsesite sellest hullumajast.
Ei saa ühe rikkurite pere tantsuga ühes olla.
Eve 1. aprill 2017 18:18
EKRE-s olemine on paras enese allasurumine. Oma arvamust ei tohi avaldada, siis satud kohe Helmede viha ja ignoreerimise ohvriks.
2. aprill 2017 18:18
aga võid ju alati reformierakonda või sotside ridadesse astuda,evka.
möttetu erakond 1. aprill 2017 09:05
klikk tegutseb juba nagu NSVL NLKP Keskkomitee Poliitbüroo. Kuna see klikk on väga väike, siis on kerge ennustada ka nende vaimset taset ja suhtumist rahvasse ja eestlusesse.
Loen ja imestan ning olen sunnitud ka mainima, et EKRE on ohuks nendele, kes ausust ei salli. 1. aprill 2017 11:36
Sellest erakonnast lootsid mitmedki "kasu" saada, aga tahtmine oli liialt arusaadav, sellest ka "taandumised ja taandamised", EKRE-l on oma kindel plaan ja teotahe, selle suundsaab olema sirgjoonelisem/rahvameelsem. Millal tuleb kord aeg, kus rahvasummas ei nakatuta mitte yksi haigusse ja mitte ka rumalusse ning elu kulgeb rahva tahtel ja soovil!?
Oli kevad, 1343. aasta(?) kevad...
09:05vaat, kes räägib või siis röögib 1. aprill 2017 12:35
...ikka see, kellel valus on.Mis kohad teile siis muret teevad? Kõigerohkem ehk aususe ja õigluse mõiste, lihtsalt ei mahu saepuru sassidele ajukäärdudesse, et sellised asjad ikka olemas on. Niiväga tahaks juunikommunistide aega jälle kogeda, pagana EKRE jalus, nagu nuhtlus. Kõik oma tegelikud nimed poogime tema külge viimases hädas, ehk aitab. Mida hädavareste kisa üle ühe, nii ja teistpidi, ikka žirinovski kombel.
möttetu erakond 1. aprill 2017 09:04
klikk tegutseb juba nagu NSVL NLKP Keskkomitee Poliitbüroo. Kuna see klikk on väga väike, siis on kerge ennustada ka nende vaimset taset ja suhtumist rahvasse ja eestlusesse.
Andres 1. aprill 2017 08:43
EKRE-le: Otsi ja leia omale liitlasi sõprade ja vaenlaste hulgast- ja sa oled võitmatu.
1. aprill 2017 09:07
astuks isegi EKRE ridadesse,aga niikaua kui minu silmis kaks mittesobivat isikut on selle eèsotsas pole see kahjuks võimalik
mnjaa 1. aprill 2017 09:44
kapten ja tüürimees laevast minema lüüa...
asuta siis juba oma partei
09:07 1. aprill 2017 10:07
Unistada ju ikka võib.Enne valimisi ärkavad nüüd talveunest kõik lauristinid, kingissepad ja leberechtid(kivirähk), millise usinusega materdama. Endas möllamas eht zirinovskid, erdoganid, ähvardused, sõimud.Mõelda vaid, riigis leviv sovinism on nii üllas ettevõtmine, et isamaa tallatakse jalgealla. Hirm on see, mis räuskama paneb, äkki kaotame võimu, ka totalitarismi käest.
mahvalda 1. aprill 2017 08:32
Mille poolest see ekre nüüd nendest besruublikute poolest parem on? Ühesugused töövõtted. Besruublikud vedasid bussiga kriminaale sisevalimistele ja sama tegi ekre Viimsis, kui taris kohale klassitäie noori poisse, et kriminaal ja maadega sahkerdaja Saretok pukki saaks. Ja kui Kaljuste sellise käitumisega nõus ei olnud, siis visati ta erakonnast välja koos endise Viimsi piirkonna juhiga. Kui ikka hakatakse kasutama samasuguseid pätivõtteid, siis mis hea pärast ma neid üldse edaspidi valima peaks.
EKREt 1. aprill 2017 08:03
pooldavad kommentaarid ei lähe läbi.
saarlane 1. aprill 2017 07:59
minu arvamus ekrest langes allapoole nulli,häält nad enam minu käest ei saa.tegutsevad nagu putinistid.edu teile ajaloo prügikasti minekul.selliste kommetega te küll rahva poolehoidu ei võida.
kohutav pere 1. aprill 2017 09:03
Ega ekres ju teisi kuulegi,kui perekond Helmet,nyyd tahavad köik veel linnapeakski saada,olemata yldse majandusest ja eetikast teadlik
07:59sinu mure, tee mis tahad 1. aprill 2017 10:10
oleme seda lauset tüdinemuseni siin näinud, ei aita see sind kuidagi, ikka valime Helme.
eks vali siis 1. aprill 2017 15:44
mõni teine,rahva enamuse poolehoid neil juba on,kuid selleks pead pidevalt jälgima,mis toimub,et sellest aru saada ja natuke peab mütsi all peale juuste veel hallollust olema.
1. aprill 2017 20:25
Sinisilmsed manipuleeritavad ullikesed usuvad ikka edasi Helmede poolt pakutavat paradiisi. Eks selliseid on ka vaja.

1. aprill 2017 07:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Noh 1. aprill 2017 07:40
1. aprill 2017 09:26
see,et sa siin oma totrat teksi pidevalt kopid,näitab ka ära su vaimse taseme,aga ega ühelt sotsilt või oravalt erilist vaimset taset oodata ei maksagi.
vanaisa 1. aprill 2017 07:06
tuli muuta eelmist postitust seetõttu,et moderaatorile ei meeldi otsekohene väljaütlemine
vanaisa 1. aprill 2017 07:05
astuks isegi EKRE ridadesse,aga niikaua kui minu silmis kaks mittesobivat isikut on selle eèsotsas pole see kahjuks võimalik
enne saarlane, nüüd vanaisa 1. aprill 2017 10:13
mida järgmiseks.Kas raskeks ei lähe see tola mängimine juba? Teisi sõimates näitadki oma tegelikku taset.
1. aprill 2017 11:52
ta on dementne saare vanaisa.
Siis see poleks ekre 1. aprill 2017 15:34
Vaid sinule sobilik asi, selgusetu muidugi milline asi
Raivo 1. aprill 2017 06:52
Üleüldse on mõttetu valima minna,normaalseid poliitikuid polegi.
1. aprill 2017 06:52
Ei tea palju Soome erakond neid EKRE rahastavad, et Soome riigile üle minnakse? 90ndal sai neid Soomlasi ära aetud nüüd on nad praktiliselt ette valmistanud kuidas see enda alla saada. Palju need Porrod Jakkod Sokkad Jussinen Mehud Miikad ja muud Saponenid Pikkunenid Ösleson ja muud Soome nimede Tulvanenid Helsingis! Jäine seltskond on koos Helmetid ja muud kes tunnevad kohutavalt muret Valgeinimese tuleviku saatuse üle. Lausa Donald Trump tuleks eeskostjaks tuua kogu Le Peni juhtimisel!
Raivo 1. aprill 2017 06:49
Mis uudis see ka on.kõik parteid teevad samamoodi.kõikide parteide väljavisatud peaksid tegema isemötlejate partei.
ettevaatust, 1. aprill 2017 09:28
välja visatakse ka rahva/parteirahade omakasutamise eest ja sugulaste pukkiupitamise eest, selliseid pole kuskile vaja
Indrek 1. aprill 2017 18:22
Mitte keegi ei viska EKRE-st välja erakonnarahade väärkasutamise eest. Meie siin korraldame pidevalt erakonna rahade eest pidusid, ostame sõbralt kallist torti ja muudki. Erakonnal raha küll, las lendab
1. aprill 2017 02:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Aivar Müür /ka öövaht 1. aprill 2017 10:30
Kuidas nii, ikka sünnib.Näete, kui palju Zirinovskeid ja Leberechte siia ilmub nende 2 väljavisatute asemele. Ja millegipärast just sigaduste austajad ja põhiseaduse vastased, kes jumaldavad kommunismi, õiglusest midagi kuulda ei taha. Ometi on ju EKRE-l paljuski õigus. Kuidas saakski mingit tulemust tulla, kui 17 aastat uinuti roosas udus 5-e rikkama seas, sellest ärgatagi ei suudeta.Surfame nagu kanad takus oma kindlates dogmades-MINA JA MAAILM. Nüüd, enne valimisi võtame siis viimased õlekõrred appi, et sotsialismi päästa sõimuga-häbiväärne. Aga, mida teavad laineharjal sõudjad piinlikkusest, ikka üle lai pade.
Tanel 1. aprill 2017 01:30
Tänu sellele kaotas EKRE minu hääle. Maria sugune raudne leedi välja visata - seda ma ei andesta. Järelikult pole tegu erakonnaga vaid järjekordse liivakastiga, kus mudilased võimuvõitlust mängivad ja üksteist kassis.taga loobivad.
aga 1. aprill 2017 02:02
millega ta sinu hääle üldse sai? oma tavapäraste ja labaste valedega nagu veel siiamaani kombeks?
1. aprill 2017 22:20
Tanelile 1. aprill 2017 02:32
EKRE-s on ainult lollid Helmede käsualused. Naeruväärne erakond oma ekrelastega.
Tanel / 01:30, 1. apr 2017 -le 1. aprill 2017 06:07
Väga hea meel, et kogu see punt puruneb. Väga ebameeldivad inimesed.
Pakun välja et 1. aprill 2017 15:39
Viimsis aretatigi mingit provokaatorite puntti ja sellest ka selline eresoluutne tegutsemine, sellega hoiti ära hullemat

evald 1. aprill 2017 01:27
ei saa aru inimestest, kes astuvad parteisse ja hakkavad siunama, et mulle ei meeldi see ja teine asi!?
okas 1. aprill 2017 07:57
astutakse parteisse, et elu edendada. kahjuks eestlane ei salli kui kõrval oleval isikul on OMA arvamus. selle eest hakatakse karistama. minu valimised on nüüdseks lõppenud.
Oma arvamust 1. aprill 2017 15:47
Ei saa etendada diskrimeerimisena ja sellega meedias leierdata. Kui koosolekutel on poliitika üle otsustatud enamuse tahte läbi siis rahulolematu vähemus viibib ise vales kohas ja on eksinud mõttekaaslaste otsigul.
Kommunist olla on uhke ja hää (telefoni varas Maximka jt.) 1. aprill 2017 00:53
Kommunistid teisitimõtlejaid ei salli. Hea et Siberisse ei saadetud.
ninoh, mis Maximka? 1. aprill 2017 13:38
ikka telefonivaras Madison!
Madise poeg 1. aprill 2017 00:41
Eriti naljakas on kuulda manitsusi mehe poolt,kes näib tõeline limukas olevat. Kes sööb ja salgab.
mees 1. aprill 2017 00:35
EKREsse püüavad konkurentide käsilased sisse imbuda ja õõnestustööd teha. Tulebki saast kõraldada kes ei saa aru, et eesti riik kuulub eestalstele.
kas 1. aprill 2017 07:32
kõik on seal sama rumalad
EKRE kommentaatornimega Mees 1. aprill 2017 22:23
püüabki selgeks teha, et EKRE-sse astujaid peetakse erakonna poolt saastaks.
helves 1. aprill 2017 00:23
KUI helmekese naine ütleb ,et maakera on kandiline siis nii on ja isegi mõelda ei tohi midagi muud.
lugeja 1. aprill 2017 00:03
Kommijad, küsige Marialt, kuidas teda ennast erakonda võeti ja Mardi poolt üles haibiti.
Gupido 1. aprill 2017 00:50
Sellepärast siis Monika tasuski kätte.
Lumememm 31. märts 2017 23:58
Ja palun "modereeri" see siis kiiresti ära
Sest ma tahan minna oma vana koeraga välja jalutama
Modereerimine on Sinu TÖÖ
ja ühte väikest kommentaari ei ole ju mõtet modereerida 2,5 tundi?
23:58-le 1. aprill 2017 02:36
Lumememm 31. märts 2017 23:51
-Ei, noh... kui te nüüd nalja teete, siis on see küll päris tore nali, aga kui te nalja ei tee, siis...
("Suvi" 1976)
Olen varem EKRET valinud ja kõik mu tuttavad ka
Aga kui nüüd Maria Kaljuste HEIDETI nende ridadest välja?
(Maria Kaljuste kõne: Me ütleme seda nii kõva häälega, et need seal ka kuulevad)
https://www.youtube.com/watch?v=a2yxMYeoTio
Kui see on tõsi, siis ma ei vali järgmine kord ka EKRET
Siis ma ei vali üldse mitte kedagi
Mitte et kellelgi sellest midagi oleks, et üks anonüümne kommentaator ei VALI mitte kedagi.
Aga kui minusugune tavaline inimene , kellel on OLNUD mingi oma arvamus, kaotab igasuguse lootuse, et keegi neid aitaks
ja ei ütle enam midagi.
SIIS TEHKE, mis te tahate, seal TOOMPEAL.
Tõstke makse, tooge pagulasi,
saatke vaimupuudega inimesed oma hooldekodudest laia maailma.
Võtke metsad maha, kaotage kiirabi ja päästeamet.
Aga
1) MAARAHVAS, madalam kui muru, jääb ikkagi ellu
2)puudega inimese hooldajad jäävad ikkagi ellu, sest nad on raskusega harjunud
3)me kõik jääme ellu, sest me ei häbene osta Säästumarketist kõige odavamaid makarone
Me jääme ellu kui ka vaenlane ründab.
Sest me teame, mida teha.
to Lumememm 1. aprill 2017 02:55
Kui visati välja, järelikult oli põhjust ja see põhjus pidi olema tõsine.
Ma valin alati Ekre.
Ei soovi meile mitte mingeid pagulasi, mitte ühtegi.
Asi 1. aprill 2017 07:32
polegi nimetatud isikutes, vaid konservkommunistide viha isemõtlemise vastu. Kõik peavad mõtlema nagu juhtkommud.
isemõtlemine kooskõlastatakse, 1. aprill 2017 15:54
kuid kui see on erakonna põhimõtetega vastuolus,siis oled vales erakonnas ja tuleb lahkuda,kas ise v ootad väljaviskamist?

Ae, rahvas! 31. märts 2017 23:48
teeme endile teene, valime kõik rehve ja saame oma maised vihkamisepiinad põlvkonna-kahe jooksul lõpetatud!
23:48 1. aprill 2017 02:37
Lollakas - hoia oma hambad rehvidest eemale! Rehvid on ainus ÕIGE ja TUBLI erakond!
Edasi, seltsimehed! 31. märts 2017 23:04
vähemalt on siin banaanivabrikus valimised alles jäetud, muidu peaks kümnendite kaupa neid Ekremli kiiduavaldusi lugema
23:04-le 31. märts 2017 23:24
Ja kuhu sa,seltsimees, siis edasi tahad minna?
23:04 31. märts 2017 23:28
see käis otseselt ekremli jüngrite kohta, aga ju siis tundsid ennast liialt puudutatuna
mošeesse 1. aprill 2017 09:31
koraani lugema tahab minna
Vabad valimised ei olegi nii vabad 1. aprill 2017 16:00
Moskva rasvane vari mõjutab ikka ja alati riigikogu valimisi ja ega kohalikudki puutumata jää. Oleme kaudselt mõjutatud ja seda veel pikkadeks aastakümneteks
23:04 Seltsimees ekreml 1. aprill 2017 12:45
miks nii tormakalt? Kannatust võiks ka olla, üritad Erdogani mängida aga mošeed pole ehitama veel hakatudki. Enne ei tule midagi välja, kui odad püsti on, meka suund teada ja isamaalased vangi pandud. Allahu akbar on sinu kiiduavaldus, mida siin levitad ööpäevaringselt.
Johhadii 31. märts 2017 23:02
See oo ju APRILLL teitele köigile!!!
nõus 31. märts 2017 23:24
Muidugi on,sest teda EI VISATUDKI välja.
Lyumememm 1. aprill 2017 00:00
Aprill algab 1 minuti pärast alles
Lumememm 1. aprill 2017 00:07
Vabandust kiirustamise pärast,
aga sain endale varjunime :)
EKRE 31. märts 2017 22:56
on nagu Mussolini mustsärklased. Puhevil nagu kuked ja kuulsusetu lõpuga.
ja 31. märts 2017 23:45
sotsid nagu soodoma ja keskid kui komorra
see pole mingi ponro! 1. aprill 2017 00:55
****i elu ongi selline!
vana aadu ütles selliste kohta muidugi seda, et kodutöö on lihtsalt tegemata
järgmisena 31. märts 2017 22:47
lendab siis aukohus, kes ei näinud põhjust Kaljustet välja visata?
31. märts 2017 22:52
Aukohtul ei olegi EKRE-s mingeid õigusi.See on klubi tasandil kongressil valitud inimeste rühm. Erakonnas on lõplik sõna ikkagi juhatuse käes. Ja juhatus kuuletub teadagi kellele.
Aukohus 1. aprill 2017 07:33
on vaid vormi pärast, et näidata teistele, et ka neil on AU olemas. Tegelikult juhatus ...b aukohtu otsustele ehk mingit AU pole neile omanegi.
ERKE 31. märts 2017 23:01
Isa-poja bänd ja totulotud!
Kodutüli 31. märts 2017 22:19
vana kommunist 31. märts 2017 22:17
Mart on tubli!
Mina olen ka selle poolt, et see endine tubli ja üliagar nõukaaja marksismi-leninismi propagandist Mart peab oma isiklikus ekre impeeriumis kõik teisitimõtlejad ükskõik kuidas ja mismoodi elimineerima ja nende suumulgud kinni lööma.
EKRE 31. märts 2017 21:51
... on ainuke erakond, kelle poolt tasub hääletada.
31. märts 2017 22:47
ekre on ainuke erakond, mis peale järgmisi valimisi kukub helmede endi poolt kaevatud auku.
Head kukkumist!

Thor 31. märts 2017 21:43
to thor 31. märts 2017 21:46
valisid ekret? ei usu, nii rumal ei saa küll keegi olla, et ei saa aru, et enne valimisi ongi vaja teha igasugu propagnadat, sest ekre toetus muudkui kasvab. aga ma usun, et oled lihtne propaganda töömasin, loodad, et mõni teine vaatab su lauset ja ka ei vali enam. läks nässu.
Ekre laadset parteid on vaja 31. märts 2017 21:39
Aga praegune trio:originaal,kloon ja originaali proua,meenutavad pigem troikat,kui tõsiselt võetavat ühendust.
2päeva kremli pidu kindlustatud 31. märts 2017 21:23
EKRE, hoia ikka isamaa lippu kõrgel, las need ehtsad kremli ööbikud siin laulavad, neid ei võeta enam kuhugi. Nutavad, halavad, sõimavad, miski ei aita, tõmmake terviseks, üldse ei koti see kiun.
marvin 31. märts 2017 21:11
siin sõnavabadus täielikult välistatud ,pange kommentaarium siis kinni kui te ei kannata kommentaare ,pealegi ausaid ja korrektseid.
aga 31. märts 2017 21:26
see käibki vastavalt, kelle iidol vahti peab.Lausa tuntavalt vaated mängus.
Mõtte paus? 31. märts 2017 21:09
kui keegi oleks isemõtleja, siis ta astuks ju ise sellest Ekremli gängist välja, mitte ei ootaks Suurte Juhtide Heldet Kätt ??
http://www.põlised.ee/300-000/2017/03/28/kui-on-must-haaleta-poolt/
valija 31. märts 2017 21:22
Mart ja Martin HELME tuleb EKRE-st VÄLJA VISATA! Populistlikud PROPAGANDISTID ja inimeste LOLLITAJAD!
21:22oot, oot valija 31. märts 2017 21:29
nii lahjalt.Ikka kinni, kohe Siberisse Baikali taha, oled ju erdogan 2.
heh 31. märts 2017 21:48
valija, oled tobu küll. Helmed ongi selle erakonna loonud ja see peabki olema nende nägu. ja ongi õige, et nemad otsustavad.
Mari 31. märts 2017 22:01
Valija 1. aprill 2017 10:39
Hahahaa, mine viska siis! Paras sulle, karju kõvemini, ikka ei aita.
mida 31. märts 2017 21:01
sellest nüüd peab järeldama?
Derkuni ei tea kuid Maria Kaljuste on väga töökas ja aus rahvuslane, vaatasin tema pöördumist euroopa naistele - väga asjalik ja SELLINE inimene visata välja!!?? kus iga tegija kulub üliväga ära
ainus järeldus saab olla - EKRE on loodud vaid auru välja laskmise ventiil võimurite kontrolli all, liigne poolehoid viskab katuse pealt, annaks Jumal, et see nii küll poleks
to mida 31. märts 2017 21:49
ju on põhjust, ilmaasjata muidugi ei viskaks keegi välja kaljustet, kes on tõesti kasu toonud. aga ju on põhjust, mida meie ei tea. ja ei peagi teadma, musta pesu avalikult pesta on alatu kaljustest.
Jüri? 31. märts 2017 23:30
Mulle meeldis tema jutt arvamusleht.ee-s
"Jüri Derkun: KGB ja GRU Eestis"
Irw 31. märts 2017 20:54
Need p ooletoobised hävitavad oma o garuses seele Rahvaliidu abor.dijäänuki üsna pea
Reede 31. märts 2017 20:50
"Ent EKRE kes pühendab kogu oma energia avalikule sõdimisele Eesti vabariigiga on eksinud riigiga.

õige pealkiri oleks: 31. märts 2017 20:49
EKRE puhastab ridu intrigantidest
Elle Nurmenukk 31. märts 2017 20:59
See on EKRE-s üldteada, et Mart Helme abikaasa Monika Helme korraldabki pidevalt intriige ja õhutab tüli erakonna liikmete vahel. Kord on talle ühed halvad, siis kogub enda ümber toetajate kamba, et kedagi ära lintsida. Hiljem satub keegi tema toetajaskonnast põlu alla ja siis kogub enda ümber uue toetajaskonna. Rahvas laseb rõõmsalt endaga manipuleerida. Monika ja Mardi ajutine toetus kellegile on nagu narkootikum, mis võtab inimeselt korraks iseseisva mõtlemise ära. See oleks väga ebaõiglane kui see kommentar kustutatakse.
Mari 31. märts 2017 22:03
Täiesti õige, nii ta on :)
reformarid 31. märts 2017 20:47
halavad, küsige lutti ex p ministri käest
kadrin 31. märts 2017 20:45
Ka nüüd läks nagu alati. Tavapärane parteikammaijaa. Tülgastav.
Kle Mart ja Martin 31. märts 2017 20:29
valisin teid . Nüüd on näha , et te ei leia enda parteisse kaalukaid sõnumitoojaid , peale teie endi.
See on nonsens ja jama ! Kui tahate , et valin teiid, siis tehke midagi . Aga mitte selliselt nagu Viimsis ja Saaremaal!
EGRE 31. märts 2017 20:46
Pakun 25 eurtsi hääle eest. Kuidas tundub?
aukohus 31. märts 2017 20:54
aga sa hea sõber lase vabaks. Keegi ei käsegi sinul EKRE poolt hääletada. Vali aga julgesti reffe või isamaad.
valija 20:54-le 31. märts 2017 21:26
Ega mõistusega inimesed EI HÄÄLETAGI EKRE poolt! REF ja IRL on palju kordi PAREMAD EKRE-st - ärgu EKRE ennast nendega võrrelgu!
21:26-le 31. märts 2017 21:50
Paremad mille poolest? Millised ämbrid neil tagumiku all on !!!Kui ma kuulan EKRE sõnavõtte,leian sealt just seda,mida ma tahan----eestlust ja eestluse hoidmist.
02:40 Sinul 1. aprill 2017 10:43
ja ajud, mis ajast?? Saepurust ja s....tast saia, no ei saa ju.
kle sa ise kle 31. märts 2017 21:52
kas valid maailmavaadet ja islamivastasust või helmedesid inimestena?
Helmel see Stalini nakkus 31. märts 2017 20:19
äkki saatkonnast kahmas koos dengaga`Kurb,lohutamatult kurb lugu-
Madisson ju kõva peaga keskharidusega nolk 31. märts 2017 20:17
Sellised võtavad sõna kui kääna pissib
No 1. aprill 2017 07:38
seekord tegi Jaaguke ennast nii kõvasti täis, et haiseb veel mitu aastat.
:) 31. märts 2017 20:12
ekresse ju ei sobi ise mõtlev naine. Neile on ikka vaja selliseid blonde peibareid nagu vana helme naine.
olge ise ka tublid 31. märts 2017 20:50
EKRE-sse ei sobi intrigandid, isemõtlevad sobivad hästi ja neid on seal ka rohkesti
lugeja 31. märts 2017 21:28
EKRE-sse sobivad ainult AJUDETA igapäevased kommenteerijad, kellel on kästud IGA PÄEV kirjutada kümneid EKRE-t KIITVAID kommentaare. Teised ei sobi EKRE-sse.
21:28-le 31. märts 2017 21:51
Kuule, 21:26 kah, ära mölla nii palju siin.
eks 31. märts 2017 19:51
Eks ta surnud ole, see EKRE; laip juba laguneb. Kelle palgal nad üldse on - isa ja poja avaldused on sageli sellised, et tekib mõningaid kahtlusi...
Teised.... 31. märts 2017 20:03
...erakonnad,koos eks-iga haisevad juba ammu.
19:51 laip laguneb? 31. märts 2017 20:03
2 lüüakse minema, 17 tuli asemele, misasi siin laguneb, mõne mõistus ehk??
Pole nii hull midagi 31. märts 2017 20:06
Üldiselt ajavad nad õiget asja aga eks erimeelsusi ja autoritaarsust esineb igas ühenduses.
EKRE soovib, et eestlased oleksid õnnelikud omal maal.
20:06 31. märts 2017 21:30
EKRE soovib ainult ENDA heaolu, et nad oleksid õnnelikud, mitte aga eesti rahvas!
21:30-le 31. märts 2017 21:52
Ära mölla,ma ütlesin juba ülevalpoo....
ja sa soovid 1. aprill 2017 09:38
multikultuurilist sadomaso mängu vä, pisike pervike?
Too Eks (19:51) 31. märts 2017 20:28
EKRE ja surnud? Ega ikka ei ole küll , IRLst on nad ees ja Sotsidest lähevad ka varsti mööda. Igas erakonnas on sisetülisi.
qwe 31. märts 2017 23:02
millest sa räägid ...sa usud tõesti mingit err-itellitud statistikat,mis on reaalsusest valgusaastate kaugusel...ekre on ainus erakond,mis ei ole korrumpeerunud ,on aus ja eestimeelne..Nende tegelik toetus on eestlaste seas 90 %
31. märts 2017 20:42
vana helme oli ju 2005 kuni 2009 kelami nõunik europarlamendis.
kõik peaks selge olema. järjekordne irli filiaal.
kui ekres on üldse päris rahvuslasi, siis nad peaksid asja käsile võtma.
Nuts 31. märts 2017 22:16
Tahad üelda, et Helme oli USA luureagent, kes annab nõu USA kutselisele luureagendile Kelamile.
Partei on edukas tingimusel kui parteis kehtib distsipliin. Parteijoonest kõrvalekaldujad tuleb parteist eemaldada tingimusteta.
miks ei saa 19.51-le anda m miinus punkte 31. märts 2017 21:37
tore 31. märts 2017 21:53
Aga sinule läks küll minu miinus ludinal!
ma 31. märts 2017 21:54

Mõttetu 31. märts 2017 19:50
Erakond puhastab ennast ise, loomulik 31. märts 2017 19:45
No tere talv, Kaljuste tahtis ise otsustada, keda erakonda tohib vastu võtta, Saaremaalt Viimsisse otsustama. Kas see polegi see mutt, kes alasti naiste pilte levitas kusagil? Ja Juurad jäävad Juuradeks, tee , mis tahad. Prakeerimine peabki käima, elu näitab, kes on kes.
Tänu 31. märts 2017 19:38
õhtulehele sain teada ,et sõna " PART" on eesti keeles keelatud ja selle eest lausa karistatakse ja ütlejat petakse kurjategijaks? Kuidas seda lindu siis nüüd peab nimetama ,et karistada ei saaks? Või tuleb kõik pardid ära hävitada..Või tuleks hoopis kõik poliitbroilerid ja valimistel kasutatavad peibutuspardid keelustada, et kodulinnud saaks oma nime auga kanda. Selliste "partide" hääled tuleb lihtsalt tühistada.
ei mingeid l i b a i s a m a a l i s i , 31. märts 2017 19:26
Kuli 31. märts 2017 19:18
See erakond hävitab ennast ise....kahjuks. Debatti ei saa mingil teemal tekkida kui kõik on ühel meelel. Kriitika pidi edasiviiv jõud olema..aga ju siis EKRE seda ei soovi.
erakonnas on vaja ühiseid tõekspidamisi ja eesmärke. 31. märts 2017 20:29
Kellel on teistsugused eesmärgid, eiab ka teistsuguse erakonna, valik on lai.
Kus 31. märts 2017 20:31
seda debatti eestis üldse pidada saab? Proovi kasvõi õhtulehes oma arvamust avaldada ja kohe ilmub kiri "saadetd modereerimisele" või "sinu kommentaar ei vasta..." ja kui lähebki läbi siis on lisatud hunnik "ajupestute" arvamusi ,et oled "venelane" või "küüditatakse venemaale". Vaevalt, et see kommentaarium EKRE käpa all on.
see pole debatt, see on /20:31 /ajupesija 1. aprill 2017 12:54
isamaareeturite viimane ohkimine.Ärge rohkem Ossiga nurgataga peale võtke, rahunege maha poetagused.
ekre valija 31. märts 2017 19:17
Kui ikka sumbuti sügeleb ja tõmmud meeldivad keri kus kurat.
Mida? 31. märts 2017 19:15
Aga see tõmmu tädi ju ei visatud, delfis oli et kohus mõistis õigeks???
nõmmekas 31. märts 2017 19:12
Krõõt 31. märts 2017 19:49
Nõmmekas võta siis meie musulmanid endale Nõmmele.
to nõmmekas 31. märts 2017 21:55
hoian pöialt, et neegrused just sinu maja põ le ma panevad.
nõmmekas 1. aprill 2017 13:08
toome need tõmmud kõik sulle Nõmmele mändide alla, siis alles näed õudust.

31. märts 2017 19:11
Isamaa ja Respublica Liit vajab uusi aktiivseid isamaaliselt mõtlevaid inimesi.Tulge meile üle.
viimane asi, 31. märts 2017 19:17
19:11 just 31. märts 2017 19:53
mingugi kõik reeturid ühte isamaa reeturite ridadesse, saab peale valimisi kõigist lahti. Nendel see simmindus nõnda südamelähedane, kõik punti ja veerema.
Võtke... 31. märts 2017 20:05
...need kaks,kes välja visati.Nad teile suht sarnased.
too 19:11 31. märts 2017 20:31
IRL on nii maha käinud , et sellega pole küll kellelgi mõtet ühineda.
wertyu 31. märts 2017 19:11
Hoidke ja harige. Külvake ja lõigake. Tuulake ja sööge.
kapp 31. märts 2017 19:09
noh,peaasi et meediasse saaks.
peale helmede kohtunike geissi,oligi oodata vastukäiku.
kellede 31. märts 2017 19:03
põhimõtted ei kattu erakonna poliitikaga siis astugu teise erakonda,nii lihtne see ongi.Ekre erakond tõesti ei võta omas kakspidiseid ja kord on erakonnas kõva.Ja nii peabki.
mats maalt 31. märts 2017 18:54
Juhan poiss on Delfist Kooritsa üllitise võtnud ja ÕLi copinud. Nagu juba teada ei õnnestunud taas meediamullist pauku välja meelitada,vaid kogu skandaalike jooksis visinal tühjaks.
Noh ajakirjandus 31. märts 2017 18:51
milles on ikka asi? Mida tahtsid need nn tülikad isemõtlejad ja mida tahavad Helmed? Ainult jama ajate siin - väärtajakirjandus ptüi!
Kõva Ketas 31. märts 2017 18:43
Kaljustet ei visatud EKRE-st välja, on meieni jõudnud sõnum.
Kas nüüd läheb edasi Viimsi rakukeses toimuva selgitamine?
Äkki ikkagi jõutakse sinnani, et saretokikeses, asised hoitakse kuidagigi kõrvale ja volikokku pääsust, et öra hoida võimalike järjekordseid maade sahkerdamisi, mis viimsilastele kalliks lähevad kui sinna tükile tuleb lasteaed või kool ehitada. Senised valla võimurite ostetud maalapid on ju ülikalliks osutunud
Kai 31. märts 2017 18:43
Kardetakse et EKRE pooldajaid saab Eestis palju olema.Kuidagi peab neid mustama.Kumbki virisejast ei kommenteeri.Kas mujal pakuti magusamat pirukat??
see teeb 31. märts 2017 19:24
hoopis head reklaami ja hoiab neid pildil. Minult EKREle hääl.

31. märts 2017 18:33
helmed näitavad enda tegelikku nägu.
18:33 Vanaema maalt 31. märts 2017 20:23
Nende näod ju igapäev tegelikud, pole näinud Marti Michali näoga ringi käimas?Ongi tegelikud ja täitsa kenad, olen lähedaltki vaadanud.Martin on natuke kõhna, sest on Maarjaga kaksik, materjali jäi väheks.Kui aga tublisti isamaad hoiab, küll kosub.
Kokkuvõte 31. märts 2017 18:33
appi soss poliitmaastikul on EKRE vaja hävitada vahendeid pole vaja valida , muidu soojad kohad kadunud ja mtü pagulasabid rahatud
valin ikkagi EKRE
lihtsameelsele 31. märts 2017 23:05
EKRE mõtted mõned ideed ja mõtted on ju täitsa arukad, aga juhtkond on ju täielik klounaad. See punt hävitab ennast ise oma lollide otsustega nagu näha, sotsid ainult irvitavad ja hõõruvad käsi. eks vali pealegi, aga sinusuguseid on valimisteks jäänud vähe
lol 1. aprill 2017 02:05
millistest ideedest sa räägid? kas nendest, mis iseseisvuspartei lehelt varastati või nendest, mida nad mitte kunagi ellu ei vii?
peast kukuu ? 31. märts 2017 23:15
siin lehel on näiteks toodud KOLM Ekremli hääletust, mis POOLDAVAD mtü-sid ja nende sooje kohti:
http://www.põlised.ee/300-000/2017/03/28/kui-on-must-haaleta-poolt/
siit annab väga selgelt järeldada, et sinu jutt on lihtsalt tühi jüngrifantaasia, mida reaalses elus ei eksisteeri