Eesti uudised

Tartu taltsutab autojuhte: Supilinna tänav ehitatakse kõveraks

Asso Ladva, 31. märts 2017, 04:00

30 KOMMENTAARI

m
Millalgi nii kui nii/ 16. september 2018, 20:59
Loodetavasti ei jää projekt sahtlisse vaid teostub. Mitu sajandit ei ole ükski LV. koosseis suutnud Oa tänavale kõnniteid teha, ikka on tähtis kusagil mujal. Kamikadzed töllerdavad sillale suunduva tehnika vahel, rahustades sedapsi liiklust. Nimelt on autojuhmid tänavaäärse kinni parkinud või asub seal dšungel.
m
Marts/ 31. märts 2017, 22:42
Tainapeade linn. Mida on lapsel autoliikluse tänavale asja?
t
Tartu LV/ 31. märts 2017, 22:12
ja Supilinn on paras jobukari. Oa tn pole hetkel nn lamavaid politseinikke seal nn politseinike lahtise hauad ehk sygavad kraatrid. Tartu LVle soovitaks kasutada teedeprojekteerijat, siis saab ka tulemus parem.
e
eestlane/ 31. märts 2017, 20:59
Väga paljudes riikides kasutatakse erinevaid tõkkeid kiiruse ohjamiseks ja keegi ei vingu.ja isegi"kõverad" sahad on neil olemas.
k
kurb/ 1. aprill 2017, 11:08
et Sa mõistu ütlemisest aru ei saa. Kõver või sirge sahk, maanteede ääres võib talvel igal pool tokke näha, et masin tee ääre kontuure teaks järgida. Kui tee laiust vähendada siis kuidas seda talvel suurendada kui tee äärde on vaja ruumi lume jaoks.
a
asd/ 1. aprill 2017, 11:19
tõesti huvitav idee, Kurb, lisaks sõiduteele ja kõnniteele projekteerida tänavatele ka LUMELADUSTAMISE RIBA!
e
eesti/ 31. märts 2017, 19:01
ehitage 30 ringliiklusega ristmiku ja 70 lamavat miilitsat. EU toetusega
n
nh/ 31. märts 2017, 17:46
tuleb kroonuaia tänav tagasi 2-suunaliseks teha, nagu see kunagi oli ja pool probleemi on lahendatud, aga supilinna tagune sild lahendaks terve probleemi
h
Hmm/ 31. märts 2017, 13:44
Oa tänav on kodutänav... Iga tänav on kellegi kodutänav!
t
tädike/ 31. märts 2017, 13:35
vist kujutab ette, linnavalitsus ostab tema kodutänava jaoks spetsiaalselt loogelise saha... Aga liikluskorralduse ametnik peaks küll taipama, et sellist muutuva laiusega tänavat talvel sahata on paras peavalu. Viljandi ringi näiteks peaks olema selge, et turboringe ei anna normaalselt sahata, sest pole kohta kuhu lumi mahuks.

k
kalvi- kalle/ 31. märts 2017, 13:09
e
ettepanek/ 31. märts 2017, 12:36
Ja igale ristmikule võiks teha Tartu linnaisade südamele nii armsad turboringid koos sõiduridade vaheliste kividega! Eeskujuks võib võtta Viljandi maantee ringi!
v
vana Setu/ 31. märts 2017, 13:32
Nende kividega turboringide kiituseks peab mainima, et nad elimineerivad edukalt neid tohlakaid, kes ei pea lubatud suuna märkidest midagi.
k
kahjuks/ 31. märts 2017, 12:12
Tartu on juba pikka aega olnud liikluse korraldajana i.d.i.oo.t.i.d.e linn.
ü
ühe tot.aka väljamõeldud tot.rus/ 31. märts 2017, 11:32
Oa tänav, kus on peetäis parema käe õigusega ristmikke niigi, vajab kindlasti kiiruse pidurdamiseks mingeid kurve. Lihtsameelne on ikka selle idee väljamõtleja! Eestis on sadu tuhandeid tänavaid - teeme kõik, kus mõni laps elab, kurviliseks??? Talvel libedega eriti hea...
j
Jama!/ 31. märts 2017, 11:28
Hirmus , mis jama inimestele aetakse- see Oa tänav on nagu Kuu maastik ja seal polegi võimalik kiiresti sõita. Jätku ta selliseks, nagu on ja ongi nende probleemid lahendatud. See Eesti liikluspoliitika on mingisuguste hullukeste ja vanamuttide ajada, kes ei tea liiklusest mitte midagi.
i
Ilmar/ 31. märts 2017, 11:02
arusaamatu, see Bachmann oli kunagi linnavalitsuses tööl vist. Talvel libedaga on need kurvid päris mõnusad autode mõlkimise kohad, eriti kui märgistus lume all. Pealegi on arusaamatu, kust äkki Oa strassel see liiklus, alles Supilinn väitis, et sealkandis autoliiklus olematu ja Kvissentali silda pole vaja ehitada. Linnavalitsuses võiks ikka mõni ametnik leiduda, kes supilinna seltsile seletaks, et linn pole ainult supilinn. Ehitage Kvissentali sild valmis, pääsevad Raadi, Ülejõe, Veeriku, Tammelinna elanikud sellest kiuslikust Supilinnast läbi sõidust.
s
Suurepärane mõte/ 31. märts 2017, 10:59
Ka mulle ei meeldi need tossavad kärud. Supilinnas peab saama jalutada ja pardi prääksumist kuulata.
p
Pommi Auk/ 31. märts 2017, 10:54
Tõsiselt heade mõtete linn...

a
Alar1/ 31. märts 2017, 10:39
Kõveral tänaval on hea driftimist harjutada.
j
Julie/ 31. märts 2017, 11:36
k
Kmees/ 31. märts 2017, 10:27
Lõpuks ometi on hakanud riik ka meie eluliselt hädavajalike porobleemidega tegelema! Tänud!
h
31. märts 2017, 10:25
Huvitav oleks teada, mis huvigrupid selle otsuse taga on??? Sirgeid ja kihutatavaid-ohtlikke tänavaid terve linn täis, aga just Supilinna Oa tänavale on sellist muudatust vaja!!? Pealegi võin küll eksida, aga kas seal veel parema käe reegel ka ei kehti igal ristmiku, nii et erilist hoogu ikka üles ei võta ...
p
paha/ 31. märts 2017, 10:28
sa siis ei pannud tähele et idee autori lapse elu on ohus,muidu ju polekski ehk probleemi
a
aga/ 31. märts 2017, 13:46
kui reaalne see oht on? Oa tn. lahendus oleks ehitada ühele küljele hädakõnnitee, postidega eradatud. Linnavalitsusel peaks olema prioriteedid paigas. Remontida muhkus-aukus tänavad (Ilmatsalu Ravila ja väikese ringi vahel), kõnniteed ehitada sinna, kus massiliselt jalakäijaid liigub. Meelespea lasteaeda, näiteks ei vii Ilmatsalu tn. üldse kõnniteed - kliendid ja nende vanemad peavad kõndima autoteel.
m
mx35/ 31. märts 2017, 20:54
sellised kellele ei meeldi madruse tänav.. sellised huvigrupid siis
p
Põhjus/ 31. märts 2017, 09:35
Tegelik põhjus on, et saaks "omad joped" raha teenida.
a
ab/ 31. märts 2017, 07:01
Mida rohkem jõnkse, seda rohkem kütust, seda rohkem heitgaase! Kas nüüd siis rumalate mõtete linn?
t
tähelepanek/ 31. märts 2017, 05:00
iha.ee lehelt, et Tartu kandi kodanike penised on ka kõverad kõik ja vihveltoosid on topeltkraega, igati löökaukude osa pärssivad ja liiklust rahustavad :) irw
m
MGM/ 31. märts 2017, 04:19
Löökaugud on ka hea lahendus autode kiiruse alla võtmiseks. Kusjuures tekivad ise, polegi vaja maksumaksja raha raisata.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee