Eesti uudised

"Ükski laps ei tohiks nii palju kolida!"

Liis Vaksmann, 30. märts 2017, 10:49

94 KOMMENTAARI

n
No/ 15. september 2017, 12:02
väga väga kurb lugu, eelkõige lapse seisukohast. Ja need, kes siin lahmivad, siis miks isa mängust välja jäetakse? Kas see on teie arust normaalne, et isal on oma lapsest suva, arvab, et last aitab kasvatada see 150 eurot? Kas ta üldse maksabki seda iga kuu? Kas kellelgi on andmeid, kas raha on juba kokku saadud? Vaatasin FB-s suurt midagi välja ei loe selle kohta?
x
Xxx.../ 22. aprill 2017, 21:48
Oh sa juudas...ma loodan,et kui Ilmar neid kommentaare kunagi peaks nägema,siis on ta piisavalt suur,et osata selle kõigega siin,toime tulla.Lapse pärast peaks ikka end tagasi hoidma,sest olgu mis on...ema jääb emaks.
n
Need/ 31. märts 2017, 21:17
kes ei raatsi teisi aidata, alustavad ikka abivajaja mustamise jja sõimamisega, ehkki neil oleks võimalik ka vait olles mitte aidata.
e
Egle/ 31. märts 2017, 00:57
Kõigile ma,kahjuks vastata ei jaksa,aga vallast ei saa ema mingit abi kuna omanik pole nõus tegema üürilepingut ja sellega seoses puudub sissekirjutus..Lehte ei saa tõesti tervet elulugu kirja panna.Nagu facebookis maininud hoian kontost ülevaate kõigile kes seda soovivad..Ja nagu mainitud siis me ise panustame ka nii kuis meil võimalik,paraku on ka meil omad pered mis mõistagi omavad kulutusi.Toidu ja muuga oleme siiani aidanud ja teeme seda ka edasi.Ning ka korjandusse panustame.Keegi ei pane kellegile nuga kõrile et ala anneta..ei..iga inimene otsustab ise kas teeb seda või ei.Kui on rohkem küsimusi.Vastan facebookis hea meeelga..Ning ma võin ju olla pool mustlane aga ei tunne end sellena.Olen iseenda üle uhke.Kõik mis mul elus saavutatud on ausal teel ja kedagi petta pole ammugi plaanis.
e
ei, muidugi mitte/ 31. märts 2017, 17:43
tavaliselt korteriostu-kerjajad-põlejad saavad lausa 50 tonni kokku aetud.
j
ja/ 31. märts 2017, 17:45
pidevat kolimist rahapuudus ei takista
m
MINA/ 1. aprill 2017, 23:46
EGLE SA KIRJUTAD SIIN,ET SA ELASID ÜKSI,KUID MIKS SA NIIMOODI VALETAD?
e
Egle/ 3. aprill 2017, 11:17
Mida sina ka minu elust tead?Ah..Sa vaata kuidas sa oma,lapsi kasvatanud oled.Müüta edasi ennast
m
MINA/ 6. aprill 2017, 22:05
Egle ma ei kerja vähemalt,ja lõpeta minu mustamine selge,ära hammusta kätt,kes ja mis ind toitis!
e
Egle/ 13. aprill 2017, 09:10
Sina hoia minu elust eemale.Saad aru jubs ükskord et sa oled mitte keegi..Sina mind toitnud pole.Ela edasi oma illusioonides
i
Idavirulane/ 30. märts 2017, 22:18
Kusagil provintsi külakohas 5000 eurot korteri eest? No ei tahaks nagu hästi uskuda, sest ega see mingi pealinna lähiümbrus ole. Kas siin pole mitte veidi üle pakutud, et naiivsed heategijad rohkem "pappi köhiksid". Meil siinsetes linnades võib mõnesaja euro eest korteri kätte saada. Ja Kohtla-Järvel, Kiviõlis, Püssis või Aseris on piisavalt tühje kortereid, millele ostjaid ei leidu. Nii et hinnad on täiesti maas. Mõne võib lausa jumalamuidugi saada, kui mujale kolinud pererahvas sellest lihtsalt lahti tahab saada. Muuseas, võib saada isegi kortereid, kus keskkütegi sees olemas. aga ahjuküttega. Tulgu ja ostku siit.
i
30. märts 2017, 23:05
Ida-virumaa on suht karu peeses ka ekole. Seega ei üllata et sellisesse kohta keegi ei kipu ja selleks ka hinnad madalad. Kuna Sipa asub märjamaa vallas siis ei üllata et hinnad kallimad. Sest tallinn, pärnu, haapsalu ja paide kõik jäävad tunni ajase sõidu kaugsse. Ja korteri hinna on määrand korteri omanik. See on ka hiljem tõestatav et nii palju kulus korteri ostu peale. Keegi ei ürita kedagi petta. Kui üritataks miks peaks see meediasse lekkima??
v
Vasuseks/ 31. märts 2017, 01:38
Kui inimene on kodutu ja peavarjuta, siis sobib iga katusealune, mitte ei pirtsutata.
t
Tühi jutt/ 31. märts 2017, 20:53
Aseris algavad normaalse 2-toalise korteri hinnad 5000 eurost.Jah, hetkel on müügis ka üks mis maksab 2800, aga see on keldrikorrusel, akna asemel pilttapeet.Ega elamiskõlblikku ühetoalistki alla 4000 leia.
v
Vanasõna/ 30. märts 2017, 22:06
Igaüks on ise oma õnne sepp!
Mulle ei meeldi need igasugused raha ´lunijad, sest pole kunagi teada, milleks seda kokku kerjatud raha lõpuks kasutatakse. Ei usalda neid. Kõigepealt tuleb ikka vallalt taotleda ja nõuda seda, mida seadus ette näeb. Kas või sotsiaalkorterit. Ja toimetulekutoetust. Samuti võib saada muudki abi. Näiteks lastele seoses õpingutega. Kütet. (minu väga väikest pensioni saavale naabrimehele pakkus näiteks meie vald talveks 200 eurot toetust talvepuude või briketi muretsemiseks) Ja toidupakke jagatakse. Selliseid, mida ikka kahe käega tõsta annab,mitmekümnekiloseid. (meil olid viimati 15 kg. pere iga inimese kohta)
s
sellised saavad/ 30. märts 2017, 22:27
ja võtavad kõik toetused ja abid vastu, alati. aga kui kerjama kukuvad, siis loevad sente ja nälgivad lausa. seletatakse, kuidas pensionist lausa kõik üürid makstakse, toimetulekutoetusest ei sõnagi ega sotskorterist.
l
loe uuesti/ 31. märts 2017, 20:55
Vallast toetust ei saa, kuna naisel puudub sissekirjutus, omanik ei soovinud üürnikku sisse kirjutada.Kõik on kirjas, aga kommenteeritakse ilma lugemata, peetakse ennast vist selgeltnägijateks kes teavad ilma lugematagi kõike.
m
MINA/ 6. aprill 2017, 22:02
Täiesti õige jutt,inimene lihtsalt eiviitsi tööd teha muud midagi.
m
maakas/ 30. märts 2017, 21:51
kus mustlased mängus, arvake edasi ise....
e
Egle/ 31. märts 2017, 00:59
Aga arvagi sina edasi.Kes sinu arvamust küsis?Ega see Eesti rahvus pole ka ei tea mis au märk.Rahvus ei tee veel inimesest inimese.
k
Ka arvaja/ 31. märts 2017, 06:46
Kuna raha küsisid korteri jaoks, siis on selge, et arvamusi tuleb seinast seina. Selliseid ja selliseid ja selliseid. Ja kõik ei pruugi meeldida.
Mulle ei meeldi, et raha tahad kõikidelt, ka eestlastelt, aga ütled, et see Eesti rahvus pole mingi au märk. Nii et raha ei haise!!!! Kas ei tundu, et oled natuke ülbeks läinud?
Tead, arvan, et Sulle ei meeldi see, et inimesed ei tee kohe omarahakotti lahti, vaid enne mõtlevad päris pikalt , kas anda või mitte. Lugedes seda Sinu arvamust siin ja vassimist mujal, arvan, et osa inimesi ei anna raha.
Veelkord- linna või valla sotsiaaltöötaja.töötaja peaks tegelema selle pere asjadega.
Aga Sina ära ole raha küsides nii ülbe!
e
Egle/ 31. märts 2017, 07:33
Mina olen siia kolm kommentaari pannud!Ei ole ülbeks läinud aga ennast mingitel umbes inimestel kellel pole plaaniski annetada ja oma igavas elus ainult siin üritavad ainult oma päeva toredamaks teha sappi pritsides siis loomulikult kaitsen end!See arvamus ala mustlane ja kohe petab,varastab ja mis iganes veel on igati põhjendatud,selge et enamus ongi sellised aga on ka korralikumad ja neile ei anta võimalustki vaid kohe maha tegema!Nagu öeldud ei pea annetama kui seda ei soovi.Ja ikka öeldakse ju käitu teistega nii nagu tahad et sinuga käitutakse.
k
ka arvajale/ 31. märts 2017, 20:58
kordn uuesti - artiklis on kirjas, et vallalt abi ei saa, kuna naine ei ole valda ega ka mujale sisse kirjutatud.Kui pole elukohta, pole ka sissekirjutust ning vallal ei ole põhjust abi anda .Korteri omanik ei soovinud sissekirjutust teha, see on tema õigus.
e
Eglele/ 31. märts 2017, 21:01
Tunnen mitmeid mustlasi ja ükski neist ei ole varas ega petis.Ei tasu rumalatest kommentaaridest väla teha, kui inimene ei raatsi annetada, siis püüab ihnuse varjamiseks teisi süüdistada.
L
???/ 30. märts 2017, 21:50
Liigutav lugu aga kas see, kes neid halearmsaid asjaolusid nii põhjalikult ja hästi teab, ei võiks ise hädalist aidata? Näiteks laenata talle selle hädavajaliku raha. Aga utoopia utoopiaks. Kellel neid üleliigseid tuhandekesi ikka on. Olgem realistlikumad. Mida saaks reaalselt ette võtta?
Aga kõigepealt võiks inimese ju kokku viia kohaliku valla sotsiaaltöötajaga? Ja kui inimene esitab oma üürilepingu ning muud tõendid oma eluasemekulutustest, sealhulgas ka kommunaalteenuste maksumuse kohta, siis on tal ju õigus saada sotsiaaltoetust ja abi, kui ta sissetulekud liig väikseks osutuvad. Peale selle veel muudki abi.
Näiteks humanitaarseid riideid, konserve, tangaineid, makarone j.n.e. Neid mitmekümnekiloseid pakikesi jagatakse ju mitu korda aastas. tean inimesi, kellele on antud muudki. Kütet, kui on ahjküttega maja, mõningaid hädavajalikke majatarbeid.lastel üht-teist j.n.e. Ei tuleks mitte haliseda, vaid tegutseda on vaja!
ü
30. märts 2017, 22:56
Üldiselt aidatakse väga palju, ja see pole halin siin, isegi kui paljudele jääb teine mulje. Asi pole selles et üks inimne peaks suutma kogu selle summa korraga välja käija. Kellegilt pole palutud summasid mis oleks isegi üle paari euro. Piisab sellest kui leidub 5000 inimest kes kannaks kas või 1 euro ja see raha oleks olemas. Aga selle asemel hakkatakse maha tegema. Üks asi on üürida pidevalt mingit pinda ja elada hirmus et omanik müüb pinna maha, teine asi on turvatunne mille saab iga laps oma kodu omades.
t
to 22:56/ 31. märts 2017, 02:38
Tahtmine on taevariik, teadsid juba vanad eestlasedki.
Mina tahaksin kah siit Kirde-Eesti venestunud provintsikolkast minema ja ikka omaenda villat (mitte üüritut, kus tuleks elada "pidevas hirmus, et omanik müüb pinna maha") ikka kusagil Floridas, Šveitsis või Prantsuse Rivieras. Aga näe, 5-st miljonit jääb kõvasti, oma 99.9% puudu. Vahest head inimesed ehk äkki aitavad, annetavad midagi? Mis see ära ei oleks, 5 miljonit inimest igaüks annetaks ainult 1 dollari või euro!
Vabandust, kuid elada tuleb ikka omaenda võimaluste mööda, nii nagu rahakott kannatab! Ja kui raha napib, siis tuleb rohkem töötada ning säästlikumalt kulutada. Kui mina kah oma rahad näiteks kõrist alla laseksin või mmuiduära raiskaksin nagu mõni teine, siis oleksin mina kah purupaljas. Ei ole eetiline laste selja taha pugeda ja kaaskodanikelt haletsust lunida. Raha nuiata. Kui elus ikka viltu läheb, vahest siis tasuks ise kriitilise pilguga peeglisse vaadata. Et milles ikka see viga on.

k
Kõigile / 30. märts 2017, 20:09
Üldiselt on kurb lugeda kuidas tuntakse kahju rõõmu teiste kannatustest. Inimesel on abi vaja. Just nimelt lapsel on abi vaja. Ja teie kes te ainult laimate ja mustate kes te olete enda arust? Ja igal inimesel on paratamatult oma arvamust avaldada. Aga hetkel ei peaks otsima vigu mis inimene on teind. Vaid tuleb üritada aidata. Ja kui pole nii palju südant et aidata siis milleks ültse oma suu mulk lahti teha kui sealt midagi tarka välja ei tule. Ega seda korteri raha ei sebita mitte emale vaid lapsele. Kes vajab turvatunnet ja oma kodu. Igal lapsel peab olema oma kodu, paljudel pole võimalik omale oma kodu soetada. Aga mina usun ja loodan et Ilmarile õnnestub see kodu saada. Ja ma loodan et on piisavalt palju häid inimesi kes tulvad vastu ja panustavad kas või natukene. Ema näeb ise ka nüüd vaeva ja mina loodan et tal õnnestub anda ise endal ka piisav panus, ja ma loodan et eesti inimestel on piisavalt südant et ka oma panus anda. Ei pea annetama palju aga samas on iga sent mis annetatakse ühte moodi tähtia, sest siis on lootust et see asi õnnestub ja saab väiksele Ilmarile tema oma kodu ja selle turvatunde mis ta vajab. Ja see ema on tõesti muutund. Ma pole ise küll ja ma ei tea mis suur fänn tal ja ma tean ta elust palju, tean seda kuidas ta on elu hammasrataste vahele jäänd, ja palju on neid kes tahavad talle halba ja laimavad teda. Aga kui inimene on muutund ja tahab olla parem, siis milleks halvustada ja mõista hukka. Aidata tuleb ja anda võimalus näidata et ta on muutund. Mina annan oma panuse ja need kes saavad tehke palun sama. Kõike parimat!!
u
Urmas/ 30. märts 2017, 22:48
Ei ole päris nii, et tahan sinna jääda, kus on lapse sõbrad. Kui ikka lapsel on Sipas "sõbrad", siis nad jäävad sõpradeks ka pärast emaga Ida-Virumaale kolimist, kus saab küsitud 5000€ eest osta kaks kõigi mugavustega 3-toalist korterit. Ja kui 7-aastasele lapsele mõelda, siis temal tekivad uued "sõprussuhted" väga kiiresti, Arvan, et 7-aastasel lapsel ei ole veel SÕPRU, tõelised SÕBRAD tekivad alles hiljem, vanemaks saades ja senikaua nimetagem lapse sõpru headeks mängukaaslasteks.
k
30. märts 2017, 23:01
Kui lapsel läheb koolis hästi ja ta tunneb end hästi selles kohas ja selles korteris milleks peaks talt need asjad ära võtma. Kolimine mõjub lapse vaimsele tervisele. Aga ilmselgelt paljud selle peale ei tule. Ja väga varakult hakkavad asjad mõjutama ja mõjuma. Kui viia ta mujale kus tal pole turvaline milleks? Keegi ei palu toetada kui ei taha ei saa. Aga kui lapsel on hea ja turvaline ja ta tunneb et seal on ta kodu siis võiks aidata. Paljud ei suuda ka täiskasvabuna leida deda kohta kus neil on hea aga see väike inimene juba teab
u
Urmasele/ 31. märts 2017, 21:05
Mis mõtet on kolida kohta, kus puuduvad igasugused tingimused, kust inimesed lahkuvad, sest majades võimutsevad narkomaanid ja üürivõlglased, süütavad sageli koridore põlema?Selleks on Kohtla -Järvel ja Kiviõlis majad, kus on odavad korterid.Aseris alla 5000 2-tolist korterit ei leia, ammugi mitte kahte kolmetoalist.
v
Valikuline abi/ 31. märts 2017, 01:42
Abistada püüavad siin kirjutajad ju soovitustega. Aga perel ja sõbranna Eglel on vaja ainult raha, muu abi ei kõlba.
t
Targutajatele/ 30. märts 2017, 18:41
Keegi pole väitnud et ema istub käed rüppes,hetkel pühib tänavaid (annab vabu päevi) et saada toidukski raha.Mingit summat tal koos pole,oli lootus et tuttav võtab laenu mida ta hakkab ise tasuma aga see asi jäi katki.Paari nädala pärast saab metsa tööle et anda oma panus korjandusse.Ja kuidas on võimalik kommenteerida kellegi elu ilma sellest põhjalikumalt teadmatta.Nagu öeldud kõik teevad elus vigu,tähtis on neid märgata ja neist õppida.Ja laps ei pea kannatama vanemate tehtud vigade pärast.Oli hetki kus,laps tuli hommiku pool kuus ukse taha paanikas kuna ta emal on halb.Tal käib väga tihti kiirabi.Ma ei taha muud öelda kui et ma südamest loodan et teil endil ei lähe kunagi abi vaja või teie tuttavatel!Keegi ei käse kellegil annetada kes seda teha ei taha aga õppige oma jalge eest kaugemale vaatama
j
Juulius/ 30. märts 2017, 21:43
Kallis sõbranna Egle! See oled ju Sina,eks ole? Tead, aidata saab ka teisiti kui rahaga. Kas Tiia kohaliku sots.töötajaga on rääkinud, palunud abi või midagi muud? Ametnikud abistavad ehk sotsiaalkorteriga, toiduabi või toimetulekutoetuse vormistamisega. Ja artiklit tuleks lugeda ikka lõpuni ja kuulata ära ka korteriomaniku jutt. ja lisage kakontonumber ja nimi artiklile. Soovin poisile,emale ja ka Sulle kõike head. Usu, inimesed kes kohe rahakotti ei ava, teevad kuskil mujal teistmoodi head.Aga Sina oleksid võinud ausalt oma nime alla panna.
s
sotsiaalkorter???/ 30. märts 2017, 22:13
seda ei saa ometi yhele lapsele soovida. Loodetavasti ikka teate, mis inimesed enamasti sellistes sotsiaalmajades elavad? Sellist lapsepõlve talle nyyd kyll tarvis pole.
t
Teadmiseks/ 30. märts 2017, 22:44
Toime tulekutoetust saavad taidelda enamasti need inimesed kelle kuu sisse tulek jääb alla selle toimetuleku suuruse määra. Ja kes soovib toetada see kirjutagu sedasi, sest see on kahjuks tõesti puudu siit artiklist. Aga saab alati küsida ka õhtulehe toimetajatelt. Sest neim on isikukintakt olemas kes korjandusega tegeleb ja kuhu kontole läheb raha. Ema oma kontole ei lähe selleks tehtud eraldi konto. Et kui see summa täitub siis saab selle otse korteri omanikule kanda.
n
Nii/ 31. märts 2017, 06:56
Lapse ema peaks mõtlema selle lapse lapsepõlve peale. Egas keegi teine ei käskinud sünnitada 6 last ja 5 nendest oma emale kasvatada anda. Nende laste lapsepõlv ja hilisem elu oleks veel koledam olnud.
Ja kindlasti on sõbranna Egle kõrval olemas ka sõber. Miks sellest siis juttu ei tehta?
Soovin jõudu ja jaksu, aga ausalt öeldes annetama ei kipu. Isegi mitte 1 eurot, sest ei usu sellesse nutulaulu.
Kohalik sotstöötaja peaks üle vaatama kindlasti selle pere ja kaardistama pere vajadused.
v
Vanasõna/ 31. märts 2017, 08:58
Kõik ei mahu marjamaale, must peab jääma karjamaale!
Kas mina siis endale seda ühetoalist ja ahjuküttega elamist soovisin või? Aga olud olid sellised, mis minust e sõltunud. Mina oleksin ise küll tahtnud sündida kas Inglismaa kuningapere printsina, Rockefellerite võsukesena või Bill Gatesi pojana. Aga teatavasti ei saa keegi oma vanemaid ise valida. Nii ka viinaveaga haliseja järeltulijadki. Sünnijuhuslikkus! Vahest on nemad veel isegi suhteliselt õnnelikus seisus, sest sotsiaalabi najal saab talutavalt ära elada. Aga kaasajal sünnib vaid iga kümnes uus ilmakodanik tsiviliseeritud maal. Üheksa seevastu aga arengumaades, kus on nii nälg otseses mõttes ja puudub isegi puhas v joogivesigi. Indias elutsevad kodutud näites kas pakkekastides või 4-5 eterniidiplaadist kokku pandud varjualuses ning keegi ei mõtlegi neid aidata. Seega võinuks sünnijuhuslikkusega märksa kehveminigi minna.
O
! / 31. märts 2017, 09:02
Oma elu jooksul olen teinud tähelepanekuid, et areng toimub kuidagi ebaühtlaselt. Kellel on pööning igati korras sellel on kelder laokil. Ja vastupidi. Kellel pööning segamini, kuid kelder töötab sthhaanovlikult.
j
Juuliusele/ 31. märts 2017, 21:08
Vald ei saa aidata, kuna inimene ei ole valda sisse kirjutatud, korterit tal ju ei ole ning eelmine üürileadja ei soovinud sissekirjutust teha.Vald aitab ikka AINULT oma valla elanikke.
m
MINA/ 2. aprill 2017, 00:00
HÄSTI ÖELDUD,KUID KUI EGLE EMA OLI KODUS HAIGE EISUVATSENUD TA ISEGI OMA EMALE KLAAS VET ANDA,EMA PIDI HELISTAMA NAABRITELE,KUNA ISE EISUUTNUD ENAM KÕNDIDA JA KUI KÜSITI EGLE KÄEST MIKS TA EI AITA OMA EMA SIIS VASTUS OLI JUBE,MA EISAA SINNA MINNA MU EMA HAISEB.
e
Egle/ 3. aprill 2017, 11:12
Tead sina MINA ära valeta siin.Sina harakas peksid mu emal ribid sisse üle kuu lõid ta prillid sisse.Kes oli veel su tädi.Sa ela oma elu.Vana joodik selline
e
Egle/ 3. aprill 2017, 11:20
Mida sina targutad siin.Sa peksid mu emal ribid sisse.üle kuu peksid prillid sisse ja kes oli veel su tädi.Ja vähemalt loo tegelane ei müüta end
e
Egle/ 3. aprill 2017, 11:22
Ja ma olin kuni viimase päevani oma emaga,mil ta haigla viidi ja seal suri.Sa ei teinud muud kui varastasid ta tagant ainult js peksid.Hoia oma suu ikka hästi kinni
k
Küsimus/ 30. märts 2017, 18:24
Proua teatas, et tahtis korteri osta 3000 euro eest. Ok. Aga järgmises lauses ütleb, et omanik ,va ahne memm, tahtis 5000 ja temal pole söögirahagi. Otsustagu siis ära, kuidas oma juttu rääkida.
Ja olgu see julm, aga laste selja taha pole küll mõtet pugeda.
Soovitus - Kiviõlis ja Püssis on võimalik soetada endale paarisaja euroga täiesti korralik kahetoaline korter, sest osa sealelavaid inimesi tahavad korterist ruttu ja kiiresti lahti saada. Nb. Veelkord, korterid on võlgadeta ja vajavad väikest san.remonti. Elamiskõlblikud.
t
Teeline/ 30. märts 2017, 20:23
Aga sisseveetavatele muidusööjatele antakse tasuta remonditud korterid, raha sisustuse ostmiseks, makstakse kinni nii üür, kui kommunaalid jne. Omad hättasattunud inimesed närigu muru.
s
31. märts 2017, 08:40
Siinse loo kangelanna kohta ei saa küll öelda, et on oma hättasattunu. Inimene sünnitas 6 (Sic!) last, teades juba pärast esimese sündi, et ei saa omadega hakkama.
k
Küsimusele/ 31. märts 2017, 21:15
Kust kohast küll teie andmed pärinevad? Vaatasin praegu kinnisvara portaalist järele, ka Kiviõlis maksavad korterid tuhandeid.Ainult enampakkumise ja üürivõlgadega korterid on odavad, hetkel odvaim 285 eurot, kohtutäitur müüb oksjonil.Kiviõli suur probleem ongi üürivõlglased, see teeb korralike inimeste kommunaalmaksed kõrgeks.Näiteks 2 toalise maksed olid kuulutuses ligi 200 eurot!2- toalise, mitte 4-toalise. + elekter.
m
MINA/ 2. aprill 2017, 00:07
VALLAVALITSUS AITAS TIIAT IGATI,KUID TA EISOOVI TALLE MEELDIB SIISKI SELLINE ASI,ET TUUAKSE JA VIIAKSE MUGAVUS JU =),
e
Evely/ 3. aprill 2017, 12:25
Esiteks Monika ole hea ja komnenteeri oma nime alt kui sa siin juba sõna võtta soovid, Ja siine vald ei aita Tiiat. Palju vald sinule ja su perele vastu tuli? Sinu eelis ehk oli see et sul oma korter siin. Ja lõpeta palun ära selline terror nagu sa teed. Meie tahame Tiiale head, sina kes sa mängisid aastaid tema sõbrannat ei tea mida tähendab ilmselt sõbrannaks olemine. Ainud mis hästi oskate on intriige punuda ja selles osas valmistasid meeletult suure pettumuse. Ela oma elu nii nagu sa soovid aga ära sekku teiste ellu ega ka sellesse et siinsed soovivad Tiiale head
m
MINA/ 23. aprill 2017, 20:57
Tead Evely,mul pole muud sulle siin öelda,et,kui Tiia kasutab teid kõikki seal ära ,kuid mul ausalt öelda savi juba ammusest ajast,kuna tõesti ma tunnen seda inimest palju rohkem ja mitu aastat kauem siis jääte teie veel süüdlaseks,küll tuletad mu sõnu veel meelde,aga jah olge siis talle ise ise sots töötajate asemel ausalt naerma ajab,mind aitas Märjamaa vallavalitsus igati söögi ja ka puudega nii,et olge tublid siis =)
m
Mida/ 30. märts 2017, 17:29
sa jutustad siin, kui ise ei teagi midagi. Kas oli see tema süü, et tal korter maha põles? Pani ise põlema? Noh, langes depressiooni ja lapsed said memmele. Kuid vahepeal ju hakkas elu ülesmäge minema, abielus uuesti ja tahtis seda nautida, edendada lapsega. Ega's see ka tema süü ole, et mehed kahepalgelised südametud s-pead on. Ta on kõigest väest püüdnud. Tubli eesti kodanik aitab, mitte ei arvusta, toetab, mitte ei naera.
k
30. märts 2017, 17:37
küll on nunnu... pisar tuleb silma... nuuks
m
MINA/ 2. aprill 2017, 00:20
KAS OLETE KA UURINUD,MILLAL SEE KORTER MAHA PÕLES?AASTAID TAGASI JU NIIPALJU,KUI MA UURINUD OLEN!
l
30. märts 2017, 14:44
Lõputu kerjamine käib! Sellega on juba nii ära harjutud vist....
Andke andeks, aga paljudel pole oma kodu, tervis on vilets, rabatakse mitmel kohal, et peret ära toita jne.Hakkame kõik annetusi korjama?
Iga naine peaks ikka sünnitama nii palju lapsi kui ka üksi üles jõuab kasvatada. Ei ole vaja ka sigida iga ettejuhtuvaga, mõelda tuleb ka ikka. Masendav lihtsalt!
m
Miks / 30. märts 2017, 13:32
siis sigitada nii palju lapsi,keda ise kasvatada ei suuda ? Tänapäeval ometi on igasuguseid võimalusi raseduse vältimiseks,väga vastutustundetu suhtumine -sünnitada ja jätte teiste kasvatada.
v
vast ei viitsi/ 30. märts 2017, 14:51
suutmises pole probleemi ja sigimises ka mitte
t
30. märts 2017, 13:22
ta võiks provida venemaale kolida seal toetavad üksikvanemad
k
kolimine/ 30. märts 2017, 12:52
Vabandan, kuid siin Eestis ei ole see ema üksinda kolimisega. Pooled kolivad kogu aeg ja peres on lapsed. Niikaua, kui valitsus ei mõtle välja, et igal inimesel on oma elamine niikaua ka kolitakse. Soovitus, kõik pered, kes elavad üürikas ja peavad kolima kirjutage artikkel ja lunige raha korteri ostuks.
m
mina elan üürikas/ 30. märts 2017, 13:02
ega koli. psüühika- ja sõltuvusprobleemidega rahutud inimesed aina kolivad, ei halasta isegi lastele. c- komandos oli ka täiesti vaimselt segi halb naine, kes oli lihtsalt konfliktne, rahutu, katkine loom ja aina solgutas oma last, kel ka juba probleemid. tahtis veel alaealise poja korterit ära müüa ja taas kolida, sada häda endal igal pool. viimases kodutundes samuti oli üks ehtne leh...-ema, igal lapsel eri isa, alkoprobleemid. aina kolis siia-sinna üle eesti, solgutas lapsi, erinevad mehed. omal valed tulid, nagu varrukast ning igasugu õigustused. sellised inimeselaadsed tuleks vastutusele võtta, a sina arvad, et riik aina andku neile kortereid laastamiseks, lagastamiseks.
n
30. märts 2017, 13:43
no see viimase Kodutunde etteaste vaese üksikema poolt oli ikka sõnaosavuselt tasemel. Sa kujutad ette, kui ilus, ladus jutt voolas. Küsimuse peale, miks ta nigeerlasega, viimase lapse isaga, abiellus, vastas, et oli siis noor ja blondiin. 2-3 aastat tagasi oli praegu 40-ne naine noor blondiin ja kogenematu. kurivaim, ei pea ennast südametuks inimeseks ja kahju on raskustesse sattunud inimestest aga sellisedüksikemad ajavad küll halvasti endi kohta ütlema. Viis last ilma sünnitatud ja kuuenda tegemise ajal oli tema ikka alles noor ja rumal.
o
30. märts 2017, 13:49
oli alkohoolikust mehe pärast mures ja sellepärast üritas kogu viina tolle eest ära juua. et kui viin ilmast otsas, siis mees on sunnitud joomise lõpetama.
v
---/ 30. märts 2017, 14:14
vot see on ikka armastus!
k
Kui..../ 30. märts 2017, 17:11
...vaadata selle Anu silmi, siis tuleb tunne, et tegemist pole küll inimesega! Silmad ütlevad väga palju inimese kohta ja Fb-s Kodutunde alt saabki paljutki tema loomuse kohta teada. Väga võlts naine!
j
Jah.../ 30. märts 2017, 21:27
julma ja külma silmavaatega naine.
h
halloo/ 30. märts 2017, 22:19
tigedikud! minu arust on Kodutunne korduvalt toonitanud, et eelkõige minnakse lastele kodu tegema. Kas tõesti on teil laste jaoks abist kahju?
m
MINA / 2. aprill 2017, 00:33
MIKS PEAB NAINE VÕLTS OLEMA,KAS SELLEKS,ET OMA LASTELE LASI TOAD VÄHEMALT KORDA TEHA ?,MÕNED EMAD JÄTAVAD OMA LAPSI PRÜGIMÄELE MIS TE SELLEST ARVATE? AITÄH KODUTUNDELE!JA KA ANU ON TUBLI.
m
MINA / 2. aprill 2017, 00:35
KUI NÜÜD VÕRRELDA TIIA LUGU JA ANU SIIS VÕIN MÜTSI MAHA VÕTTA ANU EES!
l
lisaks/ 30. märts 2017, 13:03
vaene ja haige inimene ei jaksakski aina kolida ning kolida.
l
Lisaks lisale/ 30. märts 2017, 22:47
Kui sul omal pole kusagilt lootust raha kokku saada et lapsele korter soetada siis karta on et inimene kolib. Aga see ei tähenda et seda nii kergekäeliselt tehakse, ja on inimesi kes teevad seda kergekäeliselt aga mitte kõik emad ja ka isad pole sellised. See naine oli tegelt aund seisus. Aga kuna nüüd on lootust siis tuleb loota parimat. Mitte sappi pritsida!

b
b/ 30. märts 2017, 12:50
Mis siin maal küll toimub , nagu miski Bananaland ?
m
Memm/ 30. märts 2017, 12:39
Mine koli Tootsi.Seal saab elamiskõlbuliku korteri odavamalt.Kõik on lähedal ka kool.Küll poss sõpru leiab.Saategi oma kodu.
s
Seda küll/ 30. märts 2017, 15:55
Seal vist Iklasse poodi ka vähem maad?
k
Krisse/ 30. märts 2017, 12:15
"isalt päritud kõrgvererõhutõbi, mille tõttu ei tohi tööl käia" noh, kui kõik vererõhuhaiged töölt ära tuleksid, siis vist ei jääkski enam eriti töövõimelisi inimesi järele.
H
.../ 30. märts 2017, 13:31
Huvitav jah, et tööl käia ei saa, aga 6 lapse sünnitamine probleeme ei põhjusta!
Tüüpiline puuküürnik ju, kolib ära midagi ütlemata ja jätab võtme postkasti. Miks sellist siin reklaamida, piinlik.
h
30. märts 2017, 11:40
Head naised, +
+ *96
Head naised, miks te ometi olete nii ebakondlad, et olete nõus koos elama selliste alaväärsete olevustega ja neile veel mitu last sünnitama? Üks ja seesama muster muudkui kordub ja kordub... Kas te tõesti ei mõista, et ka teie lapsed satuvad teie eeskujul tihtipeale samasugusesse väljapääsmatusse ringi? Igasuguseid mehi lasete endale muudkui ligi, aga tööl käia ei saa, sest kardate inimesi ja on depressioon? See on ikka päris kurjaks tegev enesehaletsemine.
s
sest/ 30. märts 2017, 13:07
need on alaväärsed naised. võõraid mehi ei karda sugugi, deprekas ei sega igasugu mehi leidmast, kõrgvererõhu ei takista voodisporti, ainult tööd kardavad.
k
30. märts 2017, 13:16
kui tööd vaja teha, siis hakkavad inimesi kartma.
M
13:16-le/ 30. märts 2017, 13:28
Mõni ei karda küll tööd,aga on kleebitud lontruste külge mingi taevase hüpnoosiga nagu näitas üks "Kodutunde" saate naine,kes aeti tütrega telki elama,võeti käest kodu,poeg ja kõik muu,aga järgmisel etapil oli naine samast lontrusest jälle rase...
m
mida kõrgem vererõhk,seda/ 30. märts 2017, 14:54
aktiivsem seksim as . tundub olema fenomen.
e
ehh/ 30. märts 2017, 13:43
jumal tänatud, et ema teised lapsed võttis kasvatada.
k
30. märts 2017, 23:22
Kas sa kujutad ise ette kui raske ja valus on olla eemal oma lastes? Ilmselt mitte ma eeldan et sul pole lapsi, sa tundud suht kibestund ja üksik isik. Vahel lihtsalt tuleb teha selline raske otsus kui sa tead et su lastel on parem ja kindlam. Miks mõistetakse hukka enne kui teatakse tervikliku lugu? Siin olev lugu on ikka väga poolik ja aru saamatu, paljuf asjad ja faktid on puudu. Sest nende mõne lõiguga ei saa kirjeldada kogu inimese elu ja lugu. Asja tuleks rohkem uurida. Ja ei pea silmas seda jama mis meediast saab. Alati pole kõik üks ühele. Meedia on tegelt selline koht ku valatakse tihti õli tulle et oleks rohkem lugejaid, kuulajaid ja vaatajaid Seega enne kui kedagi hukka mõista tuleks teada kogu lugu miks ja kuidas. Mina eelistaks saada rohkem informatsiooni selle asja kohta et saaks kokku panna tervikuma pildi
e
31. märts 2017, 08:42
Ei ole veenev. See, et lastest on eemal olla valus, on tegelikult paljasõnaline sõnakõlks, millel tihtipeale puudub sisu.
a
Arvaja/ 31. märts 2017, 17:48
Ilmselt on valus olla eemal lasterahadest, mis on 5 lapse pealt kena summa.
e
Egle/ 31. märts 2017, 23:42
Kindlasti pole asi 5 lapse rahas..Ta ei saa nende pealt sentigi aga lapsed käivad iga nv oma Ema juures.
5
57+/ 30. märts 2017, 11:39
Lihtsam on seegi laps vanaemale sokutada ja teda annetustega ülal pidada...Sellise tiiad ei muutu just palju,elu jooksul neid nähtud küll ja küll.
ü
üürnik/ 30. märts 2017, 11:38
Selliseid inimesi, kes ei suuda ka töö raha eest omale oma korterit soetada, on meie riigis väga palju.
n
Nukker/ 30. märts 2017, 11:35
Lapsest on nii kahju... Algatus on õige ja see aitab pisut lapse elu. Mida rohkem kolida, seda vähem on kindlustunnet edaspidi. Ei teki kindlaid sõpru, sidemeid jne. Kas see aga põhiprobleemi - ema heitlikku ellusuhtumist muudab? Vist mitte. Ehk peaks koos kodu soetamisega ka tugiisiku või muu sarnase teenuse peale mõtlema, et aidata ema parema elu teeotsale? Ilmarile soovin rahulikku ja rõõmsat kodu, palju päikeselisi ja siirast lapserõõmu täis päevi :)
a
aga/ 30. märts 2017, 14:55
armas ja hoolitsev emmmekene saab laste korteri müügist nii drinki kui
kepikõnni kaaslasi .
j
Juulius/ 30. märts 2017, 17:19
Kui korter läheb kirja alaealise lapse nimele, siis emake (!!!)seda müüa ei saa. Ainult kohtu loaga, kui kohus leiab, et see on lapse suhtes vajalik. Muidugi võib ju alati võlgu elada ja kommunaalid jätta maksmata.
Huvitav, et see proua on nii-nii haige. Isalt päritud vererõhu tõbi ja ei tea kellelt või õpitud alkoprobleemid, jne. Aga see ei takista süüdimatult sünnitada lapsi. Ja nüüd tehakse ilmainimeste südamed haledaks. Ja , loomulikult on lapsele kodu vaja, aga lugege ka üürikorteri perenaise juttu.
Ja emal on olemas 3000 eurot, aga korteriomanik nõuab 5000. Ehk korjatakse ka kokku see 2000. Aga kuidagi parem oleks, kui see raha ei läheks otse ema arvele, sest ka tema jutt jätab natuke soovida.
l
laps ei tohi kolida/ 30. märts 2017, 11:01
emme pulgajunkrute elukohtadest ringiratast,eks see ole selge. Aga millal siis
emmekesest ema tuleb ?
Teises ja paremas ilmas vast.
k
30. märts 2017, 13:50
kui käbi tagurpidi sisse torgatakse...

a
ah et aitame last.siis kallis armas emme/ 30. märts 2017, 10:59
saab eluasemele müügist omale palju elukaaslasi ja pudeleid.
Njaa.
m
Money, money/ 31. märts 2017, 01:47
Tubli, seekord siis selline äriidee.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee