Eesti uudised

"Mind saadab igal õhtul voodisse minnes hirm, kas purjus tütar tuleb ka täna öösel?"

Kristiina Tilk, 30. märts 2017, 04:00

105 KOMMENTAARI

a
Alkohol / 31. märts 2017, 20:09
on tarkade inimeste jook. Ja alkoholism on üks infantiilsuse väljendumise vorme!Loll on see, kes põhjust ei leia...Kuni inimene ise probleemi ei näe, ei muutu mitte midagi! Kõik alkohoolikud on infantiilsed degenerandid!!
u
Urmo/ 31. märts 2017, 00:17
Et ajaleht avaldab, et nõu saada aga artikkel maksumüüri taga.
Tubli õhtuleht... igati tubli..
Clickbait
k
kikk/ 30. märts 2017, 22:10
minu ämm oli aastaid sama probleemi kyysis. Tema tytar oli p'ohim'otteliselt rentslis. Ja mu mees ehk siis vend ei teadnud aastaid õest midagi. SUUR SUUR tänu Oleviste kogudusele ja koguduse õpetajatele. Ja nende alfa kursusele. Muud polegi öelda. Muidugi saan ma aru, et igast joodikust usklikku ei saa.
v
Vanasõna/ 30. märts 2017, 20:28
1. Võta pits ning pea aru!
2. Viin on tarkade jook!
Seega, lo#ll#e pudeli ligi lasta ei maksaks, Kaanib selle kohe tilgatumaks. Ja iseennast arutuks.
e
30. märts 2017, 20:26
ei soovi loo eest raha maksta,et seda lõpuni lugeda,aga muti asemel ma müüksin korteri maha ja koliks mujale elama,joodikust kaugemale,mis siis,et oma laps.
j
Jaan/ 30. märts 2017, 20:20
Lugege raamatuid ja ajalehti, vaadake telerit - igal pool varjatud või avalik joomise propageerimine. Pole siis ime, et juba laste ekskursioonidel mitmetel alkohol kaasas on ja kes ei joo, on põlatud.
s
Sass/ 30. märts 2017, 16:53
Üldine tendents on, et pidurdamatuks alkohoolikuks saavad inimesed, kes on pärit kas joodikute perest või näiliselt korralikust, tegelikkuses - despootliku kasvatusstrateegiaga perest. Viimasest tulevad hullemad eksemplarid, kuna nad ei oska ega suuda mingit piiri pidada!
v
Vanasõna/ 30. märts 2017, 16:46
Mida külvad, seda lõikad!
Kui tütar ikka on raisku läinud ning viinapudelisse kukkunud, ju siis on kunagi kasvatuses mingi viga tehtud. Või midagi väga olulist tegemata jäetud.
j
jaan/ 31. märts 2017, 10:10
vahel on olulisemad ka geenid, tütar hoopis isasse ja ringi teda ei tee

v
Vana tõde:/ 30. märts 2017, 14:45
"Viin teeb sääsest elevandi, elevandist lutika. Viin teeb oinast filosoofi, lollist mehest nutika". Seni, kuni filosoof teisiti ei hakka mõtlema, ongi ta elevandist lutikas. Alkoholi ravi pole olemas. On vaid leevendav abi. Alkoholist saab vaid alkohoolik oma mõistusega loobuda. Kuni ta nii ei mõtle, ei aita ükski kõrvaline abi.
r
Reede/ 30. märts 2017, 14:39
"Ema ei oska juua," ütleb kümneaastane laps elutargalt. Kas see tähendab, et laps oskab juua ja on alkohoolik. Pealegi hulgub öösel ringi ja hirmutab öösel ema.
x
xxx/ 30. märts 2017, 15:04
see tähendab seda, et laps on liiga palju kuulnud täiskasvanuid ütlemas, et ema juua ei oska, ta ei tea selle tähendust ja loodab, et kui ema asja selgeks saab, siis nende hädad lõpevad.
a
A / 30. märts 2017, 12:59
Tema ei ole süüdi -mehed joodavad ta täis
t
Tuurakala/ 30. märts 2017, 12:22
Joomisel ja joomisel on suur vahe, kes miks joob!? See soltub ka inimese natuurist ning iseloomust, mitte ainult kasvatusest. Kui palju on neid, kes hakkavad jooma oma kaasadega koos, pole oluline, miks, hirmust, vihast, ahastusest...pole vahet. Pohjusi on sadu!, Yks, mis kindel, alkoholism on haigus! Alkohoolikul end ise aidata on raske, muidugi on ka see individuaalne, keegi ehk saab, kuid ilmselt vahesed. Selle asemel, et oma joodikutest sugulasi materdada, yritage neid aidata, kuigi tean, see on kuradima raske!
x
xMees/ 30. märts 2017, 12:20
Alkoholijoomine on olnud kultuuriväärtus läbi aastatuhandete. See vabastab vaimu ja puhastab ihu, olles ainevahetuse loomulik osa.
Jeesus, meie Issand, oli maailmas käies suur veiniarmastaja. Ta kasutas isegi oma jumalikke imevõimeid selleks, et veest veini teha, kui pulmas vein otsa oli lõppenud (Gaana pulm).
Vein oli Jeesuse elus isegi nii tähtsal kohal, et ta viimsel pühal söömaajal ütles jüngritele, et ta tühjendab selle veinipeekri alles siis, kui ta kuningaks on saanud. Seega, kogu maailma päästmine jumalariigiga ja veinijoomine olid samatasemelised asjad.
r
Rein/ 30. märts 2017, 16:28
Usu seda ka, mitme päevaga ja mis järjekorras Issand Jumal Maailma lõi, mismoodi linnud, loomad, kalad ja kuidas mehe ja naise!
a
Alkoholism/ 30. märts 2017, 11:11
on haigus,mõned jäävad sõltuvusse,mõned ei jää.Võib kasutada disulfiraami tablettidena või lasta arstil paigaldada naha alla ,mis siis peaks siis alkoholiga reageerides tekitama mürgitusseisundi.Kes täielikku karskust ei vali,siis on olemas selincro tabletid,mis vähendavad joomistungi,kodeerimine on ka paljudel juhtudel aidanud.
Siiski vana tuntud kuldreegel jääb - vastu inimese enda tahtmist ei saa mitte keegi aidata.
e
evelyn/ 30. märts 2017, 10:48
See kõik on kinni geenides ja kasvatuses . HIljuti käisid mul külalised,kellest ühel oli kaasas ka väikene 4 aastane poiss. See poiss,nõudes endale tähelepanu, karjus suure häälega,püüdis segada külaliste vahele,kuigi vanaema teda keelas. Samas kartis vanaema,et kui ta ei suuda endale tähelpanu tõmmata, haarab kinni laudlina otsast ja tõmbab kogu lina koos toiduga põrandale.
Samas leidis aga see naine,et lapsi ei tohi keelata,sest siis tekitatakse neile stressi.Sellise mõttelaadiga küll õigeid inimesi on raske kasvatada.
t
Tim/ 30. märts 2017, 14:22
Geenide suhtes vaidleksin ma vastu. Mul on üks tuttav suur perekond kus on ema,isa ja lapsed kes on nüüdseks kõik täiskasvanud. Mõlemad vanemad olid (on nüüdki) alkohoolikud aga osad nende lastest ei ole ei suitsu ega alkoholi isegi proovinud.
e
Eiiieiii praeguseaja lapsi eiii tohi keelata ,/ 30. märts 2017, 14:34
kui vanematel lapse suhtes vabakasvatus ,siis läheb asi väga kurjaks kui keegi peaks keelama ,mul endal praegu peres see teema ,keelasin last ja nüüd ,,puhasõhk,, juba kuuaega , minijas solvunud ja ei enam tule külla !?? Arvasin küll ,et esimese klassi laps peaks veic arukam olema ,aga kus sa seda arukust ikka võtad ,kui emalgi seda pole .
n
Nojah/ 30. märts 2017, 14:45
Sellises peres kus arvatakse, et Eiiieiii praeguseaja lapsi eiii tohi keelata, lähevadki lapsed ülekäte. Kui ei teata vabakasvatuse tõelist tähendust ja lapsi kasvata ei osata, mida siis ikka sellest lapsest tahta.
s
Sa ei saanud jutule pihta, siin kurtis just see naine ,/ 30. märts 2017, 15:21
et tema keelas ja läks vastuollu lapse emaga ,aga millest sina siin sopsisid ,ei teagi.!?
j
31. märts 2017, 13:12
jutt sellest ongi, et ka emad eksivad oma kasvatusmeetoditega, antud juhul siis veel takistatakse lapsel vanaemaga suhtlemst.
e
ema 47/ 30. märts 2017, 10:46
Mitte mingil juhul ei usu et asi ainult kasvatuses.Elu on näidanud et ühe pere lapsed,kes ühtemoodi kasvatatud võivad väga erinevad olla.
Minu enda täiskasvanud laps on tihti peale nii öelda "vastutustundetu". Alkoholiga või muu kriminaalsega tegemist küll pole,kuid millegipärast temaga päris palju muret. Nimelt vahetab töökohti tihti,valib
just selliseid töökohti kus mugav endale lahendus graafiku osas ,ehk siis ei tööta stabiilselt ,aga
maksud tulevad iga kuu.Kaootilisest töölkäimisest tekivadki enamus probleemid.
Ta ei suuda iga kuu makse maksta: kodu,internett,telefon jne. Arvab et minu isa ehk vanaisa peaks teda pidevalt aitama,peaaegu üleval pidama ,sest mina emana ei ole nõus seda enam tegema. Enda isast on kahju ,sest hiljuti ähvardas teda,et teeb endale lõpu peale kui ei aita.
Varematel aastatel,kui laps veel väga noor oli ,siis muidugi aitasin aga minu mõõt sai täis.
Elas minu korteris üksi(töötas siis),ostsin kõik sisse,hiljem jäi kommunaalide eest võlgu ja salaja minu isa maksis.
Kogu minu ostetud tehnika müüs salaja maha.Hiljem muidugi avastasin.
Hiljem sain teada sellest ja müüsin korteri maha,tuli minu juurde elama ajutiselt,et siis minu nõudmisel
läheb ikkagi tööle ja võtab üürikorteri ja muidugi ise maksab. Kahjuks see ei toimi,kuna ahistab jätkuval minu isa ehk siis vanaisa ja tuleb see jama minu juurde tagasi ringiga, kuna uut üürikorterit maksab ikkagi minu isa. Kahju isast ja tundub et lõputu õudus. Sugulased ilmselt räägivad taga ,et milline ema küll saadab oma lihase lapse üürikorterisse ,kuigi võiks enda korteris elada. Aga sugulased arvavad et teavad kõike. See kõik on masendav,sest inimene juba üle 25 aasta vana.
Masendav.
s
sa ikka ei taipa/ 30. märts 2017, 10:59
te passite seda last ju ise, nagu imikut ning lasete ise endaga manipuleerida. premeerite lausa mitmekesi vastutustundetut käitumist. või tema ei usu, et omatehtud viga.

s
../ 30. märts 2017, 10:45
see on sellest, et lastele eio õpetata juba noorelt ennast hindama ja austama, ei tooda näiteid mida teeb alkoholi tarbimine ja millised on haigused neil, kes joovad, maksvähid ja maohaavandid ja soolevähid jne...,lisaks veel lolliks minek peast.Kui lastele hakata noorelt juba pildina ette tooma,küll siis hakkaks olema rohkem neid, kes enda tervena sündimist armastama hakkaksid ja seda alati hoidma, igat pahet peaksid kõik hakkama vihkama mitte sellega harjuma ja õigem oleks 98% karsklane olla.
r
Raske/ 30. märts 2017, 10:40
On aidata kedagi kes ennast ise aidata ei taha. Aga see ema peaks lõpetama oma tütrele leiva laua peale toomise. Las tütar hakkab ise mõtlema. Kuni ei antaant võimalust siis eita saa oodata ka tulemust.
t
./ 30. märts 2017, 10:17
tegelid elu ongi seline laps programeerib jodik vanem või kolli kiusaja või ärimees tööl või poliitikuid venemaaga,see on tanapeava elu mida tuleb otsida et lahendada seda problemi
s
selle asemel/ 30. märts 2017, 10:01
et oma lihast last karta aita teda!! mõtle mis sa valesti tegid, selline asi ei tule iseenesest
ja otsi abi kirikust, selle abi otsimisega ole järjekindel, sest abi võib tulla alles aasta pärast kuid tuleb kindlasti
toimiv kirik on õigeusu kirik, sest sinna pole veel vanakurja sisse lastud, luteri kirikus istub ta juba altaril, katoliku omasse on juba jala ukse vahele saanud
i
imestan/ 30. märts 2017, 10:22
kas miinuseladujad tõesti arvavad, et õhtulehes oma kasvatusvigade üle kurta on normaalne? olen nõus, et selle asemel tuleb abi otsida
e
Elust enesest/ 30. märts 2017, 11:20
Ravile last ei saa saata -kui on sõltuvus.Laps on täiskasvanu ja vanemal ei ole tema ravile saatmise õigust.Tavaliselt ravi tulemus on ka kehv kui sõltlane oma sõltuvust ei tunnista.Ravile saab saata siis kui on ohtlik iseendale või ühiskonnale.Kuidas ma ateisti kirikusse saan?Tean muidugi oma vanuseid 2 inimest kes käisid joomisega põhjas ära ja nüüd on usklikud.
m
miks teist saata/ 30. märts 2017, 12:12
ema peaks ise ravile minema. rumalust ja kaassõltuvust on samuti hädasti vaja ravida. siis alles oskaks lõpetada tütre joomise toetamise, mida ta paraku kindlasti teeb.
j
jaan/ 31. märts 2017, 10:12
äkki lapse isa tuleks ravile saata
m
MGM/ 30. märts 2017, 10:00
Läbi ajaloo on teada, et sõdalased on olnud kärakavennad. Praegune alkoholivastane lauskampaania on vandenõu kaitsevõimekuse vähendamiseks.
n
naised/ 30. märts 2017, 09:57
kes joovad,nendel pole ka enesearmastust ei häbi ega mõtlemist.Ainult millele mõeldakse on kus ja kellega joomingu orgiaid saab pidada.Ja sinna juurde kuulub kindlasti ka amelemine ja põrgulik sex.Ja me kõik imestame,kuidas meil nii palju suguhaigeid on.Kindlasti on neid kordades rohkem kui neid hetkel avastatud on.
p
Päevakoer/ 30. märts 2017, 12:56
Siiani on mul olnud tegemist kas rohkem või vähem taevaliku sexiga. Tahaks väga seda põrgulikku kogeda! Kust saaks?!
h
./ 30. märts 2017, 09:48
hirm on nagu sõber elab sees igalepool aga ei jatta vot see on tõeline sõber kes ei taha lahkuda lapse hinges,see on täpsed saama nagu lemmik loom
V
???/ 30. märts 2017, 09:10
Viimane appikarje õhtulehele ??? See näitab, et vanaema pööningul ei ole ka kõik korras.
a
A/ 30. märts 2017, 09:38
Niisuguse tütrega ei saagi normaalseks jääda.
a
aga/ 30. märts 2017, 10:35
j
jaan/ 31. märts 2017, 10:12
aga kes ei aitanud kasvatada?
v
vanaemal/ 30. märts 2017, 09:46
ei jäägi muud üle kui appi karjuda. Sekkuma peaks kohalik sotsiaaltöötaja, kes kohalikke joodikutest lapsevanemaid tunneb ja alustab menetlust vanemlike õiguste äravõtmiseks. Riik on hambutu ja toodab sandistatud lastest tulevasi brükkareid.
k
30. märts 2017, 13:14
kas uus hiljuti käibele lastud võõrsõna on see "brükkar"? ja joodik lapsevanem on "drukkar".

r
Rein/ 30. märts 2017, 09:02
Inimesed on nagu tuletõrjujad, kes usinasti suitsu pritsivad ja imestavad, miks see kuidagi tulemust ei anna. Parem põhjendage- ja argumenteeritult- MIKS ÜLEÜLDSE ON VAJA etanooli nimelist ja inimest kahjustavat mürkainet tarvitada? Ka aastavahetusel ja presidendi vastuvõtul. Mida kohutavat juhtub, kui keegi jätab kogu eluks ka selle esimese pitsi võtmata? Ja ärge ajage plära, et elu sunnib või riik vajab maksuraha.
r
Rein/ 30. märts 2017, 09:44
Te ärge laduge miinuseid, vaid PÕHJENDAGE! Muidugi, kui mõtlemisvõimet ikka kuigipalju on. Ja kui mõni pakub seletuseks, et etanool on ka arstirohi, siis miks peab seda rohtu tarvitama nii kohutavates, lausa sandistavates ja surmavates kogustes, aga kordaroni või amiokordini puhul järgitakse ilusasti arsti ettekirjutust?
p
Põhjendada/ 30. märts 2017, 10:23
on seda võimatu, enamik inimestest ei ole alkohoolikud kuigi võtavad mõne pitsi viina või veini, see peab olenema inimese psüühikast, sotsiaalsest olukorrast miks hakkab alkoholi kuritarvitama, see ''appihüüe'' ÕL--ile on veider, kuidas aitavad inimeste kommentaarid, on ju vastavad asutused.
l
Lihtne ju, Rein./ 30. märts 2017, 10:25
Selles ajast kui alkohol avastati, ei kao ta enam maailmast kuhugi. Piira nii palju kui mõistus võtab.
m
Mart/ 30. märts 2017, 10:37
Põhjendan. Joomine on kõige kergem moodus saada maailma kuningaks. Küll lühiajaliselt, mõneks tunniks, aga siiski – KUNINGAKS!
r
Rein/ 30. märts 2017, 10:50
Igal asjal on põhjus. Ka aknast välja visatud paberileht ei kuku juhuslikku kohta, vaid tuul, gravitatsioon ja muud tegurid määravad selle koha juba ette kindlaks. Küsimus on selles, kui palju me seda kõike lahti mõtestada suudame. Ka alkoholi tarvitamise põhjuste üle tuleks rohkem juurelda.
r
Rein/ 30. märts 2017, 10:55
Alkohol ei peagi kuhugi kaduma. Alkoholiga töötavad ka automootorid väga edukalt. Küsimus on, miks seda peab endale sisse võtma- olgu siis suurtes või väikestes kogustes? On ju inimesi, kogukondi, uskusid, kus üldse alkoholi ei tarvitata ja nad pole sugugi väljasuremise äärel (nagu eestlased).
m
Mart/ 30. märts 2017, 11:27
Sinust Rein hakkab lausa kahju juba.
r
Rein/ 30. märts 2017, 12:11
Mardile: Vot see juba läheb, kuigi rohkem peaks olema kahju neist, kes end seaks või surnuks joovad. Ja kui seesama Mart avaldas ka, et inimesed joovad, et kasvõi üürikeseks ajaks (võlts-)kuningaks saada, siis tänud sellegi eest. Sealt saab ehk edasi minna. Lihtsamalt öeldes on siis põhjuseks alaväärsustunne - tiivad ei kanna nagu tahaks või nagu oodatakse/nõutakse. Järelikult on latt kas persooni või ümbritsevate poolt valesti seatud. Kuid kes seab ühiskonnas latte ja väärtushinnanguid? Miks nad on just niisugused? Ja tegelikult ei lähe sugugi kõik härga täis kuningateks. Mõni muutub melanhoolseks enesehaletsejaks, kes nutab ja halab ning ei ole kaugel isegi suitsiidist. ikkagi mõtlemiskohad.
m
Mart/ 30. märts 2017, 13:16
Melanhoolitseja ja suitsiidne on samuti kuningad. Tähelepanu keskmes. Isegi, kui keegi ei vaata, siis ennast saab ikka kaifida – küll ma olen ikka lilleke keset pasamerd ehk – kuningas.
N
// 30. märts 2017, 09:48
No mida ma räägin (so. sama mida Rein)! Juba nõuka ajal 6 klassis hakati klassimatkal mingit alkot mekkima. Vaatasin klassivendi kui kuutõbiseid. Keegi neid ju ei käskinud, otsest sõltuvust ka lastel ei saanud olla. Aga eks nad seni lakkusid (igal aastal üha rohkem ja avalikumalt), kuni joogijutud muutusidki ainsaks läbivaks teemaks ja pidutsemise sisuks. Samas oli mul teine tutvusringkond, kus kõiki nalju tehti kaine peaga ja oli kordi lõbusam. Inimesed, kasutage alkoholi ainult sihtotstarbeliselt - ravikeemiana või süütevedelikuna mootorites ja lampides!
ö
Öigust rjaaagid öigust rjaagid siin Rein/ 30. märts 2017, 14:24
Aru ka taipa . Miks küll joodikudaru ei saa et pidevalt vines olles läheb elu märkamatult mööda ja nad ei saagi aru kui ilus tegelikult maailm on
n
30. märts 2017, 15:32
ü
Üha rohkem/ 30. märts 2017, 09:01
tundub, et eestlasi ei hävita ei sisserändajad ega ole hävitanud okupatsioonid. Hävitame ennast ise - surnuks juues ja rikutud järelkasvu tootes
m
Mart/ 30. märts 2017, 09:05
Sedasama juttu räägiti juba keskajal.
r
Rein/ 30. märts 2017, 10:10
Ja õigesti räägiti. Genofond ongi juba kuigipalju rikutud. Minu tädi istus 3 aastat 1. klassis ja tipptulemuseks oli värisevate kätega oma nime maalimine. Tema õde elas 95. eluaastani ja oli viimse minutini nii selge mõistusega, et isegi arstid olid üllatunud. Esimese lapse ajal ravis vanaema raseduse ajal end viinaga (mitte välispidiselt). Neli naabrit mul kiviviske kaugusel jõid end surnuks või surid raskes joobes. Seejuures üks jõi end surnuks Breznevi surma puhul ja maeti üheaegselt Kremli vanaga. Ka tema pojal on samu probleeme ja kui talle seda ette heidetakse, ütleb, et ega käbi saagi kännust kaugele kukkuda.
a
arvate,.et inimeseloom muutub ?/ 30. märts 2017, 10:46
j
30. märts 2017, 09:58
Ja kes toi meile joomiskultuuri?
a
aadam ise/ 30. märts 2017, 10:48
maarahvas oli alati kaine,isegi Läti Hendrik pani seda kirja.
Ja imestas .Ta polnud selliseid enne näinud.
m
Mart/ 30. märts 2017, 11:29
Läti Hendrik kirjutas, et eestlased-liivlased on joodikud, varganäod ja matsid.
m
maamees/ 30. märts 2017, 08:58
kui ise endast võitu ei saa ei aita isegi jumal.ravi on ajutine nähtus.
e
Endine/ 30. märts 2017, 09:31
Ainult Jumal aitabki. Tema annabki inimesele jõu, et sellest pahest jagu saada.
k
30. märts 2017, 10:00
Kullakene, korvalabi on vaja saja mure lahendamisel, eriti alkoholiprobleemist jagusaamisel, koik pole tugevad endaga toimetulemisel!
j
joodik/ 30. märts 2017, 08:52
kui ise endast ise võitu ei saa,siis ei aita isegi jumal ega kurat.
p
pensionär Eedu/ 30. märts 2017, 08:50
See oleneb kasvatusest. Vaadates kaubanduskeskuste noortekogunemisi õhtuti ja nende õlle-siidri joomist, on näha, et vanemaid ei huvita, kus nende lapsed tolgendavad . Ärgu siis pärast halagu, et kõik on halb. Ja vanemad näitavadki ise eeskuju, imedes purkidest seda õlle-siidrisolki. Mida veel pärast lastest tahta. Omad vitsad peksavad ja paras ongi.
e
Ei/ 30. märts 2017, 09:21
peksa sul ükski vits. Last ei tohi lüüa, karistada ja jätke üldse oma mula!
t
30. märts 2017, 12:14
Tead penskar Eedu, nande tolgendavate laste vanemad paneksid ylima hea meelega oma vosukesed kusagile ringidesse, trennidesse voi kuhu iganes, aga see on koik kuradima kallis....
e
ei panex midagi/ 30. märts 2017, 12:41
küsivad vaid: lapsuke, kas tahad seda ringi? - ei taha. tahad teist? - ei taha. no ok , näete, last ei huvita, tema valib omale ise hobid. kodus topitakse vaid toitu sisse,
j
30. märts 2017, 12:42
ja osteakse viimase peal vidinaid, et aga lapsel millestki puudus ei oleks. see on põhiline.
5
58/ 30. märts 2017, 08:36
o
... muidugi tasuline ,muidu äkki saad teada mis ,või kuidas,/ 30. märts 2017, 08:48
olgugi ,et artikkel just mõeldud rahvale lugemiseks , rahanäljas shaakalid panevad käpa vahele ... :P
n
30. märts 2017, 08:34
Neid naisi ja mehi on oi oi kui paju,aga ravi ei ole kuhu saata.
e
30. märts 2017, 10:02
Ennekoike, mis ajab inimest jooma, kui sellest murest vabaneda voi valust, pole ka yletamatu karsklasesks saada!
v
Vanamees/ 30. märts 2017, 08:32
No ei ole võimalik ,no ei usu ! Mehed on ju halvad ! ju siis keegi MEESsugulane ikka süüdi !
k
Küll/ 30. märts 2017, 08:53
Võib ikka kompleksides inimesel raske elada olla. Kui mees olla nii paha ja kõik liiga teevad ja süüdistavad, siis on ju tänapäeval igasuguseis alternatiive.
k
Küllale/ 30. märts 2017, 09:27
Ja nii ongi. Imelik, et zootehnik veel oma mulaga kohal ei ole! Nii kaugele on selle mõrra viinud kindlasti mehed! Kui oma purjus emase(emaks nimetamine solvab emasid)jauramist taluda ei suuda, saada naiste varjupaika. Selleks nad ju on!
o
on ikka / 30. märts 2017, 13:03
eelevalt on ikka mõeldud, et kui mees ei suuda mees olla ja arvab, et meestele pidevalt liiga tehakse, hakaku siis naiseks ja elagu suurepärast naiseelu, tänapäeval ju võimalused naiseks hakata olemas.

y
yll/ 30. märts 2017, 08:30
mis me siis oskame sulle nõu anda?pehmo oled! PANE UKS LUKKU.
m
mis viimane appikarje/ 30. märts 2017, 08:12
jutt või asi. miks siis spetsialisti poole ei pöördu, et omaenda kaassõltuvust ravida.
s
30. märts 2017, 10:05
sinusuguste jobude parast hakataksegi jooma, ennekoike on vaja inimest moista, mitte hukkamoista, seda motetut moraalikoodeksit oskab igayks heietada, aga teemasse syveneda, lahendusi leida, selleks on just vaja moista!!!
m
mis minusuguste/ 30. märts 2017, 11:03
minu lapsed ei ole joodikud.
m
mis minusuguste/ 30. märts 2017, 11:04
minu lapsed ei ole j o o d i k u d.
m
Metsaärikas/ 30. märts 2017, 08:12
Tulge minu juurde metsa tööle, ravin kõik sõltuvused ja teen valmis ilusa maa, kuhu saate autot parkida.
p
30. märts 2017, 10:05
k
Kohutav aga nii see on - abi pole sul kuskilt võtta!/ 30. märts 2017, 08:02
Olen Härma kooli lõpetanud alkohoolik, endine arst. Joon 1-2 liitrit puhast viina iga päev. Ainuke, millest hoidun, on lähedaste ja sugulaste elu mõjutamine. Suguvõsas ühtegi teist alkohoolikut ei ole. Joon üksi, oma kodus (mis pole punker vaid igati viisakas elamine oma majas). Juba mitukümmend aastat.
Abi ei saa alkohoolik kuskilt. Igasugused AA-d, psühhoneuro-haiglad, torpeedosüstid, nõustamised, posijad, hüpnoosid jne on hetkelise efektiga. See haigust ei hävita. Veel: lähedaste toetus ei aita! Kui, siis samuti hetkeks. Tegu on liialt raske haigusega.
Alkoholism on ravimatu. Alkohoolik saab ennast ainult ise aidata. Seda suudavad 10% meist. Ülejäänud kärvavad varem või hiljem. Ja need 10% saavad abi ainult kas surmahirmust (näiteks maksatsirroos juba avastatud) või usust (põgenemine Tiibetisse vms). Rohkem variante lihtsalt ei ole. Valan pitsi täis. Proosit.
0
08.02/ 30. märts 2017, 14:08
Rumal jutt, jõin ka aastakümneid, ühel päeval sai janu täis ja nüüd juba ligi 15 aastat täiskarsklane,isegi õlut ei joo . Surmahirmu polnud ja usklikuks ka ei hakanud
m
Mind vaevab peale joomist hoopis see,et minuga ei olda rahul.Tahan alati head,et pangalaen saaks makstud!/ 30. märts 2017, 07:43
Mõtlesin siin hiljuti sellele,et tahaks oma elu hakata vaikselt elama.Eluaeg olen elanud maal ja võiksin teha ühe julge otsuse."Mind vaevab peale joomist hoopis see,et minuga ei olda rahul.Tahan alati head,et pangalaen saaks makstud".Kipun alati viimasena magama jääma ja mõtlen,et miks peaks mind huvitama teiste eraelu asjad.Mida keegi öösel enne voodisse minekut teeb või arvab.No mind lihtsalt ei huvita.Eks sai ka vahel kunagi palju vigu tehtud,tunnistasin lõpuks ise kõik ülesse.Meil peres oli ju juttu sellest! Kas see oli reede 20 või 27.detsember 2002.aasta. Et me ei soovi mitte kellelegi halba saatust.Kui ma nüüd peaaegu 15.aastat seda meelde endale tuletan,siis mind on hoopis reedetud.Olen tüdinenud teiste nurisemisest,unistustest,üleliigsete lubaduste andmisest.Mis on jäänud pigem lohakile.Mul on nii,et vahepeal olen peale tööd lõunauinakut teinud ja siis teinekord ei tee.Tahaksin end vabamalt võtta,aga ei julge.Ühel nädalavahetuse hommikul 18.veebruaril kella 9:22 ajal kuulsin kuidas vanemad pidasid mu magamist naeruväärseks.Mis vahet sellel on kuidas keegi magab.Oli reede öö vastu laupäeva südaööd,kell oli 00:18-00:44 vahel.Hea küll und mul ei olnud,siis leidsin ühe pooleli jäänud asja,mida tahtsin ära lõpetada.Järsku kuulen ,kuidas magamistoas ütleb ema kasuisale nii.Ja see käis minu kohta."Eh see vist küll endale normaalsemat meest kunagi ei leia".Mis siis ikkagi juhtus? Juhtus see et mu tuleviku üle naerdi päris parajalt.Kunagi ütles üks naine ühele kolleeegile minu kohta nii.Oli 17.detsember kolmapäev 2014.aasta.Mis see kell siis ikkagi oli? Kell oli alles 12:40-13:29 vahel.Ja see kõlas nii. Ma soovin,et sellel eidel võikski terve elu halvasti minna.Ta võiks kokku puutuda inimestega,keda vaevavad pere probleemid,vägivallad,rahapuudused ja kohutavalt suured jamad,lapsed kes on hooletusse jäetud ja mida kõike veel.Kunagi tegelesin ühe jamaga.siis sattusin ühele jutuajamisele peale.Oli 2015.aasta oli teisipäev,kell oli 12:44 ja kuulsin enda kohta nii: Ma soovin et seda eite võiks tabada ebaõnn ja halb saatus.See oli 9 juunil.Ei tea,mis meie ühiskonnas kõigil üldse viga on?.Ei tea,kas neil kunagi hakkab südametunnistus oma elu jooksul piinama.Kui argipäeviti hakkad töö poole minema ja seal on enam-vähem täpselt sama asi.Räägitakse külgelöömisest,kes on hea,kes on tore,mida keegi ära peab tegema.Vot sellised on lood.Hiljuti kuulsin eelmisel päeval kella 14:43 ajal et üks naine pidi ühele meessoost töötajale hästi mõjuma.Mis mõttes? Hea mulje pidi jätma,pidi nii asjalik olema et pidi kõike nii täpselt teadma mis tööga tuleb alustada.Küll pidi nii sõbralik,armas olema,meeldiv.No mida iganes.Lausa ukskumatu.Tegemist on lihtsalt armukadedusega.Ja siis naerdakse minu juures olekul,mõnede meetrite kaugusel.Eks siis igal ühel on tekkinud mingi salakavaler.Panin juhuslikult tähele.Parem on ikkagi soovida kõigile head,aga miite mingil juhul halba.See läheb kõik ringiga tagasi.
p
30. märts 2017, 13:40
parem on rohud hommikuti ilusasti ära võtta.
v
Vabandust/ 30. märts 2017, 07:33
Lastele tänapäeval rohkem õigusi antud kui asi väärt, sellest siis ka tulemused käes. Mõni ülbik ütleb oma vanematele, et kui suveks uut rollerit ei saa siis teen pätti ja tuleb rohkem trahvi maksta kui roller maksab.
j
Jah/ 30. märts 2017, 08:57
Ja kes neid vabadusi neile lastele peale omaenda vanemate ikka annab? Lapse kasvatamist, õpetamist ja keelamist pole kuskil ära keelatud. Muidugi, kui mõni peale peksu muid 'kasvatusvahendeid' ei teagi, ega siis pole jah head tulemust loota.
j
30. märts 2017, 09:41
e
Et/ 30. märts 2017, 13:06
Kui suurem osa ei oska oma lapsi kasvatada, õpetada ja keelata, siis pole ju imestada, et alkohoolikuid palju.
p
peab jooma ravile minema/ 30. märts 2017, 07:26
alkoholism on sõltuvushaigus ja inimene ei saagi eriti midagi ise teha,see on tõbi nagu vähk ja muudki tõved.Aidake tütart, hea kui ta ise ka aru saaks,siis on parem ravile saata.Kõike head teile,kes te kannatate.
m
Millest tekib sõltuvus?/ 30. märts 2017, 08:35
Alkoholism on ravimatu ainevahetuse häire. Mis tekitab sõltuvust. Ravida ei saa, saab aga teadlikult ära hoida.
r
Raico/ 30. märts 2017, 09:37
Tavi on tasuline,kus kohast vanainimene seda raha võtma peab.
v
Vanainimene!/ 30. märts 2017, 10:28
Ära looda teistele! Ainult tunnistamine, et oled alkohoolik, viib alkohooliku sammuvõrra lähemale normaasesse ellu.
e
Ei taha/ 30. märts 2017, 06:55
kedagi hirmutada aga minu mees oli ka selline ja oli vahetpidamata purjakil ja seda oli väga valus vaadata. Ja nyyd on pidu läbi sest maksavähk viimases staadiumis ja nädala jooksul kukkunud kolm korda... Peab olema väga julm inimene kes ei hooli oma lähedastest .
M
// 30. märts 2017, 07:25
Mul kõrval trepikojas sama, näost juba kollane aga ilma joomata ei saa päevagi olla. Kui ise ei jõua enam poodi, tuuakse koju ja siis on koos joomine. Pere kannatab.
ü
üks selline hüppas mõni päev tagasi Tartumaal oma kodu kortermaja 5 -nda / 30. märts 2017, 08:54
korruse koridoriaknast alla ...
l
läks/ 30. märts 2017, 09:30
e
eks/ 30. märts 2017, 11:11
see oli õige ettevõtmine .
o
oot oot millest räägid ??? miks sa siis julma mängisid / 30. märts 2017, 08:51
ja ei aidanud õigel ajal ?? :P
s
see siin oli mõeldud ,kell 6,55 artiklile ,/ 30. märts 2017, 09:19
jälle õl ei suutnud õige artikli alla panna ,seda vastust !!!

k
30. märts 2017, 06:54
kõik saab väikestest pidudest alguse. eks see haigus ole. aga alkohoolik ei tohi juua, nagu diabeetik ei tohi suhkrut tarbida. nii lihtne see ongi. aga raske hoiduda.
mõelge enne kui esimest korda jooma hakkate. enne kui lasete täiskasvanud sõbral või sõbrannal alkot osta. mõelge, enne kui jooma hakkate. kas ma pean seda sodi endale sisse ajama.
O
// 30. märts 2017, 09:39
Olen 50 aastane mees. Võin kinnitada, et ainus probleem, mida alkohol mulle põhjustab, on see, et igas uues seltskonnas pean oskama sellest veenvalt keelduda. Ära tüütab! Aga lapsena märkasin muide sama, mida artiklis lapselaps. Tahan öelda, et alkohol on tegelikult sadu kordi väiksem probleem kui kaasasündinud baasinstinktid. Ei saa aru, miks inimesed end üldse varasest east alko- ja tubakasõltlasteks harjutavad? Kas puudub fuknktsionaalne mõtlemine või hirmutav eeskuju? Või pigem on määrav karjainstinkt.
p
PeldikutahaNögestesse/ 30. märts 2017, 06:49
t
Tänapäeval/ 30. märts 2017, 06:35
on enamik noori naisi alkohoolikud. Pole normaalne kui naine päevast päeva mingit veini, siidrit või muud sodi söögialla joob.
M
./ 30. märts 2017, 08:02
Ma küll selliseid naisi ei tea
n
30. märts 2017, 08:40
naised satuvad kiiremini ka sõltuvusse.
j
Jah/ 30. märts 2017, 08:58
Mina ka ei tea, aga eks see oleneb ikka tutvusringkonnast ja elukommetest.
t
to 08:02/ 30. märts 2017, 11:57
Su teadmised on siis suht kesised.
p
pole nõus/ 31. märts 2017, 15:17
Tänapäeval siiski juuakse vähem kui 30 a tagasi.
See sõltuvusse jäämine on ikka vastava geeniga seotud, igaühega seda ei juhtu. Naistel muidugi areneb see kiiremini. Ja kõrvalt on seda õudne vaadata, lähedasele eriti valus.
Ravi sellele pole, keegi teine aidata ei saa. Inimene peab ise loobuma. Igaveseks.
s
Saab/ 31. märts 2017, 17:35
aidata, kui ta kõrval on tõelised sõbrad, kasvõi üks! Pere kahjuks jääb veidi hätta, sest emotsioonid mõlema poolt on segavad tegurid. Mul oli tütrega sama lugu, ei julgenud telefonigi vastu võtta. Nooremad olid õues mängides hirmul, et tige õde võib välja karata... Panin hullarisse, aga lasti välja... Siis võttis tütre sõbranna ta enda juurde maale ja saime kõik korda. Aega võttis, aga nüüd olen rahul, sest tütar ei joo enam! Tema sõbrannat ei jõua ära tänadagi!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee