Eesti uudised

Veretu sõda: tosin aastat kestnud võitlus Tallinna velotaksodega jõuab lõpuks riigikokku

Juhan Haravee, 28. märts 2017, 04:00

15 KOMMENTAARI

v
Veltakso/ 29. märts 2017, 11:32
See teenus sureb ise välja, kui liiklemiseks on teed väga raskesti läbitavad või läbimatud... järeldus - ärge tehke teid korda!!
Jala saab liikuda ka väga konarlikul teel, mis on puhtad.
Aga mis neil velotaksodel siis viga on... aga kas kanderaam sobiks? või sobiks hoopis keskaegne liikumine e. hobused... Jalgratas on ju ka liiga uus...
Võiks mõelda kuidas seda liikumist soodustada, sest see ju taastuv energial põhinev liikumine - mäkist mäkki.
j
Juho/ 28. märts 2017, 11:21
Probleem selles,et nad on konkurendid.Las nad sõidavad,kaua nendega jahitakse.
a
alf/ 28. märts 2017, 10:36
Asi ei ole teps mitte velotaksodes, vaid saamatutes majandusministeeriumi ametnikes, kes transpordiküsimustes võhikud. Palehigis "töötas" seal Juhan Parts lennundusvaldkonnas.
ö
öelge üks asi/ 28. märts 2017, 09:45
mille jaoks eestlane ei vaja seadust või juhendit? Olgu see siis kasvõi potil käimine, ka selle kohta on juhendid üles riputatud!
t
Teeline/ 28. märts 2017, 20:49
Kõik, mis teed, Sa seda varja,
kasuta nii vett, kui harja.
Et ka teistel oleks mõnus,
Veeta mõni hetk siin põgus.
Ära kaua istu siin, see ei ole limusiin.
Tõmba vett ja täna taevast,
Et said lahti raskest vaevast.
Sõltumata püstitatud eesmärgist ja saavutatud tulemusest,
tõmmake enda järel vesi peale.
Kui tulemus ületas ootusi, kasutage potiharja!
s
28. märts 2017, 09:17
siis poleks ju hullu kui kõik velotaksod oleksid sama välimusega nagu see pildil olev sinine,aga tõsiasi on paraku,et enamus neist nn.taksodest on vanad koledad isetehtud pannid.mina linnavalitsuse asemel sääraseid küll vanalinnas tiirutada ei lubaks:teevad ainult tallinna margi täis,ja nende arv peaks ka muidugi reguleeritud olema,vastasel juhul hüplevad inimesed nagu konnad rikšade vahel ringi,pole ruumi ei istuda,ega astuda.
r
RS 2/ 28. märts 2017, 10:55
Ja samuti poleks probleeme, kui veed velotaksistid tunneksid liiklusseadust. Paraku seni on nad sellega sama taibukat kui Eesti keskmine jalgrattur. Kuid kui viimane seab oma*olluse tõttuohtu ainult enda elu, siis nende I-diood.suse tõttu satuvad ka nende reisijad ohtu.
a
arengumaale/ 28. märts 2017, 09:09
e
28. märts 2017, 09:31
Eesti ongi ju arengumaa,nagu näiteks Laos või Vietnam.Rikša sobib meile väga hästi.Kogu ühistransport tuleks rikšade peale üle viia.Oleks ökoloogiline,inimesed saaksid tööd,ja tervis tuleks nii mis mühin vabas õhus ringi joostes.
t
tervis tuleks!!!/ 28. märts 2017, 09:48
500 aastat tagasi hommikust õhtuni ainult vabas õhus üks võimlemine käiski, aga 40 aastane oli juba rauk, miks?
a
28. märts 2017, 11:40
aga selle eest elas kiiret ja sisukat elu.mis väärtus sel tänapäeva rauga elul on? ainult koormaks ja tüliks oled endale ja teistele.
l
lasteaed/ 28. märts 2017, 08:43
10a vaieldakse,omg,tehke midagi,ärge kratsige p...t
l
Lasteadnik/ 28. märts 2017, 10:18
Tulemus on ette juba teada. Siin maksavad ainult kilekotid.
l
Lasteaednik/ 28. märts 2017, 10:25
Jõuvõtted jäi lisamata.
k
kaua võib?/ 28. märts 2017, 08:41
Kuidas Tallinna elanikkond saaks kaasa aidata, et see nähtus lõplikult välja süüa? Vähemalt kesklinn ja eriti vanalinn peaks neist kindlasti priiks saama!

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee