Eesti uudised

Ohtlikul teelõigul keelustatakse möödasõit

Marvel Riik, 27. märts 2017, 07:34

30 KOMMENTAARI

a
A.L./ 28. märts 2017, 16:49
Kas see on lahendus?Kui liiklushuligaan alustab möödasõitu enne poste ja vastu tuleb auto,aga tagasi postidesse sõita ei julge on tagajärjeks ikkagi õnnetus.
e
Ei midagi uut siin Eestimaa taeva all./ 27. märts 2017, 23:19
Kas need kumminuiad turvalisust kasvatavad? Kahtlen väga. Ühes olen aga vägagi kindel, et kellegi rahakotti kanditakse hunniik MA raha, millest omakorda kusagile erakonda toetussumma laekub. Kõik me mäletame sarnast üritust painduvate alustega plastikpostidega. Päris kaua sõideti neid puruks ja samakaua vahetati neid välja. Lumekoristusajaks tuli need üldse ära korjata. Siis aasjast loobuti. Nüüd siis kummipostid. Noh eks ta ole. Raha ei haise. Ja kui seda saab raisata, siis seda ka tehakse.
o
Ohtlikud juhid./ 27. märts 2017, 19:17
Ohtlikku teelõiku pole olemas- on oskamatud liiklejad.
m
Mfd2/ 27. märts 2017, 15:54
Kindlasti need kummipostid parandavad liiklust. Õige kes rääkis ,et oleks pidanud need muhud maha võtma või tee kahe realiseks tegema. Mõelge sellele ,et kui möödasõit on keeltaud ja kummipostid keskel siis mismoodi peaks seal liikuma päästemasin või kiirabi kellel suured kiirused ja aega passida pole. Ja siis sõidab seal ees keegi 85 km/h ja selle taga veel 10 masinat siis mismoodi see oleks ,et päästemasin sõidab ka seal nende taga 85ga ja mööda ei saa. Ligi 7 km nii sõita on päris pikk aeg. Ja teiseks kui minna Narva poole ja sul on pikk autode voor seal mis proovib lühikesel kahe realisel lõigul üksteisest mööda minna ja siis saavad jälle kokku kõik ühe realisel rajal enne Kunda risti siis kust kohast see ohutu on. Tõmmame sinna ka postid keskele.
m
Mõtleme veel 2/ 27. märts 2017, 11:58
siin on ju toodud mitu asja välja, mis on osutunud õigeks...
https://www.mnt.ee/sites/default/files/content-editors/Failid/Ehitus/teemaplaneeringud/a3_haljala_ve...
Kus nüüd see postitamise idee tuli!? Postitamise versiooni ei olnud ju üldse üheski tegevuskavas ja see muudab tee veel kitsamaks, mis omakorda mõjub suurveostele, jalakäijatele ohtlikumaks - tee on ju kitsas.
Kui tahate ohutust, tehke uuemast teest suund narva poole ja paralleelselt kulgevast vanast teest suund TLN poole.
s
27. märts 2017, 13:01
seda teeosa vähem kui kümme aastat ehitati.
Iseenda vigadest ei soovita rääkida. Mis pulgad nüüd?
Pulkade panemine Venemaale suunduval peamaanteel teeb meid välismaalaste naerualuseks.
m
milleks tühja higistada kummjulkadega./ 27. märts 2017, 11:54
Mis sellel viimasel laksul oli pistmist möödasõiduga, seal polnud ühtegi takistus tallinna poole kulgemisel, äkki ehitaks hoopis risti üle tee seina et pihta saab.
a
areng eesti moodi/ 27. märts 2017, 11:41
kilplased panevad uue asfalti jne selle asemel et eelnevalt nähtavuse parandamiseks künkad maha hööveldada ja siis teekatend paigaldada..
siis leiavad et on vaja paigaldada keskele kummiposte..
t
Tegelikult/ 27. märts 2017, 10:54
Ega need möödasõitu takistavad kummijublakad lükkavad selle möödasõidu tahte edasi ainult. Siis muutub teelõik pärast Haljalat ohtlikumaks. Lahendus oleks - kõik kummijublastada, ehitada neljarealine tee Narvani välja või muuta autojuhiks saamise korda ja keelduda lubade andmisest inimestele, kes ei suuda isegi elementaarseid liikluseeskirju selgeks saada. Aga see viimane on muidugi mõeldamatu lahendus - siis ei saaks nii mõnigi Riigikogu saadik üldse liigelda. Lihtsam lahendus on - neljarealline tee Narvani välja.
t
tr/ 27. märts 2017, 11:57
Mis kradi keelduda lubade andmisest ? ARK-is on kõik viks ja viisakad liiklejad, sest vastasel korral sa ei saagi läbi. See, mis toimub pärast ei ole küll kuidagiARK-is kontrollitav, kui load antakse tublile liiklejale. Pärast lastakse rihm nii lõdvaks, et jube lausa.
m
Maanteede Kuningas/ 27. märts 2017, 14:37
Vaevalt küll. Kui jättame uljaspead ja rullnokkad kõrvale, siis kust kohast siis tulevad teele saamatud jobud, kes ootavad parem pööreks rohelist foorituld kohtates kus pole foorigi vaid ainult märk anna teed. Kus kohast tekkivad liiklusesse töllid, kes ei taju autogabariite või on lihtsalt kõõrdsilmsed, et ei suuda sõita oma sõidurea piires vaid tuigerdavad ühest sõidureast teise ja ületavad vahel ka oma sõidurea piire, hullem kui kahepromillises joobes ja nutikat näppiv roolijoodik, kuid erinevalt temast ise samal ajal on kained ja kahe käega kramplikult hoiavad rooli, silmad punnis ning nina vastu esiklaasi lommis. Kust kohast tulevad tegelased kes ei oska kasutada kiirendus ega mahasõiduradu ja teevad liikluses muid trempe. Kuidas on võimalik kohe pärast sõidueksamit elemendaarsedki liiklusoskused ära unustada?

t
tegelikult / 27. märts 2017, 10:44
on probleeme rohkemgi. Alustades rekadest, mis venivad vahel ka 50 km/tunnise kiirusega maanteel (traktorid ja muud sellised veel lisaks).
Siis veel ka vahtralehed, kelle "vahtraleht" kisub miskipärast iga teise temast mööduma (ka riskides oma ja teiste eludega), ehk on selles midagi psühholoogilist?
a
Auto/ 27. märts 2017, 10:48
Auto on mõtleva inimese liikumisvahend, kui reka või vahtraleht kisub sind vallatusi tegema, siis osta omale soome kelk.
t
to auto/ 27. märts 2017, 14:39
v
vlj/ 27. märts 2017, 10:38
See teelõik on avatud tugevatele külgtuultele ja talvisel ajal on seal sageli suured lumevaalud ja jäätunud lõigud.See on üks põhjus, miks seal teelt välja pannakse.Teine häda on selles, et kui Tallinna poolt tulles ollakse 80 km sõidetud ühesuunalisel, turvalisel ja "igaval " teel, siis Aasperest alates läheb ralliks: lõpuks saab teistest "korralikult " möödasõite tegema hakata.(Selline on kahjuks paljude autojuhtide psüühika ja alateadvuslik mõtteviis).Antud "rallilõik" hakkab eriti silma just siis kui 110 km/h on neljarelaisel lubatud.Sõites ühesuunalisel hea ilma korral 115-120 km/h (see on küll kerge kiiruse ületamine aga mitte ohtlik), siis jääb ikka päris palju autosid selja taha.(ega kohustust pole 110 km/h sõita).Jõudes nüüd Aasperre ja sellele ohtlikule teelõigule jätkan liikumist max 90 +-3 km/h ja siis hakkab triangel pihta: need kellest kiirteel sai viimastel kilomeetriel ettepoole mindud hakkavad kohe möödasõite tegema!!!Nüüd on neil kiire aga kiirteel venisid oma 100-105 -ga , siis polnud kiiret?
On suur protsent autojuhte, kes sõidavadki igasugustel teedel pidevalt 100-105 km/h nii suvel kui talvel andmata endale aru, et kiirus valitakse tee olude järgi.
a
Ainult MINA tean ja oskan/ 27. märts 2017, 14:52
Kui sina 110 alas kiirust ületad 10 km/h pole probleem aga kui teised 90 alas 10 ületavad ja sinust mööda lähevad on kisa taevani. Ei ole see teelõik sugugi parem või halvem kui ülejäänud Tallinn-Narva. Ka sellel 80 km turvalisel ja igaval teel on külgtuuled, lumevaalud ja kõik muud asjad. Kiiruse valimise kohalt niipalju, et sina valisid 120 teised 100, sina valisid 93 teised 100. Kui sind nii häirib, et keegi pidevalt 100-105ga liigub on aeg rohtu võtta või miilitsasse tööle minna.
s
see ametnik üldse seda teed sõitnud ka on , või on nii kõrge isake et kui tema liikleb seal, siis sahk tuleb ees, muidu need eriti seal ei liigu./ 27. märts 2017, 10:16
No suve vast elate üle, mis edasi muudate selle lõigu tõeliselt surma teeks, seal on niigi tegemist lume vaalude, kilaka ja tugeva küljetuulega, nüüd siis veel kumm mehikestega veel lisaks.
r
Rail baltica/ 27. märts 2017, 10:03
Selle asemel, et tegelda utoopiliste rahakulutamisprojektidega kurat-teab-kelle huvides, tehke korda põhimaanteed nagu Tallinn-Narva, Tallinn.Tartu, Tallinn-Pärnu! Kuni tee pole sõidusuunas neljarajaline ja eritasandiliste ristmikega, pole loota ka õnnetuste vähenemist, korja trahve palju tahad!
e
Ehh/ 27. märts 2017, 09:53
Avalikustage need projekteerijad ja otsustajad, kes normaalse laiusega maantee, vähemalt, sellise kategooria tee jaoks, kitsaks, kõrgete kallastega ja eriti libeda pinnakattega teeks rekontrueerisid, pärast seda need avariid hakkasidki juhtuma.
k
kevadgaasi tallutajatele/ 27. märts 2017, 08:54
ei aita ükski piirang. Kui hullusele lisandub kanapimedus, siis õhtusel hämarduval ajal ei näe nad kedagi ega midagi. ja teevad oma ohtlikke manöövreid karistamatult
l
loogik/ 27. märts 2017, 08:47
Haljala - Aaspere vahelline teelõik peaks tehtama ka 4 -realiseks. Siis oleks seda jupitamist vähem.
Sellel teelõigul tekib tõmblemine, iga hinna eest mööda. Kuigi mõne aja pärast algab 4 rida ja seda Tallinnani välja.
k
Küsimus/ 27. märts 2017, 10:49
on Tallinna poolt tulijates siiani olnud.
a
Ann/ 27. märts 2017, 08:42
Ma ei saa aru mis postidest me räägime. Antud teel ei ole hetkel isegi mitte mingeid teemärgistusi ehk piirde või keskjoont!!! Ja tavaliselt on sellistel teedel kiirusepiirang 70km/h. Seal aga lase 90km/h, ilma ühegi jooneta! Ja kes ütleb, et jooned ei muuda midagi, siis palun mine sõida uuesti teel kus on jooned ja kus ei ole!
t
tõtt räägid/ 27. märts 2017, 11:45
teekattemärgistus kus on katkendjoon annab tagasisidena tunnetuse kiirusest

k
Karutapja/ 27. märts 2017, 08:37
Keilast Paldiski poole kuni Karjaküla teerististini on samasugune ohtlik teelõik, ca. 3km (halva nähtavusega kurvid). Mina olen seal elanud 7 aastat ja kolm inimest on selle ajaga surma saanud. 90km/h meil ju keegi enam maanteel ei sõida. Enamus juhte seal pidevat joont ei pea millekski, möödasõidu keeld on märk, mis tegelikult meil liikluses ei kehti. Rekkad saavad veel täiega tallata, et õigeks ajaks Paldiski laevale jõuda. Sel teelõigul võiks ka kiirusepiirang olla või kiirusekaamerad.
m
Meenutagem natuke/ 27. märts 2017, 08:30
minu teada pidi see teelõiku alustama 2015 4 realiseks tegemisega ehk ühendada Haljala sõlm ja Aaspere otsad... aga mida ei tulnud on tee ja mis tulid oli...
a
ab / 27. märts 2017, 08:19
et siis 12 kadunut on testimise piir?
k
Kamoon??/ 27. märts 2017, 07:54
Poolaasta??? How long could it take??? Kuni keegi jälle matsu paneb?!
s
seadusekuulekas/ 27. märts 2017, 07:47
Kas ikka riigikogu seadusega ?
k
kilplased ringtee piirkonnas./ 27. märts 2017, 07:43
Teed tuleb ehitadaseal kus keegi surma saab, mitte seal kus plekkimõlgitakse.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee