Eesti uudised

Ohtlik pretsedent riigikogus ehk Kes kaitseb kohtunikke poliitikute eest?

Juhan Haravee, 25. märts 2017, 04:00

170 KOMMENTAARI

k
27. märts 2017, 21:08
Kas Eesti kohtud arvavad, et nad on "v i i m s e p ä e v a kohus", et neile Eesti Vabariigi territooriumil kasutatavad seadused on universaalsed, mitte lokaalsed?
27. märts 2017, 20:50
Ene Andresen: Martin Helme ründas kohtunikke põhjendamatult27. märts 2017 17:14PM
Seesama võimude lahususe ja tasakaalustatuse põhimõte, mille rikkumist kohtunikele põhjendamatult ette heideti, annab seaduste kohaldamisel lõpliku sõnaõiguse kohtule, mitte riigikogu liikmele. Eesti põhiseaduse järgi ei allu kohtud riigikogule, veel vähem on kohtud seotud riigikogu üksikute liikmete maailmapildiga.
Lp. lektor. Riigikogu rahvasaadik ei kritiseerinud kohtuotsust, vaid seda, et kohtuotsus, vaid seda , et otsuse aluseks oli o l e m a t u seadus, seadus, mille vastuvõtmise v õ i m e on ainult sellelsamal rahvasaadikul M.Helmel.
M. Helme ütles, et selle laeka lahtikeeramise võti on tema käes ja kohus on selle temalt varastanud ja vargana laeka lahti teinud, temalt luba küsimata. Kas lektor ei saa aru, et günekoloog ei saa südameoperatsiooni teostada isegi siis, kui ra seda teoreetiliselt oskab?
a
Aare/ 26. märts 2017, 16:38
Kohtu ülbusest ja karistamatusest sünnivad isegi sellised kohtuotsused, mis keelustavad Turumajanduse kehtimise Eesti Sunniriigis, st et turuhinnaga tehingute tegemine on kriminaalkorras karistatav, vt. lähemalt https://turumanipulatsioon.wordpress.com/. Oleme haigem riik kui NSVLiit või Põhja-Korea!
p
Pole aimu/ 26. märts 2017, 17:15
Kes kaitseb rahvast lollide kohtunike ja presidendi eest. Nad peaksid tagasi astuma. Paistab et üldse pole neil seadustest aimugi
õ
ÕL vär*did/ 26. märts 2017, 13:51
n
No ,misasia seal ohtlikut oli!/ 26. märts 2017, 11:02
Kui inimene ütleb välja tõe,kas see ongi oht kogu riigile.Tule taevas appi nagu ütleb Ansip
r
Raivo/ 26. märts 2017, 08:22
Aga kes kaitseb Eesti rahvast nii kohtunike, kui ka poliitikute eest?
j
jah,/ 26. märts 2017, 13:29
kes kaitseb ekrelastest peade mahavõtjate eest?
1
13:29 jah// 26. märts 2017, 14:13
ja sinu mõnitamise ja ilkumise eest, õnneks vaid ÕL mode, kui õige kohal on.
1
13:29 / Eks ikka / 26. märts 2017, 19:38
saabuvad kultuuri ja õitsengu toojad, kes siis veel.Mina arvan, et oledki nende ridadest, miks muidu rusikad sügelevad.
h
Hetk/ 25. märts 2017, 21:29
Kohtunikud ei vaja kaitset, neil on niigi ringkaitse olemas. Igal isikul on õigus väljaöelda oma arvamus ükskõik kelle kohta, seega midagi pole valesti.
n
naine/ 25. märts 2017, 20:11
kui Kuku raadio saates soovitati neil, kes ei taha ahve ja muud katku Eestisse, ennast põlema panna, siis oli kõik hästi

p
25. märts 2017, 19:16
Perekonnaseaduse § 1 lõike 1 kohaselt sõlmitakse abielu mehe ja naise vahel. Eesti perekonnaseadusel on aga oma territoriaalne ulatuvus – Eesti perekonnaõigus ei saa takistada Eesti kodanikul sõlmimast oma samasoolise partneriga abielu välisriigis, kui välisriigi õigus sellist kooseluvormi tunnustab.
Eesti Vabariik peab kehtivaks võõrriigis sõlmitud abielu, kuid ei registreeri seda enda rahvastikuregistrisse, sest EV seadusel on territoriaalne kehtivus ja Eesti Vabariigi rahvastikuregister on samuti territoriaalse kehtivusega. Kehtivaks tunnistamine ei tähenda automaatselt Eesti Vabariigi registrisse kandmist.
Võrdluseks: NSV Liidu ajal olid isikule dokumentideks paberkandjal sünni- abielutunnistus. Igal toimingul ,kus see vajalik oli, pidi isik esitama paberkandjal kehtiva dokumendi, ükski ametnik ei otsinud isikudokumente registritest.Võõrriigis sõlmitud abielu ke
"
25. märts 2017, 18:31
"Mina küll tahan, et siit puldist kõlaks ähvardus," täristas Martin Helme esmaspäeva pärastlõunal riigikogu kõnetoolist. "Tahan, et kohtunike Virgo Saarmetsa, Maret Altnurme ja Kaire Pikamäe pead veereksid."
<<
See suur ähvardaja martin helme tuleb Eesti kohtunike avaliku ähvardamise eest kriminaalsele vastutusele võtta.
Hoopis tema pea peab veerema, mitte kohtunike pead.
j
Juku/ 25. märts 2017, 18:57
Füüsikaseaduste järgi ei saa pead veereda, sest kõrvad segavad
k
kõrvad segavad/ 26. märts 2017, 20:37
räägi seda sellele ekre jobuie, kes seda ütles
n
naine/ 25. märts 2017, 20:05
ei saa olla nii kirjaoskamatu ja kõike ainult sõna-sõnalt võtta, peade veeremine on kujundlik väljend, loomulikult ei tahtnud Martin Helme päid tegelikult veerema panna, see on rohkem meie sallijate-saastajate soovunelm kohaliku rahva hävitamiseks
p
26. märts 2017, 16:36
Poliitik peab oma sönu valima,ei ole enam lasteaias,et ei tea,kuidas rääkida.Pealegi öige mees selliseid väljendeid ei kasuta
h
Helmed/ 26. märts 2017, 13:32
ju ise tahavad, kas on juba ühinenud või koostööpartnerid ISIS-ega?
i
issake/ 26. märts 2017, 14:17
...see inimene on v. haige, Helme ja Helme, kord on ISIS, siis nats, siis kremlikäsilane.No tõega, hullude seinaleht peakski kinni panema.
k
26. märts 2017, 16:52
Kui Helmed sellised eputrillad,tahavad kogu aeg pildil olla,eks selleks neist kirjutataksegi,mida ära teeninud
a
ain/ 26. märts 2017, 12:50
Eelmisele: kõigepealt tuleks endale selgeks teha, millisel institutsioonil on seadusloome õigus ja millisel täitmise kohustus.
k
Kas / 25. märts 2017, 18:01
president, 8 kohtunikku ja Jõks on "palju"? See kaalub siis üles sadade tuhandete eestlaste arvamuse, et kohtunikel pole õigust teha põhiseaduse vastaseid otsuseid? Ometi on nad ametivannet andes lubanud teha otsuseid põhiseadusest lähtudes.. Kas ametivande rikkumise eest polegi mingit vastutust ega karistust?
k
25. märts 2017, 17:25
küsimuse võib ka selliselt sõnastada:kes katseb eesti inimesi jultunud seaduserikkujatest kohtunike eest?
m
mingit/ 26. märts 2017, 13:33
seadust pole rikutud, aga kes kaitseb vägivalla õhutajate eest?
k
Kes siin vägivalda õhutab/ 26. märts 2017, 16:12
Kui sa sellist väljendit ei ole ennem kuulnud, võid süüdistada ainult oma arengutaset.
t
tema jutus on mõtet/ 25. märts 2017, 16:47
meil on selline süsteem, et kogu kohtusüsteem on puutumatu. Nagu meie arstid, Kuigi on nadvandeandud, kuid see ei tähenda nii arti kui ka kohtunike puhul. Oleme kokku puutunud kohtunikuga, kes on olnud selget kallutatud kellegi tugevma poolt. Kohuistungi ajal ajas ta ühte juttu, mis selgelt näitas, et meil on õigus, Kuid kui otsus välja tuli, siis oli paberi peal hoopis midagi muud. täiesti jabur ja vastupidine tulemus. Saime vägagi hästi aru, kelle mõjutatud see tulemus oli.
Toetan Helme mõtet. Ka nendel peab tekkima tunne , et ei ole nemad need jumalad taevas, kes kõike võivad. Me kõik k.a.kohtunikud ja prokorörid, võime vigade pärts oma tööst ilma jääda.
p
polegi,/ 26. märts 2017, 13:34
ka kohtunikke on korruptsiooni eest vangi mõistetud.
t
Teisitimotleja / 25. märts 2017, 16:39
Kas toesti on need kolm eidekest nii puhad lehmad et nende kohta enam midagi oelda ei voi? Kas sonavabadus kui nahtus Eestis enam ei eksisteeri ja nood kolm voivad vabalt teha meiega mida tahavad. Ei saa nii olla et neil eitetel on karistamatuse tunne
k
Kas neid veel peab kaitsma ka/ 25. märts 2017, 15:48
Kui neil õigust jääb veel ülegi.
s
sinu arvates/ 26. märts 2017, 13:35
ei pea, mine siis päid maha võtma?
v
vabaerakonna valija/ 25. märts 2017, 15:32
VABAERAKOND - TAHAKS KUULDA MITTE VAIKUST, VAID TEIE SELGET SEISUKOHTA. VASTASEL JUHUL VÕITE MINU HÄÄLEST (ja mitte ainult minu) UND NÄHA!!!
Korralike kommenteerijate ees palun vabandust karjumise pärast, sest kardan, muidu nad ei kuule.
k
kusti/ 25. märts 2017, 16:56
Olen sama meelt, ootaks nt. Talvikult selget seisukohavõttu!
l
Lembit/ 25. märts 2017, 18:50
EKRE on tegija, mitte keegi muu

a
25. märts 2017, 15:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
1
15:32 Tarand paneb põlema/ 25. märts 2017, 15:45
No las nemad siis veerevad, samamoodi, kui Ratas puusalt tulistab, mis vahet seal on? Sina ju ka siin ähvardad aga keegi pole sind ära viinud. Kohtunikud ähvardavad igajumala päev kedagi karistada ja karistavad, nii nagu ise tahavad. Kui tahavad, maksavad mõnele peale ka, nagu Klenskile.Alles maksid sadama röövlile mitutuhat vaevatasu. Paides perekonna tapnud rallimehele nõuti tapetute pojalt pealemaksmist poisile- õigust jääb ülegi veel.
j
25. märts 2017, 15:47
Jah, tõepõhised faktid lähevad kõik sinnasamusse, tulge maapeale, ÕL!
p
PAADIALUNE./ 25. märts 2017, 15:30
Tuletagem meelde, kes määras kohtunikke ametisse. SEE OLI SULI NR 1 - TOOMAS HENDRIK ILVES.
t
tegelikult/ 25. märts 2017, 15:26
on seadus täiesti olemas - karistusseadustiku §-d 305 ja 305'1.
aga poliitikute ringkaitse on nii suur, et isegi ekrelaste puhul ei soovita seadust rakendada.
a
aga/ 25. märts 2017, 15:02
kes kaitseb tervet rahvast eba ausate kohtunike ja ka poliitikute eest? Need kaks nähtust kaitsevad üksteist (käsi peseb kätt) jakõik on puhtamad kui prillikivid ja sigatsevad edasi aastaid.
v
võibolla kuulsin valesti/ 25. märts 2017, 14:49
Eile luusisid 7 Soome kodaniku soomlased. Ma kuulsin kus üks oma kaasmaalasele näitas sõrmega täsa ole meie. midagi sinna see jutt oli kuulda, ja jutt õismäele on paljusta russiki ja problematika. Ülejäänud noogutasid pead ja oli vis kottis neil lõuna kus omavahel jagati suupistet põdra konserviliha. siis arutleti tööstust rajada ja võtta see ala üle.
e
25. märts 2017, 13:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
1
13:55 saa juba üle/ 25. märts 2017, 14:07
Antudjuhul peaks ülejäänud kohtunikud tegema ühispöördumise neid kompromiteerinud kohtunike endi vastu. Nad on ju alavääristanud eelmiste astmete kohtunike otsuseid samamoodi, kui kogu rahvast.Kindlasti ei ole kõik nii sõltuvad valitsevast klikist ja nende vaadetest. Super hea kohtunik oli Särgava. Hakaku veerema valelikud otsused koos valelike kohtunikega, kus nende koht.Ehk tuletaks president omalegi meelde, MIS ON TÕEPÕHINE KOMBERUUM OMA RAHVA JAOKS.
a
ah-ah-ha/ 26. märts 2017, 16:04
särgava oli suuteline arutama ainult krim.asju oma nõukaaegse haridusega. halduskohtu töö jaoks tal teadmisi polnud. ajakirjanikud olid õnnelikud, et ta nii meelsasti intervjuusid andis. tegelikult oli tema jutt täiesti banaalne.
1
16:04 ah-ah- haa, kes räägib suutlikkusest/ 26. märts 2017, 19:48
Vaat, kus tulevad targad välja, õpiks enne kirjutama, oledki banaan. Eluaegne kohtunik on sul banaalne, ajad sead ka Torma prügilas naerma oma jutuga.Ise väidad siin omasugustega võidu, et kohtunikud on jumalad maapeal.
o
Ossa/ 25. märts 2017, 14:15
Kogu sõnavara kokku kraabitud, mõtle nüüd hästi, ehk jäi järgmise epistli jaoks veel midagi kripeldama?Tõsiselt hale, nii hale nutt ja viha ühes tükkis, miks ma pole küll Stalin, kes asja korda teeks. Vot näed, ei ole ja ei tule Sinu aega, mis teha. Jääbki vaid võimalus siin hundina kuupoole uluda. Tunnen kogu hingest SULLE kaasa aga aidata ei saa.
o
ossa/ 25. märts 2017, 14:21
kirjutas selle vastuseks 13:55-le!
t
25. märts 2017, 16:34
Täpselt õige, Ossa, su kommentaar sobis väga hästi14:07-le vastuseks, mis sa sest enam ümber adresseeisid
1
16:34 eeeisid/ 25. märts 2017, 18:12
Adresseeisin sinule, kui aru said ehk. Missugusest sõnaraamatust sinu adressaat pärineb, räägi?
k
kesta/ 25. märts 2017, 14:43
Tüüpiline kommunistlik räuskamine!
1
10:29 Tõnu Anton kirjutab sinu jaoks/ 25. märts 2017, 15:04
küllalt selgelt,millest sa aru ei saanud?
Ikka lased oma kulunud koopiateksti.
Loe ikka korralikult läbi ja siis usud oma silmi.
j
25. märts 2017, 16:16
p
pole siin uudist midagi/ 25. märts 2017, 17:27
Nii mõnige ekrelane on saanud juhtide poolt e-maile kui on vaja asuda kommenteerima ja kaitsma erakonna juhtide seisukohti või kedagi teist "peksma." Truud alamad kuuletuvad silmapilkselt. tavaliselt tulevad soovitused Pärnu ja Tallinna kandist.
1
17:27 vale puha putjake/ 26. märts 2017, 13:13
Sina mõtle endajaoks versioone milliseid tahad aga valel teel oled ikkagi. Pole siia Lõuna-Eesti poole kedagi ega midagi saadetud, sa oled lihtsalt kade, et EKRE-l palju toetajaid on.Kõik pole sinusugused ostetavad ega müüdavad, kes käsupeale tegutsevad.
o
ohtlikum pretsedent/ 25. märts 2017, 13:54
Ohtlikum pretsedent on "kohtunike" õigusloomeline - s.t. põhiseaduse-vastane tegevus. Aga kuna seltsimehed sotsajakirjanikud on niivõrd ametis Martin Helme materdamisega siis ei ole neil sellise tühiasjaga tegelemiseks lihtsalt aega.
p
Palun kaaskondsed..../ 25. märts 2017, 13:53
Lugege EKRE tänast pöördumist erakonna kodulehelt, sest võimalik, et seda ära ei trükitagi. Alanud on valimisvõitlus, kus kõik on lubatud nagu propaganda sõjas ikka. Et selles sõjas president jälle esimest viiulit mängib on labane poliitikasse sekkumine.
l
labane?/ 26. märts 2017, 13:50
Tuleb siis lubada kohtunike päid maha võtta? Ega ässitajast Helme ise seda tee, loodab oma pooletoobistest pooldajate peale.

r
rääkigem asjadest õigete nimedega/ 25. märts 2017, 12:45
Kas EKRE sünnitab ekstreemsust???
Ei! T.H.Ilvesed, H.Sildnad, M.Avandid, E.Pangid, eesti kohtunikud (keel kohe ei paindu seda välja ütlemast) teevad seda.
t
Tiit/ 25. märts 2017, 12:57
Kohtunikud peavad käituma nii, et kellegi poleks kriitikat nende suunal.
t
to Tiit/ 25. märts 2017, 13:14
Kellelgi poleks? Kas ka kurjategijatelgi? Oled utopist, nagu näha.
k
kohtunikel/ 25. märts 2017, 10:40
pole ju karistusi, panevad süüta inimese istuma.. ups. juhtus. karistused ühe ja sama kuriteo eest on seinast seina. austus kohtu vastu??? haloo...
e
et siis kohtunikud vajavad kaitset?/ 25. märts 2017, 10:40
http://www.ohtuleht.ee/795392/kohus-moistis-vangile-alandavate-tingimuste-eest-1000-eurot-huvitist ?
Mäletamist mööda oli tegu kurikamõrvariga.?
Siinkohal küsiksin,kui suure summa ohvri lähedased said?
Helmel ainukesena oli julgust kritiseerida ja läks kisa lahti.
Migrantidel on õigused,
Gay-del on õigused,
vangidel on õigused,
Rahval on kohustused???
h
Huvitav/ 25. märts 2017, 10:37
kas saab lisada ainult kohtunikke kiitvaid kommentaare ?
p
Proovin siis uuesti/ 25. märts 2017, 10:34
a
AI ai/ 25. märts 2017, 10:29
TASULISED TROLLID kiidavad ja kustutavad
t
Tõnu Anton/ 25. märts 2017, 10:29
Põhiseadusest:
§ 146 - Õigust mõistab ainult kohus. Kohus on oma tegevuses sõltumatu ja mõistab õigust kooskõlas põhiseaduse ja seadustega.
§3 - ...Rahvusvahelise õiguse üldtunnustatud põhimõtted ja normid on Eesti õigussüsteemi lahutamatu osa.
Nõnda siis, mis seaduse alusel tegi kohus otsuse, mis kohustas samaasooliste paari kanda eesti rahvastikuregistrisse? Kooseluseadus on küll vastu võetud, kuid ta pole jõustunud, sest kooseluseaduse rakendusaktid pole seadusena vastu võetud. Seaduses eneses on jõustumise kohta säte § 26 - käesolev seadus jõustub 1. jaanuaril 2016 koos rakendusaktidega. Rakendusakte pole, järelikult seadus pole jõustunud 1. jaanuaril 2016 ja ei jõustu ka rakendusaktide vastuvõtmisel, kui sellega ei muudeta ära kooseluseaduse jõustumise uut kuupäeva.
Jõustumata seadus pole üheski õigustoimingus kohaldatav, ka kohtud ei saa ega või selle sätteid mingil viisil ega mingis määras oma kaalutlusi ja otsustusi tehes kasutada. Kui kohus kasutas mingit rahvusvahelise õiguse üldtunnustatud sätet, siis peab ka avalikult selgitama, missugust rahvusvahelise õiguse sätet. Selgitama peab ka seda, kas ja millal on Eesti selle rahvusvahelise sätte või seaduse Eesti seaduseandja (riigikogu) poolt ratifitseerinud. Alles pärast seda saavad rahvusvahelise õiguse põhimõtted ja normid Eesti õigussüsteemi osaks. Kära ja erinevate osapoolte vastastikuste süüdistamiste ja eneseõigustamise lained pole kohased õigusriigile.
Kui sellel teemal isegi presidendi tasandil seisukohti väljendatakse, siis ei peaks olema palju tahetud, kui ka kohtu selle otsuse alused kõik ilusti ajakirjanduses ära trükitakse. Eesti rahvas on küllalt haritud, et asjast õigesti aru saada, kui ajakirjanikud kirjutavad asjade sisust, mitte ei lahmi erinevate arvajate arvamustega.
A
???/ 25. märts 2017, 13:16
Aga kui mõni kohtunik seadusest ja seadusloomest veidike ette ruttab?
n
njah/ 25. märts 2017, 13:43
Siis on tegemist seadusrikkumisega. Pole ju mingit garantiid, et see seadus koos rakendusaktidega üldse kunagi vastu võetakse. Oletame, et isegi 10a pärast pole seda seadust ega rakendusakte vastu võetud, siis kuidas saab võimalik olla, et samasooliste abielu on kuskil ebaseaduslikult registris. Kohtunike töö on kohut mõista, mitte seadusloomega tegeleda. Eestis kehtib võimude lahusus. Kui kohtunikud võivad oma suva järgi seadusi teha ja neid vastu võtta ja rakendada, siis võiks Riigikogu põhimõtteliselt laiali saata ju. Need kohtunikud peaks vastutusele võtma. Helme ei peagi vabandama, vaid vabandama peaksid pr. president, hr. Jõks jt.
"
25. märts 2017, 19:09
"Välisriigis sõlmitud samasooliste abielu ja kooselu tunnustamine Eestis. Kätlin Jaadla , Maarja Torga, Juridica
Perekonnaseaduse § 1 lõike 1 kohaselt sõlmitakse abielu mehe ja naise vahel. Eesti perekonnaseadusel on aga oma territoriaalne ulatuvus – Eesti perekonnaõigus ei saa takistada Eesti kodanikul sõlmimast oma samasoolise partneriga abielu välisriigis, kui välisriigi õigus sellist kooseluvormi tunnustab."
Eesti Vabariigi seadused on territoriaalsed, Rootsi Vabariigi seadused on territoriaalsed, rahvusvahelise eraõiguse seadusele tuginevad otsused on territoriaalsed, rahvusvahelise eraõiguse seadused ei ole absoluutsed ja automaatsed erinevatel territooriumitel kehtimiseks.Eesti Vabariigi kohus(territoriaalne) saab teha otsuse sellel territooriumil kehtiva seadusandluse alusel, rahvusvaheline eraõigus kehtib Eesti Vabariigi territooriumil niivõrd ,kuivõrd on kooskõlas Eesti Vabariigi seadustega. Seadust, mis pole Eesti Vabariigis( territoorium) vastu võetud, olgu siis see seadus rahvusvaheline eraõigus või rahvusvaheline mingi muu õigus, ei saa olla Eesti Vabariigi(territoorium) kohtu otsuse aluseks.Vastasel juhul on Eesti Vabariigi(territoorium) Riigikogu seadusandlik võim võimuhierarhias madalam Eesti Vabariigi(territoorium) kohtute poolt väljastatavatest kohtuotsustest, mis vastava seaduse puudumisel EV territooriumil, võtavad aluseks rahvusvahelise õiguse, (kehtivus territooriumil, mis ei hõlma Eesti Vabariigi territooriumi, kuna EV territooriumil pole vastavat seadust vastu võetud).Sellega seavad Eesti Vabariigi(territoorium) kohtud ennast väljapoole EV õigusruumi- Põhiseadust- ja peavad kohtuotsust ülimuslikuks EV Põhiseadusest.
k
Kas/ 25. märts 2017, 10:16
kohtunikud on jumalad,et nad ei taha kuulda rahva esindajat ,momendil EKRE esindaja toimis õigesti,sest kes on nemad ja kes on rahvas ???? President tegi esimese vale sammu, et astus rahva esindaja vastu. Rahvas, rahva esindajad on esikohal ja alles siis tulevad teised,ärge unustage seda ja seadused käivad kõigile ka kohtunikele !! Toetame EKRET, Martin Helmet ,rahva mõte on sinuga !

m
Mart/ 25. märts 2017, 10:15
Ohtlik pretsedent!?Kus on oht?Mis kohtunikud-õigusemõistjad te olete.kel vaid kellegi arvamuse peale on ... püksis?
s
Sõnastame pealkirja ümber:/ 25. märts 2017, 10:25
kes kaitseb kodanikke kohtunike omavoli eest, kui nad ei täida seadusandja poolt kehtestatud seadusi?
t
Tõde ja õigus/ 25. märts 2017, 10:11
Andres jäi alati Pearule alla. Andresel oli üksainus tõde ja ta arvas, et tal on ka õigus. Pearul oli tõdesid palju, nii kuidas olukord nõudis, nii kuidas oli kasulikum. Kord nii, kord naa. Andres oma üheainsa tõega jäi alati alla. Meie kohtunikud kalduvad Pearu poolele, nende tõde on ka kord nii, kord naa, kord must, kord valge. Must annab alati valgeks rääkida, kui kasu sellest on silmnähtav. Kohtunikele maksti ja must räägiti valgeks. Helme sõnakasutus oli küll ebaviisakas, aga kõne sisu on jäänud tähelepanuta. Kohtunike korruptiivne tegevus peaks olema esmajärjekorras hukkamõistu väärt, Helme ebaviisakus teisejärguline. Meil on millegipärast vastupidi. Kas kõik Helme sõimajad on ühe mütsi all, s.t. korruptsiooni pooldajad? Nii on. Pearu olla on kasulikum, kukub ehk endale ka vahel midagi. Eesti elu.
ä
ää/ 25. märts 2017, 10:11
On tähelepanuväärne et endiselt kirjutatakse kohtunike ründamisest, aga ei räägita lahti miks kohtunikke rünnati. Seega hoolega üritatakse teemast mööda rääkida ja rünnata sõnumitoojat. Aga et üldse räägitakse, see on ka saavutus omaette, sest kogu seaduserikkumist üritati ju maha vaikida. Tänu Helme emotsionaalsele sõnavõtule me seda siin üldse arutame. Vahel tulebki röökida, et tuimad sind lõpuks kuuleks.
p
Päikesekiir/ 25. märts 2017, 10:09
Hr.Helmel õigus!Vaadakem tõele näkku:seiskem Eesti rahvuse poolt,aitab pugemisest,kaua võib?!Eesti rahvas,teate ja näete,mis toimub,aga midagi ette ei võta!!?Võtame šnitti välismaalt,miks nyyd ei võeta?Hangud välja ja protesteerima,meid lollitatakse,kas te siis ei näe,mis siin Eestis toimub.KOHTU tagatoas toimub järgmine:llepitakse kõik kokku salaja, tehakse teatrit tavainimestega.Halenaljakas.Meie riigi rahade eest selline šõu!Pärnus siis,Heli Käpp see kohtunik!Hurraaa!!!!Kes kaitseb tavakodaniku?Kui raha pole?Kohtus irvitatakse selliste peale,kel raha pole!!!Kahju,et nii on, aga Eesti rahvas ikka lõmitab.
k
karjak/ 25. märts 2017, 10:08
Pikalt ei taipanud miks riigipead Leidaks kutsutakse.
e
erapooletu / 25. märts 2017, 10:06
tegelikult on hea, et helme selle kivi sinna kohtunike kapsaaeda virutas .... kui vaja tuleb veel virutada .... aga see kutsub nüüd korrale. küsimus pole vaid homodes , vaid ka lastekaitses ja paljudes asjades kus iga kõverkael teeb pretsedente .... hakkavad lõpuks ehk mõtlema ... ei , krt see vist nii ikka ei saa olla.
a
alf/ 25. märts 2017, 10:03
Kohtunike tsunft peab aru saama, et põhiseaduses sätestatu käib ka nende kohta. Kahjuks võime eeldada, vastavalt meedias ilmunud kohtunike õigustamisele, et ei saada ega tahetagi aru saada. Lahmitakse võimude lahususe printsiibiga, ega saada aru, et on kohtuniku ameti asetanud seadusest kõrgemale. Just nimelt see on julgeolekuoht eesti riigile. On karjuv vajadus kohtute reformimiseks , kus kohtuniku amet teha valitavaks rahva poolt 5 aastaks, mitte eluaegseks. Need kohtunikud , kes õigustavad seadusetust, tuleb vabastada ametist.
k
Küsige prokuratuurist parem seda, et/ 25. märts 2017, 10:01
kes kaitseb riiki ja rahvast kallutatud struktuuride ja korrumpeerunud kohtunike eest?
Ja vastuse saate nagu siis, kui omal ajal sai välisriikides räägitud Eesti okupeerimisest ja venestamispoliitikast, et - aga miks te (miilitsat) ei kutsunud? Te oleks pidanud politsei kutsuma!

m
Martin,/ 25. märts 2017, 09:57
kutsu siis ISIS appi, sinu toetajatest pole niikuinii asja peale klähvimise.
t
Täitsa lolliks läinud/ 25. märts 2017, 10:16
l
Lõpualgus/ 25. märts 2017, 09:53
Sündmusele ei reageeritud sisuliselt, vaid tüüpiliselt hämades asuti põhiprobleemi „aia” selgituse asemel materdama hoopis kõrvalist aiaauku. Ei ole Kerstil, hädaga maskotiks määratul, nagu seadustest sõltumatudel „tädidelgi”, mingit õigust rahvalt mandaadi saanud saadikut mõjutada. Vahest ongi vaja värvikamalt, kantseliidita, tähelepanu juhtida.
Volitusi ületanud kohtunike tegevuses, kes tunnevad ennast olevat ülemad Eesti seadustest, avalduvad kriminaalsed tunnused. Kui nende tööstiili soovitatakse pidada uueks normaalsuseks, siis...
n
nii ta on/ 25. märts 2017, 09:52
EKRE riigikukutajatele kölbab ainult troika, ajaloos läbi proovitud ja töötab! Mis kohtunikud siin veel...
n
No mida/ 25. märts 2017, 10:14
Praegu on meil ju seis selline, et kes maksab, see tellib ka muusika. Kes aga kaitseb rahvast võimurite hullumeelsete otsuste eest? Poliitika ja rahamaailm teevad, mis tahavad. Kritiseerida ei tohi. Kui sõnakese ütled, siis järgneb tohutu rünnak meedias. Sama on kohtuga. Ei ole lubatud mitte mingisugune kriitika. Parlamendi nn vanade parteide liikmed on samuti puutumatud. Meil istub praegu riigikogus KE liige, kes soovis naisi steriliseerima hakata. Ja ei mingit probleemi. Samuti käis pidev rahva sõimamine, kui oli pagulasdebatt. Ja kõik sõimajad jätkavad oma poliitilist tegevust ilma igasuguse kahetsuseta.
0
09:52/ 25. märts 2017, 10:37
Küll on valus tõtt kuulata, võtab nii jaurama, et pidama ei saa. Paar isendit elavad siin nüüd ööd ja päevad, nagu see aitaks. Punased paisuvad sekunditega aga aru ei saa, et vait jääks. Täna sünnib ka Paides rahva pöördumine võimu kuritarvitajate poole, taastada õigusriik.
v
viimasele/ 25. märts 2017, 10:42
Miks sina tblik vait ei jää, saad aru kyll, millest jutt käib. Mis oigus on ekre kingisseppadel eestlasi solvata?
1
10:42eelviimasele/ 25. märts 2017, 13:05
Ära nüüd nii erutu, alles olime natsid, nüüd äkki tiblikud? Ehk võtaksid nüüd iste- või seisukoha enda suhtes ka, kes sa ise õige oled? Ole või setu aga valetama ikka ei pea, sellega punakuued kaugele ei purjeta. Ära unusta xanaxit, head und närvihaige!
t
to13:05/ 25. märts 2017, 16:23
Sa ise ju närvihaige, kas unustasid xanaxi võtmata? Päev otsa haugub siin teiste kommentaaride järel. Kes sa oled ja kes sa oled? See, kes sina oled, on kaugele näha.
h
huvitav.../ 25. märts 2017, 18:08
.. kas siis eestlased ongi kohtunikud ja rahvas on saast.
o
oinapea,/ 25. märts 2017, 14:37
kus sul siin see riik on? Riigi põhitunnuseks on iseseisev poliitika!
e
Eksta Ole/ 25. märts 2017, 14:41
Kus Sul siin see riik on, mida kukutada, võõraste kamandada olev territoriaalne üksus ei ole riik!
a
Andres/ 25. märts 2017, 09:50
Härrad/prouad kohtunikud. Teie paragrahv on nagu püksikumm, tõmbub kukku või venib, kui venitad. Kui aga palju (liiga palju), venitad siis rebeneb viimaks ja püksid kukuvad maha. Kes neid aitaks üleval nüüd hoida? Tädi Kersti on küll käepärast võtta.
k
25. märts 2017, 09:47
Kõik ÄHVARDAJAD tuleb kohtusse anda.
Siin siis helme martin.
t
Tex/ 25. märts 2017, 10:23
Et missugust kohust siis lugupeetav silmas peab? :)))
On aeg hakata asjadest rääkima nii nagu nad on, jättes kõrvale triigitud ja lipsustatud poliitkorrektsuse. Viimase baasil ehitatud eluühiskond käib järjest kiiremini alla ja selle tagant paistavad ahnuse, edevuse ja võimuiha kämblad. Uus aristokraatia on avastanud võimaluse kuidas see kolmainsus enese hüvedeks rakendada.
0
09:47 komberuum ka Sinule teadmiseks/ 25. märts 2017, 10:39
Sind ennekõike, loe oma ähvardused nende artiklite all kokku, saab sadu olema.
v
veteran/ 25. märts 2017, 13:26
Kuule, sina, atesteeritud tola- kus näed ähvardust.
l
loe ja ära mögise, sina atesteerimata tola-veteran/ 25. märts 2017, 15:23
"Mina küll tahan, et siit puldist kõlaks ähvardus," täristas Martin Helme esmaspäeva pärastlõunal riigikogu kõnetoolist. "Tahan, et kohtunike Virgo Saarmetsa, Maret Altnurme ja Kaire Pikamäe pead veereksid."
j
Ja siis/ 25. märts 2017, 15:58
..lase veerevad, sul palju hullemad ähvardused, kelle mure? Mina ka tahan, et vait jääksid, sa ju ei kuula? On ikka mure sul, mögiseja kuubis.
e
Ei tule õhtulehest midagi õiglast/ 25. märts 2017, 09:46
Õhtuleht on koos Delfiga ühesugused pa*alehed!
k
kohtunikud/ 25. märts 2017, 09:45
peavad nii targad olema, et neid ei ohustaks miski, aga kui nad ise rikkuvad seadusi siis on ise süüdi.
ü
üks/ 25. märts 2017, 09:45
Aga mulle helmed meeldivad, ainukesed, kelle suust kuuled tõde. Hea nädalat kokkuvõttev saade nendelt tre-raadios. Selles saates nad põhjendasid väga ilusati ära, miks kohtunike selline otsus ei olnud meie seadustega kooskõles.
k
käbid ja kännud/ 25. märts 2017, 09:52
Aga mulle meeldivad ka need Helmed.
Juba nõukaajal kuulasime oma koolis suud ammuli marksismi-leninismi poliitagitaatori Mart Helme haruldaselt häid loenguid.
Nüüd on siis poeg oma esinemistega astunud ka isa jälgedesse.
Tublid olete!
p
pole sa midagi kuulnud/ 25. märts 2017, 10:22
0
09: 52/ 25. märts 2017, 10:41
Ja kuulad Sputnikut tänaseni suu mölakil ja jaurad siin.
r
räägime asjast/ 25. märts 2017, 14:32
need raadiosaated on ka netis järelkuulatavad:
https://www.mixcloud.com/raadiosaade/

k
kes kaitseb / 25. märts 2017, 09:36
tavalisi eesti inimesi poliitikute ja kohtunike eest ???
a
arvan/ 25. märts 2017, 09:36
et Martin Helme on võtnud eeskuju nõukogude korra ajal elanud isalt.Lapsed võtavad oma vanema-
telt eeskuju,kuidas nad käituvad.Olen vanematelt inimestelt kuulnud samu ähvardusi,kes lubasid
ka neil pead maha võtta ja kinni panna,keda Siberisse saadeti ja maha lasti.
Minu arust oleks hirmus kui Helmete taolised valitsusesse pääseksid ja vastastega arveid klaarima
hakkaks.Siis me kujutaksime endid ette kui Türgi riiki.
9
9:36 hirmus ammu kohal/ 25. märts 2017, 16:01
Meie enda kohalikud Erdoganid jõustavadki siin omale seadusi riiklikul tasemel, presidendi mahitusel.Eks tulevad ka järgmised sammud , tahetakse ju ministreid juurde ja Ratasele ainuvõimu-oled unustanud selle juba???
j
25. märts 2017, 16:28
s
sõbrad koos/ 25. märts 2017, 09:35
Arutasime et valida saab sügisel vaid ekret sest see parteo ei haise tagant poolt.
0
09:35/ 25. märts 2017, 09:50
arulagedad on need. kes ei vali ekret, ja õnneks on neid vähemus
s
Seaduserikkujate ruigamisesti kohe näha/ 25. märts 2017, 10:18
keda valitakse ja kellel kabuhirm nahas.
t
to 09:50/ 25. märts 2017, 10:34
Vähemus? Millal sa küsitluse korraldasid, et siin niimoodi väidad? aga sinusugused "targad" siin enamuses ongi.
1
10:34/ 25. märts 2017, 13:10
Nõrganärviliste käekiri on kogu küsitlus, mida pole vaja tehagi. Kordustrükid labasel moel, mida veel vaja on, lisaks punetavad miinused.
m
25. märts 2017, 16:31
Milleks sa enda üllitisi, mis nagu ühe vitsaga löödud, nimetad? Millegipärast oled ise siin kommentaariumis kõige närvilisem inimene. Aga vaimselt haige inimese peale ei tohi tegelikult pahandada
t
Toivo/ 25. märts 2017, 09:31
Ikka ei saa aru, kes käitus esimesena valesti. Kohus võttis ju vastu otsuse, mis käesolevaks ajaks vastu võetud seadustega ei ole aktsepeeritav. Riigikogu ei ole jõudnud veel seadust vastu võttagi, kohus aga rakendab seda juba. Nii ikkagi ei tohiks, või siis tuleks põhiseadust selliselt muuta, et kohtunikud hakkavad edaspidi ise seadusi koostama. Antud juhul tuleks aga kohtunikele määrata, arvestades esmakordset eksimust, kõige kergem karistus - noomitus oma vastutusvaldkonna piiride ületamise eest.
a
August/ 25. märts 2017, 09:28
Tegelikult peaks kaitsma inimesi kohtunike eest, arvestades viimaste aastate kohtuotsuseid.
l
laksutaja laululind/ 25. märts 2017, 09:28
Kui kohtunikud otsustavad asuda seadusandja rolli ja rikuvad lisaks veel eestis kehtivaid sedusi sh Põhiseadust, ei pea neid keegi kaitsma. Praegune kaasus on väga ohtlik. Kui iga banaanikuningriigi seadused kuulutada ülimlikuks eesti põhiseaduse ees, kuhu me siis jõuame? Kas varsti oleme Rootsi islamiriigi oblast?
n
no, mis te nüüd siin Martiniga nii riidlete/ 25. märts 2017, 09:28
Teadaolevalt on ju Martin Helmel vägev tiitel
Martin on Eesti suurim šovinist!
Šovinism on mingi inimgrupi või mõne inimese (siin siis helmede) üleolekut pooldav mõtteviis.
Ja lugege ainult neid ekrelaste kommentaare
Nende ekre trollidele on käsu korras ju ülesandeks tehtud kiita helmesid taevani, teisi kõiki – olgu siis kohtunikke, presidenti, valitsusliikmeid, edukaid eestlasi riigiametnikke või kestahes - maatasa materdada, mõnitada, laimata ja pori täis pritsida.
Ja omadele muidugi MASSIVIISI plusse laduda,
teistele loomulikult massiviisi miinuseid.
Eht klou-naad!
m
mida sa nüüd täpselt mõtled ja paluks põhjalikku analüüsi:/ 25. märts 2017, 09:47
Rahvusšovinism ehk marurahvuslus on ideoloogia ja poliitika printsiipe, mis avaldub rahvusliku eraldatuse idees ning teiste rahvuste umbusaldamise ja rahvustevahelise vaenu propageerimises.
Šovinism üldisemas tähenduses on mistahes inimgrupi üleolekut pooldav mõtteviis. Nii kasutatakse sõna "šovinism" või "meesšovinism" mitmesugustes feministlikes ja sugude võrdõiguslikkust taotlevates liikumistes.
Mis on sinu arvates klou-naad?
KONSERVATIIVNE MOTO
Rahvas eelkõige! Kui peab valima poliitika ja rahva vahel, tuleb valida rahvas; kui peab valima enda ja rahva vahel, tuleb valida rahvas; kui peab valima rahvaste vahel, tuleb valida oma rahvas, austades teiste rahvaste samasuguseid õigusi!
Paluks analüüsi.09:28,selgelt palun,hämada pole mõtet.
e
25. märts 2017, 10:10
ekre trollivabrik on KLOU-NAAD!
s
sinu "kidakeelsus"näitab sinu taset,/ 25. märts 2017, 10:30
p
penn/ 25. märts 2017, 10:32
mis värvi sa trolli-ila ajaja näost lähed kui selgub, et iga ekre trolli taga on erinev inimene?
l
loe must-valgel on kõik kirjas,/ 25. märts 2017, 10:47
panen sulle otse nina alla ja kui aru ei saa,ole vait,muidu näeid tõelise id-ioodina.
T
Tõnu Anton / 10:29, 25. märts 2017
Põhiseadusest:
§ 146 - Õigust mõistab ainult kohus. Kohus on oma tegevuses sõltumatu ja mõistab õigust kooskõlas põhiseaduse ja seadustega.
§3 - ...Rahvusvahelise õiguse üldtunnustatud põhimõtted ja normid on Eesti õigussüsteemi lahutamatu osa.
Nõnda siis, mis seaduse alusel tegi kohus otsuse, mis kohustas samaasooliste paari kanda eesti rahvastikuregistrisse? Kooseluseadus on küll vastu võetud, kuid ta pole jõustunud, sest kooseluseaduse rakendusaktid pole seadusena vastu võetud. Seaduses eneses on jõustumise kohta säte § 26 - käesolev seadus jõustub 1. jaanuaril 2016 koos rakendusaktidega. Rakendusakte pole, järelikult seadus pole jõustunud 1. jaanuaril 2016 ja ei jõustu ka rakendusaktide vastuvõtmisel, kui sellega ei muudeta ära kooseluseaduse jõustumise uut kuupäeva.
Jõustumata seadus pole üheski õigustoimingus kohaldatav, ka kohtud ei saa ega või selle sätteid mingil viisil ega mingis määras oma kaalutlusi ja otsustusi tehes kasutada. Kui kohus kasutas mingit rahvusvahelise õiguse üldtunnustatud sätet, siis peab ka avalikult selgitama, missugust rahvusvahelise õiguse sätet. Selgitama peab ka seda, kas ja millal on Eesti selle rahvusvahelise sätte või seaduse Eesti seaduseandja (riigikogu) poolt ratifitseerinud. Alles pärast seda saavad rahvusvahelise õiguse põhimõtted ja normid Eesti õigussüsteemi osaks. Kära ja erinevate osapoolte vastastikuste süüdistamiste ja eneseõigustamise lained pole kohased õigusriigile.
Kui sellel teemal isegi presidendi tasandil seisukohti väljendatakse, siis ei peaks olema palju tahetud, kui ka kohtu selle otsuse alused kõik ilusti ajakirjanduses ära trükitakse. Eesti rahvas on küllalt haritud, et asjast õigesti aru saada, kui ajakirjanikud kirjutavad asjade sisust, mitte ei lahmi erinevate arvajate arvamustega.
+7 -0 • Vasta • Teata ebasobivast kommentaarist
t
to 10:08/ 25. märts 2017, 13:20
Ning arvukad nõunikud ja ametnikud teevad täpselt sedasama. Pluss veel püüdlik ning edutamist lootev parteiaktiiv. Samuti etteantud noodist ette antud tõdesid korrutavad aju.pestud.
s
sa .../ 25. märts 2017, 09:52
l
leitud/ 25. märts 2017, 10:46
9:52-10.08-10.10 - see on nüüd ühe punakuue põhjendus oma kirjutatule.
r
rix/ 25. märts 2017, 15:07
e
et mida nagu peaks eriliselt kaitsma, siin./ 25. märts 2017, 09:28
No ei tea enamasti on kuhtus politsei , mis erilist kaitset siis veel vajavad, pealt näha sama sugused inimesed nagu koristajad, pea, jalad, käed keha kõik osad ühe sugused.

p
probleem/ 25. märts 2017, 09:24
et kuidas Martin selle kõnepuldist ette kandis,aga tulebki niimoodi ette kanda,et kõik aru saaksid probleemi tõsidusest.
n
Nüüd .../ 25. märts 2017, 09:21
siis saime tunda tõepõhist komberuumi presidendi enda suust. Põhiseadus ei maksa siin ilmas krossigi, maksab võim ja sellega kaasnev kohtuniku ainuõigus arvamusele. Kui president üldse räägib kellegi korralekutsumisest, siis miks ei huvita teda inimesed avalikus meedias ikka tõsised tegijad? Peaks talle kirjalikupalve esitama nt. Partsi(m ö, l is...), Raie, Tarand(pangu e. rahvas ennast põlema),Ligil sadu ütlemisi.Keegi ei pöördu kuhugi. Edasi rääkida kohtunike õiglusest...Autorollo, aprilli kangelastele valuraha, Paide rallimehele ohvrite pojalt tapjale suur summa peale nõutud.See on ju absurdi teater, kui kohtud kestavad 6-7 aastat. Ja ei tohi isegi saadik neid puutuda, täielik nonsens. Rahvas peab hakkama vist ise tegema presidendi ja kohtunike poole pöördumisi riigi põhiseaduslik kord taastada.
m
Martin Helme ei või/ 25. märts 2017, 09:14
öelda, aga inimesed ja kohtunikud võivad teha kõike: ) võivad tunnustada homoabielu, võivad pagulasi sisse tuua, kui viimased tapavad ja lasevad õhku,siis nende kohta ei või midagi öelda, kllepelint suu peale. Valin EKRE SEE ON AINUS MEIE RAHVA KAITSE VEEL.
t
Tervishoiunõunik/ 25. märts 2017, 09:14
Kui kohtunik järgib ainult oma sisemist veendumust ja eirab seejuures seadust ning ühiskonna õiglustunnet,siis tulebki sellele tähelepanu juhtida.Kes seda veel paremini saab teha kui kõrgema võimu esindaja.Ametnike riigis on vastupidi.Võimude lahusus ei tähenda ametnike isetegevuse tolereerimist.
g
Gunnar Stahl/ 25. märts 2017, 09:14
Nii see õnneks on, et kõik siin maailmas tuleb välja ja need püksiteinud kohtunikud, kes nüüd on saanud ka rahva kriitika osaliseks peavad tõsiselt mõtlema, mida nad tulevikus teevad, või tegemata jätavad.
Martin on väga tubli ja osav oma töös ja teab täpselt kuidas tuleb öelda, et neile molluskitele ka sõnum kohale jõuaks. sest aeg on näidanud, et viisakat juttu ei kuulata.
s
seepseeon/ 25. märts 2017, 09:14
Aga kes kaitseb tööinimes?See ei huvita kedagi.
v
Valija/ 25. märts 2017, 09:12
Miks ei täida kohtunik seadusi ja otsib kõikvõimalikke kanaleid enda tegevuse õigustamiseks? EESTI VABARIIGIS kehtivad EESTI seadused ja kui kohtunik ei suuda neid järgida , tuleks tal sellest ametist loobuda. EKRE juhtidele jõudu ja edu tulevastel valimistel!

m
miks?/ 25. märts 2017, 09:11
Miks ekre helmed kogu aeg irisevad, virisevad ja inisevad ja mitte millegiga ega mitte kellegiga rahul ei ole?
Miks?
Järgmistel valimistel tuleb kõik see helmede ja palgalise ekrelaste poolt meediasse saadetud sõnnik nagu bumerang teile tagasi.
Eelmistel valimistel saite ainult nigela 8% hääli, järgmistel ehk ainult 3%, kui sedagi.
Täpselt samuti nagu Mardile juba tuli.
Ainult 16 häält! Naerukrambid kestavad tänaseni.
0
09:11/ 25. märts 2017, 09:23
Mida sa ise siin teed, loe oma sõnnik kokku, seda ei loe enam keegi, et sa teaks.
p
pluss vs miinus/ 25. märts 2017, 09:31
kui sa seda ei ole,
kuidas sa siis tead, et see on sõnnik?...hahaahaa!
miinused ju näitavad, et pruunid seda loevad kohe suure hoolega
k
25. märts 2017, 09:40
o
oled oma teksti kopeerinud ja nüüd levitad,/ 25. märts 2017, 09:57
kas ennast ei tüüta ära või makstakse ka mõttetute ühetaoliste koopiate eest?
k
Kõik teavad seda, nüüd öeldi lihtsalt välja/ 25. märts 2017, 09:10
Esimene tõsine ämbrisse astumine meie presidendilt. See, et osad kohtunikud teevad poliitikute poolt tellitud otsuseid pole mingi saladus.
e
ENN/ 25. märts 2017, 09:42
Presidendi proua annab ka eeskuju kuidas autorooli istuda (alkogoolijoobes),nüüd lubab ta ka alkogooli tarvitanud autoroolis olla kuna ise teeb seda,aga miks seadust temale ei rakendu tähendab et nüüd see vist lubatud.Vot kui eeskujulik president meil on,ega seda ei saa varjata,kus tegijad seal ka nägijaid nii et las tema ka vastutab oma tegude eest.
s
sõbra arvamus/ 25. märts 2017, 09:08
Aeg on Teiseks Laulvaks Revolutsiooniks, et kõrvaldada marionett-president, äraostetavad kohtunikud, võõrriikide sõjaväebaasid jne. Taastada tuleb Eesti iseseisvus, oma raha ja rahva usk Eesti riigi jätkumisse.
s
Seadust rikkuvad kohtunikud tuleb ametist kõrvaldada/ 25. märts 2017, 09:07
k
kaitseb kohtunikke/ 25. märts 2017, 09:03
Šariaadi seadused äärmisel juhul Rootsi seadusandlus
j
Jaanus/ 25. märts 2017, 08:57
v
25. märts 2017, 08:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
0
08:55 räägi asjast/ 25. märts 2017, 09:03
Kes kaitseb tavakodanikku sinusuguse jõhkardi eest? Pidev sõim ja ähvardused, kõik on need ja teised.Kes sa ise oled, ehk kõik need kokku, mida sa siia trükkinud oled. Oledki ju kommentaariumi esi räuskaja.Sind ei huvitagi asja sisu, saad rahulduse labasustest.
0
09:15-09:16/ 25. märts 2017, 09:39
Lõpeta ära, sa võid rohkem omaette mühiseda, E I H U V I T A!
k
Kohtunike / 25. märts 2017, 08:47
ei peagi kaitma ei kodanike ega riigikogulaste eest. Kohtunik täitku seadusi ja kaitsku ja täitku Eesti riigi põhisedust siis pole probleemi. Riigikogus tuleks välja töötada seadusandlus mis lubaks kiiremas korras vabastada töölt kohtunikud ja ptresidendi kes ei järgi sedust ja põhisedust. Aitab jamast ja omavolist.

k
25. märts 2017, 08:43
Kõik ähvardajad, nagu ka kukkede moodi kirevad ja pahahaisulist sooja õhku suust väljaajavad helmed, tuleb kohtu alla anda ja neile lajatada ka vastav karistus...ja ongi selline pretsedent lahendatud.
l
lugeja/ 25. märts 2017, 08:43
Harimatu ja matsliku käitumise puhul võib rahvaesindajaid korrale kutsuda iga kodanik. Kaasa arvatud president!
s
Siin / 25. märts 2017, 08:56
tuleb korrale kutsuda presidenti ja kohtunike kes eiravad põhisedust ja seadusi.
k
Kes kaityseb sind ?/ 25. märts 2017, 08:56
kas miljoneid teenivad ja kõrvaldavad poliitikud ?
Ei . Nad räägivad üht ja teevad teist, niikaua kui iseenda rahaallikas voolab.
Sest raha eest saab kõike osta!
n
Nüüd panid puusse/ 25. märts 2017, 09:32
..sest täitevvõimul on kohustus seaduserikkujad korrale kutsuda. Antudjuhul tehti seda kohas, kus seda tegema peabki. Aga meil on jupijumalad, äraostmatud ostetavad, kes lähtuvad isiklikust vaatenurgast ja klikile meeldimise pärast. Ruuduline Evestus on kui moslemi jünger, küll ma teile veel näitan. Pühad ja puutumatud autorollotajad.Ainuke õige kohtunik oli Särgava, noored on hoopis millegi muupeal väljas, kui õiglus.
N
!!!/ 25. märts 2017, 08:37
Nii et ühiskonnas on ka tabuteemad? Kuigi möönan, et kriitikat võiks teha ka kultuursemas väljenduslaadis. Ilma taolise revolutsioonilise retoorikata.
m
mul on hea meel,/ 25. märts 2017, 08:34
et siiski kõik riigikogulased ei ole sitsija tüüpi.
k
kes kaitseb kodanikke / 25. märts 2017, 08:34
kohtunike omavoli eest ?
Praegune tegevus näikse olevat selline kokkulepitud ja isegi koordineeritud kellegi poolt, et ekre-le ära teha .
Helme-d & co on ilmselt kui pind tagumikus kellegile!
Ei saa väita , et nad vigu ei tee aga oluliselt targemad näikse nad kui mingid poistebändi tegelased või vabavoolu kulgevad vabaerakondlased .
Otsused ( ka poliitilised ) saavd olla kas õiged või valed , kõige hullem on otsustamatus ( meenutagem kasvõi meie endist uhkete sokkidega pääministrit!).
n
no meedia/ 25. märts 2017, 08:52
kõik reformi talla all. kõik kuuluvad ju ühte kontserni,nii ÕL,postimees.enne oli see schibsdeti käes,Norra kontsern,siis müüdi see Mart Kadastikule,Eesti Meedia ja nüüd siis Margus Linnamäe ,ehk siis eesti Meedia omanduses.erinevalt Hans H. Luigest,kes teadaolevalt on Ekspress Grupi omanik,ei ole Linnamäe ajakirjanik. seega on huvid ikkagi kasumlikud.nii et kogu möll käib siin raha ümber. pilastades Helmeid köetakse rahva " huvi".samasse kontserni kuulub ka Kanal2 muideks.
i
Iga.../ 25. märts 2017, 08:32
...laps saab aru et see oli kujundlik väljend.Ratas kasutas ka Tv-s esinedes väljendit"puusalt lasta".Võiks ka hakata vinguma et keda ja miks ja milleks tuleks puusalt lasta ,kui võimalus selleks oleks?Heal kohal ja palgal olevad asjapulgad tunnevad EKRE-s enda jaoks suurt ohtu ja on hakkanud meeleheitlikult vingerdama.
k
Kohtunikud hädas?/ 25. märts 2017, 08:28
Ennem oli ringkaitse/ valged kampsunid/ rollotajad/ ja ringkaitse toimis - kõik lambad söönud!
Nüüd tuleb EKRE ja hakkab seda mugavustsooni lammutama!
nõuavad õiguspärasust ja seaduste täitmist!
Enne kuulmatu!
Nii kaovad ju sidrunid hoopis ära!
k
kodanik/ 25. märts 2017, 08:23
Ka kohtunikud peaks täitma Eesti Vabariigi seadusi.Kersti Kaljulaiu küünilist suhtumist Eesti Vabariigi seadustesse iseloomustab ilmekalt fakt,et ta avastati juhtimisõiguseta autoroolist ja pealegi olid tal jääknähud.
m
mm/ 25. märts 2017, 08:33
EKRE tubli inimene/sunniti sõnastust muutma/

õ
Õigusriik ohus/ 25. märts 2017, 08:18
Helmel on õigus. Kohtunikel pole lubatud omavolitseda. Siis see pole enam ÕIGUSRIIK
s
siiski/ 25. märts 2017, 15:28
õigusriigis tunnustatakse rahvusvahelise õiguse üldtunnustatud põhimõtteid kohalikest normidest kõrgemana.
just sellest praegu kohus lähtuski.
1
15:28 järgmine õigusteadlane väljas/ 25. märts 2017, 16:08
Üra luuleta, põhiseadust pole keegi ega kusagil lubanud omatahtsi tõlgendada, veel vähem muuta. Ega sa nõukogude liidus arva ennast olema???
o
onkel/ 25. märts 2017, 08:18
Seadusi rikkuvad kohtunikud tuleb korrale kutsuda.
m
millist/ 25. märts 2017, 10:05
seadust nad rikkusid? Miks on eilsed kommentaarid kustutatud?
1
10:05 ära hakka jälle peale/ 25. märts 2017, 10:51
Sa tead vägagi hästi, otsid põhjust õiendamiseks või oledki lihtsalt tumba.Pole sulle midagi tõestada vaja, saepuru ei võta vastugi.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee