Krimi

Kenderi kaitsja nõuab kirjaniku õigeksmõistmist, Kender nimetas prokuröri vingerdajaks

Juhan Haravee, 23. märts 2017, 12:10

57 KOMMENTAARI

e
eks ta nii olegi/ 25. märts 2017, 07:38
Prokurörid,luuletajad on tõepoolest vingerdajad,tasub toimikud üle vaadata ,seal lendab fantaasiaid seinast seina,mis aga on salastatud.See ju amet nagu iga teinegi ainult ,et nad on osavad kasutama inimese mõjutusvahendeid,hirmutamistaktikat, inimese tahet alla surudes.Ei tehta vahet ausal ja ebaausal inimesel,eksides aga ise väga olulistel detailidel.Kokkuleppete mängud.Rahaliselt koorib süsteem igal juhul kannatanu paljaks,mis on topelt karistus.Samas vuhab vägivalla propageerimine igal pool.
n
nujah/ 24. märts 2017, 21:44
Kender oma fantaasiaga võiks hakata naaberrahvuse jälkusi oma romaanides kirjeldama, kuis asjad ennemuiste käisid ja eriti viimati peale suurt sotsialistlikku revolutsiooni, kui ta esivanemad meile oma helget kultuuri tõid! Ütleks nii, et tavaline punane peder- mine kodumaale, see on järve taga!
k
kõige põhjus/ 24. märts 2017, 17:20
Kenderil olid kunagi pereprobleemid ,mis teda aeg ajalt sassi ajasid,see lööb vahel välja valel kujul.
See raamat oleks võinud trükkimata jääda.Trükikojas aga olid usinad töötajad ,kes olid nõus seda soperdist trükkima,levitama.Tihti lükatakse aga trükisoov tagasi,mis ei sobi avaldamiseks.
j
Jälkus/ 24. märts 2017, 12:45
Jälkus ei ole automaatselt kunst. Nii jälgi välimusega mehest ei saagi peale jälkuse midagi muud tekkida. On kohustusliku põhihariduse käigus kirjaoskuse omandanud ja leiab, et ongi kõva 'kunstnik' valmis.
a
ARVAJA/ 24. märts 2017, 12:21
Pole need kohtunikud midagi erapooletud. Olen pidanud ise ebaõiglust taluma, kel vägi sel võim. Pea vastu.
v
villi/ 24. märts 2017, 07:06
Pea vastu Kaur.hea et sa tood kirjanduses näiteid milleks meie ühiskond võib muutuda kui rahva arvamust ei kuulata
p
pealtvaataja / 23. märts 2017, 23:38
Kenderi protsessi kohtuotsus näitab, kui palju prokurörid mõjutavad ja kas kohus on ilmeksimatu.
a
ai/ 23. märts 2017, 19:49

k
kuks/ 23. märts 2017, 19:47
Kirjanduse mõiste on hägustunud. Kirjandust peaks olema võimalik valjusti teiste kuuldes ette lugeda.
See, mida see kender kirja pani, ei ole kirjandus, ei ole porno, vaid häirunud psüühikaga olendi okselärakas. Sõnavabadus ei ole perverssete julmuste kirjeldamine
t
to kuks/ 24. märts 2017, 17:56
Lihtsal imelik on see, et ühele on lubatud, teisele ei ole. Võta või Oksanen. Õudus kuubis, ja paljud teised.
l
Lahendus/ 23. märts 2017, 18:03
No siis tuleb teha midagi muud, kui kastreerimine ei aita
k
kujutlusvõime.../ 23. märts 2017, 17:43
Mulle ka meenub suur kunst suurest junnist purgis.Ilmselt kes sellest aru ei saa on mõistmatud.
Või siis pildistatud hallitus riknenud toidu peal,lähedalt pildistades ei saa arugi et hallitus,no nii
huvitav....nii võib ükskõik mida endale ette kujutada oma vaimusünnitusest.
s
Sv/ 23. märts 2017, 17:03
Loodetavasti ikka pervert Kender mingi karistuse ikka saab. Vähemalt kohtukuludki võiks kraesse jääda, siis teinekord äkki mõtleb enne järele, kui "kunsti" tegema hakkab
k
Kes on kenderid/ 23. märts 2017, 16:19
Ülbikutest rullnokad, kelle üleolev eneseimetlus sunnib leidma aina uusi väljendusvahendeid enese esiletõstmiseks. Kui roojab kogu ühiskonna peale on kunst eriti tasemel. Anatoomilised kirjeldused selles mökerduses panevad siiski uskuma, et päris fantaasia vili see olla ei saa. sõnavabadusega ma paraku antud juhul miskit seost ei näe või õigemini, sellist vabadust peabki piirama nagu mis iganes perverssust.
n
nimetu/ 23. märts 2017, 15:42
Inimesi programmeeritakse...igal pool.
t
23. märts 2017, 16:26
tundub, et on tekkinud error, inimesed ei ole Kenderiga sama meelt
m
Manna Liisa/ 23. märts 2017, 15:12
Ah, lõpetage ära, Kender tekitab ööva nii oma välimuse, käitumise, kui ka jutuga, mis suust tuleb. Tahab olla tähelepanu keskpunkt aga . ei oska, mitte millegagi, no ja selliste üllitistega ehk sanatukenegi tähelepanu, ei usu, et teda muu huvitab. Mõtle kui palju plära pärast sellest protsessist tuleb mõnes ringkonnas. Kender pole lapsena kasvatust saanud. Vbl pea peale ka kuskil paar korda kukkunud, mis tast siis tahta.
m
misasja/ 23. märts 2017, 16:34
Mis mõttes lõpetage? Õigeks mõistmise korral tema pervwertina saab 55 694,90 euro, ja see peaks olema ka sinu maksude näol makstud raha, Selle raha ees saaks abi osutada paljudele pervwertide poolt väärkoheldud lastele mitte maksta perwertile endale
s
Saad valesti aru!/ 23. märts 2017, 17:18
See on sel juhul prokuratuuri ja täpsemalt proku L. Pähkli apsakas, kes tahtis püünele eputama saada.
Jah, rahad tulevad riigi eelarvest, ehk meie kõigi taskust, kuid mitte Kenderi tegude tagajärjel.
k
Küsimus?/ 23. märts 2017, 15:11
Kas see raamat netist tasuta ka saadav Eesti keeles,loeks ka mille üle selline suur vaidlus käib-mis on seal selline koht mis kohatu.Ise ei loen dokumentaal kirjandust muidu juba 10 aastat aga kisa nii suur et vaataks mille üle kisa...
v
väkk/ 23. märts 2017, 16:32
peab ikka ise ka värrd olema, kui soovida seda lugeda. kas muidu aru ei suuda saada, millest jutt? või enda erutamiseks?

M
.../ 23. märts 2017, 14:57
Mis on vabadus ilma südametunnistuseta?
j
Julius/ 23. märts 2017, 14:52
Kui ma avaldan video, kus kujutatakse Kenderi "teoses"kirjeldatut, (s.h. nelja aastase lapse vägistamist), kuulutatakse mind pedofiiliks ja pannakse vangi, Kui aga selle sama avaldan üksikasjaliselt raamatus, on see kirjandus ning kuulub kultuuri valdkonda. Kes selgitaks?
u
Urmas/ 23. märts 2017, 15:24
Kui tapad kellegi ära, siis on see mõrv. Kui kirjutad tapmisest raamatus, siis on see kirjandus. Avalda jah video tapmisest või vägistamisest. Üks asi on kirjandus ja teine reaalsus.
s
sass/ 23. märts 2017, 15:41
Tapmisest tuleb meil filme söögi alla ja söögi peale. Lisaks on näiteks Tom ja Jerry täiega jalaga p... naljad ja selline film on isegi laste jaoks aktsepteeritav.
e
(saas t)urmasele/ 23. märts 2017, 16:34
eksid. laste pornograafiline kujutamine ükskõik mil moel on keelatud. mõrva kujutamine ei ole. vot sulle vahet, pedo.
u
Urmas/ 23. märts 2017, 20:11
Kirjandusteos on alla-laetav:
https://www.amazon.com/Untitled-12-Eesti-keeles-Estonian/dp/1530862930
Toetame sõnavabadust ja toetame Kaur Kenderit tema teose ostmisega!
i
iga inimene/ 23. märts 2017, 14:52
"Terve mõistus ütleb igale inimesele, et see ei ole lapsp'o'r'n'o" Mina, kes olen üks nendest nn "igast inimesest" ja arsti poolt terveks tunnistatud *(vastava paberiga tööameti jaoks), ütlen, et see ON LAPS'O'R'N'O.
i
iga teine inimene/ 23. märts 2017, 16:35
nõus, on porn. pedofiiIilt pedofiiIidele.
a
Arst eksis/ 23. märts 2017, 17:20
Usu mind, arst eksis sinu suhtes.
a
Arst/ 24. märts 2017, 12:21
Eks nii ta on, kõik lapsp'orno vastased ei ole terve mõistuse juures, irw
S
.../ 23. märts 2017, 14:49
See Kenderi seriaal on väga hea lakmuspaber, mis toob ilmsiks inimeste eetilise taseme. Loen huviga eriti just tuntud inimeste kommentaare. Mõnikord tundub uskumatu, millises vaimupimeduses meie "helgemad pead" ringi kobavad. Ja häbigi ei ole!
l
Lapsevanem/ 23. märts 2017, 14:32
Perverssuste ja pedofiilide kaitsjad tuleks ise uurimise alla anda.
m
mis puutub kunsti/ 23. märts 2017, 13:39
siis kunst ei pea olema rõve, mõni ullike võibki arvata, et elu peabki olema selline, nagu Kender seda näeb. On ikka aju, et sellist jama välja mõelda.
k
23. märts 2017, 14:18
Kui on kunst, siis küsiks, kellele sellist kunsti vaja on? Kellele see on mõeldud?
p
pakun/ 23. märts 2017, 14:43
kenderi sõpradele ja kaitsjatele?
j
/ 14:18/ 23. märts 2017, 14:53
s
Stakan K.Butõlkin/ 23. märts 2017, 14:59
Keegi viskas asja kohta hea kalambuuri: kui Kenderi kaasuses on tegu lapse kujutamisega pornograafilises situatsioonis siis peaks põhimõtteliselt tollele lapsele ka lastetoetuse määramine võimalik olema,, eksole?
Omalt poolt tasuta nõuanne: Kender võiks taotleda isa või emapuhkust(ta on ju selle lapse "sünnitanud")-siis tuleks raha nagu raba riigi käest: saaks trahvd lapsetoetuse ja emapalga arvelt ära maksta ja jääks ülegi sest see laps ju põhimõtteliselt täisealiseks ei saagi, lapsetoetus peaks tiksuma aegade lõpuni.
e
eesti mees rakverest/ 23. märts 2017, 13:14
roojan naabri ukse täis.tuleb kohus ütlen et te ei saa kuntsist aru.see on võluv.
k
kunst kuulub rahvale!/ 23. märts 2017, 14:45
jah, purki võib, aga naabri uksele ei või :D kunst massidesse!
r
rahvakunstist/ 23. märts 2017, 14:54
Ma siis pakun uksemati aluseks, seal ju võib küll;D
r
rahvakunstnik/ 23. märts 2017, 16:36
hea seegi, et lõuendit lubatakse valida :D
o
oh/ 23. märts 2017, 13:13

a
arvamus/ 23. märts 2017, 13:06
Kuulasin Kenderi lõppsõna. Mees rääkis õigust. Käes on sõnavabadusele sülitamine, totalitaarne diktatuur ja tsensuur. Ja tõesti - nagu Kender ütles - tuleb aeg, kus mitmedki totalitaarse riigikorra tööriistad, mitmedki praegused kohtunikud, saavad ise istuma kohtupingis oma alatuste eest.
Antud teos on muidugi rämps, õnnestus lugeda netist ainult katkendeid, Kenderist isiksusena ma samuti suurt ei pea, kuigi tal on ka häid raamatuid olnud. Ent praegu pole asi selles. Asi on selles, et kohtutes valitseb karneval ja selle asemel, et kurjategijatega tegeleda, tegeletakse mingi omapärase mõttemaailmaga sulesepaga, keda fašistlik diktatuur näidispoomise läbi peedistab.
r
Rumppumper/ 23. märts 2017, 13:58
Õigusrikkumist tuleb uurida ja kui leiab kinnitust, ka karistada. Kohtud järgivad seadust. Ja seadus ütleb, et „nooremat kui neljateistaastast isikut pornograafilises või erootilises situatsioonis kujutava […] kirjutise […] valmistami[n]e, […] teisele isikule üleandmi[n]e […] või muul viisil kättesaadavaks tegemi[n]e” on karistatav kuritegu. Kender teadis seda kirjutist avaldades täpselt, millega riskib ja kuhu astub.
r
rumppumperile/ 23. märts 2017, 14:23
Mõtle veidi! Pornograafia on sugulist erutust tekitav värk. Kas sul tekitab see jama erutust.? Läheb kõvaks? Lööd selle "teose" abil pihku? Ilmselt mitte. Muidu oleksid sa ise räige pervert mu meelest. Seega ei ole tegu pornograafiaga vaid labase juraga!
t
to 14.23/ 23. märts 2017, 14:48
oled loII või mängid? oi kui palju on neid reinlaaneorrgusid, keda erutab ja kuidas veel. kas on vaja, et lähevad oma erutust PÄRIS laste peal välja elama kagu-aasiasse? lähevad muidugi niikuinii, kogu oma sõpruskonnaga käivad, aga kas on vaja seda pushida?
p
pervert sadist ->rumppumperile/ 23. märts 2017, 14:59
aga loomulikult, just nii, väga erutab, kui sind erutab ainult paljad tissid, sinu probleem
m
miinusele/ 23. märts 2017, 16:15
arvad, et suudad mind ümber kasvatada, irw
l
loodan/ 23. märts 2017, 16:38
et keegi välja võtab kust ja kelle kirjutatud see kommentaar nimega miinusele on.
k
kui juba siis juba/ 23. märts 2017, 14:57
nt mina nõuan sinu isikuandmete avalikustamist, ei diktauurile ega tsensuurile
r
Reepin/ 23. märts 2017, 12:47
Aga purki junnilaskmine ja selle eksponeerimine on vist tippkunst
j
Jürka/ 23. märts 2017, 12:52
Õpetaja, aga juku tegi ju ka-aaa!
v
Vmaamiis/ 23. märts 2017, 17:24
tippkunst oli selle purgi vargus näituselt!!
o
Olgu see Kender tänulik,/ 23. märts 2017, 12:44
et pääseb vaid rahatrahviga, tegelikult oleks ta tulnud mõneks ajaks rootsi kardinate taha istuma panna, kus ta oleks saanud mõlgutada pornograafia teemadel.
h
hm/ 23. märts 2017, 13:17
tegelikult tuleks ka kastreerida. Ehk siis kaovad sellised tungid?
a
aga/ 23. märts 2017, 14:49

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee