Eesti uudised

UURING: Pagulasteema enam ei eruta, kuid pagulasi ootame Eestisse järjest vähem

Toimetas Maria Rozbaum, 22. märts 2017, 07:34

53 KOMMENTAARI

m
mm/ 5. aprill 2017, 03:24
Pagulased panevad naisi põlema, plahvatused kärgatavad juba Eesti piirist 100 km kaugusel... Muidugi ei eruta see meid enam mitte üks raas. Las looderdavad meie kukil edasi.
Kevad on käes ja sügiseste valimiste vänge hais läheb ajakirjanduses ja uuringufirmades üha tugevamaks.
a
alf/ 23. märts 2017, 06:36
Ilmselgelt on uuringu taga sallivad ja MTÜ Pagulasabi ja kirjatsurade ning tindisolkijate väljamõeldis.
O
! / 23. märts 2017, 04:08
Olevat väike vale, suur vale ning statistika!
t
tulevane EKRE valija/ 22. märts 2017, 20:30
Eesti kvoot on null, valimistel näeme, juba kohalikel! Küsime endalt, keda tahame naabriks.
s
Stepihunt/ 22. märts 2017, 20:08
Mul kadus kah igasugune hirm pagulaste ees pärast seda, kui üks süürlane naisest barbequed tegi...
l
leo/ 22. märts 2017, 17:31
Nõukogude ajal hääletas kommunistide ja parteitute ühisnimekirja kandidaatide poolt ametlike andmete kohaselt 99,99 % kõigist hääleõiguslikest valijatest
v
Viktor Orban: The EU Has Orchestrated the Invasion of Europe/ 22. märts 2017, 16:40
n
njaa/ 22. märts 2017, 15:51
need uuringutulemused oleks nagu 1. aprilli uudis. vara veel!
n-ö pagulased on mitteoodatud kolmel põhjusel. 1) nad tahavad teenida (palju) raha 2) tööd ei taha teha 3) nende usu/kultuuri pärast, mille tõttu paljud lolliks on läinud. kohalikust kultuurist ja keelest suva. fakt.

x
xxx/ 22. märts 2017, 14:45
Nii ongi,ylikoolides pole mingeid probleeme ja ei tule ka.Perekond Helmed peavad enne valimisi vägisi uue teema otsima
e
Eestile/ 22. märts 2017, 13:32
EU toetused nulliks,see ongi riigike,kes lusikaga siina liitu maksab ja ämbriga saab
y
yll/ 22. märts 2017, 15:54
see on lollikestele loodud illusioon.aafrika riigid saavad ka rohkem lihtsalt "abi" nimetuse all tingimusega et ostavad saksa autosi selle eest.vaata parem palju lääs omale neid triljoneid "laenu" nime all kokku on ladunud.
j
Jube/ 22. märts 2017, 13:15
on lugeda vihakomme. Meie endi lapsed olid ja on välismaal pagulase seisus, et jalgu alla saada. Kohalikud molkused teevad tunnikese "tööd" 50-ne euri eest. Kohale sõidavad autoga. Kõik tuleb kinni maksta. Vaja oleks tööinimesi. Õnneks neid oma konnatiigi krooksujaid on vähemuses.
r
Raivo/ 22. märts 2017, 12:58
t
tõearmastaja/ 22. märts 2017, 12:37
Seda pole Eesti inimesed kunagi tõsiselt võtnud, vaid seltskond minusuguseid lõugajaid on mures. Ilmselt ei teinud seda ka sakslased, prantslased ja rootslased, aga nemad ei saa enam aastavahetust tänavatel vabalt tähistada, naised peavad käima konservatiivselt riides, tänaval peavad inimesed selja taha vaatama, et ega auto rahva seas sõida ja sõdurid linnapildis on argipäev. See tuleb ükskõiksuse tõttu ka meile, ärge lootkegi, et meie pääseme, ainult et siis on juba hilja midagi ette võtta. Kahju, et vaid hõimurahval ungarlastel mõistust jagub, eestlased ja soomlased lähevad vabatahtlikult enese kaotamise teed...
n
naine/ 22. märts 2017, 12:03
Eesti kvoot on null! Need, kes sisse smuugeldatud, taas välja, oma kodumaale suunata.
a
arvamus/ 22. märts 2017, 11:19
tellitud uuring.mulle teeb see probleem endiselt muret,eriti eilsete uudiste taustal,kus räägiti kui palju tegelikult võõraid eestisse on tulnud ja tõenäoliselt juurdegi tuleb.ja minu kvoot on ka 0,aitab nüüd neist tulnukatest küll,ei taha jääda vähemusrahvuseks oma isade maal.
k
kas uurimus viidi läbi/ 22. märts 2017, 11:18

p
palat nr.9/ 22. märts 2017, 11:16
allahh,allah sa oled kõrgel
me käime viletsuses alla
mu kukrust viimse vara riisud
see ahne riik siin shengenist
kui lähen õhtul linnapeale jala
mis hoiab kaitseb varitsejast mind
mu silm on tönts
ning ka mu püstol vana
ja minu vaenlasel on valmis pomm....
n
???/ 22. märts 2017, 14:04
näid nagu ise luuletavat, isetegevuslikult sõnu moonutavat. nagu see
Mu kukrust viimase vara riisub
see ahne kaupmees kõrvalpoest,
Oh Allah löö nüüd vihas risuks
see vilets kristust paluv koer!
l
Lugusid hullumajast/ 22. märts 2017, 10:49
Grupp haigeid hulluris on veendumusel, et meie maakera sees on sisemine maakera milline on välisest suurem.
Mille poolest erinevad nad EL ja meie juhtkonnast? Need on veendumusel, et Euroopa suudab mahutada ja toita kogu praeguse Aafrika ja islamimaailma rahvastiku. Siinjuures ei arvestata nende siinset juurdekasvu.
Tööle nad üldjuhul ei hakka.
Ja mis juhtub siis kui Euroopa sisserände tagajärjel kõrbeb? Kas hakkab tagasiränne?
h
Hus/ 22. märts 2017, 10:37
Järjest vähem... Üldse ei oota!
s
Scaramanga/ 22. märts 2017, 10:24
"...praegu peab seda probleemiks vaid 2%" - ei tea kas meelega või kogemata on valesti edastatud. Täpne oleks olnud öelda, et 2% peab seda KÕIGE OLULISEMAKS PROBLEEMIKS. Aga öeldi nagu 98% inimestest seda probleemiks üldse ei peaks.
Erinevast kultuuriruumist pärit inimesed.
4% - vastas et võiks "Lubama paljudel siia elama tulla"
a
anuseuurija reimo wald/ 22. märts 2017, 10:23
sondeeriti tagantpoolt mikrofoniga ja saadi emigrantide jaoks heakskiit
a
Alar1/ 22. märts 2017, 10:13
Iga pagulast võib käsitleda, kui lõhkekeha, mis võib iga hetk plahvatada. Kas ise või vale käitlemise tagajärjel. Seega on Merkel julm esiterrorist, kes paigutab Euroopasse massiliselt neid "liikuvaid pomme".
v
valge mees/ 22. märts 2017, 09:57
Kui vaatame, mis euroopas täna sünnib, siis näeme kaost ja peatset valge rassi väljasuremist. Kui vaatame, kes nendes maades valitsevad, siis näeme sotsdemokraate. Nemad lubavad kõikidele lisaraha ja paremat elu, ainult nad ei tea, kust seda võtta? Niisiis tuleb kasutada kõikvõimalikke nippe.
t
22. märts 2017, 10:08
Teavad ikka, NSVL kogemused on silmade ees ja piiramatu võim makse tõsta samuti.
e
eesti inimene/ 22. märts 2017, 09:43
Kui meie piirid oleksid täielikult valvatud ja piirivalvurid tõrjuksid iga kriminaali, kes püüab riiki siseneda, koheselt tagasi, ei huvitaks üldse see pagulaste teema. Oleksin nõus, et meie riik annab neile abi nende endi kodumaal, aga mitte siin. Inimene söögu kõht täis oma kodus, selleks ei pea ta Euroopasse tulema.

M
???/ 22. märts 2017, 09:41
Mis "ootame vähem"? Üldsegi ei oota! Ja oleks soovitatav, kuimingi kuriteo sooritanud isikutelt võetaks nende pagulasstaatus ja nad koju tagasi saadetaks. Kui ei oska end võõrsil inimese moodi ülal pidada.
p
Pööriöölane/ 22. märts 2017, 10:43
Mis kuriteo? Juba sellest piisaks automaatseks väljasaatmiseks, kui tont läheb paariks päevaks Eestist välja, ringi kolama. Ja üleüldse peaksid need, kinnipeetud, hulgused viibima ainult suletud ja valvataval territooriumil, mitte aga luusima ringi, tegema sigadusi ning levitama haigusi, millel puudub sageli isegi ravi.
m
ma oletan, et/ 22. märts 2017, 09:36
Sellised uuringufirmad võttes inimesi oma klientideks (nendeks kes hakkavad saama kutseid osalemiseks uuringutes) peilivad tasapisi küsimustikega välja millised on kliendi seisukohad küsimustes mis puudutavad riiki, riigi sise-ja välispoliitikat jne ja seejärel valivad mingiks konkreetseks uuringuks välja kliendid kelledelt võib saada uuringu tellijate poolt ettekirjutatud tulemusele sobivaid vastuseid.
e
22. märts 2017, 10:11
Eneseusaldust napib. saad aru küll, aga ei suuda uskuda, mida näed.
v
vanaema väga viisakalt/ 22. märts 2017, 09:31
Tahaks teada, kas keegi tunneb kedagi, kes tunneb kedagi, kellelt on küsitud selle uuringu küsimusi? Kui keegi on teie seas, siis andke teada. Või need numbrid on tulnud MTÜ Ühiskonnauuringute Instituudi ja Turu-uuringute AS-i omavahelises koostöös?
m
22. märts 2017, 10:13
Mind püütakse aegajalt küsitleda, aga ma ei soovi osaleda, sest küsimused on suunatud.
v
vanaisa väga viisakalt / 22. märts 2017, 11:22
Minu lapsed elavad väljamaal sest oma kaasmaalase käest ei jaksa eluaset osta ega üürida.Pole midagi teha kui tuleb oma kodumaa kaasmaalase ahnuse eest võõrastele kinkida.
e
ei puutu küll teemasse, aga/ 22. märts 2017, 12:13
Kõigepealt peavad ikka lähedased toetama, sh elamispinnaga, sest väga paljud inimesed üürivad elamispinda ja kuidagi katsuvad hakkama saada. Küsimus on ikkagi valikutes.
v
vanaisa väga viisakalt/ 22. märts 2017, 12:25
Eestist lahkumine ei ole üldse halb valik sest kaasmaalasele jääb rohkem omandit.
Pealegi on ka pagulane inimene siin päikese all.
p
palat nr.9/ 22. märts 2017, 09:14
las toovad ainult detsembri lõpuks ja isesüttivaid, ikkaagi aastavahetus
a
Aivo/ 22. märts 2017, 09:08
Alles hiljuti oli TV3 uudistes küsimus pagulaste sisseveo lõpetamise kohta. Millegipärast soovis seal üle 90% vastanutest pagulaste sissetoomise lõpetamist.
k
22. märts 2017, 10:17
Kaamera ees vastuste nõudmine ise on sotsiaalse surve avaldamine, tubilid, kui suudavad endale kindlaks jääda.
m
maamiis/ 22. märts 2017, 08:52
avalikud küsitlused on ikka üks võimas värk kannad raha üle ja ütled mis tulemust tahad.ja nii saadki.lihtsalt huvitav keda küsitleti? mul üks tuttav teeb ka neid küsitlusi .tal "kiliendibaas" välja kujunenud.nii ta siis ise täidab ise kodus neid vastavalt mis tulemust on soovitud.
0
0 kvoot/ 22. märts 2017, 08:21
siis pole vaja ka EU toetusi,kas teised EU maad on lollid,et elatavad pagulaisi ja neid pole vähe
o
22. märts 2017, 08:42
n
nõus/ 22. märts 2017, 08:47
0 pagulast ja EU võib nendele määratud toetuse endale jätta. 2016a. kulus meil 2,7 miljonit ( + kapo avalikustamata summa) nende poputamiseks. EL tuli toetusena 17% sellest summast.
a
22. märts 2017, 10:22
Alati peaks kõrvale märkima arvu, mitme isiku vahel see 2,7 miljonit kulutati.
e
22. märts 2017, 10:20
Eesti on juba osadest toetustest ilma jäetud, seega ei ole põhjust sa mingisugusele solidaarsusele rõhuda. Maksudega kooritakse meid nagunii rohkem kui enamust rikkaid EL riike. Ostuvõime andmeid ei söandata avaldadagi.
v
vasikas/ 22. märts 2017, 08:18
Küsimus millist seepi kasutatakse,et käib selline ajupesu. Mida pakutakse eineks,et vale tuleb suust. Vaadates "Radar"saadet siis see on üks lõuatäis aga kahjuks mulle see ei maitse,kuna sinna on liiga palju vale maitseainet lisatud,ütleks kohati kavalust.
n
22. märts 2017, 09:41
no Radar on ainult üks aj.pesumasina osa. vaata neis tegijaidki, ainult õhkutäis häma.

l
lugeja/ 22. märts 2017, 08:17
"Kuigi inimeste tajutud ühiskondlike probleemide seas on pagulaste teema langenud tagaplaanile, siis ei tähenda see, et ilmtingimata oleks antud küsimuses vastajad märkimisväärselt liberaalsemaks muutunud," sõnas Espak.
Sellega on kõik öeldud. Sallivamaks ei ole muutunud, väänake numbreid meelepärasemaks kuidas tahate-ajupesurid!
m
mind küll huvitab/ 22. märts 2017, 08:17
ajasin juttu venelastega ja pea jutu alguses mainiti , et enam ei saa bussiga sõitagi kui must pepusid poleks , kirjutan ilusti mitte nagu mainiti ja mida teha lubati kui kas või natukenegi annavad põhjust
m
Mind ei huvita!/ 22. märts 2017, 08:16
Peldikus valminud uuringud ja lellepoegadele makstud sajad tuhanded!
Mind huvitab!
Kes on selle pagulastega seotud rahapesu taga?!
s
Samast kultuuriruumist?/ 22. märts 2017, 08:10
Palju sealt tulnud on? Palju on meile tulnud euroopa kultuurirumist,või luteriusu taustaga? Noh, lätlasi on palju tööle tulnud, aga need ju elavad ikka kodus, nädalavahetuseks sõidavad koju isegi.
s
22. märts 2017, 08:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Ei lasta OMA artilit läbi :)))/ 22. märts 2017, 09:55
Jajahh muidugi - muidugi JÄRJEKORDNE uudis ja uuring.
PS! A lla - HHiga pole ka siin mingit seost lisaks is es üt tivate autode - nais tega ca 300 km kaugusel :))
u
urr/ 22. märts 2017, 08:01
Tekkis ka sama küsimus, et ka uuring viidi läbi salliva Eesti fännklubis?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee