Eesti uudised

Numbrid ajalukku: õpilastele ei panda enam hindeid

Asso Ladva, 18. märts 2017, 04:00

21 KOMMENTAARI

j
jälle/ 19. märts 2017, 22:50
Miks küll on ministeerimites tööl lausa totakaid inimesi? Ma pean silmas Pille Liblikat.. Jumal ei ole talle mõistust andnud ja õppimisvõimeline ta ka ei ole.
i
19. märts 2017, 14:47
Idioodid,just numbrid on see,mis lapsi köige rohkem pingutama sunnivad. Vöite headest Pisa tulemustest vaid unistada,kui see plaan täide läheb!
t
to kui hinnet/ 19. märts 2017, 13:32
ega sa hinde pärast ei õpi.Ikka teadmiste pärast ja õpid isesendale.On hinne või ei ole ,sina pead õppima kui tahad kuskile jõuda.Kes sind selisena tööle võtab, kui sa midagi ei tea.Ei oska keeli,arvutamist,suhtlemist jne jne.Ükski tööandja niisama raha sulle ei maksa.Tahetakse paberit ja selle kõrval korralikke oskusi ja teadmisi.Kui midagi ei tea ja ei oska, oledki eluaeg teiste teenindaja,
hinnaga kaks euri tund.Aga loomulikult,kõik on valikute küsimus.
k
Konmtroll/ 19. märts 2017, 00:08
See liblikasv on puht totaks. Kontrollige tema mõistust.
t
taksojuht Vaasja/ 18. märts 2017, 22:22
deem ja ma jäin omalajal istuma , sest klassilõpuks oli 3 kahte ?
Mismoodi siis tänapäeval hinnatakse , kes on võimeline ülikooli saama ja midagi ülikoolis õppima või kes mis eriala valdaks ? tulevad 2 pedakooki kokku vaatavad üksteisele silma ja saadavad 3 "paremalt" tagasi ja 4 "vasakult edasi" , elu on naljakas !
n
Näljamängud/ 18. märts 2017, 19:13
Tegelik globaalne eesmärk on ühesuguse mitte millestki huvituva ja kuuleka inimmassi pealekasvatamine. Hinnete kaotamine on üks väike vahend, mis viib eesmärgile lähemale. Loosung on, et "kõik on meil võrdsed". Ei tohi olla teistest pikemaid, kui mõni on, siis nivelleerime ja lõikame esileulatuva nupu maha. Siis ongi sisult sotsialistlik, vormilt aga võrdne. Siis vastab globalistide ettekujutusele sellest, milline peab olema üks teistega võrdne õpilane - tulevane globalist, kes hakkab omakorda nuppe lõikama. Sest nii on poliitiliselt õige.
a
arenguvestlus õpetajaga/ 18. märts 2017, 17:13
kuulsin oma lapse õpetajalt arenguvestlusel, et minu laps ei ole päris tasemel- selline aeglane ja lugemises ta peaks rohkem pingutama. Ei olla tasemel. Jäi mulje, et hea kui kolmedega läbi veab. Kui tuli tunnistus, siis lugemine oli eelmise veerandi nelja pealt muutunud viieks, sest nad toimus aja peale lugemine ja ta luges täpselt nii mitu tähemarki antud ajaga, mis oli vaja viie saamiseks ning ka mate tasemetöö oli viis. Üldse oli tal tunnistusel üks neli ja ülejäänud viied neljandas klassis. Õpetaja jutust jäi mulje, et kas ei peaks klassikursust kordama. Samas mõnda kiideti väga, kuigi tunnistusel olid kolmed.Nii et, hinde näol on tegemist nii motivaatori, kui ka õiglase hinnanguga.
k
Kui hinnet/ 18. märts 2017, 17:09
ei panda, milleks siis õppida, käin koolis lihtsalt pulli tegemas ja istuma ka ei jäeta ega koolist välja visata. Nii võin isegi ülikooli lõpetada :).

m
Mul/ 18. märts 2017, 12:18
on tunne, et haridusministeeriumi töötajad tahavad paaniliselt oma olemasolu õigustada ja mõtlevad välja üha uusi totrusi. Huvitav, kui mitu nendest ,, spetsialistidest" on reaalselt koolis töötanud ja teab, mida õpilased ja õpetajad vajavad?
t
Tarmo-Koit/ 18. märts 2017, 11:46
Kaotame ära jah igasugused stiimulid, kujutage ette, see oleks sama, kui me ei hakkaks spordis enam tagajärgi mõõtma, ei ole oluline kui kõrgele keegi hüppab, peaasi, et hüppab. Koha saab selle järgi kui agaralt ta hüppab.
n
nunnu/ 18. märts 2017, 11:16
Rootsis ka ei pandud hindeid.Nüüd tehakse seadused ringi, hakatakse uuesti hindeid panema.Meil ahvitakse teisi järgi, uuringuid tegemata.
h
hmm/ 18. märts 2017, 10:10
"Kui Mari saab hindeks nelja ja Jüri viie, aga nende tööd on pealtnäha täpselt ühesugused, siis Mari ema läheb kooli aru pärima," - Ma olen sellega üsna nõus, see ühe eelistamine teisele on tihtipeale väga kaootiline.Teine asi on see, et mul on tunne, et see kas keegi midagi tegelikult õpib, sellest on kõigil jumala ükskõik.Ainus mis neid huvitab on mingi pisa testi tulemused.
e
esiteks/ 18. märts 2017, 10:00
Lapsel tuleb naeratus suule .kui saab 4-või 5-e.Nüüd hea -või natuke soola .kas siis ei lähe arupärima lapsevanem ,kui üks laps saab hea ja teine väga hea hinde ,Põhimõte on üks .Ja tulevikus võib-olla koolisööklas ka suppi ja praadi ei anta .lihtsalt paberilipakas kirjaga.- praad -supp . Saage aru
number 4 või 5 on see ,mis ikkagi motiveerib last .see 4-5 nägemine päevikus ,
n
Neh/ 18. märts 2017, 08:56
Me võime oma lapsed ju lumehelbekesteks kasvatada aga kui koolis pole hindeid, siis tulevikus vbolla pole palgal ka numbreid. Teate kuidas alustada juttu humanitaarharitlasega ? Big Mac ja friikartulid palun. See on see töökoht mida sellise hariduse ja suhtumisega saab...:D
t
Tiina/ 18. märts 2017, 08:35
Hinne on sageli motivaator just teismeliste poiste hulgas- "ei saa hinnet, saad arvamuse" ja ta ei pinguta, aga "selle eest saab hinde" ning tulemus on hoopis teine. Ärge vaielge, see on aastate jooksul (viimati sel nädalal 6. klassis) läbi proovitud ja nii on: samad lapsed, samad situatsioonid, aga tulemused on erinevad, Õpilased ja vanemad on täiesti rahul ja saavad aru, kui kasutada protsenti. Alles eile panin välja kursuse hinde: õpilasel oli kaks viit ja üks neli, kursus tuli neli, sest protsent näitas seda ja õpilane ei vaielnud lõpuhinde üle, ütles, et nii on õige küll ja ta saab selle hinde sisust aru. Mida siin muuta?
r
Riina/ 18. märts 2017, 10:15
Mida siin muuta küsid? Äkki seda, et sa võiks oma ego koomale tõmmata ja hakata panemad hindeid mida inimesed tegelikult väärivad? Tihtipeale jääb mulje, et kui õpetajal on VÄHEGI võimalus panna kehvem hinne, siis suurima rõõmuga ta seda ka teeb.Isegi kui on valida.Kui sa arvad, et kehvema hinde panek kuidagi motiveerib, siis sa elad küll kuskil omas mullis.
m
maakas/ 18. märts 2017, 11:22
Kui viielises töös oli näiteks 90% ja neljalistes töödes näiteks 75% õigeid vastuseid, siis 90+75+75=240. See on 80% maksimumist (300), mis hindeks muudetuna ongi 4.
Kui kartul oleks pehmaks keedetud, aga liha vintske ja kaste maitsetu, siis ei saa ju öelda, et söök kokku oli väga hea.
t
Tiina/ 18. märts 2017, 22:39
Teie, Riina, ei saa kohe üldse mitte millestki aru.
r
Riina/ 20. märts 2017, 20:46
Vastupidi.Sina ei saa asjale pihta, aga pole parata.Ma ei viitsi vaielda ka.
e
ehk tuleks/ 18. märts 2017, 08:03
lapsed hoopis koolis käimisest vabastada?
n
no/ 18. märts 2017, 10:17
Koduõpe oleks tõepoolest parem niikauaks kuni see aegunud,mäda ja mitte töötav süsteem ümber tehakse.Praegune süsteem meenutab pigem vanglat ja ajupesu keskust kus ühtlasi õpetatakse igasugust jama mida elus vaja ei lähe, samal ajal kui asjad mis tegelikult aitaksid elus hakkama saada ja läbi lüüa jäetakse õpetamata.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee