PROPAGANDA VÕI MITTE? Järelevalvekomisjon hakkab arutama, kas Keskerakond on teinud linnalehtedes valimisreklaami.
Kristjan Väli 14. märts 2017 04:00
Tallinna volikogu sotsiaaldemokraatlik fraktsioon saatis erakondade rahastamise järelevalve komisjonile (ERJK) nõude alustada uurimist, kas Tallinna kaubamärkide kuulumine Keskerakonnale on õiguspärane ja kas ei tuleks linnalehtedes ilmuv info hinnata seetõttu valimisreklaamiks.

Tallinna volikogu sotsiaaldemokraatlik fraktsioon saatis erakondade rahastamise järelevalve komisjonile (ERJK) nõude alustada uurimist, kas Tallinna kaubamärkide kuulumine Keskerakonnale on õiguspärane ja kas ei tuleks linnalehtedes ilmuv info hinnata seetõttu valimisreklaamiks.

Veebruaris küsis sotsiaaldemokraadist Tallinna linnavolinik Hanno Matto, miks kuuluvad maksumaksja rahastatud väljaannete Pealinn ja Stolitsa kaubamärgid ja internetidomeenide kasutusõigused juba aastaid Keskerakonnale. Mõlemad linnalehed on tema meelest Keskerakonna poliitpropagandat täis.

"Tuleb algatada järelevalvemenetlus, kontrollimaks, kas Keskerakonna omandis olevate kaubamärkide kasutamine ja sealne info on käsitletav valimisreklaami ja poliitpropagandana," ütles Matto Õhtulehele.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad